Kysyä voi mitä vain taivaan ja maan väliltä. Olen myös erinomainen psykologia ja parisuhdeneuvoja.
Kysykää 17v. Pojalta:)
31
144
Vastaukset
- girly97
kerro itestäs 5 hyvää ja 5 huonoo puolta. Voit tietysti kertoo enemmänki jos löytyy:)) ja millasta musiikkii kuuntelet? Ootko neitsyt? Monta tyttöystävää ollu? Miten toivoisit tytön tekevän alotteen? Mistpäi oot? Ootko kiimane;)
- vain 14v ja kiusattu
Miten saada luottamus ihmisiin takaisin?
- Jeps:)
Hyvät: Sosiaalinen,Huumorintajuinen,Kohtelias,Kuunteleva, Tunteellinen.
Huonot: Kärsimätön, Pikkutarkka (en keksi enempää tähän hätään :D)
Musiikki: Electro/House, Dance, Hardstyle, Dubstep
En ole neitsyt. Tyttöystäviä on ollut kaksi.
Aloitteesta, että ihan joku perus juttelemaan tuleminen, mutta vielä parempi jos kysyy kahville tai muuta:)
Oon Forssan läheltä ja en ole tällä hetkellä. - Jeps:)
vain 14v ja kiusattu kirjoitti:
Miten saada luottamus ihmisiin takaisin?
Se ihan riippuu asian vakavuudesta, minkä takia olet menettänyt luottamuksen. Luottamuksen takaisin saaminen saattaa viedä jopa monia vuosia, eikä siihen ole mitään poppakonsteja, sillä vain henkilö jonka luottamuksen olet menettänyt voi sen päättää milloin luottaa sinuun uudestaan. Esimerkiksi ystäväni kertoi kerran n.6 henkilölle asian ja olin sanonut ettei sitä saisi kertoa muille, mutta hän meni suutus päissään kertomaan sen. Enkä vieläkään (nyt 3 vuoden jälkeen) luota häneen näissä asioissa.
- vain 14v ja kiusattu
Jeps:) kirjoitti:
Se ihan riippuu asian vakavuudesta, minkä takia olet menettänyt luottamuksen. Luottamuksen takaisin saaminen saattaa viedä jopa monia vuosia, eikä siihen ole mitään poppakonsteja, sillä vain henkilö jonka luottamuksen olet menettänyt voi sen päättää milloin luottaa sinuun uudestaan. Esimerkiksi ystäväni kertoi kerran n.6 henkilölle asian ja olin sanonut ettei sitä saisi kertoa muille, mutta hän meni suutus päissään kertomaan sen. Enkä vieläkään (nyt 3 vuoden jälkeen) luota häneen näissä asioissa.
Tarkoitan, etten pysty luottamaan yhteenkään ihmiseen, sillä pelkään, että kaikki tekee saman kuin kaikki mun entiset kaverit/ystävät eli vain esittivät mun kaveria/ystäviä, mut en tajunnu sitä, vaan nämä kaikki hylkäs mut yhtäkkiä ja myöhemmin lähettivät tekstarin, että eivät oo koskaan tosisssaan olleetkaan mun kavereita. Tämä on tehty mulle niin monta kertaa, etten jaksa laskee. Mun ja mun entisen bestiksen välejen poikki meneminen on monimutkaisempi, mutta sekin päättyi siihen, ettei siihen voinut luottaa. Sen jälkeen, kun olin katkaissut välit mun entiseen bestikseen, se teki vaikka mitä uhkausviestejen lähettelystä haukkumiseen. En uskalla luottaa enää kehenkään, varsnkin muihin tyttöihin luottaminen on mulle ehkä jopa mahdotonta.
vain 14v ja kiusattu kirjoitti:
Tarkoitan, etten pysty luottamaan yhteenkään ihmiseen, sillä pelkään, että kaikki tekee saman kuin kaikki mun entiset kaverit/ystävät eli vain esittivät mun kaveria/ystäviä, mut en tajunnu sitä, vaan nämä kaikki hylkäs mut yhtäkkiä ja myöhemmin lähettivät tekstarin, että eivät oo koskaan tosisssaan olleetkaan mun kavereita. Tämä on tehty mulle niin monta kertaa, etten jaksa laskee. Mun ja mun entisen bestiksen välejen poikki meneminen on monimutkaisempi, mutta sekin päättyi siihen, ettei siihen voinut luottaa. Sen jälkeen, kun olin katkaissut välit mun entiseen bestikseen, se teki vaikka mitä uhkausviestejen lähettelystä haukkumiseen. En uskalla luottaa enää kehenkään, varsnkin muihin tyttöihin luottaminen on mulle ehkä jopa mahdotonta.
Edellinen vastaukseni toimii myös toisin päin. Sinun on rakennettava luottamus ihmisiin uudestaan: aloita pienillä asioilla, jos huomaat että heihin voi luottaa, voit antaa heille enemmän luottamusta. Mutta jos epäilet hetkenkin että voiko heihin luottaa, niin älä luota heihin sen enempää kuin haluat. Tämä ei takaa kuitenkaan sitä että joku yhtä äkkiä pettäisi sinut, sitä et voi tietää etukäteen. Maailma on julma paikka, älä luota keneenkään täysin, sillä ihmiset osaavat olla aikamoisia takinkääntäjiä.
- Hottistypykkä100%%%%
Minkälaisesta tytöstä 10v perus -jalkapallo, hauska jne- poika tykkää? Esim.::
-Hiukset
-Korvikset
-Pituus
-Meikki
-Vartalo
- Nenä
- Suu
- Muut kasvonpiirteet ( silmät, pisamat jne...)
Haluaisin nimittäin hurmata yhden pojan...- Jeps:)
No siis minun sitä on vaikea tietää minkälaisista tytöistä hän tykkää, sillä ihmiset pitävät erilaisista ihmisistä.
Mutta suosittelen käyttäytymään ystävällisesti poikaa kohtaa ja pukeutumalla siististi.
Muista kuitenkin että tuossa iässä pojat eivät välttämättä ole vielä kiinnostuneita tytöistä. - 14+7+8=29
Jeps:) kirjoitti:
No siis minun sitä on vaikea tietää minkälaisista tytöistä hän tykkää, sillä ihmiset pitävät erilaisista ihmisistä.
Mutta suosittelen käyttäytymään ystävällisesti poikaa kohtaa ja pukeutumalla siististi.
Muista kuitenkin että tuossa iässä pojat eivät välttämättä ole vielä kiinnostuneita tytöistä.Ootko syntyny 96 vai 95?
14+7+8=29 kirjoitti:
Ootko syntyny 96 vai 95?
-95
- jihiii
mitä on taivaan ja maan välissä?
- Elämään kyllästynyt
Teenkö itsemurhan vai kidutanko itteäni niin paljon, että kärsin mahdollisimman paljon?
- sisältä rikottu
Elämään kyllästynyt kirjoitti:
Teenkö itsemurhan vai kidutanko itteäni niin paljon, että kärsin mahdollisimman paljon?
Et varmaan haluis kuulla säälittävän ja yksinäisen 14v tytön paskaa elämäkertaa kiusaamisesta,itsemurhan suunnittelusta ja haukkuvasta äidistä.
Elämään kyllästynyt kirjoitti:
Et kumpaakaan, vaan koitat puhua jollekkin
sisältä rikottu kirjoitti:
Et varmaan haluis kuulla säälittävän ja yksinäisen 14v tytön paskaa elämäkertaa kiusaamisesta,itsemurhan suunnittelusta ja haukkuvasta äidistä.
Kerro vain ja jos haluat apua johonkin ongelmaan ni koitan auttaa parhaani mukaan.
Jos taivas määritellään avaruuden ja ilmakehän väliseksi osaksi, on maan ja taivaan välissä ilmaa ja muita objekteja. Jos taas tarkastellaan asiaa katsomalla horisonttia, jolloin taivaaksi lasketaan kaikki maasta ylöspäin. Niin maan ja taivaan väliin ei jää mitään.
- pöhkömatti
erinomainen psygologi.. :D ja parisuhde neuvoja. kuulostaa liian tutulta...miten oot tähän aikaan hereillä, suin pitäis vielä nukkua?
mutta joo, hyvää kesäää sule, ja ole sponttaani!- Jeps:)
No se oli enemmän tarkoitettu vitsiksi :D Jos tarkoitat että olin hereillä 6 aikaan, niin herään töihin 5:30 ;)
Hyvää kesää sinullekkin:)
- sisältä rikottu
Aloitan viitosesta, koska silloin alkoi tulla enemmän ongelmia, jotka johti siihen, että aloin harkita itsemurhaa. Mun äiti alkoi lyödä mua, haukkui, lukitsi talvella parvekkeelle, valitti mun olevan huono, mitään aikaan saamaton idiootti, joka pitäs laittaa laitokseen huonon käytöksen vuoksi. En ollu silloin oma itseni,mä riitelin mun äidin kanssa varmaan joka päivä, huusin, raivosin, paiskoin ovia, haukuin mun siskoja, viskoin tyynyjä seinään. Tälläistä oli lähes joka päivä. Mun äiti syytti mua myös asioista, jotka eivät olleet mun syytä. Yleensä, kun en enää jaksanut kuunnella äitini haukkumista ja syyttelyä, saatoin paeta tunti kausiksi metsään ongelmia ja itkin myös todella usein. Mä aloin ajatella, että oon huono ja ajattelin ansainneeni tuon kaiken.
Mulla oli enää muutama kaveri, koska muut kaverisuhteeni olivat katkenneet 3:n ja 4:n aikana. Koulussa musta oli alettiin levittää juoruja, luokassa levitettiin lappuja, joihin oli kirjoitettu kaikkia valheita musta,mä muistan myös monen luokkakaverin ilkeät katseet, kun olin tunneilla heidän parinaan tai samassa ryhmässä. Kaikki päivät oli samanlaisia,mulla ei ollu enää pakopaikkaa, koska lintsaaminen olisi ollut mahdotonta, sillä en viihtynyt kotonakaan. Mulla oli todella pahaolo ja pelkäsin varmaan päivittäin.
Tuo oli ihan hirveä vuosi. Silloin keväällä aloin ensimmäistä kertaa harkita itsemurhaa. Muutaman kerran pakenin koulun jälkeen muutaman kilometrin päässä kotoani sijaitsevalle joelle. Istuin joen varrella joka kerta tunteja ja mietin elänkö vai hukutanko itseni jokeen.
Koko sen vuoden olin vihannut itseäni ja elämääni. Ajattelin olevani arvoton, ruma, läski ja ihan huono ihminen. Kukaan ei pystynyt arvaamaan, miten pahalta musta tuntui, sillä peitin sen kaiken todella hyvin pitämällä koulussa koko ajan hymyn kasvoilla. En tiedä, miten pystyin peittämään sen niin hyvin. Päältä päin olin edelleen koulussa se iloinen ja hymyilevä tyttö, jolla oli asiat hyvin, mutta se oli pelkkää kulissia.
Mulle tuli öisin outoja ahdistuskohtauksia ja pelkäsin. Mulla oli todella pahaolo ja mä itkin öisin. Mä mietin, miksi mä joudun kokemaan tuon. Ajattelin kuitenkin kaiken olevan omaa syytäni ja ajattelin, että todella ansaitsin kaiken.
Sitä kesää en edes halua muistella, suurimman osan kesästä suunnittelin itsemurhaa, enkä pystynyt nauttimaan kesälomasta. Tuosta kaikesta huolimatta mä hymyilin, kun olin jossain muualla kuin kotona tai yksin metsässä. Koko vuoden halusin karata kotoa tai suunnittelin itsemurhaa.
Kuudennella koulussa sama jatkui, mutta viidennnen luokan kiusaajat onnistuivat kääntämään yhä useampia mua vastaan. Mä aloin vihata itseäni entistä enemmän ja itsemurha alkoi olla yhä useammin mielessäni.
Silloin talvella ihastuin yhteen poikaan, mutta sain tietää tämän olevan varattu. Olin täydellisen murtunut. Mä itkin illat ja ajattelin häntä lakkaamatta. Hänen takiaan aioin ihan oikeasti harkita itsemurhaa. Mä näin tämän pojan koulussa joka päivä tyttöystävänsä kanssa. Heidän näkemisensä sattui ja yritin unohtaa tuon pojan, mutta en onnistunut.
Keväällä mun kiusaajat onnistuivat kääntämään toisen mun jäljellä olleista kavereista mua vastaan. Sinä keväänä mä aloin riidellä myös mun bestiksen kanssa. Mun bestis alkoi haukkua mua. Katkaisin välit mun bestikseen. Viikkoja myöhemmin en jaksanut olla enää yksin koulussa, joten annoin bestikselleni anteeksi haukkumisen.
Kesällä mielessäni ei ollut muuta kuin tuo varattu poika. Mä vihasin itseäni, harkitsin itsemurhaa. Tein mitä tahansa yrittääkseni unohtaa tuon pojan siinä onnistumatta. Se poika oli ja pysyi mun mielessä. Hänen ajattelunsa kuitenkin sattui todella paljon. Päädyin taas menemään sille joelle ja aioin hukuttaa itseni, mutten sitä kuitenkaan tehnyt. En tiedä, mikä mieleni sai muuttumaan.
Seiskan syksyllä riitelin jälleen bestikseni kanssa, sillä sain tietää tämän valehdelleen mulle vuosia melkein kaikesta. Katkaisin mun bestikseen välit lopullisesti. Mun bestis alkoi haukkua mua, lähetteli uhkausviestejä, joissa uhkasi satuttaa mua ja syytteli mua vaikka mistä.
Suurin osa luokkakavereista vaihtui, eikä koulussa ollut enää samaa paskaa kuin vitosella ja kutosella, mutta tunsin itseni silti ulkopuoliseksi. Mulla ei ollut enää kavereita ja vietin välitunnit yksin, mutta tunneilla mua ei enää syrjitty.
Talvella kuulen, että rinnakkaisluokkalaiset juoruavat musta selän takana ja levittävät ihmejuoruja musta. Eipä tuo mua hirveesti yllättäny, mutta loukkasi silti.
Kotona kuulin edelleen haukkumista, arvostelua ja mun äiti löi mua yhä, mutta tätä ei tapahtunu läheskään niin usein kuin ennen.
Itsemurhaa harkitsin edelleen. En edelleenkään näyttäny pahaaoloani. Mä olin yhä sisältä rikki kaiken paskan takia.
Kaiken tuon takia mä oon sisältä rikki. Nyt mä oon yksin ilman ystäviä. Tietäsinpä, miten voisin unohtaa kaiken , enkä vaan miettiä itsemurhaa, sen takia, että pidän itseäni yhä huonona ja arvottomana luuserina.- sisältä rikottu
Pahoittelen, ettei tossa oo kunnollista kappalejakoa ja saattaa olla aika epäselvä, koska mun piti lyhentää tekstiä, kun se ois ollu liian pitkä.
- sisältä rikottu
sisältä rikottu kirjoitti:
Pahoittelen, ettei tossa oo kunnollista kappalejakoa ja saattaa olla aika epäselvä, koska mun piti lyhentää tekstiä, kun se ois ollu liian pitkä.
Ja tossa oli vaan osa siitä paskasta, mitä mulle on tapahtunu.
Ensinnäkin sanon tähän, että en pysty edes kuvittelemaan miten pahalta sinusta tuntuu. Olen itsekkin kokenut pahoja asioita ja myös harkinnut itsemurhaa, mutta tuon sinun kertomasi rinnalla omat ongelmani olivat vain pieniä siihen verrattuna. Suosittelisin että puhuisit koulupsykologille, monet kaverini ovat käyneet koulupsykologilla ja sanoneet sen auttaneen kun on saanut kertoa asia jollekkin ns."tuntemattomalle". Oletko kertonut pahoinpitelystä poliisille tai muulle viranomaiselle, sinun tilanteessasi harkitsisin sitä, sillä perheväkivalta on todella vakava asia.
Mutta muista, olet arvokas juuri tuollaisena, älä anna muiden muuttaa sitä. Älä pidä itseäsi huonona. Olet todella vahva ihminen sillä olet onnistunut selviämään kaikesta tähän asti.
Mutta helppohan minun on tähän sanoa vaikka mitä, kun en ole sinun tilanteessasi. Ja puhu jollekkin aikuiselle, olen varma että se auttaa. Valitettavasti en voi auttaa enempää :l
- sisältä rikottu
Eihän mun elämä enää oo noin paskaa kuin kaks vuotta sitte, mutta tuo kaikki mun kokema on jättäny syvät haavat. Itsemurhasuunnitelmtkin on tullu haudattua viimesen viikon aikana. Kerroin kuraattorille, siit, et mun äiti on lyöny mua. Ei mun äiti oo ainakaan toistaseksi kohdellu mua enää noin. En usko enää, et mikään voi enää mennä yhtä huonosti.
- sisältä rikottu
Ja mun ois pitäny puhuu tosta kaks vuotta sitte, eikä nyt.
Pahoittelen ymmärsin siis väärin. Tietenkin se olisi auttanut enemmän jos olisit puhun silloin.
- sisältä rikottu
Mä ite kirjoitin vähän epäselvästi, mut mun menneisyys vaikuttaa muhun edelleen ja itken, kun muistot tulee mieleen.
- StarGirl-97
Mistä huomaa jos poika on kiinnostunut jostain tytöstä?? Meinaanku voisko yks poika olla kiinnostunu musta ku se aina hakeutuu mun lähelle ja si ku meiän katseet kohtaa ni se hymyilee ja joskus jää tuijottaa aika pitkäänki mua..?
- jeps:)
No siis periaatteessa et voi tietää sitä ennen kuin olet mennyt kysymään tai poika sen sinulle kertoo, mutta omasta kokemuksesta kerron että itse: -Hakeudun tytön lähelle, katson häntä joka a) nopeasti vilkaisten tai b) katson pitkään silmiin ja hymyilen välillä. Myös jos hän nauraa jutuillesi normaalia enemmän tai on erityisen kohtelias yms. Mutta muista että nuo eivät kerro vielä mitään, mutta ovat hyviä lähtökohtia että poika pitää sinu kiinnostavana joko kaveri mielessä tai sitten on ihastunut sinuun. Mikset menisi tekemään aloitetta ja katso miten homma etenee?:)
- StarGirl-97
No mut jos mä menisin puhuun sille jotai, ni mitä mun sit sille kannattais sanoo?? Oon just ihan sairaan ujo näissä asioissa et en ees tiä uskallanko mennä sanoo yhtää mitää..:(
Ei sen juttuaiheen tarvitse olla mikään kummallinen, puhu ihan perus asioista, esim. kysy miten kesäloma on mennyt yms. Ja itse olen todella otettu jos tyttö tulee minulle juttelemaan ja jos poika on yhtään asiallinen niin hän ottaa sen vain hyvällä:) Vielä siis eli kun minulle ollaan tultu juttelemaan niin vaikka he eivät ole ennen jutelleet kanssani kysyvät he mitä kuuluu ja muita perusjuttuja, enkä itse ota sitä pahalla jos tyttö tulee juttelemaan. Jos poika siitä jonkinlaisen haloon nostaa tai käyttäytyy muuten vaan typerästi, niin hän ei selvästikkään ole aikuistunut tarpeeksi. Joten hopi hopi juttelemaan, et häviä siinä mitään:)
- sisältä rikottu
Jos vielä käyt lukee tätä ketjua, niin vastailes tähän.
Miten unohtaa tuo kaikki, mitä kahden vuoden aikana on tapahtunu?
Entä miten unohtaa ihastus, joka muutti toiselle puolen Suomee ja itken hänen vuokseen lähes taukoamatta?
Toivon, että vastaat tähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462