Mitä mieltä jätkät on mopotytöist?

Mopotyttöööö

Eli mitä mieltä jätkät on tytöist jotka ajaa iha vaihdemopol? Sillee et virittelee ja tuunailee ite omaa mopoonsa ja osaa viel ajaa? Entä jos tyttö osaa keulii supermotol? : DD

89

1256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <srgflöi

      Vitun helmee kunhan et oo kaikkia poikia parempi ku sit niitä alkaa vituttaan :D

      • itellävirimopo96kmhgps

        Nii, varokki ettet voita poikia vaikka viivoilla, muuten et munaa saa.


      • Otetaaks viivat?

        Kun ensimmäisen mopon sain joskus aikojen alussa vitutus oli suuri kun jäin tyttöystävälle viivoissa. Nykyään 1000cc pyörä ni en varmasti jää!!


      • jwojwl iwo hina
        Otetaaks viivat? kirjoitti:

        Kun ensimmäisen mopon sain joskus aikojen alussa vitutus oli suuri kun jäin tyttöystävälle viivoissa. Nykyään 1000cc pyörä ni en varmasti jää!!

        Joo ihan varmaan.


    • Mr. Ammattilainen

      Jokainen tyylillää.. Mopot sopii sekä tytöille että pojille samoin skootteri.. Ei sitä oo määrätty missää että tytöt ei saa ajaa vaihteelisella :D ?! Mutta mun makuun ois ain akin tommonen tyttö ;)

    • mopotyttöööö

      Tuskin mää niit viivoil vien ku toi menee kuiteski vaa sen 72km/h : DD

    • Eitäti

      Tyttö ei oo poika, eikä nainen oo mies.
      Sitä mieltä.

      Niin, ja täti ei oo setä :(

      • mitentoiliittyymihkä

        Jaa hä? : D


    • mopojaaaaaaa

      Mitkä välit sulla on? Kui hyvi kiihtyy? Meinaan vietkö viivois yleens'?

    • mopotyttöööö

      välit on 11/58 ja hyvin kiihtyy, kurit otettu kokonaan pois ja isompi suutin vaihdettu : DD En pahemmi suostu jätkie kaa viivoille ku sit jos voitanki : DD

      • mopopoikaaaaaa

        Paljon se kulkee noilla vireillä ja väleillä?


      • mopotyttöööö
        mopopoikaaaaaa kirjoitti:

        Paljon se kulkee noilla vireillä ja väleillä?

        Kyl se menee sen 72kh/h :DD


      • mopopoikaaaaaa
        mopotyttöööö kirjoitti:

        Kyl se menee sen 72kh/h :DD

        Ton verran mittarin mukaan vai GPS?


      • mopotyttöööö
        mopopoikaaaaaa kirjoitti:

        Ton verran mittarin mukaan vai GPS?

        Oman mittarin mukaa et en ihmettelis jos vähä heittää mut ei se paljoo voi ku mitäny auton mittarii vertailtu : DD


    • Hahhahahahahahahhaha

      No joo mut ei tol voiteta mun 110cc parma kit derbiä :D kannattaa tulla viivoille vasta sitte ku iskä on laittanu kunnon virit alle

      • <kzkm

        toi ei oo enää mopo ja kyl mä sut voitan 600cc cbr rr pyörällä. :D GG


      • masai<33
        <kzkm kirjoitti:

        toi ei oo enää mopo ja kyl mä sut voitan 600cc cbr rr pyörällä. :D GG

        Itellä Hayabusa 1100cc Akrapovicin putkistolla ja 72mm kaasarilla.


      • mopotyttöööö

        Mää sitä ite viritän eikä iskä!! :DDD


      • Trololololllolo
        <kzkm kirjoitti:

        toi ei oo enää mopo ja kyl mä sut voitan 600cc cbr rr pyörällä. :D GG

        No on se mopo sillo jos se on mopo rekisteris


      • mopotyttöööö
        Trololololllolo kirjoitti:

        No on se mopo sillo jos se on mopo rekisteris

        Joo mut ei rakenteellisesti ku mopo saa olla sen maks 50cc, muuten se ei oo mopo :PP


      • mummo_pyöräiliä

        itellä mummopyörä ja vien teidän virityksenne viivoilla vaikka samantien.


      • Viritä

        Kannattaa saman tien laittaa 1000cc moottori ja tunkea ilokaasu/nitroseosta es:llä höystettynä ni menee mopo 500 km/h


      • mopotyttöööö
        Viritä kirjoitti:

        Kannattaa saman tien laittaa 1000cc moottori ja tunkea ilokaasu/nitroseosta es:llä höystettynä ni menee mopo 500 km/h

        Juu ja päriseeki mukavasti! ; D


      • Busa vain haaveissa
        masai<33 kirjoitti:

        Itellä Hayabusa 1100cc Akrapovicin putkistolla ja 72mm kaasarilla.

        Busa on kait oikeesti 1300cc........


    • R.I.P Liston Hagert

      JA PASKAT OOT MIKÄÄ TYTTÖ! En tiiä yhtäkää muijjaa ketä tietäis noin hyvin mopoist tai ylipäätään mopoist mitää. Mutta jos olet muijja niin 1 respect....Paitsi eihän täällä turussa ole yhtäkään muijjaa ketä ei näyttäisi persereijjältä tai ajaisi polkupöyrää mopon sijaan.........

      • mopotyttöööö

        Kiittivaa!! Ihan tyttö oon kyl! :DD


      • Mr. Ammattilainen

        Vitun pelle... Ei niitä tyttöjäkään tarvi aliarvioida. Sää taidat luulla että oot kova jätkä ja tiedät mopoista kaiken vaikka et tiedä mistään yhtään mitää... Miks tytöt ei vois tietää mopoista enempää ku pojat? Mopot kuulu tytöille että pojille. Tämä tyttö taitaa vain olla sellainen jota kiinostaa vaan tämä aihealue. Onhan sellaisia poikia jotka ei hommaa mopoa koska ei kiinosta paskaakaan. Joten tässä ei ole mitään outoa että tämä tyttö tietää näin paljobn :D


      • mopotyttöööö
        Mr. Ammattilainen kirjoitti:

        Vitun pelle... Ei niitä tyttöjäkään tarvi aliarvioida. Sää taidat luulla että oot kova jätkä ja tiedät mopoista kaiken vaikka et tiedä mistään yhtään mitää... Miks tytöt ei vois tietää mopoista enempää ku pojat? Mopot kuulu tytöille että pojille. Tämä tyttö taitaa vain olla sellainen jota kiinostaa vaan tämä aihealue. Onhan sellaisia poikia jotka ei hommaa mopoa koska ei kiinosta paskaakaan. Joten tässä ei ole mitään outoa että tämä tyttö tietää näin paljobn :D

        Nii kuunnelkaa viisaampia!! : DD


    • Ei viddu

      Ykskää tyttö ei osaa ajaa ees vakio skootteril joten sen mä haluaisin nähä ku joku ajaa muka virimopol ei viddu :DDDDD päivän naurut

      • mopotyttöööö

        Äläs naura hei! Nytteki viritän lisää ku vaihan etee 10piikkise ni saa lisää kiihtyvyyttä ja katti pois! :))


      • 10eturissasyöjetjut
        mopotyttöööö kirjoitti:

        Äläs naura hei! Nytteki viritän lisää ku vaihan etee 10piikkise ni saa lisää kiihtyvyyttä ja katti pois! :))

        10 etupitsa = hei hei ketjut.


      • Mr. Ammattilainen

        Vittu teitä... Siis voi lyödä vaikka vetoa että oot joku 9-13v... "Ykskään tyttö ei osaa ajaa ees vakio skootteril" Enpä usko että oot nähny kaikkien Mailman skootteri tyttöjen ajavan... Vittu oot vaa kateelinen kun ite et osaa ajaa vittu etkä tiedä mistään mitään!!! Ja sitten kun " haluaisin nähä ku joku (tyttö) ajaa muka virimopol" Joten sinä pidät kai jotenkin vaikeana ajaa viritetyllä mopolla?!
        Eijeejejijiejie.... Siis voihan TYTÖT olla parempi ajamaan kun pojat? Siis mitä vittua? :D No vaan oot säälittävä


      • Haistapaskaassburger
        Mr. Ammattilainen kirjoitti:

        Vittu teitä... Siis voi lyödä vaikka vetoa että oot joku 9-13v... "Ykskään tyttö ei osaa ajaa ees vakio skootteril" Enpä usko että oot nähny kaikkien Mailman skootteri tyttöjen ajavan... Vittu oot vaa kateelinen kun ite et osaa ajaa vittu etkä tiedä mistään mitään!!! Ja sitten kun " haluaisin nähä ku joku (tyttö) ajaa muka virimopol" Joten sinä pidät kai jotenkin vaikeana ajaa viritetyllä mopolla?!
        Eijeejejijiejie.... Siis voihan TYTÖT olla parempi ajamaan kun pojat? Siis mitä vittua? :D No vaan oot säälittävä

        On se vaan jotenki jännä miten tytöille silti sattuu niin vitusti enemmän onnettomuuksia


      • qeqqer

        En kuule usko et sä osaat ajaa sen paremmin. .:D


      • mopotyttöööö
        Haistapaskaassburger kirjoitti:

        On se vaan jotenki jännä miten tytöille silti sattuu niin vitusti enemmän onnettomuuksia

        Onse juu ku nää ajelee skoottereil, mulla sit on iha eri peli eikä oo kyl koskaa sattunu mitää muutaku kaatuumisia. Ja kyl nää tilastot osottaa et jätkät möhlii enemmä, syy kyl taitaa olla se et ajatteki enemmä mut ei saa YLEISTÄÄ!! : DD


      • mopotyttöööö
        Mr. Ammattilainen kirjoitti:

        Vittu teitä... Siis voi lyödä vaikka vetoa että oot joku 9-13v... "Ykskään tyttö ei osaa ajaa ees vakio skootteril" Enpä usko että oot nähny kaikkien Mailman skootteri tyttöjen ajavan... Vittu oot vaa kateelinen kun ite et osaa ajaa vittu etkä tiedä mistään mitään!!! Ja sitten kun " haluaisin nähä ku joku (tyttö) ajaa muka virimopol" Joten sinä pidät kai jotenkin vaikeana ajaa viritetyllä mopolla?!
        Eijeejejijiejie.... Siis voihan TYTÖT olla parempi ajamaan kun pojat? Siis mitä vittua? :D No vaan oot säälittävä

        Niimpä, taitaa jollain olla vaikeuksii mopolla ajamise opettelus! : DD
        Respectii Mr. ammattilaiselle!! : DDD


      • Voivitunvittug
        mopotyttöööö kirjoitti:

        Onse juu ku nää ajelee skoottereil, mulla sit on iha eri peli eikä oo kyl koskaa sattunu mitää muutaku kaatuumisia. Ja kyl nää tilastot osottaa et jätkät möhlii enemmä, syy kyl taitaa olla se et ajatteki enemmä mut ei saa YLEISTÄÄ!! : DD

        Joo mut suurempi osuus mopoilla ajavista tytöistä möhlii mopopoikia on enemmän kuin tyttöjä mutta niistä pienempi osuus on paskoja ajajia


      • mopotyttöööö
        Voivitunvittug kirjoitti:

        Joo mut suurempi osuus mopoilla ajavista tytöistä möhlii mopopoikia on enemmän kuin tyttöjä mutta niistä pienempi osuus on paskoja ajajia

        Joo mut tytöillä ketkä möhlii ei oo välttämättä kiinnostusta ja kokemusta tarpeeks! Emmä ny sitä sano et tytöt ei muka ikinä tekis virheitä liikentees päi vastoi mut siin on seki ku kato ihmiset ketkä on kiinnostuneista vaik just mopoista ni ne varmaa ajaa enemmä hupiajoo jote se sit taas kehittää sitä moponhallintakykyy : DD Ja juu kyl myönnän et jätkät yleensä hallitsee ne moponsa ja osaa ajaa mut se ei tarkota etteikö kukaa tyttö osais! : DD


      • mopotyttöööö
        qeqqer kirjoitti:

        En kuule usko et sä osaat ajaa sen paremmin. .:D

        Nooh mää en sentää alennu pilkkaa muide ajotaitoi! :DD


      • Mr. Ammattilainen
        mopotyttöööö kirjoitti:

        Niimpä, taitaa jollain olla vaikeuksii mopolla ajamise opettelus! : DD
        Respectii Mr. ammattilaiselle!! : DDD

        Kiitos kiitos ;DD


      • qeqqer
        mopotyttöööö kirjoitti:

        Nooh mää en sentää alennu pilkkaa muide ajotaitoi! :DD

        Emmä sulle sanonu ::D


      • derbii

        nyt jonne turpa kii


    • Keuliiniivitust

      Beta rr pelkäl kurin pois otol 92 km/h gps lähetääks viivoille mikä mopo sul muute on

      • mopotyttöööö

        No mää en kyl lujaa haluu mennäkkää kuha on vääntöö ettei tuu iha kauheita veroja.... Mut juu Generic trigger 50 sm on : ))


      • Mr. Ammattilainen

        Siinä taas vittu joku ruudin keksiä.. Jos otat kurin pois se menee vittu ehkä sen 3km/h luempaa, KOSKA pitää vaihtaa myös suutin että saa enemmän bensaa sen kurin poiston takia. Joten haistappa vittu! =)


      • Lololomiuytrr
        Mr. Ammattilainen kirjoitti:

        Siinä taas vittu joku ruudin keksiä.. Jos otat kurin pois se menee vittu ehkä sen 3km/h luempaa, KOSKA pitää vaihtaa myös suutin että saa enemmän bensaa sen kurin poiston takia. Joten haistappa vittu! =)

        Voi vittu ehkä kumminki pitää vaihtaa suutin saatanan pälli


      • mopotyttöööö
        Mr. Ammattilainen kirjoitti:

        Siinä taas vittu joku ruudin keksiä.. Jos otat kurin pois se menee vittu ehkä sen 3km/h luempaa, KOSKA pitää vaihtaa myös suutin että saa enemmän bensaa sen kurin poiston takia. Joten haistappa vittu! =)

        Kyl toi meni kurinpoiston jälkee mopon mittarin mukaa 72km/h ku enne poistoo 50km/h si leikkas kii vaihoin sytytyspoksi, leikkas uuestaa kii ja ny vaihoin taas sen poksin ja vaihoin 100 suuttime. : DD


    • Kiinapaska

      Generic ei vittu kiinalainen paska joka leipoo ihan salee ei vittu :DDD näköjää ei tytöt ainakaa laatu mopoo osaa ostaa (ja tollasel paskal ei kyl voi keulii)

      • haistvittuu

        vittu jätkä on tyhmä


    • mopotyttöööö
      • derbii

        derbi on hyvä en ymmärrä miks sitä dissataan


    • dtttt

      niimpä mitä äijä selität genericci on toimipeli, ja vitut mitää leivo ku kunnol sisäänajetaa ja ei kokoaja vedä kierrokset tapis jne... ja vaihtaa tietty männän sitteku pitää.. Ja miksei pystyis keulii? vähä virii vaa keulii iha samal taval ku joku yamaha tai mikä vaa.. Oma kiinanskoba baotianiki keulii ja kulkee ja kestää nii hei haloo! : )

      ainii muute älä laita 10 eturatast meinaa sull kuluu ketjut perkuleen nopeesti sitte :P

      • gilera bomber puutteessa

        Mopotyttö anna pilluu :)


      • mopotyttöööö

        Asiaa! :D


    • Haistakkkaapaska

      Kyl se vaan niin on että skootterit kuuluu tytöille ja mopot pojille

      • mopotyttöööö

        Minkäs teet ku enemmä kiinnostust ja motivaatioo mopoja kohtaa ku skotterei! :)


      • kiimane karhu
        mopotyttöööö kirjoitti:

        Minkäs teet ku enemmä kiinnostust ja motivaatioo mopoja kohtaa ku skotterei! :)

        Hei annatko sitä pilluu? :)


      • mopotyttöööö
        kiimane karhu kirjoitti:

        Hei annatko sitä pilluu? :)

        Juu empä taida :DD


    • Truemopojonne

      Kaikkein helpoin ja vaivattomin tapa virittää mopoa on laittaa hussen katteet ja monsteritattoja sekä ostaa monsteri kypärä sit keulii pintakaasust ja heppoja on ainaki 100 :) että alä vaan vaiha mitää 10 piikkist etee

      • mopotyttöööö

        Juu katteet ja tarrathan vaikuttaa toosi paljo asiaan! :DD


      • derbii

        dodda mudda ei ole huzzen gaddeidamun derbiz


      • derbiiiiiiiiiiiiiii

        laitoin hussen lipan derbiin ja alko kulkee sen päälle 100km/h


    • toinen mopotyttö

      Mä oon ite tyttö ja ajelen ihan mopolla enkä millää skootterill:) tytöille sopii mopo ihan yhtähyviin ku skootteri. Monet jätkät on sanonu mulle että mopotytöt on söpöi mut sitten taas monet on sanonu et mopot on liian vaarallisii tytöille PYH! monet tytöt on ihan yhtä hyviä ajajia kuin pojat! (jotkut parempiaki;)...)

      • mopotyttöööö

        Niimpä! Vähä respectii meillekki! :))


    • dttt

      Ainii mis päi muute ajelet? :D

      • mopotyttöööö

        salaisuuuuussssss... eivaa, etelä-suomes ;DD


    • Vaihtelu virkistää

      Paha sanoa mitä tollasesta ajattelis kun itse en ole vielä kertaakaan samanlaista nähny. No hyvä vaan että kaikki tytöt ei vaan ole innoissaan siitä että kuinka köötteri meni jyrkkään alamäkeen 52 kun tasasella menee 45.

      • mopotyttöööö

        Et kyl muakaa oo "nähny" ...tai tuskin oot :DD


    • Viriiiiitääää

      No koska olet tyttö suosittelen pistämää mopoon oikeen kunnon tappovirit meinaa ne stereotypiat joista täällä on puhuttu niistä on meinaa hyötyä sillä ei ne poliisitkaa usko että tytöt virittelee niitä mopoja

      • mopotyttöööö

        Jos laitan tappovirit ni oon todennäkösesti sit se eka kuka kuolee. :DD


      • dttt
        mopotyttöööö kirjoitti:

        Jos laitan tappovirit ni oon todennäkösesti sit se eka kuka kuolee. :DD

        itekki ajelen etelä suomes ^^ tiiä vaikka törmättäs joskus :D


      • mopotyttöööö
        dttt kirjoitti:

        itekki ajelen etelä suomes ^^ tiiä vaikka törmättäs joskus :D

        Juuu, on tää nii pieni paikka! :))


    • Pandakarhu666

      Tuu mun kaa keulii

      • Pärinäpoika

        Kyl määkin oon haaveillu moposta mutta oon vasta17 ja tuun kans keulii sit kun saan sen. Mistä sais mopon kahellasataa ja vois maksaa osamaksul?


      • Nettimoto
        Pärinäpoika kirjoitti:

        Kyl määkin oon haaveillu moposta mutta oon vasta17 ja tuun kans keulii sit kun saan sen. Mistä sais mopon kahellasataa ja vois maksaa osamaksul?

        Nettimoto


      • mopotyttöööö

        Vois tullakki ;DD


      • mopotyttöööö
        Pärinäpoika kirjoitti:

        Kyl määkin oon haaveillu moposta mutta oon vasta17 ja tuun kans keulii sit kun saan sen. Mistä sais mopon kahellasataa ja vois maksaa osamaksul?

        Kuinnii vasta 17? :DD


      • Espoohoodz
        mopotyttöööö kirjoitti:

        Vois tullakki ;DD

        Jos ajelet Espoossa päin voisin vähä.. laittaa mun välipillin sun pyyttyyn;)


      • mopotyttöööö
        Espoohoodz kirjoitti:

        Jos ajelet Espoossa päin voisin vähä.. laittaa mun välipillin sun pyyttyyn;)

        No uuh ;)


      • Espoohoodz
        mopotyttöööö kirjoitti:

        No uuh ;)

        No mitä sanot? Kelpaisko putken nuohous;)


      • mopotyttööööö
        Espoohoodz kirjoitti:

        No mitä sanot? Kelpaisko putken nuohous;)

        Ainahan se kelpaa ;) mutta se putki on sitten tosi tosi likainen. Joten tarpeeseen tulee ;)


      • mopotyttöööö
        mopotyttööööö kirjoitti:

        Ainahan se kelpaa ;) mutta se putki on sitten tosi tosi likainen. Joten tarpeeseen tulee ;)

        oon huora ja annan kaikille pilluu ;) multa voi kysyä numeroa jos alkaa ilmenemään puutetta ;)


      • mopotyttööö
        mopotyttöööö kirjoitti:

        oon huora ja annan kaikille pilluu ;) multa voi kysyä numeroa jos alkaa ilmenemään puutetta ;)

        Oon oikeesti poika ei vittu uskoittekste oikeesti:--DD


      • qeqqer
        mopotyttööö kirjoitti:

        Oon oikeesti poika ei vittu uskoittekste oikeesti:--DD

        :D:.D:D:D:D::D.d:D::DD::D:D:D:..d:D:D:D:.d.D:.d:D::D:D.D:.D.dd.:DD:.d..D::.dD::D.d.d.:D:D.d.:D.:D:d..:D:D::D.D.D:.D:D::D:D:D ei vittu reps


      • DERBII
        mopotyttööö kirjoitti:

        Oon oikeesti poika ei vittu uskoittekste oikeesti:--DD

        EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN:::::::::.::::::::::DDD::::::D::::::D:::::D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::::::::DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:::::::::::::::::::::DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::RRRRRRRRREEEEEEEEPPPSSSSSSSSSSSSSSZZZZZZZZZZ MÄ DIEZIN GOGO AJAN ED DOLLAZII MUIJII EI OO EEZ OLEMAZ DDDDDDD::::::::::::DDDDDDD:D:D:::::::


      • DERBII
        DERBII kirjoitti:

        EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN:::::::::.::::::::::DDD::::::D::::::D:::::D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::::::::DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:::::::::::::::::::::DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::RRRRRRRRREEEEEEEEPPPSSSSSSSSSSSSSSZZZZZZZZZZ MÄ DIEZIN GOGO AJAN ED DOLLAZII MUIJII EI OO EEZ OLEMAZ DDDDDDD::::::::::::DDDDDDD:D:D:::::::

        EIGU HUBZIZDAGEIGGAA SE OLIGI MUIJA SÄÄDÄÄNÄÄ :::::DDDDD ebin


    • Gordon Ramsay

      Pysykää vain siellä keittiössä niin ei tule ongelmia mopo-poikien kanssa!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1130
    Aihe