kysykää / tutustukaa / pitäkää seuraa 17v pojalle

limpparipullo1

Joo eli tein uuden tälläsen... :)

Eli multa saa kysellä ihan mitä vaan elämästä,leffoista ,rakkaudest tai ihan mistä vaan ei tarvii ujostella mitä kysyy vastaan kaikkiin mut sit järkee voi käyttää niissä kysymyksissä .( nimi/mistä/numero yms voin kertoo vaan sit harvoille ja valituille jotka haluavat tutustua kenties ).

Tutustua saa vapaasti mieluiten tytöt mutta kaikki saa tutustua.En lähde etsimään mtn vakavaa joten iälläne ei ole väliä, mutta tietysti eihän sitä koskaan tiedä mitä vastaan tulee joten voi täältäkin vakavaa seuraa löytyä.

Tänne saa tulla kertoo kaikkee mitä mieleen tulee ja linkata videoita, kertoo hyvii leffoi yms mut turhat spämmit voitte sit jättää väliin niin pysyy siistinä tää :)

En rupea kertomaan itsestäni sen enempää olen 17v poika ja saatte kysellä multa niin saatte tietää millanen oon

Trollit yms voi sit jo valmiiks jättää sen viestin kirjottamisen muille jos ei osaa asiallisesti olla.

-limpparipullo1

71

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • limpparipullo1

Skypee, Kik, spostii löytyy niille jotka haluaa tutustua paremmin

• JensGuu15

Mikä sun Skype os? Haluaisin tutustuu paremmin oon 15v.

• Siinä on kyssäreitä!

Paras paikka, jossa oot käynyt?Miksi?
      Kamalin muistosi?Miksi?
      Ootko ikinä valvonut koko yötä?Miksi?
      Paras katsomasi leffa?Kerro myös muita leffoja, jotka kannattaa katsoa.
      Ootko katsonut Titanicin? Jos oot:Mitä mieltä oot?
      Mitä mieltä oot Justin Bieberin Nothing like us -biisistä?

Siinä on muutama kyssäri ja lisää tulee, jos haluat.

• limpparipullo 1

Paras paikka, jossa oot käynyt?Miksi? ulkomailla varmaan joku espanja ja oli lämmintä ja all inclusive :D

Kamalin muistosi?Miksi? esitelmät koulusssa koska oon ujo

Ootko ikinä valvonut koko yötä?Miksi? en oo :D ei oo jaksanu

Paras katsomasi leffa?Kerro myös muita leffoja, jotka kannattaa katsoa. liikaa leffoja en ees tiiä mistä alkaa parhaita varmaanki fast and furioukset

Ootko katsonut Titanicin? Jos oot:Mitä mieltä oot? en oo kattonu :D

Mitä mieltä oot Justin Bieberin Nothing like us -biisistä? en oo kuullu paha sanoo

Siinä on muutama kyssäri ja lisää tulee, jos haluat. haluan haluan

• Siinä on kyssäreitä?

Haittaisko, jos linkkaisin tähän kaikki nyyhkybiisit, jotka mun youtube-soittolistoilta löytyy?
      Onko olemassa biisejä, jotka saavat sut itkemään? Jos on, niin kerro joku esimerkki tälläisestä biisistä ja miksi se saa sut itkemään?
      Onko sulla jokin unelma-ammatti?Mikä ja miksi?
      Mikä on typerintä, mitä oot tehnyt?
      Mitkä asiat haluaisit muutta itsessäsi tai elämässäsi?Perustelut kaikkiin!
      Onko sulla sisaruksia?
      Mitkä asiat merkitsevät sulle eniten?
      Mihin ammattiin et mistään hinnasta halua?Miksi?
      Kerro vähintään 5 parasta ja huonointa puoltasi.
      Mitä asioita vihaat?
      Mikä on paras vuodenaika?Miksi?
      Minne lähtisit, jos voisit valita?Miksi?

Vieläkö tahdot lisää kyssäreitä?

• limpparipullo1

Haittaisko, jos linkkaisin tähän kaikki nyyhkybiisit, jotka mun youtube-soittolistoilta löytyy? Ei niitä ny kaikkia tarvii lisätä

Onko olemassa biisejä, jotka saavat sut itkemään? Jos on, niin kerro joku. No ei kyl oo sellasta mikä pelkästään saa riippuu aika paljon fiiliksestä ja sillein ei mun mielestä

esimerkki tälläisestä biisistä ja miksi se saa sut itkemään? -

Onko sulla jokin unelma-ammatti?Mikä ja miksi? Ei varsinaisesti mtn unelma-ammattia. mut joku poliisi/rauhanturvaaja/erikoispoliisi ois kiva mut en tiiä miks ne vaan tuntuu sillein mielen kiintosilta..

Mikä on typerintä, mitä oot tehnyt? Ei tuu mtn typerää mieleen joskus pienenä varastin jtn pientä :D

Mitkä asiat haluaisit muutta itsessäsi tai elämässäsi?Perustelut kaikkiin!
      Ulkonäkö= oon ruma mun mielestä
      ujous= se on perseestä ja pilaa elämän

Onko sulla sisaruksia? ei ole

Mitkä asiat merkitsevät sulle eniten? kaverit, perhe, musiikki

Mihin ammattiin et mistään hinnasta halua?Miksi? vanhuksia pesee :D ei hirveesti kiinnosta vaa.
      Kerro vähintään 5 parasta ja huonointa puoltasi.
      :
      -luotetta
      -rehellinen
      -huumorintajunen
      -ystävällinen
      -hyvä mielikuvitus vaikka emt XD

- :
      -ujo
      -ruma
      -laiska välillä
      -forever alone
      -tyhmä

Mitä asioita vihaat? kiusaajia, tylsiä ihmisiä

Mikä on paras vuodenaika?Miksi? Talvi on kiva ku voi lasketella mut kesä taas kiva kans ku ei tarvii olla niin paljon päällä...

Minne lähtisit, jos voisit valita?Miksi? kauas täältä, vois alottaa uuden elämän

Vieläkö tahdot lisää kyssäreitä? voihan noita

• SÖPIS

Moi! Minkälainen on unelmiesi tyttöystävä?

• limpparipullo1

No unelmiahan on aina ja niit menee mut tällä hetkellä olis sellanen:

ulkonäkö: tavallinen ei mtn hevarii yms kaunis pitkät hiukset ois plussaa ja sillei

luonne: luotettava, rehellinen,ystävällinen, kelpaan sille tälläsenä ja on valmis auttamaan mua ja tukemaan mua ku oon tällänen ujo ja välil vähän huonoi päivii..., huumorin tajunen.
      Ei tarvii olla mikään sellanen bilehile mut ei myöskään sellanen kotona istuja vaikka itekki oon aikalailla sellanen mutta haluisin olla menossa jos ujous ja itseluottamus antas periks
      eikä tarviis polttaa mielellään

• missmayday

Kuvailit mut sit tohon :p
        No ääääh en kyll nyt siit kauniista tiiä katsojan silmissä mut oisko kiinnostusta joskus jutella ? (:

• Siinä on kyssäreitä!
    • zzeraa

1. Mitä mieltä oot ihmisistä jotka ajattelee, että koko maailma pyörii niiden navan ympärillä?
      2. Mitä tekisit, jos sinulle tärkeä ihminen uhkaisi tehdä itsemurhan, mutta myöhemmin saisit kuulla, että uhkailu olikin vain keino saada sinut huolestumaan ja pyytämään ettei tekisi sitä?
      3. Uskotko omaan tulevaisuuteesi?
      4. Voisitko kuvitella, että seurustelisit tytön kanssa joka on yrittänyt itsemurhaa useampaankin otteeseen?
      5. Miltä tulevaisuutesi näyttää nyt?
      6. Oletko tyytyväinen elämääsi?
      7. Voisitko tutustua aivan johonkin tuntemattomaan ihmiseen?
      8. Voisitko tavata nettitutun?
      9. Mitä arvostat tytössä eniten?
      10. Kuinka tärkeää tytön ulkonäkö on?
      11. Mitä harrastat?
      12. Mikä on lempipaikkasi?
      13. Olisitko mielummin rauhallisessa paikassa vai kauhean hälinän keskellä?
      14. Tunnetko, että kuulut johonkin?
      15. Mitä mieltä olet raiskaajista?
      16. Missä näet itsesi 10 vuoden päässä?
      17. Onko sinulla unelmaa joka tuntuu todella kaukaiselta, mutta voi hyvinkin toteutua?

• limpparipullo1

Millainen olis unelmalomasi? (Missä?Mitä tekisit?) jne. Sellanen iso jossain missä on kivat maisemat mutta kuitenkin lähellä keskustaa ettei oo issään metässä

Mikä on mielestäsi kauheinta mitä ihmiselle voi tapahtua, jos murhaa ei lasketa? Miksi? sairastua vakavasti ja tietää ettei oo paljoo elin ikää

• limpparipullo1

1. Mitä mieltä oot ihmisistä jotka ajattelee, että koko maailma pyörii niiden navan ympärillä? ärsyttäviä ja sellasia...

2. Mitä tekisit, jos sinulle tärkeä ihminen uhkaisi tehdä itsemurhan, mutta myöhemmin saisit kuulla, että uhkailu olikin vain keino saada sinut huolestumaan ja pyytämään ettei tekisi sitä? No tietty yrittäsin estää.. ja saattashan siitä vähän suuttua

3. Uskotko omaan tulevaisuuteesi? no kai se on pakko

4. Voisitko kuvitella, että seurustelisit tytön kanssa joka on yrittänyt itsemurhaa useampaankin otteeseen? Kai mut vaikeeta se on

5. Miltä tulevaisuutesi näyttää nyt? omasta mielestä aika epävarmalta

6. Oletko tyytyväinen elämääsi? no ainahan se parempi voi olla

7. Voisitko tutustua aivan johonkin tuntemattomaan ihmiseen? juu

8. Voisitko tavata nettitutun? juu

9. Mitä arvostat tytössä eniten? luonnetta
      10. Kuinka tärkeää tytön ulkonäkö on? mun mielestä luonne 80% ja ulkonäkö 20%
      11. Mitä harrastat? käyn salilla, valokuvausta, lenkkeilyä ku jaksaa, ja pyrin käymää kertaviikkoon sulista pelaa ja tietty pelaan sit tietokonepelejä :D

12. Mikä on lempipaikkasi? sellanen kivan rauhallinen ja sillei

13. Olisitko mielummin rauhallisessa paikassa vai kauhean hälinän keskellä?
      riippuu fiiliksestä varmaan molemmissa voisin olla ehkä rauha kuitenki

14. Tunnetko, että kuulut johonkin? ?

15. Mitä mieltä olet raiskaajista? sairaita ja sellanen on väärin

16. Missä näet itsesi 10 vuoden päässä? sinkkuna katu ojassa (hope not)

17. Onko sinulla unelmaa joka tuntuu todella kaukaiselta, mutta voi hyvinkin toteutua? no ei nyt tällei äkkiseltään tuu mielee varmaan joku amerikan matka

• autajookosta?

sä haluut nyt ihan selkeesti auttaa mua mun ongelmassa, vaikutat sen verran järkevälle tyypille et osaat ratkasta mun ongelman. eli oon jonku aikaa jutellu yhelle jätkälle joka asuu espoossa. ja mä kuopiossa. ite oon siis 15 ja jätkä tänä vuonna 19... tää kundi tuli ite puhuu mulle, puhuttii aluks tosi paljo, ihan kaikesta ja taa jätkä ehotti aika nopeesti tapaamista. sovittii et nähtäs kesäkuus. mitä lähemmäs kesäkuuta päästii, sen vähemmä jätkä mulle jutteli. tää jätkä kerto mulle et on ihastunu muhun, tykkää musta ja haluis mut tyttöystäväks. ollaan puhuttu ainaki 1000 kertaa et meidä pitää nähä eka. oon sanonu monesti et ei tunnu kivalle kun hän ei vastaa mun viesteihin vaikka on lukenut ne, eikä myöskään oo kiva kun jätkä lähtee esimerkiks kavereittesa kanssa pihalle ihan vana hengaamaan eikä sano mulle mitään. tarkotan tällä että vois sanoo ees ettei voi nyt puhua, ei tarvii kertoo et minne menee ja kenen kanssa. vähän aikaa sitten sanoin aika kipakasti jo että mulla alkaa mennä hermot jätkän käytökseen. hän pyyti anteeks ja jutteli mulle koko illan ja yön. siinä samalla sitten selvis että jätkästä tuntuu että on rakastunu muhun eikä missään nimessä haluu menettää mua. en tiiä pitäskö tota nyt uskoo.. viimeks pari päivää sitten päädyin taas itkemään kun jätkästä ei kuulunu mitään, pelkään että häntä ei enää kiinnosta. kundin käytös ei muutu mikskään. aina sama toistuu. mä suutun ja uhkaan lopettaa yhteydenpidon, jätkä pyytää anteeks ja lupaa muuttua, sovitaan ja puhutaan yks ilta, taas jätkä ei puhu mulle, pari päivää yritän jutella mut jätkä ei viitsi edes vastailla mun viesteihin ja ihmettelee vielä mikä mulla on ku oon niin kylmä sitä kohtaan. ja taas mä uhkana lopettaa säädön. mikä tällä jätkällä oikein on, miks se tekee tolleen? oon ihan neuvoton.

• limpparipullo1

Jaa-a sitä on vähän vaikee sanoo.... Jos se on vaan niin kiireinen mutta se ei kyl ikinä oikee oo hyvä tekosyy ja ymmärrän kyllä että haluut että se vastais jotain itsekkin.... Mulla on ollut vähän saman laisia tilanteita että eka on hirveen kiinnostunut ja sitten se vaan hiipuu ja lukee viestit ja näkyy että on käyny onlines (ainaki whatsappis niin lukee) ja saattaa mennä päivä ettei kuulu mtn.... Ja samalla tavalla mäkin välillä sanon ja oon samaan sanonu että ei sit puhuta enää ikinä yms jos ei enää vastaa.. Samat lupaukset oon minäkin saanut mutta ei se vaan näytä muuttuvan...

Paha sanoo tykkääks se oikeesti mut eihän sitä ainakaan mitään menetä jos käy katsomassa minkälainen tyyppi se on ja sit siit eteenpäin... voihan se olla että elämän tilanne ei anna periks tai jtn.... onhan niitä huonoja päiviä jokaisella mutta kyllähän ne epäillyttää kun ne toistuu aina... koita sanoo suoraan / soita? ehdota tapaamista mahdollisimman nopeasti?

Tollei ei kyl jaksa loputtomiin tai minä en ainakaan kannattaa vaan jatkaa eteenpäin jos se siltä näyttää ettei siitä mtn tule että lopettaa vaan puhumisen/vastaukset on lyhyitä tai sillein....

onks sul spostii tai kikkii tai skypee niin vois puhuu viel lisää tästä...

-Limpparipullo1

• Siinä sulle kysymys!

Käy lukee ketjusta Kysykää 17v Pojalta kommentti nimimerkillä sisältä rikottu? Mitä ajattelet tekstin sisällöstä? Haluaisitko sanoa tekstinkirjoittajalle jotain? Mitä?

• ---.

juu löytyy kaikki kolme, laita s-postii sun kik nii laitan sul viestii ku en haluis täs mun kikkii jakaa kaikille:) [email protected]

• Siinä sulle kysymys!
        Siinä sulle kysymys! kirjoitti:

Käy lukee ketjusta Kysykää 17v Pojalta kommentti nimimerkillä sisältä rikottu? Mitä ajattelet tekstin sisällöstä? Haluaisitko sanoa tekstinkirjoittajalle jotain? Mitä?

Limpparipullo1: Mikset vastaa kysymykseen?^

• Siinä sulle kysymys!

Limpparipullo1: Mikset vastaa kysymykseen?^

Sulle on kysymys, muttet vastaa! Vai etkö huomaa?

• 98tyttö

oisko sulla kik? :)

• ksnsk

Outoo ettet seurustele! kuulostat ihan unelma poikaystävältä!

• limpparipullo1

on mulla kik mut en haluis jaella enää kaikille tääl

• limpparipullo1

ksnsk :D mmmm no sitä mäki ihmettelen sellasta se elämä on ujot ja rumat ei saa mtn

• limpparipullo1

Juu eli saa myös tulla kysymään neuvoja johonkin asiaan...

herätys lukiat :)

• salamanteri___

ootko täällä atm? Mulla on tylsää.

• limpparipullo1

olenhan minä

• salamanteri___

En keksi mitään sanottavaa :< keksi sää

• ymmärsinkö oikein

väitätkö siis, että jos ei ole bilettäjä ihminen, niin on jotenkin huono itsetunto/ujo..?

• brunetteeee

Kuvittele tilanne että: olen katsellut toisiamme koulussa yhen pojan kanssa monia kuukausia...sitten aloimme chätätä netissä...mutta koskaan emme uskaltaneet mennä puhumaan face to face...aluksi toisen vastaan tullessa katsoimme iha muualle vägän ennen koulun loppua jo suoraan silmiin mutta moi edes emme uskaltaneet sanoa...nyt kesälomalla olemme jutelleet enemmän...lähes joka pv...ja hyvin menee...välillä olen yrittänyt vihjata ja heitellä complimenttejä...mutta poijalla ei ole joko pokkaa tai tajua mitä tarkoitan..iten siis ilmaista ihastumiseni näin ihan chätissä? (Suunnitelmissa olisi jos se menee hyvin niin sitten pyytää ulos) niin millä sanoin? Olen tosi ujo niin se on aika vaikeaa....mutta voiko esm mixata enkkua mukaann ja sanoa I kinda like u tms...? Kun muutenkin tapanani on puhua puoliksi englanniksi?

• brunetteee
        brunetteeee kirjoitti:

Kuvittele tilanne että: olen katsellut toisiamme koulussa yhen pojan kanssa monia kuukausia...sitten aloimme chätätä netissä...mutta koskaan emme uskaltaneet mennä puhumaan face to face...aluksi toisen vastaan tullessa katsoimme iha muualle vägän ennen koulun loppua jo suoraan silmiin mutta moi edes emme uskaltaneet sanoa...nyt kesälomalla olemme jutelleet enemmän...lähes joka pv...ja hyvin menee...välillä olen yrittänyt vihjata ja heitellä complimenttejä...mutta poijalla ei ole joko pokkaa tai tajua mitä tarkoitan..iten siis ilmaista ihastumiseni näin ihan chätissä? (Suunnitelmissa olisi jos se menee hyvin niin sitten pyytää ulos) niin millä sanoin? Olen tosi ujo niin se on aika vaikeaa....mutta voiko esm mixata enkkua mukaann ja sanoa I kinda like u tms...? Kun muutenkin tapanani on puhua puoliksi englanniksi?

Vastaus?

• sporttimimmiii

Mitä harrastat? :)

• limpparipullo1

väitätkö siis, että jos ei ole bilettäjä ihminen, niin on jotenkin huono itsetunto/ujo..?
      - en tunnen kyl tosi itsevarmoi ihmisii jotka ei biletä...

mä vaan oon ollu ite aina tosi "arka / ujo" pienestä asti ja sit ku muutin tänne joskus 5lk olin koulukiusattu ja itsevarmuus katos kokonaan ja pelkään jtn paskaa ja oon sen takia tosi ujo ja arka......

Sporttimimmi : Harrastan salilla käyntiä ja sit aina sulista tai tennistä kaverin kaa sit harrastan valokuvausta, ja lenkkeilyä ja tietokonepelejä tulee kulutettuu kans :) entäs sä?

-limpparipullo1

• sporttimimmi

Fudist :p

• limpparipullo1

okei kui vanha oot ja mistä päin vai haluuks puhuu spostissa ? :)

• sporttimimmi

Turust :) ja vooisinhan mää....riippuu mist sää koska jos ootki joku mun tuttu ois aika awkward xd

• sporttimimmi

Ja ainii 17

• limpparipullo1

no huh huh einoin paljoo jaksa kattoo :

• Siinä sulle kysymys!

Tuolla ylempänä on sulle kysymys, joten katsopas se ja vastaa.

• limpparipullo1

tiiän ton itekki oon tosi ujo mutta netissä paljon rohkeempi....
      sanot että vaikutat tosi kivalta ja että ois kiva mennä vaikka leffaa tai jtn sellasta.... ei oo olemassa sitä oikeeta tyyliä teet sen niinku on luontevinta jos ei vihjailut uppoo niin sano suoraan sit ?

• minäpäminä

Parasta olis vaan sanoa suoraan että tykkäät siitä. Mulla itellä oli melkeen samanlainen tilanne. Ja nyt se juttu alkaa olla jo kasaankuivunut kun kumpikaan ei tehnyt mitään :( Ja suoraan sanoen se vituttaa

• ospäsä

Onko imagine dragons - Radioactive hyvä biisi?

• limpparipullo1

ei ihan mun tyylinen kappale ole

• limpparipullo1

Herätys ihmiset.... Pelastakaa mut tylsyydeltä :3

• hoodeef

kato hdfinistä elokuvia siinä menee aika hyvin:D

• Siinä sulle kysymys!
      • I feel lonely

Limpparipullo ootko sä kadonnut jonnekin?

• JustGiveMeAReason

1. Isot vai pienet rinnat?
      2. Hoikka vai tukeva?
      3. Fiksu vai tyhmä?
      4. Lyhyt vai pitkä?
      5. Tummat vai vaaleat hiukset?
      6. Pitkät vai lyhyet hiukset?
      7. Onko tyttö joka tykkää ehkä enemmän miesten suosimista leffoista turn out (Fast&Furious, Bond, Transformers)?
      8. Onko välimatka este seurustelulle?
      9. Juotko tai poltatko?
      10. Miten kuvailisit itseäsi kolmella sanalla?

• limpparipullo1

olin mökillä :d sori

1. Isot vai pienet rinnat? sellaset sopivat mut mielummit isot ku pienet
      2. Hoikka vai tukeva? hoikka
      3. Fiksu vai tyhmä? fiksu
      4. Lyhyt vai pitkä? sopiva
      5. Tummat vai vaaleat hiukset? tummat
      6. Pitkät vai lyhyet hiukset? pitkät
      7. Onko tyttö joka tykkää ehkä enemmän miesten suosimista leffoista turn out (Fast&Furious, Bond, Transformers)?
      8. Onko välimatka este seurustelulle? riippuu tilanteesta
      9. Juotko tai poltatko? en
      10. Miten kuvailisit itseäsi kolmella sanalla? mukava, ilonen, luotettava

• limpparipullo1

lisää vaan oon nyt täällä enemmän :) rohkeesti vaa kysymyksiä ihan mistä vaan ja voin neuvoo parhaani mukaan jos joku tarvii neuvoja

• Siinä sulle kysymys!

Mikset vastaa mun kysymyksiin, jotka on tuolla ylempänä....

• Siinä sulle kysymys!

Mikset vastaa mun kysymyksiin, jotka on tuolla ylempänä....

?

• limpparipullo1

mikä ? :o

• Siinä sulle kysymys!

Miksi?

• limpparipullo1

sportmimmi kerro sun sposti tai laita [email protected] (ei oo oikee nimi sit) voidaan tutustuu siel ja sillei :)

• limpparipullo1

laittakaa kysymyksiä ja laittakaa uusiks jos oon unohtanu johonki vastata

• Siinä sulle kysymys!

Käy lukee kommentti nimimerkillä sisältä rikottu. Mitä ajattelet tekstin sisällöstä? Haluaisitko sanoa tekstinkirjoittajalle jotain? Mitä?

Kommentti löytyy tästä keskustelusta, johon on linkki tossa alapuolella.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11513567

• limpparipullo1

Käy lukee kommentti nimimerkillä sisältä rikottu. Mitä ajattelet tekstin sisällöstä? Haluaisitko sanoa tekstinkirjoittajalle jotain? Mitä?

Kommentti löytyy tästä keskustelusta, johon on linkki tossa alapuolella.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11513567

emt :/ aika kurjaa jos on tossa tilanteessa, voin toki yrittää kuunnella tai neuvoo mut ei se varmaan hirveesti auta :/

• Siinä sulle kysymys!

Mun pitäs varmaan tunnustaa, et oon itse tuon tekstin kirjoittaja. Et jos haluut yrittää auttaa ja kuunnella niin sähköpostii voit mulle laittaa osoitteeseen [email protected]

• limpparipullo1

Mun pitäs varmaan tunnustaa, et oon itse tuon tekstin kirjoittaja. Et jos haluut yrittää auttaa ja kuunnella niin sähköpostii voit mulle laittaa osoitteeseen [email protected]

no ei kyl ollu vaikee arvata ettei se ois ollu sun kirjottama...

• limpparipullo1

lisää vaan tulemaan juttuja ja kysymyksiä ihan mistä vaan

• omkmortensen

Onks Taru sormusten herrasta -elokuvat hyvii?
      Tiiäks kuka on Viggo Mortensen?
      Tai John Grimes?

ne on parhaita

• limpparipullo1

Onks Taru sormusten herrasta -elokuvat hyvii? iha jees
      Tiiäks kuka on Viggo Mortensen? en
      Tai John Grimes? en

ne on parhaita

• limpparipullo1

Noniin tytöt ois taas kiva herättää tää keskustelu pystyyn ja vaistailla teidän kysymyksiin mistä vaan ja auttaa teitä jos pystyn :) eli kaikkenlaista juttua vaan tulemaan

• 16v. lukiolainen

En ymmärrä, miksi ette mene tutustumaan oikeisiin ihmisiin. Jätetään viestiketjuihin kommentteja, joissa kinutaan toisten s-postia ja kikkiä. Kyllä ymmärrän, että toiset ovat ujompia, eivätkä niin sosiaalisia kuin toiset, mutta onhan teidän kuitenkin tutustuttava ihmisiin muutenkin kuin netissä.
        Säälittävimpiä ovat kuitenkin ne, jotka kerjäävät huomiota ja jättävät omat yhteystietonsa tuntemattomille. Jos joku kuvailee itsensä 16-vuotiaaksi, lihaksikkaaksi ja luotettavaksi pojaksi, hän voi todellisuudessa olla jotai aivan muuta. Joten muistakaa pitää järki päässä netissä liikkuessanne.

• kameran takaa minäkin:)

Mitä oon nyt lukenu näitä,nii sä vaikutat tosi mukavalta jätkältä:) ois kiva jutella esim kik
        ?

• yöunet menettänyt
        kameran takaa minäkin:) kirjoitti:

Mitä oon nyt lukenu näitä,nii sä vaikutat tosi mukavalta jätkältä:) ois kiva jutella esim kik
        ?

Miten saada takaisin kunnon yöunet, jotka oon menettänyt, koska mielessäni pyörii liian paljon ikäviä asioita ympäri vuorokauden? Näitä asioita en saa mielestäni hetkeksikään.

• limpparipullo1

no kannattasko yrittää tehä ittes tosi väsyneeks sillei että sammut vaa joskus 9-10 aikaa illalla ja ne asiat saattas helpottaa jos puhut jollekkin ?

olen kerran ollut yhen tytön kaa ulkona kahestaa sillei mut olin tosi ujo enkä osannu sanoo oikeen mitään olin sillon 8lk... nyt ku pitäs mennä pyytää joku ulos tai joku haluis nähä otan siitä hirveen stressin viikkoo aikasemmin että mitä teen yms... en vaan maha mtn... päässä pyörii kaikkee että jos en miellytäkkään / mussa on joku vika tai jtn sellasta... niin ei oikeen toi tapaaminen onnistu... oon kyl edistynyt sitten ylä asteen eikä esim noi koulussa luokan edesse pidettävät esitelmät enää niin kauheita ole...

kikin saa ku annat spostin ja tutustutaan eka siel...

ja tiedän että en usko ketä tahansa enkä todellakaan oo heti ekana menossa tapaa ketään netin kautta... tuskin ikinä mutta ihan vaan juttu seurana ja sillein...
      en vaan tiedä miten saisin kerättyä rohkeutta ja kun en juo tai polta niin tunnen oloni entistäkin enemmän ulkopuolisemmaksi...

• dino97

En mäkää polta/juo, joten samoin ulkopuolisen tunteita tulee kun lukee jotain näitä keskusteluja täällä :/ mutta jos haluut jutteluseuraa/tutustuu nii laita vaiika spostii ([email protected])

• emmuli2

mistä päin oot kotosin ? niiku esim. etelä suomi ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      91
      2650
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      52
      2607
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2559
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      79
      2468
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      42
      1966
    6. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      64
      1935
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      139
      1839
    8. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      29
      1392
    9. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1361
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      17
      1216
    Aihe