Mistä johtuu, kun palelen jatkuvasti. Kotona pitää olla lämmintä 26 astetta ja työpaikallakin täytyy säätää lämmitys niin, että on vähintään 25 astetta lämmintä ja
silti tuntuu, että palelen. Muilla on sitten muka kuuma ja ahdistaa tunkkainen kuumuus. Onko tämä liioittelua jo muilta.
Ainapaleleee
8
63
Vastaukset
- vaihtolampoinen
Kilpirauhaskoe TK:ssa. Vajaatoiminta?
- meni överiksi
Meikällä palelemisen tunne selittyy kohonneilla tulehduskipuarvoilla. Hirmuisinta oli, että tietämättäni lisäsin kehoni tulehduskierrettä treenaamalla omassa kuntopisteessä liian yläkanttiin. Oli sellainen luulo, että tarvitsen tuon rääkin.
- se loppu
Mitä syöt? Aloita aamusi kaurapuurolla ja siihen pari kananmunaa päälle. Sitten päivällä voi käyttää chiliä ja valkosipulia. Kana on hyvä ja lämmittävä ruoka. Rusinoitakin voi popsia. Ja ei sovi unohtaa että alkoholi lämmittää elimistöä myös.
Itselläni loppui ainainen paleleminen kun aloin syömään vähän eri tavalla. Vyön lenkkiä sai löysätä pari pykälää mutaman vuoden aikana, mutta se oli pieni hinta siihen ettei enää palella. Nykyisin voin seisoa räntäsateessa T-paidalla eikä palella. - vasta23v
Apua, olen vasta 23v ja voiko mulla olla kilpparijuttuja. En käytä alko enkä tupakoi, joten en itse ole aiheuttanut tuota jutskaa. Pitänee sitten käydä lääkärin juttusil.
- vajis17
Toki voi olla kilpirauhassairaus, toiset syntyvät sellaisen kanssa, ei se ikää katso. Eikä sitä hommata itse, se on autoimmuunisairaus.
Lääkäriin ja testeihin...
- olet normaali
Ihan normaalia.
Itse olen paleltunut jo 30 vuotta ja edelleen jatkuu.
Minulla on alhainen verenpaine ja se johtuu vissiin siitä.
Jos mitään muuta oiretta ei ole, niin olet täysin terve.
Toiset nyt vaan tarkenee 15 asteessa T-paidalla, mutta súurin osa ei.- tolkkua touhuun
Mullakin tuli tuo palelumurhe, kun olin jo vuosia käyttänyt simvastatiinia. Talvisin varpaat olivat aina kohmeessa ja keskisormenpäät valkoisina. Kun lopetin aineen käytön, hiipivä diabetes kakkonen häipyi pois eikä enää palella samassa määrin.
- olet normaali
tolkkua touhuun kirjoitti:
Mullakin tuli tuo palelumurhe, kun olin jo vuosia käyttänyt simvastatiinia. Talvisin varpaat olivat aina kohmeessa ja keskisormenpäät valkoisina. Kun lopetin aineen käytön, hiipivä diabetes kakkonen häipyi pois eikä enää palella samassa määrin.
Arizonan yliopisto: Kolesterolilääkkeet ovat hermomyrkkyjä
http://www.tritolonen.fi/index.php?page=news&id=2514
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432488Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742467Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512122Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211133Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41995Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56876