Alapäätä korostava pukeutuminen?

Alapään ihmettelijä

Miehenä kiinnitän huomiota siihen, että monet naiset pukeutuvat nykyään kesäsäillä hyvin tiukkoihin trikoohousuihin, jotka korostavat häpykumpua, eivätkä jätä mitään arvailujen varaan.

Mitä naiset ajattelette tästä muodista? Voisi ajatella, että jotkut miehet nauttivat itse huomiosta jos pukeutuvat niin että alapää korostuu, mutta hakevatko naiset samaa tällä pukeutumisellaan?

En siis yritä sanoa että naiset pukeutuvat häpyään korostaen siksi, että haluaisivat miehiltä huomiota, vaan mietin tiedostavatko naiset edes korostavansa pilluaan näillä vaatteilla, ovatko ylpeitä esitellessään sen muotoja vai mitä liikkuu naisen mielessä, joka pukee häpykumpua korostaviin vaatteisiin.

Jotkut jopa häpyhuulten väliin työntyviin kireisiin housuihin, minkä kai on pakko olla jo tietoista provokaatiota.

294

18215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hylki

      Ja tämä on juuri se syy miksi en käytä tiukkoja, enkä varsinkaan ohuesta trikoosta tehtyjä housuja / kalsareita. Samoja olen itseasiassa pohtinut kuin sinä, kun välillä tulee vastaan aika härskin näköisiä tapauksia...

      • ulitsa

        Noin yleisesti ottaen nartuillahan on se ongelma että mahdollisimman paljon pitäisi näyttää mutta ei ihan kaikkea. Kyllä jokainen nartunpallero on hyvin tietoinen siitä mitä näyttää ja miksi


      • Tyhmyyden piikkiin!
        ulitsa kirjoitti:

        Noin yleisesti ottaen nartuillahan on se ongelma että mahdollisimman paljon pitäisi näyttää mutta ei ihan kaikkea. Kyllä jokainen nartunpallero on hyvin tietoinen siitä mitä näyttää ja miksi

        Itse tunnen suunnatonta myötähäpeää kohdatessani näitä liian paljastavasti pukeutuvia naisia. Katson kiireesti muualle - toivoen, ettei punastuminen näy liian selvästi.

        Tietysti näky kuvottaa, kun se ei kerran kiehdo. Mutta lisäksi ajattelen näistä liian läpinäkyvistä lajitovereistani AINA: "voi ressukkaa". Ensiksi tulee mieleen, että typy on niin kertakaikkisen tyhmä, ettei ole katsonut peiliin. Toiseksi tulee mieleen ne toisenlaiset ressukat, jotka laittavat jo kaiken peliin... Ei tule mieleen maksullisuus vaan aivan ilmainen tarjonta.

        Vai kuka osaisi kuvitella arvostetussa asemassa olevaa, fiksua naista liikuskelemassa paikallisessa kauppakeskuksessa kireissä leopardeissa...??


      • ylimielinenrunkku

        No kuka sua haluis ees nähä tiukoissa trikoissa????


      • shinyfetish

        Minun silmää ainakin tämä teidän mielestä härski pukeutuminen miellyttää.

        Osaan olla kuolaamatta ja ehdottelematta sopimattomia,mutta sivusilmällä nautin näistä näyistä.

        Muuttakaan johonkin muslimimaahan,jos noin paljon häiritsee naisten pukeutuminen.

        Täällä on sentään silmänruokaa.


      • samaa mieltä
        shinyfetish kirjoitti:

        Minun silmää ainakin tämä teidän mielestä härski pukeutuminen miellyttää.

        Osaan olla kuolaamatta ja ehdottelematta sopimattomia,mutta sivusilmällä nautin näistä näyistä.

        Muuttakaan johonkin muslimimaahan,jos noin paljon häiritsee naisten pukeutuminen.

        Täällä on sentään silmänruokaa.

        Ei voi kuin olla samaa mieltä kanssasi. Kireissä farkuissa oleva nainen on seksikäs näky. Ja jos se jotakuta häiritsee niin tosiaan muuttakoon maahan jossa naiset verhotaan kokovartalokaavulla ja vielä kasvotkin peittoon!


      • Puutteelinen Mau_kuu
        Tyhmyyden piikkiin! kirjoitti:

        Itse tunnen suunnatonta myötähäpeää kohdatessani näitä liian paljastavasti pukeutuvia naisia. Katson kiireesti muualle - toivoen, ettei punastuminen näy liian selvästi.

        Tietysti näky kuvottaa, kun se ei kerran kiehdo. Mutta lisäksi ajattelen näistä liian läpinäkyvistä lajitovereistani AINA: "voi ressukkaa". Ensiksi tulee mieleen, että typy on niin kertakaikkisen tyhmä, ettei ole katsonut peiliin. Toiseksi tulee mieleen ne toisenlaiset ressukat, jotka laittavat jo kaiken peliin... Ei tule mieleen maksullisuus vaan aivan ilmainen tarjonta.

        Vai kuka osaisi kuvitella arvostetussa asemassa olevaa, fiksua naista liikuskelemassa paikallisessa kauppakeskuksessa kireissä leopardeissa...??

        Nyt en kommentoi niinkään sitä muotia, vaan sitä miten toisia ihmisiä yritetään pistää halvalla ja korostaa itseään, jopa nostamalla ilmeisesti fiksuksi naiseksi.

        Ehkä stereotypioiden luominen on juurikin niiden ihmisten tapa, joilla ei ole rohkeutta pukeutua. Toki pukeutumisessa pitää ottaa huomioon yksilölliset piirteet, kaikille ei sovi kaikki.

        Ja kyllä, olen nähnyt monen fiksun naisen pukeutuvat eläinkuoseihinkin joskus, silloin vaikuttaa vain mitä ja miten on puettu.


      • retonki
        ulitsa kirjoitti:

        Noin yleisesti ottaen nartuillahan on se ongelma että mahdollisimman paljon pitäisi näyttää mutta ei ihan kaikkea. Kyllä jokainen nartunpallero on hyvin tietoinen siitä mitä näyttää ja miksi

        Muotisuunnittelijat ovat monesti seksuaaliselta suuntautumiseltaan homoja, lesboja tai biseksuaaleja jostain kumman syystä. Tämä näkyy varmasti myös heidän muotiluomuksissaan.


      • Kommu
        retonki kirjoitti:

        Muotisuunnittelijat ovat monesti seksuaaliselta suuntautumiseltaan homoja, lesboja tai biseksuaaleja jostain kumman syystä. Tämä näkyy varmasti myös heidän muotiluomuksissaan.

        Se tuntuu näkyvän niin, että mallistot on suunniteltu langanlaihoille pitkille rinnattomille tyypeille, eli siis nuorille laiharaajaisille pojille. Siksipä malleina muotimaailmassa onkin suosittu vartaloltaan mahdollisimman epänaisellisia tikkuja, jotka käyvät kauniiden poikien korvikkeista.

        Kun kehon rasvan määrä on olematon, niin samoin ovat rinnatkin.

        Sitä en osaa sanoa miten muotiluomusmaisia tuo trikoo"muoti" on, yleensä kun moiset leviävät, etenkin ei niin huoliteltujen pariin, niin lähteenä on luultavasti ennemminkin joku julkisuuden henkilö tms. joka on laittanut homman alulle (=pukeutunut itse siihen tyyliin) ja massat seuraavat. Aivan kuten syrjäisessä Suomessakin ne kaikkein hurjimmat ovat nimenneet jopa lapsiaan esim. jonkun TV-sarjan henkilöiden mukaan. Se on fanittamisen muoto, kuten esikuvan matkiminen muutekin.

        Historiassa mitä uuden muodin virtauksista tiedetään, ne ovat hyvin yleisesti olleet yleensä kuninkaallisten aloittamia
        Silinterin leviämisestä kerrotaan että sen käyttö alkoi lisääntyä kunnolla vasta jonkun kuninkaallisen pidettyä sitä julkisesti ja itseasiassa nykyinen itsestäänselvyys, se että pojat puetaan siniseen ja tytöt pinkkiin, oli ilmeisesti päinvastoin vielä 1920-1940 paikkeilla ainakin sieltä säilyneiden pukeutumissuositusten mukaan. Tuostakin on oleamssa kertomus, että yksi syy värien vaihtoon olisi lähtöisin erään kuninkaallisen perheen pieleen menneestä veikkauksesta tulevan lapsen sukupuolen suhteen. Kaikki vaatteet ja niiden väritys oli suunniteltu poikaa silmälläpitäen, eli ne olivat punaisia ja pinkkejä, mutta sitten haikara toikin tytön jolloin sitten niitä kuitenkin hyödynnettiin ja julkisuus hoiti loput.

        Nykyisin kuninkaallisten aseman on pitkälti ottanut mediajulkisuuden henkilöt, popparit TV-tähdet jne. joita on pilvin pimein.


      • Löyhkäävä muoti
        Puutteelinen Mau_kuu kirjoitti:

        Nyt en kommentoi niinkään sitä muotia, vaan sitä miten toisia ihmisiä yritetään pistää halvalla ja korostaa itseään, jopa nostamalla ilmeisesti fiksuksi naiseksi.

        Ehkä stereotypioiden luominen on juurikin niiden ihmisten tapa, joilla ei ole rohkeutta pukeutua. Toki pukeutumisessa pitää ottaa huomioon yksilölliset piirteet, kaikille ei sovi kaikki.

        Ja kyllä, olen nähnyt monen fiksun naisen pukeutuvat eläinkuoseihinkin joskus, silloin vaikuttaa vain mitä ja miten on puettu.

        Minusta on täydellisen eri asia pukeutua yksilöllisesti kuin alapäätä korostavasti....! Ihmiseltä, joka ei tätä erotusta ymmärrä, jää luultavasti moni muukin oleellinen asia ymmärtämättä.

        Maailma, jossa elämme, ei sentään vielä ole yksi iso makuuhuone. Toisekseen maailma on suunnilleen vain puoliksi miesten kansottama. Itseään tarjoavian naisten olisi hyvä tiedostaa, että heidän ympärillään on myös naisia. Muiden huomioon ottaminen kuuluu sivistykseen.

        Olisi mukava saada ostaa maitolitra ja leipälimppu ilman, että saman sukupuolen edustaja pyörii vieressä se epämiellyttävin osa itsestään esillä.


      • metsä vastaa
        shinyfetish kirjoitti:

        Minun silmää ainakin tämä teidän mielestä härski pukeutuminen miellyttää.

        Osaan olla kuolaamatta ja ehdottelematta sopimattomia,mutta sivusilmällä nautin näistä näyistä.

        Muuttakaan johonkin muslimimaahan,jos noin paljon häiritsee naisten pukeutuminen.

        Täällä on sentään silmänruokaa.

        Taas näitä huutelijoita: "muuttakaa saudi-arabiaan, jos kerra npillunpömpötys shortseissa näyttää teistä kummalliselta".

        Ainoastaan teillä on ilmeisesti oikeus mielipiteeseen? Myykää/irtisanokaa kämppänne ja muuttakaa vaikka ilotaloon tiiraamaan pilluja, jos ette voi elää yhteiskunnassa, jossa ihmisillä on mielipiteitä.


      • Hyiiih
        shinyfetish kirjoitti:

        Minun silmää ainakin tämä teidän mielestä härski pukeutuminen miellyttää.

        Osaan olla kuolaamatta ja ehdottelematta sopimattomia,mutta sivusilmällä nautin näistä näyistä.

        Muuttakaan johonkin muslimimaahan,jos noin paljon häiritsee naisten pukeutuminen.

        Täällä on sentään silmänruokaa.

        Juntti olet.


      • raivo_raitis
        Tyhmyyden piikkiin! kirjoitti:

        Itse tunnen suunnatonta myötähäpeää kohdatessani näitä liian paljastavasti pukeutuvia naisia. Katson kiireesti muualle - toivoen, ettei punastuminen näy liian selvästi.

        Tietysti näky kuvottaa, kun se ei kerran kiehdo. Mutta lisäksi ajattelen näistä liian läpinäkyvistä lajitovereistani AINA: "voi ressukkaa". Ensiksi tulee mieleen, että typy on niin kertakaikkisen tyhmä, ettei ole katsonut peiliin. Toiseksi tulee mieleen ne toisenlaiset ressukat, jotka laittavat jo kaiken peliin... Ei tule mieleen maksullisuus vaan aivan ilmainen tarjonta.

        Vai kuka osaisi kuvitella arvostetussa asemassa olevaa, fiksua naista liikuskelemassa paikallisessa kauppakeskuksessa kireissä leopardeissa...??

        Juu, kaikki naiset jotka liikkuu julkisesti vähissä tai seksikkäissä vetimissä on MAKSULLISIA NAISIA eli jos sulla tekeekin mieli naista niin käy tekemässä tarjous josko vaikka pääsisit maistamaan ja kokeilemaan miltä se tuntuu naisen kans :=================)))))))))))))))

        Vai ootko vain itte jo niin lihavassa kunnossa että et enää mahdu (etkä oo aikoihin mahtunut) esim farkkuihin? :=)

        Taidat kulkea musta kaapu päällä :=)


      • harrrmi
        Tyhmyyden piikkiin! kirjoitti:

        Itse tunnen suunnatonta myötähäpeää kohdatessani näitä liian paljastavasti pukeutuvia naisia. Katson kiireesti muualle - toivoen, ettei punastuminen näy liian selvästi.

        Tietysti näky kuvottaa, kun se ei kerran kiehdo. Mutta lisäksi ajattelen näistä liian läpinäkyvistä lajitovereistani AINA: "voi ressukkaa". Ensiksi tulee mieleen, että typy on niin kertakaikkisen tyhmä, ettei ole katsonut peiliin. Toiseksi tulee mieleen ne toisenlaiset ressukat, jotka laittavat jo kaiken peliin... Ei tule mieleen maksullisuus vaan aivan ilmainen tarjonta.

        Vai kuka osaisi kuvitella arvostetussa asemassa olevaa, fiksua naista liikuskelemassa paikallisessa kauppakeskuksessa kireissä leopardeissa...??

        No, jos on mitä näytellä - niin senkun vaan. Mutta miksi - suhteellisen moni tuon tuseron ja tissin on nähnyt. Rinnat on monilla niin paljaana ettei muotoa paljon tarvitse arvailla. Joissain tapauksissa menee vain säälin puolelle - kun on muutama hampurilainen liikaa syötynä


      • gorillaman

        Välillä ärsyttää suuresti tämä naisten pukeutuminen. Itse olen miehenä etsinyt seuraa naisista mm. iskurissa ja treffihaku.net -sivustolla. En tiedä onko kyse maksullisista naisista vai mistä mutta lähettevät kuvia ties mistä myös niissä tiukoissa housuissa!


      • jaah?!

        No kun aloituksen etusivulle laatija on joko naispuolinen lutka tai miespuolinen alisivistyskansanosan edustaja rikollinen nuori mies, joka luulee puolustavansa naisten oikeuksia, ja kun itse olen nainen, niin en ymmärrä, mistä syystä minun tähän lukemaani ketjuun kirjoittamani viestini poistatettiin, kun sanoin ainoastaan että en siedä seksuaalista ahdistelua myöskään naisvartaloiden esittelyn osalta ja löisin, jos joku nainen h-ora tulisi minulle siten kuin tässä Suomi24.fi-foorumin etusivun kuvassa, ketarat ojosenaan horisemaan "häpykummuista", oksettavien kuviensa akkojen revarajoista kanssa. Naisilla on se kunnia, että alapäitä ei kukaan pakota esittelemään ja miehillä se, että miehet eivät niitä hauku.


      • iskurissa
        Löyhkäävä muoti kirjoitti:

        Minusta on täydellisen eri asia pukeutua yksilöllisesti kuin alapäätä korostavasti....! Ihmiseltä, joka ei tätä erotusta ymmärrä, jää luultavasti moni muukin oleellinen asia ymmärtämättä.

        Maailma, jossa elämme, ei sentään vielä ole yksi iso makuuhuone. Toisekseen maailma on suunnilleen vain puoliksi miesten kansottama. Itseään tarjoavian naisten olisi hyvä tiedostaa, että heidän ympärillään on myös naisia. Muiden huomioon ottaminen kuuluu sivistykseen.

        Olisi mukava saada ostaa maitolitra ja leipälimppu ilman, että saman sukupuolen edustaja pyörii vieressä se epämiellyttävin osa itsestään esillä.

        Käykäähän huvikseen katsomassa http://www.iskuri.eu sivustolla. Siellä on näitä alapään esittelijöitä kerrakseen, taitavat olla kyllä prostitoituja.


      • Olenko omituinen?
        shinyfetish kirjoitti:

        Minun silmää ainakin tämä teidän mielestä härski pukeutuminen miellyttää.

        Osaan olla kuolaamatta ja ehdottelematta sopimattomia,mutta sivusilmällä nautin näistä näyistä.

        Muuttakaan johonkin muslimimaahan,jos noin paljon häiritsee naisten pukeutuminen.

        Täällä on sentään silmänruokaa.

        Yes, minä nautin pukeutua näyttävästi, hieman provosoivasti, joskaan en mauttomasti. Siksi, koska kroppa ja sääret kestää vielä, vaikka olen jo 50:n ylittänyt.

        Miehet pysäyttelevät kaupoissa ja liikennevälineissä ja sanovat tyyliin: "päivän pelastus nähdä, että nainen osaa pukeutua näyttävästi" .

        Jokainen pukeutukoon tyylillään, joskin läskimakkaroita ei mielestäni kannata korostaa.........


      • kaikenlaistahapatust
        Kommu kirjoitti:

        Se tuntuu näkyvän niin, että mallistot on suunniteltu langanlaihoille pitkille rinnattomille tyypeille, eli siis nuorille laiharaajaisille pojille. Siksipä malleina muotimaailmassa onkin suosittu vartaloltaan mahdollisimman epänaisellisia tikkuja, jotka käyvät kauniiden poikien korvikkeista.

        Kun kehon rasvan määrä on olematon, niin samoin ovat rinnatkin.

        Sitä en osaa sanoa miten muotiluomusmaisia tuo trikoo"muoti" on, yleensä kun moiset leviävät, etenkin ei niin huoliteltujen pariin, niin lähteenä on luultavasti ennemminkin joku julkisuuden henkilö tms. joka on laittanut homman alulle (=pukeutunut itse siihen tyyliin) ja massat seuraavat. Aivan kuten syrjäisessä Suomessakin ne kaikkein hurjimmat ovat nimenneet jopa lapsiaan esim. jonkun TV-sarjan henkilöiden mukaan. Se on fanittamisen muoto, kuten esikuvan matkiminen muutekin.

        Historiassa mitä uuden muodin virtauksista tiedetään, ne ovat hyvin yleisesti olleet yleensä kuninkaallisten aloittamia
        Silinterin leviämisestä kerrotaan että sen käyttö alkoi lisääntyä kunnolla vasta jonkun kuninkaallisen pidettyä sitä julkisesti ja itseasiassa nykyinen itsestäänselvyys, se että pojat puetaan siniseen ja tytöt pinkkiin, oli ilmeisesti päinvastoin vielä 1920-1940 paikkeilla ainakin sieltä säilyneiden pukeutumissuositusten mukaan. Tuostakin on oleamssa kertomus, että yksi syy värien vaihtoon olisi lähtöisin erään kuninkaallisen perheen pieleen menneestä veikkauksesta tulevan lapsen sukupuolen suhteen. Kaikki vaatteet ja niiden väritys oli suunniteltu poikaa silmälläpitäen, eli ne olivat punaisia ja pinkkejä, mutta sitten haikara toikin tytön jolloin sitten niitä kuitenkin hyödynnettiin ja julkisuus hoiti loput.

        Nykyisin kuninkaallisten aseman on pitkälti ottanut mediajulkisuuden henkilöt, popparit TV-tähdet jne. joita on pilvin pimein.

        Kyllä on naisten ulkonäkökoodi ja vaatimukset sairaita euroopassa ja yleensäkin ns. länsimaissa. Kuubattaret, ja miehet siellä, ovat jääneet patsi tästä ulkonäkö ja elopaino hapatuksesta, mitä netti ja muu kulutussyöttä tuputtaa oikeaksi naisen malliksi. Kuuban naisilla onkin itsetunto kohdillaan ulkonäöstä, iästä, painosta tai muodoista riippumatta. Ei ole väliä onko nainen pitkä, pätkä, paksu tai laiha. Kun itsetunto on kohdillaan, se näkyy ja nainen on kauneimmillaan.


      • osanottoni
        Löyhkäävä muoti kirjoitti:

        Minusta on täydellisen eri asia pukeutua yksilöllisesti kuin alapäätä korostavasti....! Ihmiseltä, joka ei tätä erotusta ymmärrä, jää luultavasti moni muukin oleellinen asia ymmärtämättä.

        Maailma, jossa elämme, ei sentään vielä ole yksi iso makuuhuone. Toisekseen maailma on suunnilleen vain puoliksi miesten kansottama. Itseään tarjoavian naisten olisi hyvä tiedostaa, että heidän ympärillään on myös naisia. Muiden huomioon ottaminen kuuluu sivistykseen.

        Olisi mukava saada ostaa maitolitra ja leipälimppu ilman, että saman sukupuolen edustaja pyörii vieressä se epämiellyttävin osa itsestään esillä.

        Löyhkäävä,
        nyt en täysin ymmärtänyt? Mikä on ihmisen epämiellyttävin osa???

        Minun alapääni on aina piilossa, minun ei tarvitse esitellä sitä julkisesti, eikä myöskään kulkea rinnat puoliksi paljaina. Silti voin nauttia niistä.

        Minun kaunein osani ei tietenkään vedä vertoja sinun aivoillesi, joita tarvitset maitolitraa ja leipälimppua ostaessasi, kanssasisarillesi kateellisena.


      • Ei hyvän tähden
        osanottoni kirjoitti:

        Löyhkäävä,
        nyt en täysin ymmärtänyt? Mikä on ihmisen epämiellyttävin osa???

        Minun alapääni on aina piilossa, minun ei tarvitse esitellä sitä julkisesti, eikä myöskään kulkea rinnat puoliksi paljaina. Silti voin nauttia niistä.

        Minun kaunein osani ei tietenkään vedä vertoja sinun aivoillesi, joita tarvitset maitolitraa ja leipälimppua ostaessasi, kanssasisarillesi kateellisena.

        Tämä kommentti osoittaa kyllä Sinun aivokapasiteettisi - hmmm - mitoituksen liiankin selvästi. Toki ymmärrän, että kun omaa sanottavaa ei ole, papukaijan tavoin voi sen kateuden ujuttaa keskusteluun kuin keskusteluun. Mutta että kateus mahtui tähänkin keskusteluun, oli pienoinen yllätys.

        Jos alapään näkyvä esilläolo häiritsee esim. ruokakaupassa ja tämä on Sinusta kateutta, huomaan, että keskustelumme kulkee niin eri tasoilla, että lisäperustelut ovat peräti kannattamattomia.


      • Tikusta asiaa :D

        Ei tämä nyt noin vakava asia ole ??? Ollaanko me suomalaiset vähän "tiukkapipoista kansaa" ??? Tiedä häntä, mutta ilmeisesti kaikki pitää mennä jonkun "normin" mukaan... Jenkit ovat tehneet jopa hulvattoman biisin, asiaan liittyen;) Ohessa linkki: http://www.youtube.com/watch?v=C-30vYwgwJU

        PS: Jos nyt kuitenkin relataan vähän, kesä ja kaikki ;)

        PPS: Allekirjoittaneen mielestä, kyseinen videopätkä ei edes "halveeraa" naisia, päinvastoin !!! Omasta puolesta naiset saavat kulkea vaikka ilman "rihmankiertämää" ... Miksi nähdä vaivaa, tai ottaa herneitä nenuun tällaisista mitättömistä asioista... " Olankohutushymiö" ??? No herneitä ja jopa herneenpalkoja saa jokainen ottaa nenäänsä, ihan oman kapasiteetin mukaan ;D


      • hah.
        shinyfetish kirjoitti:

        Minun silmää ainakin tämä teidän mielestä härski pukeutuminen miellyttää.

        Osaan olla kuolaamatta ja ehdottelematta sopimattomia,mutta sivusilmällä nautin näistä näyistä.

        Muuttakaan johonkin muslimimaahan,jos noin paljon häiritsee naisten pukeutuminen.

        Täällä on sentään silmänruokaa.

        mitä silmänruokaa siinä on jos jotku mauttomat nuoret likat tyrkyttää pilluaan liian kireillä ja ohuesta kankaasta tehdyillä trikoohousuilla?


      • joopajoo,,
        iskurissa kirjoitti:

        Käykäähän huvikseen katsomassa http://www.iskuri.eu sivustolla. Siellä on näitä alapään esittelijöitä kerrakseen, taitavat olla kyllä prostitoituja.

        Enemmän siellä on alapäätään esitteleviä miehiä. Joka kuvassa mulkku tanassa.
        Rattopoikia vai mitä? Suurin osa varattuja parisuhteessa olevia. Säälittäviä.....


      • eron_huomaa
        iskurissa kirjoitti:

        Käykäähän huvikseen katsomassa http://www.iskuri.eu sivustolla. Siellä on näitä alapään esittelijöitä kerrakseen, taitavat olla kyllä prostitoituja.

        Niin joo iskuri.eu siis kyseessä eikä iskuri 2013. Huomaa euron


      • -------------
        raivo_raitis kirjoitti:

        Juu, kaikki naiset jotka liikkuu julkisesti vähissä tai seksikkäissä vetimissä on MAKSULLISIA NAISIA eli jos sulla tekeekin mieli naista niin käy tekemässä tarjous josko vaikka pääsisit maistamaan ja kokeilemaan miltä se tuntuu naisen kans :=================)))))))))))))))

        Vai ootko vain itte jo niin lihavassa kunnossa että et enää mahdu (etkä oo aikoihin mahtunut) esim farkkuihin? :=)

        Taidat kulkea musta kaapu päällä :=)

        Totta puhut :)


      • .............
        iskurissa kirjoitti:

        Käykäähän huvikseen katsomassa http://www.iskuri.eu sivustolla. Siellä on näitä alapään esittelijöitä kerrakseen, taitavat olla kyllä prostitoituja.

        Veit sanat suustani!


      • - - ? -- >

        Ihmismielen ja kulttuurien ristiriitaisuuksia, sekä privaatti ja julkinen.

        Jos kohdalle osuu kuvatula tavalla pukeutunut nätti nainen, niin pelkästään visuaaliselta kannalta miehenä katsottuna se on vain mielyttävää jos teen abstraktion kontekstistä. Pidän naisten vataloista estoitta ilman tabuja. Ei ihmisen kehoissa ja seksuaalisuudesa ole mitään hävettävää.

        Mutta sitten se ns. moraalinen ja kulttuurinen puoli asiassa taasen sanoo ettei ko. pukeutuminen yleisellä paikalla ole sopivinta mahdollista, enkä haluaisi naisystäväni siten pukeutuvan kuin vain kahdenkeskisessä yksityisyydessä.

        Tai jos ajattelisin miesten vetävän ylleen tiukat ja ohuet "mikkailijan" trikoot yleiselle paikalle, niin empä suuresi arvostaisi (en privaatissakaan), tiedä sitten mitä naiset asiasta tuumaisivat ;-)

        Pukeutuminen on suurelta osin tilannesellaista, joka määrittelee millainen asu mihinkin tilanteeseen on sopiva. Se mikä vaikkapa pariskunnan privaatissa on ok (jotkin sexyt asut), eivät ole sitä edes silloin kun paikalla on kutsuttuna ystäviä jne.

        Ps. Olettaisin trash-typpisen pukeutumisen tulevan sillä tavoin pukeutuvien kaikenkarvaisten tai kavattomien real-tv bimbojen apinoinnista. Niitä matkivat luulevat olevansa kovinkin in.

        PsPs. Ihan luonnontieteeliseltä ja kehitysopilliselta kannalta katsottuna ja spekuloituna.

        Mistä tulee varsin universaalit ns. moraalikäsitykset sopivuudesta ja sen rajoista?

        Mistä tulee ihmisten seksuaalitabuisuus eläimiin verrattuna. Miksi ihmiset eivät vois harrastaa kesällä seksiä http://fi.wikipedia.org/wiki/Bonobo#Seksuaalinen_k.C3.A4ytt.C3.A4ytyminen bonobojen luonnollisuudella vaikkapa kaupungin puistossa, sillä itse seksihän on aivan normaali asia?


        http://www.youtube.com/watch?v=82GUjPConiE&feature=related


        ;-)

        Ihmiset ovat ainoita seksuaalisine rajoitteineen.


      • Treffi-info
        iskurissa kirjoitti:

        Käykäähän huvikseen katsomassa http://www.iskuri.eu sivustolla. Siellä on näitä alapään esittelijöitä kerrakseen, taitavat olla kyllä prostitoituja.

        Eipä sotketa asioita !

        Infoa aiheesta http://www.iskuri.net vs. www.iskuri.eu tässä:

        Ensinnäkin:

        http://www.iskuri.eu/ - tässä osoitteessa EI ole ensimmäistäkään treffi-ilmoitusta! sivuston ainoa tarkoitus on uudelleenohjaus tänne: http://www.treffihaku.net/

        www.iskuri.eu -osoitteessa ei siis ole mitään järkevää sisältöä lukuunottamatta linkkiä em. treffihaku.net -sivustolle.

        Alkuperäinen http://www.iskuri.net/ -sivusto on perustettu 2004, lisätietoa:

        Iskuri.net -palvelun tuottaa Sonetia Oy, PL 205, 00181 Helsinki. Voit ottaa palveluntuottajaan yhteyttä sähköpostitse iskuri ät sonetia piste fi tai sivustolta löytyvällä yhteyslomakkeella.

        Huomaa: jotkut selaimet ohjaavat kaiken Google -hakuun, mutta tämän voi yleensä estää laittamalla osoitteen loppuun "/" -merkin. Itseasiassa virallisesti tuo "/" -merkkin ON osa osoitetta, mutta yleensä palvelimet on määritetty siten, että ne osaavat itse lisätä tuon puuttuvan "/" osoitteen loppuun, jos selaimen käyttäjä ei sitä lisää.


      • ÄlämeneMäkkäriinenää
        harrrmi kirjoitti:

        No, jos on mitä näytellä - niin senkun vaan. Mutta miksi - suhteellisen moni tuon tuseron ja tissin on nähnyt. Rinnat on monilla niin paljaana ettei muotoa paljon tarvitse arvailla. Joissain tapauksissa menee vain säälin puolelle - kun on muutama hampurilainen liikaa syötynä

        Ai sulla vai?


    • mini-mummo

      Mielestäni todella huonoa makua pukeutua noin ja vielä mennä yleiselle paikalle. Mitä enemmmän ylipainoa, sitä tiukemmat caprit. Ne pitkäpunttiset OVAT alushousuja, pidettäväksi talvella farkkujen alla ;) Ottkaa tytöt/naiset hemeet käyttöön, "ilmava" olo ja naisellisen kaunista

      • alkup

        Henkilökohtaisesti en pidä sitä huonona makuna, enkä tarkoittanut suinkaan paheksua viestilläni. Mikäpä siinä, hauskannäköistähän se on, enkä missään tapauksessa valita. Ei täällä burkhaan tarvitse pukeutua, jos ei halua. :)

        Ajattelin vaan kysellä ajatuksia aiheesta, kun tuntuu olevan nyt aika suosittua tuo häpykummun alueen korostaminen pukeutumisella.


      • tyuiktyul

        mini-mummo voi pukeutua jatkossakin siihen telttaansa.
        Jos joku haluaa olla niukemmis vaatteissa, niin anna olla.
        Älä katso sos tekee pahaa


      • normaali mies

        hameen läpi on vaikeampi mittailla pakaroiden ja reisien piukkuutta :(


      • kumpu ja siun kampi
        alkup kirjoitti:

        Henkilökohtaisesti en pidä sitä huonona makuna, enkä tarkoittanut suinkaan paheksua viestilläni. Mikäpä siinä, hauskannäköistähän se on, enkä missään tapauksessa valita. Ei täällä burkhaan tarvitse pukeutua, jos ei halua. :)

        Ajattelin vaan kysellä ajatuksia aiheesta, kun tuntuu olevan nyt aika suosittua tuo häpykummun alueen korostaminen pukeutumisella.

        Minkäs sille voin jos joku paikka korostuu sen kummemmin KOROSTAMATTA. En rupea kummunpoisto leikkaukseenkaan. Pukeudun myös niinkuin haluan. Katselkaa vaikka taivaalle niin ei satu vääränlainen kropanosa silmään.


      • titityy6
        kumpu ja siun kampi kirjoitti:

        Minkäs sille voin jos joku paikka korostuu sen kummemmin KOROSTAMATTA. En rupea kummunpoisto leikkaukseenkaan. Pukeudun myös niinkuin haluan. Katselkaa vaikka taivaalle niin ei satu vääränlainen kropanosa silmään.

        Niinpä...Just sillä ajatustyylillä tuntuvat menevän: Pukeudun miten haluan... Joo, ja sen huomaa! Kun ei yhtään katota sopiiko edes!
        Ihan sama tissejenkin kanssa- on kaula-aukot oltava napaan asti.
        Olen itse nainen, ja olen sitä mieltä että jotain pitää ja saa jättää arvailun varaan. Se on kaunista!


      • Sepä hyvä!
        normaali mies kirjoitti:

        hameen läpi on vaikeampi mittailla pakaroiden ja reisien piukkuutta :(

        Hieno homma. En haluakaan joutua piukkuusmittailuusi, joten käytän hametta. Pystymme tällä tavoin hienosti välttymään toisiltamme. :)


      • Dingounomi
        titityy6 kirjoitti:

        Niinpä...Just sillä ajatustyylillä tuntuvat menevän: Pukeudun miten haluan... Joo, ja sen huomaa! Kun ei yhtään katota sopiiko edes!
        Ihan sama tissejenkin kanssa- on kaula-aukot oltava napaan asti.
        Olen itse nainen, ja olen sitä mieltä että jotain pitää ja saa jättää arvailun varaan. Se on kaunista!

        Näin miehen näkökulmasta sanoisin että tuo on kyllä totta.

        Sopiva vihjailu toimii yleensä paljon paremmin esteettisestikin ja on myös kiihottavampaakin, kuin että ns. lyötäisiin tissit tai joku muu paikka suoraan tiskiin.

        Ei sillä etteikö se toinenkin tapa toimisi tietyissä tilanteissa. Onhan tuolla tyyppejä jotka mm. panee kaikkea joka liikkuu tai jos ei liiku niin kunhan reikä vain löytyy. Itse olen esim. valikoivampi seurani suhteen.

        Mutta jokaiselle jotakin makunsa mukaan. Ihmisillä on erilaisia makuja ja kaikki eivät miellytä kaikkia.


      • kumpu ja siun kampi
        titityy6 kirjoitti:

        Niinpä...Just sillä ajatustyylillä tuntuvat menevän: Pukeudun miten haluan... Joo, ja sen huomaa! Kun ei yhtään katota sopiiko edes!
        Ihan sama tissejenkin kanssa- on kaula-aukot oltava napaan asti.
        Olen itse nainen, ja olen sitä mieltä että jotain pitää ja saa jättää arvailun varaan. Se on kaunista!

        Sitten arvaillaan onko siellä pimppi vai ei. :D
        En pukeudu tiukkoihin housuihin itsekään mutta silti jokainen pukeutukoon niinkuin haluaa. En jaksa enkä halua nipottaa toisten pukeutumisesta. Pitääkö naapureilta yleensäkin kysyä pukukoodi vai miten koska itse ei saa päättää sitä?
        Tuo sopivuus on ihan makuasia. Voi olla ettei titityyn tyyli ole minun mielestäni ollenkaan sopiva.


      • minionpop
        normaali mies kirjoitti:

        hameen läpi on vaikeampi mittailla pakaroiden ja reisien piukkuutta :(

        Tsekkaappa seuraavasta minihameesta pakarat ja reidet. Väittäisin että reidet ainakin on helpompi mittailla, eikä saa edes kohotus ja kiristysapua, kuten pitkistä kalsareista. Miksi niiden pitää muuten loppua puoleen sääreen ja olla mustia?


      • kale18
        Sepä hyvä! kirjoitti:

        Hieno homma. En haluakaan joutua piukkuusmittailuusi, joten käytän hametta. Pystymme tällä tavoin hienosti välttymään toisiltamme. :)

        Kesällä ehdottomasti hame mekko
        Ohut ja läpikuultava valoa vasten
        Ja vilpoisinta on jos viel jättää
        pikkarit ja liivit pois


      • Tarkkaill
        kale18 kirjoitti:

        Kesällä ehdottomasti hame mekko
        Ohut ja läpikuultava valoa vasten
        Ja vilpoisinta on jos viel jättää
        pikkarit ja liivit pois

        Nyt kirjoitat asiaa.Näin pitää olla kesällä.


    • dfgfghfgh

      Aika tarkkaan saa tiirailla että näkee camel toen jonkun haarovälissä, kuljetko suurennuslasi kourassa kylillä vai mitä ihmettä? Itse en ole huomannut yhdelläkään naisella kun ulkona kuljen, en tosin yritä sillä sanoa, etteikö niitä muka olisi. Tarkoitan vain, että pitkään ja tarkkaan saa tiirailla, että sen ohikulkijalla huomaa.
      Mauttomampaa ovat liian lyhyet shortsit. Ne jotka ovat niin lyhyitä että kankut näkyvät lahkeen suusta, erityisesti niillä joilla on kankussa hieman ylimääräistä hyytelöä. Nämä on helppo spotata jollain edessä kävelevällä.

      • alkup

        Ei minulla ole ollut vaikeuksia nähdä camel toeta ilman suurennuslasia ja kiikareita. Sen kun katsoo vain, kyllä ne erottuvat etenkin jos on yhtään värikkäämpää vaatetta päällä. Voi tietenkin olla, että katson enemmän ja tarkemmin näin miehenä.


      • minä katon

        Eipä edes tarvii tarkasti tiirailla! Muija 5m ja katse haaroihin niin näkyy jo jos siis on


      • kamelilla ratsastaja

      • kivat pökät <3

      • voi juma
        kamelilla ratsastaja kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=Taeh0lv6B2o
        Suurennuslasi tarttettais niin nähtäis klitoris. Lähikuvasta näkyy kivasti huuletkin.

        Kertoo enemmänkin kuvaajan pervoudesta kuvata alaviistoon toisen alapäätä.

        Naisellahan oli lenkkikamat päällä, lenkkaritkin jalassa.


      • mummi :O
        kamelilla ratsastaja kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=Taeh0lv6B2o
        Suurennuslasi tarttettais niin nähtäis klitoris. Lähikuvasta näkyy kivasti huuletkin.

        No on kyllä aika järkyttävän näköstä. Pukeutuuko joku noin mauttomasti tahallaan, va eikö tajua ite miten törkeen näköstä toi on???


      • nautinnollinen1

        Taas se tuli. Pullukat naiset lakoon.... ja tarkoitan naiset, ei mitkään tytön tylleröt, ikää n. 18-25 vee. On heilläkin se oma makunsa ja vielä monta kertaa haukusassa. Itse olen pullero, mutta nyt laihduttanut 60 kg, elikkä tuommoisen tytön tyllerön painon jos ei enempääkin. Vaikka ikää yli 50 vuotta, kyllä haluan pukeutua vähän sexysti ja nuorekkaisiin, kauniisiin vaatteisiin, enkä mihinkään telttoihin, vaikka pukeuduin hyvin lihavanakin. Kesällä vaatteet naulakkoon ja RELAX, mutta asiallisuus ennen kaikkea. Ei me naisetkaan rinuleissa kaduilla liikuta nk. miehet ilman paitaa, kävin ahon laitaa ;) kaikille mukavaa ja aurinkoista, nautinnollilsta kesää :)


      • homotvittuunko

      • sietäsharkita
        nautinnollinen1 kirjoitti:

        Taas se tuli. Pullukat naiset lakoon.... ja tarkoitan naiset, ei mitkään tytön tylleröt, ikää n. 18-25 vee. On heilläkin se oma makunsa ja vielä monta kertaa haukusassa. Itse olen pullero, mutta nyt laihduttanut 60 kg, elikkä tuommoisen tytön tyllerön painon jos ei enempääkin. Vaikka ikää yli 50 vuotta, kyllä haluan pukeutua vähän sexysti ja nuorekkaisiin, kauniisiin vaatteisiin, enkä mihinkään telttoihin, vaikka pukeuduin hyvin lihavanakin. Kesällä vaatteet naulakkoon ja RELAX, mutta asiallisuus ennen kaikkea. Ei me naisetkaan rinuleissa kaduilla liikuta nk. miehet ilman paitaa, kävin ahon laitaa ;) kaikille mukavaa ja aurinkoista, nautinnollilsta kesää :)

        kamalaa..mahtaa sulla ihon roikkua tuossa vyötärön luona ja varmaan valahtaa sitten reisille...sä oot jo iäkäs, joten jätä ne paljastukset nuoremmille..säälittävä tapaus..


      • niin mitä
        voi juma kirjoitti:

        Kertoo enemmänkin kuvaajan pervoudesta kuvata alaviistoon toisen alapäätä.

        Naisellahan oli lenkkikamat päällä, lenkkaritkin jalassa.

        Kertoo enemmänkin kuvaajan pervoudesta kuvata alaviistoon toisen alapäätä.
        Oisko sen pitänyt sitten suoraan sanoo et anna mä kuvaa suoraa sun pimpsaa kun näkyy niin mukavasti?

        Naisellahan oli lenkkikamat päällä, lenkkaritkin jalassa.
        Ja pointti oli mikä?


    • rikko riskillä ruma

      Enmää usko että kamelinkynnet on seksikkäät. Ei taida kaikki vaan katsoa peiliin, kun lähtee baanalle. Kyllä se muoti muinoinkin oli tiukkaa, kankaat ei vaan joustaneet ja farkut saatettiin vetää märkinä jalkaan, hah.

    • muotimies

      Hyvä muoti ilmiö!

    • normizoomailija

      No ilman muuta pillun muodot näkyviin jos on mitä näyttää! Menee muuten hyvät näkymät hukkaan!

      Laardiperseet vetäkööt löysät college-housut tai vapaavalintaisen telttavirityksen maisemia pilaamasta päälleen.

      • dinzdinzdinz

        Laita ihmeessä itestäs tänne kuva :) Palan halusta nähdä kapteeni kangen ja lihaksikkaan ropan! ;)


      • xxxxxxällääll

        Olisitpa nähnyt näkyni, kaksi kertaa sama 35v "tyttö" 35v -100kg, oranssinpiukeissa...mitkälie, läpikuultavat, napapaita...oli tavara niin tyrkyllä, niin tyrkyllä...hyi hitto...
        Ois kattonu peiliin ensin...


    • överiksi meni

      Jos miehet pukeutuisi samaan tapaan, niin olisi kadut täynnä jätkiä joilla on vaan bokserit jalassa...

      Mutta joo, vaikka naiskauneus itseäni ihastuttaakin, niin jotain rajaa! On jo vähän kiusallista...

      • kjghsjkhsj

        no kyllähän miehiä ilman paitaa tuolla helteissä on näkynyt, eikö se ole sama asia? Tulee näin naisena vähä vilkaistua ;)


      • posseioo
        kjghsjkhsj kirjoitti:

        no kyllähän miehiä ilman paitaa tuolla helteissä on näkynyt, eikö se ole sama asia? Tulee näin naisena vähä vilkaistua ;)

        rinta ja naisen tussu ei ole kyllä sama asia, mieti ite...kilometrin mu...u pikku uimahousuissa...läpinäkyvissä...


    • Noel Annod

      Naiset vaan kiusaavat huonolla itsetunnolla varustetuja miespoloisia !
      Huvinsa kullakin... :)

    • Max Martin

      Se on tämän päivän muotia, että miesten täytyy vaan tottua ajatukseen siitä, että naisillakin on jalkojen välissä sukupuolielimiä. Vaikka eihän ne edes farkkujen läpi oikeasti näy.

      • kahtelemaan

        siis kun ne on semmoisia läpinäkyviä...niinku sukkahousuja, ne mitään farkkuja ole...mees nyt vähän ulos sieltä koneen äärestä


    • ujoko?

      Käytän kyllä napakoita housuja, ja muodotkin sen kyllä sallii, mutta pitkä pusero/ tunika päälle. Itseäni häiritsee, jos kumpu näkyy muille.

    • horojen tyyli

      Vain horot pukeutuvat paljastavasti. Heidän tarkoitus nimenomaan on saada miesasiakkaita, ja pornahtavan seksikäs pukeutumistapa edesauttaa asiaa.

      • paljastui

        Taidat olla muslimi tai joku vastaava hihhuli.


    • Kuvat esiin

      En ymmärrä mitä tarkoitat. Laita kuvia.

    • Niin miksi naisten pitää yleensäkin pukeutua niin, että tissit on kuin tarjottimella, housut horovanassa, lantiohousut joista tursuaa kaikki ulos. Törkeän näköistä. Ennen yritettiin piilottaa kaikki ylimääräinen jonnekin paidan alle. Kyllä varmaan monet nuoret ja ylipainoiset ja myös laihat tytöt, eivät vaan tajua kuinka kamalalta ne näyttävät niitten trikoidensa ym avokaulaisten toppiensa alla. Ihan tyrkyllähän ne ovat. Ja löytyyhän niitä vanhempiakin jotka vaan eivät ymmärrä, ja sit on niitä jotka tarjoaa itseään tarkoituksella, ja eivät raukat myöskään tajua.

      • Max Martin

        Ei ole tyrkyllä ainakaan sulle, vaan taidat olla sekavan harhainen. Miesten suuruudenhullut kuvitelmat iloisista ja anteliaista naisista pitäisi kieltää lailla. Harva muuten tota sun psykoosia koskaan pystyy tajuamaan, sillä se on kyllä niin täysin itse keksitty. Että naiset sitten vaatetuksella pyrkivät viestimään sinulle lupauksia villeistä seksisessioista... mee hoitoon.


      • lard..
        Max Martin kirjoitti:

        Ei ole tyrkyllä ainakaan sulle, vaan taidat olla sekavan harhainen. Miesten suuruudenhullut kuvitelmat iloisista ja anteliaista naisista pitäisi kieltää lailla. Harva muuten tota sun psykoosia koskaan pystyy tajuamaan, sillä se on kyllä niin täysin itse keksitty. Että naiset sitten vaatetuksella pyrkivät viestimään sinulle lupauksia villeistä seksisessioista... mee hoitoon.

        Lailla ei tuollaista ole mahdollista kieltää koska asia on ainakin osittain biologinen juttu. Eli on täysin normaalia että mies kiinnostuu kauniista naisesta. Eläin maailmassakin osa naaraista paljastavat kauniimman ulkonäkönsä silloin kun olisi parittelun aika.

        Naisen on parasta olla pukeutumatta seksikkääksi mikäli hän haluaa olla yksin.


      • miehet jorpakkoon
        lard.. kirjoitti:

        Lailla ei tuollaista ole mahdollista kieltää koska asia on ainakin osittain biologinen juttu. Eli on täysin normaalia että mies kiinnostuu kauniista naisesta. Eläin maailmassakin osa naaraista paljastavat kauniimman ulkonäkönsä silloin kun olisi parittelun aika.

        Naisen on parasta olla pukeutumatta seksikkääksi mikäli hän haluaa olla yksin.

        Haluan olla yksin enkä ajattele seksiä. Kuljen bikineissä kaupungilla.


    • ihannormaalikaikessa

      Tilanteen ja tapahtuman mukaan pukeutuminen.Trikoo on riskillä ruma.

    • yliseksuaalinen

      Todella seksikästä..ja näky katukuvassa ihailtavan paljon kesäaikaan. Hyvä

      • Anonymouss

        Tarkoittaako tuo sitä että miestenkin pitäisi pukeutua niin että näkyy alapään karvat? Todella seksikästä tosiaan...


      • Rico Suave
        Anonymouss kirjoitti:

        Tarkoittaako tuo sitä että miestenkin pitäisi pukeutua niin että näkyy alapään karvat? Todella seksikästä tosiaan...

        Jos naiset niin haluaa.


    • grh...

      kyllä se kamelinvarvas on kiwa, tojimaan saattaa ruweta..

    • uuh.ihanaa

      trikoissa jöpöttää:)

      • jöpötijööö

        Naapurin miehellä.


    • 14+14

      Naiset pelaa sillä mitä heiltä löytyy, ihan samalla tavalla kuin miehetkin, eihän siinä ole mitään ihmeellistä. Tosin jos vain pelailemme pelejä, niin voiko suhteistakaan tulla aitoja? Täältä löytyy tietoa jonka avulla saat selkeyttä parisuhdeasioihin, kannattaa tutustua: http://www.alkuajatus.org/suomi/kirja-aktiivityokirja.html

    • mies9

      Kyllähän naiset itse esineellistävät itsensä aika pahasti tässä. Kivahan sitä on katsella en sitä sano. Olen vain huolissani siitä kokonaiskuvasta, mikä naisesta ihmisenä välittyy. Ei taida kuin rinnat, p*llu ja pylly jäädä päällimmäisenä mieleen.

      • mies103

        Siinä olikin kaikki, mitä mies naiselta tarvitsee. No okei, kokki, siivoaja ja pyykkäri olisi myös kiva juttu.


      • mies9
        mies103 kirjoitti:

        Siinä olikin kaikki, mitä mies naiselta tarvitsee. No okei, kokki, siivoaja ja pyykkäri olisi myös kiva juttu.

        Aivan. Tuo on vaan hirveän ironista näin vahvan feministisessä maassa. Eräs suomalaisen kulttuurin paradokseista ehkäpä. Vähän kuin se, että kenenkään tekemisiin ei saa puuttua, mutta täytyy - olisi ainakin eduksi - olla suunnilleen samanlainen kuin kaikki muutkin.

        Tokihan naiset itse voivat nähdä ko. pukeutumisen vapauttavana, iloisena asiana, johon ulkomaiden naiset eivät yleisesti pysty (naisten kaupunkimuoti todella on vähemmän seksikorosteista ulkomailla). Miesnäkökulmasta ja markkinayhteiskunnan rakenteita syvemmin ruotien noin myönteinen kuva valitettavasti tuppaa hajoamaan. Vaikka edelleen visuaaliset näkymät ovat kiistatta ihanat :p


      • norminainenn
        mies9 kirjoitti:

        Aivan. Tuo on vaan hirveän ironista näin vahvan feministisessä maassa. Eräs suomalaisen kulttuurin paradokseista ehkäpä. Vähän kuin se, että kenenkään tekemisiin ei saa puuttua, mutta täytyy - olisi ainakin eduksi - olla suunnilleen samanlainen kuin kaikki muutkin.

        Tokihan naiset itse voivat nähdä ko. pukeutumisen vapauttavana, iloisena asiana, johon ulkomaiden naiset eivät yleisesti pysty (naisten kaupunkimuoti todella on vähemmän seksikorosteista ulkomailla). Miesnäkökulmasta ja markkinayhteiskunnan rakenteita syvemmin ruotien noin myönteinen kuva valitettavasti tuppaa hajoamaan. Vaikka edelleen visuaaliset näkymät ovat kiistatta ihanat :p

        Pukeutuminen on iloinen ja vapauttava asia. En ajattele ollenkaan miehen mielipidettä missään itseäni koskevassa asiassa.
        En halua parisuhdetta tässä vaiheessa elämääni joten ihan sama millainen mielikuva minusta välittyy miehille ja muille ihmisille yleensäkin.
        Elän yhteiskunnan sääntöjen mukaan ja elätän itseni. Jonkun yksittäisen ihmisen, vaikkapa miehen mielipiteellä esim. pukeutumisesta ei ole pikkuriikkistäkään merkitystä.


    • kumpu

      ainakin näkee koska on kusihätä

    • akkujukka

      kyllä kamelin tassuja näkee näin kesäaikana kaupungilla vaikka miten paljon,itse tykkään katella,ja arvostan naista,joka sen uskaltaa tehdä,silti siinä ei ole läheskään aina seksin tyrkytys kyseessä...

    • kesä ja kärpäset

      Varsinkin tämänkesän muotihitti näyttää tytöillä/naisilla olevan minimaaliset shortsit. Ihan ja kellä tahansa, oli sitä kroppaa näytettäväksi tai ei. Parhaimmillaan katukuvassa näkyy teini joka vielä kaiken kukkuraksi on kiskonut ns. lahkeelliset sukkahousut niitten farkkujen alle. Eli sukkikset joista näkee selkeän housuosan niitten shortsien lahkeitten alta :D

      Itse kyllä kannatan ajatusta, että jokainen pukeutukoot tyylillään. Silti ei voi välillä muuta kuin ihmetellä sitä, että eikö nämä ihmiset oikeasti katso peiliin lähtiessään ulos, vai eikö vain oikeasti ymmärrä, että juurikin esim. puoli persettä vilkkuu kaikkien näkyvillä? Kuten esim. käy juurikin näitten lyhkästen shortsien kanssa varsinkin silloin, kun on koon tai kahden liian pienet, ja takaapäin katsottuna shortsienlahkeet ovat kiilautuneet persvakoon.

      Tai ehkä jotkin eivät vain yksinkertaisesti välitä. Ei siinä, jokainen tallatkoon tavallaan. Itselläni ei vain tulisi edes mieleenikään lähteä ihmisten ilmoille stripparin "työvaatetuksessa".

      Yksi erittäin mielenkiintoinen paikka havaita varsinkin nuorten naisten kesäpukeutumista oli taannoinen amk-pääsykoetilaisuus. Tuolloinkin kyllä ihan ja rehellisesti ihmettelin sitä, että eikö nuorilla ole minkäänlaista käsitystä ulkoisen olemuksen herättämistä reaktioista, itsekritiikistä puhumattakaan. Se on ihan ok pukeutua niihin varvassandaleihin, minishortseihin ja bikinitoppiin vaikka rannalle mentäessä, mutta esim. sosiaali- ja terveysalan pääsykokeisiin? Tilannehan on suoraan verrattavissa työhaastatteluun? Ok, hellepäivä ja kuuma, mutta voi sitä silti pukeutua "asiallisesti" vaikka juurikin niihin varvassandaaleihin ja nättiin kesämekkoon tms. Asia ei juurikaan ainakaan paremmaksi tehnyt se, että kasvot ovat täynnä jos jonkinlaista killuntinta lävistyksien muodossa, käsivarret täynnä tatuointeja ja hiukset ovat kirkkaan vihreät.

      Ja ennenkuin joku lähtee huutamaan lävistyksien, tatuointien ja hiusvärien puolesta, niin kyllä. Minä jos kuka ne ymmärrän ja suvaitsen paremmin kuin hyvin. Itsellänikin on pari leimaa, lävistyksiä ollut sekä nenässä että madonnana, ja hiuspehkoni on taatusti läpikäynyt koko värikartan. Silti olen varsin hyvin tietoinen siitä, että juurikin sosiaali- ja terveysalalla suurimmalla osalla työpaikoista ei katsota näkyviä tatuointeja ja lävistyksiä hyvällä. Joissakin työpaikoissa ne on jopa suoraan kielletty. Joten kyllä, vaikka sydämeltäni se ikuinen "punkkari" olenkin, niin ulkomuoto on aina tilanteen mukaan. Itselleni on aika helggerin iso ero sillä, että lähdenkö viikonlopuksi vaikka festareille kuin se, että menen koulun pääsykokeisiin tai työhaastatteluun.

      • nippelitietoa

        "ns. lahkeelliset sukkahousut" ne on legginsit joka on hienompi nimi pitkillekalsareille kun ei naiset voi pitää kalsareita


      • joo oon ihmetelly!

        Olitkohan Kuopion pääsykokeissa? Olihan se psykologi (?) Keltinkangas (tämän Liisa Keltinkangas-Järvisen sukulainen ehkä?) pukeutunut aika paljastavasti... Ja kyllä siellä oli toki muitakin..

        En vois kuvitellakan pitäväni sellaisia farkkushortseja, joissa haarus noin 5 cm.. pakarahan niistä näkyisi...


      • oikeaa nippelitietoa
        nippelitietoa kirjoitti:

        "ns. lahkeelliset sukkahousut" ne on legginsit joka on hienompi nimi pitkillekalsareille kun ei naiset voi pitää kalsareita

        Lahkeelliset sukkahousut on sellaiset, joissa on paksumpi kangas takamuksen peitoksi, ja ohuemmat sukkaosat. Eli vähän niinkuin shortsit joissa on ohuet lahkeet jatkona.

        Ja ne näyttävät todella törkeiltä lyhyiden shortsien kanssa käytettynä.


      • Anonyymi

        Saattaa kyllä olla niinkin ,että nuorella ihmisellä ei ole tyylitaju hallussa.Olisin itsekin toivonut nuorempana vanhemman ohjausta.Nykyään pukeutumiseni olkoon käytännöllistä,ei kiristävää, ei liian korkeita korkoja,eikä huomiota herättävää.


    • oukki doukki

      KAMELINJALKA

    • janikani771

      Mielestäni helvetin mageeta kun kumpu pullottaa, MUTTA!!!! Vain jos on hyvä vartaloinen eikä LÄSKI!!!!

      • aaahhhh!!!!!

        Eikö siihen voisi ainakin näin kesällä liittää sellaiset luontaiset tuoksut saisi vanhemmat miehetkin jotakin vaikka muistella kunniansa päiviä noin tuoksujen kautta .Myykö kauneussalonkit aitoja tuoksuja


    • mautonta

      Typerää pukeutua liian paljastavasti. Ihan sama kuin hyppisi alasti!

      Miettikääs jos miehetkin kulkis tiukoissa trikoissa, kuten balettitanssijat. Niistähän näkyy kaikki pyllyn kaaretkin pikkutarkasti ja ne vehkeet.

      Nykyajan nuoret tytöt ei tajua miten sairaita pervoja miehiä kiihottaa moinen pervoilu!!! Se on epämiellyttävää myös tavallisille ihmisille katsella muiden "alastonkohtauksia"!!! Jonkinlainen pukeutumissääntö tulisi olla olemassa! Nuorten kielenkäyttö on myös ala-arvoista huorittelua ja v1ttuilua. Rappiolle on mennyt ihmiskunta. Katsokaa vanhemmat penskojenne perään. Ei niillä ole kyllin kehittyneet aivot tajumaan maailman realiteetteja! Tosille miehille nainen ei ole kuin pelkkä reikä, jota voikin käyttää hyväkseen ja nämä "lapset" vielä tarjoaa itseään ilmatteeks.

      • eiuiou weuoew

        Tää on nyt sitä kauan kaivattua seksuaalista vapautumista. Tiesitkö muuten, että monissa nettipalveluissa varhaisteinitytöt usein käyttävät käyttäjänimessään osana sanoja "bitch" tai "huora"? Ja jos luulet, että se naapurin 14v Sanelma-Kyllikki on vielä viaton neitsyt, saat luvan pettyä. Jotkut tuon ikäiset ovat jo myyneet aikuisille seksiä lahjoja/rahaa vastaan.

        Miehen on vaikea suhtautua naiseen muuna kuin reikänä, jos nainen itse pitää itseään sellaisena.


      • qwertytrewqwerty

        Ihmiset SYNTYY alasti, dumbass!


      • ---
        qwertytrewqwerty kirjoitti:

        Ihmiset SYNTYY alasti, dumbass!

        mut haudataan vaatteet päällä.


    • mies9

      Näyttää hyvin yleistä olevan, että tiukoista tiukimmat vaatteet on kurottu niihin liian ison massan ympärille ja eihän se kaunista katseltavaa ole edes miehen mielestä. Syntyy lähinnä fiilis, että onko peiliin vilkaistu, enne kuin on ulos kämpästä astuttu. Hyvässä ja timmissä kropassa istuu vaate kuin vaate ja näyttää hyvältä – tuskin tarvitsee alapäätään sen enempää korostaa kuin muutakaan ruumiin osaa. Nainen näyttää seksikkäältä (normaali)miehen silmissä ilman turhaa korostustakin, jos osoittaa käyttäytymisellään itsevarmuutta. Pulskempikin nainen on voi olla todella seksikkään näköinen jos vaatteet istuvat päälle, ei tarvitse pukeutua telttaan, mutta jos jokainen makkara ja vako näkyy, ei se silmiä hivele. Aikuinen ihminen saa tietenkin pukeutua ihan miten huvittaa, ja viestittää pukeutumisellaan mitä haluaa, mutta alaikäisten tyttöjen tulisi saada vähän valistusta siinä, mitä pukeutumisellaan halua viestiä, kaiken maailman pervoja lapsiin sekaantujia on liikkeellä, joten miksi turhaan kerjätä ikävyyksiä. Tuskin kukaan 13-vuotias haluaa tietoisesti vakoaan näytellä ja vanhojen miesten katseita kerätä.

    • siveyden sipuli

      Jumalan Sana Raamattu sanoo tähän näin: "Heidän silmänsä eivät saa kylläänsä haureudesta." ja "Joka himoitsee naista (=muuta kuin omaa vaimoaan), on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssaan." - Eli silmillään miehet "huoraavat" ja sydämessään himoitsevat ja huoraavat kadulla kulkevien naisten kanssa, niiden, jotka itseään tyrkyttävät miesten silmähaureudelle! "Mutta VOI SITÄ, KENEN KAUTTA VIETTELYS TULEE!"

      • Freedom.

        Typeriä nuo aavikkouskonnot.


    • kuva ja runkkaamaan

      Näkee millasia pikkuhousuja ne käyttää vai käyttääkö ollenkaan. Itekkin vanhana pervona katon nykysin haarojen välejä enemmän kun esim. tissejä. kun näkee näitä "kamelinvarpaita"

    • NaturalistiHippi

      Ken pukeutukoon miten tahtoo, alastominahan me kaikki synnyttiin, vaatetus on vain länsimaisen kulttuurin sosiaalinen normi. Itseäni ei häiritsisi jos esim. kaljamahainen juoppo kävelisi alasti muna pystyssä viiden tähden ravintolassa.

      • jj44a

        itseäni voisi häiritä miesten erektiot jonkun verran. Varsin kiusallista


      • jj45y
        jj44a kirjoitti:

        itseäni voisi häiritä miesten erektiot jonkun verran. Varsin kiusallista

        luonnollinen asia.


      • mjaa hmm höh

    • On todella seksikästä :)

    • aqwedas

      Itse tykkään mennä ulkona puolialasti, mutta ihan vain siitä syystä että on niiin kuuuma! Jo edellämainituista syistä en käytä minishortseja tai leggingsejä vaan suosin minihameita, kun en minä siltä halua että kukaan tuijottaa jalkoväliäni. Tissejä nyt saa tuijottaa. Se nyt pitää vähintään kestää. Vaikka en siis erityisesti huomiota kerjääkään.

      • wanhapervo

        Hameen helmat ylös tuulen mukana ja kaunis pyllistys... hahahhahaaa


    • Jos on pakko

      esitellä sitä niin tehkää se oikein!
      http://viktorialove.com/2012/10/15/if-i-see-one-more-butt-im-gonna-crack/

      • pokso

        naantalin aurinko:)


    • katson pilluun

      Kyllä mä ainakin tuijotan suoraan pilluun jos on tuollaiset kireet housut. Alkaa stondaa. Tänäänki oli hyvät näkymät reeneissä.. wow!

    • peterbild1

      kamelinvarvas on hyvä

    • ilpoisomuna

      minä kävelin gamat raakana ja kyllä ämmät kehu että onhan kunnon slaikkari

    • Erotiikkaa elämään

      Kaikki naiset pukeutuvat kauniisti.

      Peput ja pimpit esiin. Ei niissä mitään pahaa ole.

      Miksi ne pitäisi peittää pitkien helmojen tai muun alle. Tissit tussut ja peput vaan rohkeasti ja ylväästi esiin.

      • joku raja hei

        Hyi helv. että on oksettavan imelää, seksististä ja limaista. Mitä jos laitat esiin itse omat kulkusesi vaan "ylväästi". :( Jätä naiset rauhaan.


      • 99uhkh

        myös miesten genitaalit ja anaalit esille, kiitos! ah, tätä elämän eläimellisyyttä!


      • minulle käy hyvin

        Mun puolesta ok. Sit jos miehellä alkaa stondaamaan jonkun naisen kohdalla, niin ne voikin sitten mennä vaikka lähimmän vaatekaupan sovituskoppiin sovittamaan vehkeitään yhteen.


    • mieli kuvittaa

      Miehenä pidän erityisen seksikkäänä, jos naisella on kesällä pitkä hame päällä. Mikään ei ole miellyttävämpää, kuin mielessään riisua nainen ja kuvitella, miltä hän mahtaa näyttää esimerkiksi alusvaatteissa. Ehkä joillakin miehillä on huono mielikuvitus, kun haluavat enemmän paljasta pintaa.

    • nainen miettii

      Missä olet sellaisia nähnyt? Itse en ole kertaakaan. Kotioloissa voi moni pukeutua miten vaan, mutta että ulkona?

    • erthjl

      yök

    • Waidmannsheil

      Ex vaimoni puki töihin ja etenkin kauppa reissuille niin kireät farkut että todellakin joka muodon näki haarovälistä mutta tieten tahtoen hän niin toimi. Yks toinen seurustelu kumppani taas heitti kauppa reissuille kireimmät mahdolliset verkkarit ja läpikuultavat stringit tietäen mitä haluaa eli kuolaavia katseita. Kolmas tapaus taas teki etenkin kauniilla ja hoikalla kropalla varustettuna (170/55) sitä että puki kesällä kireän topin, korkkarit ja miniäkin minimmät farkku shortsit ja alla ei muuta. Hänkin niin tieten tahtoen ja voi hitto sitä supinaa ja niitä huokauksia kun oltiin kaupassa kun naiseni kyykisty nostamaan vaikkapa kauppa kassia tai jotain muuta niin silloin oli näkymät tarjolla:) Ainakin itselleni on osuneet sellaiset naiset jotka haluaa erikseen pukeutumis tyylillään tuoda oman seksikkyytensä tyrkylle.

      • ai jaa

        Sitten heräsit aamulla?


      • Justhin juu sano....
        ai jaa kirjoitti:

        Sitten heräsit aamulla?

        Yleensä kuuluu myös aamu herääminen elämään vai mikä lie 24/7 kukkuja luulet olevasi häh?? Kaikenlaisia pellejä täälläkin pyörii.


      • eehhhahaaa
        Justhin juu sano.... kirjoitti:

        Yleensä kuuluu myös aamu herääminen elämään vai mikä lie 24/7 kukkuja luulet olevasi häh?? Kaikenlaisia pellejä täälläkin pyörii.

        Ootko niin tyhmä että missasit hänen pointin?


      • Että joo

        Sinulle Waidmannsheil !
        Että olishan noita juttuja, ku olis vain kuulijoita, heh, heh!!!


      • qwertytrewqwerty
        eehhhahaaa kirjoitti:

        Ootko niin tyhmä että missasit hänen pointin?

        Taisit itekkin missata hänen pointin...


    • piilottelija

      No kyllä mulla on semmosia lenkkeilyhousuja jotka tosiaan näyttää vähän alakerran muotoja. En voi sille mitään! Tai no toinen vaihtoehto on, että käytän löysiä college-housuja mutta mukavampi kyllä juosta maastossa tai tehdä treeniä istuvissa ja tiukoissa housuissa. Yritänkin aina valita sitten treeni paidat niin, että ovat pidemmän mallisia. Katson sen verran aina peiliin lähtiessä ettei "cameltoe" näkyisi. Itseäni häiritsee kyllä liikkua tuolla jos näkyy, siis itselläni. Muuten annan mennä ja pakaroista niin väliä. Hyvä pylly- huuteluja kuulen joskus mutta en niistä niin jaksa välittää. Siinähän ihmiset kattelee tai olkoon kattelematta, ei minulla muuta salattavaa ole kuin cameltoe piilotettavana! ;D

      • metsästäjämies

        Haluaisitko joskus... kesken lenkkisi... tulla sinne metsän puolelle... minulla olisi keihäs... kiillotettavaksi...


      • Jason6

        Näytä vaan - jos olet valinnut housusi urheilun vaatimin perustein.

        Se on vaan luontevaa - ja ihan oikeesti, kaunista...!


      • Älä unta nää
        metsästäjämies kirjoitti:

        Haluaisitko joskus... kesken lenkkisi... tulla sinne metsän puolelle... minulla olisi keihäs... kiillotettavaksi...

        Voi sua raukkaa metsästäjämies!
        Todennäköisesti olet peräkammarinpoika, joka ei ole ikinä ollut
        "tositoimissa". Saat varmaan kiksit, kun kirjoitat noin!
        Huh, huh!!!


      • metsästäjämies
        Älä unta nää kirjoitti:

        Voi sua raukkaa metsästäjämies!
        Todennäköisesti olet peräkammarinpoika, joka ei ole ikinä ollut
        "tositoimissa". Saat varmaan kiksit, kun kirjoitat noin!
        Huh, huh!!!

        Olen minä ennenkin... saaliita... seivästänyt.......... kiksit... ovat olleet hyvät.... jopa erinomaiset....


    • kesä ja kärpäset

      Kyllä minäkin tykkään pukeutua naiselisesti ja seksikkäästi, mutten mauttomasti. Ja ihan yhtä paljon niitä ihailuja saan osakseni silläkin, että jätän edes hieman myös mielikuvituksen varaan. Shortsit ja minihameet esim. kuuluvat kyllä ehdottomasti kesävarusteisiini, mutta ei mitään minimaalisia vesirajahelmoja tai lahkeita.

      Se seksikkyys on myös mielentila, ei siihen tarvita kaiken näyttäviä vaatteita. Tai vaatteiden olemattomuutta. Kotona ja makkarissa voin pukeutua kuin horo jos siltä tuntuu, mutta en ihmisten ilmoilla. Siinä menee minun rajani.

    • nuttu ei ahdista

      Enpäs kyllä kumpujani tuollai korosta. Ylipäätänsä en pidä tiukoista vaatteista, vaikka hoikka olenkin.

    • Judgebred666

      Nämä miehet jotka ihailee näitä laihoja naisia, on pedofiilejä. Haluavat että näyttä mahdollisimman nuorelta. Turpaan vaan moisille alaikäisten kyttääjille!

    • kummut keikkuen

      Jokainen saa olla kuten haluaa.
      Jos joku haluaa korostaa senkun :)
      Kauniit korostelkoot, läskit älynnee olla korostamatta selluliittiään.

      Jos sinua kiusaa asia ole katsomatta. Helppoa, Eikö?

    • västäräkki

      minua huvittaa miesten reaktiot lyhyisiin shortseihin. erityisesti sellaiset shortsit jotka näyttävät hameelta kirvoittaa joskus henkäyksiä. ihan tavallisen näköinen nainen olen.

      miltä se stondaus tuntuu miehet? kuinka usein ohikulkija kaupungilla/tuntematon aiheuttaa seisokin?

      • Jason6

        Miltä tuntuu se kun oikea mies suutelee sinua?

        Samalta...!


      • rästäväkki

        Ei se stondis nyt ihan niin helpolla tule että vilkaisee jotain vastaantulevaa. Ei niin hyvännäköistä naista ole olemassakaan.


      • akkujuka

        västäräkki,miltä se tuntuu,kun yhtä-äkkiä housuissa on jäniksen kokoinen vaahtopallo?kuis usien tätä tapahtuu?lima valuu nilkkoihin...


    • j bee

      Judgebred666 taitaa olla läski nainen.

    • Erokeenine miäs

      Sulla sitte taas tylsää vuokrayksiös pimmennossa, päätit sitte heittä köykäsellä provolla. Mitäs sulla muuta ?

    • Enikinä!!

      hyi en ikinä pukeutuisi niin että kamelinvarvas näkysyi! Oksettaa jos jollakin se näkyy :D Noloa..

      • horohorohoro

        Vielä nolompaa on parisuhteessa elävä nainen, joka pukeutuu aivan kuin olisi "kaupan"


    • silkkinen tussu

      Kaikista ilkein nainen on se, joka antaa ymmärtää kaiken, mutta ei ymmärrä antaa mitään, ei henkisesti, eikä fyysisesti.

      Kannattaa muijat ihan oikeasti miettiä, mitä haluatte pukeutumisellanne viestittää miehille.

      Kun te pukeudutte "huoraavasti", joudutte kuitenkin lopulta vain hyväksikäytetyksi..

    • Tiukkavttu

      Mikään ei ole seksikkäämpää kun nuori laiha muija juoksulenkillä tissit hölskyen ja pimppi trikoista pilkottaen. Tytöt on ihanii. Oon 14v kundi ja jo tänäpäivänä melko kovakin panomies. Mulla on jo nyt 19cm pitkä meisseli. Tytöt on jo saanu parin vuoden ajan siitä nauttia.

      • vitun tiukkaa

        Just kuvailemas kaltasia mimmejä ois kiva panna porukalla joka reikään. Ylävitonen!


      • Maija Mehiläinen

        Nuori laiha muija jonka tissit hölskyy? Laihalla "muijalla" ei mikään hölsky. On taas pojan päiväunet päätynyt kirjotettuun muotoon. Mulla on 25cm meisseli, siinä on Torx-pää, mikäs sulla?


    • M3000

      Sellainen mies, joka tuijottelee vastaansa tulevien naisten haaroja on sairas.
      Suomessa on aina määrätty tavalla, tai toisella naisen pukeutumista ja käyttäytymistä. Kaksisataa vuotta sitten naisen sai tappaa ilman rangaistusta, jos nainen petti. Tai, yritti jättää miehen. Tähän perustuu mm. viime viikolla tapahtunut virolaisnaisen ampuminen.
      Nainen oli suomalaista naista voimakkaampi ja päätti lähteä.., kohtalokkain seurauksin.
      '
      Tässä maassa on paljon puhuttu ns. sharia-laista, kysymys viittaa vastaavanlaiseen, mutta samalla lailla naista alentavaan Suomessa.

      Naisella on oikeus pukeutua, kuten nainen haluaa, sinä, suomalainen mies. Naisella ON OIKEUS MYÖS jättää sinut, Ilman, että sinä kuleksit kuukausi tolkulla kyttäämässä ja murhaat naisen lopulta ja raukkamaisuuttasi sitten itsesi.
      Onko suomalainen nainen tasa-arvoinen( ei ole!)?

      Minä en piittaa viirun vertaa millaisissa boksereissa sinä olutmaha kuljet.
      Ei kiinnosta haarovälisi!

      • googleglass

        Typerä provo. Kasva aikuiseksi.


      • jombi67

        Feministi?

        Voisitko kertoa minkä takia naisilla pitää nykyään olla enemmän oikeuksia kuin miehillä? Onko näin ettei miehillä sitten ole oikeutta pukeutua miten huvittaa kun selvästi korotat pelkästään NAISTA?

        Tasa-arovsta voidaan kyllä puhua. Puhutaan pelkästään naisen euro on alle miehen euron yms. Mites armeija? Mites työelämä fyysisesti rankemmissa duuneissa? Mites se, että miehen pitäisi elättää koko perhe kun nainen hoitaa lasta kotona (rahallisesti)?
        Näistä asioista voitaisiin tapella hamaan tulevaisuuteen asti, mutta se ei hyödyttäisi ketään. Miksei vaan voitaisi elää sulassa sovussa ja molemmat tekee hommia mitkä tuntuu omilta. Itsekkin tykkään kokkailla ja siivota. Toista kun alkaa tekemään niin on vaimo hyvin äkkiä jeesaamassa.


        Mitä noihin haaroihin tulee ni se on mun puolest ihan sama mitä toinen ihminen ziigaa. Me kaikki olemme jossain määrin erilaisia. Jos toinen haluu esitellä pillukumpuaan julkisesti ni antaa palaa, naurattaa vaan...


      • Kumbi67
        jombi67 kirjoitti:

        Feministi?

        Voisitko kertoa minkä takia naisilla pitää nykyään olla enemmän oikeuksia kuin miehillä? Onko näin ettei miehillä sitten ole oikeutta pukeutua miten huvittaa kun selvästi korotat pelkästään NAISTA?

        Tasa-arovsta voidaan kyllä puhua. Puhutaan pelkästään naisen euro on alle miehen euron yms. Mites armeija? Mites työelämä fyysisesti rankemmissa duuneissa? Mites se, että miehen pitäisi elättää koko perhe kun nainen hoitaa lasta kotona (rahallisesti)?
        Näistä asioista voitaisiin tapella hamaan tulevaisuuteen asti, mutta se ei hyödyttäisi ketään. Miksei vaan voitaisi elää sulassa sovussa ja molemmat tekee hommia mitkä tuntuu omilta. Itsekkin tykkään kokkailla ja siivota. Toista kun alkaa tekemään niin on vaimo hyvin äkkiä jeesaamassa.


        Mitä noihin haaroihin tulee ni se on mun puolest ihan sama mitä toinen ihminen ziigaa. Me kaikki olemme jossain määrin erilaisia. Jos toinen haluu esitellä pillukumpuaan julkisesti ni antaa palaa, naurattaa vaan...

        Blaa blaa, buuhuu.. Vasta sitten voidaan puhua tasa-arvosta kun mies on ollut naisen asemassa yhtä kauan kuin naiset ovat ennen olleet ja ovat osittain vieläkin! Eli sen jälkeen kun miesten euro on ollut yhtä kauan se 80 senttiä naisten eurosta ja kun miehet ovat hoitaneet kotia ja laittaneet ruokaa, pyykänneet ja siivonneet jne. Sitten kun kaikki nämä ja monta muuta asiaa ovat tasoissa niin voidaan alkaa puhua tasa-arvosta. Siihen asti miehet odottavat kiltisti vuoroaan eivätkä mussuta tollasia turhanpäiväisiä juttuja! Menepäs tekemään mulle iltapalaa, zop zop.


      • qwertytrewqwerty
        Kumbi67 kirjoitti:

        Blaa blaa, buuhuu.. Vasta sitten voidaan puhua tasa-arvosta kun mies on ollut naisen asemassa yhtä kauan kuin naiset ovat ennen olleet ja ovat osittain vieläkin! Eli sen jälkeen kun miesten euro on ollut yhtä kauan se 80 senttiä naisten eurosta ja kun miehet ovat hoitaneet kotia ja laittaneet ruokaa, pyykänneet ja siivonneet jne. Sitten kun kaikki nämä ja monta muuta asiaa ovat tasoissa niin voidaan alkaa puhua tasa-arvosta. Siihen asti miehet odottavat kiltisti vuoroaan eivätkä mussuta tollasia turhanpäiväisiä juttuja! Menepäs tekemään mulle iltapalaa, zop zop.

        Juuri tuollaiset seksistiset ihmiset kuten sinä pidätte tietämättänne yllä näitä naurettavia sukupuolirooleja.
        Oikeasti, mitä väliä sillä loppujen lopuksi on, minkä muotoinen jonkun alapää sattuu olemaan?


      • ...
        googleglass kirjoitti:

        Typerä provo. Kasva aikuiseksi.

        minun nähdäkseni M000:nen kommentissa ei ollut mitään lapsellista...
        pitäisiköhän sinun itsesi kasvaa aikuiseksi...


      • 21+12
        ... kirjoitti:

        minun nähdäkseni M000:nen kommentissa ei ollut mitään lapsellista...
        pitäisiköhän sinun itsesi kasvaa aikuiseksi...

        Minun mielestäni sinun pitäisi kasvaa aikuiseksi ja hankkia lasit.


      • ddsfds
        Kumbi67 kirjoitti:

        Blaa blaa, buuhuu.. Vasta sitten voidaan puhua tasa-arvosta kun mies on ollut naisen asemassa yhtä kauan kuin naiset ovat ennen olleet ja ovat osittain vieläkin! Eli sen jälkeen kun miesten euro on ollut yhtä kauan se 80 senttiä naisten eurosta ja kun miehet ovat hoitaneet kotia ja laittaneet ruokaa, pyykänneet ja siivonneet jne. Sitten kun kaikki nämä ja monta muuta asiaa ovat tasoissa niin voidaan alkaa puhua tasa-arvosta. Siihen asti miehet odottavat kiltisti vuoroaan eivätkä mussuta tollasia turhanpäiväisiä juttuja! Menepäs tekemään mulle iltapalaa, zop zop.

        Sinä nyt et ole hoitanut perhettä ja kotia sekuntiakaan, vaan olet varmaan luonnosta täysin vieraantunut punaviher city-sinkku. Pikku-feministi rinnastaa itsensä niihin keillä oikeasti on kurjat olot. Sinä et niitä ole nähnytkään, joten älä valita ja vingu, vaan pysy tosiasioissa


    • västäräkki

      rästäväkki, en sellaista luullutkaan mutta jotain mielessänne ja housuissanne tapahtuu kyllä sen huomaa. suunnitteletteko runkkuhetkeä vai mikä meininki?

    • eihän SE näy

      Täytyneepä olla täst edes tarkempi, ku lähtee ulos ja on piukat housut jalassa, ettei vaan se camel tou näy.. Sillä eihän semmoinen käy!

    • kaikkea sitä

      Hoikillä ihmisillä tulee se kumpu paremmin esiin. Eihän sille mitään voi. Ei naisetkaan arvostele mihiä vaikak niillä on SE KOHOUMA siinä vielä enemmän esillä. Miksi miehet pukeutuvat sitt enniin että se pollotus näkyy? Eikö voisi laittaa hameen päälle ettei SE pollota?

      Ei tule varmaankaan edes mieleen, että joku näkee siinä naisen kummussa jotain epäilyttävää. Eihän se pil.u näy, vain kumpu. Lihavilla naisilla ei näy kuin maha joka roikkuu se kummun päällä. Miksi ei se maha ole sitten paheksuttava. Sehän vasta näkyykin. Ja tissit.

    • huhhiih

      Jokainen pukeutuu siten miten haluaa. Näkyi häpykumpu tahi ei. Kyllähän siinä joutuu tsiigailemaan tarkasti, jotta sen häpykummun huomaa.

    • mammalin

      Jokaisen äidin tulisi opettaa tyttärilleen, millä tavalla fiksu nainen ei pukeudu ja tuo kamelinvarpaan näkyminen on kerta kaikkiaan kiellettyä, samoin tissivaon paljastaminen napaan asti.
      Ja isien pitää opettaa pojilleen, millaiset housut on soveliasta pukea, ettei molo, pieni tai iso pullistele näkyvästi.

    • jippo5

      Pullukat naiset ! Älkää pukeutuko tiukkoihin vaatteisiin, alkaa oksettaan :(

    • pämps

      Hah! Mä en ainakaan haluais pitää sellaisia housuja jalassa, jotka roikkuu tuoll melkein polviss, ja jonne mahtuis viikon paskat!. On hyvä pitää housuja, jotka tuntuvat siltä, ettei putoa jalasta! Olen 50 varttunut nainen siis, ja tätä mieltä! Oma häpee, jos katse siirtyy sinne alas, eikä vaikka silmiin! Menepä ittees!

    • oliverpanis jos sais

      Muistan kun joitain vuosia sitten vissiin tällä samaisella saitilla oli varsinainen sotatila käynnissä kun miehetkin halus "vapautua" ja alkaa kulkemaan pakarahousuissa. Koko homma sai lopulta ihan holtittomat mittasuhteet ja täysin absurdiahan se olikin.

      Ei muuta kuin pornovaatteet pakollisiksi kaikille!

      http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://beatcrave.com/wp-content/uploads/2010/07/david-lee-roth.jpg&imgrefurl=http://beatcrave.com/2010-07-16/15-worst-outfits-ever-worn-by-rock-stars/&h=429&w=640&sz=51&tbnid=mtcoGDoBJ3GuvM:&tbnh=74&tbnw=110&zoom=1&usg=__5sBX4Jl4NeS9XSPgn5gn-jIp9Fw=&docid=KM86RVfvcAw0aM&sa=X&ei=62y_UefOLsmO4ASPooHwCg&ved=0CDEQ9QEwAQ&dur=223

      http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://justwilliam1959.files.wordpress.com/2009/04/david-lee-roth.jpg&imgrefurl=http://idothings.info/i-pay-tribute-to-rock-star-bulges-so-you-dont-have-to/&h=1023&w=800&sz=62&tbnid=7tsn_1ApgSsZJM:&tbnh=90&tbnw=70&zoom=1&usg=__JqIT2i165DYM6D-QgwfKKRzQO-w=&docid=WGtoeCtF1MDOlM&sa=X&ei=62y_UefOLsmO4ASPooHwCg&ved=0CDQQ9QEwAg

      Vähän meni kyllä överiksi tuolta Davidilta, mutta toki hassun koomista! hah!

      Seksihulluuden aikakautta elämme! Ei täällä kohta enää muusta puhuta.

      Mutta jotkut tykkää tai aika monikin. Täysin frigidejä kun taitaa olla kuitenkin aika pieni osa ihmisistä???

      Ei muuta kuin hyvät panot vaan kaikille!

      ;)

    • HotjoogaFANi

      Siis mielestäni tämä koko puheen aihe on täyttä paskaa joten alottakaa joogan harrastut!!

      • meeri

        olet oikeassa mutta mitä mieltä olet hotjoogasta itse tykkään missä seurassa itse olis olisi kiva nähdä


    • verkko klitoris

      seksikästä

      • ohhohh

        Mikäs mahtaa verkkoklitoris olla?


      • ggyg

        Mikäs mahtaa olla verkkoklitoris?


    • reistus

      Hei täällä saa naiset pukeutua miten tykkää. Ei tää mikään albaania tai saudiarabia oo.

    • suomi248

      Suomi on kiva maa ;) ruotsi ei:(

    • Anonymouss

      En kyllä ymmärrä naisia... Ensin haluatte että saatte miehiltä sitä huomiota pukeutumalla kuin joku h.... sitten kun miehet tsekkaa teitä tai flirttaa niin ollaan heti pervoja? Päättäkää oikeasti mitä haluatte.

      • Pköm

        Ei v****!!! EI naiset pukeudu halututakseen miehiltä huomiota! Eikö ole vielä mennyt perille. Naisen seksuaalisuus on ihan erilainen kuin miehen.


      • aamukaffella55555
        Pköm kirjoitti:

        Ei v****!!! EI naiset pukeudu halututakseen miehiltä huomiota! Eikö ole vielä mennyt perille. Naisen seksuaalisuus on ihan erilainen kuin miehen.

        Kaikki pukeutuu saadakseen vastakkaisilta sukupuolilta huomiota. Ja yleensä sitä saa mitä tilaa.


      • 3 + 10
        Pköm kirjoitti:

        Ei v****!!! EI naiset pukeudu halututakseen miehiltä huomiota! Eikö ole vielä mennyt perille. Naisen seksuaalisuus on ihan erilainen kuin miehen.

        Eli iso osa naisista muuten vain tykkää pukeutua sadasosamillin paksuisiin vaatteisiin, joihin täytyy pujottautua voitelurasvan avulla? Varmaan nautittekin siitä tunteesta kun istutte ja housut kiristyvät reisien ja nivusten ympärille?? Ja siiihen päälle vielä valitsette tarkoituksella sellaisen paidan mitä täytyy jatkuvasti vedellä perseen peitoksi...


      • NAINEN isolla N:llä
        Pköm kirjoitti:

        Ei v****!!! EI naiset pukeudu halututakseen miehiltä huomiota! Eikö ole vielä mennyt perille. Naisen seksuaalisuus on ihan erilainen kuin miehen.

        Älä puhu kaikkien puolesta, kyllä minä ainakin tykkään pukeutua naisellisesti ja hieman seksikkäästikin itseni vuoksi mutta myös miestenkin vuoksi. Katson itsekin mielelläni MIEHEKKÄÄSTI pukeutuneita miehiä. Seksuaalisuus on seksuaalisuutta.


    • kyllämiehettietävät

      Se on kiinni siitä, että miten vaatteensa kantaa ja että on tyylitajua, värisilmää ja hymyä silmäkulmissa. Pukeudun naisellisesti, mutta suht peittävästi. Miehet katsovat perääni, vaikka vierelläni olisi vähäpukeisempia naisia. Monesti kuulen kommenttia, että "tuossa menee oikea nainen"!

      • ...'''--

        voi ne katsoa myös sitäkin, että meneepä tuossa harvinaisen ruma nainen. valitettavaa, mutta totta...


    • provooo

      Tottakai sillain pukeutuvat tiedostavat että pimppa ja peba korostuu moisissa kuteissa. Sellainen on suurimmalta osalta tarkoituksellista provoa. Ja suurinosa sillain pukeutuvista naisista ymmärtää mutta ei ymmärrä kuitenkaan antaa. Ja toisekseen ei kannata ihmetellä jos aamuyöntunteina semmoiset saa peräänsä ahdistelevia pornopervoja ja jopa raiskaajia.

    • kakka housussanne

      haahhhaahhhhhaaa. "tuossa menee oikea nainen". ihan varmana kuulet, unissasi ehkä.

    • itselläni

      on tapana mennä kivekset esillä iloisesti heiluen.
      Pesemättömien pallien aromi on jotain niin.....hottia.

    • Onhan makkarassakin kuoret?

    • kyllämiehettietävät

      Olen saanut kylliksi huomiota miehiltä. Kiitos vaan. Naiset voivat olla kateellisia. Huomattu on tyrkkyjen kademieli.

      Mies saa himoita naista ja tapauksessani myös toisinpäin, mutta täysi kunnioitus toista kohtaan on silti käytöksessä oltava. Katse kertoo paljon. Parempi olla vähän ujo, kuin alkaa provosoimaan ilman rajoja. Julkea pelimies saa minulta jäätävän katseen, olkoonkin kuinka komea tahansa. Joskus luulevat liikoja itsestään... Noh, olenhan minäkin kaunis, mutta en aivan helppo... En ole kaikkien käytettävissä, vaan päätän itse mitä haluan.

    • GrosseKekette

      Uimarannalla ja metsässä on mukavinta ihan alasti.

      Liikkuisin muuallakin alasti jos kulttuurimme normit eivät sitä kieltäisi.

      Olen mies, joten naisten katseleminen miellyttää ja vähentää stressiä.

      Ihmisen kroppa on kaunis ja varsinkin laihan naisen häpykumpu.

      Ihan kiva vaan kun näkyy. Jos pitää keskittyä johonkin asiaan, niin silloin ainoastaan katselen muualle.

    • kyllämiehettietävät

      Juuri noin sen kuuluukin olla, että naisten katseleminen rentouttaa. Olisin huolestunut, jos se tekisi agressiiviseksi.Joitakin tekee. Tästä syystä verhoan itseäni mieluummin häpykumpua peittävästi, koska haluan kuitenkin olla ja hengittää rauhassa julkisilla paikoilla, enkä ensisijaisesti esitellä itseäni.

      Minäkin voisin mennä vaikka nudistirannalle. Nukun alasti.

      Hyvää yötä!

    • Plöm

      Kuule ihan sellainen uutinen, että nämä hävyttömän hävylliset naiset eivät varmasti ole edes huomanneet koko pullotusta koska n a i n e n ei seksualisoi kaikkea mitä v**** näkee ympärillään. HÄPEÄ!

    • nin teemme

      Häpykumpu on hauska asia.
      Vitttu siinä vähän alempana on vielä hauskempi asia.
      Hässsikäämme kaikkia akkoja vitttuuseen, samoin myös perrseeseen.

    • kelkkahaalari kesäks

      Erikoista nykymuodissa on se, että kuljetaan kesähelteellä pipo päässä ja aluhoususillaan. Nyt on kuuleman Pariisista leviämässä uusi muoti, jossa pidätään karvalakkia päässä jatkuvasti ja tärkeää on pitää myös korvaläpät alhaalla ja narulla leuanalta sidottuna. Myös kintaat ja huopatossut on tärkeä osa asukokonaisuutta.

    • kaveri

      Varsinkin naisten pukeutuminen kesällä joskus oikein hävettää kun pukeudutaan niin, että kaikki paikat näkyy sitä vois sitten riisua kaikki kuteet pois sama onko vaatteet pois tai päällä. Jotkin naiset pukeutuu tosi paljastaviin vaatteisiin härnätäkseen miehiä ja sit ihmetellään kun joku yrittää raiskata naisen syy ja seuraus tästä pukeutumisesta . Joten naiset ajatelkaa kun pukeudutte kesähepeniin mitä voi laittaa päälle, ettei ole liian paljon paljasta pintaa.

      • Hullut pervot

        Kyllä ne hullut raiskarit tekee sen vaikka naisella olis säkki päällä. Tuskin ne siinä vaiheessa naisen vaatteita katsele.


    • Jorma 20cm ja 25cm

      Mie tykkään tiukoista housuista. Mulla lepotilassa 20cm ja juhlakunnossa 25cm. On mukava kun saa katseita

      • Maija Mehiläinen

        Mitään muuta et sitten saakaan.


    • sjoki5

      kamelin varvas on mahtava näky kesäisillä kaduilla!!!!! lisää niitä

    • Nainennnnn

      Eikös me Suomalaiset naiset oltukkaan niitä juntteja, jotka pitää vaan tuulipukuja ja bändipaitoja, vai miten se nyt meni? Luulis nyt ettei noista näy mitään ylimäärästä. Itse nyt en täysin käsittänyt, että tarkoitetaanko tässä nyt häpykumpua vai sitä kamelinvarvasta, kamelinvarvas omasta mielestäni nyt on lähinnä tyylittömyyttä, pelkkä häpykummun näkyminen taas tuskin hirveästi mihinkään näkyy. Ja joo, näillä kahdella on eroa, jos kaikki eivät sitä ole tajunneet.

      Lisäksi ihme nilitystä lyhyistä hameista, shortseista ja avonaisista paidoista ja samalla toisaalla valitetaan kuinka Suomalaiset naiset pukeutuvat junttimaisesti ja itsestään välittämättä. Muoti nyt tällä hetkellä vaan on tuota paljastavaa tyyppiä, varsinkin kun kesäkin on. Toki nyt on tullut nämä maximekot, mutta eiköhän joku niistäkin keksi jotain valitettavaa. Mitenköhän tässä nyt pitäisi sitten teidän mielestänne pukeutua? Koskaan ei tietenkään ole hyvä...

      Onneksi itse pystyn pukeutumaan niihin vaatteisiin joihin haluan, jos joku kiinnittää huomiota siinähään kiinnittää, ei häiritse omaa elämääni.

      • Ja katselee meitä vanhempia ja lihavia joilla ei ison vatsan alta näy mitään mielenkiintoa herättävää :D

        Kyllä se siitä.. on niitä joillakin ongelmia elämässä eikö?

        Kannattaa pukeutua miltä itsestä hyvälle tuntuu.Nykymaailma on niin ulkonäkökeskeistä.


    • Kumma tapa...

      Jo on sulla tavat kun ensimmäisenä katsot naisten haaroväliin! Itse en edes ole huomannut kyseistä asiaa, mutta alan kiinnittämään asiaan huomiota viestisi myötä.
      Katson ihmistä ensin kasvoihin ja sitten yleistä habitusta, en tuijota naisten enkä miesten haaroihin ensimmäisenä.
      Toki huomattava "cameltoe" on huomiota herättävä, mutta en sitäkään ole ensimmäisenä tarkastamassa...

    • upee t
    • kokenut59

      Miks sie jorma 20cm ja 25cm kehut kullias? Minulla naisena on noin kehuvista miehistä kokemusta niillä on pieni vehe, mut jotainhan pitää sanoa, et naiset kiinnostuis vai mitä? Minua ei miesten vehkeitten koko kiinnosta jos korkeintaan kestää viis minuuttia per varvi. Mut minullapa on mies joka kestää tunnin ja tulee monta kertaa peräkkäin joten siinä on muilla yrittämistä eikä vain kehua kuinka iso on. Kestätköhän kuin vain viis minuuttia? Tuskimpa.

    • TarveTullaHuomatu

      Jotkut ihmiset tekee mitä kummallisia esityksiä tullakseen huomatuksi. Samalla kyllä tulee myös hieman altistumaan käyttäytymisellään "naurunalaiseksi".?

    • Ihana elämä

      Seksuaalisuutenne hylänneet naiset, painukaa hevlettiin tältä palstalta. Samoin ahdasmieliset julikkamiehet.

      Antakaa meidän muiden naisten käyttää sellaisia asuja kuin haluamme.

      Seksuaalisuutensa hylännyt nainen, iso kaiken peittävä kautana päällä, on ruma kuin Merihaka räntäsateessa.

      Minä naitin miehista ja heidän katseistaan.

      • mies113

        Kovin on heikko naisen seksuaalisuus, jos se on kiinni siitä, mitä hän pukee päällensä. Eiköhän sitä seksuaalisuutta esiinny ihan kaiken näköisillä, kaiken kokoisilla, kaiken värisillä, joka sorttiin pukeutuvilla ihmisillä. Kirjoittaja ei taida tietää, mitä sana seksuaalisuus edes tarkoittaa.


      • On kyse siitä mikä on viehättävää ja aistillista ja mikä taasen aivan mautonta.Ei tarvitse olla kyse seksuaalittomuudesta tai uskonnollisesta näkemyksestä.

        Jos mielessä ei ole kuin limainen ja oksettava porno niin tuskin se kiinnostaa ketään muuta kuin sellaista jolla on hyvin rajalliset ja yksinkertaiset seksuaaliset kiinnostuksen herättäjät.Kyse on junttiudesta.Peräkammarinpojista ja pikkukylien setämiehistä jotka tissutellessaan puhuvat rasvaisia.

        Onhan niitä tälläisiä naisiakin tietysti olemassa joille yksinkertaisuus on se mielenkiinnon herättäjä.On erilaisia ihmisiä toisille provot ja yliampuvuus tai ajattelemattomuus on se joki toisille se on jotain muuta.

        Itse pidän hillityistä ihmisistä enkä rääväsieluisista junteista jotka hakevat huomiota typerimmillä asioilla joita voi elämässään keksiä.


    • looking for

      Asia on vähän kaksipiippuinen, mutta ei ainakaan minua häiritse. Voisi sanoa, että paljastavasti pukeutuvat naiset ovat vähintääkin "runkkumateriaalia" ;), ellei pidemmälle pääse...

      Eräs muusikko ystäväni kutsuu näitä paljastavasti pukeutuvia naisia "pane mua"- tyypeiksi, jotka pukekeutumisellaan - joko tietoisesti tai tiedostamattaan - viestittävät haluaan tulla pannuksi.

      Jos itse näen paljastavasti pukeutuneen naisen, niin katson yleensä täysin vapaasti, koska nainenhan itsenä jo valmiksi saattanut näytille. Samalla lailla katson, jos näen jotakin muuta mielenkiintoista...

      Joten arvon naiset, jos on jotakin esiteltävään, niin ihan rauhassa esille vaan...kasvoja, rintoja, häpykumpuja, pakaroita, sääriä...Kiitos!

    • Sinäkö opettaja

      Sinä, joka kirjoitat tässä keskustelussa:

      "oksettavan imelää, seksististä ja limaista"

      Mietipäs vähän omaa seksuaalisuuttasi. Et varmasti ole heteroseksuaali vaan aivan jotain muuta. Ainakin seksuaalisuutesi poikkeaa roimasti heterosta.

      Sitten sinä katsot olevasi oikea henkilö opettamaan muita. Sinun erilaisen seksuaalisuutesi mukaanko tässä kaikkien pitäisi elää.

      Kirkko on mm. täynnä sinun kaltasiasi "opettajia".

    • hyvä ehdotus

      Hässikäämme kaikkia narttuja perrseeseen!

    • mautonta

      Vitun mautonta pukeutua niin,että kaikki paikat näkyy,saa syyttää sitten itseään,jos joutuu raiskatuks.

    • asdfasdf

      kauniithan kyseiset vaatteet ovat naisen päällä jolle kyseiset vaatteet käyvät mutta nämä siiderivalaat joilla rasvat roikkuu yli äyräiden liian tiukkojen vaatteiden takia ovat tosiaankin etova näky.

    • ei teini

      Heippa kerronpa oman tarinani mulla on näkemys molemmilta kanteilta.Eli olen tehnyt sukupuolen vaihdoksen miehestä naiseksi.Miehenä ihmettelin ainanaisten perseen peittävää tunika,paita muotia.Silloin ajattelin että kun itse olen prosessissa tarpeeksi pitkällä niin minä en ainekaan pukeudu peittäviin vaatteisiin. huosuissa vartaloa nuolevat tiukat vaatteet on vaan kivemman tuntuiset päällä.käytän itsekin joskus näitä häpykummun paljastavia trikoita ,housuja mutta pyrin valitsemaan paidan,tunikan niin pitkän että ei tarvitse esitellä edes sitä pepaakaan.Niin se mieli muuttuu... joskus juhlimaan lähtiessä tulee valittua tarkoituksenmukaisesti push uppia ja rintavakoa tarjolle. ei todellakaan tulisi mieleen missään arkipukeutumisessa.Arki pukeutuminen ikäiseni neljäkymppisten naisten naisellinen vaatetus.

    • nainen7

      Miten ihmeessä täällä kaikista keskusteluista saadaan aikaan niin epäasiallisia ja ala-arvoisia?
      Uskaltaisin väittää, että jokainen heteronainen haluaa jossain määrin miesten huomiota ajoittain. Jos on rehellinen itselleen, niin pieni huomionosoitus vastakkaiselta sukupuolelta oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa on väillä ihan kohdallaan. Tämä ei tarkoita mitään pervoa kuolaamista. On olemassa myös naisia, jotka ammentavat koko elämänsä sisällön siitä, mitä miehet heidän ulkonäöstään ajattelevat ja kuinka paljon huomiota miehiltä saavat. Ei tarvitse kovin kummoinen keittiöpsykologi olla, jotta ymmärtää, millaista tällainen elämä on. Vaikka olen nainen, en voi kieltää, eikö hyvännäköisiä naisiakin ole ilo katsella ja kyllä sen näkee naisesta päällepäin, koska tarkoitus on hakea vain ja ainoastaan miesten huomioita pukeutumisellaan ja milloin pukeutumien on ihan luonnollinen oma tyyli, jossa viihtyy ihan omana itsenään, vaikka vaatteet olisivatkin pieniä ja piukkoja tai telttoja. Naisena toivoisi myös miehiltä jonkinlaista tilannetajua ja ihmistuntemusta siitä, koska ja minkälaiselle naiselle voi kommentoida hänen ulkonäköään ja minkälaisilla sanavalinnoilla. Jos on oman lapsen kanssa liikenteessä, eikä todellakaan missään mauttoman pienissä vaatteissa, vaan ihan normaalin nuorekkaasti pukeutuneena, on todella ikävää saada miehiltä ”kehuja” ulkonäöstään. Jos kerta ollaan niin vapaita ja liberaaleja, kuten tälläkin palstalla annetaan ymmärtää joidenkin miesten taholta, niin ei silloin tarvitse kommentteja tulla heittelemään.

      On tilanteita, jossa tajuaa, että on pukeutunut aivan väärällä tavalla ja tahattomasti antaa itsestään erilaisen mielikuvan mitä on. Omalla kohdallani esim. kun viime kesähelteellä ähräsin miesten huomioita herättävän autoni taskuparkkiin terassilla iltapäiväkaljalla istuvien miesten nenän edessä. Siinä oli stressi ja hermot kireällä, kun 10 miestä tuijottaa, kuinka nainen hommasta suoriutuu. Tämän urakan jälkeen joudun pyllistämään terassille päin (tilanteeseen nähden) liian lyhyessä hameessa ja korkokengissäni saadakseni vauvan kantokoppansa kanssa pois takapenkiltä. Voi sitä kommenttien ja kuolauksen määrää… Toivoin todellakin, että maa olisi minut niellyt sillä hetkellä. Tilanne oli äärimmäisen kiusallinen ja jokainen fiksu mies olisi ymmärtänyt, että tuo nainen ei tuossa tilanteessa halua ketään provosoida.

      Itse nostan hattua naisille, jotka uskaltavat ja osaavat pukeutua oman tyylinsä ja maksunsa mukaisesti, miesten (ja naisten) mielipiteistä (ja kateudesta) välittämättä. Nämä naiset näyttävät aina hyvälle, olipa tyyli mikä tahansa!

      • mies103

        Tuo oli oikein hyvä kirjoitus.

        Joku pullisteli täällä, kuinka kaikki hänen naisensa ovat pukeutuneet niin seksikkäästi että kapuan kassajonossakin miehet kuolaavat perään, tai jotain sellaista… En tiedä missä tuppukylässä tuollaista tapahtuu, mutta ainakin täällä Helsingissä me miehet ollaan totuttu näkemään vaikka minkälaista ja minkä tasoista naista, joten eipä sitä tule huomiota ihan arkiasioita hoitaessa naisen haaraväliin kiinnitettyä. Tai ainakin näin parisuhteessa elävänä ei niin puutteessa ole, että tulisi edes mieleen, vaikka naiskauneus luonnollisesti miestä miellyttääkin.

        Suosittelen kaikille naisten strategisia paikkoja kyttääville miehille kuukauden tai vaikka puolen vuoden rantalomaa jonnekin etelän aurinkoon, kuun junttimestaan, jossa hotellin baariin ja supermarkettiinkin voi mennä yläosattomissa ja pelkissä narustringeissä. Sitä menoa kun muutaman viikon katselee, niin luulisi saavan tarpeensa niin tissien kuin alapäänkin tsiigailusta, jos kerta joillekin noin suurta tyydytystä tuottaa, kun jotkut kirjoittelevat. Syntyy kyllä vaikutelma, että siitä puhe, mistä puute…


      • pullottaa ja pilkistää

        Ihan niinku ne miesten vehkeet ei yhtään koskaan pullottele ainakaan huonosti istuvissa ohuissan kesäpöksyissä..
        Kukin tyylillään mut itestä ainaki tuntus kovin ikävälle lampsutella kaupungilla trikoiden saumat ruttaantuneena vittuvakoon. Luulisi et hirtäs vaon vereslihal mut eikai kaikil oo sit nii herkät paikat.


    • .....

      Vittua kun vielä näiltä sais...

    • Ainahan voi kääntää katseensa pois ja olla huomioimatta asiaa.

      Ei se housujen kantaja aina ole ns. mielenkiintoinen persoonallisuus tai muilta ominaisuuksiltaan viehättävä välttämättä.

      Mutta tietysti jos noin vähäinen asia saa villiksi niin mitäpä tuota housuja täälläkään kyseenalaistamaan ja ihmettelemään.

      • BimBouuuuuu

        Huorat pukeutuu kuin huor.t eikä se ikää katso!Oman pään sisältä se itsevarmuus lähtee ei makkarankuorista.Ja onneksi itse saan seksiä koska haluan nii ei tarvitse hakea huomiota kadulta :D Oli sitte kamelinvarvas shortsit tai villakalsarit!Paras on näyttää hyvältä ilman vaatteita.


    • Niinpä niin.

      Nuorille tytöille kerrotaan ettei ole mitään hävettävää kun kasvaa rinnat, se on aivan luonnollista....Missä vaiheessa luonnollinen vartalo muuttuu hävettäväksi? Rintoja pitää peittää löysillä paidoilla ja lantion seutua löysillä verkkareilla....Niinpä niin ja kohta vaaditaan naisia pukeutumaan burghaan. Ameriikassa oli vuosikymmeniä sitten liike, joka vaati lehmille ja hevosille housuja, etteivät eläinten sukupuolielimet näy. Alkaa näköjään Suomessakin olla ahdasmielisiä moraalinvartijoita liikkeellä.

      • persnäky

        Joo, yhtä hvyin voitaisiin sitten liikkua alasta? Eihän luonnollisessa vartalossa ole mitään hävettävää?

        On tämä nyt. Kun joku mainitsee mielestään rumasta/mauttomasta pukeutumisesta, niin täällä aletaan heti huudella jotain burkhaa ja 1800-lukua.

        Suomalaisten vaatemaku on kyllä pahasti siellä mikroshortseista vilkkuvien persposkien välissä.


    • Nainen 1027

      Sitten on vielä näiden kirkon sukupuolisesti poikkeavien lisäksi muita opettamssa miten pitäisi elää ja pukeutua ne kateelliset siiderivalaat ja vaimostaan mustasukkaiset miehet.

      Elä siinä sitten kauniina ja muodokkaana.

      Rumien, kateellisten, poikkeavien ja mustasukkaisten ehdoillako täällä pitää elää? Niinkö? Vähemmistötkö nykyään määrää?

      Kysyn vaan.

    • Kameli kemeli

      On se vaan ällötävän ja mauttoman näköistä kun kamelinvarpaat näkyy housujen, tai oikeammin lähinnä kalsareita muistuttavien vaatteiden läpi .Väkisellä tulee myötähäpeän tunne. Kamelit ei kuulu suomen luontoon.

    • herätkäääääää

      Kyllä suomalaisella juntilla (miehellä) olisi paljon opittavaa siinä, koska nainen on tyrkyllä ja koska ei. Tämä tuulipukukansa kun ei suurimpia kaupunkeja lukuun ottamatta ole nähnyt muuta tapaa pukeutua kuin toppahousut ja talvilenkkarit. ”Huoran leiman” saa, vaikka ei mitään vakoa tai tissejä näyttelisi. Minulta on työmatkalla Sisä-Suomessa kysytty keskellä kirkasta talvipäivää, paljonko on taksa. Olin pukeutunut työpalaveriin: pitkä tunikamekko, trikoot, talvisaappaat (joo, oli varmaan 5 cm korko), talvitakki jne. Että jos joku sitä miesten huomiota kaipaa, niin kyllä sitä tässä maassa saa kun siirtyy vähän kehä III ulkopuolelle. Ihmetyttää vaan, kuinka se joillekin tuntuu olevan suorastaan hengissä säilymisen ehto. Suuremmassa maailmassa voit kulkea vaikka alasti, etkä katukuvassa kenkään huomioita herätä.

    • man45overix

      Älä kattele sinne kumpuihin jos häiritsee, mä tykkään et tussun muodot näkyy :)

    • mittarimato

      Tuntuu katse menevän väkisin naisen haaroväliin, jos on äärettömän tiukasti seksikkäitä kurveja myötäilevät vaatteet. Monesti naiset närkästyvät kuitenkin, jos katselee jalkoväliin avoimesti, vaikka itse sinne kuitenkin miesten katseet ohjaavat.
      Laittakoon hameen ellei halua himokkaita katseita.

    • jokainen tavallaan

      Ei suomalaiset ole vieläkään valmiita siihen että naiset pukeutuu muuhun kuin tuulipukuihin, löysiin farkkuihin ja verkkareihin...

      Kertokaapa mulle jokin hyvä peruste miksei ihminen saisi pukeutua haluamallaan tavalla?

      • :DD

        kertokaa minulle hyvä peruste miksi pillun pitäisi näkyä housujen läpi.


      • Maija Mehiläinen
        :DD kirjoitti:

        kertokaa minulle hyvä peruste miksi pillun pitäisi näkyä housujen läpi.

        Kertokaa mulle kuinka sen pillun SAA näkymään? Olenko jotenkin anatomisesti päin persettä muotoiltu että ei onnistu vaikka kuinka yrittäis?


    • Öö?

      Kerrotko miksi sinut on kuohittu?

      • Öö?

        Tämää Öö:n kysymys opli tarkoitettu edellä nimimerkille :DD.


    • hameen alla

      Häpykumpu ja pukeutuminen. Asia on hieman ongelmallinen. Jos laittaa ohuen tiukan hameen tai tiukat housut päälle, helposti käy niin, että kumpu näkyy hieman. Ilmeisesti tässäkin on eroja naisten välillä, toisilla on korkeampi kuin toisilla. Kapeat hameet ja housut ovat toisaalta aika kauniita hoikissa vartaloissa ja kesällä ei halua pitää paksuja vaatteita.

      • juui

        Miten hameesta voi näkyä? Eikös kyse ollut vaatteista jotka ovat haaroista niin tiukat että häpykummun muodon erottaa...


    • sees - mees - sexyli

      kertoa vapaana kyyläilevälle minulle halua ja himoa korostavan kokonaisuuden (muotitalot) salaperusteet, käyttää naisia ja miehiä kansan silmissä edustustehtävissä ja vaahdota julkisesti julkisesti (eräskin on koonut melkoisen viihdelaitoksen näennäisen viattomasti/Italiassa edes jotakuinkin ja Saksassa mutta missä Suomessa, näissäkö sukupuoli elimet julkisuudessa, mikäs täällä kesällä, en ilkeä ja huomaa tahdo tai voi koska olen herkkä himoitsemaan salassakin vedän tiiviisti käteen, olen kai joskus toiminut, jotta kiikkiin saataisiin näitä sex intellektualeja /aikuisviihde rintamalla/) - olen hyvää tahtovana ajatellut perheessä on täytyy tapahtumaa, tai sitten on nähty mahdollisuudeksi naitattaa, voi olla myös selvää vapautta rakastavaa - eikä tarkoitus ole sama kuin paisuvaisilla miehillä/naisilla - mieluusti rohkaistuisin täydentävästä tiedotuksesta, kuinka suhtautua, saako töllöttää/vaatimattomasti tirkistellä - tuhruta, vai olemassaolevaa kokematta yrittää pysytellä aidan vihreän nurmen oikealla puolella, hake perhekunnan sexi-hullut tarkastelee, olisiko seuraa tarjolla, vai onko tämä kirjallisuus/kuvat vaatettaa ihmisiä ikäluokasta riippumatta osoittaa olevansa onneton, nuori ja aikuinen on jo ehdottomasti yleistietohakunen, olen mustasukkainen

    • tyttö86

      No kyllä on aiheet ja järki vähissä, jos häpykummun näkymisestä vaatteen läpi saadaan tällainen keskustelu aikaan. Itse en ole koskaan edes miettinyt, näkyykö häpykumpu joissain vaatteissani ja todennäköisesti ei suurin osa muistakaan normaaleista naisista, joiden elämäntarkoitus ei ole miesten hyväksynnän ja huomion hakeminen. Ehkä joku keksii vielä sellaiset sukkahousut tai pikkarit, joissa on joku toppaus tuolla kohtaa. Tai voihan sitä käyttää vaikka jääkiekko suojia, niin kyllä kumpu pullottaisi

    • mmm668

      On teillä ongelmat. Get a life;) Ulkoilma auttaa ahdistukseen!

    • ............

      Huh, enpä oo kyllä huomannut tollasta. En kyllä hirveesti kiinnitä huomiota muiden pukeutumiseen. Itse voisin käyttää kireitä trikoita korkeintaan kotona.

    • ei nimimerkkiä

      Tyylitöntähän se on! En usko että monikaan nainen tietoisesti ajattelee noin.
      Pitääkö välttämättä tuijottaa alapäätä!
      Onhan se tosi estotonta meistä joistakin se näyttää siltä että oho jäi päällysvaatteet pois päältä- yhtä hyvin hirvittää nuorten tyttöjen mini mini ns shortsit
      mutta niin se vaan on: kaikilla on oikeus valita vaatteensa.

    • bikinit ja

      ulos, miksi vain sukkahousuissa

    • Mies-68

      Jes, mikäs siinä jos alapää on hyvässä trimmissä. Kyllä sitä kamelinvarvasta on ilo katsella tuolla ulkona. Ja kyllä jokainen nainen tietää mitä näkyy ja mitä ei. Turha puhua mistään "vahingosta".

      Ja mitä eroa on nänneillä, perseellä, säärillä tai reisillä? Jos kroppa ja itsetunto on kunnossa niin siitä vaan sitä paljastamaan pukeutumalla niukasti. Hyvältä ne näyttää ja siinä on sitä silmänkarkkia meille miehille ja miksei naisille myös ;-)

      Ja ainahan sen burkan voi vetää päälle ja muuttaa sinne missä sitä pidetään jos niin ahdistaa muiden pukeutuminen täällä kotimaassa.

    • ei pervo

      En voi kuin ihmetellä, miksi joiku fiksu, itseään arvostava nainen haluaa näytellä alapäätään näille pervoille, jotka tälläkin palstalla juttua heittävät. Ei normaali fiksu mies kyylää naisten jalkoväliä ja sillä perusteella hanki itselleen seuraa ainakaan tositarkoituksella. Kun tuolla baanalla liikkuu, niin niitä ”toistarkoituksella” liikkeellä olevia sinkkunaisia tuntuu olevan liikenteessä enemmän kuin laki sallisi. Biologinen kello tikittää ja mies pitäisi löytää. Eihän kukaan halua tositarkoituksella naista, joka näyttelee alapäätään koko maailmalle. Kyllä sillä tyylillä varmasti yhdenillan panon saa tai kakkosnaiseksi pääsee, mutta turha on ihmetellä, jos ei vakituista kumppania löydy. Tai miksi antaa itsestään halvan naisen kuva, jos ei sellainen muka ole. Mitä siitä saa? Ei varmasti edes toisten naisten kateutta, vaikka se tuntuukin monelle olevan niin tärkeää. Oma vaimoni tykkää pukeutua muodikkaasti ja ehkä hieman persoonallisetkin lähtiessään viihteelle, mutta hän kysyy aina mielipiteeni, onko hame liian lyhyt tai vaatteet mauttoman näköiset jne., koska ei halua näyttää siltä, että on tyrkyllä. Samoin tekevät hänen kaverinsa, jotka ovat hekin kaikki fiksuja ja hyvännäköisiä naisia. Joo, joku kohta huutelee, että pettää se sinua kuitenkin, kaikki naiset on h….ria jne., mutta normaalilla itsetunnolla varustetun miehen ei tarvitse lähteä messiin tuhon.

      Kyllä me suomalaiset miehet voisimme antaa positiivista palautetta naisille ihan sivistyneesti heidän viehättävyydestään, ilman mitään pervoa kuolaamista, mitä tällä palstalla harrastetaan. Ehkä ei sitten tarvitsisi miesten huomiota haka niin halvaksi heittäytymällä.

    • kristiina8

      itse pidän tosi tiukkoja vaatteita, koska haluan korostaa muotojani. en niinkään millään camel toe meiningillä mutta kuitenkin korostan myös alapäätä ja peppua. pidän myös toppeja jotka eivät paljoa peitä, mutta se on tyyli mistä pidän enkä oo koskaan ottanu itteeni muiden ihmisten mielipiteitä. kyl ite tiedostan kuinka pukeudun ja tiedän näyttäväni hyvältä (ainahin miesten silmissä). kyllähän ne varsinkin toiset naiset tuijottelee naisia joilla on kaunis vartalo eivätkä häpeile sitä peittää. kateutta se on, sanon minä :)

      • meis3

        Miksi se miesten silmissä hyvältä näyttäminen on joillekin niin tärkeää? Ekö nykynainen ole vieläkään päässyt eroon siitä, että hänen pitää miellyttää konstilla millä hyvänsä vastakkaista sukupuolta. Itse en voi kovin korkealle noteerata tuollaisella ajatusmaailmalla varustettua naista.


      • nättinainen

        Kyllä heteronainen voi ihailla toisen naisen kaunista vartaloa ilman kateutta. Itsetunto-ongelmainen ihminen kuvittelee, että muut ovat hänelle kateellisia. Itse olen saanut paljon positiivista palautetta muilta naisilta vaatteista ja ulkonäöstäni esim. baarin vessassa ja itsekin sitä mielelläni muille jaan. Ei kaikki naiset ole samanlaisia kuin sinä kristiina8.


    • ihmettelijä79

      Miksi sitä tavaraa näytellään yleisesti, jos se ei ole yleisesti jaossa? Kyllä normaalijärkinen ihminen tietää, onko hyvän vai ei, ei kai siihen miesten mielipidettä tarvita. Tärkeintä on, että itse pitää itsestään. Uskoisin, että nainen voi sen musta kaavunkin alla tuntea itsensä seksikkääksi ja hyvän näköiskesi, ilman että sitä tarvitsee miesten vahvistusta hankkia. Missä on naiset teidän itsetunto?

    • Köyhänhuvitus

      Aloituksen tekiällä lienee alpään tuotteet yläkerrassa pohtiessaan toisarvoisia huomioita ja mielleyhtymiään . Se teki taas kerran tepposet papparaiselle .

    • saahan sitä ihmetell

      Vaikka olen nainen, olen ihmetellyt muuatta asiaa naisten pukeutumisessa. Se tulee silmille ainakin amerikkalaisissa saippuasarjoissa ja ihan kotimaistenkin tylleröiden tyylissä.
      Rinnat ovat pulpahtamassa kaula-aukosta, hame on niin lyhyt että istuessa näkyy kaikki, sitten hametta kiskotaan siveästi alaspäin.
      Mutta auta armias jos mies erehtyy katsomaan liian kauan vaikkapa kaula-aukkoa tai sääriä. Hän on sika joka ei ajattele kuin sitä yhtä asiaa :)
      Minulle tulee kummallinen tunne, mitä naiset viestittääkin, hyvin ristiriitaista se on.
      Pukeudun keveämmin kesäisin, mutta en provosoi tarpeettomasti. Saan tarpeeksi huomiota...

      • Paradoksaalista!

        On kyllä outo juttu että samalla kun naisten pukeutuminen muuttuu yhä pornommaksi, niin kuitenkin siveellisyys lisääntyy... Ei naisilta meinaa saada koskaan, etenkään Suomessa. Mutta kuitenkin sitten pukeutuminen on överiseksististä? Mikä järki ja logiikka siinä on? Miksi nainen pukeutuu paljastavasti jos ei halua huomiota?


    • Hukka reissu

      Tulin just kaupungilta pongailemasta kamelinvarpaita. En nähnyt yhtään. Ja niitä häpykummunkorostajia, ei näkynyt niitäkään. Vissiin oon näkövammanen.

    • tico tico

      Kaikkien kannattaisi katsoa Areenalta dokkari " seksiä auringon alla"

      http://areena.yle.fi/tv/1913638

      meillä paljon opittavaa Kuubattarien itsetunnosta, siellä jokainen nainen on kaunis läskeineen kaikkineen, ja oikeus pukeutua kuten haluaa tulematta arvostelujen kohteeksi.

    • mpmies77

      No eipä haittaa,jos nyt ei ole makkara nakin kuoressa lookkia,silloin ei tiedä itkeäkkö vai nauraa...:))Se on taas joku karvajalkakanttura ketä häiritsee kun ei voi omaa ruttupersettään näyttää yleisella paikalla,mahamakkara on isompi kui rinnat...

    • miessss2

      meill meihill jotain katteltavaa

    • todellah

      Minusta on se on todella kisullista.

    • jorma lahje

      Itse toivoisin, että miehille tulisi uudestaan muotiin ne 70-luvun tiukat housut, jotka puetaan niin, että toisen lahkeen pinnanmuodot eivät jätä arvailun varaa.

    • 8+7

      Minua kiehtoo naisessa ensimmäisenä se, että hänellä on hyvä ryhti ja iloinen olemus, sekä pilkettä silmäkulmassa. Hyvä itsetunto ja sisäinen kauneus näkyy ulospäin olipa pukeutuminen millainen tahansa. Ja sisäinen kauneus on kaikkein tärkein ominaisuus. Mitä auttaa kamelin varpaat, häpykymmut, tissit ja muut ulkoiset avut jos pään sisällä on pelkkää tyhjää? Ja näin on valitettavan usein ulkonäkökeskeisillä ihmisillä.

    • Seppi Longheppi

      tule luokseni huvikumpuun, pannan hyrskyn myrskyn.........................

    • Mies jostakin

      Jos on näyttää jotain niin miksei, itse sytyn kun Naisella tyylikkäät nahkahousut, kertoo seksikkyydestä, mustat nahkahousut on upeat ja erittäin sexikkäät, tosin ei näin kesähelteillä.

      Antaa palaa vaan kyllä suomessa upeita naisia on ja rohkeesti vaan kadulle itsevarmana jos kerran siltä tuntuu, kerran täällä eletään joten olit tumma tai vaalea, nuori tai kypsempi, hoikka tai pyöreä niin so what arvostelijoita riittää teet sitten niin tai näin pukeutumisen suhteen...

      Mikään ei Suominaista voita, näin se menee, rohkeesti vaan kaikki esille kyllä ihailijoita ja näitä paskantärkeitä arvostelijoita piisaa.

    • Trikoopöksy

      Voi pyhä lortto. Kyllä se on kuulkaa katsojassa vika, kun pitää alapäätä tuijotella ja arvuutella, näkyykö vai eikö ja minkä verran tai kenties minkä mallinen. Minä ainakin pidän jatkossa ihan normaalisti näillä helteillä sellaisia pöksyjä kuin haluan enkä jaksa todellakaan miettiä, paistaako kenties jonkun silmään. Trikoot ovat päällä kuin toinen iho varsinkin treenatessa, niistä en luovu. Jos ihminen on sinut itsensä, kehonsa ja seksuaalisuutensa kanssa, osaa kyllä pukeutua ilman että joutuu jatkuvasti miettimään muiden tai itsensä "muotoja" ja niiden mahdollista näkymistä (kankaan läpi, apua).

      • Bers-erkki

        Jos olet niin sinut itsesi kanssa, miksi sitten suututtaa niin valtavasti, jos toiset niitä muotojasi katselevat ja nauttivat näystä?


    • joku tolkku

      joo kyllähän nuo aika huorahtavasti nykyään pukeutuu harmi vaan kun nuoret pikkutytötkin nimittäin raiskaajat helposti kimpussa ja mikä pahinta kun vanhat naisetkin vielä koittavat jotain seksipommia esittää

      • älä syyllistä uhria

        Raiskaaja ei vaatteista välitä, sille on ihan sama miltä muija näyttää, tärkeintä on saada se väkisin. Raiskataanhan arabimaissakin burkhaan pukeutuneita naisia, milläs seksikkyydellä ne houkuttelevat raiskaajat kimpuunsa?


    • n_48_

      No minen yritä seksipommia esittää, omaanpahan vain 35 vuotta treenatun kropan.
      Jos se jotain häiritsee, niin voivoi, minun ei tarvitse edes pukeutua provosoivasti katseita saadakseni.

    • nainen24v.

      Ihmetyttää tuollaiset ihmiset, jotka tuijottelevat toisten haaroja ja sitten valittavat, mitä kaikkea siellä näkyy. Itse pystyn varsin hyvin pitämään katseeni ihmisten kasvoissa, joten eivät ole muiden tiukat housut minua häirinneet. En silti pidä niitä mitenkään tyylikkäimpänä vaatteena... mutta ihmiset saavat minun puolestani pukeutua ihan miten haluavat, kunhan minun ei tavitse mennä "muotiin" mukaan.

      Monet muotisuunnitelijat ovat miehiä, ja se kyllä näkyy etenkin naisten vaatteissa. Niin että miehet voivat syyttää vain itseään, jos jokin muoti ei kelpaa. Jos miehet eivät vaatisi jatkuvasti "seksikkyyttä", eivät naiset vaivautuisi itseään näyttelemään nykyiseen malliin.

      Ja miksi monet käyttävät vaatteita, jotka eivät esimerkiksi mallinsa puolesta oikein heille sovi? Koska mainoksilla tyrkytetään ajatusta, että jos vain vedät nämä rytkyt niskaasi, näytät kuvan mallilta, seksikkäältä, ja miehet tykkää. Tähän epätoivoiset naiset haluavat uskoa, vaikka peilistä näkee, että vaate on itsen päällä aivan karmea.

      Muoti on taatusti maailman hirveimpiä keksintöjä.

      • avara katseinen mies

        "Ihmetyttää tuollaiset ihmiset, jotka tuijottelevat toisten haaroja ja sitten valittavat, mitä kaikkea siellä näkyy."

        - En valita, jos jotakin näkyy. Mutta jos näkyy, niin katson kyllä mielelläni :)

        "Itse pystyn varsin hyvin pitämään katseeni ihmisten kasvoissa, joten eivät ole muiden tiukat housut minua häirinneet"

        - Minullakin pysyy katse kauniissa (ja huolellisesti meikatuissa) kasvoissa. Ja edelleenkään kireät housut tai lyhyt hame eivät häiritse, vaan pikemminkin lisäävät vireyttä ;)


        Ps. Jos itse haluat, että sinua ei huomata, niin minulle se on ok. Pukeudu vain, niin kuin tähänkin asti. Hyvää kesää!


      • gtytytht

        Eikö se vielä ole tullut selväksi 24 vuodessa että heteromiehet ovat pervoja jotka kattovat koko naisen läpi. Sitä kutsutaan luonnonvalinnaksi ja lisääntymiseksi


    • nimim erkki

      eniten ihmetyttää, esim.. kuvake.net yms tissiperseheruherukuvat.. joiden nettisivuille pieremät naiset vinkuu kun tulee ''anna pillua'' ''maksan 500'' ''näytä tissit'' kommentteja miehiltä.. esim syy miksei useat naiset laita nimimerkikseen misshotxxx69696969, on se, ettei näitä turhia seksipyyntöhuuteluja tulisi. itse te soppanne keitätte.
      joku sano hyvin miten naisten tulee toimia työnhaussa.. ''tuo itsesi esiin, älä parhaita puolia kehossasi.'' jos luodaan kuvilla ensivaikutelmaksi tissit, ainut mitä minulle jää mieleen on että olipas sillä isot tissit.

      ja sitten nuoremmat seuraa perässä.. isot ''aikuistuneet'' tytöt (en tarkoita välttämättä isoa sillä että olisi pullea) näyttävät mallia, miten ''aikuinen nainen'' käyttäytyy.. eli kuin huora. tajuukohan ne naiset, et ne ei oikeesti tommosilla kuvilla oo mitään muuta kuin tissit tai perse tai käveleviä pillutelineitä.. miksei voisi luoda itsestään arvokasta kuvaa.. niin että voisit mahdollisesti ollakin hyvä malli nuoremmalle väelle.

    • hot or not

      Olen bi-nainen mutten pidä "irstasta" pukeutumista vetävänä tai viettelevänä, asiallinen ja nätti vaatetus on paljon kutsuvampi. Näin kesällä kauneimpiin vaatteisiin kuuluu polvi-mittainen hame, etenkin kellohelmalla, se paljastaa sääret, korostaa kapeaa vyötäröä ja on asiallinen ja sensuelli yhtä aikaa. Kamelinvarpaan esittely julkisesti on hieman luotaantyötävää, nainen on kaunis olento jonka salaisimpia suloja katselee mieluiten makuuhuoneessa.
      En kuitenkaan tarkoita mihinkään kaapuihin pukeutumista kun tarkoitan asiallista, tarkoitan istuvia (muttei härskejä) farkkuja, naisellisia hameita ja kauniita paitoja. Kehostaan ja muodoistaan tulisi iloita, muttei näyttää sentään aivan kaikkea julkisesti.

    • bi-tyttö

      Sinä ihana elämä, kiinnostaako sinua vain miesten katseet? Oletko varma? Nimittäin voihan sinua katseilla ihailla myös naiset? Minä kyllä katselen myös kauniita naisia joiden kroppa on muodokas ei liikakiloilla pilattu. Oletko itserakas kenties? Kiinnostaako sinua vain mitä miestenhousujen etumuksessa pullottaa? Joo, olet tyypillinen nainen, mutta ethän ole vain joku sellainen miestennielijä? Joka haluaa katseita kohdistuvan itseensä vain pelkästä seksuaalisesta halusta ja sitten fantasioida kotona kun onanoi? Joten ei tässä muuta tälläkertaa.

      • skksijdf

        "Joo, olet tyypillinen nainen, mutta ethän ole vain joku sellainen miestennielijä? Joka haluaa katseita kohdistuvan itseensä vain pelkästä seksuaalisesta halusta ja sitten fantasioida kotona kun onanoi?".

        Eihän tuossa mitään pahaa ole. Kyllä moni mieskin ejakuloi kotonaan, nähtyään seksikkään tai paljastasti pukeutuneen naisen kadulla.


      • Hetero hempukka

        Minä ainakin tykkään mieluummin että miehet katsoo kuin naiset. Saahan ne naiset katsoa niinkuin yleensä tapana on ihmistä katsoa luonnostaan kun vastaan tulee mutta en pidä jos lesbot katsoo "sillä silmällä" koska olen hetero ja pidän vain miehistä "siinä mielessä" Häiritsee se lesbojen katse ja kyllä sen huomaa kuka on lesbo mutta hekin voisivat lopettaa tuijottelun jos näkee että ei saa "sellaista" vastakaikua.
        Muuten sama mulle jos naisetkin kattoo. Katson itsekin sekä miehiä että naisia mutta en katso naisia sillä silmällä enkä tietenkään kaikkia miehiäkään, vain niitä puoleensavetäviä...


    • miestennielijä
    • Bogart co. on ihana

      Itse tykkään kulkea k*rpä pystyssä polkupyörähousuissa, niin että mummoilta lhtee taju.
      Sitten välillä heitän pienet helikopterit naapurin rouvalle makuuhuoneen ikkunassa, jotta pysyy naapurisopu yllä.
      Noi kamelinvarpaat ei täällä Turussa ole in - me poikien kanssa tykätään enemmän norsun varpaista.

    • kelli-kojootti

      Itseäni ärsyttää suunnattomasti, kun hyväperseiset naiset yrittävät peitellä persettään. Jos on hyvännäköinen, niin miks pitää yrittää peitellä kauniita muotojaan?

    • bi-tyttö

      Joo, miehet runkkaa kotona? Jo, mä ymmärrän sen varsinkin jos, ei oo kumppania tai vaimo on pihi tai ei todella anna tavaraa kotona. Itse kyllä harrastan onanointia joka päivä minulla on hyvä mielikuvitus joten nautinto on taattu ja mikä parasta ei tuu paineita. Rakastan kauniiden naisten vartaloita pitäkää kroppanne kondiksessa naiset, et silmäniloa riittäisi jatkossakin.

    • hienostipukineet
    • keskustelunAloittaja

      Jopa on aggressiivinen keskustelu virinnyt harmittomaksi ja kepeäksi tarkoitetusta aloituksestani.

      Eniten ällistyttää valtava negatiivisuus ja tapa, jolla naisten vartaloa soimataan milloin mistäkin syystä tässäkin ketjussa: se on väärän kokoinen, väärän näköinen, liian lihava tai liian laiha tai muuten vain sopimaton.

      Täsmennetään aloitusta hieman. En tuijota ihmisiä ensimmäisenä haaroihin, mutta on tilanteita, joissa kauniita vartaloita ja niiden erilaisia osia tulee katsoneeksi tarkemmin. Vaikkapa kesäterassilla tai puistossa ohikulkijoita katsellessa. Tässä ei liene mitään väärää, vaikka tiukkapipoisimmat kenties ovatkin sitä mieltä, että ihmistä saa katsoa vain sielun peiliin.

      Minusta on ihan hienoa, että naiset pukeutuvat täsmälleen niin kuin haluavat. Niukkaa ja piukkaa, väljää ja peittävää, pääasia että on itse tyytyväinen. Heteromiehenä nautin naisten katselemisesta, ja jos siinä on jonkun mielestä jotain anteeksipyydettävää tai perverssiä, hänellä lienee pitkän terapiakeskustelun paikka.

      Kuitenkin ihmettelen niitä miehiä, jotka avoimesti kommentoivat naisille heidän vartaloitaan niin kuin heillä ei olisi minkäänlaista impulssikontrollia. Katsominen on yksi asia, rasvaiset kommentit toinen, ja useammalle miehelle tekisi hyvää opetella näiden asioiden ero.

      Varsinaisiin kysymyksiin on tullut verraten vähän vastauksia, useimmat tuntuvat keskittyneen toteamaan, että liian paljastava pukeutuminen on mautonta. Siihen mielipiteeseen on toki oikeus niin kuin vastakkaiseenkin näkemykseen. Jotkut kommentoijat ovat sentään kertoneet, miksi pukeutuvat alapäätä korostavasti, kuka tiedostamattaan, kuka koska tiukat housut tuntuvat hyvältä, kuka muista syistä. Kiitos näistä kommenteista.

      Mutta onko todella niin, että naiset pukeutuvat yhä enemmän niin, että myös alapään muodot korostuvat vai olenko jostain syystä vain kiinnittänyt asiaan enemmän huomiota kuin ennen? Häpykummun lisäksi pakaroita tunnutaan korostavan huomattavasti enemmän kuin ennen. Onko nuorten naisten pukeutumiskulttuurissa sattunut jokin muutos juuri tänä kesänä tai näinä viime kesinä?

      • huoli24

        On vielä yksi asia jota voisit myös miettiä:
        Kaupasta ostetaan mitä saadaan!
        Toisekseen varsinkin itsetunnottomilla nuorilla , tytöillä sekä pojilla on jostain syystä kumma tyyli pukeutua muita apinoiden - johtuneeko että sukunsa on puusta laskeutunut vasta vähän aikaa sitten.

        Itse muistan ainakin pukeutuneeni nimenomaan muita apinoimatta. Inhosin jos jollain oli samanlainen vaate kuin minulla. Heitin sen pois. En ole massaa – olen yksilö erilainen lapsi ... nuori ... vanhus … Sain ja saan huutia kyllä, mutta kestän sen kuin nainen.

        Mielestäni tytöt pukeutuvat tänään kivasti, ainakin ne jotka olen itse nähnyt.
        Ja toivon että jätätte kuolaamatta niiden haaroväliin, ettei tytöt ala vihaamaan miehiä.

        Sukkahousut ja päällä shortsit ja spagetti-toppi - tosi kaunista !
        Värit ja kaikki ajateltu vaalea ihoa vasten se kaikki on niin kaunista.

        Minun nuoruudessani ... shortsit ja pitkä nilkkoihin asti valkoinen villatakki on kans kaunis yhdistelmä.
        Jäi saamatta, kun sellaisen villatakin voi vain itse tehdä.


    • huoli24

      "Mitä naiset ajattelette tästä muodista?"

      Olen sitä mieltä että aloittaja on 24 / 7 pornoelokuvilla elämänsä täyttävä henkilö, joka ei elä enää todellisuudessa vaan pornoelokuvista on tullut hänelle todellisuus.

      Aivan täyttä sontaa miehen kehittämää todellisuutta ” häpyhuulten väliin työntyvistä kireistä housuista” Niitä näkee vain pornoelokuvissa.

      Laita tänne yksikin linkki muotilehden mainokseen jossa tytöllä näkyy ” häpyhuulten väliin työntyviin kireisiin housuihin”
      Äläkä manipuloi sitä kuvaa. Katson sen lehdestäkin, että se on totta.

      Edes uimapuku rannalla ei työnny häpyhuulten väliin!


      En minä siitä mistä sairaista haaveista juttelette täällä suolessa joka palstalla – mutta kun ylläpito nostaa näitä täysin sairaita perverssien vaatehaaveita topicciin niin silloin minä sanon oman mielipiteeni!


      Herätkää normaalit ihmiset vähän!
      Mikä toi vetoketju farkkujen takana juttu on varmaan saman perverssin ja suoli24 henkilökunnan tekemä aloitus.
      Onhan noita pornoelokuvissa kaikenlaista kun muuta ei elämässä ole.

      Täällä suolessahan oli se pornotyttö jota tyrkättiin kokoajan tämän kirjoitusalustan päälle. Se tyttö, jolla kaikki näkyi ja oli vielä koiran talutusremmi kaulassa. Valitin siitä saaden lopuksi bannin. Sellainen seksuaalisesti sairas tämä suolen ylläpito ym johtajisto on. Että varokaa nyt hieman. Ai niin ja oikeita nimiä ei kannata noille antaa!

      • huoli24

        Ai niin ja kun valitin siitä millaista pornoa ne tyrkyttää rasismi palstalla niin seksi palstalla mainostettiin ihania nalle ja perhos-reppuja

        Sitten rasismipalstalla mainostettiin jotain ankaa jonka nainen ottaa kypyyn mukaan
        Siinä oli ihanat patteritkin -- sitten sain bannin

        No mutta hävishän ne kuvatkin ainakin rasismipalstalta
        http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3720


    • -asd-

      Minusta on pelkästään hienoa, että naiset pitävät nykyään tiukkoja ja ohuita trikoita. Ne tuovat kauniisti naisen muodot esiin. Siinä ei ole mitään rumaa, jos häpyhuulet näkyvät trikoiden läpi. Päinvastoin, se on meille miehille hyvin mieluista katsottavaa. On myös kauniin näköistä, kun naisille tulee tiukoissa housuissa haarojen väliin sellainen "v". Pitäkää vaan naiset trikoita!

      • asd-fan

        No nyt ollaan samaa mieltä, minäkin nautin kun miehillä on ohuet trikoot ja ne juoksee niin pippeli pommppii puolelta toiselle.

        Eikö ne huomaa sitä vai onko se tarkoituksellista ? Eikö se satu?

        Minua ainakin sattuu kun juostessa tissit pomppii, jotenkin niitä pitää pitää käsillä kiinni että ehtii juosta bussiin. Ehkä pippeli on tehty erilaisetsa materiaalista jos siihen ei satu.


      • -asd-
        asd-fan kirjoitti:

        No nyt ollaan samaa mieltä, minäkin nautin kun miehillä on ohuet trikoot ja ne juoksee niin pippeli pommppii puolelta toiselle.

        Eikö ne huomaa sitä vai onko se tarkoituksellista ? Eikö se satu?

        Minua ainakin sattuu kun juostessa tissit pomppii, jotenkin niitä pitää pitää käsillä kiinni että ehtii juosta bussiin. Ehkä pippeli on tehty erilaisetsa materiaalista jos siihen ei satu.

        No kyllä kai suurin osa miehistä tietää, että trikoissa näkyy vehkeet aika selvästi. Eivät vain häpeä itseään ja miksi pitäisi? Eikä trikoissa mikään satu, nehän tuntuvat hyvältä ja ovat kuin toinen iho. Ja jos naiset haluavat katsella, sinne alaosastoon niin aivan vapaasti. Se tuo kivoja lisäväristyksiä juoksulenkille.


    • 92äseK

      Tässä sen taas näkee mite eksytää aiheesta, ja aiheesta puheenollen, myötähäpeähän siinä iskee kun näkee "pieleen menneitä asukokonaisuuksia", vaikkakin tääläpäin Suomea en itse noita kamelinvarpaita ole nähny, tai sitten en vain näin naisena ole niin tarkkaan kyylännyt. Mutta saahan ihminen pukeutua miten mielii, ja mikäs minä olen toisten tyyliä mollaamaan kun en näköjään osaa pukeutua kesällä oikein: käytän shortseja, farkkushortseja (mutta en niitä puoleen perceeseen vetäytyviä) ja toppeja, ihan tavallisia toppeja tai paitoja jotka paljastavat selkää hiukan. Ja ei en ole mallinmitoissa: lyhyyttä 159cm ja omaan muotoja (ja ylpee niistä).

      Ja ei, en tullut tänne pönkittämään " hyvää itsetuntoa" tai jotain vastaavaa, vaan ilmaisemaan oman mielipiteeni aiheesta ja sen vierestä. Ja kuten joku jo aiemmin totesi, hyvää ja lämmintä kesän jatkoa! :)

    • Mielipide 1

      Ei mitään vikaa legginseissä jos on kauniit reidet ja sääret.
      Pitempi pusero vaan siihen päälle niin on ihan kaunis kesä asu.
      Ihan langanlaihoille eivät legginsit sovi, pitää olla vähän pyöreyttä.
      Yksistään , ilman tunikapituista puseroa leggarit eivät sovi kenellekkään.

    • werdyr

      Pitäisi ymmärtää myös aloituksen sisältöä, johon vastaa.
      Kyse oli

      "hyvin tiukkoihin trikoohousuihin, jotka korostavat häpykumpua, eivätkä jätä mitään arvailujen varaan. "


      Tärkein pointtihan alossa oli trikoiden läpi näkyvät sukupuolielinten kummut ja möykyt, jotka aloittajaa askarruttavat!

      Myös miehillä näkyy pippeli mikä pomppii kuin seinähullu puolelta toiselle, samat kyskät siitä!

      Se että tytöillä näkyy häpykumpu trikoiden läpi on aloittajan elämän täyttävän pornoteollisuuden pornoelukoiden luoma muoti. Ja koska aloittajan elämä koostuu 24/7 vain pornoelokuvista se luulee että kaikki tytöt kulkee aina ja joka paikassa siten .... ja muna pystyssä alkaa täällä kyselee onko livessä samanlaista tyttöjen pukeutuminen.

      Nyt se odottaa että joku kirjoittaa että on on, me kaikki hässitään tällä livessä joka mutkassa ihan niin kuin pornoelokuvissakin. Ne pornoleffat on ihan totta. Ne on salakuvattu Helsingissä kaikki vaan hässii, kukaan ei tee muuta kuin hässii ja hässii. Siitä ne pornoleffat tehdään.


      Mene, aloittaja, navettaasi sikoja panee.
      ESE (Ei Sen Enempää)

      PS voisi ylläpitokin vähän katsoa millaisia provoja nostaa topikkiin.

      • Persereikä123456789

        Mitäpä jos sinäkin siannussija vaikka menisit ampumaan itsesi? Vaikutat täysin paranoidilta ja väkivaltaiselta ihmiseltä. Voin luvata että sinun kaltaisesi spermaämpäriä ei kukaan katso kahdesti. Siitä se katkeruutesi kumpuaa.


    • seksy lady

      Itte käytän niin tiukkoja ja ohuita housuja että karvat tulee läpi ja mun mielestä se on seksikästä! ;)

    • nuorimies3

      On se kiva kun syksy tulee taas pian ja voi nähdä naisten häpykumpuja tiukoissa nahkapöksyissä :)

    • kurahousu3
    • Vo1v1ttu

      Häpykumpu ja pillu ovat kaksi eri asiaa samalla alueella.

    • fingers

      "hyvin tiukkoihin trikoohousuihin, jotka korostavat häpykumpua, eivätkä jätä mitään arvailujen varaan. "
      Ei haittaa vaikka korostuu, päinvastoin.

    • nöagöö

      No kirjoitanpa vielä oman mielipiteeni tähän soppaan.. luulisin etteivät ainakaan nuoremmat tytöt/naiset ole tulleet edes ajatelleeksi että näkyykö jotain liikaa vai ei. Tuskin ainakaan miettivät että nyt näkyy tussu varmasti selvästi jos joku haarovälejä tiirailee! Ostavat vaan viimeisintä muotia tai sellaisia vaatteita mitkä näyttää kivoilta.

      Kyllähän jotkut naiset tykkää saada miehiltä huomiota, mutta musta tuntuu että naiset eivät yleensä ajattele samalla tavalla kuin mielet pukeutumisestaan. Esim. kesäkuumalla itsekin käytän niukempia vaatteita ihan vaan kuumauuden takia! Voihan se olla että joku mies tiirailee ja katselee että tuo nyt tuossa haluaakin kävellä pitkin kaupunkia katseet kropassaan kaiken aikaa. Mut oon jo siinä iässä etten jaksa välittää. Ja eihän siinä katselussakaan nyt välttämättä mitään väärää ole, minä vaan haluan ihan rauhassa olla kaupungilla.

    • Anonyymi

      Trikoita käytetään niiden mukavuuden takia. Se että peppu ja häpy näkyy on vain exrta kivaa.

    • Anonyymi

      Juuri katselin noin 18 vuotiasta neitosta joka oli vetänyt tiukat leggings jalkaan niin että huulet ja ylänoste erottuivat selvästi. Oli kiva katella kassaa joka esitteli avoimesti omaa kumpuaan kaikkien katseltavaksi. Tälläinen toimista pitäisi huomioida palkankorotuksena..

    • Anonyymi

      samaa tekee hoitajat

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe