kokemuksia jjt-rakennus oy:stä tekee myyrmäen seudulla
jjt-rakennus oy
6
2166
Vastaukset
- pettynnyt
pihlajistossa teki kph ei ole kehumista kaadot ovaat kuin laskettelurinne .
pitkä ei äijä ei mahdu seisoo kunnolla kun katossa pää kiinni - SauliRiik
itse olemme vaimon kanssa teettäneet kaksi huoneisto remonttia heillä. ensimmäinen meni ilman mutkia hyvin ja toisessa pientä selvittelyä urakkasopimuksen kanssa mutta kaikesta päästiin sopuun ja olemme olleet tyytyväisiä.
- voiko ottaa tekemään
onko uskottava .'
milloin tapahtu ? - Hämmästynyt
Remontoi asuinhuoneistoni kylppärin Myyrmäen huollon toimesta. Kaadot surkeat. Teese itse mies tekisi huolellisempaa jälkeä. Epoksipinnoite oli valunut saunanaukon edestä, siten että vesi ei pääse laskemaan kunnolla kylpyhuoneen puolelle. Pinnoite oli ulkonäöltäänkuin parvekkeen lattiaa muistuttava. Liukkaan kiiltävä, johon oli ripsoteltu aivan liian isoja mustia hippusia. Nykyisin ei kai enää parvekkeen lattioitakaan tehdä sen näköiseksi. Erkoista, että yritys on voinut toimia kaksikymmentä vuotta?
- Hämmästynyt
Viitaten edelliseen Hämmästynyt kommenttiin.
Reklamoin ko. remontista Myyrmäen huollolle ja JJT yhtiölle.
Kaadot korjattiin niin lattiakaivo luota kuin saunan puolelta . Lattiakaivon upotus ja lasku on upeaa työtä nyt.
Uudessa epoksipinnoitteessa hiutaleet korjattiin epoksivalmistajan liukuestehiekalla. Kylpyhuoneen puolelle olisi pitänyt laittaa vielä yksi kerros epoksia, että hiekka olisi jäänyt maalikerrosten väliin, kuten kuuluu. Nyt hiekka jäi osittain pinnalle, ja pinta jäi hieman huokoiseksi. Kiviaines tarttuu sen vuoksi ikävästi sukkaan kuin piikit, mikä ei ole tarkoitus. Hiekka vei harmaan vihetävän (hieman ruman) sävyn pois. Tuloksena hyvin kaunis harmaa. Ja siis JJT:n työtä tämäkin.
- ei hyvää sanottavaa
Omasta kokemuksesta voin helposti sanoa että tekee surkeeta jälkeä. En suosittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473