Moikka. Haluisin ottaa tatuoinnin, mutta mikä olisi sopivin sana kuvailemaan sitä lkun se neula käy siellä ihon alla? Kuinka vanha pitäisi olla että voi ottaa tatuoinnin? Serkkuni tekee tatuointeja ja on tehnyt muunmuassa 14v siskollenikin, joka on jo aikuinen. Itsekin olen 14, ja haluaisin kovasti ottaa tatuoinnin. Taitaa tosin olla kaukainen haave. Siskot sanoo, että kannattaa vaan miettiä todella tarkkaan minkä kuvan haluaa ja jota jaksaa katella koko loppuikänsä. Minkä ikäisiä olette olleet kun olette itse ottaneet tatuoinnin? Itse en suosi mitään kasvolävistyksiä (Kulmakoru, nenäkoru, huulikoru ym..) Mutta tatuointi olisi kiva.
Tatuointi.
11
162
Vastaukset
- erästatskaaharkitsev
Onhan se tietenkin parempi odottaakkin. Ne on vaan niin siistejä.
- sponge bob
Jos aletaan kuvailemaan tätä kipua, joillakin se tuntuu pistelynä, polttamiselta, kissanraapaisulta, paperiviillolta jne. Tatuoinnin voit ottaa ainakin 15-17 v huoltajan luvalla (jopa nuoremmatkin) ja 18 vuotiaana saat itse ottaa omalla vastuullasi. Tatuointi kannattaa olla todella harkittu, ettei vaan yhden asian mielijohteesta. Olen 17 v ja minulla ei ole tatuointeja, mutta olen suunnitellit yhtä tatuointia jo vuoden ja otan sen kun täytän 18 vuotta. Olen ajatellut ottaa sen tohon käsivarteen... mut ota tatuointi jos todellakin haluat sellaisen kuin haluat :).
- dudududumdumdum
Itse olen kuullut jokaisen, jonka kanssa olen asiasta keskustellut, kuvailevan tatuoimisesta johtuvaa tuntemusta eri tavalla. Minulla tuntui kui siltä kuin neulalla olisi raavittu ihoa pitkin, mitä se siis oikeastaan onkin.
Harkinnan tärkeyttä ei kukaan varmaan pysty tarpeeksi painottamaan, koska sitä ensimmäistä kannattaa harkita tarkkaan. Minä aloin ekaa kertaa haaveilla tatuoinnista 17-vuotiaana, ensimmäiseni otin kuitenkin 24-vuotiaana. - erästatskaaharkitsev
Kiitos hyvistä vastauksista! Haluaisin olkavarteen (tai siihen olkapään ja kyynärpään väliseen kohtaan) ottaa koi karpin :) Mulle se symboloi vapautta ja hyvää elämää :)
- sponge bob
Siit sit vaa ottamaan, jos saat luvan ottaa.! Mut muista sul voi tulla tatuointi riippuvuus koht sul onkin jo joku 5. heh :D
- dudududumdumdum
sponge bob kirjoitti:
Siit sit vaa ottamaan, jos saat luvan ottaa.! Mut muista sul voi tulla tatuointi riippuvuus koht sul onkin jo joku 5. heh :D
Tatuointiriippuvuuden allekirjoitan, ekan jälkeen niitä alkoi ilmestyä kuin sieniä sateella. :D
- Erästatskaaharkitsev
No jospa sitä riippuvuutta ei ihan heti tulis :D
- sponge bob
No toivotaan! ;D
- lifemocker
tulee
- erästatskaaharkitsev
Ei sitä tiiä :D
- sponge bob
Nii sen näkee sitten kun aika koittaa ;D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891007
- 55722
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39536- 31459
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...48458- 34437
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi41429Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14421Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25418