Koulutyttö kateissa, ripeä toiminta voi auttaa!

Poliisi kaipaa vihjeitä: Oletko nähnyt Nuur Shukri Alia?

Tiistai 18.6.2013 klo 15.21

Poliisi pyytää havaintoja Nuur Shukri Alin olinpaikasta tai hänen liikkeistään.

(POLIISI)

Nuur Shukri Ali lähti kotoaan Turun Jäkärlästä kouluun 10.9.2012 kello yhdeksän aikaan. Tämän jälkeen hänestä ei ole havaintoja.
...

Asiasta jotain tietäviä pyydetään ottamaan yhteyttä Varsinais-Suomen poliisilaitokselle numeroon 050-4562243 tai sähköpostitse: [email protected].

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013061817169949_uu.shtml

17

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ethmyul

      Jos se on lähetetty kotimaahansa oppimaan oikeita tapoja. Sossuun vaan ilmoitus että tukia ei enää tarvitse maksaa.

    • Vuosaarelainen--,--,

      Minä olen nähnyt hänet. Itäkeskuksessa ainakin 5000 kertaa ja täällä Vuosaaressa 3756 kertaa laskujeni mukaan.

      Tuntuu olevam liikkuvainen tapaus.

      • Vuosaarelainen--,--,

        Siis viikossa. Unohdin mainita.


    • Ripeä...?

      10.9.2012 tapahtunut katoaminen? Ja nytkö ollaan ripeitä sitten 9 kuukautta myöhemmin? Onko rasismia kysyä onko kunniamurhan mahdollisuus eliminoitu?

      • tervaa ja höyheniä

        Todennäköisesti kotimaassaan "onnellisesti" naimisissa ja ainakin yhden jälkeläisen äiti.


      • niin,niin
        tervaa ja höyheniä kirjoitti:

        Todennäköisesti kotimaassaan "onnellisesti" naimisissa ja ainakin yhden jälkeläisen äiti.

        Ehkä lähetetty kotimaahansa lääketieteelliseen tutkimukseen ja leikkaukseen. Sitten naitettu sukulaispojalle, joka kyllä osaa hoitaa hiukan länsimaistuneen tytön perinteitä kunnioittavaan elämän tyyliin.


      • Jos katsot aikaleimoista, minua ei voine ripeyden puutteesta syyttää?

        Itsekin haluaisin tietää, miksi katoaminen havaittiin vasta nyt, tai ilmoitettiin viranomaisille n. 9 kk viiveellä , tai viranomaiset vasta nyt antoivat tiedon julkisuuteen. Entäs koulu, eikö sielläkään ole havaittu opilaan puuttumista?


    • USKOMATONTA!!!!!!!!!

      Siis nyt reagoi koulu kun oppilas ollut yhdeksän kuukautta poissa koulusta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Ja poliisi pyytää yleisöltä havaintoja tytöstä nyt yhdeksän kuukauden
      jälkeen katoamisesta!!!!!!!!!!!
      Onko kenties kellään tullut mieleen käydä tytön läheisiltä,suvulta
      kyselemässä?
      On tämä surkimusten päättäjien ja virkaihmisten takapajula!

      • Anti Rasisti

        Voisiko syynä olla se että nee'kerit ovat kaikki niin samannäköisiä että ei ole huomattu poissaoloa pimeässä kouluhuoneessa?


    • ...

      Mitä tuntomerkkejä ihmisestä jää mieleen jos ihmiset piilotetaan huntujen alle? Mitä elämää se on jos pitää piiloutua muilta? Kuuluuko se länsimaiseen vapauteen ja avoimuuteen?

    • Löytyy

      Sylttytehtaalta. Kunniakysymys on varteenotettava piirre. Miten ne muuten katoaisi.

      Sen tajuaa, että yksikään länsimaalainen ei niihin koske.

    • 15 + 10

      Miksi helvetiss.ä ei voitu katoamisilmoitusta aikaisemmin julkistaa? Nyt on varmaan kunniamurhan uhri tai pakotettu lapsivaimoksi.

      • Viher Vasuri

        Ei, ei, kyllä sen on joku persu napannut.


    • HÄVETKÄÄ HEI

      No huh hävetkää ! siis mitä paskaa tääl oikee jauhetaa "lähetetty kotimaahansa oppimaan oikeita tapoja" kuule sen voin ainaki sanoo et oon ite suomalainen ja en kauheesti pidä suomalaisten törkeestä käytöksestä ! PS. on kyllä suomalaisiaki sossu pummeja ;)

      • Onkos nimimerkkki "HÄVETKÄÄ HEI" häpeämässä vain suomalaisten käyttäytymistä tässä tapauksessa?

        Eipäs ainakaan nettihaulla löytynyt tästä kadonneesta mitään tuoreempaa tietoa. Olisi voinut kuvitella, että poliisi olisi ilmoittanut ja sitten sitä olisi johonkin nettikeskusteluun tullut nimen kanssa tieto.


    • Milloin puuttua

      En tiedä, mitä tässä ajattelisi.
      Tyttö katosi siis 2012 syyskuussa ja tänne meille nurkille muutti salamyhkäisesti pari naapuriin lokakuun lopulla ...
      elävät verhot kiinni ja vaimon näin yhden kerran , kun mies vei vauhdilla sisään hunnutettuna.
      Mies on silloin tällöin näkyvillä, naista ei lainkaan...meteliä kyllä piisaa..erityisesti ilta-ja yöaikaan. Siis pientä lasta löytyy myös????

      On ollut sellainen tunne, ettei kaikki ole niinkuin pitäisi, mutta....

      • linda2

        Verhot kiinni eläminen voi kuulostaa erikoiselta "tavissuomalaisesta", mutta olen siis itse muslimi ja pidän aina verhot kiinni, koska en minä kotonani käytä huivia. Kun verhot on kiinni, voin kulkea vaikka alusvaatteisillani.

        Minua kiinnostaa kovasti vain tuo meteli. Jos sitä on ilta- ja yöaikaan, ei kuulosta tavalliselta lapsiperheen arjen touhuilulta. Vaikka ei olisi mitään todisteita siitä, että jokin on vinossa, eikö asiasta voisi tehdä jonkin valituksen/ilmoituksen, vaikka sitten vedoten siihen, että meteli häiritsee naapureita?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7506
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4342
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2135
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2069
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1889
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1706
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1695
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1639
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe