Juhannusostokset

goestohimosjuhannus

Ollaan tulossa isolla porukalla jyväskylän kautta himokselle jussiksi ja pitäs saada melkonen läjä evästä kasaan viikonlopuksi... Mistähän kaupasta kannattais yrittää saada ruoka- ja juomapuoli kuntoon, ettei tarvis monessa kaupassa torstaina ravata?

13

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tarvi

      ravata kaupassa ollenkaan kun tilaatte suoraan sinne himokselle ruoka.netin kautta. Kaiken tuovat, mitä tilaatte (alkoholipitoiset juomat hankittava itse muualta) ja jää kaupassa kulutettu aika aivan muuuhun parempaan käyttöön.

      googlettamalla löytyy tarkempi osoite.

    • fegrdsgte

      Ei ainakanaan missään kepumafian S-kaupassa kannata asioida.

      • Rajoitettu erä

        Toivakan Citymarket, kaikki -30% vain torstaina.


      • Ne myy alennuksella
        Rajoitettu erä kirjoitti:

        Toivakan Citymarket, kaikki -30% vain torstaina.

        sieltä juhannuksen edellä kaikki elintarvikkeet, kun niistä menee parasta ennen ja viimeinen käyttöpäivä umpeen muutenkin. (siis ainakin sellaiset alennuksella)

        Itekin lähden hakemaan sieltä mökille mennessä kaikki ruokatarvikkeet ja juomat.


    • 12+3

      Keljon marketeilta löytyy kaikki sopivasti matkan varrelta

      • Merta lähemmäs

        Elintarvike Rita Puuppolassa.


    • keljoontyytyväinen

      keljon marketeilla minäkin kävin cittarissa ja kaiken tarvitsemani sain eikä tavara ihan heti näyttänyt loppuvan. kauppakeskuksen alkossakin erityisen hyvä palvelu, kiitos siitä :)

    • Lutakon Kroisos

      Mestarin herkussa kävin itse, vieressä myös alko. Ei tietysti tyhjätaskuille.

      • Ranta-Arska

        Sama paikka, vaikka tuo ruokapuoli ei niin nuukaa. Lyhyt matka veneen alta Lutakon rannasta. Tervasnapsia enimmäkseen, se on niin tuttu tuoksuja maku tuolta kämpiltä.


      • Ainolan aatelia
        Ranta-Arska kirjoitti:

        Sama paikka, vaikka tuo ruokapuoli ei niin nuukaa. Lyhyt matka veneen alta Lutakon rannasta. Tervasnapsia enimmäkseen, se on niin tuttu tuoksuja maku tuolta kämpiltä.

        En saata ymmärtää miksi ihmisen pitäisi kuluttaa kallisarvoista vapaa-aikaansa marketissa. Sitä vartenhan on kotiapulainen ja autonkuljettaja!
        Minulle apulainen täyttää ruokavarastot, tekee ateriat ja sitten saunomme yhdessä aattona hänen ja hänen tyttärensä kanssa. Juhannuspäivän annan hänelle vapaata, silloin saunomme autonkuljettajan kanssa kahden! Baarikaappi on aina täynnä, eikä tarvitse jonottaa tympeiden Alkonkassojen jonoissa.


      • Eliittiä 014
        Ainolan aatelia kirjoitti:

        En saata ymmärtää miksi ihmisen pitäisi kuluttaa kallisarvoista vapaa-aikaansa marketissa. Sitä vartenhan on kotiapulainen ja autonkuljettaja!
        Minulle apulainen täyttää ruokavarastot, tekee ateriat ja sitten saunomme yhdessä aattona hänen ja hänen tyttärensä kanssa. Juhannuspäivän annan hänelle vapaata, silloin saunomme autonkuljettajan kanssa kahden! Baarikaappi on aina täynnä, eikä tarvitse jonottaa tympeiden Alkonkassojen jonoissa.

        Ainolan avuton tarkoittanee omaisuushoitajaa.


      • Niinhän meillä
        Eliittiä 014 kirjoitti:

        Ainolan avuton tarkoittanee omaisuushoitajaa.

        Etpä kauaksi pudonnut reppana. Omaisuushoitajapa hyvinkin. Kookasta omaisuuttani hoitaa kaksi salkunhoitajaa, tietenkin naispuolisia, ovat tarkempia.


      • Mitenkähän osa
        Niinhän meillä kirjoitti:

        Etpä kauaksi pudonnut reppana. Omaisuushoitajapa hyvinkin. Kookasta omaisuuttani hoitaa kaksi salkunhoitajaa, tietenkin naispuolisia, ovat tarkempia.

        syystä tai toisesta tutustumistani NAISISTA on ollut yksinasuvia, työssäkäyviä ja palkkaa siitä saavia ja jo kymmeniä vuosia sitten valitelivat rahapulaa.

        Yhdellä ihmisellä ja yksinasuvalla nyt ei kovin mahtavat menot voi mitenkään olla.

        Pitäs säätää vanhanpiian ja vanhanpojan vero taas uudestaan käyttöön. Itsekkäät ihmiset vain pitävät huolta itsestään ja hassaavat kaiken vain itsensä eteen.

        Tuolla verolla voitaisiin vaikka tukea monilapsisia maahanmuuttajayksinhuoltajnaisten vuosittain kasvavia perheitä maassaMME. Ostaa vaikka niille uusia polkupyöriä ja muita merkkivaatteita, älypuhelimia ja viimeisintä tietotekniikkaa. Ei kukaan kiusaisi lapsukaisia, kun pysyisivät kilpavarustelussa mukana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe