Onnitteluja vastaanotetaan

kiitos etukäteen

Täytän tänään kunnioitettavat 65 v. Linnut ovat jo käyneet onnittelemassa ja paskoneet parvekkeeni oven ja ikkunat. Toistakymmentä ruikkua tähän mennessä. Ehkä illalla ne täydet kuuskytäviis. Muita juhlia en sitten järjestänytkään.

15

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • * * *

      Mieheni täytti juuri 10 vuotta vähemmän.
      Teille kummallekin Onnitteluja sylin täydeltä!!

      Katsellaan Jussina superkuuta, ja herkutellaan kaikin tavoin.

    • Kotkanpoikii1

      Onneksi olkoon 65v päivän johdosta ja rauhallista juhannusta.

    • demeter1

      Onnea vain, minunkin puolestani. Meillä linnut tekevät tuota samaa, vaikka ei täällä olekaan syntymäpäiväsankareita. Vaan mitenkäs se laulu menikään: "Me olemme sankareita kaikki"... Sinä nyt sitten ainakin, tänä päivänä...

    • vuodet ei paina
    • Onnee vaa

      Onnittelut synttärin johdosta. Suosittelen, että ostat itsellesi lahjaksi parvekelasit. Siivous vähenee huomattavasti ja parvekkeen käyttöaika pitenee kun ei tuulet ja sateet tuiverra.

      • Sanoisin.....

        Pestävähän ne on parvekkeen lasitkin kun linnut ruikkii.


    • Vihta ri

      Linnut ehtivät ennen minua, eli tuoneet ne samat onnittelut mitkä oli tarkoitus antaa. Tosin en pasko ja ruiki kenenkään parvekkeelle ja ikkunoihin :)

      Vitsit pois ja onnea kuka lienetkin ja juhannusta ja loppukesää.

    • reppuriika

      Paljon vain onnea. Kyllä on hyvä kuulla että joku noin ekologissessa hengessä vuosiaan juhliin! Aito luonnontuote. Talvella ei tuota synttärilahjaa edes saisi. Toivottavasti pysyy kohtuuden mitoissa.

    • kiitos jälkikäteen

      Kiitos kaunis kaikille näistä hauskoista ja sydäntä lämmittävistä onnitteluista! Onnekseni se tuhatpäinen pingviinilauma ei käynyt onnittelemassa livenä...

      Tyttäreni olivat järjestäneet minulle pienet neljän hengen juhlat piknikkieväineen ja valtavan suuren ja makoisan täytekakun kanssa pihasyreeniensä katveessa. Kissa pyöri pöydän ympärillä lintuportsarina. Synttärilahja otetaan käyttöön Uudenvuoden aattona; kolme teatterilippua musikaaliin Sweeny Todd. Sitä varten elän ainakin reilut puoli vuotta lisää.

    • ....................

      Syntymäpäiväsi on juhlittu, miltä nyt tuntuu, muuttuiko mikään?
      Minä olen syksyn lapsi.

      • aloittaja 65+

        Muuttui ja ei muuttunut. Maanantaiaamuna vedän taas puhtaat haalarit jalkaan ja lähden töihin niinkuin ennenkin.

        Sikäli muuttui, että nyt ajelen töihin yleisillä kulkuneuvoilla alennettuun hintaan. Täytyy tutkia vielä, mitä kaikkia muita etuisuuksia minulle on tarjolla kuuskytvitosena.


    • Hiukka nuarempi

      Kuis sää haalarit viäl verät jalkaa,eiks jo ole eläke-ikä ja tyät nuaremppii varte?

      Vai meinaaks kupsahtaa saappaat jalas,niinku entine äijä,ku ei malttanu jäärä eläkkeel?

      Onneks olkkoo viäl lissää ja terveyt kans,et jaksat painaa hommii!

      • nyt 65v ja 4pv

        Ei sitä nyt eläkkeelle kun kilpailu on just jännimmässä kohtaa. Minulla on kilpailu haalareitten kanssa; kumpi kestää kauemmin, minä vai haalarit. Täytyy myöntää, että kumpikin alkaa jo osoittaa vähän kulumisen merkkejä, mutta periksi en anna. Oishan se nolo hävitä haalareilleen.


    • ...

      Joopa.

      Ihminen ikääntyy, se selviö. En nyt puutu merkkipäiviin, surullisempi asia.

      Ei knaaku knaakat enää. Mä niitä sinnillä kuuntelin vaikka kuinka kauan. Se siis on rauhoitettu elukka ja kaikki linnut rauhoitettuja pesimisaikaan. Laskujeni mukaan, liesituulettimen hormissa oli kolme poikasta knaakkumassa. Ykstoikkosia tyyppejä, sanoi niille mitä tahansa, vastaus oli aika knaak,knaak,knaak,knaa...

      Niinno, mä päätin, että annan naakkojen pesiä rauhassa, laitan sitten hormeihin verkot, muuttakoot muualle knaakkumaan.

      Sitten tuli ukkoskuurot. Knaakkuminen loppui. Mulla oletuksena, liesituulettimen hormi täynnä hukkuneita naakkoja mätänemässä. Nokikolari tarkistakoon, mä en mene tutkimaan asiaa. Jotenkin veetuttaa koko juttu. Mutta, elämässä raadolliset piirteensä, joita ihmiksrotuiset elukat koittavat näennäisesti unohtaa.

      Vaan siis, mukavahan se on, että joku jaksaa olla iloinen vanhenemisestaan, että siinä suhteessa onnittelut. Mulla vaan enenpi suru ton nakkaaperheen puolesta just nyt.

      On naakat vaienneet, mä en.

      =DW=

    • knaak_knaak

      Joko tilasit sen nokikolarin?
      Ettei tule haisu ennen sitä, voisi olla aika ällö juttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe