Jatka tarinaa yhdellä sanalla(:

kettu98

ES-tölkki

210

408

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asui

    • puussa

      • joohee

        keskellä


      • ErNuGirl4ever
        joohee kirjoitti:

        keskellä

        K-markettia


      • ErNuGirl4ever kirjoitti:

        K-markettia

        Paska


      • Koira♥
        atrytone kirjoitti:

        Paska

        Koska


      • joohee
        Koira♥ kirjoitti:

        Koska

        Roska


      • 7+16
        joohee kirjoitti:

        Roska

        Loskas


    • hehhehehhehehe

      tussua

      • 1+1=11

        Ja


    • (; hä

      tissit

    • Gloyd Orangeboar

      lopettivat tämän turhan tarinan lopullisesti.

      • Metarvitaanapua1

        Kunnes


      • Prinssssi
        Metarvitaanapua1 kirjoitti:

        Kunnes

        Prinssi saapui


      • Prinssssi kirjoitti:

        Prinssi saapui

        Kuselle linnan vessaan...


      • ErNuGirl4ever
        atrytone kirjoitti:

        Kuselle linnan vessaan...

        Es-tölkki kierrätettiin, minkä seurauksena


      • joohee
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Es-tölkki kierrätettiin, minkä seurauksena

        syntyi MF-tölkki


      • joohee kirjoitti:

        syntyi MF-tölkki

        joka tippui prinssin päähän.


      • 1+1
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        joka tippui prinssin päähän.

        Prinssi sai aivotärähdyksen, jonka seurauksena...


      • 1+1 kirjoitti:

        Prinssi sai aivotärähdyksen, jonka seurauksena...

        Hän


      • Oli
        kettu98 kirjoitti:

        Hän

        Oli


      • piece&love
        Oli kirjoitti:

        Oli

        koomassa kokonaisen viikon, kunnes..


      • piece&love kirjoitti:

        koomassa kokonaisen viikon, kunnes..

        Lintu kuoli tapaturmassa, minkä..


      • Koira♥
        kettu98 kirjoitti:

        Lintu kuoli tapaturmassa, minkä..

        Takia poliisi soitti kotiin...


      • piece&love
        Koira♥ kirjoitti:

        Takia poliisi soitti kotiin...

        Ja sieltä ilmoitettiin prinssin olevan sairaalassa..


      • 2013
        piece&love kirjoitti:

        Ja sieltä ilmoitettiin prinssin olevan sairaalassa..

        Joka


    • mkermfkrfnk

      oli

      • kirottu.


      • FuussinFaarao
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        kirottu.

        Sitten ES-tölkki leikattiin pois prinssin aivoista, mutta kirurgi huomasi tölkin vuotaneen, ja nyt prinssin pää oli täynnä ES:ää.


    • O_ozombiejonnees

      Prinssistä tuli es jonne zombie

    • kooooo3

      ja se lensi pois .

    • 4+17

      Kohti ES-jumalan olinpaikkaa

      • jogeeeeeeeeeeeeeeeez

        ja ne tissit


    • hiik2

      olivat

    • morso1234567890

      johanna tukiainen

    • mr penis

      ja ne tissit

      • Että näin

        Hölskyivät kivuliaast


    • egettaja

      ja jokainen mies katsoi niitä kunnes

      • jokuhemmo

        penis


    • Jätkä11

      Tuli

      • WinStarLight.

        Näkyviin


      • 11+14
        WinStarLight. kirjoitti:

        Näkyviin

        Houssuista


      • 11+14 kirjoitti:

        Houssuista

        Ja


      • Penis^^^^^^^^^^^^^^^
        kettu98 kirjoitti:

        Ja

        Kaikki kääntyivät katsomaan pienistä, koska se oli punainen. Penis...


    • Jätkä11

      Mällit väärään kurkkuun

      • Sinä ja sun autos

        Iivana Julma


      • hiik2
        Sinä ja sun autos kirjoitti:

        Iivana Julma

        tukehtui kyrpään...


    • It'sTimeForNewStory

      Ja näin vanha tarina päättyi ja uusi alkoi.

      Jossa...

      • Julma Prinsessa

        ..kaunis prinsessa eli ihmeellisessä valtakunnassaan. Puissa kasvoi vaniljankukkia, kirkkaansinisellä taivaalla pilvet purjehtivat soreasti, liljoja kukki vainiolla ja kirkasvetiset järvet kimaltelivat kuin säkillinen timantteja olisi kaadettu siniselle satiinikankaalle. Mutta prinsessa ei ollut tyytyväinen.


      • Julma Prinsessa kirjoitti:

        ..kaunis prinsessa eli ihmeellisessä valtakunnassaan. Puissa kasvoi vaniljankukkia, kirkkaansinisellä taivaalla pilvet purjehtivat soreasti, liljoja kukki vainiolla ja kirkasvetiset järvet kimaltelivat kuin säkillinen timantteja olisi kaadettu siniselle satiinikankaalle. Mutta prinsessa ei ollut tyytyväinen.

        Prinsessa oli nimittäin sadisti, mutta hänen vanhempansa eivät luonnollisestikaan antaneet hänen kiduttaa ihmisiä. Hän inhosi muutenkin koko valtakuntaa, sillä se oli hänen mielestään liian imelä paikka.


      • Koira♥
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Prinsessa oli nimittäin sadisti, mutta hänen vanhempansa eivät luonnollisestikaan antaneet hänen kiduttaa ihmisiä. Hän inhosi muutenkin koko valtakuntaa, sillä se oli hänen mielestään liian imelä paikka.

        Eräänä


      • Sinä ja sun autos
        Koira♥ kirjoitti:

        Eräänä

        paskaisena päivänä prinsessa sairastui ruttoon, koska


    • toivoi..


      Ei vittu X'D Kuolen nauruun näil teiän jutuille ::DD

      • Kuolevansa...


      • Eräs trotskilainen
        kettu98 kirjoitti:

        Kuolevansa...

        Ja paikalle tuli lääkäri joka kertoi, että sana "rutto" tarkoitti alunperin nopeaa. Taudin nimi lyhennettiin sanasta "ruttotauti", eli jo taudin nimi kertoo meille, että siihen kuolee nopeasti. Tämä tietysti hyödytti prinsessaa, sillä hän toivoi kuolevansa. Ja näin olen saanut pädettyä tarpeekseni, joten lääkäri paransi prinsessan ja pelasti hänen henkensä...


      • homoja.
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Ja paikalle tuli lääkäri joka kertoi, että sana "rutto" tarkoitti alunperin nopeaa. Taudin nimi lyhennettiin sanasta "ruttotauti", eli jo taudin nimi kertoo meille, että siihen kuolee nopeasti. Tämä tietysti hyödytti prinsessaa, sillä hän toivoi kuolevansa. Ja näin olen saanut pädettyä tarpeekseni, joten lääkäri paransi prinsessan ja pelasti hänen henkensä...

        Prinsessa alkoi katu huoraksi jotta..


      • Sinä ja sun autos
        homoja. kirjoitti:

        Prinsessa alkoi katu huoraksi jotta..

        Saisi rahaa ja juustoa


      • Lenin :))))
        Sinä ja sun autos kirjoitti:

        Saisi rahaa ja juustoa

        Ja minä tulin kertomaan, että katuhuora kirjoitetaan yhteen...


      • piece&love
        Lenin :)))) kirjoitti:

        Ja minä tulin kertomaan, että katuhuora kirjoitetaan yhteen...

        Mutta hän kuoli paiseisiin nopeasti^. Taivaan porteilla prinsessaa ei huolittu sisään pilvilinnaan, vaan hänet passitettiin palamaan helvetin liekeissä^^. _Siellä hän säilytti katuhuoran imagonsa._


    • jongmanikäshmäni

      kunnes prinssi tuli runkkamaan saatanan linja-autoon

    • Jätkä11

      Ja prinsessalle putkahti yhtäkkiä miljoona nyrkinkokoista finniä takamukseensa ja silloin prinssi..........

    • ebinbenis

      joi es

      • Sexskills

        Ja pelas cs


    • ja tukehtui siihen, muttei kuollut, koska oli jo kuollut.

      • hiik2

        Ja tämän ketjun aloittaja...


    • moiii4

      On homo. Loppu

      • ThereIsStoryInAStory

        Mutta miten kävi sadisti prinsessa lemmikki ponin? Jatkamme siis siitä kun poni jäi yksin prinsessan alettua katuhuoraksi.

        Poni...


    • mukko

      Läbbäoli

      • simo kurki

        simo kurki


      • Heh23232
        simo kurki kirjoitti:

        simo kurki

        Itki S-Marketin vessassa, koska


    • jeapasua

      Kuunteli Justin Bieberiä

    • Jätkä11

      Ja hänen tärykalvonsa eivät kestäneet sitä.......koska......

    • srthmarätkhj

      Bieber laulaa niin korkealta

      • opteron

        että es on hyvää


      • Paras;;))
        opteron kirjoitti:

        että es on hyvää

        Se mietti ettö voisi raiskats justin Beaverin (joo tiiän kyllä) koska es meni hänen korvaan ja alkoi satamaan dildoja.


      • Paras;;)) kirjoitti:

        Se mietti ettö voisi raiskats justin Beaverin (joo tiiän kyllä) koska es meni hänen korvaan ja alkoi satamaan dildoja.

        Prinsessa raiskasi 1D:N pojat ja ne...


      • <3.
        kettu98 kirjoitti:

        Prinsessa raiskasi 1D:N pojat ja ne...

        huusivat..........

        Hyvä tarina on(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:


      • <3. kirjoitti:

        huusivat..........

        Hyvä tarina on(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:

        Apua


    • atryoneonvitunhomo

      .
      Sitten
      atrytone
      otti mulkun
      pieneen
      rumaan
      suuhunsa
      homoseksuellilta
      ja
      imi
      sitä,
      kunnes
      kuoli
      homoaidsiin.
      Kaikki
      juhlivat
      atytonen
      kuolemaa,
      ja
      kusivat
      atrytonen
      ruumille.

      LOPPU

      • Sanoo umpihetero joka ei edes tiedä sukupuoltani


      • atrytoneonvitunhomo
        atrytone kirjoitti:

        Sanoo umpihetero joka ei edes tiedä sukupuoltani

        En sanonut mitään, vaan kirjoitin. HAHHAHAHAHAHAHHAA :D
        Ei minun tarvitse tietää sukupuoltasi: Tyttöin voi olla homo. Homo ei välttämättä tarkoita aina miestä. HAHAHHAHAHAHAHHAHA :D
        VITUN HOMOPASKA, DELTOI SUOMI24 PROFIILIS, OOT VITUN SÄÄLITTÄVÄ PASKA!! :DD


      • ilkeää naurua
        atrytoneonvitunhomo kirjoitti:

        En sanonut mitään, vaan kirjoitin. HAHHAHAHAHAHAHHAA :D
        Ei minun tarvitse tietää sukupuoltasi: Tyttöin voi olla homo. Homo ei välttämättä tarkoita aina miestä. HAHAHHAHAHAHAHHAHA :D
        VITUN HOMOPASKA, DELTOI SUOMI24 PROFIILIS, OOT VITUN SÄÄLITTÄVÄ PASKA!! :DD

        Tos ei taas oo mittää järkiä!


      • piece&love
        ilkeää naurua kirjoitti:

        Tos ei taas oo mittää järkiä!

        Millä vitun oikeudella te alatte mäkättämään atrytonelle täällä^^?? Voitte pitää turpanne yhtä hyvin kiinni, kun ei kukaan kuitenkaan saa tuosta ininäkirjoituksesta selvää..^. Luulisi että teillä muutakin tekemistä kuin horoilla Suolessa.. btw mua nolottaisi olla tuollainen. ^^Olet varmaankin teiniximassapaska jolla on elämä helvettiä ja päätit tulla pätemään tänne ja purkaa huonon olosi atrytoneen. Säälittävää >:3


      • 4545445
        piece&love kirjoitti:

        Millä vitun oikeudella te alatte mäkättämään atrytonelle täällä^^?? Voitte pitää turpanne yhtä hyvin kiinni, kun ei kukaan kuitenkaan saa tuosta ininäkirjoituksesta selvää..^. Luulisi että teillä muutakin tekemistä kuin horoilla Suolessa.. btw mua nolottaisi olla tuollainen. ^^Olet varmaankin teiniximassapaska jolla on elämä helvettiä ja päätit tulla pätemään tänne ja purkaa huonon olosi atrytoneen. Säälittävää >:3

        "Millä vitun oikeudella te alatte mäkättämään atrytonelle täällä^^??" Me mitään oikeuksia tarvita. Ja artyton on vitun ärsyttävä paskaläjä, jonka viestejä ei kukaan täysijärkinen jaksa katsella.
        "Voitte pitää turpanne yhtä hyvin kiinni, kun ei kukaan kuitenkaan saa tuosta ininäkirjoituksesta selvää..^." Pitäisiköhän sinun mennä kouluun siinä tapauksessa?
        "Luulisi että teillä muutakin tekemistä kuin horoilla Suolessa.. " Samat sanat.
        "btw mua nolottaisi olla tuollainen. ^^Olet varmaankin teiniximassapaska jolla on elämä helvettiä ja päätit tulla pätemään tänne ja purkaa huonon olosi atrytoneen. Säälittävää >:3 " Oliko tuon tarkoitus ärsyttää, vai mitä? Hieno päässäkuviteltu tarina muuten.


      • ilkeää naurua
        4545445 kirjoitti:

        "Millä vitun oikeudella te alatte mäkättämään atrytonelle täällä^^??" Me mitään oikeuksia tarvita. Ja artyton on vitun ärsyttävä paskaläjä, jonka viestejä ei kukaan täysijärkinen jaksa katsella.
        "Voitte pitää turpanne yhtä hyvin kiinni, kun ei kukaan kuitenkaan saa tuosta ininäkirjoituksesta selvää..^." Pitäisiköhän sinun mennä kouluun siinä tapauksessa?
        "Luulisi että teillä muutakin tekemistä kuin horoilla Suolessa.. " Samat sanat.
        "btw mua nolottaisi olla tuollainen. ^^Olet varmaankin teiniximassapaska jolla on elämä helvettiä ja päätit tulla pätemään tänne ja purkaa huonon olosi atrytoneen. Säälittävää >:3 " Oliko tuon tarkoitus ärsyttää, vai mitä? Hieno päässäkuviteltu tarina muuten.

        No teil ei oo oikeutta haukkuu toista jos että tunne sitä. Mie en ymmärrä mitä teil on sitä vastaan. Kertokaa pois vaa


      • piece&love
        4545445 kirjoitti:

        "Millä vitun oikeudella te alatte mäkättämään atrytonelle täällä^^??" Me mitään oikeuksia tarvita. Ja artyton on vitun ärsyttävä paskaläjä, jonka viestejä ei kukaan täysijärkinen jaksa katsella.
        "Voitte pitää turpanne yhtä hyvin kiinni, kun ei kukaan kuitenkaan saa tuosta ininäkirjoituksesta selvää..^." Pitäisiköhän sinun mennä kouluun siinä tapauksessa?
        "Luulisi että teillä muutakin tekemistä kuin horoilla Suolessa.. " Samat sanat.
        "btw mua nolottaisi olla tuollainen. ^^Olet varmaankin teiniximassapaska jolla on elämä helvettiä ja päätit tulla pätemään tänne ja purkaa huonon olosi atrytoneen. Säälittävää >:3 " Oliko tuon tarkoitus ärsyttää, vai mitä? Hieno päässäkuviteltu tarina muuten.

        Oi kiitos! Olenkin todella hyvä kirjoittaja ja tähtään kirjailijan uralle (ja SE on totuus)^^. Olen taitava erityisesti fantasiatyylissä, mutta pärjään erinomaisesti myös tietotexteissä. ^Ja tuo äskeinen pikku kirjoitelmani oli tietotexti.
        Ja kyllä tarvitsette oikeuden haukkua atrytonea, sillä siihen EI ole oikeutta. ^^^Kuka myönsi teille sen oikeuden?? Lapseni se naapurin Penan myöntämä röökinpoltto-oikeus ei päde täällä!
        _Ja mun ei ollut tarkoitus ärsyttää, vaan ilmaista totuus jotta sinäkin ymmärtäisit sen, muruseni. Sori jos ärsytti, itke vaan rauhassa :3_


      • piece&love
        piece&love kirjoitti:

        Oi kiitos! Olenkin todella hyvä kirjoittaja ja tähtään kirjailijan uralle (ja SE on totuus)^^. Olen taitava erityisesti fantasiatyylissä, mutta pärjään erinomaisesti myös tietotexteissä. ^Ja tuo äskeinen pikku kirjoitelmani oli tietotexti.
        Ja kyllä tarvitsette oikeuden haukkua atrytonea, sillä siihen EI ole oikeutta. ^^^Kuka myönsi teille sen oikeuden?? Lapseni se naapurin Penan myöntämä röökinpoltto-oikeus ei päde täällä!
        _Ja mun ei ollut tarkoitus ärsyttää, vaan ilmaista totuus jotta sinäkin ymmärtäisit sen, muruseni. Sori jos ärsytti, itke vaan rauhassa :3_

        Ja ilkeää naurua! ^^Miten me ollaan täällä aina samaan aikaan?? Outo sattuma, kulta... :/


      • ilkeää naurua
        piece&love kirjoitti:

        Ja ilkeää naurua! ^^Miten me ollaan täällä aina samaan aikaan?? Outo sattuma, kulta... :/

        Mie oon tääl ku tääl o elämää ja jotai joho jakaaa kommwntoia


      • ilkeää naurua kirjoitti:

        Mie oon tääl ku tääl o elämää ja jotai joho jakaaa kommwntoia

        Pari tuntia olin poissa ja täällä jo hirviä tappelu. Jättäkää se trolli jo rauhaan. Jos se on sen tapa pitää hauskaa niin älkää viekö sitä iloa siltä pois. Se on sitten eri asia jos oikeassa maailmassa joku tulee sanoon noin niin huvittas sanoa sille suorat sanat.


      • pienitytteli
        atrytone kirjoitti:

        Pari tuntia olin poissa ja täällä jo hirviä tappelu. Jättäkää se trolli jo rauhaan. Jos se on sen tapa pitää hauskaa niin älkää viekö sitä iloa siltä pois. Se on sitten eri asia jos oikeassa maailmassa joku tulee sanoon noin niin huvittas sanoa sille suorat sanat.

        Atrytone sä oot ihana! :)


      • atrytoneonvitunhomo
        piece&love kirjoitti:

        Oi kiitos! Olenkin todella hyvä kirjoittaja ja tähtään kirjailijan uralle (ja SE on totuus)^^. Olen taitava erityisesti fantasiatyylissä, mutta pärjään erinomaisesti myös tietotexteissä. ^Ja tuo äskeinen pikku kirjoitelmani oli tietotexti.
        Ja kyllä tarvitsette oikeuden haukkua atrytonea, sillä siihen EI ole oikeutta. ^^^Kuka myönsi teille sen oikeuden?? Lapseni se naapurin Penan myöntämä röökinpoltto-oikeus ei päde täällä!
        _Ja mun ei ollut tarkoitus ärsyttää, vaan ilmaista totuus jotta sinäkin ymmärtäisit sen, muruseni. Sori jos ärsytti, itke vaan rauhassa :3_

        Oletko atryttone, joka yrittää provosoivaan sävyyn siellä kirjoitella? Viestistäsi paistaa läpi naiivius, ja lapsellisuus :D mee kouluu uliseva rillari :DDD
        "Ja kyllä tarvitsette oikeuden haukkua atrytonea, sillä siihen EI ole oikeutta" what'cha gonna do 'bout it, faggot? atrytone on pieni paskakikkare, jonka pitäisi tappaa itsensä, hänen viestinsä ovat perseellä kirjoitettuja, eikä niitä kukaan täysijärkinen jaksa katsella. :DDD


      • atrytoneonvitunhomo
        atrytone kirjoitti:

        Pari tuntia olin poissa ja täällä jo hirviä tappelu. Jättäkää se trolli jo rauhaan. Jos se on sen tapa pitää hauskaa niin älkää viekö sitä iloa siltä pois. Se on sitten eri asia jos oikeassa maailmassa joku tulee sanoon noin niin huvittas sanoa sille suorat sanat.

        tuliko näytön takana kirjoittelvalle pikku naperolle kamalan isoki olo kirjoitella tuohon sävyyn? :DD "Se on sitten eri asia jos oikeassa maailmassa joku tulee sanoon noin niin huvittas sanoa sille suorat sanat. " HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA sovitaanko tapaaminen, niin saat sanoa "suorat sanat"? onko ne suorat sanat pikku pojan itku kurkussa vääntämät "älä hauku mua enää suomi24:ssä, tulee paha mieli"? HAHAHAHAHAHHA :DDD


      • pienityttelionhuora
        pienitytteli kirjoitti:

        Atrytone sä oot ihana! :)

        no sää ookki semmonen pieni ruma läski paskapallero siellä ruudun takana :DDD HAHAHAHAHAHHAHAHA


      • hitlerkillsfags
        piece&love kirjoitti:

        Ja ilkeää naurua! ^^Miten me ollaan täällä aina samaan aikaan?? Outo sattuma, kulta... :/

        "kulta" vitun homo saatana :DDDDD mitäs anaalisankari? onko ripulisen kyrvän työntäminen mihen karvaiseen perseeseen hauskaa? :DDD vitun kuvottava paskahomoneekeri :DDD


      • ErNuGirl4ever
        atrytoneonvitunhomo kirjoitti:

        Oletko atryttone, joka yrittää provosoivaan sävyyn siellä kirjoitella? Viestistäsi paistaa läpi naiivius, ja lapsellisuus :D mee kouluu uliseva rillari :DDD
        "Ja kyllä tarvitsette oikeuden haukkua atrytonea, sillä siihen EI ole oikeutta" what'cha gonna do 'bout it, faggot? atrytone on pieni paskakikkare, jonka pitäisi tappaa itsensä, hänen viestinsä ovat perseellä kirjoitettuja, eikä niitä kukaan täysijärkinen jaksa katsella. :DDD

        Miks helvetissä sä sitten kattelet sen "perseellä kirjoitettuja" viestejä, kun noin vituttaa.

        Maken järki Ahdasmielinen paskaseni?!

        Ja toi "Viestistäsi paistaa läpi naiivius, ja lapsellisuus :D " kuvaa sua niin hyvin armaani, että mitäs jos ihan hyvällä hiippailisit sinne kylppärin puolelle, ja vaikka hukuttautuisit


      • atrytoneonvitunhomo kirjoitti:

        Oletko atryttone, joka yrittää provosoivaan sävyyn siellä kirjoitella? Viestistäsi paistaa läpi naiivius, ja lapsellisuus :D mee kouluu uliseva rillari :DDD
        "Ja kyllä tarvitsette oikeuden haukkua atrytonea, sillä siihen EI ole oikeutta" what'cha gonna do 'bout it, faggot? atrytone on pieni paskakikkare, jonka pitäisi tappaa itsensä, hänen viestinsä ovat perseellä kirjoitettuja, eikä niitä kukaan täysijärkinen jaksa katsella. :DDD

        Ehkä olenkin hieman lapsellinen koska kehitys jä vähän kesken ja olin 8v eskarilaisen tasolla. Nyt olen 14 ja saanut muut kiinni ja mulla on oikeesti aivot. Sinä tuskin tiedät kuka on suomen presidentti. Tiesitkö edes että rikot lakia? Sinun onneksesi en tee rikosilmoitusta koska olen anarkisti.


      • atrytoneonvitumhuora
        atrytone kirjoitti:

        Ehkä olenkin hieman lapsellinen koska kehitys jä vähän kesken ja olin 8v eskarilaisen tasolla. Nyt olen 14 ja saanut muut kiinni ja mulla on oikeesti aivot. Sinä tuskin tiedät kuka on suomen presidentti. Tiesitkö edes että rikot lakia? Sinun onneksesi en tee rikosilmoitusta koska olen anarkisti.

        "Olen anarkisti" hajhahhahahahahahahahahahqhhaahhahahahaha vitun säälittävä paskakokkare :DD olet sellainen kapinateini, jonka mielestä on "coolia" olla anarkisti, vaikket sinä aatteista ymmärrä hölkäsen pöläystä. Todellisessa anarkiassa olisit jo kuollut ajat sitten
        Aika sööttiä, kun pikkupissis sanoo "olen anarkisti" hahahahahah
        "tiesitkö edes, että rikot lakia?" mitä pykälää?


      • nodkeuejfjffj
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Miks helvetissä sä sitten kattelet sen "perseellä kirjoitettuja" viestejä, kun noin vituttaa.

        Maken järki Ahdasmielinen paskaseni?!

        Ja toi "Viestistäsi paistaa läpi naiivius, ja lapsellisuus :D " kuvaa sua niin hyvin armaani, että mitäs jos ihan hyvällä hiippailisit sinne kylppärin puolelle, ja vaikka hukuttautuisit

        "ernugirl4ever" oletko sinäkin sellainen säälittävä paskakonkare, joka pukeutuu typeriin vaatteisiin, viiltelee, jne. ja luulee olevansa joku kovin ainutlaatuinenkin pieni pyllerö? Olet säälittävä paskakikkare vain, niinkuin atrytone, vitu rillarihoro :DDD viestistäsi paistaa läpi viha ja katkeruus ja peppukipu vitun teinixhoropaska :DD hahahahaha


      • ErNuGirl4ever
        nodkeuejfjffj kirjoitti:

        "ernugirl4ever" oletko sinäkin sellainen säälittävä paskakonkare, joka pukeutuu typeriin vaatteisiin, viiltelee, jne. ja luulee olevansa joku kovin ainutlaatuinenkin pieni pyllerö? Olet säälittävä paskakikkare vain, niinkuin atrytone, vitu rillarihoro :DDD viestistäsi paistaa läpi viha ja katkeruus ja peppukipu vitun teinixhoropaska :DD hahahahaha

        "Paskakonkare"?! ~Reps mut siis :3

        Pitääkö tätäkin Paskaa jauhaa useessa keskustelussa..? Voitaisiin vaikka olla siellä "käyn nyt vessassa"- palstalla, kun se on lähempänä teijän aatetta. -.-"

        Arvon hyyppä mikälie "nodkeuejfjffj" miks sua nyt niin helvetisti kiinnostaa mimmonen mä oon? Vitun tärkeetä¿

        ~en viiltele, ja jos oon sun mielestä säälittävä, niin senkus oot sitä mieltä, jos se parantaa sun oloa :3 (oon sääliVÄ... Säälin niitä jollei oo omaa mieltä). Kyllä, mun pukeutuminen ja hiustyyli eroaa katukuvasta, mutta anteex, jos pukeutuu sen mukaan, mille haluaa näyttää, ei muitten takia.

        Ja mikä tekee musta säälittävän paskakikkareen? Se etten halua miellyttää SUA tavoittelemalla perus WNBlutkamaisuutta lissuilevalla horotyylillä (herutus mielluttää kusipäitä... Kyllä web know


      • atrytoneonvitumhuora kirjoitti:

        "Olen anarkisti" hajhahhahahahahahahahahahqhhaahhahahahaha vitun säälittävä paskakokkare :DD olet sellainen kapinateini, jonka mielestä on "coolia" olla anarkisti, vaikket sinä aatteista ymmärrä hölkäsen pöläystä. Todellisessa anarkiassa olisit jo kuollut ajat sitten
        Aika sööttiä, kun pikkupissis sanoo "olen anarkisti" hahahahahah
        "tiesitkö edes, että rikot lakia?" mitä pykälää?

        Luulen että sinä olet tässä se joka ei tiedä.

        luepa tämä:

        http://betonisateenkaari.blogspot.fi/2012/12/valtiolla-ei-ole-oikeuksia.html

        http://betonisateenkaari.blogspot.fi/2012/12/kuka-pelkaa-anarkiaa.html


      • säälittävät14vuot..
        4545445 kirjoitti:

        "Millä vitun oikeudella te alatte mäkättämään atrytonelle täällä^^??" Me mitään oikeuksia tarvita. Ja artyton on vitun ärsyttävä paskaläjä, jonka viestejä ei kukaan täysijärkinen jaksa katsella.
        "Voitte pitää turpanne yhtä hyvin kiinni, kun ei kukaan kuitenkaan saa tuosta ininäkirjoituksesta selvää..^." Pitäisiköhän sinun mennä kouluun siinä tapauksessa?
        "Luulisi että teillä muutakin tekemistä kuin horoilla Suolessa.. " Samat sanat.
        "btw mua nolottaisi olla tuollainen. ^^Olet varmaankin teiniximassapaska jolla on elämä helvettiä ja päätit tulla pätemään tänne ja purkaa huonon olosi atrytoneen. Säälittävää >:3 " Oliko tuon tarkoitus ärsyttää, vai mitä? Hieno päässäkuviteltu tarina muuten.

        Millä oikeudella sä haukut teinimassapasks tota ? En mikään teinimassapaska, mutta vituttaa, kun kaikki vähänkin erilaiset luulee ittestänsä liikoja. Oh-__oon ErnU & pAinu vittuu teinimassapaska^^_ turhaa haukutte mua murut "_. Teinimassat haistakaa paska.OLEN ViTun erikoinen & maHtaVa ^~^^~^~^


      • säälittävät14vuot.. kirjoitti:

        Millä oikeudella sä haukut teinimassapasks tota ? En mikään teinimassapaska, mutta vituttaa, kun kaikki vähänkin erilaiset luulee ittestänsä liikoja. Oh-__oon ErnU & pAinu vittuu teinimassapaska^^_ turhaa haukutte mua murut "_. Teinimassat haistakaa paska.OLEN ViTun erikoinen & maHtaVa ^~^^~^~^

        Voihan sen tuoltakin kannalta ajatella... Mutta muista myös, kuka aloitti haukkumisen.


      • ErNuGirl4ever
        säälittävät14vuot.. kirjoitti:

        Millä oikeudella sä haukut teinimassapasks tota ? En mikään teinimassapaska, mutta vituttaa, kun kaikki vähänkin erilaiset luulee ittestänsä liikoja. Oh-__oon ErnU & pAinu vittuu teinimassapaska^^_ turhaa haukutte mua murut "_. Teinimassat haistakaa paska.OLEN ViTun erikoinen & maHtaVa ^~^^~^~^

        Ai millä oikeudella? No samalla, ku Atrytonee saa haukkua kuulemma paskaks -.-'

        Kenelle sä tarkoitit ton viestis,
        ~jos mulle, niin en oo missään välissä sanonu itteeni mahtavaks. Vai olenko¿ sry vaan jos sait musta mahtavan kuvan. :3

        Alunperin mun oli tarkoitus vaan vastata, että mikä hitto atrytonessa on vikana ja miks sitä pitää nettipaskana. Jos sä nyt tuut pätee mulle et "voi sä haukut meijän murua takasin" niin mua ei kyllä vittuakaan kiinnosta! Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Itkemään vaan johki nurkkaan ku ernut on kerran niin ikäviä! Ja mun mielipiteet olis kuuleppa ihan samanlaiset, jos jaksaisin soluttautua normityylisiin teineihin.

        Ja ikävä tosiasia on, että niinkun oon jo sanonu. Mun mielipiteet "massasta" liittyy täysin omiin kokemuksiini ja mielipide-eroihini kyseisen porukan kanssa. (OMIIN tarkoittaa ettei sulle nyt välttämättä oo muodostunu samallaiset tuntemukset)
        -> Ja suurin osa tuntemastani massasta on paskaa, mutta jos se tekee sut iloiseksi niin sry yleistyksestä! (on mulla kavereita reilustikkin, jotka eivät ole paskoja, mutta pääasiassa puhuin WNB horoista... Xevy?)

        ~ja ei, en ole 14w


      • 98877900011
        atrytone kirjoitti:

        Luulen että sinä olet tässä se joka ei tiedä.

        luepa tämä:

        http://betonisateenkaari.blogspot.fi/2012/12/valtiolla-ei-ole-oikeuksia.html

        http://betonisateenkaari.blogspot.fi/2012/12/kuka-pelkaa-anarkiaa.html

        Teidän anarkistien tulisi ymmärtää, että ilman yhteisöänsä, yksilö ei ole mitään. Jos anarkiaa halajat, niin muuta erämaahan/haitiin. Anarkismi on muutenkin pelkkä välimuoto, jonka syrjäyttää AINA jonkinnäköinen laki ja järjestys (kts. Ihmisluonto). Anarkismi itsessään on erittäin primitiivinen aate, ja luulenpa, että sinun anarkismin kannatuksesi on pelkkää murkkuiän kapinointia. Käy penska ensin koulut, ja hanki jonkinnäköinen tietoisuus asioista.


      • ernuviltelijä
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Ai millä oikeudella? No samalla, ku Atrytonee saa haukkua kuulemma paskaks -.-'

        Kenelle sä tarkoitit ton viestis,
        ~jos mulle, niin en oo missään välissä sanonu itteeni mahtavaks. Vai olenko¿ sry vaan jos sait musta mahtavan kuvan. :3

        Alunperin mun oli tarkoitus vaan vastata, että mikä hitto atrytonessa on vikana ja miks sitä pitää nettipaskana. Jos sä nyt tuut pätee mulle et "voi sä haukut meijän murua takasin" niin mua ei kyllä vittuakaan kiinnosta! Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Itkemään vaan johki nurkkaan ku ernut on kerran niin ikäviä! Ja mun mielipiteet olis kuuleppa ihan samanlaiset, jos jaksaisin soluttautua normityylisiin teineihin.

        Ja ikävä tosiasia on, että niinkun oon jo sanonu. Mun mielipiteet "massasta" liittyy täysin omiin kokemuksiini ja mielipide-eroihini kyseisen porukan kanssa. (OMIIN tarkoittaa ettei sulle nyt välttämättä oo muodostunu samallaiset tuntemukset)
        -> Ja suurin osa tuntemastani massasta on paskaa, mutta jos se tekee sut iloiseksi niin sry yleistyksestä! (on mulla kavereita reilustikkin, jotka eivät ole paskoja, mutta pääasiassa puhuin WNB horoista... Xevy?)

        ~ja ei, en ole 14w

        eBIn rillari kirjoittaa tippa silmässä pitkiä viestejä, koska olet henkisesti heikko paskakokkare :DDD EBIN rillari srve'd 5/5 vitun ernuhuora, mee junanalle, paskaokkare horo :DDDDD


      • 98877900011 kirjoitti:

        Teidän anarkistien tulisi ymmärtää, että ilman yhteisöänsä, yksilö ei ole mitään. Jos anarkiaa halajat, niin muuta erämaahan/haitiin. Anarkismi on muutenkin pelkkä välimuoto, jonka syrjäyttää AINA jonkinnäköinen laki ja järjestys (kts. Ihmisluonto). Anarkismi itsessään on erittäin primitiivinen aate, ja luulenpa, että sinun anarkismin kannatuksesi on pelkkää murkkuiän kapinointia. Käy penska ensin koulut, ja hanki jonkinnäköinen tietoisuus asioista.

        Kai minä nyt saan kannattaa mitä aatetta haluan! En minäkään yritä käännyttää sinua. Enkä todellakaan kapinoi! Kannatan vain kyseistä aatetta. On niitä anarkisteja aikuisissakin.


      • ErNuGirl4ever
        ernuviltelijä kirjoitti:

        eBIn rillari kirjoittaa tippa silmässä pitkiä viestejä, koska olet henkisesti heikko paskakokkare :DDD EBIN rillari srve'd 5/5 vitun ernuhuora, mee junanalle, paskaokkare horo :DDDDD

        Mitäs teet VitunPASKA jos meenki junan päälle? ;3


      • 98877900011
        atrytone kirjoitti:

        Kai minä nyt saan kannattaa mitä aatetta haluan! En minäkään yritä käännyttää sinua. Enkä todellakaan kapinoi! Kannatan vain kyseistä aatetta. On niitä anarkisteja aikuisissakin.

        Rikoinko kuplasi, kun huonot argumenttisi loppuivat?
        Tosiasiahan on, että anarkismi on steriili, hengetön ideologia, jolta puuttuvat juuret elämän perustaan – kansaan, maahan, ja itse ihmisluontoon. Edellisessä kommentissahan kerroin, mitä anarkia on&miksi se ei toimi. Anarkismi on pelkkää lapsellista haihattelua, ja yleens sen kannattajat reagoivat anarkismilla johonkin tiettyyn asiaan, esimerkkiksi joku on tietoisesti ryöstänyt jonkun auton, ja jäänyt kiinni, eikä tällä jollakin ole selkärankaa kantaa vastuuta teostaan, tai jokin muu asia yhteiskunnassa.

        "Kannatan vain kyseistä aatetta." Elätkö aatteesi mukaisesti?


      • ernuviiltelijähuora
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Mitäs teet VitunPASKA jos meenki junan päälle? ;3

        toivottavasti saat rillarihoro sähköiskun, ja kuolet!! EBIN RiLLLARi gOt sERVED agAIn 6/5 sbörde sbärdö vitun ernuhoro rillari served!! XDD paskakokkare huora !! :D


    • Magical Girl Kyoko

      Yhyy tästä piti tulla hauska tarina mut te vaan tulitte tappelemaan tänne :'(
      Menkää pois! >:(

      • atrytoneiswhore

        turpa kii huora, se on hauska tarina, ku atrytone kuolee siinä, ja kaikki viel kusee sen horon ruumiin päälle.


      • Eräs trotskilainen
        atrytoneiswhore kirjoitti:

        turpa kii huora, se on hauska tarina, ku atrytone kuolee siinä, ja kaikki viel kusee sen horon ruumiin päälle.

        Huoraksi haukkuminen ei ole kovin ystävällistä :-(
        Mielestäni se ei edes ole luovaa kielenkäyttöä, suomen kieli tarjoaa meille loistavan pohjan solvausten kehittämiselle ja sinä turvaudut noin tökeröön sanaan. Häpeä, sinä sokean muuttumattomuuden mainospoika!


    • Eräs trotskilainen

      Hienoa, että tänne syntyi keskustelu, joskaan ei kovin rakentava sellainen. Saanko kysyä, että mikä teidät atrytonen haukkumiseen osallistuneet sai ylipäätään kirjoittamaan tällaista herjaavaa ja kovin ikävää tekstiä? En ota kantaa kenenkään lapsellisuuteen tai koulutuksentarpeeseen, mutta mielestäni atrytone ei ole paskakikkare sen enempää kuin kukaan teistä, rakkaat toverit. Ja vielä selventääkseni ilmoitan, etten ole anarkisti. Hyvää illanjatkoa, toverit, yritetään olla sovussa keskenämme!

      • marxmarxmaxmarx

        Sinunkaltaiset kommarit pitäisi viedä saunan taakse. Silloin ennen vanhaan osattiin kaltaisenne kitkeä kunnolla.


      • ilkeää naurua
        marxmarxmaxmarx kirjoitti:

        Sinunkaltaiset kommarit pitäisi viedä saunan taakse. Silloin ennen vanhaan osattiin kaltaisenne kitkeä kunnolla.

        On taas nii perkelee fiksu keskustelu että.
        Miks helvetisä te rupiatta haukkumaa ihmisiä joita että ees oo tavannu???!!? Saatanan ahasmielistä porukkaa ku tullaa tänne vaa iha yhtäkkiä haukkumaa paskakikkareiks, kommareiks ja huoriks!!! Ihan älyttömän säälittävää ja lapsellista tommone!!


      • marxmarxmaxmarx kirjoitti:

        Sinunkaltaiset kommarit pitäisi viedä saunan taakse. Silloin ennen vanhaan osattiin kaltaisenne kitkeä kunnolla.

        Jos minua tarkoitat niin en ole kommari. Kannatan vihreitä. Ja olen anarkisti muttei siitä tarvitse tehdä numeroa sen enempää kuin siitä että ville äänestää paavo väyrystä. Elän täysin normaalia elämää eikä anarkismi näy päälle päin.


      • Eräs trotskilainen
        marxmarxmaxmarx kirjoitti:

        Sinunkaltaiset kommarit pitäisi viedä saunan taakse. Silloin ennen vanhaan osattiin kaltaisenne kitkeä kunnolla.

        Silloin ennenvanhaan nyt vietiin saunan taakse kaikki ateisteistä noitiin. Mitä pahaa siinä on, että kannatan kommunismiä? Tekeekö se minusta huonomman ihmisen? Ehkä, ehkä ei.


      • eräs neukkunekru
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Silloin ennenvanhaan nyt vietiin saunan taakse kaikki ateisteistä noitiin. Mitä pahaa siinä on, että kannatan kommunismiä? Tekeekö se minusta huonomman ihmisen? Ehkä, ehkä ei.

        Tekee, sillä se kertoo, että uskot naurettavaan utopiaan, joka on jo teoriassa todistettu toimimattomaksi, ja se taas kertoo jotain älykkyydestäsi. Kommunismi ei muuten ole ikinä toteutunut. Neuvotoliitto ei ollut ikinä kommunistinen. Kannatat samalla maailman verisintä aatetta, jonka takia n.100 miljoonaa ihmistä kuoli 1900-luvulla.

        "Silloin ennenvanhaan nyt vietiin saunan taakse kaikki ateisteistä noitiin."
        Harmin paikka, että väitteesi on täyttä paskaa. Ennen vanhaan eläimet teurastettiin itse, ja kun ne tuli omaan käyttöön, niin eläin yleensä lopetettiin saunan takana. Ulkosaunalla, sieltä saatiin kuuma vesi. Siitä sanonta. Esim. Kun sika piti teurastaa, sanottiin että se pitää viedä saunan taakse ja tappaa.
        Ja "ateisteistä" "ennenvanhaan" "kommunismiä"... Oikeinkirjoituskin pelittää.


      • atrytone 5/5
        atrytone kirjoitti:

        Jos minua tarkoitat niin en ole kommari. Kannatan vihreitä. Ja olen anarkisti muttei siitä tarvitse tehdä numeroa sen enempää kuin siitä että ville äänestää paavo väyrystä. Elän täysin normaalia elämää eikä anarkismi näy päälle päin.

        "Kannatan vihreitä" Kannatat siis höperöiden puppelipuoluetta, joka ei ole saanut, eikä tule saamankaan, mitään hyvää aikaan suomelle? Video liittyy. http://www.youtube.com/watch?v=cOP9K36HOmg

        "Elän täysin normaalia elämää eikä anarkismi näy päälle päin." Miksi kannatat puoluetta, jos olet anarkisti? Aika ironista. Mikset elä aatteesi mukaan, vai etkö pysty elämään sen mukaan?


      • atrytone 5/5 kirjoitti:

        "Kannatan vihreitä" Kannatat siis höperöiden puppelipuoluetta, joka ei ole saanut, eikä tule saamankaan, mitään hyvää aikaan suomelle? Video liittyy. http://www.youtube.com/watch?v=cOP9K36HOmg

        "Elän täysin normaalia elämää eikä anarkismi näy päälle päin." Miksi kannatat puoluetta, jos olet anarkisti? Aika ironista. Mikset elä aatteesi mukaan, vai etkö pysty elämään sen mukaan?

        Jos olisi anarkisti puolue kannattaisin toki sitä. Mutta onhan esimerkiksi sdp:ssä ollut parikin anarkistia joskus. Anarkismi ei tarkoita sitä että ei osallistuta politiikkaan. Jos ei osallistuta politiikkaan mitään ei saada muutettua anarkistisempaan päin.


      • Eräs trotskilainen
        eräs neukkunekru kirjoitti:

        Tekee, sillä se kertoo, että uskot naurettavaan utopiaan, joka on jo teoriassa todistettu toimimattomaksi, ja se taas kertoo jotain älykkyydestäsi. Kommunismi ei muuten ole ikinä toteutunut. Neuvotoliitto ei ollut ikinä kommunistinen. Kannatat samalla maailman verisintä aatetta, jonka takia n.100 miljoonaa ihmistä kuoli 1900-luvulla.

        "Silloin ennenvanhaan nyt vietiin saunan taakse kaikki ateisteistä noitiin."
        Harmin paikka, että väitteesi on täyttä paskaa. Ennen vanhaan eläimet teurastettiin itse, ja kun ne tuli omaan käyttöön, niin eläin yleensä lopetettiin saunan takana. Ulkosaunalla, sieltä saatiin kuuma vesi. Siitä sanonta. Esim. Kun sika piti teurastaa, sanottiin että se pitää viedä saunan taakse ja tappaa.
        Ja "ateisteistä" "ennenvanhaan" "kommunismiä"... Oikeinkirjoituskin pelittää.

        Tuolla logiikalla myös mm. kristityt ovat huonoja ihmisiä, ristiretkillä tapettiin ihmisiä ja pakotettiin heitä uskoon, ja vielä uskonnon aiheuttamat sodat siihen päälle. (Vielä selvennän, etten tarkoita yksinomaan kristittyjä, on myös muita uskontoja, joiden vuoksi on tapettu ihmisiä.) En kannata kaikkia kommunistien tekemiä tekoja, kannatan vain aatetta. Voin myös nihilistisesti sanoa, että mitä väliä, kaikki kuollaan kumminkin. Oli aate mikä hyvänsä, maailma romahtaa väistämättä. Minulla on sentää jotakin, johon uskoa.


      • 576767
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Tuolla logiikalla myös mm. kristityt ovat huonoja ihmisiä, ristiretkillä tapettiin ihmisiä ja pakotettiin heitä uskoon, ja vielä uskonnon aiheuttamat sodat siihen päälle. (Vielä selvennän, etten tarkoita yksinomaan kristittyjä, on myös muita uskontoja, joiden vuoksi on tapettu ihmisiä.) En kannata kaikkia kommunistien tekemiä tekoja, kannatan vain aatetta. Voin myös nihilistisesti sanoa, että mitä väliä, kaikki kuollaan kumminkin. Oli aate mikä hyvänsä, maailma romahtaa väistämättä. Minulla on sentää jotakin, johon uskoa.

        Se, johon uskot, on typerää. Kommunismisi on surkimusten aate, joka ei palkitse ahkeraa työtä. Kommunismia tavoitellessa on aina tullut vitusti ruumiita, eniten kiinassa, ja NL:ässä.


      • Eräs trotskilainen
        576767 kirjoitti:

        Se, johon uskot, on typerää. Kommunismisi on surkimusten aate, joka ei palkitse ahkeraa työtä. Kommunismia tavoitellessa on aina tullut vitusti ruumiita, eniten kiinassa, ja NL:ässä.

        Suomessa ei kyllä muutenkaan taideta palkita ahkeraa työtä, tai riippuuhan se siitäkin, miten 'ahkera työ' määriitellään. En sanoisi suoraan, että kenenkään mielipidettä voisi kutsua typeräksi, olen vahvasti eri mieltä esimerkiksi Räsäsen kanssa, mutta en silti sano häntä ja/tai hänen mielipidettään typeräksi. Suomessa on sanavapaus ja haluan sen säilyttää. Nykytilanne on mielestäni sellainen, että suoraa vallankumousta ei kannata alkaa yrittämään. Suomessa kommunistien kannattaakin mielestäni kallistua hiukan sosiaalidemokraattien suuntaan saadakseen muutoksia aikaiseksi.


    • atrytoneonkarvainen

      Sen pituinen se. SIIS SE VITUN PASKA ES-TÖLKKI 5m

    • Oon ollu tän päivän pois ja tää tarina on muuttunut tappeluksi :/ Mutt nii, jatketaanko tappeluu vai tarinaa? Tässä aloitus, jos joku haluu jatkaa:
      Justin Bieber

    • vittufuckmeisser

      vammautui

      • 20+14

        Pudotessaan...


      • LAWFHING
        20+14 kirjoitti:

        Pudotessaan...

        Mopoauton


      • jokulol
        LAWFHING kirjoitti:

        Mopoauton

        Kattoluukusta


      • moi kaikki! :)
        jokulol kirjoitti:

        Kattoluukusta

        per$eelleen...


      • Koira♥
        moi kaikki! :) kirjoitti:

        per$eelleen...

        Ja


      • Nfhnfh
        Koira♥ kirjoitti:

        Ja

        Runkkasi poikaa


      • aäsödkfj
        Nfhnfh kirjoitti:

        Runkkasi poikaa

        Omalla perseellään joka ei ole aito vaan styroksista tehty


      • laizalove
        aäsödkfj kirjoitti:

        Omalla perseellään joka ei ole aito vaan styroksista tehty

        Joten poika ei tyydyttynyt


      • atrytoneonhuora
        laizalove kirjoitti:

        Joten poika ei tyydyttynyt

        .
        Sitten
        Atrytone
        Niminen
        Huora
        Otti
        JB:n
        Pienen
        Kyrvän
        Suuhunsa,
        Ja
        Kuoli
        AIDSiin.
        Kaikki
        Juhlivat
        Atrytonen
        Kuolemaa,
        Ja
        Kusivat
        Hänen
        Ruumiilleen.
        LOPPU


      • Herkkää ;(
        atrytoneonhuora kirjoitti:

        .
        Sitten
        Atrytone
        Niminen
        Huora
        Otti
        JB:n
        Pienen
        Kyrvän
        Suuhunsa,
        Ja
        Kuoli
        AIDSiin.
        Kaikki
        Juhlivat
        Atrytonen
        Kuolemaa,
        Ja
        Kusivat
        Hänen
        Ruumiilleen.
        LOPPU

        Bravo Bravo!


      • ernuMinäkin(;
        atrytoneonhuora kirjoitti:

        .
        Sitten
        Atrytone
        Niminen
        Huora
        Otti
        JB:n
        Pienen
        Kyrvän
        Suuhunsa,
        Ja
        Kuoli
        AIDSiin.
        Kaikki
        Juhlivat
        Atrytonen
        Kuolemaa,
        Ja
        Kusivat
        Hänen
        Ruumiilleen.
        LOPPU

        Mikä siinä haukkumisessa niin kiihottaa?


      • Eräs trotskilainen
        ernuMinäkin(; kirjoitti:

        Mikä siinä haukkumisessa niin kiihottaa?

        Palstalla säännöllisesti samalla nimimerkillä kirjoittavat saavat usein haukkuja osakseen ilman mitään järkevää syytä. Eihän kenelläkään täällä ollut mitään todisteita siitä, onko atrytone myynyt seksiä vai ei ja silti häntä haukutaan huoraksi. Useimmiten nämä haukkujat eivät käytä vakituista nimimerkkiään jos heillä sellaista edes on.


      • heil hitler
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Palstalla säännöllisesti samalla nimimerkillä kirjoittavat saavat usein haukkuja osakseen ilman mitään järkevää syytä. Eihän kenelläkään täällä ollut mitään todisteita siitä, onko atrytone myynyt seksiä vai ei ja silti häntä haukutaan huoraksi. Useimmiten nämä haukkujat eivät käytä vakituista nimimerkkiään jos heillä sellaista edes on.

        vitun assburger XD mulla olis täällä kotona tällainen neuvostoliiton lippu, johon pyyhin aina perseeni, haluatko tulla nuolemaan?? :DD


      • Hirmuinen Rölli
        heil hitler kirjoitti:

        vitun assburger XD mulla olis täällä kotona tällainen neuvostoliiton lippu, johon pyyhin aina perseeni, haluatko tulla nuolemaan?? :DD

        Ottaako päähän? :Dddd


    • DIGGOOOOOOOOOOOOOOOO

      Tarina jatkui......

      • hähhähhää

        siitä, että jokainen suomi24:n käyttäjä kuoli.
        LOPPU!!!!


      • Savior
        hähhähhää kirjoitti:

        siitä, että jokainen suomi24:n käyttäjä kuoli.
        LOPPU!!!!

        Mutta sitten joukkohaudasta nousi tuntematon käyttäjä joka oli jo valmiiksi kuollut minkä takia ei voinut kuolla uudestaan ja hän päätti ottaa selvää mikä tappoi muut suomi24 käyttäjät, niinpä hän lähti kohti....


      • siesoo321
        Savior kirjoitti:

        Mutta sitten joukkohaudasta nousi tuntematon käyttäjä joka oli jo valmiiksi kuollut minkä takia ei voinut kuolla uudestaan ja hän päätti ottaa selvää mikä tappoi muut suomi24 käyttäjät, niinpä hän lähti kohti....

        Narniaa , jossa kaikki


      • jeesmo
        siesoo321 kirjoitti:

        Narniaa , jossa kaikki

        joivat es mutta sitten


    • atrytoneonparas

      Lopulta kaikki palvoivat atrytonea.

    • o-t-a-k-u

      Niinpä atrytone päätti tehdä heistä kuolemattomia tappamalla kaikki.

      ja niin 366 päivän jälkeen kaikki suomi24käyttäjät heräsivät henkiin ja ...

      • 64644564

        tappoivat atrytonen, ja kusivat hänen ruumiinsa päälle. kaikki juhlivat, paitsi kuollut atrytone. tämä tarina loppuu tähän, eikä sitä voi jatkaa enää mitenkään. ENDE. älysittekö? l-o-p-p-u. atrytone huora paskianen pissix horo on kuollut. Tarina loppui siihen, ikuisiksi ajoiksi.


    • Idiootit!!!

      jaajaa..tarinan idea oli että piti jatkaa kahdella sanalla...

    • Idiootit!!!

      siis YHDELLÄ!! pahoitteluni,mutta silti toi meni väärin!

    • UusTarina...Jälleen

      Poni....

    • präöttötö

      juoksenteli

      • juoksumatolla,


      • joohee
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        juoksumatolla,

        kunnes


    • hthththth

      kunnes

    • 56564656565

      atrytone
      niminen
      huoranpenikka
      kuolee.
      Poni
      paskoi
      atrytonen
      ruumiille.
      Kaikki
      nauroivat.


      LOPPU.

      • ErNuGirl4ever

        Kunnes
        ErNuGirl4ever
        saapui
        ja
        veti
        VitunPASKA
        nimistä
        ponia
        Turpaan
        nimimerkin
        pöllimisestä.
        Ja
        VitunPASKAsta
        tuli salaatti
        jonka
        ernujänis
        SÖI!


    • Mountain Dew:iä

      • Joka


      • piece&love
        kettu98 kirjoitti:

        Joka

        Mässytti
        VitunPASKAn
        ruumista
        tyytyväisenä.
        Sitten
        Piece
        ErNu
        ilkeää naurua
        atrytone
        joohee
        jokutyyppi19
        Ernuminäkin
        GabriellaLoLLoL
        Judohaa
        mestarisikiusaaja
        ja
        kaikki
        muutkin
        randomit
        juhlivat
        aamunkoittoon
        asti.
        JANESI
        tuli
        paikalle
        ja
        kuljetti
        VitunPASKAN
        sekä
        hänen
        rakkaan
        runkkausnallekokoelmansa
        pois.
        Ja
        kaikki
        iloitsivat
        kun
        VitunPASKA
        oli
        kukistettu
        JANESIn
        ohella.
        Loppu


    • 18+10

      mutta kaikkien todettavissa on, että loppu on vain epämääräinen käsite, johon ei perustu mitään rationaalista totuusarvoa, siispä...

      • 313313

        Mopoauto..


      • vittu..
        313313 kirjoitti:

        Mopoauto..

        pesukone


      • ErNuGirl4ever
        vittu.. kirjoitti:

        pesukone

        oli
        täynnä
        ErNuGirl4everin
        verisiä
        tamppooneita,
        ja
        verisiä
        käsipyyhkeitä,
        koska
        ErNuGirl4ever
        viiltelee,
        ku
        se
        on
        hänen
        mielestään
        coolia.
        Sitten
        ErNuGirl4ever
        söi
        omaa
        homeista
        ulostettansa,
        ja
        tukehtui
        siihen.
        Kaikki
        juhlivat
        ErNuGirl4everin
        kuolemaa.

        LOPPU.


      • L-PoP_Lady
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

        oli
        täynnä
        ErNuGirl4everin
        verisiä
        tamppooneita,
        ja
        verisiä
        käsipyyhkeitä,
        koska
        ErNuGirl4ever
        viiltelee,
        ku
        se
        on
        hänen
        mielestään
        coolia.
        Sitten
        ErNuGirl4ever
        söi
        omaa
        homeista
        ulostettansa,
        ja
        tukehtui
        siihen.
        Kaikki
        juhlivat
        ErNuGirl4everin
        kuolemaa.

        LOPPU.

        Sitten
        L-PoP_Lady
        palasi
        suolistoon
        ja
        Huomasi
        VitunPASKAn
        joka
        oli
        kateellinen
        ErNuGirl4everin
        menkoista.
        TransuPASKA
        kuoli
        itseaiheuttamiinsa
        vaihdevuosiin
        ja
        muut
        nickinpölliät
        hankkivat
        elämän
        vetämällä
        itsensä
        pöntöstä(ernun juttu)
        Narniaan
        jossa


    • Uusi tarina
      Olipa kerran pinkki esponi,joka joi essän ja

      • poni runq

        runkkasi poneille


      • 11+9
        poni runq kirjoitti:

        runkkasi poneille

        lapio


    • tohtorisyker0

      lensi

    • valkosipuliyrkky

      Kuuhun

    • abcdefghijkl0

      Pillusta

      • 313313

        Kun


      • 313313 kirjoitti:

        Kun

        Nainen


      • emt
        kettu98 kirjoitti:

        Nainen

        paskoi


      • emt5
        kettu98 kirjoitti:

        Nainen

        paskoi


      • Koira♥
        emt5 kirjoitti:

        paskoi

        Johanna Tukiaisen...


      • Päälle
        Koira♥ kirjoitti:

        Johanna Tukiaisen...

        Päälle


      • simo kurki
        Päälle kirjoitti:

        Päälle

        koska


    • on turhaa täs mailmas mul

    • AiHeartPihlava

      Tussumobiili

      • .......

        Oli......


      • hiik2
        ....... kirjoitti:

        Oli......

        ...Helvetin enkeleiden "kerhotalon" pihassa...


      • .m..m.m.
        hiik2 kirjoitti:

        ...Helvetin enkeleiden "kerhotalon" pihassa...

        Makaamassa


      • Kalle Puumala
        .m..m.m. kirjoitti:

        Makaamassa

        "Kallen ego on Tuksua isompi"
        -Kalle Puumala
        Totta turiset, Kalle Puumala!


    • Kalle Havumäki

      Kalle Havumäki

      • KallePuumala4ever

        , se pienempi egoinen Kalle


    • blörrgh

      paskat housuissa

    • keppana558

      Men ja hukuttautui järveen

    • rmoiooo

      ja astui alas tuonelaan

      • tussutissi

        joi kolmantena päivänä es-tölkin


      • tussutissi kirjoitti:

        joi kolmantena päivänä es-tölkin

        ja nousi stratosfääriin, jossa kohtasi myrsyn ja räjähti ja tippui maahan tähdenlentona, jonka näki eräs ihmissusi...


      • ErNuGirl
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        ja nousi stratosfääriin, jossa kohtasi myrsyn ja räjähti ja tippui maahan tähdenlentona, jonka näki eräs ihmissusi...

        Nimeltään Joni (VitunPASKAn juttu)


      • HIENO JUTTU HERMANNI
        ErNuGirl kirjoitti:

        Nimeltään Joni (VitunPASKAn juttu)

        Pieras HAHHHHAAJVBCHGHUHUHUHGUHHIIIHIHIHIHHHIIIIHHHLOLLLLLLOLLLOLLOIK?!!?!!!!


      • öhöhö nörd
        HIENO JUTTU HERMANNI kirjoitti:

        Pieras HAHHHHAAJVBCHGHUHUHUHGUHHIIIHIHIHIHHHIIIIHHHLOLLLLLLOLLLOLLOIK?!!?!!!!

        Ja niin syntyi toinen ESponi joka:


      • öhöhö nörd kirjoitti:

        Ja niin syntyi toinen ESponi joka:

        Joi essän ja synnytti lisää ESponeja josta seurasi..


      • t544
        rainbowdash120 kirjoitti:

        Joi essän ja synnytti lisää ESponeja josta seurasi..

        Simo Kurki.


    • randomsht

      pelkää paskaa

      • joohee

        ja lisää paskaa


    • ggffj

      ja lisää Eemelin ja Matin likaista anaaliseksiä!

      • korppi™

        kunnes


      • korppi™ kirjoitti:

        kunnes

        Jorma Uotinen


      • ErNuGirl
        kettu98 kirjoitti:

        Jorma Uotinen

        ampui


      • korppi™
        ErNuGirl kirjoitti:

        ampui

        mustan


      • korppi™ kirjoitti:

        mustan

        miehen.


      • joohee
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        miehen.

        Sitten


      • joohee kirjoitti:

        Sitten

        oli kuusikirjaiminen sana, joka


    • Trol

      ES-tölkki asui puussa keskellä K-markettia paska. Koska. Roska. Loskas tussua ja tissit lopettivat tämän turhan tarinan lopullisesti. Kunnes prinssi saapui kuselle linnan vessaan. ES-tölkki kierrätettiin minkä seurauksena syntyi MF-tölkki joka tippui prinssin päähän. prinssi sai aivotärähdyksen jonka seurauksena hän oli koomassa kokonaisen viikon, kunnes lintu kuoli tapaturmassa minkä takia poliisi soitti kotiin ja sieltä ilmoitettiin prinssin olevan sairaalassa joka oli kirottu. Sitten Es-tölkki leikattiin pois prinssin aivoista, muta kirurgi huomasi tölkin vuotaneen, ja nyt prinssin pää oli täynnä ES:ää. Prinssistä tuli es jonne zombie ja se lensi pois kohti ES-jumalan olinpaikkaa ja ne tissit olivat johanna tukiainen ja ne tissit hölskyivät kivuliaast ja jokainen mies katsoi niitä kunnes penis tuli näkyviin housuista ja kaikki kääntyivät katsomaan penistä, koska se oli punainen. Penis mällit väärään kurkkuun Iivana Julma tukehtui kyrpään. Ja näin vanha tarina päättyi ja uusi alkoi: Jossa kaunis prinsessa eli ihmeellisessä valtakunnassaa. puissa kasvoi vanilijankukkuia, kirkkaansinisellä taivaalla pilvet purjehtivat soreasti, liljoja kukki vainioilla ja kirkasvetiset järvet kirmaltelivat kunnes säkillinen timantteja olisi kaadettu siniselle satiinikankaalle. Mutta prinsessa ei ollut tyytyväinen. Prinsessa oli nimittäin sadisti, mutta hänen vanhempansa eivät luonnollisestikaan antaneet hänen kiduttaa ihmisiä. Hän inhosi muutenkin koko valtakuntaa, sillä se oli hänen mielestään liian imelä paikka. Eräänä paskaisena päivänä prinsessa sairastui ruttoon koska toivoi kuolevansa ja paikalle tuli lääkäri joka kertoi, että sana "rutto" tarkoitti alunperin nopeaa. Taudin nimi lyhennettiin sanasta "ruttotauti", eli jo taudin nimi kertoo meille, että siihen kuolee nopeasti. Tämä tietysti hyödytti prinsessaa, sillä hän toivoi kuolevansa. Ja näin olen saanut pädettyä tarpeekseni, joten lääkäri paransi prinsessan ja pelasti hänen henkensä. Prinsessa aikoi katu huoraksi jotta saisi rahaa ja juustoa. Ja minä tulin kertomaan että katuhuora kirjoitetaan yhteen. Mutta hän kuoli paiseisiin nopeasti. Taivaan porteilla prinsessaa ei huolittu sisään pilvilinnaan, vaan hänet passitettiin palamaan helvetin liekeissä. Siellä hän säilytti katuhuoran imagonsa kunnes prinssi tuli runkkaamaan saatanan linja-autoon ja prinsessalle putkahti yhtäkkiä miljoona nyrkin kokoista finniä takamukseensa ja silloin prinssi joi es ja pelas cs ja tukehtui siihen muttei kuollut, koska oli jo kuollut. Ja tämän ketjun aloittaja on homo. Loppu. Mutta miten sadisti prinsessa lemmikki ponin? Jatkamme siis siitä kun poni jäi yksin prinsessan alettua katuhuoraksi. Poni. Läbbäoli. Simo Kurki itki S-marketin vessassa koska kuunteli Justin Bieberiä ja hänen tärykalvonsa eivät kestäneet sitä....koska Bieber laulaa liian korkealta. Että es on hyvää. Se mietti että voisi raiskata justin Beaverin koska es meni hänen korvaan ja alkoi satamaan dildoja. Prinsessa raiskasi 1D:n pojat ja ne huusivat: ''Apua'' ja ''Yhyy tästä piti tulla hauska tarina mut te vaan tulitte tappelemaan tänne :'( Menkää pois! >:('' johon atrytoneiswhore vastasi asiantuntevasti: ''Turpa kii huora, se on hauska tarina, ku atrytone kuolee siinä ja kaikki viel kusee sen horon ruumiin päälle.'' Eräs trotskilainen puuttui keskusteluun: ''Hienoa, että tänne syntyi keskustelu, joskaan ei kovin rakentava sellainen. Saanko kysyä, että mikä teidät atrytonen haukkumiseen osallistuneet sai ylipäätään kirjoittamaan tällaista herjaavaa ja kovin ikävää tekstiä? En ota kantaa kenenkään lapsellisuuteen tai koulutuksentarpeeseen, mutta mielestäni atrytone ei ole paskakikkare sen enempää kuin kukaan teistä, rakkaat toverit. Ja vielä selventääkseni ilmoitan, etten ole anarkisti. Hyvää illanjatkoa, toverit, yritetään olla sovussa keskenämme!'', ja lisäsi vielä: ''Huoraksi haukkuminen ei ole kovin ystävällistä :-( Mielestäni se ei ole edes luovaa kielenkäyttöä, suomen kieli tarjoaa meille loistavan pohjan solvausten kehittämiselle ja sinä turvaudut noin tökeröön sanaan. Häpeä, sinä sokean muuttumattomuuden mainospoika!'', ''Sinunkaltaiset kommarit pitäisi viedä saunan taakse. Silloin ennen vanhaan osattiin kaltaisenne kitkeä kunnolla.'', vastasi marxmarxmaxmarx ystävällisesti. Keskustelu jatkui tämän tyylisenä pitkään, ehdittiin jo linkittää ''Pentti Linkolan osuva luonnehdinta Vihreistä'' - videokin! atrytoneonkarvainen tuli rauhoittelemaan tilannetta: ''Sen pituinen se. SIIS SE vitun paska ES-TÖLKKI 5M.. vammautui pudotessaan mopoauton kattoluukusta per$eelleen ja runkkasi poikaa omalla perseellään joka ei ole aito vaan styroksista tehty joten poika ei tyydyttynyt. Sitten Atryone niminen huora otti JB:n pienen kyrvän suuhunsa ja kuoli AIDSiin. Kaikki juhlivat Atrytonen kuolemaa ja kusivat hänen ruumiilleen. LOPPU.. Loput aiheet kertoivatkin mm. Jorma Uotisesta, Eemelin ja Matin likaisesta anaaliseksistä, ES-poneista ja Johanna Tukiaisesta.

      • Tiivistelmä suomi24-käyttäjien järkevyydestä, tai oikeastaan järjettömyydestä... Hienoa, että olen löytänyt paikan, jossa on suunnilleen yhtä hullua poruukkaa, kuin minä. :)


      • korppi™
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Tiivistelmä suomi24-käyttäjien järkevyydestä, tai oikeastaan järjettömyydestä... Hienoa, että olen löytänyt paikan, jossa on suunnilleen yhtä hullua poruukkaa, kuin minä. :)

        sitten


    • jorma691

      Olipa taas vitun hauskaa. Toi oli sit sarkasmia jos joku idiootti ei kekannu.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 115
      2396
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2237
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2001
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      13
      1378
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1357
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe