Voice Group Oy

kiinostunut1

Turkuun ja Ouluun aukastu puhelinmyyntifirma! Tietääkö kukaan mitä myydään tai kokemuksia! JNE..

114

5228

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myyjä95

      Tekevät siellä sähkösopimuksia. :) Kävin itse kesätöissä kuukauden ja jäi ihan hyvä mieli, vaikka olikin ennakkoluuloja kun menin sinne. Pomot tosi mukavia ja tosi kannustava meininki. :)

      • Myyjä95

        Ja tuotekin on tosi helppo myydä jos esimerkiksi vaikka lehtiin vertaa. Soiteltiin vaan ihmisille ja alennettiin sähkönhintoja. Ensimmäinen firma jota voin oikeasti suositella!!!


      • Voicee
        Myyjä95 kirjoitti:

        Ja tuotekin on tosi helppo myydä jos esimerkiksi vaikka lehtiin vertaa. Soiteltiin vaan ihmisille ja alennettiin sähkönhintoja. Ensimmäinen firma jota voin oikeasti suositella!!!

        http://www.voice-group.co.uk/


      • Pena77
        Myyjä95 kirjoitti:

        Ja tuotekin on tosi helppo myydä jos esimerkiksi vaikka lehtiin vertaa. Soiteltiin vaan ihmisille ja alennettiin sähkönhintoja. Ensimmäinen firma jota voin oikeasti suositella!!!

        Juu mäkin myin kerran puhelimella vai oliko se sittenkin TV. Hyvät rahat kyllä sain, mutta en tiiiä mihin ne meni... Noh kyllähän sitä ilmankin pärjää


      • WIKII

        Puhelinmyynti tai telemarkkinointi on etämyynnin ja suoramarkkinoinnin muoto, jossa tarjolla olevaa tuotetta markkinoidaan ja kauppa tehdään puhelimitse. Telemarkkinoinnin keinoin tapahtuvana kauppana voidaan pitää myös edustajalle (oman yrityksen tai asiakasyrityksen) kanssa sovittua tapaamista. Puhelinmyynti kasvoi runsaasti etenkin 1990-luvulla. Kuluttajansuojalain mukaan puhelinmyynnissä on heti puhelun alussa kerrottava, että kyseessä on myyntipuhelu. Puhelinmyynnissä kuluttajalla on 14 vuorokauden ajan tuotteen saapumisesta mahdollisuus perua kauppa. Asiakkalle on lähetettävä kaupasta kirjallinen vahvistus, jossa on oltava tiedot kaupan perumista varten.


      • ex myyjä
        Myyjä95 kirjoitti:

        Ja tuotekin on tosi helppo myydä jos esimerkiksi vaikka lehtiin vertaa. Soiteltiin vaan ihmisille ja alennettiin sähkönhintoja. Ensimmäinen firma jota voin oikeasti suositella!!!

        Juu tosi helppo myydä, tyytyväisiä asiakkaita riittää:

        http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskustelua/533680-suomen-energiayhtio.html

        http://www.tarkkamarkka.com/blogi/2009/06/suomen-energiayhtio-huijaus/

        Kannattaa muistaa, että palkkaus on provikkapalkka. Vaikka saisitkin tuotteen myytyä, ostaja usein tarkistaa vielä netistä mitä sieltä selviää. Ja löytää huonoa palautetta roppakaupalla, joten suurin osa peruuttaa. Samalla voit hyvästellä palkkasi.


      • väpä
        Pena77 kirjoitti:

        Juu mäkin myin kerran puhelimella vai oliko se sittenkin TV. Hyvät rahat kyllä sain, mutta en tiiiä mihin ne meni... Noh kyllähän sitä ilmankin pärjää

        Oonko mä vääräs paikaas, mut saako täältä jotai kertauspäiviä, ku löytyy upseerei ja everstei?


      • Faktoja pöydälle!

        Kusettavat alusta saakka, kävin haastattelussa ja lupailivat maat ja taivaat myyntipalkinnoista, Espanjasta ja toimiston keskipalkoista joten kysyin yhdeltä kaverilta joka on siellä hommissa ollut kesän alusta pitävätkö hommat paikkansa.

        Keskipalkka on alle tonnin, reilusti! Niinkuin joku totesikin niin tuolla liikevaihdolla kaikkien työntekijöiden ka palkka n. 700€

        Myyntipalkinnot sillon tällöin ihan ok, mutta enimmäkseen alennusmyynneistä ostettua paskaa! Joku mega tv pitänyt tulla "ensi kuussa" palkinnoksi jo kohta neljä kuukautta.
        Ja "firman illanvietot" ja ilmaiset juomat? En kyllä lähtisi lapsenraiskauksesta epäillyn kanssa juomaan.

        Ulkomaiden toimistot, Voice Groupilta ei ole lähtenyt ainoatakaan työntekijää ulkomaille. Ulkomaiset toimistot ilmeisesti ovat vain verojen kiertämistä varten.

        Älkää suotta vaivautuko edes haastatteluun! Minut valittiin "jatkohaastatteluun ja mahdolliseen koulutukseen" mutta jätin menemättä näiden faktojen takia.
        Kaverinikin kuulemma lähtee heti kun saa paremman paikan, tukien lisäksi se vähä palkka osa-aika työstä on kuulemma ihan ok. Tienaa kuulemma n. 300e osarina..


      • masaklkl

        Tälläisiä kusetusfirmojahan nämä on... Äärettömän huono mainosviesti tuo ensimmäinen. Vielä tuo -95 nimimerkin taakse, niin "varmaan" on joku nuori ex työntekijä kyseessä. Varmaan tämä lastenraiskausepäilty, kun kerta tuttua tämä netissä toisena esittäytyminen ja huijaus.


      • Erkkilä
        masaklkl kirjoitti:

        Tälläisiä kusetusfirmojahan nämä on... Äärettömän huono mainosviesti tuo ensimmäinen. Vielä tuo -95 nimimerkin taakse, niin "varmaan" on joku nuori ex työntekijä kyseessä. Varmaan tämä lastenraiskausepäilty, kun kerta tuttua tämä netissä toisena esittäytyminen ja huijaus.

        Niin kyseessähän ei ole mikään epäilty, vaan nimenomaan siitä tuomittu.


      • huoh

        Turun toimisto ihan paskaa! Jos palkkaa haluaa niin sitä joutuu polvillaan pyytämään. Pomot selittää kuut ja taivaat kuinka paljon saa rahaa mutta 3kk ajalta mitä oon töissä ollut niin palkkaa oon saanut ruhtinaalliset 136 e! En voi suositella edes vihamiehille. Pomot oli mukavia joo siihenasti kunnes piti palkkaa maksaa.


    • youngster_93

      Oulussa on pari kaveria hommissa ja kuulemma tienaavat sen verran hyvin että itekki kävin työhaastattelun, toivottavasti pääsis töihin ku ne ettii isompia tiloja kun ei mahdu hakijat töihin, että ei voi kovin huonosti mennä? Kaverit sano että palkat on tullu jopa etuajassa ja sehän passaa ainaki itelle :D

    • limppe

      Palkat tuli kesällä ainaki ajallaan ja näki suoraan mistä palkka on maksettu, eka oululaine puhelinmyyntipaikka jota voin suositella!

    • angeliiiii

      Päivitelläänpä taas vähän.
      Onko jollakin jotain uutta kerrottavaa/tietoa paikasta?

      • ruuturuutu

        Mulla ainakin tullut palkat ajallaan. Muutaman kuukauden olen töissä ollut.


      • mirjamiio
        ruuturuutu kirjoitti:

        Mulla ainakin tullut palkat ajallaan. Muutaman kuukauden olen töissä ollut.

        Eipä tule enää.


      • Tulee:)
        mirjamiio kirjoitti:

        Eipä tule enää.

        Tulee tulee :)


      • töitätekevä
        mirjamiio kirjoitti:

        Eipä tule enää.

        Meinaatko ryöstää töitä tekevän, kun et itse jaksa mennä töihin?


      • yli kk olin hommissa
        töitätekevä kirjoitti:

        Meinaatko ryöstää töitä tekevän, kun et itse jaksa mennä töihin?

        Paska firma, ei maksa sitä väähääkään palkkaa mitä lupailevat!


    • alankonkari

      olit puhelinmyyntifirma mikä tahansa, eikö se kannata käyä paikanpäällä jos haluaa mielipiteensä muodostaa.. jokaisessa on hyvät ja huonot puolensa, Turussa ainaki hyvä meininki!

      • Koska pedari hommissa

        Kannattaa kiertää kaukaa suoraan sanottuna!


    • hommathanskassa

      Tarkennus: voice group oy on vain 1 yritys joka jälleenmyy Suomen energia yhtiötä(SEY). Kaiken kaikkiaan seyn jälleenmyyjiä on suomessa 21. joten tuo puhelu jota ylläoleva henkilö kuvaili on saattanut tulla mistä tahansa näistä 21 jälleenmyynti yrityksestä ja vahvasti epäilen että kyseessä olisi ollut voice group sillä siellä myyjät koulutetaan hyvin tarkasti ja minkäänlaista asiakkaiden kusettamista ei suvaita ( 3 esimiestä on myyjien lähettyvillä ja kuuntelee puheluita, välillä myyjien puheita kuunellaan nauhalta).
      Itse en ole ollut töissä voice groupilla mutta yrityksen maine on levinnyt turkuun jo aika lailla ja itse olen kuullut pelkästään positiivista palautetta. Mahdollisuus tienata huomattavia summia, hyvät myyjät palkitaan loistavin palkinnoin (esim kannettavilla tietokoneilla,tauluteeveillä,tableteilla jne). Pomot ovat todella mukavia, kannustavia ja joustavia.
      Parin kaverin kautta jotka ovat hakeneet yritykseen töihin, tideän että siellä on kova taso myyjillä ja harva otetaan töihin, ei siis mikään perus puhelinmyynti yritys joka ottaa kaikki töihin ketä vaan haluaa.

      • Timpe hki

        Tälle sepustukselle ei voi kuin nauraa! :D Ihanko itse toimitusjohtaja on ollut asialla?


    • Karri1

      Rikollista liiketoimintaa myydä Suomen Energiayhtiön sähöä! Yrittävät saada nauhalle sinut vaihtamaan yhtiötä.

      • AlwaysBeClosing

        Rikollista toimintaa?
        Suomen laki vatii että suullinen valtakirja täytyy nauhoittaa, joten rikollisuus on siitä kaukana.
        Harhaan johtava markkinointi?
        Myynnissä ei ole mitään epäeettistä, Puhelimessa käydään erittäin selvästi läpi että 5%alennus on paikallisen yhtiön hinnasta ei minkä tahansa nykyisen. Jos olet liian tampio kuunnellaksesi mitä sanotaan, suosittelen hartaasti muuttamaan asennettasi koska suurin osa hyvistä tarjouksista tulee puhelimitse, jopa lehtien suhteen. Puhelimitse usein saa halvemmalla kuin kaupasta ja itse ei tarvitse täytellä lomakkeita.
        "Tarjousten" lähettäminen?
        Suullisessa valtakirjassa sanotaan että "tämä toimii Suomen Energiayhtiön sopimuksen perusteena ja saat tästä tilausvahvistuksen kotiisi". Kysytään myös useaan otteeseen eträ "hyväksytkö" ja "tuntuuko asia selkeältä" ja vahvistukseksi pyydetään asiakkaan henkilötunnus, joten sama juttu kuin edellisessä. Kuunnelkaa mitä teille puhutaan, älkäkä vastailko vaan siinä toivossa että pääsette myyjästä eroon ja sitten tuutte itkemään nettiin asiasta!
        Agressiivinen myynti?
        Koitappa itse olla provikalla hyvällä tuotteella ja asiakkaat kieltäytyy vain koska heille on kerrottu jo nuorena että kaikki myyntimiehet ovat huijareita. Siis oikeasti nyt ne harmaat aivonystyrät savuamaan ja miettikää itse kuinka ikävää olisi kun sähkön hinta laskee 5% ja saa jopa ekan kuun sähköt ihan ilmaiseksi.
        Myynti alalla voin itse sanoa että vaikka joutuu olemaan agressiivinen että saa "myyntiuskomukset"kumottu, ovat asikkaat aivan yhtä tyytyväisiä kun tajuavat että tuote on hyvä!


      • Eversti47
        AlwaysBeClosing kirjoitti:

        Rikollista toimintaa?
        Suomen laki vatii että suullinen valtakirja täytyy nauhoittaa, joten rikollisuus on siitä kaukana.
        Harhaan johtava markkinointi?
        Myynnissä ei ole mitään epäeettistä, Puhelimessa käydään erittäin selvästi läpi että 5%alennus on paikallisen yhtiön hinnasta ei minkä tahansa nykyisen. Jos olet liian tampio kuunnellaksesi mitä sanotaan, suosittelen hartaasti muuttamaan asennettasi koska suurin osa hyvistä tarjouksista tulee puhelimitse, jopa lehtien suhteen. Puhelimitse usein saa halvemmalla kuin kaupasta ja itse ei tarvitse täytellä lomakkeita.
        "Tarjousten" lähettäminen?
        Suullisessa valtakirjassa sanotaan että "tämä toimii Suomen Energiayhtiön sopimuksen perusteena ja saat tästä tilausvahvistuksen kotiisi". Kysytään myös useaan otteeseen eträ "hyväksytkö" ja "tuntuuko asia selkeältä" ja vahvistukseksi pyydetään asiakkaan henkilötunnus, joten sama juttu kuin edellisessä. Kuunnelkaa mitä teille puhutaan, älkäkä vastailko vaan siinä toivossa että pääsette myyjästä eroon ja sitten tuutte itkemään nettiin asiasta!
        Agressiivinen myynti?
        Koitappa itse olla provikalla hyvällä tuotteella ja asiakkaat kieltäytyy vain koska heille on kerrottu jo nuorena että kaikki myyntimiehet ovat huijareita. Siis oikeasti nyt ne harmaat aivonystyrät savuamaan ja miettikää itse kuinka ikävää olisi kun sähkön hinta laskee 5% ja saa jopa ekan kuun sähköt ihan ilmaiseksi.
        Myynti alalla voin itse sanoa että vaikka joutuu olemaan agressiivinen että saa "myyntiuskomukset"kumottu, ovat asikkaat aivan yhtä tyytyväisiä kun tajuavat että tuote on hyvä!

        "Koitappa itse olla provikalla hyvällä tuotteella ja asiakkaat kieltäytyy vain koska..."

        "Noniin P lopetappa tuo levitys ja otappa itse yhteyt jos on jotain sanottavaa!"

        "Eli Eversti pommitappa vaikka sitten Suomen valtio seuraavaksi maan tasalle"

        Alemmat lainaukset tässä ketjussa myöhemmin olevista viesteistä. Sama henkilö, Ville Rantanen varmaankin? Lukihäiriössä ei itsessään ole mitään hävettävää, mutta muutoin viestistä välittyy ylimielinen asenne, saman tyyppinen asenne joka mahdollistaa sen, että kehtaa vaatia pedofiliasta ja lapsenraiskauksesta saamastaan tuomiosta ehdolliseksi perustellen asiaa sillä, että sai teon vuoksi myöhemmin turpiinsa.


    • elinam1

      Itsekin myyntialalla mutta sähköä en ole koskaan myynyt. Vaihdoin Porvoon energiasta tähän ja tosiaan sähkölaskut pienenivät varmasti enemmän kuin tuon 5% ja ensimmäinseen kuukauteen ei tullut mitään laskua. Eikä myöskään tullut mitään lisäkuluja yhtiön vaihdosta. Itse ei tarvinnut muuta tehdä kuin suostua.

    • kokemus puh.myyjästä

      Kokemus puhelinmyyjästä parin viikon takaa. Tilasin Tekniikan Maailman, kun luvattiin puhelimessa määräaikainen tilaus hintaan 2 e/lehti. Tilauksen kokonaishinta 28 euroa, ei muita kuluja. Tilaajalahjaksi luvattiin 159 euron arvoinen Nokia Lumia älypuhelin. No, kuinkas kävikään. Tilaus ei ollut määräaikainen vaan kesto, lehti maksoi hiukan alle 5 e/lehti ja tilaajalahja oli 25 euron arvoinen Nokia 108 -puhelin. Mikään puhelinmyyjän lupaus ei pitänyt paikkaansa. Lehti oli toki tuo TM, josta sovittiin. Ei varmaan voi yleistää, mutta en ihan äkkiä taas tilaa puhelinmyyjältä mitään.

    • Mä hoidan ite mun so

      Joku P E R S E Ä Ä L IÖ soitti just tosta firmasta, sanoin että ime ittees!

      • Yli 3k/kk

        Terve!
        Saatiinkin kunnon naurut toimistolla susta, sun laiset idiootit piristää päivää :D


      • 10k/pv
        Yli 3k/kk kirjoitti:

        Terve!
        Saatiinkin kunnon naurut toimistolla susta, sun laiset idiootit piristää päivää :D

        Kai imitte kuitenkin?


      • Boombitch
        10k/pv kirjoitti:

        Kai imitte kuitenkin?

        Eikun sinä kävit täällä imemässä muistaakseni?


      • 10k/pv
        Boombitch kirjoitti:

        Eikun sinä kävit täällä imemässä muistaakseni?

        Eihän haittaa, että olen 14-vuotias?


    • Jöger

      On se kumma, myin 5 sopimusta kavereille... Jokaisen tarjous oli kalliimpi kuin vanha. Soittolistalla on vaan jtn mummoja. 200 / 90 vastasi puheluun, 80 luurit ja loput 10 jotka vastasi oli satavuotiaita jotka jutteli jatkosodasta. "Johtoporras" ylimielisiä kusettajia.

      • En. työntekijä

        Paskinta vie palkat ja haukkuu vielä päälle .kirjallisia valituksia jaetaan kuin sieniä sateella.


    • Jokisen Eero

      En ole kyseisessä yrityksessä enää töissä mutta tunnen koko henkilökunnan erittäin hyvin ja ainuttakaan lapsenraiskaajaa taikka pikkurikollista siellä ei ole. Oulun, sekä Turun toimistojen esimiehet ovat korkeakoulutettuja huippumyyjiä, joista osa on jopa rikkonut Suomen myyntiennätyksiä omien tuotteidensa kanssa.

      Itsekkin SEY:tä kouluttaneena voin sanoa, että Voice Groupin myyntikoulutus jota työntekijät saa on erittäin laadukasta.

      Olen vuosia työskennellyt alalla ja pyöritän myös omaa b2b telemarkkinointiyritystä pääkaupunkiseudulla, joten kokemuksesta voin sanoa että Voice Groupin palkkausjärjestelmän avulla on mahdollista myös saada korkeitakin kuukausipalkkoja, jos motivaatiota ja oppimishalua riittää. Parhaat neuvottelijat tekevätkin päälle 500 SEY-sopimusta joka kuukausi. Huonot, luovuttajat, kuten todennäköisesti aikaisemmatkin kommentoijat tekevät kymmenen kertaa vähemmän sopimuksia, saaden 18 kertaa vähemmän palkkaa, progressiivisen palkkausjärjestelmän takia.

      Luovuttajat, jos ei myyntityö luonnistu niin menkää vain takaisin sinne kelan luukulle ja viettäkää vaikka loppuelämänne vanhempienne luona, mutta älkää pilatko """"puheillanne alaa kokemattomien henkilöiden halua koittaa alaa, jonka avulla he voivat menestyä.

      Ja tosiaan, oma henkilökohtainen ennätykseni oli 542 SEY-sopimusta/kk, ja tämä tulos tuli toisella kokonaisella kuukaudellani SEY:n parissa. Tämän kaiken lisäksi sain paljon esimieskoulutusta alalta ja myöskin apua oman yritykseni perustamiseen.

      • Suomisen Tapani

        Terve!!

        Mitäs Jokiset ja Karppiset ? :)


      • Pelkkää skeidaa.

        Näissä jobeissa ei ole yhtään korkeakoulutettua, se on fakta. Ainakaan luonnontieteellisiltä aloilta. Joitain jeesustelijoita voi olla, mutta tuskin on tutkintoa heilläkään.


      • Löylyt
        Pelkkää skeidaa. kirjoitti:

        Näissä jobeissa ei ole yhtään korkeakoulutettua, se on fakta. Ainakaan luonnontieteellisiltä aloilta. Joitain jeesustelijoita voi olla, mutta tuskin on tutkintoa heilläkään.

        Luonnontiede?! Kuule nyt oot pikkusen hukassa kun puhutaan myyntialasta


      • Timo Koivisto

        No hitto, noilla luvuilla kyseisen "sähköfirman" pitäisi olla Suomen suurin. Jos 21 yritystä myy SEY:n sopimuksia ja joka toimistossa on edes yksi yli 500 sopimusta/kk tekevä kauppias, niin se tarkoittaa jo yli 10 000 sopimusta yksistään näiden "huippumyyjien" toimesta. Siihen kun lisätään näiden muiden "tarkoin valikoitujen" luvut, niin alle vuodessa on SEY:n sähköt jokaisessa taloudessa. Ja mitä tulee tähän halvempaan hintaan; 5% alennus koskee vain niitä, joilla on paikallisen sähköyhtiön toistaiseksi voimassa oleva sopimus. Siinä ei oteta huomioon sitä, että jollain voi olla esim. Fortumin sopimus. Eli jos asiakas on ottanut sopimuksen jostain muualta ja asiakkaan nykyinen sähkö maksaa 4,5snt/kWh ja paikallisen sähköyhtiön hinta on 7snt/kWh, on SEY:n "tarjous" 6,65snt/kWh. Tällöin asiakas tulee kusetetuksi, jos hänelle väitetään, että hänen sähkölaskunsa vain pienenee. www.sahkonhinta.fi on hyvä sivusto vertailulle. Varmasti tätäkin kommenttia haukutaan jonkin näppärän nimimerkin takaa, mutta se vain kertoo siitä, että osuin arkaan paikkaan.


      • Go Sey!
        Timo Koivisto kirjoitti:

        No hitto, noilla luvuilla kyseisen "sähköfirman" pitäisi olla Suomen suurin. Jos 21 yritystä myy SEY:n sopimuksia ja joka toimistossa on edes yksi yli 500 sopimusta/kk tekevä kauppias, niin se tarkoittaa jo yli 10 000 sopimusta yksistään näiden "huippumyyjien" toimesta. Siihen kun lisätään näiden muiden "tarkoin valikoitujen" luvut, niin alle vuodessa on SEY:n sähköt jokaisessa taloudessa. Ja mitä tulee tähän halvempaan hintaan; 5% alennus koskee vain niitä, joilla on paikallisen sähköyhtiön toistaiseksi voimassa oleva sopimus. Siinä ei oteta huomioon sitä, että jollain voi olla esim. Fortumin sopimus. Eli jos asiakas on ottanut sopimuksen jostain muualta ja asiakkaan nykyinen sähkö maksaa 4,5snt/kWh ja paikallisen sähköyhtiön hinta on 7snt/kWh, on SEY:n "tarjous" 6,65snt/kWh. Tällöin asiakas tulee kusetetuksi, jos hänelle väitetään, että hänen sähkölaskunsa vain pienenee. www.sahkonhinta.fi on hyvä sivusto vertailulle. Varmasti tätäkin kommenttia haukutaan jonkin näppärän nimimerkin takaa, mutta se vain kertoo siitä, että osuin arkaan paikkaan.

        Katsotaanpa niin SEY on vuodessa joka taloudessa meidän myynti organisaatiolla!!


      • Peruskouluparaskoulu
        Pelkkää skeidaa. kirjoitti:

        Näissä jobeissa ei ole yhtään korkeakoulutettua, se on fakta. Ainakaan luonnontieteellisiltä aloilta. Joitain jeesustelijoita voi olla, mutta tuskin on tutkintoa heilläkään.

        Vähän tää kaveri on hukassa :DD


      • Korkeakoulu
        Pelkkää skeidaa. kirjoitti:

        Näissä jobeissa ei ole yhtään korkeakoulutettua, se on fakta. Ainakaan luonnontieteellisiltä aloilta. Joitain jeesustelijoita voi olla, mutta tuskin on tutkintoa heilläkään.

        Olen korkeasti koulutettu ja teen edelleen suurimman osan työstäni puhelimella. Jos vertaa teidän luovuttajien palkkaan, niin veikkaisin sen olevan noin 10 kertainen tällä hetkellä!


      • opiskellen
        Korkeakoulu kirjoitti:

        Olen korkeasti koulutettu ja teen edelleen suurimman osan työstäni puhelimella. Jos vertaa teidän luovuttajien palkkaan, niin veikkaisin sen olevan noin 10 kertainen tällä hetkellä!

        Koulussa myös, eikä tunnu edes osarina riittävän tuo vajaa 700€ ansaintaraja!


      • Fortumin miehiä
        Go Sey! kirjoitti:

        Katsotaanpa niin SEY on vuodessa joka taloudessa meidän myynti organisaatiolla!!

        Juu niin varmasti, minkähän takia näin ei ole vielä käynyt, kun Suomen energiayhtiö on kuitenkin kusettanut ihmisiä jo vuodesta 2005? Tätä ennenkin jo, toisella nimellä tosin. Luulisi tulosta tulleen kun noin kova myynti-välilyönti-organisaatio on takana.


      • Erkkilä
        Korkeakoulu kirjoitti:

        Olen korkeasti koulutettu ja teen edelleen suurimman osan työstäni puhelimella. Jos vertaa teidän luovuttajien palkkaan, niin veikkaisin sen olevan noin 10 kertainen tällä hetkellä!

        Sama virsi samalta kirjoittajalta (eli asialla siis Ville Rantanen tai Antti Vähä), luovuttaja sitä ja luovuttaja tätä.


      • Oscardos
        Suomisen Tapani kirjoitti:

        Terve!!

        Mitäs Jokiset ja Karppiset ? :)

        Kertoo jo firmasta kun tuotteet ja päällikkö(t) on sen maineisia että myyjät ei uskalla tai kehtaa esiintyä omalla nimellään!!


      • Kysymysmerkkejä
        Oscardos kirjoitti:

        Kertoo jo firmasta kun tuotteet ja päällikkö(t) on sen maineisia että myyjät ei uskalla tai kehtaa esiintyä omalla nimellään!!

        KLR-kustannus ei tee mitään yhteistä Oscardosin kanssa.

        Missäs kaikkialla tällainen Oscardos toimii aloittanut syyskuussa14 työnantajarekisterissä kauppalehden mukaan ainakin?


      • Puhelinmyynnissä
        Pelkkää skeidaa. kirjoitti:

        Näissä jobeissa ei ole yhtään korkeakoulutettua, se on fakta. Ainakaan luonnontieteellisiltä aloilta. Joitain jeesustelijoita voi olla, mutta tuskin on tutkintoa heilläkään.

        Alalla työskentelee naispuolisia 40-50-ikäisten lisäksi parikymppisiä miehiä ja naisia. Useat vaikuttaa masentuneilta.


      • Nii justiinsa..

        Paska puhetta!

        Jos olet näin ylpeä taidoistasi ja menestyksestäsi, voit varmaan kertoa mikä on tämä b2b yritys mistä puhuit?


    • valeeveresti

      Noniin P lopetappa tuo levitys ja otappa itse yhteyt jos on jotain sanottavaa!

    • eversti254

      Ai niin, en ole P, kuka lienee. Ilmeisesti ihmisiä joita kohtaan olet käyttäytynyt paskamaisesti löytyy enemmänkin.

      • EEversti

        eversti
        everstin
        everstiä
        everstiin
        everstien
        everstejä
        eversteihin


    • Myyjä

      Mikäs meininki täällä on?

      Mitä jos Everesti menisi muualle vinkumaan, vai onko sulla kenties jotain henkilökohtaista Voice Group Oytä vastaan?

      Jos on tule toimistolle vinkumaan!

      • Huijattu92

        Nämä on ilmeisesti aika kovia poikia puhumaan nämä Voice Groupin menestyvät työntekijät?

        Mutta sitähän tekevät työkseenkin! Puhetta riittää joka saralla mutta mitään konkreettista ei ole eikä tule, lisää tuotteita, parempia palkintoja, PASKAN MARJAT!

        Ainut mitä tämä yritys myy on unelmat työttömille nuorille ja totuus on että heillä teetetään työtä ilmaiseksi ja hehkutetaan "loistavaa kehitystä" joka todellsuudessa ei perustu mihinkään! Muutamaa nättiä keulakuvaa käytetään esimerkkinä huipputileistä mutta heiltäkin tarkemmin tiedustellessa kiertelevät ja kaartelevat eli todennäköisesti heilläkin se palkka lähempänä sitä yrityksen ka palkkaa mikä täällä mainittiin..

        Kaikki kutka harkitsee tänne hakevansa, jättäkää suosiolla väliin!


      • MäkisenMatti

        Samoilla linjoilla edellisen kanssa. Jos puhelinmyynti kiinnostaa niin Turusta ainakin löytyy huomattavasti luotettavampiakin firmoja, jotka maksavat palkkaa koko työssäoloajalta, eivät vain niiltä tunneilta kun työntekijä istuu puhelimessa. Taukoja ei toki ole pakko pitää, ja parempi on olla pitämättä, jos haluaa palkat edes 6h päivässä


    • Tyytyväinen

      Tämä keskustelu on ohjautunut vähän kauas aiheesta.

      Oman kokemuksen perusteeella voice group on hyvä työpaikka jossa on todella hyvä provisio ja hyvä ilmapiiri. Eikä myy enää pelkästään SEYtä vaan myös KLR Kustannuksen KOULURAUHAA lehteä.


      Mikä muuten on "EVERESTIN" rooli edes kyseisessä tilanteessa?

      • Eversti47

        Lapsenraiskaaja myymässä Koulurauhaa-lehteä, tämä on edelleenkin jotenkin todella kornia.


      • Hienotuotehermanni

        Suomen energiayhtiö ja KLR Kustannus, siinä kaksi yhtä hyvä maineisia puljuja!

        Nyt myyvät kuulemma myös vitamiineja! Seuraavaksi varmaan alushousuja..


    • Everestiperse

      samaa mieltä tyytyväisen kanssa! voisit everesti huudella omaa nimeäsi kun olet ilmeisesti joku maailmanpelastaja niin voit varmaan ihan ylpeänä kertoa kuka olet vai kuinka?

      • Eversti47

        En ole maailmanpelastaja, satun vain vihaamaan pedofiileja, that's all.


    • KLR

      Hahaa mitä juttua täällä!!! Everestillä on vissii jääny huono myynti kaivelee

    • Löylyä

      Mikä on wannabe everestin oikea nimi?

      Joku varmasti osaa sanoa.

      Vai uskallatko itse paljastaa?

      • Tyytyväinen työntekijä

        Olen oppinut voice group oy:ltä paljon asioita, myyntiin, yleiseen ihmisten kanssa käymiseen ja itsensä ilmaisuun liittyen! Josta syystä arvostan suunnattomasti vg:n johtajia, jotka ovat minut kouluttaneet. Lisäksi vg on työpaikka joka on reilu, kannustava ja jossq työilmapiiri on loistava. Ja jos joku kehtaa väittää täällä olevia kommentteja yhden henkilön kirjottamiksi, niin tuleppa käymään toimiostolla niin ehkä ymmärrät että tällää voice grouppia kehuvat henkilöt eivät paikkaa turhasta kehu. T. Tyytyväinen työntekijä!


      • löylyy
        Tyytyväinen työntekijä kirjoitti:

        Olen oppinut voice group oy:ltä paljon asioita, myyntiin, yleiseen ihmisten kanssa käymiseen ja itsensä ilmaisuun liittyen! Josta syystä arvostan suunnattomasti vg:n johtajia, jotka ovat minut kouluttaneet. Lisäksi vg on työpaikka joka on reilu, kannustava ja jossq työilmapiiri on loistava. Ja jos joku kehtaa väittää täällä olevia kommentteja yhden henkilön kirjottamiksi, niin tuleppa käymään toimiostolla niin ehkä ymmärrät että tällää voice grouppia kehuvat henkilöt eivät paikkaa turhasta kehu. T. Tyytyväinen työntekijä!

        Ihailtava mainospuhe, kiitos tästä!


      • Olli Kutsa
        Tyytyväinen työntekijä kirjoitti:

        Olen oppinut voice group oy:ltä paljon asioita, myyntiin, yleiseen ihmisten kanssa käymiseen ja itsensä ilmaisuun liittyen! Josta syystä arvostan suunnattomasti vg:n johtajia, jotka ovat minut kouluttaneet. Lisäksi vg on työpaikka joka on reilu, kannustava ja jossq työilmapiiri on loistava. Ja jos joku kehtaa väittää täällä olevia kommentteja yhden henkilön kirjottamiksi, niin tuleppa käymään toimiostolla niin ehkä ymmärrät että tällää voice grouppia kehuvat henkilöt eivät paikkaa turhasta kehu. T. Tyytyväinen työntekijä!

        No nyt on jännää :) jos se on niin mielettömän hyvä työpaikka, niin miksi työntekijät vaihtuu yhtä usein kuin kuukaudet kalenterissa? :) nimeä 5 työntekijää, jotka ovat olleet esim. Turun toimistolla kauemmin kuin 6kk?


      • Löylyy
        Olli Kutsa kirjoitti:

        No nyt on jännää :) jos se on niin mielettömän hyvä työpaikka, niin miksi työntekijät vaihtuu yhtä usein kuin kuukaudet kalenterissa? :) nimeä 5 työntekijää, jotka ovat olleet esim. Turun toimistolla kauemmin kuin 6kk?

        No hei, 98% meidän puheista on täyttä sontaa muutoinkin, joten miksi tehdä poikkeus rekrytoinnin kohdalla?


      • Löylyy
        Löylyy kirjoitti:

        No hei, 98% meidän puheista on täyttä sontaa muutoinkin, joten miksi tehdä poikkeus rekrytoinnin kohdalla?

        Jaa mikä osa puheista on sontaa?


      • Olli Kutsa
        Löylyy kirjoitti:

        Jaa mikä osa puheista on sontaa?

        Okei, myönnetään olin väärässä. Pysyvyys ilmeisesti on parempi kuin yleensä myyntifirmoissa ja palkat kyllä maksetaan.


      • Ex myyjä
        Löylyy kirjoitti:

        Jaa mikä osa puheista on sontaa?

        Juurihan sen tuossa edellisessä viestissä selkeällä numeraalilla ilmaisit.


      • Miäss
        Ex myyjä kirjoitti:

        Juurihan sen tuossa edellisessä viestissä selkeällä numeraalilla ilmaisit.

        Kerroppa ihan tosissaan että miten sinua on kusetettu? Tai mikä sinulle kerrotuista jutuista on ollut sontaà?


      • Olli Kutsa
        Olli Kutsa kirjoitti:

        Okei, myönnetään olin väärässä. Pysyvyys ilmeisesti on parempi kuin yleensä myyntifirmoissa ja palkat kyllä maksetaan.

        Ja antti vähä-pelle voisi yrittää jotain omaperäisempää. Naurettava nilkki joka on aina suulaana joka asiassa. Millos mennään laittamaan autoa? Voisin samalla pistää huulen turvoksiin.


      • Löylyy
        Olli Kutsa kirjoitti:

        Ja antti vähä-pelle voisi yrittää jotain omaperäisempää. Naurettava nilkki joka on aina suulaana joka asiassa. Millos mennään laittamaan autoa? Voisin samalla pistää huulen turvoksiin.

        Vähän tää on kova jätkä! Mites työttömyys sujuu luuseri?


      • Erkkilä

      • Everesti

      • Terveisiä tampereelta
        Tyytyväinen työntekijä kirjoitti:

        Olen oppinut voice group oy:ltä paljon asioita, myyntiin, yleiseen ihmisten kanssa käymiseen ja itsensä ilmaisuun liittyen! Josta syystä arvostan suunnattomasti vg:n johtajia, jotka ovat minut kouluttaneet. Lisäksi vg on työpaikka joka on reilu, kannustava ja jossq työilmapiiri on loistava. Ja jos joku kehtaa väittää täällä olevia kommentteja yhden henkilön kirjottamiksi, niin tuleppa käymään toimiostolla niin ehkä ymmärrät että tällää voice grouppia kehuvat henkilöt eivät paikkaa turhasta kehu. T. Tyytyväinen työntekijä!

        Tampereen toimistolla olin hetken, kunnes tuli ilmoitus että liiallisen tappion vuoksi joutuivat antamaan kenkää päällikölle eikä ollut enää varaa pitää toimistoa auki!

        Jo on toimintaa!


      • Vähän(kö) kusetus
        Miäss kirjoitti:

        Kerroppa ihan tosissaan että miten sinua on kusetettu? Tai mikä sinulle kerrotuista jutuista on ollut sontaà?

        Työhaastattelussa minulle sanottiin että palkka on oliko se nyt 5 vai 6€/ tunti POHJAPALKKA provisiot SIIHEN PÄÄLLE! Eli näin sanottuna tarkoittaa sitä että jos provisio tunnilta on vaikka 10€ olisi palkka 15€ vai mitä?

        ..Ilmeisesti EI!

        Edellisessä tilanteessa todellinen palkka on se 10€ ja jos sattuu vielä niin että se yksikin kauppa tulee peruutuksena takaisin, sitä ei huomioida "pohjapalkan" kohdalla vaan sillon kyseisen tunnin palkka on pyöreä 0€

        Toinen ihan perustavaa laatua oleva kusetus joka toistuu päivittäin on tiettyjen (sillon tällöin jopa ex) työntekijöiden liitoiteltu hehkutus, aina on niitä jotka ovat tehneet näitä yli sadan euron tunti liksoja ja mitä kaikkea. Niin kuin joku täällä totesikin jo useampaan otteeseen että yrityksen liikevaihto on niin alhainen että keskiarvo palkka KAIKKIEN työntekijöiden kesken on se noin700euroa kuussa, aika jännä että nämä tietyt tyypit on tehnyt sitten ilmeisesti vain yhden päivän kuussa töitä!


      • Tommola
        Vähän(kö) kusetus kirjoitti:

        Työhaastattelussa minulle sanottiin että palkka on oliko se nyt 5 vai 6€/ tunti POHJAPALKKA provisiot SIIHEN PÄÄLLE! Eli näin sanottuna tarkoittaa sitä että jos provisio tunnilta on vaikka 10€ olisi palkka 15€ vai mitä?

        ..Ilmeisesti EI!

        Edellisessä tilanteessa todellinen palkka on se 10€ ja jos sattuu vielä niin että se yksikin kauppa tulee peruutuksena takaisin, sitä ei huomioida "pohjapalkan" kohdalla vaan sillon kyseisen tunnin palkka on pyöreä 0€

        Toinen ihan perustavaa laatua oleva kusetus joka toistuu päivittäin on tiettyjen (sillon tällöin jopa ex) työntekijöiden liitoiteltu hehkutus, aina on niitä jotka ovat tehneet näitä yli sadan euron tunti liksoja ja mitä kaikkea. Niin kuin joku täällä totesikin jo useampaan otteeseen että yrityksen liikevaihto on niin alhainen että keskiarvo palkka KAIKKIEN työntekijöiden kesken on se noin700euroa kuussa, aika jännä että nämä tietyt tyypit on tehnyt sitten ilmeisesti vain yhden päivän kuussa töitä!

        Kuulin et kyseisen firman illanviettoihin kutsutaan jotain entisiä työntekijöitä hengen nostattajiksi ja väitetään et ovat tehneet tuolla kovan tuloksen joskus aikanaan vaikka todellisuudessa tehneet omaisuutta jollain ihan muulla.


      • kusetu$
        Tommola kirjoitti:

        Kuulin et kyseisen firman illanviettoihin kutsutaan jotain entisiä työntekijöitä hengen nostattajiksi ja väitetään et ovat tehneet tuolla kovan tuloksen joskus aikanaan vaikka todellisuudessa tehneet omaisuutta jollain ihan muulla.

        En yhtään yllättyisi vaikka näin olisi ja todennäköisesti onkin!

        Koko firma on kusetusta alusta loppuun, jokainen sen tietää sisimmässään joka on ollut mitenkään tekemisissä puljun kanssa!


    • Mies itse terve!

      Haa Teijo! Yksi lisää joka oli pitkälti yli puoli vuotta hommissa!

      Olli älä ota itseesi vaikka mokasitkin julkisesti

      • Olli Kutsa

        No mutta eihän teidän yrityksessä ole luovuttajia töissä, kun ei sinne kuka tahansa pääse töihin :D


      • Olli Kutsa
        Olli Kutsa kirjoitti:

        No mutta eihän teidän yrityksessä ole luovuttajia töissä, kun ei sinne kuka tahansa pääse töihin :D

        Ja jos teillä porukka viihtyy niin hyvin, niin miksi teillä on jatkuva rekrytointi menossa?


    • Löylyä

      Totta kai rekryävät ja hakevat huipputyyppejä, mutta siitä kai ei nyt ollutkaan kyse?

      Tuo oli Olli oikeesti aika nolo yritys !

      • tittelin tuure

        Eikös ole vähintään yhtä noloa poistaa epämiellyttäviä kommentteja täältä? :D


      • ex myyjä
        tittelin tuure kirjoitti:

        Eikös ole vähintään yhtä noloa poistaa epämiellyttäviä kommentteja täältä? :D

        Kieltämättä varsinkin ne viestit, joissa kerrotaan toisen osakkaan olevan lapsenraiskaaja, ovat melko epämiellyttäviä. Joten ne poistetaan.


      • MäkisenMatti

        En kyllä lähtisi epäilemään tuota raiskaus-/pedofiilijuttua ainakaan sen perusteella mitä netistä löytyy materiaalia, mm. Oikeuden päätös... lisäksi kun kyseisen kaverin käytöstä toimistolla on seuraillut, uskon hänestä hyvin tuon kaiken.
        Ja mitä palkaan tulee nykyisessä työpaikassani olen jutellut monen ex-vg-työntekijän kanssa ja voin sanoa, ettei yksikään ole vgllä tienannut vaikka nyt repii osarina palkkaa useamman tonnin tässä firmassa :)


    • Myyntialallaitsekkin

      Luovuttajat näkyy palstalla selvästi! Sossupummit, menkää vaan 7-8€ tunti liksalla hommiin!

      • Miäss

        Niimpä, jos ei raha maistu menkää vaan kaupan kassalle peruspalkalla puurtamaan! Tuntuu varmaan hyvältä kun ei pääse mitenkään vaikuttamaan omaan tiliin!


      • harrastan teinityttöjä
        Miäss kirjoitti:

        Niimpä, jos ei raha maistu menkää vaan kaupan kassalle peruspalkalla puurtamaan! Tuntuu varmaan hyvältä kun ei pääse mitenkään vaikuttamaan omaan tiliin!

        Parhaiten mä vaikutan omaan palkkaani pysymällä kaukana tuollaisesta kusetuksesta. Tarzan, batman, robin yms. jotka teidän toimistolla ovat sanojes mukaan olleet yli 6kk, niin he varmaan tekevät sen yli 500 sopimusta joka kuukausi?


      • Helsingistä moi
        harrastan teinityttöjä kirjoitti:

        Parhaiten mä vaikutan omaan palkkaani pysymällä kaukana tuollaisesta kusetuksesta. Tarzan, batman, robin yms. jotka teidän toimistolla ovat sanojes mukaan olleet yli 6kk, niin he varmaan tekevät sen yli 500 sopimusta joka kuukausi?

        Niin vaikutatkin ja lopputulos on se että et tienaa mitään!


      • Myyjää
        Helsingistä moi kirjoitti:

        Niin vaikutatkin ja lopputulos on se että et tienaa mitään!

        Jep, tuleppa toimistolle käymään niin näet ihan itse että pitää paikkansa kaikki


    • Wiki tietää

      Puhelinmyynnin haitaksi on koettu myös se, että ihmiset vastaavat vieraisiin numeroihin aiempaa harvemmin. Tämä on kasvava ongelma esimerkiksi viranomaisille, Kelalle tai Itellan lähetysten jakajille.[4]

      Lapsille tulevat markkinointipuhelut johtuvat usein tahattomasti siitä, että lasten kännykkäliittymät näkyvät virallissa tiedostoissa vanhempien nimillä. Tämän voi välttää muuttamalla lasten liittymänumerot salaisiksi ja kehottamalla lapsia välttämään omien puhelinnumeroidensa kirjoittamista kilpailu- tai arpajaislipukkeisiin.

      Puhelimitse tapahtuvaa myyntityötä tekevät myyntineuvottelijat, jotka yleensä voivat soittaa tietokoneavusteisesti asiakkaille. Soittojärjestelmä soittaa jatkuvasti taustalla rekisterin numeroihin ja asiakkaan vastatessa puheluun yhdistyy se vasta siinä vaiheessa vapaana olevalle myyntineuvottelijalle, tai myyntineuvottelija voi itse tietokoneelta valita asiakkaansa esimerkiksi hänen iän, työn ja ostohistoriansa perusteella. Myyntineuvottelijan työpaikkana voi olla muun muassa Call Center tai Contact Center. Puhelinmyyntityö on yleensä yhä useammin ulkoistettu asiakasyrityksen toimesta. Työ voi olla joko inbound- tai outbound-perustaista, eli myyntineuvottelija ottaa vastaan asiakkaan puheluita tai sitten soittaa asiakkaan suuntaan.

    • Pasi Orava

      Hyvä paikka, kivat ihmiset ja onhan täällä meitä oravia useampiakin!

    • orava2

      Onkos joku nähny Pasia täällä?

      • PASI ITSE

        Terveisii!

        Aika pehmeet touhuu tääl palstoil?

        Kato everesti vanha kateelline luuseri


    • SEMPPIÄJÄTKÄT&MIMMIT

      TOTUUS STADISTA: Voice on Suomen nopeimmin kasvava telemarkkinointitoimisto, joka keskittyy siihen, että tekevät myyjistään alan parhaita. Olen seurannut meiningia sivusta parisen vuotta ja kyllä pitää kutinsa. Myyjät ovat alan parhaita samoin toimiston vetäjät. Oli pakko kommentoida tämä FAKTA, sillä huomasin, että täällä palstalla terrorisoi eräs nimeton kulkuri/pelkuri, jolla tuntuu puuttuvan kivekset kun ei uskalla tunnistautua. Tämä on KATEUS! Olen nähnyt TM yrityksiä vuodesta -95 ja sama menestyjillä on aina sama rulliannsi. Ensin tehdään kovasti töitä, saadaan yritys kasvamaan ja menestymään ja sitten tulevat ne katkerat ja kateelliset väinämöisen heittelemään tomaateilla. Buusteri meni -08 20miljoonalla eurolla ja Anja muutti vakituisesti nizzaan, hänen 7 parhaasta myyjästä tehtiin aluevastaavat ja ovat saaneet myös yrityksestä sitemmin optiot. VG tulee olemaan alan suurin 5 vuoden sisällä ja tiedän, että kärkijätkät saavat aitiopaikat, kuten näissä aina menee. Tämän palstan kiusupukki voisi repiä hiuksia päästään ja laittaa ne suuhun, koska älykkyys ei taida riittää kuin tomaattien puristeluun!

      • esko&pentti

        On kyllä hyvää viihdettä, kun pari urpoa yrittää epätoivoisesti todistella firmansa olevan parasta a-luokkaa :D noh, eiköhän jokainen näe kulissin taakse ja ymmärrä mistä on kyse.


      • Erkkilä
        esko&pentti kirjoitti:

        On kyllä hyvää viihdettä, kun pari urpoa yrittää epätoivoisesti todistella firmansa olevan parasta a-luokkaa :D noh, eiköhän jokainen näe kulissin taakse ja ymmärrä mistä on kyse.

        Jep, sama kömpelö ja ylihehkuttava kirjoitustyyli toistuu. Aina löytyy näitä tietäjiä "Helsingistä" tai muualta, jotka ovat seuranneet tilannetta pitkään "aivan vierestä".


      • Pyramidihuijaus

        Alanparhaita?!?!

        Ei saatana! Jos yrityksessä ka palkka on 700e/kk per myyjä ni jo on paska ala!!


    • onkohyvä
      • olatsalA ittnA

        Jep! Ja liikevaihto 290 000, liikevaihdosta n. 30%on palkat eli tässä tapauksessa yritys on maksanut palkkaa vähän reilu 7000e per toimisto yhteensä!!

        Eli siitä laskemaan, jos vaikka myyjiä on 10 per toimisto niin keskipalkka on 700e/kk per myyjä!

        Huippu palkka? Menestyjät?

        Itse en ainakaan tuosta hinnasta edes yhdistäisi nimeäni lapsenraiskaajaan vaikka ei pitäisi mitään muuta tehdä kuin istua perseelläni!


    • Tulin,näin,lähdin

      Päällikkönä PEDOFIILI! Älkää edes harkitko!

      http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=5&t=9045&start=30

    • haloo1

      Mihin on kadonnut nämä menestyvät tämän yrityksen puolustajat palstoilta?

      • torspo

        Kotona laskevat rahojaan, riittääkö ne ruokaan loppukuuksi vai seuraavan kuun vuokraan. Samalla surkuttelevat, kun eivät pääse sinne kaupan kassalle töihin 9e/h.


    • VAROITUS

      Älkää hakeko hommiin! Huomaatte varmaan että yritys on lyhyen taipaleensa aikana herättänyt enemmän negatiivista keskustelua kuin ainutkaan Turkulainen muu alan yritys!

      Hakekaa johonkin kunnon firmaan jossa sinua arvostetaan työntekijänä etkä ole vain "työläinen pyörittämässä konetta" eli soittamassa rutiinin omaisia puheluita asiakkaille.

      Turusta löytyy monia kunnon firmoa kyseiseltä alalta!

    • PEITTELIJÄT

      HUOMATKAA KUINKA PALJON TÄÄLTÄ ON POISTETTU KOMMENTTEJA!!!
      Heittäkääpä villi veikkaus, onko Voice Groupin pedaripoijjaat pyytäneet poistamaan negatiivisia vai positiivisia kommentteja täältä?

      Täältä on poistettu yli puolet kommenteista ja silti jäljelle jäävistä iso osa on negatiivista palautetta. Kertoo vähän millainen pulju on kyseessä.

      Tuolla vielä lisää keskustelua samaisesta puljusta, eikä paljon kehuta sielläkään!
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13402374

    • missi

      No olihan tuolla kiva olla,etenkin jäin kaipaamaan Hitleriä.

    • Venividivici

      Paska lafka! Hlvtin ylimielinen johtoporras, ilman pienintäkään johtamisen taitoa! Tulee käskyt heitä ylemmältä taholta ja nämä Turun toimiston pellet ovat vain keulakuvana ja ottavat kunnian muka "suomen isoimman telemarkkinointi organisaation" johtamisesta. Oikein paha olo tulee kun niitä poikia katsoo ja kuuntelee.

      Kaikki jotka tätä harkitsee työpaikkana, pysykää kaukana. Firma on menossa nurin, joten pitkäaikasemman työn saat jopa jäätelön myynnistä TALVELLA!

    • b2bmyyjä

      Mitä myyvät nykyään? Kuulemma ei myy enää sähköä vaan yrityksille kuulemma jotain huijauspakettia?

      • itsgoingdown

        Se kertoo jo lafkasta jotain kun vuoden sisään kolme HUOM KOLME!!! sähköyhtiötä on katkaissut kyseisen ketjun kanssa yhteistyö sopparin. Kaikkien kohdalla kyse siis liian epärehellisestä ja laaduttomasta markkinoinnista.

        Tämä kyseinen yrityspaketti on kusetuksen kukkaruukku ja kulmakivi. Pyrkivät saada mahdollisimman paljon ns. "ilmapallo" kauppoja tehty siinä toivossa, että yrittäjät eivät taju yrittää perua.

        Voice Groupin viimeinen hengen veto, kohta tämä on ohi ja turussa yksi epärehellinen yritys vähemmän.

        Peace!


      • PaskaaRoskaaMedia

        NYT SE ON OHI!

        Voice Groupin aika on loppu, mutta samassa tilassa, samoilla naamoilla jatkaa nyt PR Media niminen lafka, joka on täyttä kusetusta. Myyvät googlen ilmaista palvelua yli tuhannen euron hintaan. Yrittäjät varokaa älkääkä ostako mitään.


    • hollaholla

      Onko tätä enää?

      Kotisivut on poissa, yrityksen osoite on siirtynyt helsinkiin ja päättäjät on vaihtunut.

      Vai onko uusi nimi luukussa mutta kusetus jatkuu edelleen?

    • ylläri

      Olin Voicella pari viikkoa töissä ja sain palkaa 50 eur, koko ajasta. Tuntipalkkaa ei makseta mikäli ei ole ollut yli kuukauden töissä (vain provikka). Koulutusta ei myöskään anneta.

      • exvg

        Millon olit hommissa? mitä myit?


    Ketjusta on poistettu 121 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe