Onko jollain jotain kokemusta paikasta?
Kutsuivat haastatteluun kun olin hakenut johonkin heidän yhteistyökumppanilleen hommiin, mutta vähän epäilyttää kun tuolla aiemmalla palstalla oli niin paljon huonoja kokemuksia
VOICE GROUP TURKU
11
170
Vastaukset
- markoboi1
Ei kannata. Tunnen toisen niin kutsutun "tiiminvetäjän" poikaystävän joka on myös ollut tuolla hommissa. Hän kuulemma loppuajalta siellä ei tienannut mitään ja tämä ns "tiiminvetäjä" tienaa alle tonnin kuussa kuulemma.
Pistää vähän miettimään että paljonkohan "pelkät" myyjät tienaa sitten.- Kusettajat
Myyjänä tienasin n. 300€ kuussa.. en jää toiseksi kuukaudeksi edes katsomaan paljonko tulee.
IME "POMO" SYKKIVÄÄ! En ihmettele että muijasikin lähti!
- Älähae
Samaa olen myös kuullut, että huonoa palkkaa maksavat.
Toisella palstalla sanottiin myös että toinen päälliköistä on tuomittu pedofiili?!?! - Sisäänpuhuttu
Olen ollut täällä nyt vähän reilu viikon, lähden kyllä heti kun jotain parempaa ilmaantuu. Melkein voisin lähteä tukien päällekkin hetkeksi koska tämä on niin ahdistavaa työtä.
"Päälliköt" heittävät seksistisiä ja rasistisia vitsejä koko ajan, jopa soittoajalla. Palaverit ovat pahimpia.
Myynnissä mennään määrä eikä laatu edellä, suoranaiseen valehteluun sentään ei kannusteta mutta kaikki on sallittua kaupan saamiseksi.
Päälliköt hehkuttavat joitain vanhoja työntekijöitä ja heidän huipputuloksiaan, aika jännä että jos nämä olisivat todellisia tuloksia, esim joku vanha myyjä teki parhaimmillaan kuulemma 10 sopimusta tuntiin niin miksi nämä tyypit lopettaisi jos nettoavat tälläistä summia??- NytViisaampi
No mä tein kyseisessä puljussa päivittäin suunnilleen 10 kauppaa. Palkka maksettiin soittotunneilta ei koko työssäoloajalta ja silti kokonaispalkka jäi joka kuukausi muutamaan sataan.
Voin sanoa että jäi työsuhde lyhyeksi ja nyt teen kaupan alalla parilla kaupalla päivässä parempaa liksaa.
Ja itse myös näitä aikanaan töihin huijattuja. Soitettiin, että yksi paikka vapaana uudessa projektissa ja olivat saaneet yhteystiedot yhteistyökumppanilta. Tuolloin luvattiin palkkaa 6 e pohja bonukset 8e kauppa. Myös koulutusten ajalta luvattiin maksaa. Vaan ei koskaan tulleet.
Eli vinkkinä kaikile hae töitä muualta tai keksi muuten parempaa ajanvietettä. Työkkäristäkin saa paremmat rahat.
- OKK
Kantsii välttää. Turussa on lukuisia parempia myynti firmoja.
- Hämmentävää
Myykö nää mitä nykyää?
Joku huhuili että ois SEY katkas liiallisten reklamaatioiden takia myynti sopparin ja sit alkoivat myydä finkraftia mut Oulussa olevan North Salesin (joka on saman päämiehen alla kun Voice Group) Facebook sivuilla puhutaan että myyvät Nordic Greeniä???- Jones1
Ensin myivät Suomen Energiaa joka katkaisi sopimuksen juuri reklamaatioiden takia, sitten myivät hetken Finkraftia mutta samalla laadulla kun ennen joten sekin sopimus katkaistiin.
(Turussa on muuten kuulemma toinenkin firma joka edustaa Finkraftia eikä ole tähän organisaatioon liitännäinen? He ovat kuulemma virallinen edustaja joten maksavat parempaa provikkaa kun Voice Groupin sopimus oli välikäden kautta)
Nyt on tosiaan hetken ollut tuo Nordic Greeni, saa nähdä kauanko se pysyy.. - ex-työntekijä
Enpä kyllä yhtään ihmettele. Olin tuolla hetken töissä noin vuosi sitten ja iso osa kaupoista tehtiin todella aggressiivisella myyntityylillä. Peruutuksia ja reklamaatioita on varmasti tullut paljon.
- Mitenoisko
Firman kannattavuus perustuu siihen että huijataan työntekijät taloon, he pysyvät hyvässä lykyssä viikon, mutta tänä aikana tehdyistä kaupoista eivät joudu maksamaan palkkaa koska eivät allekirjoita työsopparia mielellään vaan aina löytyy uusia tekosyitä.
Itselle kävi juuri näin. Meitä on varmasti useampia, joten miten olisi joukko kanne Voice Groupia vastaan? Menisi paska konkkaan siinä rytäkässä! - b2bmyyjä
Kuulin, että myyvät jotain B2B hommia nykyään? Kellään tietoa tästä?
Mikä tuote ja minkä päämiehen toteuttamana? Ei kai mitään hakemistoja tai adwords skeidaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2742507Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762419SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis121615- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis511510Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1331359
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821049Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731029