VOICE GROUP TURKU

työtönmyyjä92

Onko jollain jotain kokemusta paikasta?

Kutsuivat haastatteluun kun olin hakenut johonkin heidän yhteistyökumppanilleen hommiin, mutta vähän epäilyttää kun tuolla aiemmalla palstalla oli niin paljon huonoja kokemuksia

11

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • markoboi1

Ei kannata. Tunnen toisen niin kutsutun "tiiminvetäjän" poikaystävän joka on myös ollut tuolla hommissa. Hän kuulemma loppuajalta siellä ei tienannut mitään ja tämä ns "tiiminvetäjä" tienaa alle tonnin kuussa kuulemma.

Pistää vähän miettimään että paljonkohan "pelkät" myyjät tienaa sitten.

• Kusettajat

Myyjänä tienasin n. 300€ kuussa.. en jää toiseksi kuukaudeksi edes katsomaan paljonko tulee.

IME "POMO" SYKKIVÄÄ! En ihmettele että muijasikin lähti!

• Älähae

Samaa olen myös kuullut, että huonoa palkkaa maksavat.

Toisella palstalla sanottiin myös että toinen päälliköistä on tuomittu pedofiili?!?!

• Sisäänpuhuttu

Olen ollut täällä nyt vähän reilu viikon, lähden kyllä heti kun jotain parempaa ilmaantuu. Melkein voisin lähteä tukien päällekkin hetkeksi koska tämä on niin ahdistavaa työtä.

"Päälliköt" heittävät seksistisiä ja rasistisia vitsejä koko ajan, jopa soittoajalla. Palaverit ovat pahimpia.

Myynnissä mennään määrä eikä laatu edellä, suoranaiseen valehteluun sentään ei kannusteta mutta kaikki on sallittua kaupan saamiseksi.

Päälliköt hehkuttavat joitain vanhoja työntekijöitä ja heidän huipputuloksiaan, aika jännä että jos nämä olisivat todellisia tuloksia, esim joku vanha myyjä teki parhaimmillaan kuulemma 10 sopimusta tuntiin niin miksi nämä tyypit lopettaisi jos nettoavat tälläistä summia??

• NytViisaampi

No mä tein kyseisessä puljussa päivittäin suunnilleen 10 kauppaa. Palkka maksettiin soittotunneilta ei koko työssäoloajalta ja silti kokonaispalkka jäi joka kuukausi muutamaan sataan.
        Voin sanoa että jäi työsuhde lyhyeksi ja nyt teen kaupan alalla parilla kaupalla päivässä parempaa liksaa.

Ja itse myös näitä aikanaan töihin huijattuja. Soitettiin, että yksi paikka vapaana uudessa projektissa ja olivat saaneet yhteystiedot yhteistyökumppanilta. Tuolloin luvattiin palkkaa 6 e pohja bonukset 8e kauppa. Myös koulutusten ajalta luvattiin maksaa. Vaan ei koskaan tulleet.

Eli vinkkinä kaikile hae töitä muualta tai keksi muuten parempaa ajanvietettä. Työkkäristäkin saa paremmat rahat.

• OKK

Kantsii välttää. Turussa on lukuisia parempia myynti firmoja.

• Hämmentävää

Myykö nää mitä nykyää?
      Joku huhuili että ois SEY katkas liiallisten reklamaatioiden takia myynti sopparin ja sit alkoivat myydä finkraftia mut Oulussa olevan North Salesin (joka on saman päämiehen alla kun Voice Group) Facebook sivuilla puhutaan että myyvät Nordic Greeniä???

• Jones1

Ensin myivät Suomen Energiaa joka katkaisi sopimuksen juuri reklamaatioiden takia, sitten myivät hetken Finkraftia mutta samalla laadulla kun ennen joten sekin sopimus katkaistiin.
        (Turussa on muuten kuulemma toinenkin firma joka edustaa Finkraftia eikä ole tähän organisaatioon liitännäinen? He ovat kuulemma virallinen edustaja joten maksavat parempaa provikkaa kun Voice Groupin sopimus oli välikäden kautta)
        Nyt on tosiaan hetken ollut tuo Nordic Greeni, saa nähdä kauanko se pysyy..

• ex-työntekijä

Enpä kyllä yhtään ihmettele. Olin tuolla hetken töissä noin vuosi sitten ja iso osa kaupoista tehtiin todella aggressiivisella myyntityylillä. Peruutuksia ja reklamaatioita on varmasti tullut paljon.

• Mitenoisko

Firman kannattavuus perustuu siihen että huijataan työntekijät taloon, he pysyvät hyvässä lykyssä viikon, mutta tänä aikana tehdyistä kaupoista eivät joudu maksamaan palkkaa koska eivät allekirjoita työsopparia mielellään vaan aina löytyy uusia tekosyitä.

Itselle kävi juuri näin. Meitä on varmasti useampia, joten miten olisi joukko kanne Voice Groupia vastaan? Menisi paska konkkaan siinä rytäkässä!

• b2bmyyjä

Kuulin, että myyvät jotain B2B hommia nykyään? Kellään tietoa tästä?

Mikä tuote ja minkä päämiehen toteuttamana? Ei kai mitään hakemistoja tai adwords skeidaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      90
      1466
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1023
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      382
      857
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      155
      843
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      719
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      631
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76