Maskeeraus kurssi????

Sisäinenblondi

Hei olen jo pitkään halunnut oppia maskeerausta tietääkö kukaan mistään maskeeraus kursseista joka kestäisi päivän tai pari en nimittäin tahtoisihakea maskeerauskouluun koska ne ovat todella kalliita ja olen myös kuullut että nämä maskeerauskoulut eivät olisi edes niin hyviä mutta tietääkö tai onko kuullut maskeeraus kursseista? Tiedän että sellasian joskus pidetty pidetäänkö enää?

13

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s1lly

      opettelet ite :) youtubesta löytää erilaisia maskeeraus/meikki tutoriaaleja.
      mä oon myös ottanu blogeista mallii harjotuksiin.
      http://roseshock.blogspot.fi/ < tuolla on esimerkiksi mahtavia erilaisia meikkejä!!!
      http://tuoruusuinentie.blogspot.fi/ < tämä bloggaaja taas tekee upeita kasvomaalauksia ja tutoriaaleja, joista ite oon joitain harjotellu :)

    • Toiminta kieltoon

      Pysykää kaukana ainakin Headhousesta. Suurta huijausta. Omistaja velkaa joka puolelle, erittäin epäluotettava. "Opetus" ala -arvoista.

    • lyhyt meikkauskurssi

      Googlaa Koulutus Center , Msker tai Make Up For Ever Academy

    • Makerissa

      En suosittele Make Up For Ever academya. Makerissa on ainakin eri kursseja, joista voi valita, tai käydä kaikki, ei siis tartte maksaa turhasta, kuten esim. MUFEssa.

      • Lyhytkurssin käynyt

        Make Up For Ever Academyssä lyhytkurssin juuri käyneenä voin sanoa, että kurssi oli todella loistava, intensiivinen, opettavainen ja hauska! Olen aikomassa osallistua myös muihin lyhytkursseihin, sillä asuntolainan takia en voi mennä "pitkille" kursseille. Olen saanut todellisen lisäboostauksen kampaajan työni ohelle ja tunnen olevani varmempi meikkaaja kesän morsiusmeikkauksiin :)

        Siellä on myös mm. englanninkielinen meikkaajakurssi, joten edellisen kirjoittajan postaus on väärää tietoa.


    • Makerissa

      Kyllähän näitä lyhyt kursseja on joka puolella. Kyse oli enemmänkin pitemmistä ammattiin valmistavista koulutuksista.

      • Tietoa kaipaava

        Onko Makerissa vain kaksi kuukautta (onko siis tämä ns. pitempi kurssi?) kestävä kurssi riittävä aika valmistamaan esim. miehen kauneusalan ammattilaiseksi (=meikkaajaksi)? Tekeeko Maker "tumpelommeikkaajasta" ammattilaisen siinä ajassa? Onko heidän todistuksellaan mitään arvoa maskeeraajan ammattitutkintoon verrattuna tai kansainvälisyyden kannalta? Olisin kiinnostunut tästä alasta vuoden opintojeni jälkeen.


      • EI meikkaaja
        Tietoa kaipaava kirjoitti:

        Onko Makerissa vain kaksi kuukautta (onko siis tämä ns. pitempi kurssi?) kestävä kurssi riittävä aika valmistamaan esim. miehen kauneusalan ammattilaiseksi (=meikkaajaksi)? Tekeeko Maker "tumpelommeikkaajasta" ammattilaisen siinä ajassa? Onko heidän todistuksellaan mitään arvoa maskeeraajan ammattitutkintoon verrattuna tai kansainvälisyyden kannalta? Olisin kiinnostunut tästä alasta vuoden opintojeni jälkeen.

        Pari kuukautta ja olisi siis valmis meikkaaja? Kuulostaa hurjalta! Olin juuri MACillä juhlameikissä, ja juttelin samalla meikkaajan kanssa. Hän oli käynyt neljän kuukauden meikkaajakurssin ja totesi, että sekin oli lähes liian lyhyt. Ja vaikka on nainen ja harrastanut meikkaamista koko ikänsä. Epäilen siis todella että kahdessa kuukaudessa oppisi 0:sta sataan meikkaamisen kaikki osa- alueet. Tietoa kaipaava, kannattaa ottaa elvää kurssien pituuksista ja vertailla niitä. Näin maalaisjärjellä ajateltuna.


    • Lastentarhako!?

      Mul oli Mufesta korkeet odotukset, liian korkeet. Mut ihmisillähän on erilaiset laatu vaatimukset. Et sillee.

      • Meikkaajan töitä on!

        Luuserioppilas. Täällä taas kirjoittelee meidän luokan ikäloppu luuserioppilas. Sorry sulle, ettei vieläkään ole saanut ammattia, katse peiliin ehkä kannattaisi. Tai sit laita lääkitys kohdilleen, sekoboltsi kaalisi kuntoon! Mulla on meikkaajana duunia ihan kivasti! Jos sulla ei ollut rohkeutta mennä työharjoitteluihin ja näin saada verkostoa, oma syysi. Voisin vannoa, että meillä "lastentarhalaisilla" duunia on.


      • Aktiivinenmaskeeraaja

        Allekirjoitan edellisen puhujan lauseet täysin. Niillä, jotka " vaan" kävi koulua eikä ollenkaan työharjoitteluissa, töitä ei ole mutra me, jotka olimme aktiivisia duunia on koska verkostoa tuli kivasti rakennettua koulu aikaan.


    • Makerissa

      Suosittelen Makeria kokemuksesta. Olipa tarkotuksesi opiskelulle mikä tahansa.

    • Espis

      Onko kellään kokemusta näistä ulkomailla, esim. Espanjassa toimivista "kouluista"?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe