Paras tapa poistaa karvat intiimialueelta?

posliini:p

Niin mikäs olisi se paras tapa poistaa ihokarvat ihan koko intiimialueelta. Oon sheivannu intiimialueen aina ihan joka paikasta siitä lähtien kun karvani alkoivat kasvamaan kun vaan pysty olemaan karvojen kanssa. Ongelmahan on sen sheivauksen kanssa että karvat on aina lähteny mutta tulee aina niitä punaisia näppyjä vaikka monta vuotta olen alapään sheivannut. Toiseksi joudun sheivaamaan joka päivä kun kasvaa niin nopeasti enkä halua sänkeä. Intiimialueen iho ei saa siis rauhoittua yhtään :/ Mikä olisi paras vaihtoehto karvattomaan alapäähän pitkäksi aikaa ja ettei jäisi moneksi päiväksi sellaiset ilettävät punaiset näpyt? Hirveän kiitollinen kaikille vastaajille :)!

13

2928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3582

      Sokerointi on hyvä, ihanan sileät paikat pitkään! :)

      • wanttoknow

        Kuinka pitkään?:)


      • 3582
        wanttoknow kirjoitti:

        Kuinka pitkään?:)

        Mä käyn sokeroinnissa n. kerran kuussa. Paikat pysyy sileenä ku vauvan peppu joku parisen viikkoa, sit rupee pikkuhiljaa karvaa kasvamaan. Mulla on aika voimakas karvankasvu, tiiän pari kaveria jotka käy harvemmin koska niitten karvat ei vaan kasva niin nopeesti. Ja sokeroinnin jälkeen kun karvat rupee pikkuhiljaa kasvamaan takas niin voi nyppiä pinseteillä niitä pois et säilyy sileenä pidempään. :)


      • wanttoknow
        3582 kirjoitti:

        Mä käyn sokeroinnissa n. kerran kuussa. Paikat pysyy sileenä ku vauvan peppu joku parisen viikkoa, sit rupee pikkuhiljaa karvaa kasvamaan. Mulla on aika voimakas karvankasvu, tiiän pari kaveria jotka käy harvemmin koska niitten karvat ei vaan kasva niin nopeesti. Ja sokeroinnin jälkeen kun karvat rupee pikkuhiljaa kasvamaan takas niin voi nyppiä pinseteillä niitä pois et säilyy sileenä pidempään. :)

        Kiitti tiedosta. :)
        Montako kertaa oot käynyt tuossa hoidossa? Väheneekö karvat joka kerta?


      • 3582
        wanttoknow kirjoitti:

        Kiitti tiedosta. :)
        Montako kertaa oot käynyt tuossa hoidossa? Väheneekö karvat joka kerta?

        Mä oon nyt parin vuoden ajan käyny joka kesä, paitsi nyt varmaan jatkan talven yli käyntejä. Aluksi otin kaikki pois mutta nyt otan vaan vähän runsaamman bikinirajojen sokeroinnin, halvempi ja sattuu vähemmän kun ei oteta niitä sisempiä karvoja.
        Ekat kerrat se varmaan sattuu tosi paljon, et pitää vaan purra hammasta mut yleensä se on ohi n. 15 minuutissa. Ehkä ekalla kerralla menee vähän pidempään. Ja sit kannattaa kuoria ja kosteuttaa ihoa tosi hyvin kertojen välissä, ei tuu sisäänpäinkasvaneita karvoja niin paljon.
        Mut tosiaan, riippuu miten sulla yleensäkin karvat kasvaa mutta mullakin huomaa että kun on muutaman kuukauden ajan käynyt niin ei ne niin nopeesti kasva. Joillain onnekkailla saattaa hidastua huomattavasti karvankasvu mutta mulla se on niin voimakasta..tai eihän sitä tiiä jos on parin vuoden ajan käynyt säännöllisesti. Nythän mä oon joka kesä joutunu aloittaa "alusta" koska en oo talven aikana käyny.


      • wanttoknow
        3582 kirjoitti:

        Mä oon nyt parin vuoden ajan käyny joka kesä, paitsi nyt varmaan jatkan talven yli käyntejä. Aluksi otin kaikki pois mutta nyt otan vaan vähän runsaamman bikinirajojen sokeroinnin, halvempi ja sattuu vähemmän kun ei oteta niitä sisempiä karvoja.
        Ekat kerrat se varmaan sattuu tosi paljon, et pitää vaan purra hammasta mut yleensä se on ohi n. 15 minuutissa. Ehkä ekalla kerralla menee vähän pidempään. Ja sit kannattaa kuoria ja kosteuttaa ihoa tosi hyvin kertojen välissä, ei tuu sisäänpäinkasvaneita karvoja niin paljon.
        Mut tosiaan, riippuu miten sulla yleensäkin karvat kasvaa mutta mullakin huomaa että kun on muutaman kuukauden ajan käynyt niin ei ne niin nopeesti kasva. Joillain onnekkailla saattaa hidastua huomattavasti karvankasvu mutta mulla se on niin voimakasta..tai eihän sitä tiiä jos on parin vuoden ajan käynyt säännöllisesti. Nythän mä oon joka kesä joutunu aloittaa "alusta" koska en oo talven aikana käyny.

        Ai jaa.. ite hakisin vähä pysyvämpiä tuloksia, ku mullakin on tosi nopeeta tää karvan kasvu. :/


    • glitterikoukku

      Sokerointi kannattaa tehdä neljän viikon välein, silloin karvatuppi ei ole vielä niin iso, että karvanpoisto merkittävästi sattuisi. Itse käyn brassissa heavenlynailsissa (http://www.heavenlynails.fi), olen käynyt jo monta vuotta. Esimmäinen kerta teki kyllä melko kipeää kun karvoitus oli vahvaa, mutta kun säännöllisesti käy, niin karva kasvaa heiveröisempänä ja harvempana takaisin, eikä poisto juurikaan enää tunnu miltään. Voin suositella lämpimästi käyttämääni hoitolaa.

    • Auttakaatyhmää.com

      Voiskos joku vielä selittää tyhmälle, et mitä siihen sokerointiin oikeen liittyy?? Eli miten se tehään?? Makaatko pöydällä ja joku repii sun alapäästä karvoja, vai siis miten?? O.o

      • Mulla näin

        Joo, ainakin mulla näin että meet sinne huoneeseenmissä sokerointi tehdään, sitten housut ja pikkarit pois ja meet makaa sellaselle tuolille mitä ne säätelee niin että oot sopivalla korkeudella ja laittaa makuuasentoon. Sit ainakin tuolla missä mä käyn niin ne putsaa sul alapäätä ja laittaa vähän talkkia, nut jossain paikoissa pitää ite käydä alapääpesulla. Sit ne sillä sokerimassalla rupee irrottaa karvoja, ja riippuu ihan et onko halunnut brassin vai bikinirajat vaan vai miten että mistä ottaa ja kauan menee. Sit ku on valmista niin putsaa uudestaan paikat ja laittaa kosteusvoidetta/öljyä ja sit voit laittaa housut jalkaan :)


      • Karvat kuuluu olla
        Mulla näin kirjoitti:

        Joo, ainakin mulla näin että meet sinne huoneeseenmissä sokerointi tehdään, sitten housut ja pikkarit pois ja meet makaa sellaselle tuolille mitä ne säätelee niin että oot sopivalla korkeudella ja laittaa makuuasentoon. Sit ainakin tuolla missä mä käyn niin ne putsaa sul alapäätä ja laittaa vähän talkkia, nut jossain paikoissa pitää ite käydä alapääpesulla. Sit ne sillä sokerimassalla rupee irrottaa karvoja, ja riippuu ihan et onko halunnut brassin vai bikinirajat vaan vai miten että mistä ottaa ja kauan menee. Sit ku on valmista niin putsaa uudestaan paikat ja laittaa kosteusvoidetta/öljyä ja sit voit laittaa housut jalkaan :)

        Hyi helvetti..mennä sinne levittelemään jalkojaan... Ja tulos on kun raaka broileri! Ikinä en miehenä haluaisi nähdä naisella karvatonta jalkoväliä. Karvat kuuluu alapäähän, kainalot on mukavat jos on ajellut.


    • Kokeilija81
    • karkkki

      ehdotus on koti valoimpulssilaite-kallis mut ilmeisen toimiva

    • Glitterikoukku = ...

      Nyt on kyllä tosi tyytyväinen asiakas!!
      Hihi, nyt on kyllä tuo nimimerkki glitterikoukku oikein äärimmäisen tyytyväinen "asiakas". Oikein sydämelleen on ottanut tuon heavenly nailssissa käynnin. Ilmeisesti rahaa löytyy aivan kuin roskaa. Mainostaminen tuolla tavoin on rikos.

      Tässä ollaan otettu lips liftingiä, heavenly nailssia mainostaen:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9919465

      tässä ollaan otettu ripsienpidennykset:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10982339

      tässä ihonhoitoa:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10983311

      tässä haukutaan toinen hoitola, ja suositellaan heavenlynailssia:


      näitähän löytyy, googlaatte vaan glitterikoukku ja suomi24.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1792
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      123
      1240
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      245
      907
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      867
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe