Mariacos Lips Lifting!!

ffifi

Onko kukaan kokeillut? Toimiiko oikeasti? Onko hintansa arvoinen? :))

24

4029

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fuusti

      kokeilin kerran.. vaikutus kesti noin tunnin ja saattoi johtua siitä aineesta joka sen hoidon jälkeen levitettiin huulille. toki voi olla että asia on eri kun ottaa sarjahoitona, en tiedä. ilmeisesti kyllä huulten kuivuus vähenee, mutta turvottavaa vaikutusta ei tullut ainakaan minulle. :(

    • 18+6
    • hoidon ottaja

      Minä kävin ja rakastuin!!! Itselläni siis ei ylähuulta juuri ollenkaan!

      Missä kävit ottamassa??

      Minä kävin ihan maahantuojan luona tästä syystä, kun olen ottamassa kyseisen tuotteen itselleni omaan yritykseen loppuvuoden puolella.
      Ja kävin itse kokeilemassa hoidon ensin, jotta näen itse sen tuloksen ja että tiedän mitä myyn asiakkailleni.

      Näin siis minulle tehtiin hoito sielä:
      1.Ensin puhdistettiin huulet kunnolla
      2.Lisättiin hyaluroni-neste/geeli huuliini
      3.Blue light-hoitoa tehtiin 1min

      ja tämä kaikki tehtiin 5 kertaa eli aikaa meni noin 5-7min

      Kotiin annettiin kotihoito tuote jota suositellaa käytettävän jatkuvasti tyyliin 5-7 kertaa päivässä (ns. Huulia turvottava) tuote.

      Hoitoahan suositellaan 1x viikko, jonka jälkeen sitten 1xkk ylläpitohoitona

      vaikutus kesti 3 päivää ja minä tarvitsisin sarjahoidon syystä että tupakoin ja ikää 35v.
      Huuleni on kuivat ja ei juurikaan kosteutta huulissa.
      Nyt on kulunut hoidosta 5 päivää ja mielestäni omistan edelleen ylähuulen

    • hoidon ottaja

      Korjaus tuohon ylä tekstiin.
      Siis puhdistusta ei tehty välissä vai siis alussa mutta nestettä lisättiin välissä ja sitten valohoito.

    • taastätämainostusta

      Ei noista kuvista juuri mitään eroa huomaa. Tää on mun mielestä taas näitä "rahat pois tyhmiltä" juttuja.

    • aRGLjoåjåokjåo

      Niinpä mutta yrittäähän saa. Saman tuloksen (ellei jopa paremman) saa ostamalla vaikka seppälästä tms. halvan huulikiillon jolla on turvottava vaikutus....

    • huuleri

      Kävin tuon 6 kertaa ja jatkossa käyn kerran kuukaudessa. Minulla on nyt ylähuuli!!! ;D
      Ainakin minulle tämä toimii paremmin kuin seppälän huulikiillot. ;D
      Huomaan, etenkin hymyillessä, että ylähuuli ei katoa. Mikään tuksuhuuli minusta ei tullut.

    • rohtunut

      Mulla oli tosi kuivat ja rohtuneet huulet ja sain tästä hoidosta apua. Otin sarjahoidon eli mulle tehtiin se 4 kertaa ja ostin sen kotihoitotuotteen jota olen sitten käyttänyt pari kertaa päivässä!
      Isoa turvotusta en huomannut koska omat huuleni ovat isot mutta väri oli punaisempi ja ei kuivunut enää huulet! :) Pääsin siis huulirasva addiktista eroon.
      Aijon käydä myös syksyllä ja talvella hoidossa!

      Tuolta näkee palvelupisteet ja kuvia:
      http://www.mariacos.fi/lips-lifting/palvelupisteet

    • Manit goodbye

      Ei se ole tyhmä, joka rahan pyytää, vaan se joka sen antaa.

    • surku-78-

      Ihan huuhaata! Mulle on tehty n. 10 kertaa enkä huomannu yhtään mitään!

    • weIHFIJSA

      Mariacos käy itse itseään mainostamassa! Menin kokeilemaan näiden viestien innoittamana ja tosiaan ei mitään muuta tulosta kun kirvelyä huulissa. Nyt kun nämä "kehut" täältä lukee uudestaan, huomaa että ne on saman kirjoittajan tekstiä! Ihan huijausta koko Mariacos!

      • Hei

        Kiitos kommenteistanne. Nyt vastaa Hair and Beauty Mariacos Finland Oy.n puolesta Maria Rummukainen. En ole itse laittanut viestejä tänne vielä, joten mielelläni pyynnöstäsi nyt laitan ja kommentoin asiaa myös meidän näkökulmastamme. Meillä on Suomessa 2 eri sesonkia, syys/ talvi aikaan hoidamme pääasiassa rohtuneiden huulten ja huulten pysty juonne kuivuus ongelmia ammattilais huulten hoito menetelmällämme, hoitoa saa vain valtuutetuista Mariacos Lips Lifting Studioista.
        Kevät / kesä on taas uudelleen muotoilun aikaa. Kysymyksessä on luonnonmukainen menetelmä ja tällöin myös lämpötilalla on vaikutusta huulen turpoamiseen johtuen verenkierrostasi.
        Olen pahoillani jos olet odottanut Mariacos Lips Lifting huulihoidon tekevän saman efectin kuin pistos hoidot, sellaista "tuksu" efectiä et saa menetelmällämme edes sarjahoidolla aikaan. Menetelmä on loistava 40 ikäisen naisen nuorekkuuden ylläpitoon huulialueella. ja nuoremmilla se ennalta ehkäisee toki pystyjuonne ryppyjen muodostumista sekä uudelleen muotoilee huulet luonnollisella tavalla.
        Kysyisinkin sinulta, jos hoito ei toimi, kuten vahvasti esitit, miksi meitä Mariacos Lips Lifting Studio jäsen hoitoloita on Suomessa jo yli 120 pistettä mistä tätä hoitoa saa. Lisäksi sitä saa kaikista Pohjoismaista, Virosta, Venäjältä ja Espanjasta.... joten realistisin odotuksin, tämä luonnonmukainen huulten tehokosteutus hoito kyllä toimii!
        Yleisin hoidon epäonnistumiseen vaikuttava tekijä on se ettei asiakas käytä säännöllisesti hoitoon kuuluvaa Led Gloss Activator tuotettaan, jonka tarkoitus on Aktivisoida verenkierron vilkastuttamisen kautta aina uudelleen ja uudelleen sokerimolekyli joka imeytetään huuliin koneellisen hoitolan hoidon aikana. Sekä sama kotihoito tuote myös suojaa ettei huuliin saatu kosteus katoa siltä heti pois!
        Itse yksistään hoitolassa käyty hoitokerta tai sarjahoitokaan ei riitä. Asiakkaan tulisi muistaa käyttää tuotetta säännöllisesti! Näin hoito toimii todella moitteettomasti, mielellään tuotetta kannattaisi laittaa jopa yöksi!. Lisää infoa nettisivuiltamme www.mariacos.fi ja sieltä kysytyimmät kysymykset! Toivon että tämä selkiinnytti hiukan asiaa meille kaikille!

        Ystävällisesti Maria Rummukainen / Hair and Beauty Mariacos Finland Oy


    • fsdopjbjo

      Tää voitas valita vuoden turhakkeeksi. Maksat itsesi kipeäksi jostain sarjahoidosta, jonka lopputulos on mitäänsanomaton ja paremman tuloksen saat 3€ huulia turvottavalla huulikiillolla.

    • glitterikoukku

      Käyn itse ottamassa kolmen viikon välein kosteutushoidon samalla kun ripseni huolletaan. Hoitolani on Kauneuskeskus HeavenlyNails. Olen ollut todella tyytyväinen. Huulien väri on parantunut, huulien linja selkeytynyt, eikä rohtumista ole ollut koko viime talvena eikä kesän aikana lainkaan.

      Voin suositella lämpimästi huulten kosteutushoitoa HeavenlyNailsissa!

    • dagagaa

      Mulle tää "hoito" oli pettymys! Ei tuloksia, ainoastaan kirvelyn tunne hoidon aikana ja puol tuntia sen jälkeen :(

    • teaassa

      miettikää oikeesti mikä vaikutus on hyaluron hapolla ja led-valolla??? Niinpä.

    • Jukka poika
    • Teeeekkkcf

      Jaahas, tästä ketjusta on poistettu runsaasti pettyneiden asiakkaiden kommentteja :/ eikö kokemuksistaan saa siis kertoa jos ne on negatiivisia?

    • Ledvalo3434

      Mun mielestä se huulikiilto joka kuuluu tohon hoitoon toimii mainiosti yksinäänkin. Ainakin paras turvottava huulikiilto mitä olen kokeillut. Led-valo hässäkän tulos kesti tosiaan muutaman tunnin..

    • jennifr1

      Eli kannattaa ostaa vaan joku turvottava huulirasva ja säästää rahaa aika rutkasti.

    • Jenna Salmi

      Turha tulla tänne märisemään, jos ei ole edes kokeillut hoitoa, tai huuligeeliä kertaakaan. Nimettömät mustamaalaa taas kun ei ole muutakaan tekemistä elämässä

    • pettynyt

      Kallis kone ja EI toimi kenelläkään! Tein hoitoja hammasta purren, koska se EI todellakaan tehonnut yhdellekkäään asiakkaalleni ... Ihan huuhaata!!

    • sdijijfifjdifd

      Mitä maksoitte koneesta aloituspaketista? Saksasta ihan samaa konetta saa parilla sadalla.

    • tarde

      Mulla toimii todella hyvin. Otin sarjan ja nyt käyn noin kuuden viikon välein hoidossa. Huulet ei enää rohdu!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe