Itse itsensä ateistiksi nimittänyt kannattaa kuolemantuomiota. Ottaa ikäänkuin Jumalan aseman itselleen päättää, kuka saa elää ja kuka kuolla. Downin- syndroomaa sairastavan hänen mielestää saisi tappaa.
Itse tiedän tälläisen kehitysvammaisen, joka on uskossa ja täyttynyt Pyhällä Hengellä, kielet siitä merkkinä. Meni alttarille ja pyysi minua siunaamaan itseään. Sitten hän siunasi minua. Meillä oli yhteinen taivashetki.
Onhan psyykkisestikin vammaisia, päällepäin terveen näköisiä, mutta häiriintyneitä ihmisiä. He ovat tuhat kertaa suurempi taakka ympäristölleen ja jos on puoliso, hänelle. Usein tuommoisilla on jo 35 vuotiaana takanaan 5 - 6 puolisoa.
Karmeaa tekstiä jumalattomalta - kuolemantuomio!
32
177
Vastaukset
- k.kiusaantunut
Tarkoitat minua mutta en ole ateisti, vaan agnostikko.
Minä olen eri mieltä kuin Päivi Räsänen ja te hänen kaltaisensa. Päkä nimittää abortin tekijöitä teurastajiksi. Sinä, koleerikko, nimität minua kuolemantuomion kannattajaksi.
Olen sitä mieltä että se nainen joka kantaa kohdussaan vammaista lasta hänellä on oltava oikeus itse päättää haluaako ja pystyykö hän kantamaan sitä vastuuta jota vammainen lapsi syntyessään tuo.
Päivi on tehnyt monta lakialoitetta jossa myöhäiset(ennen 20.raskausviikkoa) raskaudenkeskeytykset estettäisiin ja äiti pakotettaisiin vammaisen huoltajaksi.
Minusta Päivi ei tajua mitä tekee. Onneksi hallitus ei ole suostunut ko lakiesityksiin.
Onko nyt sitten hallituskin kuolemantuomion kannattaja? Tajuatko mitä puhut tuomion vimmassasi.- Koleerikko.
Päivi Räsänen on ammatiltaan lääkäri, nyt ollut jo kauan kansanedustaja. Nyt Suomen sisäministeri. Päivi Räsänen on 6 ällän ylioppilas, raikas ja särmikäs persoona. Hänellä on viisautta ja elämänkokemusta enemmän kuin sinulla k.kiusaantunut.
Vaikka Päivi Räsänen ei olisi asiaa ottanutkaan esille, olisin samaa mieltä, kuten jokainen terve uskossaan.
Ps. En tiennytkään sinun olevan agnostikko. Olit aiemmin ateisti sanojesi mukaan, mutta ei väiä. Sinullahan vaihtelee nuo asiat. - k.kiusaantunut
Koleerikko. kirjoitti:
Päivi Räsänen on ammatiltaan lääkäri, nyt ollut jo kauan kansanedustaja. Nyt Suomen sisäministeri. Päivi Räsänen on 6 ällän ylioppilas, raikas ja särmikäs persoona. Hänellä on viisautta ja elämänkokemusta enemmän kuin sinulla k.kiusaantunut.
Vaikka Päivi Räsänen ei olisi asiaa ottanutkaan esille, olisin samaa mieltä, kuten jokainen terve uskossaan.
Ps. En tiennytkään sinun olevan agnostikko. Olit aiemmin ateisti sanojesi mukaan, mutta ei väiä. Sinullahan vaihtelee nuo asiat."Sinullahan vaihtelee nuo asiat."
Ei vaan sinä et tiedä mikä on agnostikko.
Kerro mitä se mielestäsi tarkoittaa? - Koleerikko.
k.kiusaantunut kirjoitti:
"Sinullahan vaihtelee nuo asiat."
Ei vaan sinä et tiedä mikä on agnostikko.
Kerro mitä se mielestäsi tarkoittaa?Agnostikko ei myönnä Jumalan olemassa oloa, ei myöskään kiellä. Tiesitkö sinä sen vai löysitkö uuden sanan ja otit heti käyttöön?
Kuten Mohikaanikin jo totesi, sinä olet Jumalan vastustaja olipa elämänkatsomuksesi vaikka idylli. - k.kiusaantunut
Koleerikko. kirjoitti:
Agnostikko ei myönnä Jumalan olemassa oloa, ei myöskään kiellä. Tiesitkö sinä sen vai löysitkö uuden sanan ja otit heti käyttöön?
Kuten Mohikaanikin jo totesi, sinä olet Jumalan vastustaja olipa elämänkatsomuksesi vaikka idylli.Minä olen useasti kertonut olevani agnostikko.
Mikä sulle yhtäkkiä tuli että tolleen hyökkäsit mun kimppuun?
Mohikaanin jumalan suhteen olen täysi ateisti. Noita tuomioita tulee ja menee... oikeasta Jumalasta se ei kerro mitään.,
Mutta teidän ilkeydestä ja pahantahtoisuudesta kyllä.
Siitä abortistako halusit keskustella? Minulla ja niillä tuhansilla ja taas tuhansilla jotka kanssani ovat samaa mieltä on oikeus mielipiteeseen. - Koleerikko.
Minä olen useasti kertonut olevani agnostikko.
Mikä sulle yhtäkkiä tuli että tolleen hyökkäsit mun kimppuun?
Mohikaanin jumalan suhteen olen täysi ateisti. Noita tuomioita tulee ja menee... oikeasta Jumalasta se ei kerro mitään.,
Mutta teidän ilkeydestä ja pahantahtoisuudesta kyllä.
Siitä abortistako halusit keskustella? Minulla ja niillä tuhansilla ja taas tuhansilla jotka kanssani ovat samaa mieltä on oikeus mielipiteeseen."Siitä abortistako halusit keskustella?" k.kiusaantunut.
En sinun kanssa, koska saat pitää mielipiteesi, minä pidän oman vakaumuksen. - k.kiusaantunut
Koleerikko. kirjoitti:
"Siitä abortistako halusit keskustella?" k.kiusaantunut.
En sinun kanssa, koska saat pitää mielipiteesi, minä pidän oman vakaumuksen.Jep. Päätit vaan leimata minut otsikossa ja toivoa että saat minun kustannuksella itsellesi samanmielisiä vihaajia mua vastaan.
Mitäs se sun ns.jumalas siitä tykkää? Vai sekö ihan käski? - Äly hoi!
Jep. Päätit vaan leimata minut otsikossa ja toivoa että saat minun kustannuksella itsellesi samanmielisiä vihaajia mua vastaan.
Mitäs se sun ns.jumalas siitä tykkää? Vai sekö ihan käski?Downin syndrooma aiheuttaa kehitysvamman. Jokainen lapsi on kuitenkin oma yksilönsä. Tyypillisesti kehittyvää lasta, jolla on Downin syndrooma, ei ole. Toinen lapsi on motorisesti taitava, toisen vahvuus taas voi olla kommunikointi. Vauvaikäisestä ei vielä pysty ennustamaan kehitysvamman astetta. Isot operaatiot vauvaiässä voivat hidastaa kehitystä, merkitsemättä kuitenkaan vaikeampaa kehitysvammaa. Operaatioista parantuminen vain vie kaikki voimat eikä sitä riitä uuden oppimiseen.
Nämä ihmiset k.kiusaantunut haluaisi teurastuttaa jo ennen syntymää. - äly hoi
Äly hoi! kirjoitti:
Downin syndrooma aiheuttaa kehitysvamman. Jokainen lapsi on kuitenkin oma yksilönsä. Tyypillisesti kehittyvää lasta, jolla on Downin syndrooma, ei ole. Toinen lapsi on motorisesti taitava, toisen vahvuus taas voi olla kommunikointi. Vauvaikäisestä ei vielä pysty ennustamaan kehitysvamman astetta. Isot operaatiot vauvaiässä voivat hidastaa kehitystä, merkitsemättä kuitenkaan vaikeampaa kehitysvammaa. Operaatioista parantuminen vain vie kaikki voimat eikä sitä riitä uuden oppimiseen.
Nämä ihmiset k.kiusaantunut haluaisi teurastuttaa jo ennen syntymää." Karmeaa tekstiä jumalattomalta - kuolemantuomio! "
tuskin nyt yhden paskanpuhujan takia tarvitsee YLEISTÄÄ ! Jotain tolkkua näihin aloituksiisi.
Se alkuperäinen
- Jighfghkhv
Jumala hukutti koko ihmiskunnan, joten hänen neuvoja on turha kuunnella. Näyttäisi edes itse esimerkkiä niin olsi uskottavampaa.
- äly hoi
"Jumala hukutti koko ihmiskunnan "
Ja miksiköhän Jumala hukutti ? Juuri sinun kaltaistesi, jotka EIVÄT VÄLITÄ Jumalasta.
Ensimmäinen Mooseksen kirja 6ku
5 Kun Herra näki, että ihmisten pahuus lisääntyi maan päällä
ja että heidän ajatuksensa ja pyrkimyksensä olivat kauttaaltaan pahat,
6 hän katui, että oli tehnyt ihmisen, ja murehti sitä sydämessään.
7 Ja Herra sanoi:
"Minä pyyhin maan päältä ihmisen, jonka olen luonut, ja ihmisen mukana karjaeläimet, pikkueläimet ja taivaan linnut, sillä minä kadun, että olen ne tehnyt." 8 Mutta Nooa oli Herralle mieluinen.
Ensimmäinen Mooseksen kirja 7 luku
1 Herra sanoi Nooalle: "Mene perheinesi arkkiin, sillä minä olen havainnut sinut ainoaksi vanhurskaaksi tämän sukupolven joukossa.
Jos Jumala ei olisi vannonut, ettei enää hukuta maailmaa pahuuden tai minkään muun tähden, ei meitä olisi olemassa.
21 Ja kun Herra tunsi uhrisavun tuoksun, hän sanoi mieles- sään:
"Minä en enää koskaan kiroa maata ihmisen tähden, vaikka ihmisen ajatukset ja teot ovat pahat nuoruudesta saakka, enää en hävitä kaikkea elävää, niin kuin tein.
22 Niin kauan kuin maa pysyy, ei lakkaa kylvö eikä korjuu, ei vilu eikä helle, ei kesä eikä talvi, ei päivä eikä yö."
* " en ole ateisti, vaan agnostikko. ", mitä nimityksellä on merkitystä, olet Jumalan vihollinen ja Pyhän Hengen vastustaja. Ja näin ollen vastustat iankaikkista elämää, jonka Jumala on luvannut jokaiselle, joka uskoo Jeesuskeen Kristukseen.
* Ja mistä tiedät, että abortin kautta keskeytetty, mahdollisesti kehitysvammainen, etteikö hän olisi voinut uskonkautta Jeesukseen, saanut iankaikkisuudessa terveen ja ikuisen elämän Jeesuksen luona. Olet elämän vastustaja ja tuhoaja, jos saisit päättää raskauksen keskeyttämisestä.- KTS (Ei kirj.)
"Ja mistä tiedät, että abortin kautta keskeytetty, mahdollisesti kehitysvammainen, etteikö hän olisi voinut uskonkautta Jeesukseen, saanut iankaikkisuudessa terveen ja ikuisen elämän Jeesuksen luona."
No eikös teijän oppien mukkaan saa sen joka tapauksessa vai onko taas opit muuttuneet? - k.kiusaantunut
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
"Ja mistä tiedät, että abortin kautta keskeytetty, mahdollisesti kehitysvammainen, etteikö hän olisi voinut uskonkautta Jeesukseen, saanut iankaikkisuudessa terveen ja ikuisen elämän Jeesuksen luona."
No eikös teijän oppien mukkaan saa sen joka tapauksessa vai onko taas opit muuttuneet?Niin justiin, ei näistä ota selvää. Pirullisia osaavat olla sen ns.jumalankanssa.
Mohiksen mielikuvitusfrendi joka suuttui taas, joo joo...
- Räsänen=ongelmajäte
Kuolemantuomio on siitä karu, että virheen sattuessa sellaista oikeusmurhaa ei voi peruuttaa. USA:ssa on selvinnyt teloituksen jälkeen useiden ceissejen kohdalla, että teloitettu olikin syytön.
Kuolemantuomiolla ei myöskään ole oikeasti mitään pelotevaikutusta, eikä oikeutusta kuolemanrangaistukselle ole olemassa. Sehän on murha jonka oikeus tuomitsee täytäntöönpantavaksi, eli kosto.
Abortilla ei ole mitään tekemistä oikeuslaitoksen toteuttaman murhan kanssa, abortti on naisten oikeus jota ei saa kumota minkään kristinuskon opin takia. Kristinusko väistyy aborttikysymyksessä. Räsänen voi suksia mielipiteineen kuuseen.- k.kiusaantunut
Samaa mieltä.
- Koleerikko.
USA: ssa on melkein kaikissa osavaltioissa kuolemanrangaistus. DNA,n tultua on moni kuolemaantuomittu todettu syyttömäksi. Moni keritty telottaa.
Mikä on suhtautuminen siihen? Katolinen pappi hyväksyi täysin VT: llä perustellen. Protestantti pappi sanoi: Ei, kuolemantuomio ei ole oikein.
Kannatatko lukija kuolemantuomiota ja miksi?http://www.gotquestions.org/Suomi/kuolemanrangaistus.html
Kuolemanrangaistus on siis Jumalan itsensä säätämä.
Monien maiden alamäki on alkanut tämän rangaistuksen poistamisen myötä. Näin sanoi David Pawson Englantia koskien. Sieltäkin kyseinen rangaistuskäytäntö on poistettu ja tulokset ovat nähtävillä.
Jumalan säätämistä asiosta, enempää kuin muistakaan hengellisistä asioista ei tietysti ole kovinkaan hyöydyllistä, saati rakentavaa keskustella jumalattoman kanssa. Senhän varsin hyvin näkee tässäkin ketjussa.
Raamattu sanookin aivan yksikantaan. Älkää heittäkö helmiä sioille!- Heps - E!
vonbulke kirjoitti:
http://www.gotquestions.org/Suomi/kuolemanrangaistus.html
Monien maiden alamäki on alkanut tämän rangaistuksen poistamisen myötä. Näin sanoi David Pawson Englantia koskien. Sieltäkin kyseinen rangaistuskäytäntö on poistettu ja tulokset ovat nähtävillä.
Jumalan säätämistä asiosta, enempää kuin muistakaan hengellisistä asioista ei tietysti ole kovinkaan hyöydyllistä, saati rakentavaa keskustella jumalattoman kanssa. Senhän varsin hyvin näkee tässäkin ketjussa.
Raamattu sanookin aivan yksikantaan. Älkää heittäkö helmiä sioille!Kannattiko Pawson kuolemantuomiota?
- KTS (Ei kirj.)
vonbulke kirjoitti:
http://www.gotquestions.org/Suomi/kuolemanrangaistus.html
Raamattu sanookin aivan yksikantaan. Älkää heittäkö helmiä sioille!Iranissa on kuolemantuomio voimassa. Homotkin hirtetään. Eiks ookkin raamatullista ja ylämäki turvattu.
Heps - E! kirjoitti:
Kannattiko Pawson kuolemantuomiota?
Kyllä Pawson kannatti ja kannattaa kuolemantuomiota.
"Kannattamisestahan" nämä asiat eivät muutoinkaan saa, eivätkä saisi olla kiinni.- KTS (Ei kirj.)
vonbulke kirjoitti:
Kyllä Pawson kannatti ja kannattaa kuolemantuomiota.
"Kannattamisestahan" nämä asiat eivät muutoinkaan saa, eivätkä saisi olla kiinni.Teijän lössin kuolemanrangaistuksen kannatus lopahtaa heti kun tulee puhe Breiviikistä, joka tappoi asettomia sosialisteja perusteena islamvastaisuus, joten se siitä henxelinpaukuttelusta.
- Styke.
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Iranissa on kuolemantuomio voimassa. Homotkin hirtetään. Eiks ookkin raamatullista ja ylämäki turvattu.
KTS (Ei kirj.) älä mene Iraniin.
- k.kiusaantunut
En kannata!!!
- Koleerikko ja kumpp.
Suurin osa teistä syntisistä olisi sitten tapettava. Kenen kanssa minä sitten keskustelisin täällä.
- KTS (Ei kirj.)
Luin kerran hauskan sarjakuvan missä Mooses tuli vuorelta ja alkoi posmottaa ihmettelevälle kansanjoukolle lakia ja rangaistusmääräyksiä. Yksi toisensa jälkeen tapettiin velhot, kauhukakarat, murhaajat, avionrikkojat, homot ja niin edelleen. Viimeiseksi ruumiskasan päälle jäänyt jo tuuletti kunnes Mooses pääsi kohtaan "...jotka tekevät sitä kuukauden saastaisina päivinä..." ja hemmo veti itsensä hirteen.
Mooses raapii päätään, palaa takaisin Siinain vuoren puhelinkioskiin ja soittaa Herralle sanoen: "Nyt meillä meni jotain pieleen tässä Leviticuksen viimeisimmässä luvussa..."
- Siis tappakaa.
6 käsky älä tapa: Näin Raamattu. 2Moos.32:27. Ja hän sanoi heille: Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisin leirin halki portista portiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen.
- Pulinat pois!
Miksi me edes keskustellaan Suomen abortti-laista. Meillähän on jo laki joka turvaa naisen oikeuden omaan ruumiiseensa.
Helppo se on sivusta huudella. Mutta elätäppä ja hoida vielä 80 vuotiaana sairaana vanhuksena kehitysvammaista lasta niin tiedät mitä se homma oikein on.
Ja kun vanhukset kuolee niin vammainen joutuu vieraaseen paikkaan jossa on aivan hukassa.
Oletteko ajatelleet sitäkään kuinka monta laitosta tarvittaisiin ja millä ne kustanettaisiin jos noita satoja vuodessa syntyneitä vammaisia ei abortoitaisi.
Olisitko sinä valmis antamaan puolet tuloistasi heidän laitoshoitoihinsa.
Vaikeasti vammaisen hoito ei ole kuulkaa mitään leikkiä.
Oletko valmis hoitamaan vammaista koko ikäsi yötä päivää vaikkapa sosiaalituella?- Koleerikko.
"Pulinat pois!" oletko sinä jo 80 vuotias?
Kehitysvammaista suurempi vitsaus on sielultaan kehitysvammaiset, luonnevikaiset ja rajatilat. Heidän vuokseen kärsii ympäristö ja he ovat äärimmäisen epäluotettavia. Ainut mahdollisuus on uskoontulo ja perustellinen parannus. Siitä alkaa sielun korjaantuminen samassa, Matt.6:33, myöskin kaikki muu tulee siinä ohessa.
Jos lasta on käytetty seksuaalisesti hyväkseen lapsena, se yksin ei ole syy rajatilan syntyyn. Biologinen perimä ja kasvuolosuhteet luovat perustan rajatilapersoonalle.
Joillakin abortti on ehkäisykeino.
Ei voi muuta kuin ihmetellä ihmisten sokeutta. Rukoilla niiden puolesta ketkä saa sydämelleen. Ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, että selviävät saa.tanan pauloista, joka on vanginnut heidät tahtoansa tekemään, 2Tim. - Yksinkertaiselle
Koleerikko. kirjoitti:
"Pulinat pois!" oletko sinä jo 80 vuotias?
Kehitysvammaista suurempi vitsaus on sielultaan kehitysvammaiset, luonnevikaiset ja rajatilat. Heidän vuokseen kärsii ympäristö ja he ovat äärimmäisen epäluotettavia. Ainut mahdollisuus on uskoontulo ja perustellinen parannus. Siitä alkaa sielun korjaantuminen samassa, Matt.6:33, myöskin kaikki muu tulee siinä ohessa.
Jos lasta on käytetty seksuaalisesti hyväkseen lapsena, se yksin ei ole syy rajatilan syntyyn. Biologinen perimä ja kasvuolosuhteet luovat perustan rajatilapersoonalle.
Joillakin abortti on ehkäisykeino.
Ei voi muuta kuin ihmetellä ihmisten sokeutta. Rukoilla niiden puolesta ketkä saa sydämelleen. Ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, että selviävät saa.tanan pauloista, joka on vanginnut heidät tahtoansa tekemään, 2Tim.Abortti on ehkäisykeino! Uskomatonta tietämättömyyttä.
- ähk äisy
Yksinkertaiselle kirjoitti:
Abortti on ehkäisykeino! Uskomatonta tietämättömyyttä.
Mitä se muut aon, kun joa viikonloppu maataan eri miehen kanssa ja jos kaljapäissään on pillerit unohtuneet ja käry käy, niin hetihän sitä ollaan aborttia kyeselemässä !
Mitä s emuuta silloin on kuin ehkäisykeino häh ?! - Toiselle yksink.
ähk äisy kirjoitti:
Mitä se muut aon, kun joa viikonloppu maataan eri miehen kanssa ja jos kaljapäissään on pillerit unohtuneet ja käry käy, niin hetihän sitä ollaan aborttia kyeselemässä !
Mitä s emuuta silloin on kuin ehkäisykeino häh ?!Joka viikonloppu maataan eri miehen kanssa....
Mitä se muuta silloin on kuin ehkäisykeino häh?
Mistä teitä yksinkertaisia oikein sikiää.
Abortti ei ole ehkäisykeino, eikä kukaan sitä sellaisena käytä. On olemassa sellainen kuin katumuspilleri. Otappa selvää mikä on pillereiden ja abortin ero.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81672- 891165
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1171157Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51963Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63864Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli193796Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253746- 81743
- 35689
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653