Tyylikäs uusi 308

dyyliä

Nostaa jälleen kerran varmasti riman muille korkealle.Syksyllä varmaan Suomessa.

56

1053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • psa kohta kiinailmiö

      "Nostaa jälleen kerran varmasti riman muille korkealle" ainakin autokorjaamoille: taas uutta päivitettyä sutta pukkaa, kaun psa sinnittelee konkurssin partaalla..

    • missä korjaamo on ?

      ? ompa omituinen kirjoitus aloittajalta. Heko heko , kun nyt ensin tekisivät kestävän auton. Peugeotit särkyy luvattoman usein ja mikä hauskinta vuodesta toiseen rikkoutuvia autoja. Korjaamallahan niitä usein voi ajaa paljonkin kunhan korjuuttaa jatkuvasti...

      Pökötti puolustelijat ei tiedä millaista on elää kun ei tartte korjaamolla käydä vuosiin koettakaa joskus japsin kanssa ajamista . Elämä on helppoa uskokaa kokenutta yhden ranskalasi auton helvettiä 3 vuotta kokeillutta .

    • Komsikomsa

      23 vuotta yhdellä ja samalla japanilaismerkillä autoilua takana.
      Nyt on ollut käytettynä ostettu Peugeot alla jonkun vuoden eikä helvetistä tietoakaan.

      Yksi parkkihehku pitäisi uusia. Helvetti soikoon, kyllä tulee kalliiksi ja auto varmaan makaa korjaamolla viikkotolkulla.

      • enjoyfree

        Miljoonia kilometrejä Pösöllä ja hyvin on pelittänyt.Onhan Se nautinto ajaa Pösöllä riisipussin jälkeen.Kiitos Peugeot.


    • odotetaan syksyä

      Silloin ratkeaa, onko uusi autoni 2008 vai 308.

      • pösööööö

        Ei malttas odottaa.Tulis jo.


      • 508
        pösööööö kirjoitti:

        Ei malttas odottaa.Tulis jo.

        kokeilkaa ensin jotain riisipussia jonka huomaatte ensi metreiltä olevan epämiellyttän kovajousinen ja korviahuumaava rengasmeteli vihloo korvia, ajakaa sitten Pösöllä huomaatte miten hiljainen, miellyttävä ja lähes luxus ajo-ominaisuudet täyttävä seksikäs Ranskan kaunotar voi olla. Kumman valitsette,
        Ihmiselämä on loppujen lopuksi aika lyhyt joten kyllä kannattaa valita automerkki jossa voi nauttia ajamisesta.


      • ygggg
        508 kirjoitti:

        kokeilkaa ensin jotain riisipussia jonka huomaatte ensi metreiltä olevan epämiellyttän kovajousinen ja korviahuumaava rengasmeteli vihloo korvia, ajakaa sitten Pösöllä huomaatte miten hiljainen, miellyttävä ja lähes luxus ajo-ominaisuudet täyttävä seksikäs Ranskan kaunotar voi olla. Kumman valitsette,
        Ihmiselämä on loppujen lopuksi aika lyhyt joten kyllä kannattaa valita automerkki jossa voi nauttia ajamisesta.

        Enää muutama viikko odottamista.


      • odotetaan syksyä
        ygggg kirjoitti:

        Enää muutama viikko odottamista.

        Taitaa valinta kohdistua 308 malliin sopivamman 1,6 THP bensamoottorin takia, eivät nuo tulevat 3-sylinteriset bensaturbot oikein innosta.


      • vai pskaa haasteeks
        odotetaan syksyä kirjoitti:

        Taitaa valinta kohdistua 308 malliin sopivamman 1,6 THP bensamoottorin takia, eivät nuo tulevat 3-sylinteriset bensaturbot oikein innosta.

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=51949.0

        kannattas valita pösön sijaan oikea auto ?


      • jebujer

      • 406 st ex onneks!!!!
        jebujer kirjoitti:

        Tyylikäs peli,ei voi muuta sanoa.Kovasti on kehuttu ajettavuutta.

        Oletkos itse kokeillut ?, ajettavuus alkaa olemaan toyota corollan luokkaa, mutta ei ihan yhtä hyvä vielä: 308 ohjaus aika tunnoton ja tuuliviiri...sivutuuli puistelee..ja on se kumma ettei psa vieläkään osaa alustaa tehdä: 308 paukkuu ja kolisee kuin kaikki osat olisi irti alustasta, terävimmissä heitoissa ja jopa moottoritiellä pienissä routavaurio korjauksissa, start koeajossa sitikasta sama kokemus: alusta paukkuu ja kolisee tyypiliseen ranskalaiseen tapaan pienissä heitoissa ja verhoilut nitisee ja natisee..407 mallin epäonnistunut alapallonivel / laakerihässäkkä: saapi olla pystyvälystä kun tehtaalta itkeneet...ei ihme että kolisevat jo uutena, ainahan alustan välykset kuulee..? ja 508 mallissa sama ratkaisu...eipä ihme etteivät kaupaksi käy kun eivät opi eikä osaa ja em mallin 5v takuu on vitsi...ei ne mitään korvaa, ei vikoja vaan ikäviä ominaisuuksia...


      • Haara
        pösööööö kirjoitti:

        Ei malttas odottaa.Tulis jo.

        Tulis pöksyyn, vai?


    • kokemusta1

      308 ajettavuus on varmasti yksi luokkansa parhaista ja nimenomaan ohjaustunto on hyvä.
      Kummia päänpaukuttajia!

    • ei suomeen paskaa

      heh, en ole koskaan ranskista omistanut, enhä tule omistamaan, kun ongelmajätteen arvo putoaa puoleen siinä vaiheessa, kun sen liikkeestä ulos ajaa..

      • mietis vähän

        Mistään muista merkeistä et saa yhtä hyvää käytettyä yhtä halvalla kuin ranskalaisista. Haluatko maksaa samanikäisestä ja paljon enemmän ajetusta Tojosta tai Volkkarista tuplahinnan?


      • dhfgolsöjdgsfsdfsdf
        mietis vähän kirjoitti:

        Mistään muista merkeistä et saa yhtä hyvää käytettyä yhtä halvalla kuin ranskalaisista. Haluatko maksaa samanikäisestä ja paljon enemmän ajetusta Tojosta tai Volkkarista tuplahinnan?

        Kyllä jotkut vaan haluaa maksaa sen.

        Tulee mieleen kun nettiautossa oli vw bora myynnissä. 10 vuotta vanhalla autolla oli muistaakseni hintapyyntönä 9.000 euroa. Siinä vaiheessa alkoi raksuttamaan, katsoin peugeot 607:n hintoja. Saman verran ajetun, uudemman pösön sai halvemmalla.

        Erikoista oli vielä se, että borasta oli tullut kyselyitä nettiautoon ja muutaman päivän päästä se oli ilmeisesti myyty. Hinta oli siis kohdallaan.

        En kiellä, etteikö pösöissä olisi omat ongelmansa, mutta jos hintaerot on tuota luokkaa käytetyissä, että toisen merkin pikkukirpun hinnalla saa presidenttitason kyytiä, jatkan tyytyväisenä ajelua tällä merkillä edelleenkin.

        Sokeita ovat ihmiset uskossaan, vai miten se meni. Vai onko minulla se vika korvien välissä sittenkin, kun en huomaa miten huonoja nämä ovat.


      • pöössilökuski
        mietis vähän kirjoitti:

        Mistään muista merkeistä et saa yhtä hyvää käytettyä yhtä halvalla kuin ranskalaisista. Haluatko maksaa samanikäisestä ja paljon enemmän ajetusta Tojosta tai Volkkarista tuplahinnan?

        Vaikka tripla hinnan muista..autohan ajamista varten ja pösö ei liiku kuin hinauksessa: siitä hinta ero muodostuu, tietenkin riippuen kuinka hyvä vakuutus pösökuskeilla jos niihin saakaan enään hinausvakuutusta kun se ei tuota vakuutusyhtiöille...


      • nojopasnytsentään
        pöössilökuski kirjoitti:

        Vaikka tripla hinnan muista..autohan ajamista varten ja pösö ei liiku kuin hinauksessa: siitä hinta ero muodostuu, tietenkin riippuen kuinka hyvä vakuutus pösökuskeilla jos niihin saakaan enään hinausvakuutusta kun se ei tuota vakuutusyhtiöille...

        Olen kohta 20 vuotta ajanut pösöillä, kerran olen tielle jäänyt sinä aikana, kun puola hajosi vesilammikkoon ajon seurauksena.

        Ei edes ole rengasta tyhjentynyt sinä aikana ja aina on lähtenyt käyntiin pakkasessakin ilman lämmityksiä.

        Ja mun autot on olleet kaikki yli 10 vuoden ikäisiä.


      • Hupia joka lukee
        nojopasnytsentään kirjoitti:

        Olen kohta 20 vuotta ajanut pösöillä, kerran olen tielle jäänyt sinä aikana, kun puola hajosi vesilammikkoon ajon seurauksena.

        Ei edes ole rengasta tyhjentynyt sinä aikana ja aina on lähtenyt käyntiin pakkasessakin ilman lämmityksiä.

        Ja mun autot on olleet kaikki yli 10 vuoden ikäisiä.

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=67478.0

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=66342.0

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=63616.0

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=63519.0

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=67540.0

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=67512.0

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=45608.0

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=41167.0

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=3731.0

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=61262.0


      • jelloona1
        lfkmlsmdfsfsdfsf kirjoitti:

        En jaksa lähteä samalle lapselliselle linjalle, postaamalla rivikaupalla linkkejä, mutta samanlaisia keskusteluita löydät useimpien merkkipalstojen keskusteluista joten... mikä oli pointtisi?

        Varmaan se että postaaja on täys nuija joka ei tiedä mitään ja uuden Skeidan omistajana yrittää saada lukijat luulemaan että maailmassa on muitakin skeidoja kun hänen Taavinsa.


      • 406 psakasa oli ew
        jelloona1 kirjoitti:

        Varmaan se että postaaja on täys nuija joka ei tiedä mitään ja uuden Skeidan omistajana yrittää saada lukijat luulemaan että maailmassa on muitakin skeidoja kun hänen Taavinsa.

        Psa V6 rules!!! siistikäyntinen pask...siis psa!!!

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=38354.0

        pösöt pösöt pösöt ..vain pösilöille ?

        XU, EW, THP, VTI = rumakäyntisiä tehottomia vanhanaikaisia bensasyöppöjä vrt 1200L lada 70-luvulla, PSA moottoreiden ainut voitto: yli 65prossaa oli keskikulutus enempi vrt tehdas arvoihin kun testasivat...


      • hienoooo
        406 psakasa oli ew kirjoitti:

        Psa V6 rules!!! siistikäyntinen pask...siis psa!!!

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=38354.0

        pösöt pösöt pösöt ..vain pösilöille ?

        XU, EW, THP, VTI = rumakäyntisiä tehottomia vanhanaikaisia bensasyöppöjä vrt 1200L lada 70-luvulla, PSA moottoreiden ainut voitto: yli 65prossaa oli keskikulutus enempi vrt tehdas arvoihin kun testasivat...

        Ei tarvi enää kauan odottaa kun pääsemme koeajamaan tämän upean pelin.


      • södknölsfsdfssfsdfsd
        406 psakasa oli ew kirjoitti:

        Psa V6 rules!!! siistikäyntinen pask...siis psa!!!

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=38354.0

        pösöt pösöt pösöt ..vain pösilöille ?

        XU, EW, THP, VTI = rumakäyntisiä tehottomia vanhanaikaisia bensasyöppöjä vrt 1200L lada 70-luvulla, PSA moottoreiden ainut voitto: yli 65prossaa oli keskikulutus enempi vrt tehdas arvoihin kun testasivat...

        "PSA moottoreiden ainut voitto: yli 65prossaa oli keskikulutus enempi vrt tehdas arvoihin kun testasivat..."

        Jaa...

        Mulla on 406, 1,8 litraisella 16-venttiilisellä moottorilla. Ihan käyttöohjekirjassa ilmoitetaan keskikulutukseksi 8,7 litraa satasella.

        Itse olen nyt ajanyt 60tkm omallani. Kulutus tuolta ajomatkalta on ollut 7,4 litraa satasella. Huomattavaa asiassa on se, että siinä on mukana myös talviajo, talvirenkain.

        Tuostahan tulee 15% alle ilmoitetun.


      • upea oli
        södknölsfsdfssfsdfsd kirjoitti:

        "PSA moottoreiden ainut voitto: yli 65prossaa oli keskikulutus enempi vrt tehdas arvoihin kun testasivat..."

        Jaa...

        Mulla on 406, 1,8 litraisella 16-venttiilisellä moottorilla. Ihan käyttöohjekirjassa ilmoitetaan keskikulutukseksi 8,7 litraa satasella.

        Itse olen nyt ajanyt 60tkm omallani. Kulutus tuolta ajomatkalta on ollut 7,4 litraa satasella. Huomattavaa asiassa on se, että siinä on mukana myös talviajo, talvirenkain.

        Tuostahan tulee 15% alle ilmoitetun.

        Nähty jo yksi livenä.


      • h-hetki
        upea oli kirjoitti:

        Nähty jo yksi livenä.

        H-hetki lähestyy.


      • joko ensi viikolla
        h-hetki kirjoitti:

        H-hetki lähestyy.

        niin lähtee Active 125 THP tilaukseen.


      • RUAHAHAHAHAAAAAA
        nojopasnytsentään kirjoitti:

        Olen kohta 20 vuotta ajanut pösöillä, kerran olen tielle jäänyt sinä aikana, kun puola hajosi vesilammikkoon ajon seurauksena.

        Ei edes ole rengasta tyhjentynyt sinä aikana ja aina on lähtenyt käyntiin pakkasessakin ilman lämmityksiä.

        Ja mun autot on olleet kaikki yli 10 vuoden ikäisiä.

        "puola hajosi vesilammikkoon ajon seurauksena."

        Ilmeisesti mainioon paikkaan sijoitettu puola vai luulitko pösöä veneeksi?


      • sfldbgkslgnsjdfsdfsd
        RUAHAHAHAHAAAAAA kirjoitti:

        "puola hajosi vesilammikkoon ajon seurauksena."

        Ilmeisesti mainioon paikkaan sijoitettu puola vai luulitko pösöä veneeksi?

        Ihan samanlaisessa paikassa se puola oli kun autoissa yleensäkin.

        Kehä ykkösellä, Kannelmäen kohdilla sattui olemaan jouluaattona valtava vesilammikko. Siihen kun ajoi vauhdilla, vesi pärskähti moottoritilaan ja kasteli puolan, joka mykistyi noin kilomteri myöhemmin.

        Autosta puuttui muovinen alasuoja, jonka oli todennäköisesti edellinen omistaja rikkonut ja jättänyt autosta kokonaan pois.

        Ja ymmärrän kyllä tuon henkisen pahoinvoinnin mikä sinullakin taitaa olla, kommenteista päätellen. Mutta, itsekin tuon kokeneena, ei se muille piruilu omaa oloa sittenkään auta vaikka sitä äkkiseltään niin luulisi. Toisaalta, saahan sitä kyllä piruilla, ei se mua ainakaan heilauta, jos toinen kokee että jokin automerkki on huonompi kuin toinen, mutta mitään järkeähän niissä jutuissa ei kyllä ole.

        Tsemppiä sulle. Ai miten oma pimeästä vuodenajasta johtuva paha olo poistui? Kaikkea kuule yritin, mutta solarium sen teki. Siellä kun käy säännöllisesti niin pysyy tähänkin vuodenaikaan känkkäränkkä pois.

        Koita jaksella!!


      • akvaario psa
        sfldbgkslgnsjdfsdfsd kirjoitti:

        Ihan samanlaisessa paikassa se puola oli kun autoissa yleensäkin.

        Kehä ykkösellä, Kannelmäen kohdilla sattui olemaan jouluaattona valtava vesilammikko. Siihen kun ajoi vauhdilla, vesi pärskähti moottoritilaan ja kasteli puolan, joka mykistyi noin kilomteri myöhemmin.

        Autosta puuttui muovinen alasuoja, jonka oli todennäköisesti edellinen omistaja rikkonut ja jättänyt autosta kokonaan pois.

        Ja ymmärrän kyllä tuon henkisen pahoinvoinnin mikä sinullakin taitaa olla, kommenteista päätellen. Mutta, itsekin tuon kokeneena, ei se muille piruilu omaa oloa sittenkään auta vaikka sitä äkkiseltään niin luulisi. Toisaalta, saahan sitä kyllä piruilla, ei se mua ainakaan heilauta, jos toinen kokee että jokin automerkki on huonompi kuin toinen, mutta mitään järkeähän niissä jutuissa ei kyllä ole.

        Tsemppiä sulle. Ai miten oma pimeästä vuodenajasta johtuva paha olo poistui? Kaikkea kuule yritin, mutta solarium sen teki. Siellä kun käy säännöllisesti niin pysyy tähänkin vuodenaikaan känkkäränkkä pois.

        Koita jaksella!!

        Kumpparit kaupanpäälle...letkukori pösöt vuotaa uutena ja vanhana tietty enempi..nääs kun laatu tuntematon käsitys ranskiksille, on ollut jokunen pösö suvussa ja pari ittelläkin ja kaikki nekin on kuolanneet öljyt ulos ja vettä sisälle..!!!

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=67625.0


      • tyre2
        akvaario psa kirjoitti:

        Kumpparit kaupanpäälle...letkukori pösöt vuotaa uutena ja vanhana tietty enempi..nääs kun laatu tuntematon käsitys ranskiksille, on ollut jokunen pösö suvussa ja pari ittelläkin ja kaikki nekin on kuolanneet öljyt ulos ja vettä sisälle..!!!

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=67625.0

        Akvaariolla valuu aivot ulos mutta ei hätää ne kyllä nopeasti täyttyy virtsalla joten loppu hyvin kaikki hyvin!!


      • kjfbgksldfnlsdfsdfsd
        akvaario psa kirjoitti:

        Kumpparit kaupanpäälle...letkukori pösöt vuotaa uutena ja vanhana tietty enempi..nääs kun laatu tuntematon käsitys ranskiksille, on ollut jokunen pösö suvussa ja pari ittelläkin ja kaikki nekin on kuolanneet öljyt ulos ja vettä sisälle..!!!

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=67625.0

        Mulla on kuudes peugeot omistuksessa ja missään ei kyllä ole vettä tullut sisälle.

        Öljyvuotoja on kieltämättä ollut.

        305 mallissa, jossa moottorissa ja vaihdelaatikossa kiersi sama öljy, tuo laatikon ja moottorin sauma tihkui öljyä.

        405 mallissa oli venttiilikopan kiinnitysmutteri löysällä ja se vuoti sitten sen vuoksi. Vaihdoin tiivisteen ja uuden mutterin, vuoto poistui.

        Nykyinen 406 on jo lähes ruostuttanut peltisen öljypohjan puhki, kun ei ole vuotanut mistään. Onneksi nyt on hieman vuotanut huohotusletkun lemmarista. Tuokin vuoto kyllä lakkasi vaihtamalla uusi lemmari.

        Peugeotin lisäksi olen omistanut automerkkejä: Ford, Nissan, Fiat, Mercedes Benz, Volkswagen, Talbot, Citroen ja Mazda. Kaikissa on ollut omat ongelmansa ja vikansa. Paras auto mitä olen omistanut, on nykyinen 406. Lähimmäksi tuota pääsi vw passat, mutta siinäkin oli sitten ongelmana herkkä ruostuminen ja alustan puslien vikaantuminen. Mukavuudessahan se jäi kyllä peugeotille aivan hurjasti.

        Ymmärrän että peugeot saattaa merkkinä ärsyttää jos mielikuvat ja kokemukset on sitä mitä kirjoitit. Mikset tekisi kuin minä, avoimin mielin kokeilemaan sitten muuta, jos ei edellinen valinta miellyttänyt. Valitusta mahtuu maailmaan, mutta auttaako se mitään? Ei varmaankaan...


      • 504GR 2.0 -77
        kjfbgksldfnlsdfsdfsd kirjoitti:

        Mulla on kuudes peugeot omistuksessa ja missään ei kyllä ole vettä tullut sisälle.

        Öljyvuotoja on kieltämättä ollut.

        305 mallissa, jossa moottorissa ja vaihdelaatikossa kiersi sama öljy, tuo laatikon ja moottorin sauma tihkui öljyä.

        405 mallissa oli venttiilikopan kiinnitysmutteri löysällä ja se vuoti sitten sen vuoksi. Vaihdoin tiivisteen ja uuden mutterin, vuoto poistui.

        Nykyinen 406 on jo lähes ruostuttanut peltisen öljypohjan puhki, kun ei ole vuotanut mistään. Onneksi nyt on hieman vuotanut huohotusletkun lemmarista. Tuokin vuoto kyllä lakkasi vaihtamalla uusi lemmari.

        Peugeotin lisäksi olen omistanut automerkkejä: Ford, Nissan, Fiat, Mercedes Benz, Volkswagen, Talbot, Citroen ja Mazda. Kaikissa on ollut omat ongelmansa ja vikansa. Paras auto mitä olen omistanut, on nykyinen 406. Lähimmäksi tuota pääsi vw passat, mutta siinäkin oli sitten ongelmana herkkä ruostuminen ja alustan puslien vikaantuminen. Mukavuudessahan se jäi kyllä peugeotille aivan hurjasti.

        Ymmärrän että peugeot saattaa merkkinä ärsyttää jos mielikuvat ja kokemukset on sitä mitä kirjoitit. Mikset tekisi kuin minä, avoimin mielin kokeilemaan sitten muuta, jos ei edellinen valinta miellyttänyt. Valitusta mahtuu maailmaan, mutta auttaako se mitään? Ei varmaankaan...

        403 2x404 2x504. em malleissa kyllä oli vesivuotoja, velimiehellä oli 406 malli, homehtui takapenkki kun lahosi sieltä alta ja vettä vuoti, kaverilla 206 myöskin vettä vuoti sisään kun esim yöllä oli satanut tai pesi auton, 307 maliissa myös ja 407:kassa..kesällä kun pörhöllä kävin omaan pösöön osia hakemassa niin siellä huoltopuolella käytiin äänekästä keskustelua: 308 malli ollut korjauksessa kun vettä vuotanut sisään ja em huollon jälkeenkin oli kuski kastunut pikapesussa...siis pari vikaa ollut pösöissä iät ja ajat: sähköviat ja tuo että vuotavat vettä sisään..joka muuta väittää niin istuu pösössä kurahousut jalassa ja ei välitä...tai ei ole pösöä omistanut...ps: 404 malli oli lämmin talviauto, 504 ei ollut. mutta 505 taas oli..ne oli tekniikalleen ne viimeiset lujat pösöt: rasvanipat oli joka nivelessä, hammastangossa, putkikardaanissa, pellit sähköviat vesivuodot oli ongelmana, mutta pärjäsi niiden kanssa kun tiesi..


      • voi voi sentään
        504GR 2.0 -77 kirjoitti:

        403 2x404 2x504. em malleissa kyllä oli vesivuotoja, velimiehellä oli 406 malli, homehtui takapenkki kun lahosi sieltä alta ja vettä vuoti, kaverilla 206 myöskin vettä vuoti sisään kun esim yöllä oli satanut tai pesi auton, 307 maliissa myös ja 407:kassa..kesällä kun pörhöllä kävin omaan pösöön osia hakemassa niin siellä huoltopuolella käytiin äänekästä keskustelua: 308 malli ollut korjauksessa kun vettä vuotanut sisään ja em huollon jälkeenkin oli kuski kastunut pikapesussa...siis pari vikaa ollut pösöissä iät ja ajat: sähköviat ja tuo että vuotavat vettä sisään..joka muuta väittää niin istuu pösössä kurahousut jalassa ja ei välitä...tai ei ole pösöä omistanut...ps: 404 malli oli lämmin talviauto, 504 ei ollut. mutta 505 taas oli..ne oli tekniikalleen ne viimeiset lujat pösöt: rasvanipat oli joka nivelessä, hammastangossa, putkikardaanissa, pellit sähköviat vesivuodot oli ongelmana, mutta pärjäsi niiden kanssa kun tiesi..

        taidatte olla housuun kusijoita koko suku, ei muilla ole ollut noita vesivaurioita.


      • lxfdghjhkvjchfcgjh
        504GR 2.0 -77 kirjoitti:

        403 2x404 2x504. em malleissa kyllä oli vesivuotoja, velimiehellä oli 406 malli, homehtui takapenkki kun lahosi sieltä alta ja vettä vuoti, kaverilla 206 myöskin vettä vuoti sisään kun esim yöllä oli satanut tai pesi auton, 307 maliissa myös ja 407:kassa..kesällä kun pörhöllä kävin omaan pösöön osia hakemassa niin siellä huoltopuolella käytiin äänekästä keskustelua: 308 malli ollut korjauksessa kun vettä vuotanut sisään ja em huollon jälkeenkin oli kuski kastunut pikapesussa...siis pari vikaa ollut pösöissä iät ja ajat: sähköviat ja tuo että vuotavat vettä sisään..joka muuta väittää niin istuu pösössä kurahousut jalassa ja ei välitä...tai ei ole pösöä omistanut...ps: 404 malli oli lämmin talviauto, 504 ei ollut. mutta 505 taas oli..ne oli tekniikalleen ne viimeiset lujat pösöt: rasvanipat oli joka nivelessä, hammastangossa, putkikardaanissa, pellit sähköviat vesivuodot oli ongelmana, mutta pärjäsi niiden kanssa kun tiesi..

        Ei 406 ihan huono kyllä ole autona sekään. Itsekin aikanaan 505 mallin omistin ja olihan se kyllä jämäkkä peli, mutta ei pelleiltään todellakaan 406 tasoa.

        Itse tsekkasin omasta 406 mallista tuon takapenkin alusen, pari kuukautta sitten ja omassa autossani ei ollut minkäänlaista ruostevauriota penkin alla. Ilmeisesti tuo ruostuminen alkaa jos ajetaan paljon hiekkatiellä, jolloin soraa ja mutaa kertyy pohjan ja tankin väliin. Siellä kun se aikansa muhii niin ruostuuhan se pelti.

        Vähän noita sähkövikoja aina ihmettelen kun kuuteen peugeottiin ei ole osunut kuin lamppujen vaihtoja, yhdet laturinhiilet ja ABS-anturi.


      • ei vikoja ei ominais
        lxfdghjhkvjchfcgjh kirjoitti:

        Ei 406 ihan huono kyllä ole autona sekään. Itsekin aikanaan 505 mallin omistin ja olihan se kyllä jämäkkä peli, mutta ei pelleiltään todellakaan 406 tasoa.

        Itse tsekkasin omasta 406 mallista tuon takapenkin alusen, pari kuukautta sitten ja omassa autossani ei ollut minkäänlaista ruostevauriota penkin alla. Ilmeisesti tuo ruostuminen alkaa jos ajetaan paljon hiekkatiellä, jolloin soraa ja mutaa kertyy pohjan ja tankin väliin. Siellä kun se aikansa muhii niin ruostuuhan se pelti.

        Vähän noita sähkövikoja aina ihmettelen kun kuuteen peugeottiin ei ole osunut kuin lamppujen vaihtoja, yhdet laturinhiilet ja ABS-anturi.

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?board=16.0


      • hdi1
        ei vikoja ei ominais kirjoitti:

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?board=16.0

        Pihalla on 14 v vanha HDI. Koskaan ei ole ollut vesivuotoja eikä öljyä ole tarvinnut lisätä. Olen ilmeisesti harvinainen Pösön omistaja kun ei ole ollut huolen häikkääkään. Joten eläkää puhuko kakkajuttuja Pösöstä, Jos kaverinne kaiman veljellä ollut jotain, ei kaikkia juttuja pidä uskoa.


      • ljkhcgfxgchgjvhkbj

      • 406 txd
        504GR 2.0 -77 kirjoitti:

        403 2x404 2x504. em malleissa kyllä oli vesivuotoja, velimiehellä oli 406 malli, homehtui takapenkki kun lahosi sieltä alta ja vettä vuoti, kaverilla 206 myöskin vettä vuoti sisään kun esim yöllä oli satanut tai pesi auton, 307 maliissa myös ja 407:kassa..kesällä kun pörhöllä kävin omaan pösöön osia hakemassa niin siellä huoltopuolella käytiin äänekästä keskustelua: 308 malli ollut korjauksessa kun vettä vuotanut sisään ja em huollon jälkeenkin oli kuski kastunut pikapesussa...siis pari vikaa ollut pösöissä iät ja ajat: sähköviat ja tuo että vuotavat vettä sisään..joka muuta väittää niin istuu pösössä kurahousut jalassa ja ei välitä...tai ei ole pösöä omistanut...ps: 404 malli oli lämmin talviauto, 504 ei ollut. mutta 505 taas oli..ne oli tekniikalleen ne viimeiset lujat pösöt: rasvanipat oli joka nivelessä, hammastangossa, putkikardaanissa, pellit sähköviat vesivuodot oli ongelmana, mutta pärjäsi niiden kanssa kun tiesi..

        Olen ajellut 45 vuoden ajan Pösöillä, ei kyllä vesiongelmaa ole ollut. Nyt 406 td ajettu, 620000 hiljasempi rengasääniltään kuin 100 kertaa kalliimpi tutulla oleva Japsi maasturi. Kyytikin aivan mukava, lämmin talvella, ja helppo itse huoltaa.


    • tulihan käytyä

      Tänään Laakkosella sitä uutta 308 katsomassa. Ei kyllä oikein säväyttänyt, ankean harmaa sisusta, kojelauta vähän halvanoloinen ja pahin ainakin itselle tuo kuskin penkki, jakkara mikä jakkara. taitaisi takapuoli puutua jo 100 km matkalla. Istuin myös kokeeksi 2008 mallissa ja siinä mielestäni laadukkaamman ja pirteämmän oloinen sisusta ja etenkin parempi istuin. Ei taida Golf saada kilpailijaa uudesta 308 mallista, valitettavasti.

      • makia peli

        Olipa makia peli,ei voi muuta sanoa.


      • tilaukseen
        makia peli kirjoitti:

        Olipa makia peli,ei voi muuta sanoa.

        Hienosti kolmipyttynenkin vetää.


      • 8+19

        Uudessa Alluressa on avaimeton käynnistys, led valot, erittäin hyvät istuimet ja muutenkin hyvät varusteet.
        Varsinkin pieni ohjauspyörä tuntuu käteen hyvältä.
        Katsotaan minkälaisen vaihtotarjouksen Pösö tekee.


    • LeijonaaMäMetsästän.

      Tämä uusi 308 on enimmäinen Peugeot, jota voisin harkita. Olen pitänyt 508 ulkonäköä hienona, mutta se on turhan iso omaan käyttöön, joten se on jäänyt koeajamatta. 308 olisi sopivan kokoinen, joten täytyy käydä kokeilemassa miltä se tuntuu ja näyttää luonnossa. Ulkomaisista lehdistä olen lukenut, että se saa Audin näyttämään turhan kalliilta, joten odotukset on ainakin korkealla ;).

      • suosittelen

        Oli hieno kokemus koeajo.Suosittelen.


      • kärkiluokkaa
        suosittelen kirjoitti:

        Oli hieno kokemus koeajo.Suosittelen.

        Luokkansa kärkeä.


      • 53 kertaa
        kärkiluokkaa kirjoitti:

        Luokkansa kärkeä.

        Etu- vai takapenkillä on parasta. Onko kukaan vielä kokeillut?


      • valinnan vaikeus
        53 kertaa kirjoitti:

        Etu- vai takapenkillä on parasta. Onko kukaan vielä kokeillut?

        Nyt on kyllä Pösöllä niin monta hyvää mallia että vaikea päättää mikä Se on.


    • Eino.

      Lueskelin uutta autolehteä, tuulilasi tai tekniikan maailma. Siinä oli neljää farmariautoa vertailtu. Yksi oli peugeot 508, toinen skoda, kolmas toyota ym..

      Skoda voitti ja pösö oli kolmas ennen toyotaa. Miinuksena pösössä oli vähän hinnakkaampi huolto kolmen vuoden jaksolla mitattuna.

      • jkkjjj

        Nyt kun on nähnyt luonnossa uuden 308:n niin ei voi muuta sanoa kuin että tyylikäs peli.Kyllä ranskalaiset osaa.


    • hevoskärry

      Mutta eikös siinä ole jäykkä taka-akseli ninkuin skodassa?

      • Onneksi on

        Ei mitään ohuita tikkuja ja löystyviä säätömuttereitä niinkuin Tojoissa ja muissa riisipusseissa.


    • Automies1

      Kyllä Peugeotilla matka taittuu. Ihan turha siitä on kaikkien tälläkin palstalla sekoilevien, kaikelle vihaisten, rumien ja pahalta haisevien, epäonnekseen muunmerkkisellä autolla ajavien vajakkien suuttua. Aina voi siirtyä Peugeotin kuljettajaksi ja jättää ankea perussuomalaisuuden sävyttämä ja sappinesteeltä maistuva, huonon itsetunnon sävyttämä elämä taakseen kuin se olisi ollut vain pahaa unta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe