Ninja 300 kokemuksia?

pyöristä innostunut

HUOM! Ennen sanaakaan itse aiheesta: En kaipaa tänne kommentteja kuinka alle 600cc pyörät ovat aivan luuskia paskoja jotka vain turhauttavat. Olen aloitteleva motoristi joten en kaipaa yli 100 heppasta vehjettä jalkojen väliin koska sitä suuremalla todennäköisyydellä ennemmin tai myöhemmin antaisin liikaa kaasua, menisin keulien ympäri tai löytäisin pyörän joulukuusen koristeina jostain moottoritien varrelta ja itseni luultavimmin kolmena tai useampana osana. Kiitos ajastasi ja sitten itse asiaan! =)

Terve

Olen pohtimassa ensimmäisen 2-pyöräseni ostamista ja silmiin osui ninja 300:n joten nyt pyytäisin kyseisen pyörän omistajien kokemuksia ja henkilöitä jotka ovat ajaneet kyseistä menopeliä. Erityisesti jos joukossa on hieman yli 180cm mittaisia henkilöitä. Ulkonäöstä voi sanoa oman mielipiteensä mutta se ei saa olla hyvissä tai huonoissa puolissa. Itse pidän kyseistä pyörää erittäin hienona. mutta niin... Eli seuraavia asioita tai ainakin osan niistä ottaisin mieluusti vastauksiin: Ajomukavuus, fiilikset kaupungissa, maantiellä ja mutkaisilla sivuteillä, jos on ollut matkustajia kyydissä ja mahdollista saada heidän mielipiteensä kyytiläisen mukavuudesta niin se myös, ajettavuus ja yleinen arvosana ja mielipide ensimmäiseksi pyöräksi.

Paljon tekstiä ja kiitos jos olet jaksanut lukea tämän kaiken loppuun asti =)

8

1847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki alle 1000cc

      pyörät ovat kuppaisia!

    • pyöristä innostunut

      kuten aikasemmin mainitsin niin pyysin tänne ajokokemuksia, en vittuiluja vaikkakin arvasin että sieltä muutama internet tough guy sankari tulee ja soittaa suutaan anonyyminä ;)

    • Rrrrrrripa

      Jos englanti taipuu niin googleta kawasaki ninja 300 review. Pyörän huippunopeus kun on 170 ja kiihtyy nollasta sataan alle kuuden sekunnin niin kyllä sillä pitäisi liikenteessä pärjätä aivan hyvin.

    • pyöristä kiinnostunu

      Olen jo tehnyt kyseisen tempun mutta haluan matti meikäläisten kokemuksia. Kiitos kuitenkin ideasta =)

    • asd18

      Eihän ne alle 1000cc laiskoja ole, mutta suhteessa hintaan ja kuutioihin, tämä pyörä on. Itsekin olen tätä katsellut, mutta pitää selvittää saako tätä pirteämmäksi.
      Nykyinen Aprilia 125 RS pärjäisi nimittäin tälle.

    • pyöristä innostunut

      Mitä itse olen asiaa tutkinut niin ainakin suomeen olisi ainakin mahdollista saada two brothersin täysputkisto. Hinnasta en tiedä mut kyllä siitä ehkä hepan tai kaksi saa enemmän irti. Sen enempää en ole asiaa vielä selvitellyt kun ei ole edes pyörää vielä alla

    • pyöristä innostunut

      Ja pahoittelut hieman ontuvasta oikeinkirjoituksesta. En aina muista tarkistella kirjoittamaani tekstiä jolloin virheitä tuppaa jäämään.

    • omistaja1

      Itse juuri saanut kyseisen pyörän, ja olen tykännyt ajaa, ei kädet väsy hyvän ajo-asennon takia ja pärjää liikenteessä ja motarilla hyvin. helppo käsitellä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      281
      3104
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2674
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      130
      1841
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      20
      1833
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      112
      1588
    6. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1514
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1360
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1133
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1103
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      62
      1063
    Aihe