Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miten voin löytää sinut , mies 40-49 v.?

kodinluoja

Olen vapaa 48 v. nainen, en tykkää kapakoista , mutta missä ihmeessä voisin siis tavata edes miehiä , minun ikäisiäni tai miehiä joille 49 v. nainen vielä kelpaa.
En ole mielestäni ruma, olen huumorintajuinen, iloinen kotihengetär. Eronnut olen jo vuosia sitten,eli en elä haaveessa enkä menneessä.
Olen ajatellut että onkohan täällä yleensäkään Länsi-uudellamaalla ikäisiäni vapaita miehiä ihan normaaliin parisuhteeseen. Ei pelkkään sänkyyn hetkeksi. Seksi ei ole se jokapäiväinen asia jota etsin. Se kuuluu hyvään parisuhteeseen.
Taas meni yksi kesä yksin, se harmittaa.

7

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen48v

      Kyllä tuolta treffi-palstalta joskus onnistuu löytymään jotain...
      tein profiilin ja kävin treffeilläkin muutaman Lohjan seudulta kotoisin olevan miehen kanssa...
      valitettavasti jouduin sitten muuttamaan ja tapailut jäi...
      Monella on ollut nettideittailusta huonoja kokemuksia...mutta voi sitäkin yrittää...
      huumorilla ja avoimin mieliin :-)

    • kodinluoja

      hei, kiitos vastauksestasi. Siinä voisi olla ajanvietettä, mutta pelkään että siellä tulee vastaan mies josta en ole kiinnostunut, mutta kun en halua loukata toista niin en saa sanottua ettei tämä ole sitä mitä etsin..kuinkas sitten menetellään? Kokeilun halua kyllä löytyis.

    • pohjanmaan_maik

      Tansseista löytyy helposti taikka laivaristeilyltä.
      Mä oon molemmista löytänyt mukavaa seuraa ja laivatuttavuuden kanssa seurustelimmekin useamman vuoden.

    • Mies, 48, Hki

      Niinhän se meni kesä yksin. Kumman etäisiä ihmiset toisilleen nykyään.

      • pohojanämmä

        Tekis niin mieli tulla täältä Pohjan perukoilta ja ravistaa sinua mies, mitä ihmettä sinä siellä ihmispalijouvessa ruikutat? Toista se on täällä susirajan tällä puolen, ainoa vappaa mies on kaheksannella kymmellä. Menishän se tuoki, mutta kun ei kuule eikä muista. Luulee pian ihtiään hurmuriksi, kun ei muista,että sama akka ku eilenki.
        Tännekö tuppaat, niin ei olla ettäisiä. Ollaan niin likisiä, ettei vesi välliin mahu.
        Jotta, millä junalla oot tulossa vai otakko mittariauton?


      • Mies, 48, Hki
        pohojanämmä kirjoitti:

        Tekis niin mieli tulla täältä Pohjan perukoilta ja ravistaa sinua mies, mitä ihmettä sinä siellä ihmispalijouvessa ruikutat? Toista se on täällä susirajan tällä puolen, ainoa vappaa mies on kaheksannella kymmellä. Menishän se tuoki, mutta kun ei kuule eikä muista. Luulee pian ihtiään hurmuriksi, kun ei muista,että sama akka ku eilenki.
        Tännekö tuppaat, niin ei olla ettäisiä. Ollaan niin likisiä, ettei vesi välliin mahu.
        Jotta, millä junalla oot tulossa vai otakko mittariauton?

        En tuppaa. Pitäisi hankkia sanakirja ensin. Tätä "ihmispaljoutta" on turha kadehtia. Toinen toistaan tuntemattomampia tulee vastaan, eikä niistä seuraksi ole. En ruikuta, totean vain tilanteen.


      • pohjanämmä
        Mies, 48, Hki kirjoitti:

        En tuppaa. Pitäisi hankkia sanakirja ensin. Tätä "ihmispaljoutta" on turha kadehtia. Toinen toistaan tuntemattomampia tulee vastaan, eikä niistä seuraksi ole. En ruikuta, totean vain tilanteen.

        En minä tiejän immeisruuhkaa kajehi, ku siellä kehäkolomosen siellä puolen tullee tuo elukan pito niin kalliiksi.
        Tottuuessa samanlainen ihimisten kohtaamattomuus taitaa olla ongelmana joka paikassa. Ihimisillä on niin kiirus, ettei toista huomaa, vaikka toinen kuinka yrittäs. Kohtalontovereita on bittihelevetti täynnä.
        Mutta älä lannistu, ei sitä tiiä vaikka sieltä Viron laivalta eksyy joku akka maalikylillekin ja se on sitte mies vientiä.
        Tuppaa ittes nyt alkuun, vaikka jonnekin keskustelupiiriin, niin jos sieltä joku naisimmeinen löytys.
        Minä tuppaan itteni nyt tyttelöitten seuraan ja paan maitua tulemaan...


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2348
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2123
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1557
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1546
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1485
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1449
    8. 52
      1308
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      78
      1268
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe