PS4 vs Xbox One

vai steambox?

Noh kumpi menee hankintaan? Mä ite ostan PS4 koska playstation miehiä ollaan oltu ja se on 100€ halvempi ;D
Mut kiinnostais vielä teijän mielipide, että kumpaa konsolia ootte ostamasa?

17

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • steamissa halpaa

      Pc

    • ps4evr

      Tähänki asti pleikka on uskollisesti palvellut joten ehdottomasti PS4. Tosin ei sitä heti kannata ostaa, kuitenkin puolen vuoden päästä tulee uusi kehitysversio alkuperäisestä ja luultavasti viel halvempi. Tosin Gran Turismo 6 polttelee jo!

    • KH3 oottelen

      ps4 meinaan ostaa ku oon itekki pleikkamiehiä ja se on viel aika halpa ku vertaa edellisiin malleihin.

    • MUN4G0GG3L14LF4

      PS4

    • hevari97

      itte hommaan Xbox one koska Halo

      • Ps4OwnsEveryOther

        PlayStation 4


    • järkiinsä tullut

      Säästän rahat PC:hen (: (y) :3 C: :) :] [:

      • simo kurki

        Pc koska simo kurki


      • vai steambox?
        simo kurki kirjoitti:

        Pc koska simo kurki

        Xbox One on kyllä kans hieno koska halo :D mutta Halon tekiöiltä tulee myös uusi peli Destiny joka on hieman halon tyylinen ja sen saa myös ps4 ;) Ite jo ennakkotilaan ps4 koska oikein polttelee huulia :D Call of duty ghosts on kyllä pakko hommata kun maisemia katteli! Aivan mahtavaa katseltavaa! Harmittaa todella että gta vitosta ei tule ps4... :(.... Kiitos vastauksista :)


    • Fakata

      CoD Ghosts aika paska jos vertaa grafiikoita yms. bf4. CoD on kehityksessä jäljessä, ehkä noin bfbc2-bf3 tasolla. ei hyvä. tosin en kyl diggaa CoD:ia niin paljoo et ei haitta yhtään. I DON'T GIVE A SHIT!

      • vai steambox?

        Ite en oo ikinä tykänny Batlefieldeistä ja se on fakta.. Graffat on kai siinä hyvät mutta ei kai se pelkkää peliä tee? Hyvä esimerkki on DayZ Arma 2:n modi joka oli huono grafiikoiltaan mutta todella suosittu ;D


      • kekulia
        vai steambox? kirjoitti:

        Ite en oo ikinä tykänny Batlefieldeistä ja se on fakta.. Graffat on kai siinä hyvät mutta ei kai se pelkkää peliä tee? Hyvä esimerkki on DayZ Arma 2:n modi joka oli huono grafiikoiltaan mutta todella suosittu ;D

        joo battlefieldissä pitää osata pelata eikä istua niin se ei soiv teltta jonneille


    • No jos on ihan pakko

      Luultavasti en hanki kumpaakaan, mutta jos ilmaseks sais niin ps4:n valitsisin. Hoettiin Microsoftilta mitä tahansa, niin xbox one tulee olemaan täynnä turhia ominaisuuksia ja liian vähän tehoja sen oikeaan tarkoitukseen, siis pelaamiseen. Niin ja sittenhän se kinect tietenkin vakoilee kaiken aikaa ja konsoli kieltäytyy tekemästä mitään jos se ei ole jatkuvasti verkossa. JA veloittaa kaikesta lisää, osta ensin peli seittemälläkympillä. No nyt sen validointi maksaa sitten kolmekymppiä lisää ja koska sulla on kolme tyyppiä katsomassa kun pelaat niin pistetäänpä siitäkin lisämaksua. Että näin.

      Ja kyllä, minulla on xbox360, joka on erinomainen kapine. Seuraavan generaation taidan taas elää tietokoneen kanssa, voisi vaikka ylppärirahoilla vähän päivitellä mokomaa. (Ja sillä seitsemälläsadalla eurolla, jonka nuo konsolit maksaisivat, saa aikas paljon konetta päivitettyä ja pelitkin on PC:lle halvempia)

      • että näin

        ps4 noin 400e xbone noin 500e.


      • Okei :D
        että näin kirjoitti:

        ps4 noin 400e xbone noin 500e.

        On hinnat tippuneet sitten reippaasti siitä kun pari kuukautta sitten sain sähköpostiin niitä ennakkovarausmainoksia :D No mikäpä siinä, ehkä sitten joskus, mutta en nyt ainakaan tuoreeltaan noita aio hankkia. Edelleen, xbox one tulee olemaan niin pyllystä, pleikkari on vaan jotenkin mielikuvitukseton. Kumpikaan ei innosta, xbox kuvottaa (siis voi sitä idioottia, joka vapaaehtoisesti mokomaan myllytykseen suostuu, oikeastaanhan jopa maksaa siitä hemmetisti).


    • uskollinen xbox

      xbox one koska paras. xbox360 palvellu aina uskollisesti cocis kylvystä huolimatta

    • Jarr!

      tunkekaa perseeseenne ne konsolit! ainut oikee pelikone on PC!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe