Sellainen ongelma 206:ssa

kuulo meni

että volyymit nousee itsestään ja tässä on tehtaan asentama Clarionin mankka! Onkohan tuohon jotain kikkaa millä sen saa korjattua? Joku puhui että kun ottaa akunkengän irti niin saattaa jekkasta mutta epäilen kyllä :)

3

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ominaisuus

      Voimakkuuden säätyminen ajomelun mukaan on yleinen ominaisuus nykyaikaisissa autoradioissa. Kokeilin oman autoradion voimakkuutta ja jos voimakkuden säätää paikallaan ollessa sietorajan voimakkuudelle, niin jo pieni kiihdytys nostaa voimakkuuden kipurajalle. Voisiko tämä ominaisuus olla se mikä nostaa äänenvoimakkuuden kohtuuttoman suureksi.

      • Auton asetukset

        Akun irrottamista ei kannata kokeilla ilman tarkkaa tietoa miten toimia. Voi tulla hinauskeikka merkkihuoltoon. Peugeot-forumilta kannattaa etsiä ohjeita ja kokemuksia aiheesta.


    • Ei akkua irti

      Autoradion asetuksissa kun painat nuotin kuvaa muutaman kerran on kohta jossa on joko Auto on Tai Auto off. Ensimmäinen tarkoittaa että volyymi nousee automaattisesti nopeuden kasvaessa ja jälkimmäinen että ei nouse

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      80
      4445
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3284
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3152
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2987
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2925
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2726
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      43
      2649
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      234
      2391
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2206
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      46
      2144
    Aihe