Silloin pitää myös määritellä ns. prionien määrä näytteessä, eli miten DNA on voinut muuttua, joten on pätemätöntä todistusaineistoa missään oikeudenkäynnissä nykytiedon mukaan.
DNA on nykytiedon mukaan kelvoton todisteena.
3
215
Vastaukset
- psykoosituomarit
Joo, mutta ei oikeudenkäynnissä ole kysymys laista, oikeudesta tai todisteista, vaan seboltsi tuomarin hallusinaatioista.
- f234f23fr23fff
Uutisissa oli juuri tästä Auer-tapauksesta jossa DNA:ta on sotkeutunut, mutta prionit eivät sinänsä tarkoita aivan tuota, vaan jos syö paljon naudanlihaa, niin oma DNA voi myös muuttua.
- Siten on ...
DNA muuttuu yhtäkkiä, jos todellinen murhaaja on poliisi, kuten Auerin tapauksessa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11641125
Auerin tapauksessa ei selviä syyllinen koskaan, koska Porin poliisi pitää itseään aina syyttömänä, vaikka verinäyte osoitti toden kerralla Lahden sängyn halosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623218Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.751281- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62919
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48913- 48824
- 47762
- 41752
- 39708