roolipeli

korppi™

hei tehdään roolipeli jota pelataan suomi24 kirjoittelemalla aloitetaan rooleista




zeus

440

445

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _Lucifer^^

      Olen helvetin hallitsija ja nimi on Lucifer

      • korppi™

        mikä on tehtäväni teidän helvetillisuutenne lucifer





        zeus


    • Täällä on jo roolipeli... Ainakin periaatteessa... Tai ehkä se on pikemminkin roolileikki...

      • korppi™

        minä olen musta samurai nimi on hayate olen luciferin palveluksessa


      • piece&love

        Niimpä.. Onhan tää mun ja YT:n selostusjuttuki jonkinsortin roolileikki :33 Ja enmä nää niissä mitään pahaa >;3 Jos ärsyttää niin ei kukaan pakota lukemaan meidän sekoiluja.. Täytyy kyl sanoo että wälillä ne tuntuu pelkästään typeriltä ja lapsellisilta ;/ By The Way se tunne menee kyllä ohi ;D

        ~Pääselostaja kuittaa


      • piece&love
        piece&love kirjoitti:

        Niimpä.. Onhan tää mun ja YT:n selostusjuttuki jonkinsortin roolileikki :33 Ja enmä nää niissä mitään pahaa >;3 Jos ärsyttää niin ei kukaan pakota lukemaan meidän sekoiluja.. Täytyy kyl sanoo että wälillä ne tuntuu pelkästään typeriltä ja lapsellisilta ;/ By The Way se tunne menee kyllä ohi ;D

        ~Pääselostaja kuittaa

        Hei nyt joku osas matkii minuu tosi hyvin. Mä en kirjottanu tot ylimmäist.

        ~ Aito Pääselostaja Piece kuittaa


      • piece&love
        piece&love kirjoitti:

        Hei nyt joku osas matkii minuu tosi hyvin. Mä en kirjottanu tot ylimmäist.

        ~ Aito Pääselostaja Piece kuittaa

        Taas joku varasti nickin!


      • piece&love
        piece&love kirjoitti:

        Taas joku varasti nickin!

        Nickienpöllijät.. Säälittäwää!!!! Ainoa kommentti jonka oon kirjottanu tähän kessaan on tää..
        Jos murut aiotte seuraavaksi alkaa esiintyä Piecenä, tehkää se ees paremmin!

        ~Pääselostaja kiittää


      • Eräs trotskilainen
        piece&love kirjoitti:

        Nickienpöllijät.. Säälittäwää!!!! Ainoa kommentti jonka oon kirjottanu tähän kessaan on tää..
        Jos murut aiotte seuraavaksi alkaa esiintyä Piecenä, tehkää se ees paremmin!

        ~Pääselostaja kiittää

        Voe ziisus näitä nikkivarkaita. Mikset sie rekisteröidy, toveri piece?


      • piece&love
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Voe ziisus näitä nikkivarkaita. Mikset sie rekisteröidy, toveri piece?

        Surffaan kännykällä eikä mobiiliversiossa oo kirjautumismahdollisuutta ;/ En woi käyttää tietsikkaa koska mun vanhemmat ei tiiä että käyn Suoli24:ssä, ja jos käyttäisin perheen yhteistä nii se näkyis sivuhistoriassa.. ;3 Ja uskokaa mua, armahaiset, vanhempani EIVÄT ilahtuisi siitä että sekoilen täällä.

        ~Pääselostaja joka pysyy selostajana ilman vanhempiensa mielipidettä kuittaa


      • _Lucifer^^
        piece&love kirjoitti:

        Surffaan kännykällä eikä mobiiliversiossa oo kirjautumismahdollisuutta ;/ En woi käyttää tietsikkaa koska mun vanhemmat ei tiiä että käyn Suoli24:ssä, ja jos käyttäisin perheen yhteistä nii se näkyis sivuhistoriassa.. ;3 Ja uskokaa mua, armahaiset, vanhempani EIVÄT ilahtuisi siitä että sekoilen täällä.

        ~Pääselostaja joka pysyy selostajana ilman vanhempiensa mielipidettä kuittaa

        DEMONS ATTAAACK!!!!


      • korppi™
        _Lucifer^^ kirjoitti:

        DEMONS ATTAAACK!!!!

        lucifer minne hyökätään





        zeus


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        lucifer minne hyökätään





        zeus

        ok demonit hyökätään jonnekin minä tulen mukaan


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        ok demonit hyökätään jonnekin minä tulen mukaan

        olemme kulkeneet kymmenen minuuttia demonit kääntyivät valon linnakkeeseen(eng fortress of light)demonit menivät linnakkeeseen minä tulin mukaan valon soturit hyökkäsivät kimppuumme



        zeus


      • Ysmir
        korppi™ kirjoitti:

        olemme kulkeneet kymmenen minuuttia demonit kääntyivät valon linnakkeeseen(eng fortress of light)demonit menivät linnakkeeseen minä tulin mukaan valon soturit hyökkäsivät kimppuumme



        zeus

        minä olen dragonslayer ysmir ja tapoin just teidät kaikki✊


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        olemme kulkeneet kymmenen minuuttia demonit kääntyivät valon linnakkeeseen(eng fortress of light)demonit menivät linnakkeeseen minä tulin mukaan valon soturit hyökkäsivät kimppuumme



        zeus

        taas feikki korppi™(toi ylempänä oleva ei keskustelun aloittaja)


    • Tämän keskusteun lukeminen sai kaipaamaan vanhoja hyviä aikoja (viime kesää)...

      • Eräs trotskilainen

        Miun tuli ikävä pieceä ja viime kesää... Ja sitä vanhaa "Erästä trotskilaista," vanhaa itseäni, joka mie joskus olin.


      • korppi™
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Miun tuli ikävä pieceä ja viime kesää... Ja sitä vanhaa "Erästä trotskilaista," vanhaa itseäni, joka mie joskus olin.

        tulee mieleen vanhat ajat jolloin en ollut vielä tirehtööri(;


      • ocean-
        korppi™ kirjoitti:

        tulee mieleen vanhat ajat jolloin en ollut vielä tirehtööri(;

        Hmm m, asiaa puhutta. Miekhää sillon ollu nii törkiä ja ajattelematon mitä mie saatan nykyää olla..... Ihmiset muuttuu, s24 on kuites nii muuttuvaine, aaltoileva.


      • james bond
        ocean- kirjoitti:

        Hmm m, asiaa puhutta. Miekhää sillon ollu nii törkiä ja ajattelematon mitä mie saatan nykyää olla..... Ihmiset muuttuu, s24 on kuites nii muuttuvaine, aaltoileva.

        Lopeta jo, typerä tytön tyllerö, ei kukaan jaksa lukea noita itsesääliä täynnä olevia viestejä. Herää todellisuuteen!


      • viime kesä<3<3<3
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Miun tuli ikävä pieceä ja viime kesää... Ja sitä vanhaa "Erästä trotskilaista," vanhaa itseäni, joka mie joskus olin.

        Munkin tuli ikävä piecee... Viime kesä oli parasta :( oli kiva lukea teiän pimeitä juttuja.. Miksei kaikki "entiset" vakkarit voi tulla takasin?!!!


      • Eräs trotskilainen
        viime kesä<3<3<3 kirjoitti:

        Munkin tuli ikävä piecee... Viime kesä oli parasta :( oli kiva lukea teiän pimeitä juttuja.. Miksei kaikki "entiset" vakkarit voi tulla takasin?!!!

        Mie en olis ikinä arvannut, että täällä pyörii niin paljon "nimettömiä vakkareita." Tässä anonyymissä maailmassa huomaa jostain syystä vain ne, jotka on mahdollista oppia tuntemaan edes jollain tasolla.


      • james bond
        james bond kirjoitti:

        Lopeta jo, typerä tytön tyllerö, ei kukaan jaksa lukea noita itsesääliä täynnä olevia viestejä. Herää todellisuuteen!

        Miinuksen antajat, miksi miinukset, olen kuitenkin oikeassa, suurin osa oceanin viesteistä pursuaa itsesääliä.


      • Eräs trotskilainen
        james bond kirjoitti:

        Miinuksen antajat, miksi miinukset, olen kuitenkin oikeassa, suurin osa oceanin viesteistä pursuaa itsesääliä.

        Alahan postata esimerkkejä tänne, jos aiot todistaa väitteesi.


      • james bond
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Alahan postata esimerkkejä tänne, jos aiot todistaa väitteesi.

        Tiedän että tiedät mitä minä tarkoitan Trotski. Myöntäkää pois suolistolaiset, myöntäkää pois.


    • korppi™

      Nimivaras paikalla!
      Mikä olit ennen tirehtööriä? Olet niin mielenkiintoinen. Haluaisi tietää joskus, että kuka siellä kirjoittaa. :)
      VeH

      • HeKeKee

        Mä oon haltiavartija Tharelas ja mä taistelen Keski-Maan haltija-armeijassa


      • Ysmir
        HeKeKee kirjoitti:

        Mä oon haltiavartija Tharelas ja mä taistelen Keski-Maan haltija-armeijassa

        mä tapoin sut ja sun armeijan


      • HeKeKee
        Ysmir kirjoitti:

        mä tapoin sut ja sun armeijan

        Sitten sä heräät sun unestas ja hoksaat että sulla on mun nuoli kurkussa. Revit sen irti ja tukehdut vereesi. Sitten mä poltan sun ruhosi.


      • korppi™
        HeKeKee kirjoitti:

        Sitten sä heräät sun unestas ja hoksaat että sulla on mun nuoli kurkussa. Revit sen irti ja tukehdut vereesi. Sitten mä poltan sun ruhosi.

        oon haltija vartijaa parempi temppeliritari mutta en tapa haltija vartiaa koska hän ei ole noita


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        oon haltija vartijaa parempi temppeliritari mutta en tapa haltija vartiaa koska hän ei ole noita

        mutta poltan kaikki haltioiden taikurit roviolla




        (kivaa ku tää kaivettiin esiin:)


      • Ysmir
        korppi™ kirjoitti:

        mutta poltan kaikki haltioiden taikurit roviolla




        (kivaa ku tää kaivettiin esiin:)

        Sitten sinä pienimunainen haltia heräsit unestasi ja olit mun linnan tyrmässä nukkumassa toveriesi ruumiiden vieressä ja minä olin koonnut valtavan viikinkiarmeijan ja tappanut kaikki haltiat sinua lukuun ottamatta ja löin sinulta pään poikki miekallani


      • korppi™
        Ysmir kirjoitti:

        Sitten sinä pienimunainen haltia heräsit unestasi ja olit mun linnan tyrmässä nukkumassa toveriesi ruumiiden vieressä ja minä olin koonnut valtavan viikinkiarmeijan ja tappanut kaikki haltiat sinua lukuun ottamatta ja löin sinulta pään poikki miekallani

        ja sinä ysmir lohikäärmeen tappaja et pärjää minulle koska en ole lohikäärme:etkä muuten pärjää haltioillekaan koska he eivät myöskään ole lohikäärmeitä:D


      • Ysmir
        korppi™ kirjoitti:

        ja sinä ysmir lohikäärmeen tappaja et pärjää minulle koska en ole lohikäärme:etkä muuten pärjää haltioillekaan koska he eivät myöskään ole lohikäärmeitä:D

        mutta jos olen tappanut lohikäärmeitä haltiat ovat minulle kuin harjoittelua ps.kuolleet eivät puhu


      • korppi™
        Ysmir kirjoitti:

        mutta jos olen tappanut lohikäärmeitä haltiat ovat minulle kuin harjoittelua ps.kuolleet eivät puhu

        mutta et pärjää temppeli ritareille


      • Ysmir
        korppi™ kirjoitti:

        mutta et pärjää temppeli ritareille

        temppeli ritarien tappaminen on minulle sama asia kuin perunasäkkien hakkaaminen ja mulla on myös kaksi lohikäärme palvelijaa, Vulthuryol ja Durnehviir


    • eposaatti

      Mist napist kvikskopaa? Ja mist saa whirlwind sprintin ja daedricx camat?

      • Ysmir

        Whirlwind sprintin saat High hrotgarista ja volkyggestä kolmatta en muista ja daedric armorit voit löytää jos oot yli 45 levunen tai jos Sä laitat daedric smithing perkin voit tehä ne aiemmin.


      • korppi™
        Ysmir kirjoitti:

        Whirlwind sprintin saat High hrotgarista ja volkyggestä kolmatta en muista ja daedric armorit voit löytää jos oot yli 45 levunen tai jos Sä laitat daedric smithing perkin voit tehä ne aiemmin.

        et oo ikinä tappanutkaa temppeli ritaria


      • Ysmir
        korppi™ kirjoitti:

        et oo ikinä tappanutkaa temppeli ritaria

        Mistäs niin luulet ja mulla on myös viikinki armeija ja kaks lohikäärmettä et varmaan tapa niitä vaikka mut tappaisitkin ps.ootko Sä oikee korppi


      • korppi™
        Ysmir kirjoitti:

        Mistäs niin luulet ja mulla on myös viikinki armeija ja kaks lohikäärmettä et varmaan tapa niitä vaikka mut tappaisitkin ps.ootko Sä oikee korppi

        oon oikee korppi™ ja mul on temppeli ritari armeija


      • Ysmir
        korppi™ kirjoitti:

        oon oikee korppi™ ja mul on temppeli ritari armeija

        eipäs ole enää ku mä tapoin ne ja sinä heräsit tyrmässä ilman käsiä ja jalkoja


      • ropinhuutti
        Ysmir kirjoitti:

        eipäs ole enää ku mä tapoin ne ja sinä heräsit tyrmässä ilman käsiä ja jalkoja

        Modern day ropinhuutti tekee yllätys hyökkäyksen ja ampuu nimimerkkiä Ysmir:iä selkään räjähtävällä nuolella.


      • korppi™
        ropinhuutti kirjoitti:

        Modern day ropinhuutti tekee yllätys hyökkäyksen ja ampuu nimimerkkiä Ysmir:iä selkään räjähtävällä nuolella.

        hei ropinhuutti pelasta mut tyrmästä APUA! olen muuten elossaD:


      • Ysmir
        korppi™ kirjoitti:

        hei ropinhuutti pelasta mut tyrmästä APUA! olen muuten elossaD:

        minullapas oli haarniska päällä ja lensin vain maahan turvalleni ja minulta lähti taju ja murtui luita mutta Durnehviir ja Paarthurnax repivät ropinhuutin kappaleiksi ja sen jälkeen kaksi parasta miestäni meni tyrmään ja hakkasi korpin tuhannen päreiksi kirveillä


      • HeKeKee
        Ysmir kirjoitti:

        minullapas oli haarniska päällä ja lensin vain maahan turvalleni ja minulta lähti taju ja murtui luita mutta Durnehviir ja Paarthurnax repivät ropinhuutin kappaleiksi ja sen jälkeen kaksi parasta miestäni meni tyrmään ja hakkasi korpin tuhannen päreiksi kirveillä

        Mutta sitten haltia-armeija ryntää takaisin pystyyn, koska Mañwe herätti kaikki henkiin. Sitten haltijat tappavat ysmirin ihan helposti, koska haltijat tappavat lohikäärmeitä ihan helposti. Ysmir kirkuu ja kusee housuunsa, kun mun kirves pureutuu sun aivoihin ja tappaa sut. Sitten ruma viikinkiarmeija ryntää esiin, mutta kuolee mun armeijan nuolikuuroon. Sitte Durnehviir tappaa itsensä ja Paarthurnax saa aivoinfraktin ja saa halvauksen ja kuolee. PS. Haltijat ovat kaikista vapaista kansoista voimakkaimpia, mutta ihmisten temppeliritarit ovat suurin piirtein yhtä hyviä kuin haltiat. Haltiat eivät ole taikureita, vaikka osa osaa taikoa. Onneksi haltiat ja ihmiset ovat liittolaisia :)


      • korppi™
        HeKeKee kirjoitti:

        Mutta sitten haltia-armeija ryntää takaisin pystyyn, koska Mañwe herätti kaikki henkiin. Sitten haltijat tappavat ysmirin ihan helposti, koska haltijat tappavat lohikäärmeitä ihan helposti. Ysmir kirkuu ja kusee housuunsa, kun mun kirves pureutuu sun aivoihin ja tappaa sut. Sitten ruma viikinkiarmeija ryntää esiin, mutta kuolee mun armeijan nuolikuuroon. Sitte Durnehviir tappaa itsensä ja Paarthurnax saa aivoinfraktin ja saa halvauksen ja kuolee. PS. Haltijat ovat kaikista vapaista kansoista voimakkaimpia, mutta ihmisten temppeliritarit ovat suurin piirtein yhtä hyviä kuin haltiat. Haltiat eivät ole taikureita, vaikka osa osaa taikoa. Onneksi haltiat ja ihmiset ovat liittolaisia :)

        heräskö kaikki temppeliritaritkin eloon


      • Ysmir
        korppi™ kirjoitti:

        heräskö kaikki temppeliritaritkin eloon

        ja tuokin kaikki oli vain hallusinaatioita koska olit menettänyt pääsi ja samalla suurimman osan aisteistasi Se velho oli kylähullu joka sanoi olevansa velho sitten teistä tehtiin muussia ja se syötettiin lohikäärmeille sitten lohikäärmeiden paska heitettiin mereen


      • korppi™
        Ysmir kirjoitti:

        ja tuokin kaikki oli vain hallusinaatioita koska olit menettänyt pääsi ja samalla suurimman osan aisteistasi Se velho oli kylähullu joka sanoi olevansa velho sitten teistä tehtiin muussia ja se syötettiin lohikäärmeille sitten lohikäärmeiden paska heitettiin mereen

        oon dragonlord ja komensin sun lohiksia vapauttamaa mut





        se päiden ja jalkojen katkominen oli illuusio(:
        ropinhuutti vapautti kaikkit temppeliritarit(:


      • Ysmir
        korppi™ kirjoitti:

        oon dragonlord ja komensin sun lohiksia vapauttamaa mut





        se päiden ja jalkojen katkominen oli illuusio(:
        ropinhuutti vapautti kaikkit temppeliritarit(:

        Lohikäärmeet ovat liian voimakkaita temppeliritarin hallittavaks ja ropinhuutista ja sinusta tehtiin lihamuusia joka syötettiin lohikäärmeille. Yritä nyt siitä vielä herätä henkiin


      • HeKeKee
        Ysmir kirjoitti:

        Lohikäärmeet ovat liian voimakkaita temppeliritarin hallittavaks ja ropinhuutista ja sinusta tehtiin lihamuusia joka syötettiin lohikäärmeille. Yritä nyt siitä vielä herätä henkiin

        Mâñwe on keski-maan jumala ja se herätti kaikki henkiin. Paitsi ton kurahoususen Ysmirin ja sen ruman hintti-armeijan. Ja toi dragonlord otti sun lohikäärmeet ja Ysmir juoksi kotiinsa itkemään kun korppi ei antanut sille säälirunkkua. Sitten se ruma paskaläjä Ysmir tappoi itsenä ja tämä ei ole mitään hallusinaatiota, Ysmir on bannittu tästä keskustelusta ja kaikki ignoraa sen typerät vastustelut.


      • HeKeKee
        HeKeKee kirjoitti:

        Mâñwe on keski-maan jumala ja se herätti kaikki henkiin. Paitsi ton kurahoususen Ysmirin ja sen ruman hintti-armeijan. Ja toi dragonlord otti sun lohikäärmeet ja Ysmir juoksi kotiinsa itkemään kun korppi ei antanut sille säälirunkkua. Sitten se ruma paskaläjä Ysmir tappoi itsenä ja tämä ei ole mitään hallusinaatiota, Ysmir on bannittu tästä keskustelusta ja kaikki ignoraa sen typerät vastustelut.

        Ast mä meen ton Ysimirin vankilaan, vapautan kaikki temppeliritarit, sitten me rynnätään Ysmirin armeijan kimppuun ja tapetaan me hujauksessa. Ja sitten tulee isot juhlat ja siellä juhlitaan ropinhuutinia, temppeliritareita, haltioita ja sitä kilttiä dragonlordia eikä tota täipartaista hintsulihevarivainaata


      • korppi™
        HeKeKee kirjoitti:

        Ast mä meen ton Ysimirin vankilaan, vapautan kaikki temppeliritarit, sitten me rynnätään Ysmirin armeijan kimppuun ja tapetaan me hujauksessa. Ja sitten tulee isot juhlat ja siellä juhlitaan ropinhuutinia, temppeliritareita, haltioita ja sitä kilttiä dragonlordia eikä tota täipartaista hintsulihevarivainaata

        nyt minä lähetän lohikäärmeet itse ysmirin kimppuun









        (temppeliritari dragonlord=korppi™)


      • Ysmir
        korppi™ kirjoitti:

        nyt minä lähetän lohikäärmeet itse ysmirin kimppuun









        (temppeliritari dragonlord=korppi™)

        Sitten minä löin kaikilta pään poikki ja kukaan muu kuin minä ei enää elänyt ja minä elin onnellisesti elämäni loppuun asti ja noi äskeiset oli kuin olikin hallusinaatioita koska söitte käyneitä marjoja lol


      • korppi™
        Ysmir kirjoitti:

        Sitten minä löin kaikilta pään poikki ja kukaan muu kuin minä ei enää elänyt ja minä elin onnellisesti elämäni loppuun asti ja noi äskeiset oli kuin olikin hallusinaatioita koska söitte käyneitä marjoja lol

        lets put permanent end to ysmir


      • Ysmir
        korppi™ kirjoitti:

        lets put permanent end to ysmir

        No tää meni vähän överiks mä lopetan


      • korppi™
        Ysmir kirjoitti:

        No tää meni vähän överiks mä lopetan

        nyt ropinhuutti ampui palavan räjähde nuolen ysmiriin

        sitten minä komensin temppeliritarit ja lohikäärmeet ysmirin kimppuun
        hekeke komensi haltijat ysmirin kimppuun
        ja ropihuutti ampui toisen kerran ysmiriä

        kaikki huusivat ysmir on kukistettu









        korppi™ on temppeliritarien komentaja


      • Ysmir
        korppi™ kirjoitti:

        nyt ropinhuutti ampui palavan räjähde nuolen ysmiriin

        sitten minä komensin temppeliritarit ja lohikäärmeet ysmirin kimppuun
        hekeke komensi haltijat ysmirin kimppuun
        ja ropihuutti ampui toisen kerran ysmiriä

        kaikki huusivat ysmir on kukistettu









        korppi™ on temppeliritarien komentaja

        minä katosin savuna ilmaan ennen mitään hyökkäystä


      • korppi™
        Ysmir kirjoitti:

        minä katosin savuna ilmaan ennen mitään hyökkäystä

        ysmir ampui sen nuolen salaa ja sen jälkeen hyökkäys alkoi etkä voi paeta haltijoiden nuolisateelta palava nuoli selässäsi


      • Ysmir
        korppi™ kirjoitti:

        ysmir ampui sen nuolen salaa ja sen jälkeen hyökkäys alkoi etkä voi paeta haltijoiden nuolisateelta palava nuoli selässäsi

        LOL


      • korppi™
        Ysmir kirjoitti:

        LOL

        mis oot hekeke




        Ysmir tais mennä sanattomaksi:D


      • Ysmir
        korppi™ kirjoitti:

        mis oot hekeke




        Ysmir tais mennä sanattomaksi:D

        tarkoitin sitä että tämä keskustelu on mennyt lapselliseksi myönnän, osaksi minun syytä mutta lopetan täällä käymisen. Adios idiots


      • korppi™
        Ysmir kirjoitti:

        tarkoitin sitä että tämä keskustelu on mennyt lapselliseksi myönnän, osaksi minun syytä mutta lopetan täällä käymisen. Adios idiots

        miksen herää tyrmästä O:
        missäs on mahtipontinen Ysmir


      • Ysmir
        korppi™ kirjoitti:

        miksen herää tyrmästä O:
        missäs on mahtipontinen Ysmir

        POISSA VITUN IDIOOTTI! Enkä tule enää takaisin. Adios idiots


      • HeKeKee
        Ysmir kirjoitti:

        POISSA VITUN IDIOOTTI! Enkä tule enää takaisin. Adios idiots

        Huh huh. Sinne meni yksi vihollinen. Mitäs me seuraavaksi tehään?


      • Sweinhund
        Ysmir kirjoitti:

        Mistäs niin luulet ja mulla on myös viikinki armeija ja kaks lohikäärmettä et varmaan tapa niitä vaikka mut tappaisitkin ps.ootko Sä oikee korppi

        Mitä vittua oikeesti ootteko kaikki jotain 12v?


    • mukko

      WTF. Mutta liityn mukaan. Olen pro parkouraaja

      • korppi™

        ok tuu mukaan








        temppeliritarit:uus vihollinen on tullut kehiin


      • HeKeKee
        korppi™ kirjoitti:

        ok tuu mukaan








        temppeliritarit:uus vihollinen on tullut kehiin

        Haltiat liittyvät joukkioosi


      • korppi™
        HeKeKee kirjoitti:

        Haltiat liittyvät joukkioosi

        haltijat temppeliritarit=haltijaritarit





        temppeliritarit:eläköön korppi™
        haltijat:eläköön hekeke
        haltija ritarit(kompromissi):ELÄKÖÖN! liittouma


      • HeKeKee
        korppi™ kirjoitti:

        haltijat temppeliritarit=haltijaritarit





        temppeliritarit:eläköön korppi™
        haltijat:eläköön hekeke
        haltija ritarit(kompromissi):ELÄKÖÖN! liittouma

        Jeah! Meitä ei voita kukaan >:3

        Tulkaapas nyt kaikki tänne höpöttämään meidän kanssa


      • korppi™
        HeKeKee kirjoitti:

        Jeah! Meitä ei voita kukaan >:3

        Tulkaapas nyt kaikki tänne höpöttämään meidän kanssa

        tähystetään hmm...


      • Gurga
        korppi™ kirjoitti:

        tähystetään hmm...

        Mä voin tulla mukaan jos lopetatte ton paskan kuolleista herättelyn ja illuusio jutut ja muuten toi oli ihan vitun lapsellista kun hekeke oli silleen että "ysmir juoksi karkuun ja pasko housuun ja itki ku korppi ei antanut säälirunkkua" et Sä kusipää saa ohjailla toisten hahmoja. Joo siinä ne olikin jos lopetatte tommosen ni voin tulla mukaan.


      • HeKeKee
        Gurga kirjoitti:

        Mä voin tulla mukaan jos lopetatte ton paskan kuolleista herättelyn ja illuusio jutut ja muuten toi oli ihan vitun lapsellista kun hekeke oli silleen että "ysmir juoksi karkuun ja pasko housuun ja itki ku korppi ei antanut säälirunkkua" et Sä kusipää saa ohjailla toisten hahmoja. Joo siinä ne olikin jos lopetatte tommosen ni voin tulla mukaan.

        Noo, kyllä toi Ysmirkin oli vähän "kaikkk oli illuusiota mä tapan teiät kaikki mun pikkurillillä samalla kun pelaan pingistä minimunarunkut" että jos et samalla tavalla tonttuile niin mukaan vaan. Meni se mullakin vähän överiksi


      • korppi™
        HeKeKee kirjoitti:

        Noo, kyllä toi Ysmirkin oli vähän "kaikkk oli illuusiota mä tapan teiät kaikki mun pikkurillillä samalla kun pelaan pingistä minimunarunkut" että jos et samalla tavalla tonttuile niin mukaan vaan. Meni se mullakin vähän överiksi

        no tuu ihmeessä mukaan olen temppeliritarien komentaja dragonlord korppi™


      • Hadvar
        korppi™ kirjoitti:

        no tuu ihmeessä mukaan olen temppeliritarien komentaja dragonlord korppi™

        No joo kyllä sä oot oikeassa hekeke tosta ysmir kusipäästä. OK mä tuun mukaan pyövelinä ja mun nimi on Hadvar. Palvelen sitä joka maksaa mulle eniten.


      • korppi™
        Hadvar kirjoitti:

        No joo kyllä sä oot oikeassa hekeke tosta ysmir kusipäästä. OK mä tuun mukaan pyövelinä ja mun nimi on Hadvar. Palvelen sitä joka maksaa mulle eniten.

        hei http://curl bitcoin htnmgg(@)
        älä spammaa täällä


    • korppi™

      Korppi™♥
      -VeH

      • Hadvar

        nonii jatketaankos


    • kurpizza

      En tajunnut (onko se mun aivoilla joku yllätys?) oikein muuta kuin et korppi ja HeKekee olivat liittoutuneet joksikin haltiaritariarmeijaksi.

      Jos idiootteja tarvitaan, niin messissä ollaan....

      • HeKeKee

        Joo, mut me tarvitaan joku pahis...


      • korppi™
        HeKeKee kirjoitti:

        Joo, mut me tarvitaan joku pahis...

        voisiko se pahis aloittaa jo tämän homman(:


      • Master Neloth
        korppi™ kirjoitti:

        voisiko se pahis aloittaa jo tämän homman(:

        Kai mun(eli entisen hadvarin) täytyy nyt vaihtaa hahmoa ja ryhtyä pahikseksi. Olen pimeähaltioiden(harmaa iho,punaiset silmät,suipot korvat) velho ja osaan herättää kuolleet henkiin taistelemaan minun puolelle ja ampumaan salamoita käsistäni. Toivottavasti joku liittoutuu mun kanssa.


      • Master Neloth
        Master Neloth kirjoitti:

        Kai mun(eli entisen hadvarin) täytyy nyt vaihtaa hahmoa ja ryhtyä pahikseksi. Olen pimeähaltioiden(harmaa iho,punaiset silmät,suipot korvat) velho ja osaan herättää kuolleet henkiin taistelemaan minun puolelle ja ampumaan salamoita käsistäni. Toivottavasti joku liittoutuu mun kanssa.

        Me asumme valtavan vuoren sisällä ja ainut sisäänkäynti on piilossa ja sen voi avata vain pimeähaltia(ei kuolleista herätetty


    • kurpizza

      Minkälaisia tyyppejä oot herättynyt kuolleista?

    • kurpizza

      Voin vaikka olla pahiksen apuri :) Tai jotain vastaavaa...

      • Master Neloth

        Olen herättänyt kuolleista kuolleita sotilaitani ja vihollisiani. Ja sinulle on tilaa ei väliä haluatko olla velho vai soturi tai örkki,pimeähaltia vai ihminen


    • kurpizza

      Ok, olen ihminen.

      Miksi olet herättänyt vihollisiasi?

      (sori jatkuva kysely)

      • Master Neloth

        Ymmärsit väärin. Jos herätän jonkun kuolleista hänestä tulee ikään kuin zombi. He eivät ajattele omilla aivoillaan vaan tottelevat käskyjäni ja tappavat jopa oman perheensä jos minä niin käsken.


    • kurpizza

      Selevä....

      • Master Neloth

        OK jos sulla ei enää oo kysymyksiä niin hyökätään temppeliritarihaltijoiden kimppuun.


    • kurpizza

      Hyökätään vaan...
      Mutta kai armeijassa on sellaisiakin joilla aivotoiminta toimii hyvin...?
      Ja mikä on tavoite? Listiä, valloittaa vai joku muu?

      • Master Neloth

        Suurin osa on niitä jotka ajattelee omilla aivoillaan. Mutta tarkoitus on tappaa kaikki ja samalla valloittaa korpin ja hekeken alueet. Saamme samalla kasvatettua joukkojamme... MUHAHAHAAA!!! ATTAAAAACK!!!!


      • Örkki-örp
        Master Neloth kirjoitti:

        Suurin osa on niitä jotka ajattelee omilla aivoillaan. Mutta tarkoitus on tappaa kaikki ja samalla valloittaa korpin ja hekeken alueet. Saamme samalla kasvatettua joukkojamme... MUHAHAHAAA!!! ATTAAAAACK!!!!

        Minä örkkien päälikkö Örp ehdotan liittoutumista kanssasi arvoisa pimeähaltija Neloth


      • korppi™
        Örkki-örp kirjoitti:

        Minä örkkien päälikkö Örp ehdotan liittoutumista kanssasi arvoisa pimeähaltija Neloth

        nuo örkit ei kyllä pärjää temppeliritareille


      • Master Neloth
        korppi™ kirjoitti:

        nuo örkit ei kyllä pärjää temppeliritareille

        Mutta minä pärjään! Sait osuman salamasta ja menetit tajusi ja kun heräsit, olit minun tyrmässä ja sinuun oli tehty viiltoja jotka vuosi verta.


      • Master Neloth
        Master Neloth kirjoitti:

        Mutta minä pärjään! Sait osuman salamasta ja menetit tajusi ja kun heräsit, olit minun tyrmässä ja sinuun oli tehty viiltoja jotka vuosi verta.

        Ja örp, minä hyväksyn ehdotuksesi.


      • Örkki-örp
        Master Neloth kirjoitti:

        Ja örp, minä hyväksyn ehdotuksesi.

        Ei ehkä normaalit örkit pärjää temppeliritareille, mutta mepä olemme viisaampia ja vahvempia kuin perus örkit. Me olemme Mordorin Uruk-haita.


    • kurpizza

      Kyllä me pärjätään, kun meillä on Haades tukena...

      • Master Neloth

        hyökätään hekeken linnaan


    • kurpizza

      Pieni järjestely kysymys: Laitetaanko hekeke korpin kanssa samaan tyrmään vai? Meillä olisi kyllä vapaana joitakin kidutustyrmiä. Mm. yksi jossa soitetaan 24/7 bieberiä (ei kai me niin julmia olla?) toki ooppera musiikille, vittuilua 24/7 ja purkkapopillekin löytyvät omat tyrmät. . .

      • Sweinhund

        Oliskohan jo aika herätä lapset?


      • Master Neloth
        Sweinhund kirjoitti:

        Oliskohan jo aika herätä lapset?

        Kidutustyrmä on täydellinen paikka hekekelle. 24/7 bieberiä niin hän sekoaa parissa päivässä. Mutta ensin on tietenkin napattava hänet. PS. Sveinhund kukaan ei käskeny sua lukemaan tätä


    • kurpizza

      Ei, yhtä pöljiä juttuja aikuisillakin on. Sitä vaan väsyis jos pitäis aina olla järkevä. Heitä sinäkin Sweinkoira joskus aivot narikkaan...

      • HeKeKee

        Mä marssitan armeijani Lothlorieniin, haltioiden maahan juonimaan sotasuunnitelmia ja korpin vapautusta.
        Mä lähetän parhaat lähettini pyytämään apua Yksinäiseltä Vuorelta ja Minas Tirithistä.


      • Master Neloth
        HeKeKee kirjoitti:

        Mä marssitan armeijani Lothlorieniin, haltioiden maahan juonimaan sotasuunnitelmia ja korpin vapautusta.
        Mä lähetän parhaat lähettini pyytämään apua Yksinäiseltä Vuorelta ja Minas Tirithistä.

        Minun joukot hyökkäävät Minas Trithiin ja valtaavat sen ja tein entisistä vihollistani zombeja


      • Ettan
        Master Neloth kirjoitti:

        Minun joukot hyökkäävät Minas Trithiin ja valtaavat sen ja tein entisistä vihollistani zombeja

        Mistäköhän vitusta te oikein revitte tätä paskaa?


      • Ettan
        Master Neloth kirjoitti:

        Minun joukot hyökkäävät Minas Trithiin ja valtaavat sen ja tein entisistä vihollistani zombeja

        Mistäköhän vitusta te oikein revitte tätä paskaa?


      • HeKeKee
        Master Neloth kirjoitti:

        Minun joukot hyökkäävät Minas Trithiin ja valtaavat sen ja tein entisistä vihollistani zombeja

        Googlaappa Minas Tirith ja kato. Sitä sä et yksin valtaa. Et edes zombiarmeijalla.


    • RakasHarrymme

      Voinks tulla mukaa :D? Olisin Harry Potter XD

      • viesti korpilta

        harry potter pelasta minut tyrmästä):



        t:korppi™


      • Örkki-örp
        viesti korpilta kirjoitti:

        harry potter pelasta minut tyrmästä):



        t:korppi™

        Me hyökkäämme rautavuorille ja tapetaan kääpiöt ja me pidämme vuoren


      • Ruut
        Örkki-örp kirjoitti:

        Me hyökkäämme rautavuorille ja tapetaan kääpiöt ja me pidämme vuoren

        Ootte varmaa kaikki jollain erityisluokalla ku tälläsiä kirjottelette.


      • Ruut kirjoitti:

        Ootte varmaa kaikki jollain erityisluokalla ku tälläsiä kirjottelette.

        Tai sitten he vain osaavat pitää hauskaa. Liittyisin itsekin mukaan, jos jaksaisin. :)


      • HeKeKee
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Tai sitten he vain osaavat pitää hauskaa. Liittyisin itsekin mukaan, jos jaksaisin. :)

        Jaksaa jaksaa! Meidän pitää vallata Rautavuoret takaisin. Pitää saada Rohanilaiset mukaan, mun haltioita on vaan 4000. Örkkejä on ainakin 6000. Tästä tulee eeppistä....


      • korppi™
        HeKeKee kirjoitti:

        Jaksaa jaksaa! Meidän pitää vallata Rautavuoret takaisin. Pitää saada Rohanilaiset mukaan, mun haltioita on vaan 4000. Örkkejä on ainakin 6000. Tästä tulee eeppistä....

        kerro kuinka monta on temppeliritareita


      • Master Neloth
        korppi™ kirjoitti:

        kerro kuinka monta on temppeliritareita

        Meidän pitää mennä puolustamaan rautavuoria haltioilta siirretään 2000 velhoa (siis ei zombeja) puolustamaan rautavuoria


      • HeKeKee
        korppi™ kirjoitti:

        kerro kuinka monta on temppeliritareita

        Oiskohan niitä joku 3000.

        Lähetit Yksinäiseltä vuorelta palasivat. Kääpiöitä tulee mukaan 200, kaikki raskaasti varustettuja. Minas Tirith ei ole vielä vastannut.


      • Master Neloth
        HeKeKee kirjoitti:

        Oiskohan niitä joku 3000.

        Lähetit Yksinäiseltä vuorelta palasivat. Kääpiöitä tulee mukaan 200, kaikki raskaasti varustettuja. Minas Tirith ei ole vielä vastannut.

        Menen valtaamaan minas trithin ja örkit tulkaa mukaan. Meitä on 7000 jos te 6000 tulee mukaan meitä on 13000=murskavoitto MUHAHAHAHAHAHAHAAAA


      • Master Neloth
        Master Neloth kirjoitti:

        Menen valtaamaan minas trithin ja örkit tulkaa mukaan. Meitä on 7000 jos te 6000 tulee mukaan meitä on 13000=murskavoitto MUHAHAHAHAHAHAHAAAA

        Lähetän viestin Mordoriin ja pyydän heitä lähettämään 5000 örkkiä ja vastapalvelukseksi he saavat pitää rautavuoret. Ja kurpizza, ylennän sinut kenraaliksi saat oman armeijan haltuusi.


      • HeKeKee
        Master Neloth kirjoitti:

        Lähetän viestin Mordoriin ja pyydän heitä lähettämään 5000 örkkiä ja vastapalvelukseksi he saavat pitää rautavuoret. Ja kurpizza, ylennän sinut kenraaliksi saat oman armeijan haltuusi.

        Taitaa sullakin mennä vähän ysmiriksi kun valtaat Minas Tirithin noin pienellä lilliputtiarmeijalla. Sanotaanko että 60 000 sulla saattais olla mahiksia Minas Tirithiä vastaan.


      • Master Neloth
        HeKeKee kirjoitti:

        Taitaa sullakin mennä vähän ysmiriksi kun valtaat Minas Tirithin noin pienellä lilliputtiarmeijalla. Sanotaanko että 60 000 sulla saattais olla mahiksia Minas Tirithiä vastaan.

        No jos mulla olis 60 000 velhoa niin eikä sekin menis vähän ysmiriks? Emmekö pysty valtaamaan Minas Trithiä edes vaikka minun lisäksi on kuitenkin 50 voimakasta velhoa, sekä tuhansia pimeähaltioita ja zombeja sekä mahtava soturi kurpizza? Vaikka emme taistele pelkästään suoraa taistelua vaan myös soluttaudumme ja murhaamme sotilaita hiljaisesti ja levittämme heidän keskuuteen sairauksia? Iskemme kun vihollinen on heikko. Emmekö silti pysty valtaamaan Minas Trithiä? Lisäksi meitä auttaa 6000 Uruk-Haita.


      • Master Neloth kirjoitti:

        No jos mulla olis 60 000 velhoa niin eikä sekin menis vähän ysmiriks? Emmekö pysty valtaamaan Minas Trithiä edes vaikka minun lisäksi on kuitenkin 50 voimakasta velhoa, sekä tuhansia pimeähaltioita ja zombeja sekä mahtava soturi kurpizza? Vaikka emme taistele pelkästään suoraa taistelua vaan myös soluttaudumme ja murhaamme sotilaita hiljaisesti ja levittämme heidän keskuuteen sairauksia? Iskemme kun vihollinen on heikko. Emmekö silti pysty valtaamaan Minas Trithiä? Lisäksi meitä auttaa 6000 Uruk-Haita.

        Suosittelen, että lähetätte zombit edeltä murtamaan porttia, koska niitä on lähes mahdotonta tappaa jousipyssyllä, (ellei ole äärimmäisen hyvä ampuja) joten vihollinen joutuu avaamaan portit tappaakseen ne (jos ei avaa, zombit murtavat sen). Kun portit ovat auki, on kaupungin valloittaminen huomattavasti helpompaa.


      • korppi™
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Suosittelen, että lähetätte zombit edeltä murtamaan porttia, koska niitä on lähes mahdotonta tappaa jousipyssyllä, (ellei ole äärimmäisen hyvä ampuja) joten vihollinen joutuu avaamaan portit tappaakseen ne (jos ei avaa, zombit murtavat sen). Kun portit ovat auki, on kaupungin valloittaminen huomattavasti helpompaa.

        haltijat ja ritarit ovat äärimmäisen hyviä (jousi)ampujia


      • Master Neloth
        korppi™ kirjoitti:

        haltijat ja ritarit ovat äärimmäisen hyviä (jousi)ampujia

        Minas Trithissä asuu ihmisiä.


      • korppi™ kirjoitti:

        haltijat ja ritarit ovat äärimmäisen hyviä (jousi)ampujia

        Ritarit eivät ole tarpeeksi hyviä. Haltijoita siellä ei asu. Suosittelen, että keksit ruudin ja rakennat pari haulikkoa.


      • Master Neloth
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Ritarit eivät ole tarpeeksi hyviä. Haltijoita siellä ei asu. Suosittelen, että keksit ruudin ja rakennat pari haulikkoa.

        Niin, Sarumanhan keksi ruudin... Mutta minä teen pommeja joita ammun katapultilla Minas Tirithiin ja kun kaupunki on raunioina me hyökkäämme ja tapamme kaikki mahdolliset eloon jääneet. Kurpizza ja örp missä ootte teitä tarvitaan.


      • HeKeKee
        Master Neloth kirjoitti:

        Niin, Sarumanhan keksi ruudin... Mutta minä teen pommeja joita ammun katapultilla Minas Tirithiin ja kun kaupunki on raunioina me hyökkäämme ja tapamme kaikki mahdolliset eloon jääneet. Kurpizza ja örp missä ootte teitä tarvitaan.

        Minas Tirith on kuitenkin vaan niin hemmetin iso, kyllä te saattatte päästä kahdelle ekalle tasolle. Siellä on kuitenkin aika paljon erittäin hyvin varustettuja sotilaita. Ja jos sinne hyökätään, muiden kaupunkien sotilaat tulevat heti apuun. Ja muurit on tehty Gondorin Marmorista, pitää olla aika jytyä ruutia....
        Tharelas ja Haltiat marssivat Minas Tirithiin.Samalla he lähettävät sanan Eragonille ja Lohikäärmeratsastajille.


      • HeKeKee kirjoitti:

        Minas Tirith on kuitenkin vaan niin hemmetin iso, kyllä te saattatte päästä kahdelle ekalle tasolle. Siellä on kuitenkin aika paljon erittäin hyvin varustettuja sotilaita. Ja jos sinne hyökätään, muiden kaupunkien sotilaat tulevat heti apuun. Ja muurit on tehty Gondorin Marmorista, pitää olla aika jytyä ruutia....
        Tharelas ja Haltiat marssivat Minas Tirithiin.Samalla he lähettävät sanan Eragonille ja Lohikäärmeratsastajille.

        Lohikäärmeratsastajat ovat kuolleet, mutta se ei ole Jeesuksen vika... Hän vain oli niin vihainen... Eikä teillä ole mitään todisteita... Kyllähän kokonaisia valtakuntia on ennenkin vajonnut veden alle... (esim. Atlantis) Voit toki valittaa korkeimpaan oikeuteen... Uskoisin, että kunnon lakimiehillä saat korvauksesksi pari enkeliarmeijaa. (jumalallahan ei ole lakimiehiä, koska he ovat helvetissä)


      • Master Neloth
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Lohikäärmeratsastajat ovat kuolleet, mutta se ei ole Jeesuksen vika... Hän vain oli niin vihainen... Eikä teillä ole mitään todisteita... Kyllähän kokonaisia valtakuntia on ennenkin vajonnut veden alle... (esim. Atlantis) Voit toki valittaa korkeimpaan oikeuteen... Uskoisin, että kunnon lakimiehillä saat korvauksesksi pari enkeliarmeijaa. (jumalallahan ei ole lakimiehiä, koska he ovat helvetissä)

        Miksi kaikki sotisivat haltijoiden vihollisia vastaan?


      • Master Neloth
        Master Neloth kirjoitti:

        Miksi kaikki sotisivat haltijoiden vihollisia vastaan?

        Voinhan mäkin saada noitakuninkaan, nazgulit, ja saatanan ja hänen demoniarmeija puolelleni.


      • korppi™
        Master Neloth kirjoitti:

        Voinhan mäkin saada noitakuninkaan, nazgulit, ja saatanan ja hänen demoniarmeija puolelleni.

        saatiin kaksi enkeli armeijaa


      • korppi™ kirjoitti:

        saatiin kaksi enkeli armeijaa

        Kumpikohan voittaa? Enkelit vai demonit? Vai meneekö tappelu Ysmireiksi? Odotan jännityksellä.


    • *FACEPALM* Kun nyt roolipelaatte/-leikitte, niin voisitte edes opetella tekemään sen kunnolla. Jos tä on roolipeli, niin pelinjohtaja voisi olla hyödyllinen. Jos taas roolileikki, niin miks pitää aina voittaa?

      • Joo mutta mä oon kuitenkin tästä lähtien mukana. (Lapsellistako? Ihan sama.)
        Hahmon nimi: Siiliö
        Rotu: Ihmissiili
        Puolue: Ei vielä kumpikaan
        Status: 700-jäsenisen vahvan joukkion johtaja.
        Luonne: Sekava, kohtelias, julma, sadistinen, ystävällinen ja ovela.
        Muuta: Vaarallinen. Osaa taistella ilman aseita ja osaa tehdä lähes mistä vaan hengenvaarallisen aseen. Lieviä maaagisia kykyjä, jotka vahvistuvat tiettyjen asioiden vuoksi joskus.


      • siilio kirjoitti:

        Joo mutta mä oon kuitenkin tästä lähtien mukana. (Lapsellistako? Ihan sama.)
        Hahmon nimi: Siiliö
        Rotu: Ihmissiili
        Puolue: Ei vielä kumpikaan
        Status: 700-jäsenisen vahvan joukkion johtaja.
        Luonne: Sekava, kohtelias, julma, sadistinen, ystävällinen ja ovela.
        Muuta: Vaarallinen. Osaa taistella ilman aseita ja osaa tehdä lähes mistä vaan hengenvaarallisen aseen. Lieviä maaagisia kykyjä, jotka vahvistuvat tiettyjen asioiden vuoksi joskus.

        Siiliö saapuu kaukaa Minas Tirithiin ja näkee ensimmäiseksi kaksi sotivaa joukkoa. Ensimmäinen ajatus: WTF!?! (tietenkin.) Tulkaa pian jatkamaan tätä.


    • I´m in!

      Nimi: William Alexander Lutch
      Rotu: ihminen
      Puolue: ei ole koskaan kuullutkaan koko sodasta
      Status: Kaaoksen ylipappi (seurakunta vain puuttuu, koska muut jumalat ovat suositumpia, kuin Kaaos)
      Muuta: asuu yksin aavikolla, hylätyssä kirkossa. Ei erityisiä kykyjä. Omistaa radion ja levyjä, jotka on löytänyt kirkon kellarista.

      • korppi™

        siilio huomaa aukon minas trithin muurissa hän menee sisälle minas trithiin kun korppi™ ja master neloth taistelevat legendaarisen taistelun siilio menee katsomaan taistelua kunnes korppi™ ja master neloth näkee hänet siilio valitse kohtalosi

        -hyvänä
        -pahana
        -kaaosksena


      • korppi™ kirjoitti:

        siilio huomaa aukon minas trithin muurissa hän menee sisälle minas trithiin kun korppi™ ja master neloth taistelevat legendaarisen taistelun siilio menee katsomaan taistelua kunnes korppi™ ja master neloth näkee hänet siilio valitse kohtalosi

        -hyvänä
        -pahana
        -kaaosksena

        Kaaos ei ole puolue. Kaaos on jumala, jonka kannattajia voi olla molemmilla puolilla. Siiliö ei myöskään voi kääntyä Kaaoksen palvojaksi, koska hyvin harvat ovat kuulleet kyseisestä jumalasta.
        Kyllästyin olemaan seurakunnan ainoa jäsen. Palkkaan viestinviejän levittämään uskontoa Minas tirithiin. (en olisi lähettänyt häntä, jos tietäisin, että siellä on sota, mutta miten minä siitä olisin kuullut, kun elän erakkona aavikolla...)


    • -Eivät osaa RoPen perussääntöjä.- *TIRSK*
      Siiliö is not going to valita puolue. He is kävellä rauhassa eteenpäin.
      PS:SE ON Siiliö Ö Ö Ö. Nimimerkkiin ei saa äätä tai öötä. Ö Ö Ö!

    • "Eivät osaa RoPen perussääntöjä"
      Tarkoittanet "autohittausta" ja "muchausta".
      Voin selittää niille, jotka eivät tiedä...
      Autohittaus: toisen hahmon liikuttaminen. Esim. "siilio menee katsomaan taistelua" (et voi päättää, mitä hän tekee) "Sait osuman salamasta ja menetit tajusi ja kun heräsit, olit minun tyrmässä ja sinuun oli tehty viiltoja jotka vuosi verta." (voit iskeä häntä salamalla, mutta et voi tietää, onnistuuko hän väistämään, tai toimiiko isku häneen. Toki on suositeltavaa, että hän realistisuuden nimissä saa osuman ja menettää tajunsa, mutta se on silti hänen päätettävissään)
      Muchaus=Ysmir. Eli käyttää hahmoa, jolle ei tapahdu koskaan mitään pahaa, tai joka voi tehdä mitä tahansa.

      • Ja miksi Siiliö valitsisi vielä puolueen? Hän saapui juuri taistelukentille, eikä tiedä tilanteesta mitään. (siilio tietysti tietää, mutta hänen hahmonsa ei, jos kerran on tullut kaukaa)
        Viestinviejä ei uskalla mennä Minas tirithiin, koska siellä taistellaan. Hän menee korppi™:n tukikohtaan ja jättää lapun. Sitten hän tekee saman Master Nelothille, sitten HeKeKeelle ja kurpizzalle. Lopuksi vielä Ysmirille, vaikka hän onkin oletettavasti kadonnut lopullisesti.
        Lapun sisältö:
        Puuttuuko elämältäsi suunta? Tarvitsetko jumalallista apua? Käänny Kaaoksen puoleen, niin voit saada suuret voimat! Jos kiinnostuit, kulje itään, kunnes saavut kirkolle.
        T: Kaaoksen ylipappi: William Alexander Lutch

        Istuskelen kirkossani kuunnellen musiikkia. Olen autuaan tietämätön välillänne raivoavasta sodasta. Viestinviejä aikoo tulla kertomaan minulle asiasta, mutta sudet syövät hänet.


      • korppi™

        hyvä paha=kaaos



      • HeKeKee
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Ja miksi Siiliö valitsisi vielä puolueen? Hän saapui juuri taistelukentille, eikä tiedä tilanteesta mitään. (siilio tietysti tietää, mutta hänen hahmonsa ei, jos kerran on tullut kaukaa)
        Viestinviejä ei uskalla mennä Minas tirithiin, koska siellä taistellaan. Hän menee korppi™:n tukikohtaan ja jättää lapun. Sitten hän tekee saman Master Nelothille, sitten HeKeKeelle ja kurpizzalle. Lopuksi vielä Ysmirille, vaikka hän onkin oletettavasti kadonnut lopullisesti.
        Lapun sisältö:
        Puuttuuko elämältäsi suunta? Tarvitsetko jumalallista apua? Käänny Kaaoksen puoleen, niin voit saada suuret voimat! Jos kiinnostuit, kulje itään, kunnes saavut kirkolle.
        T: Kaaoksen ylipappi: William Alexander Lutch

        Istuskelen kirkossani kuunnellen musiikkia. Olen autuaan tietämätön välillänne raivoavasta sodasta. Viestinviejä aikoo tulla kertomaan minulle asiasta, mutta sudet syövät hänet.

        HeKeKee istuu neuvonpidossa Minas Tirithin Valkoisessa tornissa. Silloin h huomaavat viestin Kaaoksen ylipapilta. HeKeKee ja Valkoinen neuvosto keskustelevat asiasta, kirjoittavat vastauksen ja pistävät lähetin viemään sitä ylipapille. Saat sitten vastauksen kun se tulee perille.


      • HeKeKee
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        En palvo kaaosta, vaan Kaaosta.
        kaaos=http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaaos
        Kaaos=jumala, jonka keksin tätä RoPea varten :)

        HeKeKee katsoo kun Zombiarmeija raahautuu porttia kohti. Hän katsoo hiljaa kohti raahautuvaa, korisevaa armeijaa. HeKeKee kohottaa keihäänsä ja huutaa käskyn. Joukko haltioita ryntää muurille ja alkaa ampua zombeja samalla kun katapultit ja trebuchet viskelevät kivenlohkareita.


      • HeKeKee
        HeKeKee kirjoitti:

        HeKeKee katsoo kun Zombiarmeija raahautuu porttia kohti. Hän katsoo hiljaa kohti raahautuvaa, korisevaa armeijaa. HeKeKee kohottaa keihäänsä ja huutaa käskyn. Joukko haltioita ryntää muurille ja alkaa ampua zombeja samalla kun katapultit ja trebuchet viskelevät kivenlohkareita.

        Teen kuvauksen omasta hahmosta
        HeKeKee (en nyt jaksa keksiä nimeä)
        Rotu: Suurhaltia
        Ikä: 739 vuotta (Nuori haltia)
        Luonne: Hiljainen, vakaa ja kekseliäs johtajaluonne
        Arvonimi: Suurhaltiain Kolmannen Divisioonan ylikenraali
        Taidot: Hyvä kilven ja keihään kanssa, myös erinomainen jousiampuja. Osaa johtaa.
        Muuta: Haltioiden tavoin hyvä vastustuskyky pimeää magiaa kohtaan, lapsuuden ihmeellisien tapahtumien syystä immuuni elementaalimagialle.


      • Master Neloth
        HeKeKee kirjoitti:

        Teen kuvauksen omasta hahmosta
        HeKeKee (en nyt jaksa keksiä nimeä)
        Rotu: Suurhaltia
        Ikä: 739 vuotta (Nuori haltia)
        Luonne: Hiljainen, vakaa ja kekseliäs johtajaluonne
        Arvonimi: Suurhaltiain Kolmannen Divisioonan ylikenraali
        Taidot: Hyvä kilven ja keihään kanssa, myös erinomainen jousiampuja. Osaa johtaa.
        Muuta: Haltioiden tavoin hyvä vastustuskyky pimeää magiaa kohtaan, lapsuuden ihmeellisien tapahtumien syystä immuuni elementaalimagialle.

        Mäki teen kuvauksen:
        rotu:pimeähaltia
        ikä:2000 vuotta
        luonne:älykäs, mutta julma,häikäilemätön ja vainoharhainen sadisti.
        kyvyt:hyvin voimakas velho, pystyy tekemään zombeja ja ampuu käsistään tappavia salamoita.


    • Siiliö kulkee yhä syvemmälle Minas Tirithiin. Zombeja ei luonnollisestikkaan ole käsketty tappamaan häntä vielä ainakaan ja Siiliö välttelee varmuudeksi kaikkia joilla on oma mieli.

    • Ja kuten varmaan huomaatte: korppi™ päästi vahingossa viholliset sisään. Hän nimittäin sanoi: "siilio huomaa AUKON MINAS TIRITHIN MUURISSA hän menee sisälle minas trithiin kun korppi™ ja master neloth (on kaupungin sisällä...) taistelevat legendaarisen taistelun".
      Teidän kannattaisi käyttää niitä enkeliarmeijoitanne...

      • HeKeKee

        Perhanan korppi. :I No samapa tuo, HeKeKee kutsuu enkeliarmeijan mukaan taisteluun. Zombeja alkaa pikku hiljaa löntystämään porteista, mutta puollustajat kaatavat kuumaa pikeä niiden päälle, muuttaen reiän alueen tulimereksi. Voi kun se lähetti pääsisi äkkiä sinne kirkolle...


    • Sudet söivät lähetin! Älä unohda.

      • HeKeKee

        Mä lähetin uuden ._.


    • Jes!!! Sain ihmiset tekemään hahmokuvauksia itsestään.

    • kurpizza

      Master Neloth// Sori... Mulla oli kokeita toosi paljon tällä viikolla... Mutta kiitän ylennyksestä

      Joku tyyppi// Tarkoitatko sitä egyptiläistä Kaaosta (käytetään myös nimeä Apep/Khaos)?

      • Örkki-örp

        Sori, en ehi enää käydä täällä. Neloth saa Uruk-hait ja mordorin hallintaansa. Hyvää jatkoa ja eiköön keskustelu mene ikinä enää ysmiriksi.


      • Master Neloth
        Örkki-örp kirjoitti:

        Sori, en ehi enää käydä täällä. Neloth saa Uruk-hait ja mordorin hallintaansa. Hyvää jatkoa ja eiköön keskustelu mene ikinä enää ysmiriksi.

        Hyvästi örp ja kiitos mordorista. Jokutyyppi ja siiliö ehdotan liittoutumista


    • Katsotaan asiaa.

    • "Tarkoitatko sitä egyptiläistä Kaaosta" En tarkoita mitään ennestään keksittyä jumalhahmoa. Kaaos, jota palvon on täysin itse keksimäni hahmo.
      En rupea liittoutumaan, koska en ole kuullutkaan koko sodasta. Voin neuvotella liittoutumisesta, jos tulet paikalle, tai lähetät viestin.

    • Vois muuten ehkä kertoo teille minkälaisia on "Ihmissiilit". Ne on ihmisen näkösii tyyppei joilla on piikikkäät hiukset ja ne osaa muuttuu siileiksi. Ne on yli-inhimillisen vahvoja ja notkeita. Ja niiden kasvot on siilimäiset.

      • korppi™

        löydän lapun menen itään näen kirkon astun kirkon sisään näen jokutyyppi19:menen


      • korppi™ kirjoitti:

        löydän lapun menen itään näen kirkon astun kirkon sisään näen jokutyyppi19:menen

        Lauseesi jäi kesken...

        /nousen tuolista
        /hiljennän musiikkia
        ^^Huomenta muukalainen. Kuka olet? Millä asioilla liikut?^^
        /alan keittää kaakaota

        (HUOM. kello on 17.24 eli iltapäivä, mutta sanon silti huomenta)


      • Master Neloth
        korppi™ kirjoitti:

        löydän lapun menen itään näen kirkon astun kirkon sisään näen jokutyyppi19:menen

        Zombeja kuolee kuumaan pikeen kuin kärpäsiä. Minä rukoilen voiman ja tuhon jumalaa, Mehrunes Dagonia lähettämään Dremora-armeijan(Valtavia infernaalisia sotureita) auttamaan minua.


      • korppi™
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Lauseesi jäi kesken...

        /nousen tuolista
        /hiljennän musiikkia
        ^^Huomenta muukalainen. Kuka olet? Millä asioilla liikut?^^
        /alan keittää kaakaota

        (HUOM. kello on 17.24 eli iltapäivä, mutta sanon silti huomenta)

        sinä olet varmaankin kaaoksen ylipappi löysin nimittäin viestisi


    • Siiliö manailee, koska on pien ja zombien joukossa. Onneksi Ihmissiilit ovat kestäviä ja Siiliö lähtee selviytymään muualle. Lopulta hän pelastuu mutta on täysin ilman suojautumiskykyä paikassa, jossa soditaan.

      • HeKeKee

        Samaan aikaan suuret torvet alkavat soida pohjoisessa. Rohanin ratsuväki ryntää täydellä vauhdilla zombien ja pimeähaltioiden kimppuun niitäen niitä kuin heinää.


    • ^^Aiotko liittyä Kaaoksen palvojiin, vai tuletko jollain muulla asialla?^^

    • Siiliö kömpii turvalliseen nurkkaan ja kirjoittaa kirjeen sotureilleen kutsuen nämä suojaamaan itseään ja tuomaan hänen aseensa.

      • Master Neloth

        Mehrunes Dagon vastasi pyyntööni hän lähetti dremora-armaijan puolelleni heillä on valtavat liekehtivät kirveet joilla he hyökkäävät ihmisten ja haltioiden kimppuun. Ps. Hekeke etkö lukenut jokutyypin sääntöä? Voit hyökätä zombien kimppuun mutta et voi päättää kuolevatko zombit noin helposti. Zombit taistelevat yhtä hyvin kuin silloin kun ne oikeasti elivät. Zombit tosin ei tunne kipua eikä ne luovuta ennen kuin ne ovat liikuntakyvyttömiä.


      • Liityn....

        Hahmo: Alice Dolly
        Kuka? Mitä? Häh? : Adlocleyn kuningattaren kaunis tytär. Vanhemmat kuolleet, ja valtaan on astunut Krockey -niminen mies joka haluaa tappaa Alice Dollyn. Siksi hänen täytyi karata ja jättää taakseen Adlocley.
        Ikä: 16v


      • alice_dolly kirjoitti:

        Liityn....

        Hahmo: Alice Dolly
        Kuka? Mitä? Häh? : Adlocleyn kuningattaren kaunis tytär. Vanhemmat kuolleet, ja valtaan on astunut Krockey -niminen mies joka haluaa tappaa Alice Dollyn. Siksi hänen täytyi karata ja jättää taakseen Adlocley.
        Ikä: 16v

        Saavun hengästyneenä pellon laitaan ja lyyhistyn maahan. Krockeyn joukot ovat jääneet jo melko kauas, mutta he liikkuvat hevosilla, joten välimatka voi kuroutua umpeen nopeasti. Katson itseäni. Hameeni on repaleinen ja hiukseni takkuiset. En ole tottunut tällaiseen. Adclocleyn linnassa kävin joka päivä suihkussa ja palmikoin sileät hiukseni. Nyt olin hikinen ja likainen. Kuulin mekkalaa edestäpäin, ja päätin jatkaa pian matkaa.


      • HeKeKee
        Master Neloth kirjoitti:

        Mehrunes Dagon vastasi pyyntööni hän lähetti dremora-armaijan puolelleni heillä on valtavat liekehtivät kirveet joilla he hyökkäävät ihmisten ja haltioiden kimppuun. Ps. Hekeke etkö lukenut jokutyypin sääntöä? Voit hyökätä zombien kimppuun mutta et voi päättää kuolevatko zombit noin helposti. Zombit taistelevat yhtä hyvin kuin silloin kun ne oikeasti elivät. Zombit tosin ei tunne kipua eikä ne luovuta ennen kuin ne ovat liikuntakyvyttömiä.

        Noh, periaatteessa mä voisin päättää että nuo dremorat ei voi tehdä meidän joukkoihin mitään vahinkoa ja meistä tulee voittamattomia. Mut sitten se menee liian Ysmiriksi. Ja zombit ei ehkä nyt ole mitenkään kovin vahvarakenteisia, mätiä ruumiita kun ovat.... Pimeänhaltijoista en ole varma :D
        HeKeKee huomaa kaukana taistelun reunoilla tytön, joka pakenee tummanpuhuvia ratsastajia ja joukon ihmissiilejä. HeKeKee vetää haltijaviitan päälleen ja lähtee juoksemaan kohti leiriä.
        Samalla hän huomaa, että Nelothin luokse on ilmestynyt joukko demonijättiläisiä. Samaan aikaan HeKeKeen lähetti saapuu Kaaoksen kirkolle ja kävelee sisään.


    • Siiliö menee Minas Tirithin ulkopuolelle odottamaan joukkojaan. Pian joukko hurjia Ihmissiilejä saapuu täydessä sotavaruustuksessa tuoden Siiliön aseet. Siiliö käskee sotureitaan pystyttämään lähistölle leirin, jossa he voisivat levätä ja miettiä miten on viisainta toimia.

    • "kuningattaren kaunis tytär" Entä kuninkaan? Onko kuningatar pettänyt miestään?

      • Joo.....vaan ei. Huppistakeikkaa :D


      • alice_dolly kirjoitti:

        Joo.....vaan ei. Huppistakeikkaa :D

        Näen kamalan sodan! Kaikkialla on zombeja ja taistelevia tyyppejä. Ryntään puun taakse piiloon ja jään tarkkailemaan tilannetta. Mutta samassa kuulen takaatani Krockeyn laukkaavien hevosten korskunnan. Ryntään suinpäin keskelle kaaosta.


      • alice_dolly kirjoitti:

        Näen kamalan sodan! Kaikkialla on zombeja ja taistelevia tyyppejä. Ryntään puun taakse piiloon ja jään tarkkailemaan tilannetta. Mutta samassa kuulen takaatani Krockeyn laukkaavien hevosten korskunnan. Ryntään suinpäin keskelle kaaosta.

        Minua päin rynnitään heti. Peräännyn, ja nostan maasta jonkun tiputtaman tikarin. Alan huitoa hyökkääjiä osumatta kuitenkaan. Näen rauhallisen leirin syrjempänä ja juoksen nopeasti sinneppäin.... (päästetäänkö minut turvaan?)


    • Alice pääsee leiriin, mutta saman tien Ihmissiilit piirittävät häntä ja hänet viedään telttaan, jossa Siiliö on toipumassa kokemistaan palovammoista.
      "Kuka olet ja miksi tulit?"

      • Lysähdän maahan voipuneena. "Olen Alice Dolly, Adclocleyn kruunun perijä. Mutta ilkeä Krockey on vallannut linnan, ja hän joukkoineen on lähtenyt tappamaan minua. Saavuin tänne, keskelle sotaa. Minusta tuntuu että Krockey joukkoineen on parhaillaan katkomassa päitä keskellä sotaa. Jos he löytävät minut, niin ei hyvää seuraa.


    • "Voimme antaa sinulle turvapaikan. Kuinka monta heitä on?"

      • "Krockey ja parikymmentä vaarallista tarkka-ampujaa. Ei mitään maailman parhaita hulluun aseita sotaan, mutta eivät he tällaista odottanutkaan."


        // Luon nyt tän Krockeynkin hahmoks, mutta ilmoitan aina viestien alussa kumpi hahmoistani on kyseessä.

        Hahmo: Krockey
        Kuka? Mitä? Häh? : Krockey on todellisuudessa murhannut Alice Dollyn vanhemmat. Sen jälkeen hän valtasi linnan, mutta pian Alice Dolly saapui matkoilta, joten Krockeyn täytyi murhata Alice Dolly säilyttääkseen valtansa. Siinä hän ei ole vielä onnistunut.
        Ikä: jotain 20-30 v


    • "Jos he edes yrittävät tunkeutua kylään, kykenemme pysäyttämään heidät leikiten pienillä kuolonuhrimäärillä. Olemmehan me kaikki Ihmissiilit luonteeltamme melko kohteliaita. Emme anna tarkka-ampujien ja heidän petollisen johtajansa murhata nuorta tyttöä."

      • [Alice Dolly]

        "Voi kiitos paljon! Toivon totisesti, etten joudu vielä heittämään henkeäni."

        [Krockey]

        Veri ja hiki haisee ikävästi. Pari tarkka-ampujaa n jo kuollut, mutta sitä pahuksen likkaa ei näy missään! Katselen ympärilleni epäluuloisena. Onko se tyttö lähtenyt kiertämään sota-alueen kaukaa? Sotimassa hän ei ainakaan ole....


    • "Toivon että joskus jos saat valtakuntasi takaisin niin muistat Ocluey-klaanin vieraanvaraisuuden." (Siis Ihmissiilithän jakautuu klaaneihin, jotka tekee mitä lystää. Siiliö johtaa Ocluey-klaania.)

    • Ja hei! Etteks te vois jo pian kommata jotain? Ei etene paljookaan ilman teitä. Ei mä ja Alice voida kahestaankaan pelata...

      • Minä kommentoisin, mutta en voi jatkaa, ennen kuin korppi™ vastaa minulle...

        Luon Kaaoksen hahmoksi.

        Nimi: Kaaos
        Kuka? Mitä? Häh?: Sadistinen jumala, jonka erikoisalaa ovat mielisairaudet, luonnonkatastrofit ja poliittinen juonittelu.
        Muuta: Alussa jumala loi taivaan ja maan. Ja maa oli autio ja tyhjä. Kaaos korjasi asian täyttämällä sen TNT:llä. Sitten hän räjäytti sen. Jumala joutui aloittamaan alusta. (ei liittynyt mihinkään, mutta kerroinpa kuitenkin tämän luomistarinan)


      • HeKeKee
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Minä kommentoisin, mutta en voi jatkaa, ennen kuin korppi™ vastaa minulle...

        Luon Kaaoksen hahmoksi.

        Nimi: Kaaos
        Kuka? Mitä? Häh?: Sadistinen jumala, jonka erikoisalaa ovat mielisairaudet, luonnonkatastrofit ja poliittinen juonittelu.
        Muuta: Alussa jumala loi taivaan ja maan. Ja maa oli autio ja tyhjä. Kaaos korjasi asian täyttämällä sen TNT:llä. Sitten hän räjäytti sen. Jumala joutui aloittamaan alusta. (ei liittynyt mihinkään, mutta kerroinpa kuitenkin tämän luomistarinan)

        Tässä meidän höpinässä on aika monta jumalaa, ja kaaos on yks niistä. Toi Mãnwe minkä tossa aikasemmin mainitsin on Keski-Maan Jumala, mutta tähän hölinään on sotkeutunut monta fantasiamaailmaa.


    • /vastaanotan kirjeen
      ^^Voit lähteä takaisin herrasi luo, arvon lähetti^^
      /luen kirjeen

      • HeKeKee

        HeKeKeen kirjeessä lukee:
        Arvon Kaaoksen Ylipappi. Olemme miettineet ehdotustasi, ja olisimme hyvin kiitollisia jos opettaisit meille Jumalastasi. On vain yksi ehto: auta meitä tämän Langenneen Haltian, Nelothin kukistamisen kanssa. Hän on liittoutunut pimeiden voimien kanssa kukistaaksesi meidät, Keski-Maan Vapaat Kansat ja muut maillamme vaeltavat rehelliset asukkaat. Muuta emme pyydä.
        Terveisin, Valkoinen Neuvosto ja Suurhaltioiden Veljeskunta


    • Ebin. Oikeestaan Alicekin näyttäis olevan muualla kun ei oo kommannu. Hitto. Miksei kukaan oo tääl myöhään illalla? Toi kysymys oli sitten retorinen joten älkää vastatko.

      • HeKeKee

        HeKeKee saapuu Ihmissiilien leiriin. Hän pysyy haltiaviitan suojissa, koska hän ei tiedä ovatko Ihmissiilit vihamielisiä


      • Hänen paikallaolemattomuutensa ei haittaa, jos hänellä on jo turvapaikka, eivätkä ihmissiilit päästä ketään hänen luokseen. Voit siis keskittyä taas muihin asioihin.

        /siirrän kirjeen työpöydälle
        /juon kaakaota
        ^^Oi suuri Kaaos! Pyydän sinua auttamaan näitä hätää kärsiviä suurhaltijoita! He voivat maksaa sinulle myöhemmin!^^
        /käännyn korppi™:n puoleen


    • Taivas täyttyy pilvistä ja salamat alkavat pommittaa demoroita. Alkaa sataa.

      • korppi™

        arvon kaaoksen ylipappi tehdäänkö sopimus auta minua tappamaan alice_dolly hehehehehe


      • korppi™ kirjoitti:

        arvon kaaoksen ylipappi tehdäänkö sopimus auta minua tappamaan alice_dolly hehehehehe

        Nimivaras?


      • korppi™ kirjoitti:

        arvon kaaoksen ylipappi tehdäänkö sopimus auta minua tappamaan alice_dolly hehehehehe

        Et voi tietää Alicesta, koska olit koko ajan täällä. Mikä syy sinulla olisi hänen tappamiseensa.
        Kaaos on jo auttamassa joukkojasi taistelussa, joten tuskin tarvitset minua mihinkään. Voit siis poistua.

        /lähden keskimaahan, koska siellä on enemmän ihmisiä


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Et voi tietää Alicesta, koska olit koko ajan täällä. Mikä syy sinulla olisi hänen tappamiseensa.
        Kaaos on jo auttamassa joukkojasi taistelussa, joten tuskin tarvitset minua mihinkään. Voit siis poistua.

        /lähden keskimaahan, koska siellä on enemmän ihmisiä

        Puheilleni ei voi tulla matkan aikana, koska ette löydä minua, ennen kuin olen perillä.


      • korppi™
        siilio kirjoitti:

        Nimivaras?

        oli siis nimivaras ok


    • HeKeKee

      Siilio puhuu asiaa.
      -VeH

      • HeKeKee

        Heetkonen, tuo en ole minä :D Eka kerta kun nickki pöllittiin


    • Niinhän minä aina... Eikun siis missä asiassa tällä kertaa?

      • Master Neloth

        Näköjään olen nyt yksin kaikkia vastaan... Nyt minun todella pitää ruveta käyttämään voimiani. Pakenen pimeähaltioiden esi-isien pyhään temppeliin vuoren huipulle rukoilemaan esi-isiäni vielä kerran taistelemaan... Tulee maanjäristys. Esi-isät kaivautuvat tuhkasta ja yhdessä loitsivat meteoriittisateen. He hyökkäävät raivoissaan Minas Tirithiin ja järistävät maata ja Minas Tirihin muurit alkavat halkeilla. MUHAHAHAHAAA


      • HeKeKee
        Master Neloth kirjoitti:

        Näköjään olen nyt yksin kaikkia vastaan... Nyt minun todella pitää ruveta käyttämään voimiani. Pakenen pimeähaltioiden esi-isien pyhään temppeliin vuoren huipulle rukoilemaan esi-isiäni vielä kerran taistelemaan... Tulee maanjäristys. Esi-isät kaivautuvat tuhkasta ja yhdessä loitsivat meteoriittisateen. He hyökkäävät raivoissaan Minas Tirithiin ja järistävät maata ja Minas Tirihin muurit alkavat halkeilla. MUHAHAHAHAAA

        HeKeKee huomaa, että viimeisen taiston aika on tullut. Hän heittää aseensa maahan, levittää kätensä ja huutaa sotajoukoille:
        "Vapaat Kansat! Viimeisen taiston aika on tullut! Petturihaltia Neloth on kutsunut epäpyhät esi-isänsä tuhomaan maamme, tappamaan perheenne, hävittämään meidät! Yhdistykää häntä vastaan, tai tuhoutukaa! Demonit ovat vastassamme, jumalat puolellamme! Eteenpäin! Eteenpäin! Älkääkä pelätkö pimeää! Sillä jos nyt epäröimme, olemme tuomitut! Vastassamme ovat kuitenkin tämän maailman vanhimmat velhot, muttae voimme tehdä sen. Syöstä heidät tyhjyyteen. Mutta en tee sitä yksin. Tarvitsen apua. Ketkä ovat mukana?"

        Voi juma, nyt menee laimeaksi :DD


      • HeKeKee
        HeKeKee kirjoitti:

        HeKeKee huomaa, että viimeisen taiston aika on tullut. Hän heittää aseensa maahan, levittää kätensä ja huutaa sotajoukoille:
        "Vapaat Kansat! Viimeisen taiston aika on tullut! Petturihaltia Neloth on kutsunut epäpyhät esi-isänsä tuhomaan maamme, tappamaan perheenne, hävittämään meidät! Yhdistykää häntä vastaan, tai tuhoutukaa! Demonit ovat vastassamme, jumalat puolellamme! Eteenpäin! Eteenpäin! Älkääkä pelätkö pimeää! Sillä jos nyt epäröimme, olemme tuomitut! Vastassamme ovat kuitenkin tämän maailman vanhimmat velhot, muttae voimme tehdä sen. Syöstä heidät tyhjyyteen. Mutta en tee sitä yksin. Tarvitsen apua. Ketkä ovat mukana?"

        Voi juma, nyt menee laimeaksi :DD

        *mutta me
        Oon kännykällä....


    • Master Neloth

      Se asia oli sitten siilio nimivarkaudesta. ;)
      -VeH

      • korppi™

        korppi™ sulkee silmänsä ja rukoilee pyhiä esi isiä pelastamaan maan







        ps.toi ei oo oikee Master Neloth


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        korppi™ sulkee silmänsä ja rukoilee pyhiä esi isiä pelastamaan maan







        ps.toi ei oo oikee Master Neloth

        korpin on lähdettävä esisien muinoin rakentamaan pyhään temppeliin joka sijaitsee Asgardiassa korpin eteen avautuu sädehtivä portaali kun korppi astuu portaalin portaali sulkeutuu kun korppi saapui Asgardiaan ja kapuaa temppeliin ja temppelissä hän rukoilee esiisiä pelastamaan maan sitten esiisät nousevat temppelin lattiaan avautuvasta valo kehästä ja pyytää korppia näyttämään miekkaansa korppi näyttää miekkaansa ja esiisät pyhittävät sen miekkan terä sädehtii kirkkaasti ja kahvaan tulee vähän kulta koristeita esiisät sanoo että miekassa on esiisien voimia ja sinun on tuhottava sillä neloth esiisät laskeutuu takaisin valo kehään kehä sulkeutuu korppi kapuaa alas temppelin portaita portaali jolla pääsee ulos asgardiasta avautuu aivan temppelin portaiden alapuolella korppi astuu portaaliin ja astuu ulos portaalista minas tirithin läheisen kukkulan huipulla hekeke joka on minas tirithin valkoisessa tornissa ottaa esiin kaukoputkensa ja näkee kaukana jotain kirkasta siellähän on korppi kädessään jotain sädehtivää


      • HeKeKee
        korppi™ kirjoitti:

        korpin on lähdettävä esisien muinoin rakentamaan pyhään temppeliin joka sijaitsee Asgardiassa korpin eteen avautuu sädehtivä portaali kun korppi astuu portaalin portaali sulkeutuu kun korppi saapui Asgardiaan ja kapuaa temppeliin ja temppelissä hän rukoilee esiisiä pelastamaan maan sitten esiisät nousevat temppelin lattiaan avautuvasta valo kehästä ja pyytää korppia näyttämään miekkaansa korppi näyttää miekkaansa ja esiisät pyhittävät sen miekkan terä sädehtii kirkkaasti ja kahvaan tulee vähän kulta koristeita esiisät sanoo että miekassa on esiisien voimia ja sinun on tuhottava sillä neloth esiisät laskeutuu takaisin valo kehään kehä sulkeutuu korppi kapuaa alas temppelin portaita portaali jolla pääsee ulos asgardiasta avautuu aivan temppelin portaiden alapuolella korppi astuu portaaliin ja astuu ulos portaalista minas tirithin läheisen kukkulan huipulla hekeke joka on minas tirithin valkoisessa tornissa ottaa esiin kaukoputkensa ja näkee kaukana jotain kirkasta siellähän on korppi kädessään jotain sädehtivää

        HeKeKee laskee kaukoputkensa, satuloitsee valkean hevosensa ja lähtee ratsastajiensa kanssa kohti Nelothin demonillisia esi-isiä.


      • Master Neloth
        HeKeKee kirjoitti:

        HeKeKee laskee kaukoputkensa, satuloitsee valkean hevosensa ja lähtee ratsastajiensa kanssa kohti Nelothin demonillisia esi-isiä.

        Lähden seuraavaksi pimeähaltioiden vuoren sisään ja haen sieltä ainoat jäljellä olevat joukot. Sain haalittua kasaan noin 3000 jäsentä: 500 velhoa, 50 hyvin voimakasta velhoa, 950 jousiampujaa, ja 1500 soturia.


      • Master Neloth
        Master Neloth kirjoitti:

        Lähden seuraavaksi pimeähaltioiden vuoren sisään ja haen sieltä ainoat jäljellä olevat joukot. Sain haalittua kasaan noin 3000 jäsentä: 500 velhoa, 50 hyvin voimakasta velhoa, 950 jousiampujaa, ja 1500 soturia.

        Ja melkein unohdin. Minullahan on mordor ja Uruk-hait. Käsken Uruk-hait hyökkäämään. 10 000 Uruk-haita ryntää mordoriin.


    • Siiliö katselee sotaa kiinnostuneena. Hän ei vielä tiedä tilannetta täysin eikä tiedä kumpaa auttaa. Kun hän huomaa taistelun olevan äärimmillään, hän päättää ettei aio jäädä hetkestäkään paitsi ja käskee sotureitaan viemään hänet parhaalle katselupaikalle, joka löytyy.

      • korppi™

        korppi ryntää miekka heiluen uruk haiden kimppuun


    • Meteorit alkavat pommittaa Nelothin joukkoja. Samalla myös kaupunki alkaa raunioitua sellaiseen kuntoon, että se ei ole enää taistelemisen arvoinen.

      • HeKeKee

        HeKeKeen ratsu rynnii kohti Nelothin joukkoja. Hän nostaa keihäänsä, ja taivas alkaa jyristä ja salamoida. Samalla hän huomaa temppeliritarit ja niiden edessä korpin, joka heiluttaa valtavaa kahdenkäden miekkaa liiskaten uruk-haita. Silloin hän huomaa suuren kivipaaden, jonka päällä seisoo joukko ihmissiilejä, ja HeKeKee kääntyy heitä kohti


    • "Mitä asiaa noin kiireisellä haltialla onkaan? Eikö ole jo kiire sotimaan?" Siiliö kysyy virnuillen samalla pirullisesti.

      • HeKeKee

        "Va että kiire? Et uskokkaan! Mitä joukko ihmissiilejä tekee täällä? Seisoskelevat ja katselevat taistelua? Luulin että olette sotaista kansaa."
        HeKeKee murahtaa


    • "Mutta osaamme myös pitää hauskaa ilman että osallistumma taistoon. Jos jompikumpi puolue kykenisi tarjoamaan jotain ihmeellistä ja mahtavaa, niin voisimme sillä ehdolla auttaa kyseistä puoluetta Minas Tirithin valtaamisessa. En tosin ymmärrä, mitä hyötyä siitää enää on. Luonnonmullistukset ovat hajottaneet sen lähes käyttökelvottomaksi." Siiliö sanoo. "Ocluey-klaani pysyy toistaiseksi puolueettomana haltia", Siiliö jatkaa.

      • HeKeKee

        "Jos autatte kukistamaan Petturihaltijan, saatte Synkmetsän eteläosan, Anduinin itäsuiston ja Ruskean maan alueen, ja paikan Keski-Maan vapaista kansoista, ja jäsenenne saavat pyrkiä valkoiseen neuvoatoon. Lopusta voimme sopia myöhemmin, nyt on aika taistella! Muuten Neloth syöksee kaikki maat ja maailmat pimeyteen! Hyväksytkö tarjouksen?"


    • "Hyvä on haltia. Suostun kansoineni auttamaan teitä, mutta vain Minas Tirithin taistelussa. Soturit! On aika lähteä pitämään hauskaa! Vaviskoon Neloth! Hän ei tiedä mitä saa vastaansa!" Siiliö sanoo.

      • Nefarion

        Mustan lohikäärme lentueen johtaja Nefarion ilmoittautuu Master Nelothin palvelukseen. *Lentue alkaa pommittamaan korpin joukkoja tulipalloilla*


      • Nefarion
        Nefarion kirjoitti:

        Mustan lohikäärme lentueen johtaja Nefarion ilmoittautuu Master Nelothin palvelukseen. *Lentue alkaa pommittamaan korpin joukkoja tulipalloilla*

        ja Hekekeen myös


    • Ihmissiilit muuttuvat yhtäkkiä siileiksi ja ryntäävät Nelothin joukkojen keskelle. Siellä ne muuttuvat takaisin ihmismuotoonsa ja alkavat niittää vastustajiaan epäinhimillisillä tempuillaan. Aseinaan he käyttivät katanoja ja shurikeneja. Siiliö nousee ylös paareilta joilla on ollut. Kaameista vammoistaan huolimatta hän lähtee kävelemään tyynenä kohti sotivia joukkoja valmiina taistelemaan.

      • Nefarion

        Minä huomaan siilit ja olen laskeutumussa heidän päälleen.


    • Korjaan Ihmissiilit. Siiliön soturit lähtevät väistämään ja osa heistä hyppää jättihypyllä Nefarionia päin yrittäen sivaltaa tämän siipiä.

      • [Alice Dolly]

        *ajattelee* Minua alkaa jo kyllästyttää odotteleminen. Pitäisiköhän minun vaan kiertää sota-alue ja jatkaa matkaa?

        [Krockey]

        *katselee ympärilleen epäileväisenä*
        *ajattelee* Keskellä sotaa se neiti ei ainakaan ole. *katse osuu syrjäiseen leiriin* Bingo! Tuolla hän voisi olla! *viittoo joukot leirille päin*


      • alice_dolly kirjoitti:

        [Alice Dolly]

        *ajattelee* Minua alkaa jo kyllästyttää odotteleminen. Pitäisiköhän minun vaan kiertää sota-alue ja jatkaa matkaa?

        [Krockey]

        *katselee ympärilleen epäileväisenä*
        *ajattelee* Keskellä sotaa se neiti ei ainakaan ole. *katse osuu syrjäiseen leiriin* Bingo! Tuolla hän voisi olla! *viittoo joukot leirille päin*

        [Alice Dolly]

        *kuulee kahinaa teltan ulkopuolelta, ja ryntää tavaroiden taakse piiloon*

        [Krockey]

        *katsoo telttaan, ei huomaa Alice Dollya* "Perhana! Hänen on täytynyt lähteä kiertämään sota-aluetta!" *ryntää raivoissaan ulos kaataen kumoon kaksi alaistaan*


    • /saavun keskimaahan "purjeskeittilaudalla" (siinä on siis lauta, jossa on pyörät ja purje)
      /majoitun Minas tirithin lähellä olevaan taloon

    • Siiliö havaitsee tulokkaan asettumisen ja raivaa tiensä talon luokse. *KOP KOP*

    • /avaan oven
      ^^Ja nyt vielä ihmissiilejäkin... Mitä helvettiä täällä oikein tapahtuu?^^

      • Nefarion

        Nefarion nousee korkealle ilmaan ja on valmiina polttamaan koko paikan maantasalle Siiliihmisten iskun takia.


      • korppi™
        Nefarion kirjoitti:

        Nefarion nousee korkealle ilmaan ja on valmiina polttamaan koko paikan maantasalle Siiliihmisten iskun takia.

        korppi lentää nefarionin lohikäärmeen selkään kotkaleijonallaan ja ylläättää nefarionin


    • "Minä tosiaan olen Ihmissiili. Olen Siiliö. Eli toisin sanoen Ocluey-klaanin johtaja ja mestari. Nyt tiedät tarkalleen kuka minä olen, mutta minulla ei ole hajuakaan kuka sinä olet. Pääsisinkö sisään? Haluaisin levätä hetken, koska Nelothin joukot ovat yllättävän vahvoja", Siiliö sanoo.

      • ^^Nimeni on William Alexander Lutch. Olen Kaaoksen ylipappi ja tulin tänne etsimään jäseniä seurakuntaani. Kaaoskin taistelee Nelothia vastaan, mutta vain väliaikaisesti. Voit tulla sisään, vaikka en tiedäkään, kenen talo tämä on.^^


    • "Mikä sai sinut suostumaan taistoon? Minulle luvattiin paljon maata ja Keskimaan etuoikeuksia. Ja minkälainen jumala on Kaaos?" Siiliö sanoo.

    • Nefarion

      Nefarion rupeaa kaartelemaan ja koittaa saada korpin pois selästään.

    • ^^He halusivat oppia lisää Kaaoksesta. Ehtona oli, että Hän auttaisi heitä taistelussa. Minä vain välitin viestin Kaaokselle, joka nyt auttaa heitä ja pyytää myöhemmin hinnan.^^
      /alan keittää teetä
      ^^Kaaos on jumala, jonka erikoisalaa ovat mielisairaudet, luonnonkatastrofit ja poliittinen juonittelu.^^

      • korppi™

        nefarion ei meinaa onnistua saaman korppia pois lohikäärmeensä selästä kotkaleijonan kynnet on tiukasti kiinni nefarionin loharin nahassa
        mutta lopulta kotkaleijonan ote irtoaa ja meinaa pudota mutta ottaakin siivet alleen ja jatkaa lohikäärmeen jahtaamista


    • "Kiintoisaa. Minun täytynee lähteä johtamaan klaaniani sodassa. Kiitos kuitenkin vieraanvaraisuudesta", Siiliö sanoo ja lähtee.

    • Nefarion

      Nefarion lentää Minas Tirithin ymäpäri ja koittaa saada murskattua Korpin ja tämän kotkaleijonan hännällään

      • korppi™

        mutta häntä osuukin ihmissiileihin ja suuri osa ihmissiileistä murskaantuu kuoliaaksi korppi on taas hyökkäämässä nefarionin kimppuun mutta korpin kotkaleijona kääntyy syömään ihmissiilien ruumiita korppi huutaa VOI EI!


      • HeKeKee
        korppi™ kirjoitti:

        mutta häntä osuukin ihmissiileihin ja suuri osa ihmissiileistä murskaantuu kuoliaaksi korppi on taas hyökkäämässä nefarionin kimppuun mutta korpin kotkaleijona kääntyy syömään ihmissiilien ruumiita korppi huutaa VOI EI!

        Mutta silloin HeKeKee nostaa torvensa ja puhaltaa. Kaikki haltiat kokoontuvat HeKeKeen ympärille. "Letha na drake!" HeKeKee huutaa ja haltiat lähtevät rynnimään hevosillaan kohti lohikäärmettä. Juuri kun käärme nostaa päätänsä, niin HeKeKee survaisee keihäänsä sen kalloon.


      • Master Neloth

        Minä rupean räiskimään ihmissiilejä salamoilla ja epäpyhät esi-isäni käristävät ihmisiä ja haltioita taikatulella. Miten me muuten ratkaisemme voittajan?


    • Nefarion

      Nefarion naurahtaa. Sitten hän sanoo Master Nelothille. ''Murskaamme heidän loput joukkonsa aivan helposti'' Sitten Nefarion rupeaa valmistelemaan ultimaattista tulipalloa.

      • HeKeKee

        Mähän löin sua äsken keihäällä, et sä rupee mitään tulipalloja valmistelemaan. Samalla kun Neloth räiskii salamoita HeKeKee huomaa hänet ja lähtee ratsastamaan häntä kohti huutaen haltioiden sotahuutoa. Hän kohottaa keihäänsä, ja juuri sillä hetkellä salama iskee siihen saaden sen loistamaan valkoisena. Hän ratsastaa kohti Nelothia ja tähtää iskunsa kohti Nelothin päätä.....


    • kurpizza

      Kurpizza kiroaa ja viskaa epämääräisellä palaneella möhkäleellä Hekekeetä. Möhkäle osuu sen verran kipeästi Hekekeetä ranteeseen, että kurpizza irvistää itse. Sitten hän kääntyy ja kirkuu parille pettusi-ihmissiilille ja kolme päivää pakkasessa olleille ruumiille/zombeille: "Senkin idiootit!!! Eikö teiän pitäis suojella johtajaanne?" Möröt lähtevät hyökkäykseen.


      Kurpizza pyytää Nelothilta anteeksi jälleen kerran poissaoloaan.

      • HeKeKee

        HeKeKee ärähtää, ja vetää kätensä pois, mutta nappaa äkkiä jousen ja ampuu nuolen kohti kurpizzaa.


    • Nefarion

      Nefarion ei pienestä keihäästä säikähdä. Hän vain naurahtaa ja lyö Hekekeen ratsailta

      • Nefarion

        Ok menee taas wähän Ysmiriks


      • korppi™
        Nefarion kirjoitti:

        Ok menee taas wähän Ysmiriks

        odotan leijonakotkani vieressä kun se syö ihmissiilien ruumiita yksi elävä ihmissiili yrittää hyökätä leijonakotkani kimppuun hän osuu leijonakotkan häntään leijonakotka raivostuu ja hyökkää ihmissiilin kimppuun ihmissiili ottaa esiin keihäänsä korppi ryntää valtavan sädehtivän kahdenkäden miekkansa kanssa ihmissiiliä kohti ihmissiili tekee voltin korpin taakse mutta korppi kääntyy ja huitaisee miekallansa ihmissiiliä hänen selkäänsä tulee iso viilto ja hän kaatuu maahan muut ihmissiilit nousevat tuhkista järkyttyneinä ''tapoitko sinä nämä kaikki siilit'' korppi sanoi yllättyneenä en kuka nämä sitten tappoi lohikääauts yksi ihmissiili hyökkäsi muutkin hyökkäävät leijonakotkani karjuu varoittaakseen siilejä siilit eivät lopeta leijona raapaisee yhtä siilit lopettavat korppi sanoo vihaisena lohikäärme murskasi ne hännällään siilit pahoittelevat hyökkäystä korppi miksi viilsit yhtä toveriamme korppi vastasi hän hyökkäsi kimppuunne ihmissiilit tokaisevat petosi söi ihmissiilien ruumiita miksi? korppi sanoi hänellä oli nälkä hän ei ole syönyt kahteen päivään
        ihmissiilit katsovat yllättyneinä kun korppi hyppää leijonakotkansa selkään ja lähtee lentoon


      • HeKeKee
        Nefarion kirjoitti:

        Ok menee taas wähän Ysmiriks

        Mutta se keihäs on haltiaterästä siihen iski salama joten siinä on voimakas sähkövaraus.


    • kurpizza

      Kurpizza kiroaa ja syöksähtää pois alta hilkulla ennen Nefarionin hyökkäystä.
      "Kehtaatkin ampua tyttöjä!" hän huutaa Hekekeelle ja miettii samalla missä helvetissä möröt ovat....

      • HeKeKee

        HeKeKee ärsyyntyy, kannustaa hevostaan, ja ratsastaa kurpizzan yli. Auts. Samalla hän miettii onko kurpizza oikeasti tyttö.


    • Hei korppi ny sää voisit taas vaihteeksi lakata liikuttamasta muiden hahmoja. MÄ liikutan Ihmissiilejä jolloin sä et voi päättää mitä ne tekee. Tajuttu? Saatanan erityisluokkalainen.

      • korppi™

        haha:D suurinosa ihmissiileistä on muutenki kuollu:D


    • Ihmissiilit ei siis oo tehneet mitään mitä korppi just sanos. Siiliö saapuu taistelukentälle ja kokoaa jäljelläolevat joukkonsa. "Kaksisataa? Teitä oli seitsemänsataa kun viimeksi laskin. Tämä kauppa ei tainnut kannattaa. En voi enää kuitenkaan vetäytyä. Silloin jäisin häviölle. Sitäpaitsi minun taidoillani koulutan äkkiä lisää. Klaanini! Hyökätkää Nelothin kimppuun! Kun hän kukistuu, sota loppuu!" Siiliö karjuu. Kaikki Ihmissiilit lähtevät etenemään Nelothin luo.

    • Hei korppi! Jos unohdit että Ihmissiilit on sun puolellas niin WTF!

    • Nefarion

      Nefarion on melkein valmis tulipallon kanssa

      • HeKeKee

        HeKeKee puhaltaa torveensa, ja kaikki vapaat kansat lähtevät ryntäämään kohti demoniarmeijaa. Viimeisen taiston aika on koittanut. "Jonkun pitää pidätellä Nefariota! Muut hyökkäävät Nelothin kimppuun!" HeKeKee sanoo.


    • kurpizza

      Kurpizza tuiskahtaa nenälleen.
      Hän koittaa näyttää mahdollisimman kuolleelta ja toivoo, että Hekekeellä olisi paljon parempaakin tekemistä kuin tappaa kuolleilta näyttäviä ihmisiä.
      Samalla hän koittaa keksiä, mitä ruumiinosaa vähän matkan päässä oleva hiiltynyt juttu oikein esittää. Käsi? Jalka?

    • Siiliö viskaa Nefarionia päin shurikenin, jossa on myrkkyä. Ihmissiilit ovat jo melkein Nelothin luona.

      • HeKeKee

        HeKeKee ottaa jousensa ja kultaisen, haltiakullasta tehdyn ja voimakkaasti lumotun valon nuolen ja ampuu Nefarionia silmään. Sitten hän kääntyy kohti Nelothia.


      • kurpizza
        HeKeKee kirjoitti:

        HeKeKee ottaa jousensa ja kultaisen, haltiakullasta tehdyn ja voimakkaasti lumotun valon nuolen ja ampuu Nefarionia silmään. Sitten hän kääntyy kohti Nelothia.

        Ethän tapa Nelothia, ennen kuin se ite on täällä kommentoimassa........


    • kurpizza

      Kyllä se varmaankin on jalka....

    • /katselen taistelua ikkunasta
      /mietin, miksi taistelette kaupungista, josta ei ole enää mitään jäljellä

    • kurpizza

      Kurpizza vetää varovaisesti henkeä. Toivottavasti kukaan ei huomaa yhden "ruumiin" hengittävän.

    • Siiliö lähtee kävelemään ympäriinsä. Hän ei aio osallistua taistelun loppuhuipentumaan henkilökohtaisesti. Antaa sotureiden rellestää. Yhtäkkiä hän huomaa kurpizzan, joka on vielä elossa. "Elossa mutta maassa. En sanoisi tavanomaiseksi käytökseksi ihmiseltä. Kumman puolella olitkaan? En erota eri puolueiden ihmisiä toisistaan", Siiliö sanoo.
      (Ja muuten. Joku kysyi miten taistelu päättyy. Joku varmaan päättää vain että vetäytyy sodasta.)

    • Nefarion

      Nefarion sokeutuu. hän pyytää mustan lohikäärmeen lentueen apuun.

    • kurpizza

      Kurpizza punastuu ja nousee ylös.
      "Hekekee jyräs justiinsa hevosen kanssa ylitse. Kyllähän siinä pakostakin menee pasmat sekaisin. .......Sanohan, onko tuos tuossa käsi vai jalka?"

      (en tiedä, kai sitten kun ketään ei ole enään hengissä??)

      • korppii™

        IHMISSIILIT! älkää pelleilkö shurikeneillä ne ovat tehottomia ette ole mitään ninjoja ps.katanat ovat samuraiden juttu olette vain wannabe ninjoja

        korppi ryntää sädehtivällä kahdenkäden miekallansa nelothin esiisien kimppuun


    • "Mihä en tunnista ruumiiden irtonaisia osia. Mutta et vastannut siihen millä puolella olet", Siiliö sanoo.

      • korppi™

        olipa harvinaisen typerä kysymys minä olen temppeliritaritareiden johtaja joten on itsestäänselvää että olen hyvis


      • korppi™ kirjoitti:

        olipa harvinaisen typerä kysymys minä olen temppeliritaritareiden johtaja joten on itsestäänselvää että olen hyvis

        Hän ei tainnut puhua sinulle...


    • Ihmissiilit ei yritä olla kumpiakaan. Katana on joka osasta terävä, joka tekee siitä kätevän aseen. Shhurikenissa sama juttu. Lisäksi shurikenit ovat äänettömiä ja huomaamattomia. Sanoisin että yhtä tehokkaita kuin nuolet.

      • ei muuten ole niin

        Shurikenit eivät muuten ole tehty tappamaan. Jos hauat tappaa heittoaseilla, niin suosittelen käyttämään heittoveitsiä.


    • kurpizza

      "Tappaisit minut kuitenkin jos kertoisin olevani erillä puolella kuin sinä. En voi ottaa riskiä, sillä olen aika huono taistelija... Minusta tuo näyttää jalalta...." kurpizza vastaa varautuneena.

      • korppi™

        luopukaa shurikenien käytöstä HETI PAIKALLA! nuolet ovat paljon tehokkaampia kuin shurikenit ja katana ei muuten ole terävä joka puolelta


      • ei noin
        korppi™ kirjoitti:

        luopukaa shurikenien käytöstä HETI PAIKALLA! nuolet ovat paljon tehokkaampia kuin shurikenit ja katana ei muuten ole terävä joka puolelta

        Vaikka shurikenit eivät ole hyviä aseita, niin sinulla ei ole valtuuksia komentaa ihmissiilejä tai muita joukkoja, kuin temppelinritareita.

        PS.Katana on mahtava ase.


    • "Minä en tapa vihollista, joka ei kykene hyökkäämään kimppuuni. Joskus saatan ottaaa vangiksi, mutta en ole sillä tuulella", Siiliö sanoi.

    • Korppi kuka sanoi sulle mmitään?

    • Se on kolmelta puolelta terävä ja se riittää. Shuriken ON kätevä ase. Jos ei olisi, niin miksi se oltaisiin keksitty?

      • HeKeKee

        Katana viuhuu nopeasti ja on rodella terävä, ja shurikenit ovat lähitaistelussa tehokkaita. Ja voisivatko kaikki nyt lopettaa kinastelun ja taistella?

        Ps. Älkää pliis enää kutsuko lisäjoukkoja, menee liian pitkäksi.


      • ei noin

        Shuriken on pääasiassa vihollisen harhauttamiseen, ei tappamiseen ja katana on vain alapuolelta teroitettu, mutta se ei tarkoita että se olisi huono ase.


    • Ja katana on kevyt.

    • Pitää mennä. Älkää tehkö mitään liikaa.

    • kurpizza

      Siilio//
      "Ahaa. Sepä reilua. Olen Nelothin puolella." kurpizza huokaisee. "Ellei hän ole sitten potkinut minua pihalle. ..."

      • korppi™

        shurikenit on tehty pelotteluun ja katana on muuten hyvä paitsi että samurait suuttuvat jos vielä käytätte sitä


    • kurpizza

      Täällä ropessa ei tietääkseni ole mitään samuraita...

      • HeKeKee

        HeKeKee kääntyy kurpizzan puoleen: "Jos mestarisi on hylännyt sinut, mikset liittyisi meihin? Saat kyllä palkkiosi kun kukistamme tämän Pimentohaltian."


    • kurpizza

      Kurpizza säikähtää niin että on lirasta housuun.
      Hän oli aikeissa vastata kieltävästi, mutta tulee vilkaisseeksi taistelukenttää, jossa möröt ovat vähentyneet ja Master Neloth loistaa poissa olollaan. Niin, että miksen?
      "Sillä ehdolla että sinä lopetat tyttöjen ampumisen." kurpizza vastaa lopulta.


      Suunnitelmanahan oli pysyä hengissä.....

      • HeKeKee

        "Sepäs hienoa." HeKeKee sanoo ja ojentaa kätensä.


    • Nefarion

      Nefarion toteaa että ei jumalauta. Pitäiskö sitä mennä takas mordorii ja hän lensi sinnepäin. Ennen kuin hän oli lopettanut hän paskoi koko paikan Jättimäisellä tulipallolla.

      • HeKeKee

        Ysmireiksi meni! :D LoL. Tota ei sitten tapahtunut...... vai tapahtuiko?


    • kurpizza

      Kurpizza kättelee takaisin.
      "Nyt pitää vain toivoa, ettei Master Neloth listi minua." hän mutisee.

      • HeKeKee

        "Ei hän sinua tapa jos me tapamme hänet ensin" HeKeKee hymyilee.


      • Nefarion
        HeKeKee kirjoitti:

        "Ei hän sinua tapa jos me tapamme hänet ensin" HeKeKee hymyilee.

        ''Nefarion toteaa että ei jumalauta. Pitäiskö sitä mennä takas mordorii ja hän lensi sinnepäin. Ennen kuin hän oli lopettanut hän paskoi koko paikan Jättimäisellä tulipallolla. '' Tota ei sitte tapahtunu. Jatketaan

        Aamen


    • kurpizza

      "Enpä nyt tiedä. Sinulla ei näytä olevan kokemusta muusta kuin tyttöjen ampumisesta." kurpizza vastaa.

      • HeKeKee

        "Ha, kyllä minä muutakin kuin tyttöjä osaan ampua." HeKeKee sanoo ja iskee silmää.


    • korppi™

      Moi


      zeus

      • Nefarion

        Sie et oo vissiin oikee korppi ?


    • kurpizza

      "Todista se!" Kurpizza kuittaa ja miettii, pitäisikö iskeä silmää takaisin vai iskeä silmään...

      • Master Neloth

        Kurpizza ei se mitään. Mutta nyt hekeke on tärkein tapettava. Alan räiskimään tulipalloja raivoissani häntä kohti ja käsken zombeja piirittämään hänet. "Mehrunes Dagon kirotkoon sinut!" huudan hänelle. "kurpizza oletko kunnossa?" kysyn häneltä.


      • Master Neloth
        Master Neloth kirjoitti:

        Kurpizza ei se mitään. Mutta nyt hekeke on tärkein tapettava. Alan räiskimään tulipalloja raivoissani häntä kohti ja käsken zombeja piirittämään hänet. "Mehrunes Dagon kirotkoon sinut!" huudan hänelle. "kurpizza oletko kunnossa?" kysyn häneltä.

        Luin keskustelun tarkemmin. Kurpizza miten saatoit? Minä luotin sinuun! Nimesin sinut kenraaliksi ja annoin oman armeijan. Olisin jopa voinut opettaa sinulle noituutta hekeken ja korpin kukistamisen jälkeen. Muista että petturit kokevat hyvin tuskallisen kuoleman jos saan heidät käsiini.


      • HeKeKee

        "Selvähän se!" Huikkaa HeKeKee ja iskee takanaan olevaa pimeänhaltiaa keihäällä otsaan.


      • HeKeKee

        "Selvähän se!" Huikkaa HeKeKee ja iskee takanaan olevaa pimeänhaltiaa keihäällä otsaan.


    • kurpizza

      Kurpizza ottaa ikävästi osumaa tulipalloista ja lähtee konttaamaan kohti kummallista rakennusta, jota jostain syystä ei ole vielä hajotettu. Hienoa, nyt ainakin olen vainaa....
      Talon poraat on hankala kontata ylös. Lopulta kurpizza pääsee koputtamaan ovelle. Pyydän lasin vettä ja ryntään sen jälkeen taistelukentän laitamalle leikkimään kuollutta.... (Kiitos Nelothin ja Hekekeen, se ei tule olemaan vaikeaa)
      *Kop Kop*

      • Nefarion

        oi Neloth paranna sokeuteni pimeällä taikuudella


      • Master Neloth
        Nefarion kirjoitti:

        oi Neloth paranna sokeuteni pimeällä taikuudella

        Tietenkin! Nyt näet taas. Hyökkää sinä hekeken kimppuun koska minun pitää teurastaa petturi.


      • Nefarion
        Master Neloth kirjoitti:

        Tietenkin! Nyt näet taas. Hyökkää sinä hekeken kimppuun koska minun pitää teurastaa petturi.

        thanks man. Nefarion muuttuu ihmis muotoon ja on avaamassa portaalia minkä kautta hän kutsuu veljeään Netheriaa


      • korppi™
        Nefarion kirjoitti:

        thanks man. Nefarion muuttuu ihmis muotoon ja on avaamassa portaalia minkä kautta hän kutsuu veljeään Netheriaa

        mutta sitten korppi ryntää sädehtivä kahdenkäden miekka heiluen nefarionin kimppuun ja huutaa NEFARION ET PÄÄSE KARKUUN!


      • Master Neloth
        Nefarion kirjoitti:

        thanks man. Nefarion muuttuu ihmis muotoon ja on avaamassa portaalia minkä kautta hän kutsuu veljeään Netheriaa

        Minä löysin kurpizzan esittämässä kuollutta "Sano yksikin hyvä syy sinun säästämiseen" kysyn häneltä.


    • kurpizza

      Olin koputtamassa oveen!!

      • /avaan oven
        ^^Tule sisään. Kuka olet?^^


    • kurpizza

      "Kurpizza" Kurpizza vastaa tuijottean epäillen oven avannutta miestä. "Saisinko tulla sisälle puhumaan...?"

      • ^^Tietysti saat, mutta tule nopeasti. Täällä ei ole turvallista pitää ovea auki.^^


      • Master Neloth
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        ^^Tietysti saat, mutta tule nopeasti. Täällä ei ole turvallista pitää ovea auki.^^

        Minä rupean ampumaan korppia salamoilla ja huudan hänelle "et sinäkään!"


    • kurpizza

      Kurpizza luikahtaaoven raosta sisälle.
      "Kiitoksia. Anteeksi, että häiritsen..." hän toljottaa kummallisia esineitä ja taistelukentälle avautuvaa ikkunaa. "...Mutta, näin talon, ja ajattelin pyytää lasin vettä. Ihmiset eivät voi olla kovin pitkää juomatta. Kuka sinä olet?"

      • Master Neloth

        Tää on muuten epistä. 5 vs 2


      • Master Neloth kirjoitti:

        Tää on muuten epistä. 5 vs 2

        Totta. Se on lisäksi hyvin sääli. Toisaalta et keksinyt ostaa puolueettomia avuksesi. Tämän ei tosin tarvitsisi olla välttämättä viimeinen taisto ellette te kaikki haluaisi sitä. Ihmissiilit ja Kaaoshan ovat vain väliaikaisia sotureita.


    • OK. Shurikenit ei välttämättä olleet ensisijaisia aseita, mutta ne olivat äärimmäisen tehokkaita harhautuksissa ja hämäyksissä. Samurait käyttivät myös shurikeneja. "Bo-shuriken" voi olla myös tehokas heittoase. http://fi.wikipedia.org/wiki/Shuriken

      Siiliö jatkaa kuljeskelua. Hän alkaa kammata hiuksiaan. Hän katselee rellestäviä joukkoja. Hän miettii, kuinka mukavaa olisi taas sotia kunnolla. Katselu on toki mahtavaa, mutta kaikkialle sattui. Siiliö kutsuu luokseen kaksi soturiaan ja käskee nämä keräämään kaiken hyödyllisen kuolleilta sotureilta. Hän ajatteli että olihan se häväistystä, mutta hän oli menettänyt tänään niin paljon.

      • HeKeNee

        HeKeKee ilahtuu kun Nefario muuttuu ihmiseksi. HeKeKee ei jää seisoskelemaan vaan survaisee ihmis-Nefariota keihäällä naamaan


    • ^^Olen William Alexander Lutch, Kaaoksen ylipappi. Vettä ei enää ole, koska käytin loput teen keittämiseen, mutta maistuisiko tee?^^
      /alan kaataa teetä kuppiin odottamatta vastausta
      ^^En ymmärrä, miksi soditte... Eihän täällä ole jäljellä muuta, kuin tämä talo ja tämäkin on pystyssä vain, koska kaaos suojaa sitä. Heti, kun lähden täältä, tämäkin sortuu ja jäljelle jää vain ruumiita. Mikseivät armeijat voi perääntyä?^^

    • [Alice Dolly]

      (Krockey joukkoineen on siis huomannut Alice Dollyn)

      Juoksen henkeni edestä suoraan eteenpäin, kun huomaan Krockeyn nähneen minut. Juoksen ja juoksen, ja kuulen huutoja takaatani. Kuulen aseen laukauksen ja syöksyn maahan. Ryömin pari metriä sokeana, ja lyön pääni. Kohotan katseeni, ja huomaan talon! Möngerrän maassa ja koputan oveen. Odotan viisi sekuntia kohteliaasti, mutta päätän kuitenkin paniikissa vaan rynnätä sisään.
      Oven suljettuani katson sisälle. Kaksi ihmistä katsoo minua oudosti.
      "Ööh....tu-tuota....Olen Alice ääämmmm.... Dolly, ja tuota...pakenin Krockeytä ja tuota....*hiljaista mutinaa*....ettehän te tiedä kuka hän on ja...öömmäää....


      [Krockey]

      "PERHANA! Mihin se tyttö jo ehti?" *kääntyy takaisin*

      • Viimeistään puolen tunnin kuluttua joudun olee vaan kännykäl, joten en välttis sit tänään enää sen jälkee ropeta. Sori. Koska kännykkä lagii ja sekoilee joskus vaa jotain et "Lataus käynnistetään" "Lataus epäonnistui" vaikka mä vaa yritän lähettää kommentin... -.-


    • Alicelta jäi kyllä jotain keskustelussa huomaamatta mutta samapa tuo.

    • ^^Mikä yleinen levähdyspaikka tästä talosta on tullut...? Teetä ei riitä enää kolmannelle... Voit piilotella täällä. Kukapa minä olisinkaan kieltämään, sillä eihän tämä talo edes ole minun...^^

      • [Alice Dolly]

        "Kiitos.....mutta olisi ehkä oleellista kertoa, että Krockey ja parinkymmenen miehen armeija saattaa tulla tänne tuota....hmm....koputtelemaan....."
        Katsahdan toiseen henkilöön huoneessa.
        "Kukas sinä sitten olet?"


    • HeKeNee

      HeKeKee teki kirjoitusvirheen. XD
      -VeH

    • Tämä keskustelu on suomi24 nuortenpalstan viikon keskustelluin. :)

    • kurpizza

      Kaaoksen ylipappi ja joku randomi tyttö. Hienoa, kurpizza ajatteli.
      "Voi kiitos, tee käy hyvin. En minäkään ymmärrä mistä täällä enään soditaan. Olin aiemmin Nelothin puolella, mutta sitten hän katosi ja ajauduin vastapuolella ja nyt olen ilmeisesti pettänyt kaikki. " kurpizza irvistää ja raaputtaa lietettä käsivarrestaan. "Sattuuko sinulla olemaan minkäänlaisia myrkkyjä, en haluaisi kuolla vankilassa kuunnellen bieberiä tms. Jos ymmärrät, mitä tarkoitan?"

      • HeKeKee

        Harmi kun pitäisi odotella miten Nefarionille käy :D Kuuntelen kiinnostuneena keskusteluanne...


    • kurpizza

      "Minä olen kurpizza" kurpizza esittäytyy tytölle. "Petturi ja todennäköisesti vainaa huomenna. Entä sinä?"

    • ^^En tiedä, löytyykö täältä myrkkyjä. Saattaisi hyvinkin löytyä, sillä talo näyttää tavaroista päätellen kuuluvan jollekin alkemistille. Tuskin kuitenkaan tarvitset niitä. Voin auttaa sinua selviytymään petoksistasi, sillä Kaaoksen yksi valta-alue on poliittinen juonittelu.^^

      • HeKeKee

        Tosiaan. Korppi on dragonlord joten Nefarion ei voi satuttaa häntä


    • kurpizza

      "Ja minä kun yritin vain pysyä hengissä!" kurpizza vinkaisee. Palanutta jalkaa kirvelee ja hän istahtaa lattialle.

    • ^^Jos te kerran olette molemmat vainottuja, voin kuljettaa teidät purjeskeittilaudallani kirkolleni. Voitte sitten jatkaa sieltä matkaa, tai jäädä sinne väliaikaiseen turvaan. Kaaos voisi antaa myrskytuulen, joka karistaisi jahtaajat kannoiltamme.^^

      • korppi™

        totta olen dragonlord lukekaa vaikka keskustelun alkupuolesta vedän punaisen minuun yhteydessä olevan dragon amuletin ja otan nefarionin haltuuni amuletin avulla alan ratsastamaan sillä vastaan tulee krockey hän tarjoaa minulle tehtävän josta saa huiman palkkion katsos olen myös bounty hunter hyppään takaisin hallitsemani nefarionin kyytiin ja ratsastan jokutyyppi19:n talolle parkkeeraan lohikäärmeen ja koputan oveen kop kop


    • kurpizza

      "Ihan totta" kysyn vailla sarkasmin häivääkään. (vaihdan minä-kertojaan) Tuijotan Kaaoksen ylipappia vaikuttuneena. "Ihan noin vain? Miksi?"

      • ^^Miksi en?^^
        /juon kuppini tyhjäksi
        ^^Täytyyhän pulassa olevia auttaa, eikä minulla ole parempaakaan tekemistä.^^


    • kurpizza

      "Kiitos." sanon hymyillen.
      Ovelta kuuluu koputus. Kinkkaan avaamaan oven ja näen pojan/miehen jolla taatusti koko planeetan suurin kalunjatke.
      "Anteeksi, mutta emme osta mitään"

    • "vastaan tulee krockey hän tarjoaa minulle tehtävän josta saa huiman palkkion katsos olen myös bounty hunter hyppään takaisin hallitsemani nefarionin kyytiin ja ratsastan jokutyyppi19:n talolle parkkeeraan lohikäärmeen ja koputan oveen kop kop"
      1. Et voi ohjata Krockeyta.
      2. Et tiedä, että Alice on täällä.

      • Joten koputusta ei tullut, eikä oveakaan oletettavasti avattu...


      • kurpizza

        Tota ei siis tapahtunut.

        "Kiitos" sanon iloisena siitä, että ylipapilla >ei ole parempaakaan tekemistä>


      • korppi™

        olen muutenvaan kuullut että krockey jahtaa alice dollya ja ajattelin että jos tuon hänet krockeylle saan palkkion
        ja tulin tapaamaan kaaoksen ylipappia


      • korppi™ kirjoitti:

        olen muutenvaan kuullut että krockey jahtaa alice dollya ja ajattelin että jos tuon hänet krockeylle saan palkkion
        ja tulin tapaamaan kaaoksen ylipappia

        Miten olisit kuullut siitä? Ainoastaan Alice, Krockey, Siiliö, Kurpizza ja William tietävät, eikä kukaan ole muistaakseni kertonut...


    • Hei korppi. Se autohittaus.

    • ^^Entä sinä, Alice, haluatko kyydin kirkolle?^^

      • korppi™

        siiliö on kertonut alicesta minulle korppi tulee ja löytää jokutyypin surffiskeittilaudan


      • korppi™

        koputan jokutyypin oveen kop kop


      • korppi™ kirjoitti:

        siiliö on kertonut alicesta minulle korppi tulee ja löytää jokutyypin surffiskeittilaudan

        Ja Siiliö luulee Alicen olevan leirissä.


      • hei korppi!
        korppi™ kirjoitti:

        siiliö on kertonut alicesta minulle korppi tulee ja löytää jokutyypin surffiskeittilaudan

        Onkohan tuollainen palkkionmetsästys Temppelinritarin arvolle ja kunnialle sopivaa? Itse kyllä epäilen...


      • korppi™ kirjoitti:

        koputan jokutyypin oveen kop kop

        Joten Siiliö ei oo voinu kertoa N00b. Siis jos lopettaisit ny ton paskan jauhamisen!


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        koputan jokutyypin oveen kop kop

        jos kerran kerroit hänen olevan leirissä tulen sinhe kohta ja tämä matka tänne talolle on jokutyypin kanssa tapaaminen


    • kurpizza

      "Me ei osteta mitään!" huudan oven läpi.

      • korppi™

        olen silleen että jaa ja lähden ihmissiilien leiriin


    • Korppi sanoi aiemmin olevansa "hyvis". Silti hän haluaa pakonomaisesti syyn tappaa viaton tyttö...

      • kurpizza

        Kauheen verenhimoista sakkia!


      • korppi™

        haluan krockeyn puolellemme ja sen voi luultavasti saada vain tappamalla alice dolly sota on sotaa


      • hei korppi
        korppi™ kirjoitti:

        haluan krockeyn puolellemme ja sen voi luultavasti saada vain tappamalla alice dolly sota on sotaa

        Ei hänellä montaa sotilasta ole joten ei hänestä paljon hyötyä olisi. Kutsu mielummin pari legioonaa lisää ritareita (jon niitä enää on jäljellä) Temppelinritareiden tukikohdasta. Viattomien tappaminen vain tahraisi maineesi ritarikunnan sisällä.


      • Hei Korppi!
        korppi™ kirjoitti:

        haluan krockeyn puolellemme ja sen voi luultavasti saada vain tappamalla alice dolly sota on sotaa

        parinkymmenen tarkk' ampujan saaminen puolellesi ei luulisi olevan sen arvoista, että menettäisit maineesi. Viattoman tappaminen voisis viedä maineesi ikiajoiksi


    • SIILIÖ EI KERTONUT M-I-T-Ä-Ä-N VITUN N00b!!!

    • alice dolly_

      [Alice Dolly]

      "Kiitos tarjouksesta. Olet hyvin kiltti. Se käy minulle mainiosti."




      En jaksanut kirjautua sisään.......

    • /otan kurpizzan ja alicen kyytiin
      /lähden liikkeelle
      /liikumme nopeasti ja huomaamattomasti pois taistelualueelta kohti kirkkoa
      /saavumme perille
      ^^Nyt voitte lähteä, tai tulla sisään.^^
      /menen sisään

      • korppi™

        minun on etsittävä alice lennän kaappaamallani lohikäärmeellä ihmissiilien luokse
        en löytänyt alicea menen haravoimaan metsää en löydä alicea menen jokutyypin talolle en löydä alicea menen kirkkoon ja koputan oveen


    • Nimimerkki "hei korppi" on oikeessa.

    • "menen jokutyypin talolle" Talo sortui, kun poistuin siitä.

      /avaan oven
      ^^Taas sinä! Mitä asiaa?^^

    • kurpizza

      En ole syönyt/nukkunut pariin vuorokauteen ja jalassa on palovamma. Minua oksettaa, enkä ole varma johtuuko se oudosta paikasta vai matkasta tänne.
      "Minä ainakin menen sisälle. Tuletko sinä?" kysyn Alicelta. Täristen seuraan pappia sisälle kolkon näköiseen kirkkoon. Voiko tämä olla muka näin helppoa?

      Mikään ei ole helppoa, kuiskaus kaikuu päässäni. Lysähdän oviaukkoon enkä jaksa välittää enään mistään. Minä jumalauta nukun nyt!

    • Siiliö oli jo kyylästynyt seuraamaan sotaa. Neloth oli ainoa jäljellä oleva kunnon uhka, mutta häntä ei näkynyt missään. Siiliö halusi sillä hetkellä vain kotoisaan kartanoonsa klaanin kylässä. Hän olisi antanut mitä vaan jos olisi saanut edes palvoa entisiä mestareita hautaholvissa tai selvitellä pikkujuttuja palatsissa. Hän halusi vain olla jossain muualla. Ja heti kun hän palaisi kkotiin hänen pitäisi kouluttaa uusia sotureita! Miksi hän oli edes tullut Keskimaahan. Hän käveli leirille ja meni telttaansa nukkumaan.

    • ^^Nyt ei ole hyvä hetki. Tule joskus toiste.^^
      /suljen oven korpin edestä
      /vien kurpizzan vuoteeseen
      /laitan lääkettä hänen palovammaansa
      /asetan ruokaa ja vettä vuoteen viereen odottamaan kurpizzan heräämistä
      /keitän kaakaota
      /alan kuunnella musiikkia

      • Mstr Nlth

        Akku loppuu en ehi kirjottaa


      • korppi™

        riisun haarniskani piilotan sen kirkon taakse laitan miekkani haarniskani alle ja puen mustan ninjapukua muistuttavan puvun otan selkään nuolia ja varustaudun jousipyssyllä ja tikarilla käsken lohikäärme nefolusta avaamaan kirkon oven loharini huitaisee ovea korppi sniikkaa sisään


      • HeKeKee
        Mstr Nlth kirjoitti:

        Akku loppuu en ehi kirjottaa

        :I Äkkiä nyt, mun pitäis vielä tappaa sut.


      • hei korppi
        korppi™ kirjoitti:

        riisun haarniskani piilotan sen kirkon taakse laitan miekkani haarniskani alle ja puen mustan ninjapukua muistuttavan puvun otan selkään nuolia ja varustaudun jousipyssyllä ja tikarilla käsken lohikäärme nefolusta avaamaan kirkon oven loharini huitaisee ovea korppi sniikkaa sisään

        Kannattaakohan "sniikata sisään" etuovesta? Ei taida tulla onnistumaan!
        Jos olisin sinä, niin käyttäisin takaovea (jos sellaista on).


      • hei korppi
        korppi™ kirjoitti:

        riisun haarniskani piilotan sen kirkon taakse laitan miekkani haarniskani alle ja puen mustan ninjapukua muistuttavan puvun otan selkään nuolia ja varustaudun jousipyssyllä ja tikarilla käsken lohikäärme nefolusta avaamaan kirkon oven loharini huitaisee ovea korppi sniikkaa sisään

        Kannattaakohan "sniikata sisään" etuovesta? Ei taida tulla onnistumaan!
        Jos olisin sinä, niin käyttäisin takaovea (jos sellaista on).


    • jokutyyppi19--

      Kone lakkaa toimimasta, kun kirjaudun sisään...

      ^^Ei tarvitse paiskoa ovia... Koputus olisi riittänyt. Mitä asiaa?^^

    • kurpizza

      Ensimmäinen ajatus: Olenko oikeasti elossa? Avaan silmäni.
      "Kiitos!" sanon ylipapille nähdessäni ruuan ja veden. Voin vannoa, etten ikinä ole syönyt niin hyvää leipää tai juonut niin raikasta vettä!

    • kurpizza

      Sen jälkeen jään tuijottamaan hölmistyneenä oven räjäyttänyttä ninjaa.

    • jokutyyppi19--

      ^^Ole hyvä^^
      /käännyn taas korpin puoleen
      ^^Menit sitten herättämään vieraani, joka on huonossa kunnossa!^^

    • jokutyyppi19--

      Puoli yhdeksältä menen sitten katsomaan TV:tä, enkä sen jälkeen enää ehdi olla täällä tänään.

    • kurpizza

      Ok. Mäkin menen lukemaan kokeeseen....

      • korppi™

        hei et sä kurpizza voi nähdä minua kun sniikkasin sisään ja piilouduin miten sinä jokutyyppi19 voit tunnistaa minut


      • HeKeKee
        korppi™ kirjoitti:

        hei et sä kurpizza voi nähdä minua kun sniikkasin sisään ja piilouduin miten sinä jokutyyppi19 voit tunnistaa minut

        Sun naamiontis ei ole kovin vakuuttavaa :D
        Sitäpaitsi sulla on aina samat korpinmustat hiukset


    • Ysmir

      Ysmir on täällä taas. Tapan teiät kaikki

      • korppi™

        Dragon Slayer Ysmir ehdotan liittoutumusta meistä(hekekestä korpista ysmiristä siilosta)tulee hyvä tiimi





        Ysmir voitko etsiä alice dollyn ja tuoda sen minulle


      • Hei Korppi!
        korppi™ kirjoitti:

        Dragon Slayer Ysmir ehdotan liittoutumusta meistä(hekekestä korpista ysmiristä siilosta)tulee hyvä tiimi





        Ysmir voitko etsiä alice dollyn ja tuoda sen minulle

        Enkös minä juuri sanonut että ET tarvitse krockeyta ja paria tarkka-ampujaa puolellesi ja viattomien tappaminen vie vain maineesi!

        ja pääseekö mukaan? PItäisis vielä keksiä hahmo...


      • korppi™
        Hei Korppi! kirjoitti:

        Enkös minä juuri sanonut että ET tarvitse krockeyta ja paria tarkka-ampujaa puolellesi ja viattomien tappaminen vie vain maineesi!

        ja pääseekö mukaan? PItäisis vielä keksiä hahmo...

        haluan krockeyn puolelleni mutta minun ei pidä tappaa alice dollya siiliö voitko sinä tehdä sen


      • Ysmir

        Haista paska mä oon aito Ysmir ja oon lukenut tätä enkä enää kirjoita tänne. Jos Ysmir kirjoittaa tänne se ei ole aito.


      • korppi™ kirjoitti:

        haluan krockeyn puolelleni mutta minun ei pidä tappaa alice dollya siiliö voitko sinä tehdä sen

        Ja vitut! Siiliö ei ole korpin orja vaikka he ovatkin samalla puolella sodassa.


    • Ysmir

      valitan mutta pornokauppa on juuri romahtanut, ja huorat ovat pistäneet ranttaliksi päästyään kahleista

      • korppi™

        korppi lentää leijonakotkallaan sädehtivä kahdenkäden miekka heiluen kohti kyseistä pornokauppaa korppi on valmiina katkomaan vihollisen päitä


      • HeKeKee
        korppi™ kirjoitti:

        korppi lentää leijonakotkallaan sädehtivä kahdenkäden miekka heiluen kohti kyseistä pornokauppaa korppi on valmiina katkomaan vihollisen päitä

        Korppi, jos sinä tapat viattoman tytön saadaksesi parikymmentä sotilasta puolellesi, meidän liittomme hajoaa ja susta tulee lihamuusia. Ja btw, milloin se kaaos rupeaa auttamaan meitä?


      • Nefarion
        HeKeKee kirjoitti:

        Korppi, jos sinä tapat viattoman tytön saadaksesi parikymmentä sotilasta puolellesi, meidän liittomme hajoaa ja susta tulee lihamuusia. Ja btw, milloin se kaaos rupeaa auttamaan meitä?

        mitä vittuu heke ymmärrä jo ettet voi päättää toisten hahmojen kohtalosta. got it?


      • Nefarion
        Nefarion kirjoitti:

        mitä vittuu heke ymmärrä jo ettet voi päättää toisten hahmojen kohtalosta. got it?

        btw olin sillon ku rupes mua muka hallitsemaan. kunniottakaa niit sääntöi jumalauta


      • Nefarion
        Nefarion kirjoitti:

        btw olin sillon ku rupes mua muka hallitsemaan. kunniottakaa niit sääntöi jumalauta

        typot sry. mut korppi jumalauta lopeta toi autohittailu...olin viikonlopun pois ja heti mua ohjaillaan ku aivotonta ykkös luokkalaista


      • Nefarian
        Nefarion kirjoitti:

        typot sry. mut korppi jumalauta lopeta toi autohittailu...olin viikonlopun pois ja heti mua ohjaillaan ku aivotonta ykkös luokkalaista

        eli mitään noista kontrollointi/autohittaus paskasta ei tapahtunu. Nefarion onnistuu kutsumaan Netherian portaalilla.


      • korppi™
        Nefarian kirjoitti:

        eli mitään noista kontrollointi/autohittaus paskasta ei tapahtunu. Nefarion onnistuu kutsumaan Netherian portaalilla.

        hei minähän ohjaan sinua nefarian olen dragonlord lue keskustelun alku siinä minä nimittäin otin 2 kpl lohikäärmettä haltuuni






        korppi ryntää kädessään punainen dragonamulet kohti nefariania


    • jokutyyppi19--

      "SIILIÖ EI KERTONUT M-I-T-Ä-Ä-N vitun N00b!!!"
      Joten korppi™ ei tiedä Alicesta ja Krockeysta.

    • kurpizza

      Mä vaan haluaisin tietää, missä se korppi on edes menossa?

      • jokutyyppi19--

        Taistelemassa Nefarionin kanssa.


    • *FACEPALM* Taas ei voi sanoa muutakaan.

    • OTTAKAA HUOMIOON

      että Krockey EI ole oikeasti sanonut MITÄÄN korpille. Se oli vain korpin omia sekoiluja. Minä päätän mitä Krockey sanoo. Korppi ei tiedä missä Alice on, eikä ole tulossa tappamaan häntä. Jatketaan nyt siis siitä, että mää, Kurpizza ja jokutyyppi19 ollaan nyt siis siellä ihmemikäliemikäolikaan hökkelissä, ja Korppi on vaikka kaivelemassa korvaansa puun takana. Ihan sama, kunhan ei AUTOHITTAA MUIDEN HAHMOJA!

      KORPPI, kertaa nämä säännöt:

      - Autohittaaminen (aina jätettävä toiselle mahdollisuus väistää), muchaus (hahmosi ei voi olla aina kaikista paras, vahvin, voimakkain - heikkouksia ON oltava), metapelaaminen (hahmo tietää kaiken minkä roolipelaajakin) ja toisen hahmon ohjailu (ilman pelaajan lupaa) on kielletty. (Suluissa sanojen selitykset niille, jotka ovat uudempia roolipelaamisen puolella.)

      - Taistelukohdissa kysymysmerkit (?) tai yrittää. Esim. Purin sutta jalkaan(?). Yritin purra sutta jalkaan.

      • kurpizza

        Hyvä Alice! XD reps..


    • kurpizza

      Jaa.

    • jokutyyppi19--

      "Ja btw, milloin se kaaos rupeaa auttamaan meitä?" Sehän pommittaa vihollisianne salamoilla ja meteoreilla tälläkin hetkellä.

      Kaaos alkaa levittää masennusta Nelothin sotilaisiin.

      • Master Neloth

        Mä luovutan. Kunhan vain päästätte mut menemään. Valaistuin taistelun keskellä ja aion muuttaa valtavaan sieneen ja jatkaa yksin tutkimuksiani siellä. Hekeke saa pitää armeijani koska hän on myös haltia. Suostutteko vai pitääkö tappaa joukkojanne kuolemaan asti?


      • HeKeKee
        Master Neloth kirjoitti:

        Mä luovutan. Kunhan vain päästätte mut menemään. Valaistuin taistelun keskellä ja aion muuttaa valtavaan sieneen ja jatkaa yksin tutkimuksiani siellä. Hekeke saa pitää armeijani koska hän on myös haltia. Suostutteko vai pitääkö tappaa joukkojanne kuolemaan asti?

        Hyväksyn tarjouksesi, pimentohaltia.


    • [Krockey]

      (on vaan katsellut syrjempää js tappanut ohimennen pari taistelijaa)

      "Minulle on ihan sama. Miksiköhän edes liityin tähän taisteluun? Miehet, tulkaa tänne. Lasken kuinka monta olen menettänyt."
      *laskee armeijansa, enää 14 tyyppiä*
      "Perhana! Onneksi sentään varmaan pärjäämme yhdelle tytöntillikalle helposti. Haluaako joku auttaa minua tappamaan Alice Dollyn? Hänellä on viininpunainen hame ja pitkät ruskeat hiukset. Jos joku tuo hänet luokseni, mieluiten elävänä, mutta saa olla kuollutkin, hän saa palkkioksi 300€ ja palvelukseensa 5 tarkka-ampujaa joukoistani. Kuka ottaa tarjouksen vastaan?"

      • korppi™

        minä suostun tappamaan alice dollyn tuon tuon hänen päänsä sinulle




        tästä tulee mahtavaa


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        minä suostun tappamaan alice dollyn tuon tuon hänen päänsä sinulle




        tästä tulee mahtavaa

        tai siis tuon hänet elävänä palkkion metsästys on erikoisalaani sitten ristiretkien jälkeen


      • Master Neloth
        korppi™ kirjoitti:

        tai siis tuon hänet elävänä palkkion metsästys on erikoisalaani sitten ristiretkien jälkeen

        Näkemiin hyvät petturit ja viholliset minä lähden koska ei vastalauseita.


    • Oliks toi oikea Master Neloth? Kuullosti vähän oudolta, mutta tavallaan järkevältä.

      • korppi™

        master neloth et pääse karkuun


      • Katso ylempi minkä se laittoi, taisi olla.


      • Master Neloth
        korppi™ kirjoitti:

        master neloth et pääse karkuun

        Olen aito Neloth. Ja korppi miksi sinä et päästäisi minua menemään. Minä voisin tappaa sinut jos tulisit tielleni. Jos taas päästät minut menemään saat sanani siitä että et ikinä enää tule kuulemaan minusta ja jos kuulet, niin hyvissä merkeissä. Saatan jopa auttaa jotakuta teistä joskus taistelussa jos kutsutte minua koska kadun tekojani ja haluan hyvittää ne. Ja hekeke ei muistella pahalla. Olemmehan molemmat haltioita ja meidän pitäisi vetää yhtä köyttä.


      • korppi™
        Master Neloth kirjoitti:

        Olen aito Neloth. Ja korppi miksi sinä et päästäisi minua menemään. Minä voisin tappaa sinut jos tulisit tielleni. Jos taas päästät minut menemään saat sanani siitä että et ikinä enää tule kuulemaan minusta ja jos kuulet, niin hyvissä merkeissä. Saatan jopa auttaa jotakuta teistä joskus taistelussa jos kutsutte minua koska kadun tekojani ja haluan hyvittää ne. Ja hekeke ei muistella pahalla. Olemmehan molemmat haltioita ja meidän pitäisi vetää yhtä köyttä.

        korpin leijonakotka riehuu kirkossa NYT korppi hyökkää nelothin kimpuun kahdenkäden miekka heiluen


      • HeKeKee
        Master Neloth kirjoitti:

        Olen aito Neloth. Ja korppi miksi sinä et päästäisi minua menemään. Minä voisin tappaa sinut jos tulisit tielleni. Jos taas päästät minut menemään saat sanani siitä että et ikinä enää tule kuulemaan minusta ja jos kuulet, niin hyvissä merkeissä. Saatan jopa auttaa jotakuta teistä joskus taistelussa jos kutsutte minua koska kadun tekojani ja haluan hyvittää ne. Ja hekeke ei muistella pahalla. Olemmehan molemmat haltioita ja meidän pitäisi vetää yhtä köyttä.

        "En muistele pahalla, Neloth, tulithan kuitenkin valoon. Ajan myötä meistä voisi tulla jopa liittolaisia"


    • Nefarion

      Korppi kannattaa muistaa että en haluu tälläkään hetkellä lohikäärme muodossa. Joten et pysty periaattessa hallittee mua vaikka oisin lohari muodos koska oon silti periaattessa ihminen. Ai nii joo unohdin tämän:

      Nimi: Nefarion
      rotu: Muinainen
      Puolue: Nelothin puolella
      Status: Mustan lohikäärme lentuuen johtaja
      Luonne:Paha, sadistenen, julma

      • korppi™

        korppi lentää jokutyypin talolle leijonakotkallaan leijonakotka törmää kirkon oveen ovi pamahtaa auki korppi ja leijonakotka on sisällä korppi nousee pystyyn ja menee etsimään jokutyyppiä


    • "HeKeKee! Haluan palkkioni! Koska Minas Tirithin taistelu on käytännössä ohi ja Master Neloth on kukistunut, en ole enää velvoitettu auttamaan Nefarionin tuhoamisessa! Pyydän vain maat ja oikeudet, jotka minulle luvattiin!" Siiliö, joka oli juuri noussut karjaisee.

      • korppi™

        et saa mitään! koska olet niin hyödytön korppi huutaa


      • HeKeKee

        "Mene, ja ota palkkiosi! Haltiat eivät tule unohtamaan ihmissiilejä. Ja älköön kukaan astukoon maillenne vasten tahtoanne!"


      • korppi™ kirjoitti:

        et saa mitään! koska olet niin hyödytön korppi huutaa

        "Älä sinä puutu tähän saasta! Tein sopimuksen ja täytin osani! Menetin viisisataa taitavaa soturia sinun sähläyksesi takia! Soturini auttoivat sodassa! Master Neloth on vetäytymässä ja vain sinä sotaisa idiootti seisot hänen tiellään!" Siiliö huutaa.


      • HeKeKee kirjoitti:

        "Mene, ja ota palkkiosi! Haltiat eivät tule unohtamaan ihmissiilejä. Ja älköön kukaan astukoon maillenne vasten tahtoanne!"

        "Kiitän!" Siiliö vastasi. Hän keräsi joukkonsa ja lähti.

        Koska Siiliöstä ei tulla johonkin aikaan kuulemaan, voin vaihteeksi olla vaikka joku pahishahmo.

        Nimi:Magunt Spallycuro
        Rotu:Ihminen
        Puolue:Oma puolue
        Luonne:Kiero. Kärsii jakautuneesta persoonasta. Pelkuri.
        Status:Pahojen henkien valtaama. Päättänyt vallata Keskimaan itse luomiensa lumottujen olioiden avulla.
        Muuta:Magunt oli normaali kauppias ja trupaduuri kunnes pahat henget huijasivat hänet sopimukseen, jonka seurauksena Magunt on menetetty lopullisesti pahaksi.
        Kyvyt:Osaa lumota ja manata itselleen sotureita, mutta se vie aikaa ja hänen voimiaan. Itse hyvin heikko ja fyysisesti hyvä lähinnä pakenemaan vaivihkaa paikalta kun tilanne karkaa käsistä.


    • jokutyyppi19--

      "et saa mitään! koska olet niin hyödytön korppi huutaa"
      "korpin leijonakotka riehuu kirkossa NYT korppi hyökkää nelothin kimpuun kahdenkäden miekka heiluen"
      "korppi lentää jokutyypin talolle leijonakotkallaan leijonakotka törmää kirkon oveen ovi pamahtaa auki korppi ja leijonakotka on sisällä korppi nousee pystyyn ja menee etsimään jokutyyppiä"
      Et voi siirtyä paikasta toiseen noin nopeasti. Olet siis kirkollani, koska menit sinne ensin. Ovi tosin ei pamahda auki...

      /kuulen pamauksen
      /menen avaamaan oven
      ^^Mitä asiaa?^^

      • HeKeKee

        HeHeKee katselee sotakenttää. Nelothin joukot vetäytyvät, ja HeKeKee laskee joukkonsa. "900 kuudesta tuhannesta. Raskas on ollut tämä taisto, mutta olemme selvinneet voittajina."
        HeKeKee joukkoinensa kanssa siirtyy raunioituneeseen Minas Tirithiin.
        Samana yönä ruumiit raahataan kasoihin, vihollisten ruumiit poltetaan mutta omat kasataan kummuiksi, jotka ajan mittaan maatuvat, ja ne muuttuvat ruohoa kasvaviksi kummuiksi. Ja jokaiseen kumpuun johon on haudattu haltia, kasvaa keväisin kultaisia Elanor - kukkia.


      • korppi™
        HeKeKee kirjoitti:

        HeHeKee katselee sotakenttää. Nelothin joukot vetäytyvät, ja HeKeKee laskee joukkonsa. "900 kuudesta tuhannesta. Raskas on ollut tämä taisto, mutta olemme selvinneet voittajina."
        HeKeKee joukkoinensa kanssa siirtyy raunioituneeseen Minas Tirithiin.
        Samana yönä ruumiit raahataan kasoihin, vihollisten ruumiit poltetaan mutta omat kasataan kummuiksi, jotka ajan mittaan maatuvat, ja ne muuttuvat ruohoa kasvaviksi kummuiksi. Ja jokaiseen kumpuun johon on haudattu haltia, kasvaa keväisin kultaisia Elanor - kukkia.

        arvoisa ylipappi haluaisin kuulla tästä kaaos puolueesta


    • Magunt Spallycuro (Miksi valitsin näin vaikean nimen?) potkaistaan ulos vankilasta. Hän oli joutunut sinne yöksi, koska hän oli mukamas rikkonut lakia. "Se oli se toinen!" oli Magunt räyhännyt, mutta se oli kaikunut kuuroille korville. Minkä hän sille voi jos se toinen tekee jotain? Mutta nyt! Nyt hän pääsisi aloittamaan suunnitelmansa käyttämisen. Hän tarvitsisi vielä asunnon. Tukikohdan, jossa hän voisi alkaa lumota sotureita kaikessa rauhassa.

      • HeKeKee

        Kaikki pahikset on jotain taikureita....

        HeKeKee katselee taivalle. Viimeaikaiset tapahtumat olivat sekoittaneet hänen päänsä, ja hän oli vetäytynyt sukunsa tilalle mietiskelemään. Sodan jälkeen hänet oli korotettu Suurhaltiain Armeijan ylikenraaliksi, joten hän johti kaikkia suurhaltioita kuninkaan nimessä. Minas Tirithin korjaustyöt oli aloitettu välittömästi. Oli ihailtavaa miten nopeasti ihmiset korjaavat jälkensä. Vaikka siinä menisi kauan, Minas Tirith olisi pian entisensä. Ihmissiilit olivat asuttaneet Ruskeat maat. Heitä oli virrannut sangoin joukoin uudelle maalleen. Vaikka Ruskeiden maiden arot olivat kovaa seutua, Ihmissiilit olivat siitä tyytyväisiä. Onneksi. Kaaoksesta ja hänen eriskummallisesta Ylipapista ei ollut kuulunut mitään. Nelothin joukot olivat kadonneet kuin tuhka tuuleen, kuten hän itsekkin. Tämä haltia oli lähtenyt veneellä jonnekkin, missä tämä saisi olla rauhassa. HeKeKee taittaa vierestään heinänkorren ja laittaa sen suuhunsa, ja huljuttelee nilkkojaan vedessä. Panssarien kiinnikkeet ja remmit olivat jättäneet punaiset hiertymät hänen raajoihinsa, ja oli suorastaan helpotus päästä juoksemaan metsissä yllään vain tunika, lyhyet housut ja sandaalit. Sitten hän muistaa Kurpizzan. Ja sen oudon tytön joka seurasi sitä outoa ylipappia. Sitten HeKeKee nousee ylös. Entä Korppi?


    • jokutyyppi19--

      Vaihdan kertovaan tekstiin...

      "Kaaos ei ole puolue, vaan jumala. Hän auttaa palvojiaan, olivat he missä puolueessa vaan. Lisäksi kuka vain voi pyytää häneltä palveluksia," sanon korpille.




      En pian taas ehdi olla täällä enää tänään...

      • korppi™

        korppi ryntää kaaoskirkon sisään ja etsii alice dollya


    • No en mäkään juuri ehi tänne laittaa mitään, mutta kukaan ei tiiä misä mun hahmo on ja mikään ei oikeestaan koske sitä suoraan joten ei väliä.

    • Nefarion

      Nefarion katoaa veljensä Netherian kanssa kuin savuna ilmaan. Näemmöhän heitä viellä?

      • Nefarion

        taas ebin typo mut ihan sama.


    • RainbowCrashx3

      Olen rainbow dash.
      Tekee sonicrainboomin.

      • Master Neloth

        Ehdotan että aloitamme uuden roolipelin. Teen toisen keskustelun.


      • korppi™
        Master Neloth kirjoitti:

        Ehdotan että aloitamme uuden roolipelin. Teen toisen keskustelun.

        ehdotus hylätty nimittäin tätä roolipeliä jatketaan loppuun asti


      • Hei Korppi!
        korppi™ kirjoitti:

        ehdotus hylätty nimittäin tätä roolipeliä jatketaan loppuun asti

        Kannatta vain aloittaa uusi. Tätä on aika ärsyttävää kelata alas ja tämä myös lataa kauan.


      • korppi™
        Hei Korppi! kirjoitti:

        Kannatta vain aloittaa uusi. Tätä on aika ärsyttävää kelata alas ja tämä myös lataa kauan.

        hei SINÄ onnekas joka löysit tämän keskustelun laita viesti tähän keskusteluun tai tule uuteen roolipeli keskusteluun vain jos se on jos ei ole uutta niin aloita uusi roolipeli lanka mutta mainitse että idea on s24 käyttäjän korppi™ idea





        terveisin:korppi™ suomi24:jän tirehtööri(:


    • korppi™

      SINÄ tämän keskustelun onnekas löytäjä lue viesti tämän keskustelun lopussa

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1484
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe