minä ennustan tulevaisuutenne!

ennustuseukko

elikkäs kyselkää tulevaisuuttanne minulta ja minä vastaan parhaani mukaan (en siis oikeasti ennusta vaan ihan vaan huvikseni keksin tarinoita jotka saattaisivat olla tulevaisuutenne)

täällä on toinen ketju jossa kysellään tulevaisuutta myös mutta aloittajalla ei ole riittävästi mielikuvitusta luoda mielenkiintoisempia tulevaisuuksia ja yksityiskohtaisempaa tekstiä. Joten yritän keksiä mahdollisimman todenmukaista, mutta mielikuvituksellista tekstiä teille :).

Kysymyksiä tulemaan vaan! Vastaan mahdollisimman pian, todennäköisesti samana tai viim. seuraavana päivänä.

61

256

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutkumähaluun

Saanko joululahjaksi sateenkaaren värisen ponin?

• ennustuseukko

jos tarkotat oikeeta ponia ni et valitettavasti saa mut saat sen verran rahaa sukulaisilta ja perheeltä et voit ostaa tavallisen valkosen ponin ja värjätä sen turkin (jos sitä turkiksi kutsutaan :D) ja siinä se sitten on, mutta jos tarkoitat poni lelua niin saat toki ja myös pinkin, keltaisen ja sini vihreän.

• ennustuseukko

kysykää minulta jooko?

• Forever alone

Voiko yks poika tykätä musta ku se kattoo Mua ja mun kamut sanoo et se tykkää musta ja se tulee linkku pysäkillä mun viereen iha kiinni muhun. Mutta oon kuullu et se vois tykätä yhestä toisesta mutta jos se tykkää yhestä toisesta nii miks se sit tulee mun viereen ja kattoo Mua?

• XD jos menee oikei..

Mikäs mun tulevaisuuden ammatti on? Ja kerro tulevan mieheni nimikirjaimet. Ja kerro nykyisen ihastukseni nimikirjaimet.

• ennustuseukko

sun tuleva ammattis on pop laulaja joka nousee suosioon lyhyillä laulun pätkillä joita laittelet youtubeen. Et ehkä vielä uskoisi noin käyvän, mutta löydät talenttisi muutaman vuoden sisällä. Tulevan miehesi nimikirjaimet ovat M.P. Ja tämänhetkisestä ihastuksesta en ole varma, koska se tulee muuttumaan vielä tänä vuonna, ja näen vain tulevan ihastuksesi jonka nimikirjaimet ovat L.H.

• XD jos menee oikei..
        ennustuseukko kirjoitti:

sun tuleva ammattis on pop laulaja joka nousee suosioon lyhyillä laulun pätkillä joita laittelet youtubeen. Et ehkä vielä uskoisi noin käyvän, mutta löydät talenttisi muutaman vuoden sisällä. Tulevan miehesi nimikirjaimet ovat M.P. Ja tämänhetkisestä ihastuksesta en ole varma, koska se tulee muuttumaan vielä tänä vuonna, ja näen vain tulevan ihastuksesi jonka nimikirjaimet ovat L.H.

Oon vitu huono laulaja mut ei sitä tiiä jos vaik ääni muuttuu tai jotai:D

• applejack44

Ennusta tulevatko ennustuksesi toteutumaan.

• ennustuseukko

valitettavasti eivät kaikki, mutta ehkä olen jollekkin sentään ennustanut oikein :)

• 12308-77

Huomaako se tietty poika minut ?

• ennustuseukko

ei, ellet tee itse asialle jotain :) ensi tiistaina alat lähestyä häntä ja teet hänelle jotain ystävällistä, jolloin hän ehkä kiinnostuu sinusta ja haluaa tietää sinusta enemmän, tuon verran nään tulevaisuuteesi, mutta tuonkin vähän sumuisena.

• Utelias tyttö

Tykkääkö mun ihastus musta?

• ennustuseukko

ei se ole ihastunut suhun, mutta se on kyllä huomannu sut ja haluais tutustuu mut pelkää että sä torjut sen

• 95amis

Voitanko lotossa?

• ennustuseukko

toivossa on hyvä elää

• vhnyhgjtgiu

Moi!
      Olen 16v poika ja aloitin lukion 12.08
      Olen nuorempana ollu yhes kaukosuhteen tytön kans jota myös tapasin. En kummiskaan oo neitsyyttäni menettänyt. Nyt aloitin lukiossa tosiaan ja siellä on joitain hyvännäkösiiki tyttöi. Oon aina toivonu et pääsisin kunnon suhteeseen ihanan tytön kanssa.
      Milloin minulla alkaa suhde? Montako suhdetta tulee oleen? En oo pettäjä tyyppii. Millon alan seurusteleen? Minkä näköinen tyttöystäväni tulee oleen? Ja miten meillä menee, käymmekö rannalla yhdessä hämärällä? Ja kumpi iskee?
      Ja sit kuinka monen % todennäkösyydellä oon nukkunu yön tytönvieres ja saunonu hänen kanssaan vuoden päästä? Entä kahen? Kolmen? Viiden? Kymmenen? Kiitos jos vastaat:)

• ennustuseukko

pääset aloittamaan vähän totisemman suhteen jo kevään alussa (jos oikeasti haluat) ja se suhde tulee kestämmään melkeen kesälomaan saakka. Kesäloman vietät suurimmaksi osaksi sinkkuna, mutta toisiksiviimeisellä viikolla tapaat tytön, joka on muuttanut juuri toiselta paikkakunnalta ja yllätykseksesi tämä hurmaava neito on samalla luokalla kanssasi! Aloitatte "virallisen" seurustelun syksyn puolivälissä ja opitte toisistanne yhä enemmän syksyn aikana ja huomaatte miten paljon teillä onkaan yhteistä ja miten kumpikin on juuri sellainen kuin mistä olette haaveilleet koko peruskoulun ja luokion (siihen asti missä silloin olette eli lukion 2(?)). En osaa sanoa kauanko suhteenne kestää, mutta vielä reippaasti yli vuoden siitä kun tapasitte. Valitettavasti tyttöystäväsi vanhemmat eivät pidä sinusta, joten käyt vain harvoin heillä, mutta se ei haittaa, koska tärkeintähän on, että saat viettää aikaa oman kullan kanssa. Kun on teidän ensitapaamisestanne on tasan 1 vuosi, päätätte juhlistaa sitä viemällä tyttöystävösi rannalle iltahämärässä. Rannalla olet jo valmistellut tyttiksesi tuloa kirjoittamalla hänen ja sinun nimesi hiekkaan ja piirtämällä ympärille sydämmen tuikkukynttilöillä, niin että ne valaisevat nimenne. Lisäksi olet tuonut rannalle jo viltin jolle olet laittanut kaksi lautasta ja yhden ison lasilautasen, jossa on itse leipomasi mudcake.
        Enimmäinen tyttöystäväsi on vähän punkmainen ja käyttää ehkä vähän enemmän meikkiä kuin mistä itse pitäisit tyttöystävällä. Tämä ensimmäinen on punatukkainen ja melko lyhyt.
        Toinen tyttöystäväsi on luonnostaan kaunis ja käyttää vain vähän meikkiä, ja uskaltautui tulemaan ensitreffeillenne kokonaan ilman meikkiä! Hän on pidempi kuin ensimmäinen tyttiksesi, mutta silti sinua lyhempi ja hiusten väriltään sellainen tummahko blondi tai tosi vaalea ruskea.

En osaa vastata sun % kysymykseen :D

• ...nolikset
        ennustuseukko kirjoitti:

pääset aloittamaan vähän totisemman suhteen jo kevään alussa (jos oikeasti haluat) ja se suhde tulee kestämmään melkeen kesälomaan saakka. Kesäloman vietät suurimmaksi osaksi sinkkuna, mutta toisiksiviimeisellä viikolla tapaat tytön, joka on muuttanut juuri toiselta paikkakunnalta ja yllätykseksesi tämä hurmaava neito on samalla luokalla kanssasi! Aloitatte "virallisen" seurustelun syksyn puolivälissä ja opitte toisistanne yhä enemmän syksyn aikana ja huomaatte miten paljon teillä onkaan yhteistä ja miten kumpikin on juuri sellainen kuin mistä olette haaveilleet koko peruskoulun ja luokion (siihen asti missä silloin olette eli lukion 2(?)). En osaa sanoa kauanko suhteenne kestää, mutta vielä reippaasti yli vuoden siitä kun tapasitte. Valitettavasti tyttöystäväsi vanhemmat eivät pidä sinusta, joten käyt vain harvoin heillä, mutta se ei haittaa, koska tärkeintähän on, että saat viettää aikaa oman kullan kanssa. Kun on teidän ensitapaamisestanne on tasan 1 vuosi, päätätte juhlistaa sitä viemällä tyttöystävösi rannalle iltahämärässä. Rannalla olet jo valmistellut tyttiksesi tuloa kirjoittamalla hänen ja sinun nimesi hiekkaan ja piirtämällä ympärille sydämmen tuikkukynttilöillä, niin että ne valaisevat nimenne. Lisäksi olet tuonut rannalle jo viltin jolle olet laittanut kaksi lautasta ja yhden ison lasilautasen, jossa on itse leipomasi mudcake.
        Enimmäinen tyttöystäväsi on vähän punkmainen ja käyttää ehkä vähän enemmän meikkiä kuin mistä itse pitäisit tyttöystävällä. Tämä ensimmäinen on punatukkainen ja melko lyhyt.
        Toinen tyttöystäväsi on luonnostaan kaunis ja käyttää vain vähän meikkiä, ja uskaltautui tulemaan ensitreffeillenne kokonaan ilman meikkiä! Hän on pidempi kuin ensimmäinen tyttiksesi, mutta silti sinua lyhempi ja hiusten väriltään sellainen tummahko blondi tai tosi vaalea ruskea.

En osaa vastata sun % kysymykseen :D

eikai ES™ lopu koskaan kaupoista. ja milloin tulee COD IIIIIIIWWW ja onko se hyvä ja mitä uta siinäon?

• ennustuseukko
        ...nolikset kirjoitti:

eikai ES™ lopu koskaan kaupoista. ja milloin tulee COD IIIIIIIWWW ja onko se hyvä ja mitä uta siinäon?

mä en vastaa sun kysymyksiin, mut ennustan kuitenki et ei oo hyvä idea käydä spämmaa jokaist ketjuu jollain ihan randomilla, joten suosittelen lopettaan ennen ku sun kauhea ennuste käy toteen

• ...nolikset
        ennustuseukko kirjoitti:

mä en vastaa sun kysymyksiin, mut ennustan kuitenki et ei oo hyvä idea käydä spämmaa jokaist ketjuu jollain ihan randomilla, joten suosittelen lopettaan ennen ku sun kauhea ennuste käy toteen

yks kyssãri viel. milloin saan sult tuheroo?

• ennustuseukko
        ...nolikset kirjoitti:

yks kyssãri viel. milloin saan sult tuheroo?

never

• ...nolikset
        ennustuseukko kirjoitti:

never

huomenna olet jo muuttanut mielesi

• ennustuseukko
        ...nolikset kirjoitti:

huomenna olet jo muuttanut mielesi

sä sait mut nauramaan enemmän ku koko elokuus yhteensä :D:D

• ...nolikset
        ennustuseukko kirjoitti:

sä sait mut nauramaan enemmän ku koko elokuus yhteensä :D:D

sun täytyy lopettaa batteryn vetäminen, muuten meidän juttu ei voi toimia

• ennustuseukko
        ...nolikset kirjoitti:

sun täytyy lopettaa batteryn vetäminen, muuten meidän juttu ei voi toimia

en mä aijo lopettaa, parempi vaa jos ei toimi :D ja muutenki ku kerron viel pari juttuu ittestäni ni et kyllä enää ees haluu kuvitellakkaa mitää meijän juttua :D

• ...nolikset
        ennustuseukko kirjoitti:

en mä aijo lopettaa, parempi vaa jos ei toimi :D ja muutenki ku kerron viel pari juttuu ittestäni ni et kyllä enää ees haluu kuvitellakkaa mitää meijän juttua :D

ei sun tarvi häpeillä. pari kuukautta vierotuksessa niin voimme olla sitten yhdessä. ja kerro vain kaikki

• ennustuseukko
        ...nolikset kirjoitti:

ei sun tarvi häpeillä. pari kuukautta vierotuksessa niin voimme olla sitten yhdessä. ja kerro vain kaikki

oon brony ja kasvissyöjä :D

• ...nolikset
        ennustuseukko kirjoitti:

oon brony ja kasvissyöjä :D

ei haittaa se että juot ES™ on tärkeinta tussun kanssa

• ennustuseukko
        ...nolikset kirjoitti:

ei haittaa se että juot ES™ on tärkeinta tussun kanssa

mutko en juo es:D small problem?

• ...nolikset
        ennustuseukko kirjoitti:

mutko en juo es:D small problem?

maista ES™niin jäät heti koukkuun

• Pasha kysymys :D

Saanko joskus oman alpakan / lemmikkisiilin / siperiankissan?

• ennustuseukko

saat lemmikki siilin kolmen vuoden kuluttua kun olet saanut kokoon riittävästi rahaa sen ostamiseen.

• Kerro kerro kuvastin

Koska mä saan töitä?
      Tietoja minusta:
      Kouluttamaton
      18vuotias
      Mies
      Pk-seudulla asuva

• ennustuseukko

sä saat töitä 2016 kun olet vuotta aiemmin ruvennut perehtymään vähän enemmän työelämään ja kun olet ollut töissä n kolme vuotta, päätät jatkaa opintojasi ja vaihdat työtä mukavempaan ja parempipalkkaiseen työhön.

• ennustuseukko

Saat töitä kun myyt persettäsi kadulla vuoden päästä. Ja lisäksi sinulle todetaan että sisälläsi kasvaaa laulava kulli.

• ...nolikset

ootko jo maisstanu ES™

• OIKEAennustuseukko

tuo ei ole minä. Kiitos heihei. En kaipaa tuuollaisia säälittäviä 5-vuotiaita jotka varastavat jonkun nimimerkin ja luulevat se olevan kovinkin hauskaa.

• OIKEAennustuseukko

Juu oon maistanu ES pepun kautta.

• I fuucking hope so

Saanko playstation 4 joululahjaks
      Oon saanu ps2 ja 2x ps3 ennen joululahjaks

• ...nolikset

ennusta, kuinka isot mällit vedän ensiyönä naamallesi

• hihiih :3

Minkätakia eräs poika tuijottaa koulussa minua? Hänellä on tyttöystävä ja ovat usein koulussa yhdessä, silti tämä poika aina tuijottaa minua silmiin kun tulee vastaan tms. Entäpä mitkä ovat ihastukseni nimikirjaimet? Ja vieläpä kysyn neuvoa: (ei pakko vastata) olen todella ujo, ja menin siis juuri lukioon. Siellä on eräs poika, ei ole samassa ryhmässä, mutta on samalla matikan ja ruotsin tunnilla, on se myös liikuntatunnilla, mutta tietenki poikien ryhmäs :D haluaisin yrittää tutustua tähän poikaan mutta en uskalla.. En tiedä mitä voisin sanoa tai missä tilanteessa voisin yrittää lähestyä tätä.. Ei ole vielä ainakaan face kaverina, eikä meillä ole yhteisia kavereita tms.. Kiva jos voisit neuvoa jotain :)

• ennustuseukko

hän ehkä haluaa tutustua sinuun. Joskus kun hän on yksin niin voit mennä puhumaan hänelle jostain (vaikka kysyt jotain neuvoa johonkin läksyyn) niin ehkä saat selville, onko hän ihastunut sinuun, vai hän vain haluaa olla kaverisi. En tietenkään voi paljastaa ihastuksesi nimikirjaimia yleisellä palstalla!
        Vinkki: availe ovia sille, sano moi käytövillä, kysy esim "tarviitko apuu" tai "mä voin auttaa" jos sil on pieniki pulma :)

• Nonininininknknos

Mitä mun ihastus ajattelee musta?
      Se sanoo rakastavansa. Samoin minä.
      Mitä luulet toimiiko meidän juttu koskaan, vaikka ikäeroo paljon ja välimatkaa monta sataa ja tuhansia kilometrejä. :( niin päädymmekö yhteen koskaan?
      Entä yks mun luokkalainen poika tykkäs musta kauan, nyt ei MUKA enää.
      Tykkääkö se vielä?
      Tuunko saamaan ulkomaalaisen ihanan miehen? Oon aina koko elämäni toivonu sitä! :))
      Sano sit rehellisesti.
      Ja mikä mun ammatiks tulee?
      Kuinka vanhana alan seukata?
      Oon 12.v ..
      Ja vielä
      Millainen mun tulevaisuus on?

• ...nolikset

miks ei voida aloittaa aikasemmin?

• ennustuseukko

jos sun ihastus sanoi rakstavansa sua ja sä sanot rakastavasi sitä niin kyllä se varmaan voisikin toimia. RAkkaus ei katso ikää tai paikkakuntaa, se katsoo vaan toisen ihmisen sielua :) saattaa olla et se poika ei varsinaisesti tykkää enää mut se ihastuu suhun uudestaa aika helposti.
        Tuskin tuut saamaan ulkomaalaista MIESTÄ (eli menisit naimisiin) mutta poikaystävän varmaan kyllä :) sulla tulee olemaan monta ammattia elämäs aikana ja joudut koittamaan montaa eri työtä, ennen kuin löydät sen oikean. Joten kokeile kaikkea. Sun ensimmäinen vakava seurustelusuhde tulee olemaan vasta kasin keväällä, mutta kutosella ja seiskalla (jos oot siis -01 mut jos oot 00 ni sit vaa seiskalla :D) on niitä vähän säätötyylisiä suhteita, joissa ei pussailla tai halailla juurikaan, tai jos halaillaan ja pussaillaan ni stäkin tosi vähän.
        Sun tulevaisuus on avoin ja valoisa ja täynnä mahdollisuuksia.

• ...nolikset
        ennustuseukko kirjoitti:

jos sun ihastus sanoi rakstavansa sua ja sä sanot rakastavasi sitä niin kyllä se varmaan voisikin toimia. RAkkaus ei katso ikää tai paikkakuntaa, se katsoo vaan toisen ihmisen sielua :) saattaa olla et se poika ei varsinaisesti tykkää enää mut se ihastuu suhun uudestaa aika helposti.
        Tuskin tuut saamaan ulkomaalaista MIESTÄ (eli menisit naimisiin) mutta poikaystävän varmaan kyllä :) sulla tulee olemaan monta ammattia elämäs aikana ja joudut koittamaan montaa eri työtä, ennen kuin löydät sen oikean. Joten kokeile kaikkea. Sun ensimmäinen vakava seurustelusuhde tulee olemaan vasta kasin keväällä, mutta kutosella ja seiskalla (jos oot siis -01 mut jos oot 00 ni sit vaa seiskalla :D) on niitä vähän säätötyylisiä suhteita, joissa ei pussailla tai halailla juurikaan, tai jos halaillaan ja pussaillaan ni stäkin tosi vähän.

ollaanko yhdessä kuolemaan saakka? :)

• ...nolikset
        ...nolikset kirjoitti:

ollaanko yhdessä kuolemaan saakka? :)

I love u

• Niinininininifsls
        ennustuseukko kirjoitti:

Kiva mua alko harmittaa toi et en saa ulkomaalaista miestä ;(
        Mut en usko suhun, et sä kummiskaa osaa ennustaa, arvelet vaa. Ei pahal :)

• nolikset
        Niinininininifsls kirjoitti:

Kiva mua alko harmittaa toi et en saa ulkomaalaista miestä ;(
        Mut en usko suhun, et sä kummiskaa osaa ennustaa, arvelet vaa. Ei pahal :)

mä ennustan että raiskaan sut

• nolikset!!!
        nolikset kirjoitti:

mä ennustan että raiskaan sut

kiitti viime yöstä, millon otetaan uusix

• Xdjffk
        nolikset!!! kirjoitti:

kiitti viime yöstä, millon otetaan uusix

tykkääkö mun ihastus musta?:)

• ennustuseukko
        Xdjffk kirjoitti:

tykkääkö mun ihastus musta?:)

juu tykkää

• Ennusta meidän sinut ja minut naimisiin :) :)

• MissLover

Saanko koskaan poikaystävää?

• ennustuneukko

juu, kyllä sulla on jo ensivuonna ihana, välittävä ja rakastava poikks. MUTTA jos et itse yritä löytä häntä niin ei hän löydä sinuakaan, ja ensitapaamisenne menee pilalle.

• paperikorva

Arvon Eukko, pyydän hartaasti, ennusta tulevaisuuteni ilot ja surut!

• nolikset!!!

kauan meidän liittokestää

• najma

moi!
      Millainen mun tulevaisuus on?
      mistä maasta menen naimisiin ja milloin menen naimiin?
      tällä hetkellä seurustelen yksi kundi mut en tiedä rakastaako hän mua tai ei?

• epätoivonenesseisti

Yritän saada aikaan esseen, oikeestaan kaks mutta alotetaan siitä ekasta.
      Onnistunko vai pitääkö mennä sanomaan että en saanu mitään aikaan ja feilaan kurssin? Jos onnistun niin mikä numero?

• wespafani

Mitä Wespalle käy maanantaina?

• I f*cking hope so

Olen menossa juomaan lauantaina. Saanko pesää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      87
      1496
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1135
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      113
      1086
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      65
      1044
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      68
      921
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      251
      867
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      65
      862
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      32
      777
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      731
    Aihe