Iltasanomat kirjoittaa http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288594033126.html
naisten peppuhousuista.
Kommenteissa kaivataan miehillekkin vastaavia.
Iltasanomat eivät julkaise kommenttejani, vaan blokkaa ne.
Laitetaanpa tänne sitten mistä niitä push up housuja miehille löytyy.
Tarvetta ja haluja hankkia sellaisia löytyy, ainakin kommenttien mukaan.
Housuja löytyy osoitteesta
www.andrewchristian.com
On topattua etumusta ja takamusta.
Istuvat hyvin,eivätkä roiku kuten sloggit tai muut dresmanit.
On siellä muitakin vaatteita.
Suosittelen lämpimästi.
push up housut miehille
9
3626
Vastaukset
- Testannut
Itselläni on monia erivalmistajan etuosaa kohottavia (ei topattuja) alushousuja.
Paljon parempia jalassa kuin normaalit alushousut. Vehkeet ovat kuitenkin vähän
korotettuina muusta kropasta joten pysyvät vilpoisina jopa stringeissä.- AC-fan
Housuja saa ilman toppaustakin, niissä sellainen "pussukka" johon saa värkin laittaa.
Myös Uddy merkkisiä kalsareita on tarjolla samalla "pussukka" periaatteella. - seminol
AC-fan kirjoitti:
Housuja saa ilman toppaustakin, niissä sellainen "pussukka" johon saa värkin laittaa.
Myös Uddy merkkisiä kalsareita on tarjolla samalla "pussukka" periaatteella.Asiaa, noi on hyvät joissa pallit pysyy viileinä siittiötkin pysyy paremmassa kunnossa eivätkä kuole niikuin ne tekee liian kuumassa.
- kalsari-kalle
Mulla on olematon perse ja näyttäisi varmaan paremmalta jos olisi jotain täytettä kalsareissa. Ja etupuolellekin! :D
- tuleva asiakas
miks noita housuja ei tuo kukaan maahan?
ei tarvis alkaa tekee nettitilausta maailmalta.
stockman ohoi!!!
- tilausta odotellen
tilasin ja nyt odotan pakettia.
siellä on alennusmyynti. - EetuOulu17w
Etin netistä hakusanalla boxereita, niin eteen tuli tämä vanha juttu. Tuli mieleen mitähän kaverit sanois, jos käyttäisi tuollaisia? Onko kokemuksia käytännössä? Vaikuttaa aika jänskältä. En nyt haluais, että farkuissa pullottaa älyttömästi, puhumattakaan verkkareista. Useimmat, mitä mä oon kattonut, niin asettaa pippelin, niin ettei se pullota, sillee poikittain.
- EetuOulu17w
Aiemmin mainituissa jutuissa oli mainittu tuo uddy-merkki, niin näytti golffareiden kotimaisen sivuston.https://www.smartgolf.fi/product/2257/2undr-swing-miesten-alushousut
Aika tyylikkäät. Käyttääkö golffaajat näitä oikeasti? Ihan siistit kyl ja hyviä värejä. - Andero.p
Ostaisin jos jossain myydään. Onko täällä ketään jolla on kokemusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102783
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252639En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761728Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2231284Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va611269- 471088
- 991001
- 107831
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823