Isäpuoli raiskasi

HELPP MEEE

Vanhempani erosivat minun ollessani 11.
Olen nyt 13, ja asun äitini, 21v veljeni, 17v ja isäpuoleni kanssa.
Isäpuoleni vittuilee joskus veljilleni ja saattaa tönäistä mua tai lyödä.
Kumminkin, eilen äiti lähti lenkille illalla.
16v veljeni oli pelaamassa kaverinsa luona ja 21v veljeni oli myös kaverillaan, eli olin isäpuoleni kanssa kahdestaan.
Isäpuoleni kysyi minulta: "No, Milla mitä haluisit tehä?"
Mutisin jotain emmätiiä.
Sitten menin ylös pelaamaan koneella.
Yhtäkkiä isäpuoleni tuli huoneeseeni ja lukitsi oven.
Kysyin häneltä: "Mitä asiaa?"
Sitten hän hyppäsi kimppuuni ja alkoi vetämään vaatteitani pois.
Itkin ja huusin kurkkusuorana.
Sitten hän teki sen...

Sen jälkeen hän uhkaili että jos kerron jollekkin hän tappaa minut, äidin ja veljeni.
En tiedä mitä tehdä?! Mitä jos kertoisin isälleni ja veljilleni? Jos he vaikka hakkaisivat hänet(?) Auttakaa mua!

65

8676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heiiii<3!!!

      Voi ei ;(
      Sun pitää ilmottaaa poliisille, sillee, et sun isäpuoli ei tiiä. Sit poliisit yllättää sen sieltä kotoo ja padamm! Se joutuu vankilaan!
      Kerro oikeesti, koska ei oo kiva, et sun äiti on jonku kaa joka on raiskannu oman lapsen! Kyl ne varmaa välil sekstailee, nii onpa kiva, ku äitis sais tietää -.-
      Ajattele, sun äidistä voi myös tuntuu pahalta, jos sä salailet!
      Pysyt vaan lujana! Toimit niin kuin parhaaksi teet!
      Poliisit on sitä uhkailua ja raiskausta varten!
      Toi ei oo oikein!!;(
      TSEMMPIÄ RAKAS!!!!!!:*
      Sä oot mahtava!!

      • hobidee

        Hyvä ehdotus. Ainoa varjopuoli vain on, että kun Suomessa eletään, niin poliisit pilke silmäkulmassa heilauttavat kättä ja tokaisevat: ''no jos nyt tän kerran päästetään löysällä.''

        Poliisithan eivät tietenkään niitä idiootteja Suomessa ole, vaan oikeuslaitos. Ymmärsitte varmaan kumminkin pointin.


      • Pikkusisko,

        Asutiin maalla ja minulla on viisi isoveljee, isää ei ollut. Kun tulin murkku ikään ja veljet huomas että rinnat kasvaa ja karvoja tuli alas. Sitten käyttivät hyväkseen kun niitä halutti, äiti kai tiesi kun toi pillereitä. Lopulta kun mutsi löys uuden miehen, muutettiin kaupunkiin ja veljet jäi tilaa pitämään. Ei paljo muuttunut, kun mutsi oli matkoilla niin isä puoleni tuli alasti huoneeseni, arvasin mitä haluu. Yritin olla vain paikallaan ettei satuta kun halus kovaa tehdä. Kerroin mutsille lopuksi ja jätti sen.


      • kinuskikakku
        Pikkusisko, kirjoitti:

        Asutiin maalla ja minulla on viisi isoveljee, isää ei ollut. Kun tulin murkku ikään ja veljet huomas että rinnat kasvaa ja karvoja tuli alas. Sitten käyttivät hyväkseen kun niitä halutti, äiti kai tiesi kun toi pillereitä. Lopulta kun mutsi löys uuden miehen, muutettiin kaupunkiin ja veljet jäi tilaa pitämään. Ei paljo muuttunut, kun mutsi oli matkoilla niin isä puoleni tuli alasti huoneeseni, arvasin mitä haluu. Yritin olla vain paikallaan ettei satuta kun halus kovaa tehdä. Kerroin mutsille lopuksi ja jätti sen.

        No voi ei...


    • asialla kiire

      Ehdottoamsti sinun pitää saattaa asia tiedoksi äidille, poliisille. Älä jää murehtimaan nyt itsekses.

      • troll!!!'':::(((

        Siis oikeesti? Joko kirjotit väärin, tai oot aika
        surkee trolli, koska jos oot 14 ja sun äiti
        21 niin 21 - 14 = 7 joka meinää että sun
        äiti ois tullu raskaaks ton ikäsenä, mikä
        kamalampaa, vielä nuorempana, kun sai
        sun veljes. Älä leiki tällasilla asioilla, koska
        joillekkin näin tapahtuu joka päivä.


      • trollagain<334
        troll!!!'':::((( kirjoitti:

        Siis oikeesti? Joko kirjotit väärin, tai oot aika
        surkee trolli, koska jos oot 14 ja sun äiti
        21 niin 21 - 14 = 7 joka meinää että sun
        äiti ois tullu raskaaks ton ikäsenä, mikä
        kamalampaa, vielä nuorempana, kun sai
        sun veljes. Älä leiki tällasilla asioilla, koska
        joillekkin näin tapahtuu joka päivä.

        Sori, huomaskn just että luin itse väärin! Olen todella pahoillani. Tarkoitit siis veljeäsi etkä äitiäsi. Ilmoita asiasta heti aikuiselle, ihan kenelle vain! Älä jää kotiisi, äläkä pilaa elämääsi huonossa kodissa!


      • Outo tyyppi
        troll!!!'':::((( kirjoitti:

        Siis oikeesti? Joko kirjotit väärin, tai oot aika
        surkee trolli, koska jos oot 14 ja sun äiti
        21 niin 21 - 14 = 7 joka meinää että sun
        äiti ois tullu raskaaks ton ikäsenä, mikä
        kamalampaa, vielä nuorempana, kun sai
        sun veljes. Älä leiki tällasilla asioilla, koska
        joillekkin näin tapahtuu joka päivä.

        LUE PAREMMIN TYYPPI! SE KIRJOITTI ETTÄ SEN VELI 21: HALOO!!


      • kinuskikakku
        Outo tyyppi kirjoitti:

        LUE PAREMMIN TYYPPI! SE KIRJOITTI ETTÄ SEN VELI 21: HALOO!!

        Minä voin kertoa, jos ette ymmärrä!! Tyttö on 13 v., sen kaks veljee on 16 v./17 v. ja toinen 21 v. Nyt järki käteen!


    • qwa1

      Soittlele niin tuun vetää turpaan sitä

    • just :(

      Joo Tää ei oo mikään naurun asia ja näitä sairaita riittää täällä maapallolla. Mun puolesta joka ikiseltä mieheltä joka näin tekee ni munat pois ja linnaan loppuiäksi.

    • Zinttu99

      Isäpuoli 17!!!????? Minkä ikäne su äiti on? :o mut kauheeta toi mitä se teki!!! D: mut jos se on 17 nii ei se nii paha ku jos joku iha aikuine mut outoo et se on 17 ja sun veli on sitä vanhempi...???!!! :/

      • Anonyymi

        Opi lukemaan pellw


    • minäketäänraiskaaen

      Hei pliis koittakaa ihmiset lukea toi teksti ja sisäistää osapuolien iät kunnolla!!!! Ei oo vaikeeta!

    • minttu marjanen

      no mullekki on käyny samoin. äitini oli lenkillä ja sisko kaverillaansa harjotteli jotain tanssia. ja sisko oli lenkillä äidinkanssa menin ylös koneelle, ja istuin siihen tuoliin ja katon blogini ja kunnes isä tuli ja yhtäkkii laitto oven kii, ja paiskas mut sängylle ja eka läpsi muo ja löi huuss kunnesse alko riisua muo ja huusin olin pelloissani sanoin iskälle älä teetätä ja se tapahtu. pariviikkoo myöhemmin koko muu väki oli poissa ja minä ja isä ja pikku siko oltiin kotona menin huoneeseen ja luin koneella juttu kunnes kuulin huutoa siskoni huoneesta, ja ajatelin eteikaise tee samaa juttu mun siskolle mitä se teki mulle pari viikkooo sitten, se sano samat sanat mitä se sano mullee et kerro äidilles tai kellekkään muuten hakkaan sinut verille tai tpan sut. siskoni kertoi mulle että isä oli tehny niin ja sanoin että se on tehny saman jutun mullekki. sitten isä kysyi minnette meette sanoin iltalenkille iskä sanoi okei mutta sanoi esaa viipyy kauan koska muuten teaille tapahtuu kamalia me asuttii kilsan päässä poliisi asemalta mentii sinne ja kerrottiin että isä oli raiskannu.

      • minttu marjanen

        sanon sen viellä että se oli mun pikku sisko joka oli lenkillä ja se raiskattii myös pariviikkoo mun jälkee


      • Kamalaa!

        Hyvä että olette kertoneet asiasta eteenpäin! Kenelläkään, ei siis kenelläkään ole oikeutta tehdä tuollaista toiselle ihmiselle. Kertokaa aina luotettavalle aikuiselle jos joudutte tuollaisen väkivallan tai edes sen yrityksen kohteeksi.

        Tsemppiä ja voimahali!


      • kinuskikakku

        "Me asuttii kilsan päässä poliisi asemalta, mentii sinne ja kerrottiin että isä oli raiskannu."

        - Well done!


    • 0lderi

      ota nettipoliisiin yhteyttä se vie asian eteenpäin,ja enskerralla ota siltä äijältä suihin ja purase sen mulkku poikki.

    • 9+10

      vittu kun te ihmiset lankeette niin helposti kaikkeen

    • foryolo

      Alaikäisen raiskaus on rikos! Kerro poliisille. Tai tuu kikkaan. Kik nimeni on sonkkuwaa

      • kinuskikakku

        Samoin on myös yli 18 v.:n. :|


    • ÄLÄ IKINÄ LUOVUTA!!

      Voiih! Kaikille nykyään käy noin! Ihmiset on sairaita! Ja muuten, sen veli on 21v ja sen isäpuolen nikää ei sanottu. Ilmota sun äitille. Sano vaikka, et tällee: "Äiti, mennää lenkille! Mulla olis asiaa.Haluun, et sä ja (Isäpuoli) erootté. Se sun äitis" Miksi?"
      "Se raiskas mut!" Ihan tosi. Tosta kannattaa kertoo jollekin. Toi voi jojtaa masennukseen!
      Tsemppii ja iso rutistus

    • Hei "HELPP MEEE"

      Olen pahoillani siitä, mitä olet joutunut kokemaan. Vaikka isäpuolesi on uhkaillut sinua ettet saa kertoa kenellekään, niin sinun täytyy. Kerro äidillesi heti tapahtuneesta tai jos et voi äidillesi puhua, voi ottaa yhteyttä suoraan poliisille tai kertoa koulussa terveydenhoitajalle tai kuraattorille.

      Älä jää yksin tämän asian kanssa, vaan kerro aikuisille. Isäpuolesi on syyllistynyt hirveään rikokseen ja tehnyt todella väärin. Toivotan voimia sinulle ja toivon, että saisit kerrottua jollekin aikuiselle.

      Terveisin,

      Nettisaapas/ Toni

    • Hmmm...

      Koulukuraattori tai terveydenhoitaja olisi hyvä vaihtoehtto. Voisit pyytää että he soittaisivat poliiseille.
      Otan osaa :((((((((((

    • Toni 15v

      Minunkin isäni raiskasi minut kerran saunassa, kun olin 12 vuotias. Hän tunki löylykauhan hanuriini ja potki laskeutumattomia kiveksiäni. sen jälkeen hän tunki peniksensä minun persreikääni ja teki lukemattomia työntöjä. Minä itseasiassa pidinkin siitä, mutta mitä minun pitäisi tehdä asialle?

      • kinuskikakku

        Toi oli trolli älkää uskoko!


      • eivittumitäporukkaa

        :DDDDDDDDD


    • joku10

      Äiti on 21v ja isoveli 21v
      Hmm

      Ja kivaa kun kusetatte xd sain vuoden naurut

      • Nöpönenä69

        Luetun ymmärtämisessä vikaa?


    • RAIMO.45V

      Olin 16vuotiaana 14 vuotiaan isänikanssa mökillä keskellä metsää... isäni halusi väkisin nukkua vieressäni, mutta en halunnut nähdä hänen kupoli nännejään niin lähellä naamaani.. isäni joonas leino nimeltään otti mustasta kullista kiinni ja tunki ahtaaseen persereikääni tuon 12cm munansa.. ELÄMÄNI PARAS MUISTO

      • kinuskikakku

        Repesin noille i'ille, mut toiki kyl on troollii!


    • apua1

      Olen 12v ja minut raskauteen parituntia sitten.voinko tulla raskaaksi, jos voin mitä teen?

    • apua6

      'Raiskattiin'

    • 12.vtyttö

      Voimia kaikille. Itselleni sitä ei oo tapahtunu mutta ajattelu pelottaa. Toivon että kerrotte toiselle vanhemmalle tai jollekin aikuiselle.Vaikka naapurin Pentille jos tuntuu.Tämä on vakava asia ja se pitää estää muuten kaikkialla liikkuu jotain saakelin pervoja kattelemassa.No voimia kaikille ja onnea. :-)))

    • kinuskikakku

      Ihan hirveetä!!! :''//**\\ Kerro heti äidillesi, veljillesi ja isällesi ja jos he eivät usko, niin ihan ite sitten rikosilmoitus poliisille lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä! Ja hulluhan hän on jos uhkaa tappaa sitten vieläpä teidät kaikki, jos kerrot jollekkin! :''||**||

    • 14vtäysjärkinenpoika

      Kuitenkin toi raiskaus homma on keksitty :D

    • vanhempiopettaja

      neuvo teille jos joku väkisinmakaa teidät niin ei saa peseytyämmitenkään vaan jos alapäästä valuu jotakin niin työnnä paperia housuihin ja mene lähimmälle poliisille tms sairaalaan koska tarvitaan myös todistusaineistoa sinun ei ole myöskään pakko mennä enää kotiin niinkauan kuin raiskaaja on siellä

    • Voimia

      Voimia sulle <3 Kerro vaikka poliisille että se raiskas sut ja sit kerro sun äidille. Se mies sais jäädä koko loppuelämäks vankeuteen!!! Ja jos kerrot poliisille ( olis hyvä ) niin kerro myös että se uhkaili sua ja miten se uhkaili. Ja kerro sun äitille myös et miten se uhkaili ja et se uhkaili.

    • autoinkojotenkinees

      kauheaa se oli varmasti ihan kamalaa soita 112 niin ehkä ne osaa sanoa ja lähettää poliisi sun isäpuolen tykö ja vie sen vankilaan

    • pentti42v

      Kyllä ei ikinä saa raiskata!!! Vaan tehdä tuo toisella tavalla niin, että tyttökin nauttii.

      Koko ajan täytyy kysyä jos tuntuu pahalta! Silloin pitää lopettaa, mutta jos tytärpuolikin esim.13v tykkää niin voit jatkaa ja saada hänelle orgasmin. tämän jälkeen saat häneltä usein ja paljon seksiä...Kokemusta on.

      Silloin ei puhuta asioista kenellekään!!! Ponttini on se että silloin mennään tytön nautinnon ehdoilla, eikä ole kyse väkisin pakoittamisesta!! Voi kun miehet tajuisivat tämän.

      • saunassakäynti

        no onhan tuo erilaista kun onanoida salaa haaveilen... huh
        oli tytär tai tytärpuoli sitten
        Ei koskaan väkisten ketään


      • Anonyymi

        niin ja pitää muistaa että ei saa vaikka tuntuisi hyvältä molemmista jos olet itse yli 16 ja toinen on alle 16 se vaan on LAITONTA


    • qwertyui977445

      Onks sul kikkii nimittäin yks mun kamu nimeltä Pena Mäntylä jota kutsutaan Pera Suolihuuhtelijaksi. Pera vois tulla pistää sen 24cm munan isäpuoles perseeseen niin että huuhuhuhu.

    • Ray9

      "Sitten hän teki sen" xD

    • lolllll6677

      onko sun äiti saanu sut 8v

      • Mitäihmettänyt

        Eihän hän edes kertonut äitinsä ikää.


    • lolaaa

      omgg kauhee oot rohkea tyttö jos se tapahtu mulle olisen kuollut en voi kestää

    • nälkäinen

      Syö se tai jos ei kelpaa lähetä mulle pienessä 50cm x 50cm x 50cm paketissa niin mä syön sen.

    • emmätiiä tapa se?

    • pedarithirteen

      Oota et se nukahtaa ja kaada sen munille kiehuvaa vettä.

    • mutiasiet

      oliko isäpuolesi mitä rotua kun se jäi epäselväksi

    • ReneDescartesmjb

      hommaa koiria ja saman lainen kuin minun kaverillani on. Se koiran nimi on sulo ja se on kiva kora.

    • 50mamua-raiskasi

      no älä ämmä itke, joku reilu 50 mamuu raiskas mut eilen ja oon vielki iha mällis ja pilluki iha löysä

      • Peibäk

        Raiskaa takas.


    • jkjkjkjkj

      jos joku raiskaa sinut ja olet alaikäinen mene sen jälkeen keittiöön ja ota iso leipäveitsi ja mene raisjkaajan luo ja anna saatana palaa. koska olet alaikäinen et saa rangaistusta tai olet siis henkisesti juuri sillä hetkellä sellaisessa tilassa että et hallinut itseäsi

    • AxelISÄISIS

      Gangaddaa bisdee megafolse sen perseedee

    • Anonyymi

      söis

    • Anonyymi

      Persukytät levittelevät kaikenlaisia valheita mitään raiskausta ei ole koskaan tapahtunut. Persut levittelevät vaheita jostain raiskauksista joita ei todellisuudessa ole koskaan tapahtunut.

    • Anonyymi

      Raiskari alkosani tappo äitäni itis aina symmpis

    • Anonyymi

      Tuliko sisään?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe