Jeesus vapauttaa sinut synninkahleista!

Il-Mari

Ilm 4:1 "Tämän jälkeen minä näin: taivaassa oli ovi avoinna..."

Kiitos Jumalalle, että Taivaan ovi, pelastuksen ovi, on auki jokaiselle, joka haluaa antaa elämänsä Jeesukselle. Tänäänkin on avoin lähde kaikkea syntiä ja saastaisuutta vastaan. Tuo lähde on Jeesus, niin puhdas ja ehtymätön.

Tee sinäkin uskon ratkaisusi nyt ottamalla Jeesus Kristus vastaan pelastajanasi uskomalla Herraan Jeesukseen Kristukseen. Jeesus antaa syntisi anteeksi ja saat riemuiten laulaa Herralle. En tiedä mitään ihanampaa kun saan olla uskovien veljien ja sisarien seurassa ja laulaa reippaita Hengellisiä lauluja. Tee sinä samoin, sillä tämä uskossa oleminen vasta elämää onkin, sillä saa levätä aidosti Jumalan kämmenellä ja Jumala pitää meistä huolen. Omalla kohdallani en voisi enää kuvitellakkaan eläväni hetkeäkään ilman Jeesusta Kristusta. Älä elä sinäkään enää ilman Jeesusta, vaan ota Hänet vastaan pelastajanasi!


http://www.youtube.com/watch?v=uG_MCwl6EL0

64

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja hyvä niin

      En usko Jumalaan ja Jeesus kuoli turhaan.

      • Voi olla että et usko vielä Jeesukseen Kristukseen, mutta Jumala kutsuu sinua ja siksi olet tällä palstalla. Älä pitkitä ratkaisuasi ottaa Jeesusta vastaan, sillä Jumala on jo kutsunut sinua ja nyt on sinun vuoro vastata Jumalalle.

        http://www.youtube.com/watch?v=vps-Ddk7tB4


    • ja hyvä niin

      Jumalako minut kutsui tänne? Kiitos siitä tiedosta.
      On se vaan ihmeellinen toi Jumala ... ja vielä ihmeellisempää on se, että sinä tiedät mitä hän tekee.

      • Uskova tietää että Jumala puhuu ja kutsuu ihmistä joka joutuu kosketuksiin evankeliumin Sanan kanssa. Se Sana pelastaa ihmisen kun hän uskoo ja ottaa sen vastaan. Ei tarvitse kysellä ihmisiltä eikä Jumalalta että ottaako Jeesus vastaan ja pelastaa syntisen joka tulee Jeesuksen luokse uskossa Häneen.

        Isä on johdattanut ja tuonut syntisen Jeesuksen eteen kun syntinen siihen polvistuu. Isä tarjoaa ja antaa syntisen Pojalleen Jeesukselle Kristukselle. Jeesus lupaa että Hän ottaa vastaan jokaisen Isän Hänelle antaman ihmisen. Hän ei heitä ketään ulos eikä hylkää. Tämän voi lukea Joh 6:37-40 jakeista.

        6:37 "Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos. Sillä minä olen tullut taivaasta, en tekemään omaa tahtoani, vaan hänen tahtonsa, joka on minut lähettänyt. Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä. Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."


    • koleerikko

      Hyvä kirjoitus Il-Mari. En itsekään pystyisi enään elämään ilman Jeesusta. En niinkään hyvien tunteiden vuoksi, niitäkin on, mutta iänkaikkisuuden kannalta. Eihän uskossa muuten kannattaisi ollakaan. Joka on pannut toivonsa Jeesukseen vain tämän elämän ajaksi, on kaikkia muita ihmisiä surkuteltavampi, Raamattu sanoo. On vain taivas ja kadotus, oma valinta kumman ottaa.

      Herra on hyvä ja hänen armonsa pysyy iänkaikkisesti. 2Aik.7:3

      • "" En niinkään hyvien tunteiden vuoksi, niitäkin on, mutta iänkaikkisuuden kannalta""

        Niin, millainen ilo taivaassa meitä odottaakaan kun jo täällä saamme iloita uskovien kesken. Siellä saamme kuorossa laulaa ja ylistää Herraa. Ilo Herrassa on sitä aitoa Iloa josta saamme riemuiten nauttia.


        http://www.youtube.com/watch?v=A6mwResEIRc


    • Eenokki 12

      koleerikko:
      On vain taivas ja kadotus, oma valinta kumman ottaa.

      Onko sinusta ihmiselle valinta helppo?
      Sinulle on niin monia kertija puhuttu valinnasta ja sen mahdottomuudesta joten en käy siitä taas puhumaan.
      Tapanani ei ole puhua aasien ja muulien kanssa.
      Kukkasille voin kyllä puhua ne vastailevat kauniisti kumartaen.

      • Kaikkea sitä lukee..

        "Tapanani ei ole puhua aasien ja muulien kanssa"

        Se on ymmärrettävää, koska Suomessa harvoin kohtaa aasia ja muulia; vielä harvemmin niitä, jotka harjoittavat puhumista ihmisten kanssa.

        "Kukkasille voin kyllä puhua ne vastailevat kauniisti kumartaen"

        Kukkaset siis "vastailevat kauniisti kumartaen" puhumaasi. Neuvon soittamaan TV:n uutistoimitukseen, josta toimittajat kameroineen tulevat lennossa luoksesi todistamaan ja taltioimaan ihmettäsi. Toinen vaihtoehto ja neuvo on, että soitat mielenterveystoimistoon.


    • Mies pikkutuvasta

      >>> En tiedä mitään ihanampaa kun saan olla uskovien veljien ja sisarien seurassa ja laulaa reippaita Hengellisiä lauluja >>>

      Uskovien seurassa on hyvä olla ja reippaita laulujakin laulaa, mutta oletko veli oppinut erottamaan sielullisen ja hengellisen toisistaan?

      Kirjoituksesi ovat kuitenkin hyväksi tällä palstalla. Olet tosissasi. Haluat korottaa Vapahtajaasi Jeesusta. Kaltaisiasi kirjoittajia palstalla kaivataan lisää.

      • Kelleskaupunginvaari

        >> Kaltaisiasi kirjoittajia palstalla kaivataan lisää.


      • ???
        Kelleskaupunginvaari kirjoitti:

        >> Kaltaisiasi kirjoittajia palstalla kaivataan lisää.

        Olen huomannu että jaikali opettaa jo uskossa olevia ja ilmari uskosta osattomia. Kummanhan työ on arvokkaanpaa sitä voi kysyä?


    • kylmät väreet

      Järkyttävää "musiikkia". Ei tollasta hoilotusta kukaan kuuntele vapaaehtoisesti (selvinpäin).

      • aamu.kampa

        Koska olet ollut viimeksi selvinpäin?


    • minä vain

      Mulle tuli ihan kaipuu Jeesuksen luokse,varsinkin jos se niin ihanaa on jo täällä kuten sanot?
      Ihan itku tuli kun luin että ovi on auki taivaaseen. Voi kun minäkin saisin kulkea siitä ovesta sisään.

      • Koska ovi on auki siitä voi astua sisään.
        Ovi on Jeesus Kristus ja Hänen verensä.
        Kun astut sisälle ovesta, veri pesee sinut.
        Sinä astut puhtaana sisälle Jumalan
        läsnäoloon. Jeesuksen kautta meillä
        kaikilla on sama mahdollisuus tulla
        Isän Jumalan luokse ja kokea Hänen
        rakkautensa ja armonsa. Jeesus on
        tullut pelastamaan syntisiä. Jos nyt
        sattuis olemaan että täällä on yksi syntinen,
        JEESUS TAHTOO PELASTAA HÄNET.
        Ja jos sattuis olemaan joku suuri syntinen,
        Jeesus TAHTOO PELASTAA HÄNET.

        Roomalaiskirje:5:20 " mutta missä synti on suureksi tullut, siinä armo on tullut ylenpalttiseksi"

        Jos nyt sattuisi olemaan niin että joku lukija kokee että hän ei ole kovin suuri syntinen, mutta hän tahtoo kuitenkin tulla Jeesuken luokse sellaisenaan, Jumala on sen tahdon vaikuttanut hänessä. Jeesus on siinä ja tahtoo pelastaa pienenkin syntisen. Jeesus ottaa vastaan jokaisen joka tulee Hänen luokseen. Niin Hän lupaa ja Hän puhuu aina totta. http://www.jaikal.se/48683138


      • vaatimaton vaan
        jaikali kirjoitti:

        Koska ovi on auki siitä voi astua sisään.
        Ovi on Jeesus Kristus ja Hänen verensä.
        Kun astut sisälle ovesta, veri pesee sinut.
        Sinä astut puhtaana sisälle Jumalan
        läsnäoloon. Jeesuksen kautta meillä
        kaikilla on sama mahdollisuus tulla
        Isän Jumalan luokse ja kokea Hänen
        rakkautensa ja armonsa. Jeesus on
        tullut pelastamaan syntisiä. Jos nyt
        sattuis olemaan että täällä on yksi syntinen,
        JEESUS TAHTOO PELASTAA HÄNET.
        Ja jos sattuis olemaan joku suuri syntinen,
        Jeesus TAHTOO PELASTAA HÄNET.

        Roomalaiskirje:5:20 " mutta missä synti on suureksi tullut, siinä armo on tullut ylenpalttiseksi"

        Jos nyt sattuisi olemaan niin että joku lukija kokee että hän ei ole kovin suuri syntinen, mutta hän tahtoo kuitenkin tulla Jeesuken luokse sellaisenaan, Jumala on sen tahdon vaikuttanut hänessä. Jeesus on siinä ja tahtoo pelastaa pienenkin syntisen. Jeesus ottaa vastaan jokaisen joka tulee Hänen luokseen. Niin Hän lupaa ja Hän puhuu aina totta. http://www.jaikal.se/48683138

        MIHIN ME JOUDUTTAISIINKAAN ILMAN SINUA JAIKAL? OLET AHDISTUNUT, MIKSI?


      • minä vain

        Nyt olen ottanut Jeesuksen elämääni ja olen saanut synnit anteeksi. En tiedä mihin nyt pitäisi mennä?


      • ilmainen neuvo
        minä vain kirjoitti:

        Nyt olen ottanut Jeesuksen elämääni ja olen saanut synnit anteeksi. En tiedä mihin nyt pitäisi mennä?

        Mene Alkoon ... viini on Jeesuksen veri ja olutta pitää Raamatun mukaan juoda jos on onneton..


      • ???
        minä vain kirjoitti:

        Nyt olen ottanut Jeesuksen elämääni ja olen saanut synnit anteeksi. En tiedä mihin nyt pitäisi mennä?

        >>Nyt olen ottanut Jeesuksen elämääni ja olen saanut synnit anteeksi. En tiedä mihin nyt pitäisi mennä?


      • jaikaliI
        minä vain kirjoitti:

        Nyt olen ottanut Jeesuksen elämääni ja olen saanut synnit anteeksi. En tiedä mihin nyt pitäisi mennä?

        Sinä olet tullut Jeesuksen luokse.
        Sinä saat jäädä Jeesuksen luokse.
        Silloin sinä olet Hänen kanssaan ja
        Hän on sinun kanssasi.

        Nyt sinä menet sinne missä on toisia
        Jeesuksen seurassa olevia uskovia.
        Heidät tuntee siitä että he puhuvat
        Jeesuksesta ja kiittävät ja rukoilevat Häntä.
        Niin sinä vahvistut uskossa. Herra voi myös
        johdattaa sinua eteen päin tällä tiellä, sillä,
        tiellä sinä olet ja tiellä kuljetaan eteen päin.

        Pyydä Herralta Jeesukselta Kristukselta
        johdatusta seurakunnan valitsemisessa.

        Ef 2:19-22 "Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä, apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus, jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa; ja hänessä tekin YHDESSÄ MUITTEN KANSSA RAKENNUTTE Jumalan asumukseksi Hengessä."


    • Minä pidän lauluista joissa Pyhä Henki on mukana.
      Nämä laulut ovat sellaisia. Herra siunatkoon näitä
      Herran palvelijoita ja antakoon lisää voimaa.

      Löysin kerran Youtubesta seuraavia lauluja.
      Mielestäni näissä lauluissa on voimakas Pyhä Henki.
      Mitä mieltä sinä II-Mari olet näistä lauluista. Minua
      ne siunaavat niin että ........................
      Vaikka en olekaan ollut mikään laitapuolen kulkija
      sanan varsinaisessa merkityksessä, olen kuitenkin
      tullut Jeesuksen luokse suurena syntisenä. Ehkä
      siksi minua siunaa erikoisesti kun tällainen ihminen
      tulee uskoon. Siinä näkyy Jumalan armo ja muuttava
      voima erikoisesti.

      Laulun sanoma on mielestäni se
      että kuka tahansa ja koska tahansa ja missä tahansa
      voi tulla Jeesuksen luokse ja pelastua. Ei siinä tarvita
      välttämättä rippi-isää jolle syntejä tunnustaa. Jeesus
      Kristus riittää vallan mainiosti. Hän on siinä missä
      syntinen avaa sydämensä Hänelle. Tässä laulussa
      tapahtuu tämä. Hallelujaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

      "Herra voimia lisää että sanoa mä uskallan;
      "Anna syntini anteeksi Jeesus..."

      http://www.youtube.com/watch?v=AvePd8qEsS0


      • Hurjaa,a

        Etkös sinä aina korosta omaa synnittömyyttäsi? "Herra voimia lisää että sanoa mä uskallan;
        "Anna syntini anteeksi Jeesus..." Syvässä ristiriidassa oppisi kanssa.


      • ""Mitä mieltä sinä II-Mari olet näistä lauluista. Minua
        ne siunaavat niin että ........................""

        Kyllä olen kanssasi samaa mieltä! Niissäkin lauluissa jotka esille otit, on Jumalan Henki mukana ja sanat puhuttelevat kuulijaa. Olen vuosien varrella tullut huomaamaan että monet uskosta osattomat ovat Hengelisten laulujen ansiosta alkaneet kiinostumaan hengelisistä asioista. Monet uskosta osattomat ovat tulleet kokoukseen kuuntelemaan Hengelistä musiikia ja lauluja. Siitä sitten se uskonkipinä heillä on syttynyt tuleksi ja ovat tehneet uskonratkaisunsa ottamalla Jeesuksen vastaan. Moni on minulle sanonutkin että teillä on kauniita lauluja joissa on puhuttelevat sanat. Eli, sanoitus se lauluissa tärkeintä on että se puhuttelee kuulijaa ja kutsuu Jeesuksen luo.


        http://www.youtube.com/watch?v=rQWgIEuN-Qw


      • Jortikan Kimmo vaan.
        Il-Mari kirjoitti:

        ""Mitä mieltä sinä II-Mari olet näistä lauluista. Minua
        ne siunaavat niin että ........................""

        Kyllä olen kanssasi samaa mieltä! Niissäkin lauluissa jotka esille otit, on Jumalan Henki mukana ja sanat puhuttelevat kuulijaa. Olen vuosien varrella tullut huomaamaan että monet uskosta osattomat ovat Hengelisten laulujen ansiosta alkaneet kiinostumaan hengelisistä asioista. Monet uskosta osattomat ovat tulleet kokoukseen kuuntelemaan Hengelistä musiikia ja lauluja. Siitä sitten se uskonkipinä heillä on syttynyt tuleksi ja ovat tehneet uskonratkaisunsa ottamalla Jeesuksen vastaan. Moni on minulle sanonutkin että teillä on kauniita lauluja joissa on puhuttelevat sanat. Eli, sanoitus se lauluissa tärkeintä on että se puhuttelee kuulijaa ja kutsuu Jeesuksen luo.


        http://www.youtube.com/watch?v=rQWgIEuN-Qw

        Mää tykkään tämmöisestä laulusta kans. Mää tiedän että Il-Mari on musiikki mies jo kolmannessa polvessa ja heillä laulaa ja soittaa kaikki. Siksi IL-Mari on kiinnostunut laittamaan lauluja tänne kun se on hänen sydäntään lähellä laulaa Herralle. Mutta jos sopii niin mää laitan vähän toisenlaista. Harttaampaa.

        http://www.youtube.com/watch?v=-ndPCvqw5Kc


      • ???
        Hurjaa,a kirjoitti:

        Etkös sinä aina korosta omaa synnittömyyttäsi? "Herra voimia lisää että sanoa mä uskallan;
        "Anna syntini anteeksi Jeesus..." Syvässä ristiriidassa oppisi kanssa.

        >>>Etkös sinä aina korosta omaa synnittömyyttäsi? "Herra voimia lisää että sanoa mä uskallan;
        "Anna syntini anteeksi Jeesus..." Syvässä ristiriidassa oppisi kanssa.


      • ???
        Jortikan Kimmo vaan. kirjoitti:

        Mää tykkään tämmöisestä laulusta kans. Mää tiedän että Il-Mari on musiikki mies jo kolmannessa polvessa ja heillä laulaa ja soittaa kaikki. Siksi IL-Mari on kiinnostunut laittamaan lauluja tänne kun se on hänen sydäntään lähellä laulaa Herralle. Mutta jos sopii niin mää laitan vähän toisenlaista. Harttaampaa.

        http://www.youtube.com/watch?v=-ndPCvqw5Kc

        >>> Mää tiedän että Il-Mari on musiikki mies jo kolmannessa polvessa ja heillä laulaa ja soittaa kaikki.


      • Tietoo o
        ??? kirjoitti:

        >>> Mää tiedän että Il-Mari on musiikki mies jo kolmannessa polvessa ja heillä laulaa ja soittaa kaikki.

        Joo se on se joka ajaa sil mustal yli sadantonnin bemarilla. Se.se o.


    • ukkneB

      "Omalla kohdallani en voisi enää kuvitellakaan eläväni HETKEÄKÄÄN ilman Jeesusta Kristusta" ..kertoo II-Mari

      No tämähän on kaikki tunteellista puhetta, ..ei vanhurskautta eli rehellisyyttä.

      Jeesus meni tapansa mukaan sabattina synagookaan.. ja nousi lukemaan Luuk 4: 16

      Jo tästä huomaatte että nainen on aina ollut valehtelija, eikä totuus ole hänessä!

      Jeesus menee sabattina kirkkoon, synagookaan, ja lukee siellä Jesajan kirjaa, ja II-Maria väittää olevansa joka HETKI ( tunti) Jeesuksen seurassa!

      Kannattais pyytää että Jumala nostaisi synnin ikeen ensin leukaperistä pois,.. niin kaikki ne voisivat puhua samoin kuin Jumalamme Jeesus Kristus. terv. Benkku

      • Sanon vaan

        >>>Jo tästä huomaatte että nainen on aina ollut valehtelija, eikä totuus ole hänessä!


    • ukkneb

      Taivaassa on ovi avoinna! Amen! " Minä olen Ovi".. kertoi Jeesus, ja jatkoi.. kenelle portinvartija avaa, hän voi käydä portista, eli ovesta sisälle!

      Mari II on oikeassa että Jeesus vapauttaa synnin kahleista. Mitä synnin kahleet ovat.

      Raamattu kertoo että ne ovat Jumalan 10- käskyn rikkomista 1 Joh 3: 4 sekä Room 7: 7

      Ii-Mari tarkoittaa että Jeesus vapauttaa, ettei ihminen enää riko käskyjä. Hän ei varasta Jumalalta hänen kunniaansa, palvelemalla epäjumalia!

      Hän kunnioittaa ja rakastaa Luoja, joka luomisen työn teki, ja pyhitti ja siunasi sapatin,.. ja muutkin käskyt tulevat Kristuksen avulla elämässä noudatetuksi.

      "Jos tahdot päästä elämään sisälle, ( ovesta) pidä käskyt!" Näin II-Maria toistaa Jeesuksen sanoja! " Jeesus poistaa sinut synnin kahleista, myös tänä sabattina, kertoo II-Maria!

      Siunausta Totuuden rakastajalle..." Jos minulla olisi vääryys sydämessäni, ei Herra minua kuulisi"..kertoo II Maria!

      Siksi uskoon tuloni vahvistaa lain, kertoo II Maria Room 3: 31
      Haluan olla hengellinen kuten Jumalan laki, on, kertoo II Mari Room 7: 14

      II_Mari kertoo että sabatti ja muut lait ovat suuria ja ihania asioita elämässäni! Samoin kertoo Jesaja 42: 21

      Ii Maria kertoo, että siihen hänet on kutsuttu, koska Kristus kärsi hänen (Jumalan lain ) rikkomisen puolesta, että hän seuraisi Hänen jalanjälkiään 1 Piet 2: 21

      Mari kertoo että hän oli ennen eksyksissä kuin lammas, mutta palasi sielunsa paimenen tykö.. ja se on suurenmoista!

      • Kysyn vaan

        Mistähän sinä tuollaista olet löytänyt Il-Marin kertomana? Anna linkki!


      • w/W
        Kysyn vaan kirjoitti:

        Mistähän sinä tuollaista olet löytänyt Il-Marin kertomana? Anna linkki!

        Tietääkö jaikali että hänestä puhutaan rumia toisella palstalla, jos ei tiedä, olisi hyvä valistaa, sen verran rumaa kieltä on ollut


      • Sanon vaan.
        w/W kirjoitti:

        Tietääkö jaikali että hänestä puhutaan rumia toisella palstalla, jos ei tiedä, olisi hyvä valistaa, sen verran rumaa kieltä on ollut

        Ilman eenokkia tämäkin ketju olisi aika hyvä. Eenokki on pahin häirikkö tällä kertaa palstalla. Haukkuu ivaa ja pilkkaa kaiken aikaa.


      • ...
        Sanon vaan. kirjoitti:

        Ilman eenokkia tämäkin ketju olisi aika hyvä. Eenokki on pahin häirikkö tällä kertaa palstalla. Haukkuu ivaa ja pilkkaa kaiken aikaa.

        Eenokki on mieleltään häiriintynyt (sairas).


      • Sanon vaan.
        ... kirjoitti:

        Eenokki on mieleltään häiriintynyt (sairas).

        En tiedä eenokin sairaudesta, mutta uskonnolista hän yrittää parhaansa mukaan esittää. Valitettavasti onnistumatta siinäkään.


      • f/?
        Sanon vaan. kirjoitti:

        En tiedä eenokin sairaudesta, mutta uskonnolista hän yrittää parhaansa mukaan esittää. Valitettavasti onnistumatta siinäkään.

        Pitääkö yrittää olla uskovainen, ????


      • Sanon vaan.
        f/? kirjoitti:

        Pitääkö yrittää olla uskovainen, ????

        >>Pitääkö yrittää olla uskovainen, ????


      • w/W kirjoitti:

        Tietääkö jaikali että hänestä puhutaan rumia toisella palstalla, jos ei tiedä, olisi hyvä valistaa, sen verran rumaa kieltä on ollut

        >>>Tietääkö jaikali että hänestä puhutaan rumia toisella palstalla, jos ei tiedä, olisi hyvä valistaa, sen verran rumaa kieltä on ollut


      • haloo hihhuli
        Sanon vaan. kirjoitti:

        >>Pitääkö yrittää olla uskovainen, ????

        tuletko ajatelleksi että että tuomitset


      • surullista touhua
        Kysyn vaan kirjoitti:

        Mistähän sinä tuollaista olet löytänyt Il-Marin kertomana? Anna linkki!

        HÖ, Se linkki on Jumalan sana, jota II-Maria tottelee ja rakastaa!

        Ii Maria on pakko, kertoa samalla tavalla kuin Jeesuus kertoi Raamatussa, sillä Mooses kirjoitti Jeesuksesta. " Mooses on minusta kirjoittanut".. ketoi Jeesus ..

        Mitä? no vaikka mitä Esim 1 Moos 2: 3 Mitäs Jeesus on tehnyt? Syntiäkö? Mitäs syntiä Jeesus teki kun loi kaiken näkyväisen ja näkymättömän , ja siunasi ja lepäsi 7. nä päivänä , ja pyhitti sen.?

        Ii .Mari viis veisaa Luojansa tavata palvella Jeesuksen Isää ja Jumala

        Ii-Mari niin kovasti tahtoo olla Jeesuksen kanssa, mutta eipä se onnistu häneltä: " Jos tahdot päästä elämään sisälle pidä käskyt" kertoi Jeesus.

        II Mari on kertonut edellä että, hän rakastaa Jumalaa, mutta ei tahdo pitää Hänen lakiaan ja käskyjään!

        Hän on tehnyt polkunsa mutkaiseksi! Voiko tippa vettä Lasaruksen sormenpäästä, lievittää hänen janoaan?

        " Joka janoaa, ottakoon ja juokoon Jeesuksen antamaa elämän vettä"!! " Jos tahdot päästä elämään sisälle pidä käskyt"

        Joko elämän vesi löytyi?? terv. benedi


    • Mazdels (ei kirj.)

      Valitettavasti noissa "Jeesus vapauttaa sinut synninkahleista" -kehottajissa on paljon tuomiohenkisiä uskovia. En tarkoita nimenomaisesti ketjun aloittajaa vaan totean asian näin yleisesti.

      • Kysyn vaan.

        >>Valitettavasti noissa "Jeesus vapauttaa sinut synninkahleista"


      • Mazdels (ei kirj.)
        Kysyn vaan. kirjoitti:

        >>Valitettavasti noissa "Jeesus vapauttaa sinut synninkahleista"

        Kyllähän Jeesus vapauttaa synninkahleista, mutta tuosta saarnaavat helluntailaiset ovat monesti hyvin armottomia ja lakihenkisiä muita uskonsuuntia kohtaan. Helluntailaiset näkevät synninkahleita vain muissa kristillisissä seurakunnissa.

        Milloin aloittanevat oman seurakunnan jäsenten puhdistukset? Kun eivät nuo synninkahleet tahdo lähteä pois upotuskasteessakaan ja seurakunnan johtohenkilötkin lankeavat nykyisin niin paljon syntiin, kuten olemme nähneet.


      • ???

        >>>Valitettavasti noissa "Jeesus vapauttaa sinut synninkahleista" -kehottajissa on paljon tuomiohenkisiä uskovia.


      • Mazdels (ei kirj.)
        ??? kirjoitti:

        >>>Valitettavasti noissa "Jeesus vapauttaa sinut synninkahleista" -kehottajissa on paljon tuomiohenkisiä uskovia.

        ???
        Luepa helluntailaispalstaa laajemmin, niin huomaat. Suosittelen myös Netmission -keskustelupalstaa lukemaan. Varsinkin luterilainen kirkko lapsikasteineen saa kuulla kunniansa.


    • gospel preacher

      On aina hyvä kun pidämme esillä Evankeliumin yksinkertaista ilosanomaa, joka antaa tulevaisuuden ja toivon. Jeesus on Tie Totuus ja Elämä. Ainoa Tie Taivaan Isän luo. Hän on myös rauha ja ilo. :)

      • ???

        >>>On aina hyvä kun pidämme esillä Evankeliumin yksinkertaista ilosanomaa,


      • 8786
        ??? kirjoitti:

        >>>On aina hyvä kun pidämme esillä Evankeliumin yksinkertaista ilosanomaa,

        Tuota uskonnon huumepussia sitä sitten jaksetaan pyörittää.


      • jaikalii
        8786 kirjoitti:

        Tuota uskonnon huumepussia sitä sitten jaksetaan pyörittää.

        Tiedätkö uskonnon ja elävän uskon välisen eron? Jos tämä asia ei ole sinulle selvä, tiedustele asiasta uskovilta. Mutta totean vain lyhesti jotta kaikki jaksaa lukea:

        Kristinusko ei ole yksi uskonto uskontojen joukossa. Uskontoja harrastellaan ilman yhteyttä Jumalaan. Kristinuskoa ei harrastella koska se on elävä suhde Elävän Jumalan kanssa. Herran Jeesuksen Kristuksen kautta ja Hänessä ihmisellä on suhde Jumalan kanssa. Tämä suhde ei ole mahdollinen missään (muussa) uskonnossa.


      • Kysyn vaan.
        jaikalii kirjoitti:

        Tiedätkö uskonnon ja elävän uskon välisen eron? Jos tämä asia ei ole sinulle selvä, tiedustele asiasta uskovilta. Mutta totean vain lyhesti jotta kaikki jaksaa lukea:

        Kristinusko ei ole yksi uskonto uskontojen joukossa. Uskontoja harrastellaan ilman yhteyttä Jumalaan. Kristinuskoa ei harrastella koska se on elävä suhde Elävän Jumalan kanssa. Herran Jeesuksen Kristuksen kautta ja Hänessä ihmisellä on suhde Jumalan kanssa. Tämä suhde ei ole mahdollinen missään (muussa) uskonnossa.

        Mistä se johtuu kun täällä taas menee keskustelu Il-Mariin eikä Jeesukseen tai edes avauksen aiheeseen? Jaikalin avauksessa menee keskustelu jaikaliin? Miksi?????


      • Olga Olkinukke
        Kysyn vaan. kirjoitti:

        Mistä se johtuu kun täällä taas menee keskustelu Il-Mariin eikä Jeesukseen tai edes avauksen aiheeseen? Jaikalin avauksessa menee keskustelu jaikaliin? Miksi?????

        Se johtuu kait siitä kun jotkut palstalaiset ovat enemmän kiinnostuneet II-Marista ja jaikalista kuin Jeesuksesta Kristuksesta. Sitten on niitä jotka mielellään taistelevat olkinuken kanssa. Ehkä se on heidän mielestään kivaa. Mene ja tiiä häntä mutta tämmöstä kelasin.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Olkinukke


      • 20+14
        Olga Olkinukke kirjoitti:

        Se johtuu kait siitä kun jotkut palstalaiset ovat enemmän kiinnostuneet II-Marista ja jaikalista kuin Jeesuksesta Kristuksesta. Sitten on niitä jotka mielellään taistelevat olkinuken kanssa. Ehkä se on heidän mielestään kivaa. Mene ja tiiä häntä mutta tämmöstä kelasin.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Olkinukke

        Se on sitä kun Jeesuksesta kertominen ja lukeminen ei kiinnosta, niin sitten aletaan pohtia kuka ilmari ja jaikal oikein on. Tässäkin ketjussa näkee kuinka jotkut pohdiskelee sitä kuka Il-Mari on ja jotkut kuulemma hänet tunnistavatki? Mitä se ketään hyödyttää jos tuntee ilmarin tai jaikali eivät he ketään pelasta. Jeesus tuntea tulee!


    • Uskossa Vapahtajaan

      Ilo Taivaassa odottaa meitä, mutta esimakua siitä saamme jo täällä. "Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa".
      "Kiitä Herraa minun sieluni, ja kaikki mitä minussa on, Hänen pyhää nimeään."

      Rakas uskosta osaton ystävä! Jeesus kutsuu sinua armon tielle. Hän tahtoo katkaista syntikahleet.
      Tässä linkissä sinulle kerrotaan, miten pääset armon osallisuuteen:

      http://www.youtube.com/watch?v=RDwSpN71wIo

      Siunausta!

      • Mazdels (ei kirj.)

        Tuohon armon osallisuuteen taitaa päästä Weijon mukaan vain hänen omaan seurakuntansa kuuluvat.


    • Vastaan otettavissa

      Evankeliumi lman uskonnollista kiihkoa.

      • Ei osaa ei

    • huh, tätä touhua

      Jos Jeesus on puhdas ja ehtymätön,... niin kiiruhtaako hän muuttamaan tiensä ja polkunsa, mennäkseen sunnuntaina synagookaan ja nousee silloin lukemaan ?? Luuk 4: 16

      Jeesus sanoi: " Jos tahdot elämään sisälle pidä käskyt" ..ja jatkoi: " Miksi te huudatte minulle Herra, Herra, ettekä tee mitä minä teille sanon"

      Jos paavi on 321 jkr. on muuttanut ajat ja lain Dan 7: 25, niin miksi te teette niinkuin paavi eli peto sanoo??

      Ja sen jälkeen kun teette, mitä Jumalan vastustaja sanoo ja tekee, niin te sanotte: " Me olemme Jeesuksen seuraajia"

      En ole missään tavannut tällaista järjettömyyttä?

      Onko tämä teidän järjellinen Jumalan palvelus? Sanotte olevanne Kristuksen palvelija ja seuraatte niitä, jotka muuttavat Jumalan käskyt ja lain!

      Ettekö silloin ratsasta epäjumalan selässä? terv. benedi

      • Kysyn vaan.

        >>>Ettekö silloin ratsasta epäjumalan selässä? terv. benedi


      • Sanon vaan.
        Kysyn vaan. kirjoitti:

        >>>Ettekö silloin ratsasta epäjumalan selässä? terv. benedi

        Nyt minä ymmärrän kun Il-Mari sanoo että monet ovat tulleet kuuntelemaan hengelistä musiikkia ja lauluja, niin tosiaan pelkkä hengelisen musiikin kuuntelukin antaa voimaa ja uskoa Jeesukseen. Kuunnelkaapa itse!

        http://www.youtube.com/watch?v=jToMeiF3ORw


      • kysyn vaan
        Kysyn vaan. kirjoitti:

        >>>Ettekö silloin ratsasta epäjumalan selässä? terv. benedi

        Haluatko saada opetusta Raamatusta, kuinka Jeesus otetaan vastaan, niin että hän antaa voiman tulla Jumalan lapseksi!?

        Tahi, opeta sinä minua :) terv. B


      • Sanon vaan.
        kysyn vaan kirjoitti:

        Haluatko saada opetusta Raamatusta, kuinka Jeesus otetaan vastaan, niin että hän antaa voiman tulla Jumalan lapseksi!?

        Tahi, opeta sinä minua :) terv. B

        >>Haluatko saada opetusta Raamatusta, kuinka Jeesus otetaan vastaan, niin että hän antaa voiman tulla Jumalan lapseksi!?


    • mikä ettei
      • sirpa kalliokoski

        Pelastuksen ovi Jeesuksessa on auki edelleen ja siksi nostan tämän kirjoituksen esille. Tässä on hyvää opetusta monilta eri kirjoittajilta niille joilla on etsikko aika menossa ja haluavat ottaa Jeesuksen vastaan. Itse olen huono todistamaan ja kertomaan Jeesuksesta, mutta tämän verran osaan tehdä että jos joku ottais Jeesuksen vastaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe