Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tytöt, mikä on pojan ulkonäössä seksikkäintä?

cutepolish

Tämmönen on tehty jo, mut vaan tytöistä. :)
Eli, otsikko. ^
Mun mielestä ehk:
Semmoset ihanat silmät, aika paksut kulmat (jotenki vaa tulee ihana fiilis.^^)
Sit hiukset vähän pörröllä :3
Sit lihaksii. Ei liikaa. Niinku tämmöset lihakset:
http://aijaa.com/275eLB
Austin

17

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö tietävä!!!!

      ei mikään kunhan poika on luotettava ja mihin alunperin rakastuit tämmöstä pashaa edes kehtaat kirjoitella oli se sitten tyttö/poika ei ole väliä minkälainen olkoon vaikka monsteri mutta siihen monsteriin voi rakastua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! joten mene muualle selittämään.

    • ykstytsywaa

      Söpöintä on, kun pojalla on hiukset silleen ihanasti sekasin

    • miee3

      urheilullisuus ! se jos mikä on seksikästä ;) Ja tummat ja tuuheat ripset on söpöt

    • vittumitäpaskaa

      Tolla pojalla oo mitää lihaksia D:

      • sadfsfda

        Pakkohan niitä on olla, eihä se muuten vois elää ja liikkua D:


    • cutepolish

      No, voihan niitä enemmänkin olla :D

      • ecc__

        Siis ei herranjumala tollasia anorektikkoja pidetään lihaksikkaina? :D


    • tuitui:3

      Silmät ja sit semmoset pörheet hiukset on sexyt ;) Jaja plussaa siihe seksikkyytee tuo jos jätkä on semmonen kasari rokkarin tyyppinen

      • jokuvaanjätkä

        Mulla on silmät. Oonko siis "sexy"?


    • kasnäinnäin

      No oon 12v poika ja mulla on hiukset aika pörröllään välil kun mul on semmoset jotenkin pitkät ja ruskeat hiukset oon pitkä ja aika sporttinen oon sopivan laiha ja kikkailkaa jos kiinnostaa oon huumorin tajunen ja tytöt sanoo mua söpöks mun kik on arnumies

    • Graughghghgsgfsagvsa

      Eiköhän se nyt vain niin mene että hymyllä se nainen hurmataan ;) Muhun ainakin toimii! ja tietenkin silmät..niitä ihminen katsoo ensimmäisenä toisesta ihmisestä.

      Pojat, muistakaapas hymyillä! :]

      • asdfasg

        Nope. Yleisempää ja tutkitumpaa on, että nainen kiinnittää huomionsa ensimmäisenä miehen hiuksiin. Miehet taas useimmiten tisseihin.


    • <3<3

      Pitkät hiukset Aww...

      • seksikäsnoilperusteil

        No oon tämmöne 12v jätkä... arvatkaapa mitä mul on tummat ripset ja kulmakarvat (joku luuli että käytän meikkii LoL) sit mul on kummiski lihast ja oon mun luokan suosotuin poika XD


      • p18
        seksikäsnoilperusteil kirjoitti:

        No oon tämmöne 12v jätkä... arvatkaapa mitä mul on tummat ripset ja kulmakarvat (joku luuli että käytän meikkii LoL) sit mul on kummiski lihast ja oon mun luokan suosotuin poika XD

        sul on lihasta? väännetäänkö kättä ja katotaan että kummalla sitä oikeesti on


    • wat

      Eipä ole tullut lihaksikasta 12v poikaa vastaan missään koskaan,

    • girlie case

      Sellanen rehti mutta ovela katse, timmi kroppa ja terhakka iso penis ois kyl kiva :)
      Hiukset mielellään tummanruskeet. Ei tupakois eikä nuuskais eikä juuri kiroilis.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe