Kuka on Keijo Tertsunen?
Hän järjestää tämän Profeetta Dr.Owuorin suomen vierailun ensi viikolla.
Mihin seurakuntaan hän kuuluu?
Onko hänellä joku oma yksityinen yhdistys?
Tausta, yhteydet, avioliitto ym. sellaista?
Asialliset vastaukset - kiitos.
Ei solvausta, eikä mitään asiatonta.
Kuka on Keijo Tertsunen?
9
2279
Vastaukset
- että niin
Googleta hyvä ihminen ja katso.
Helluntaikirkkoon kuuluu.
Helsingin Saalemiin ja Benny Hinn-faneihin
http://www.armo.info/keka.html- keka1
En kuulu Benny Hinn faneihin , Jeesus sanoi että te olette kaikki veljiä.
Arvostan kyllä Benny Hinniä sen suuren vaivannäön ja vuosien uskollisen palveluksen työn mitä hän, siis Kristus on hänen kauttaan tehnyt, sitä joka on johdattanut enemmän sieluja pelastukseen ja parantumiseen on vaikea löytää, vai löytyykö täältä ketään?
Mutta niitä jotka arvostelevat , siis parjaavat ja valehtelevat hänestä, niin niitä kyllä löytyy.
Se onkin suomen kristittyjen vaarallisin ja suurin synti, puhua pahaa toisista Jumalan lapsista, sillä pahimmassa tapauksessa se voi johtaa Pyhän Hengen vastustamiseen ja pilkkaan , ja myös johdattaa muita siihen.
Ei kannata riskeerata iankaikkista elämää oikeassa olemisen tähden, vaan parempi on nöyrtyä ja olla hiljainen ja nöyrä sydämeltä. keka1 kirjoitti:
En kuulu Benny Hinn faneihin , Jeesus sanoi että te olette kaikki veljiä.
Arvostan kyllä Benny Hinniä sen suuren vaivannäön ja vuosien uskollisen palveluksen työn mitä hän, siis Kristus on hänen kauttaan tehnyt, sitä joka on johdattanut enemmän sieluja pelastukseen ja parantumiseen on vaikea löytää, vai löytyykö täältä ketään?
Mutta niitä jotka arvostelevat , siis parjaavat ja valehtelevat hänestä, niin niitä kyllä löytyy.
Se onkin suomen kristittyjen vaarallisin ja suurin synti, puhua pahaa toisista Jumalan lapsista, sillä pahimmassa tapauksessa se voi johtaa Pyhän Hengen vastustamiseen ja pilkkaan , ja myös johdattaa muita siihen.
Ei kannata riskeerata iankaikkista elämää oikeassa olemisen tähden, vaan parempi on nöyrtyä ja olla hiljainen ja nöyrä sydämeltä.Tuossa joitakin lainauksia Benny Hinniltä.
Hän ei ole Sanan julistaja vaan poppamies.
http://www.deceptioninthechurch.com/bhinn.html- Qwerty
jan-hus kirjoitti:
Tuossa joitakin lainauksia Benny Hinniltä.
Hän ei ole Sanan julistaja vaan poppamies.
http://www.deceptioninthechurch.com/bhinn.htmlTarvittaisiin vielä jatko-osa A. Riveran sarjakuvaan. Kuinka "ministeriöt", jotka kävivät lahjoittamassa varoja Vatikaanin taideaarteiden restaurointiin velkaantuvat
- Anonyymi
Qwerty kirjoitti:
Tarvittaisiin vielä jatko-osa A. Riveran sarjakuvaan. Kuinka "ministeriöt", jotka kävivät lahjoittamassa varoja Vatikaanin taideaarteiden restaurointiin velkaantuvat
Kun uskovainen jenkki sanoo "ministry", se ei tarkoita siinä yhteydessä politiikkaa eikä maan hallituksen ministeriötä, vaan seurakuntaa. Jenkeillä on monia eri sanoja seurakunnalle, joka kirkkokunnalla ja lahkolla omansa.
- tertsu?
Onxe tää tämän foorumin "helluntaikeijjjo"?
- Anonyymi
Väkevä veli, entinen siiloanilainen. Kuuluu nyt Armon virta-seurakuntaan.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa väkevä? Eniten ihme tarinoita ja joka meuhkaa näyttävästi ja karjuu? Ei pidä unohtaa rahan keruuta. Se on väkevien voideltujen tehtävä. Saada rahaa ja uskollisia seuraajia jotka eivät arvioi millään lailla väkevää profeettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664