Kuka on Keijo Tertsunen?

Tuntematon mies

Kuka on Keijo Tertsunen?

Hän järjestää tämän Profeetta Dr.Owuorin suomen vierailun ensi viikolla.

Mihin seurakuntaan hän kuuluu?
Onko hänellä joku oma yksityinen yhdistys?
Tausta, yhteydet, avioliitto ym. sellaista?

Asialliset vastaukset - kiitos.
Ei solvausta, eikä mitään asiatonta.

9

2279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että niin

      Googleta hyvä ihminen ja katso.

      • keka1

        En kuulu Benny Hinn faneihin , Jeesus sanoi että te olette kaikki veljiä.
        Arvostan kyllä Benny Hinniä sen suuren vaivannäön ja vuosien uskollisen palveluksen työn mitä hän, siis Kristus on hänen kauttaan tehnyt, sitä joka on johdattanut enemmän sieluja pelastukseen ja parantumiseen on vaikea löytää, vai löytyykö täältä ketään?
        Mutta niitä jotka arvostelevat , siis parjaavat ja valehtelevat hänestä, niin niitä kyllä löytyy.

        Se onkin suomen kristittyjen vaarallisin ja suurin synti, puhua pahaa toisista Jumalan lapsista, sillä pahimmassa tapauksessa se voi johtaa Pyhän Hengen vastustamiseen ja pilkkaan , ja myös johdattaa muita siihen.

        Ei kannata riskeerata iankaikkista elämää oikeassa olemisen tähden, vaan parempi on nöyrtyä ja olla hiljainen ja nöyrä sydämeltä.


      • keka1 kirjoitti:

        En kuulu Benny Hinn faneihin , Jeesus sanoi että te olette kaikki veljiä.
        Arvostan kyllä Benny Hinniä sen suuren vaivannäön ja vuosien uskollisen palveluksen työn mitä hän, siis Kristus on hänen kauttaan tehnyt, sitä joka on johdattanut enemmän sieluja pelastukseen ja parantumiseen on vaikea löytää, vai löytyykö täältä ketään?
        Mutta niitä jotka arvostelevat , siis parjaavat ja valehtelevat hänestä, niin niitä kyllä löytyy.

        Se onkin suomen kristittyjen vaarallisin ja suurin synti, puhua pahaa toisista Jumalan lapsista, sillä pahimmassa tapauksessa se voi johtaa Pyhän Hengen vastustamiseen ja pilkkaan , ja myös johdattaa muita siihen.

        Ei kannata riskeerata iankaikkista elämää oikeassa olemisen tähden, vaan parempi on nöyrtyä ja olla hiljainen ja nöyrä sydämeltä.

        Tuossa joitakin lainauksia Benny Hinniltä.

        Hän ei ole Sanan julistaja vaan poppamies.

        http://www.deceptioninthechurch.com/bhinn.html


      • Qwerty
        jan-hus kirjoitti:

        Tuossa joitakin lainauksia Benny Hinniltä.

        Hän ei ole Sanan julistaja vaan poppamies.

        http://www.deceptioninthechurch.com/bhinn.html

        Tarvittaisiin vielä jatko-osa A. Riveran sarjakuvaan. Kuinka "ministeriöt", jotka kävivät lahjoittamassa varoja Vatikaanin taideaarteiden restaurointiin velkaantuvat


      • Anonyymi
        Qwerty kirjoitti:

        Tarvittaisiin vielä jatko-osa A. Riveran sarjakuvaan. Kuinka "ministeriöt", jotka kävivät lahjoittamassa varoja Vatikaanin taideaarteiden restaurointiin velkaantuvat

        Kun uskovainen jenkki sanoo "ministry", se ei tarkoita siinä yhteydessä politiikkaa eikä maan hallituksen ministeriötä, vaan seurakuntaa. Jenkeillä on monia eri sanoja seurakunnalle, joka kirkkokunnalla ja lahkolla omansa.


    • tertsu?

      Onxe tää tämän foorumin "helluntaikeijjjo"?

    • Anonyymi

      Väkevä veli, entinen siiloanilainen. Kuuluu nyt Armon virta-seurakuntaan.

    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa väkevä? Eniten ihme tarinoita ja joka meuhkaa näyttävästi ja karjuu? Ei pidä unohtaa rahan keruuta. Se on väkevien voideltujen tehtävä. Saada rahaa ja uskollisia seuraajia jotka eivät arvioi millään lailla väkevää profeettaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe