Mä ja yks ollaa sitä mieltä et pitää olla kunnon karvapenis. Mut pari -98 jonnee väittää et karvaton ois parempi?
Naiset, kumpi?
Karvanen vai karvaton kyrp4?
11
458
Vastaukset
- £$0NB0$$
54733 karva
- MÖFONSEJUTTU
Mikä ihmeen "54733"? Kuulostaa äärimmäisen jonnelta!
- ihminenr
karvatontietty
- ihminenr
koska kuka miteen haisevaa puskaa haluaa
- asdfghjklöä'
Ei se haise ku sen vittu pesee. Karvat tekee miehen.
- p0sl11n1
Posliini
- ihanko totta
niin no miettikää nyt kumpaa oikeasti haluat. Juntit luulee että puska tekee miehen, ei se niinkään ole. Mielummin kyllä vähemmän karvoja kun iso iso puska.
- Minäää
Tää on kyl huvittavaa et naisten pitäs olla tosi useesti posliinei ja miesten ei.. mä ainenki ite henkilökohtasesti toivon et miehellä ei oo rehottavaa puskaa housuissa. Saa olla karvoja mut ei kamalasti. Ja muuten ette varmaa oo tienny et puska miehel tekee munan lyhyemmän näköseks? ;)
- rgtrgyrfrt
Tiedoksi vaan että miehen PENIS on luonnostaan karvaton. Sitä siis voi imeä saamatta karvoja suuhunsa. Karvat kasvavat vain peniksen ympärillä ja kasseissa.
Sen sijaan naista ei oikeen voi nuolla nuolematta karvojakin.- Salaisuudet!
Tyvessä kasvaa usein karvoja, argumenttisi on invaliidi.
- över
Salaisuudet! kirjoitti:
Tyvessä kasvaa usein karvoja, argumenttisi on invaliidi.
niin ja kun ottaa peniksen suuhun ja liikuttaa huuliaan varrella niin eivät karvat sinne suuhun tunge tyvestäkään,
argumenttisi on invaliidi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm80778J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 18508
- 41498