Karvanen vai karvaton kyrp4?

robiner98888

Mä ja yks ollaa sitä mieltä et pitää olla kunnon karvapenis. Mut pari -98 jonnee väittää et karvaton ois parempi?

Naiset, kumpi?

11

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • £$0NB0$$

54733 karva

• MÖFONSEJUTTU

Mikä ihmeen "54733"? Kuulostaa äärimmäisen jonnelta!

• ihminenr

karvatontietty

• ihminenr

koska kuka miteen haisevaa puskaa haluaa

• asdfghjklöä'

Ei se haise ku sen vittu pesee. Karvat tekee miehen.

• p0sl11n1

Posliini

• ihanko totta

niin no miettikää nyt kumpaa oikeasti haluat. Juntit luulee että puska tekee miehen, ei se niinkään ole. Mielummin kyllä vähemmän karvoja kun iso iso puska.

• Minäää

Tää on kyl huvittavaa et naisten pitäs olla tosi useesti posliinei ja miesten ei.. mä ainenki ite henkilökohtasesti toivon et miehellä ei oo rehottavaa puskaa housuissa. Saa olla karvoja mut ei kamalasti. Ja muuten ette varmaa oo tienny et puska miehel tekee munan lyhyemmän näköseks? ;)

• rgtrgyrfrt

Tiedoksi vaan että miehen PENIS on luonnostaan karvaton. Sitä siis voi imeä saamatta karvoja suuhunsa. Karvat kasvavat vain peniksen ympärillä ja kasseissa.

Sen sijaan naista ei oikeen voi nuolla nuolematta karvojakin.

• Salaisuudet!

Tyvessä kasvaa usein karvoja, argumenttisi on invaliidi.

• över
        Salaisuudet! kirjoitti:

Tyvessä kasvaa usein karvoja, argumenttisi on invaliidi.

niin ja kun ottaa peniksen suuhun ja liikuttaa huuliaan varrella niin eivät karvat sinne suuhun tunge tyvestäkään,
        argumenttisi on invaliidi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      120
      4319
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      31
      2374
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      97
      2243
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      37
      1720
    5. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      11
      1383
    6. 37
      1305
    7. Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä

Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk
      Tv-sarjat
      18
      1279
    8. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      48
      1139
    9. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      30
      1119
    10. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      80
      1054
    Aihe