vento käynnistys ongelma

poiksean

Eli auto starttaa mutta ei tahdo käynnistynyt kunnolla kostealla kelillä. Mutta nyt sitten auto jätti tien päälle eikä enään suostu käynnistymään. Ajaessa se sammui pari kertaa ennen kuin sammui lopullisesti. Tulpat ja johdot on vaihdettu kesällä kuten myös polttoaine suodatinkin vaihdettu. Virranjakajan kansi vaihdettu ja sytyskin on tarkistettu

4

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • digi-info

      moskaa jossain ohjausyksikön liitoksissa tai joku mekaaninen vamma,
      josta kosteus pääsee vaikuttaan ..... Sähkökaaviot löytyy netissä schematic diagram vento (92-96) värikuvina vieläpä.... Joten helppo nakki. Liittimiä ylipäätään
      kannattas ottaa yksi kerrallaan irti ja CRC 5-56 liuosta. Mulla joskus kanssa tyhjäkäynti tekee tota kun on seissy 3 päivää että ekalla startilla epävarma käyntiin lähtö. Ja voi olla ihan naurettavan yksinkertanen syy, joku pikkunen rako mihin kertyy kosteutta tai etenki liittimessä joka on kuonaantunu.. Mä epäilisin jopa akun liittimiä, akkunaparasvaa ja tietysti avaaminen ja varovainen pinnan putsaus.

    • juha1

      osaisiko kukaan kertoa millä saisin ajoneston ventosta pois päältä käy hetken ja sammuu samantien..olisko kellään neuvoa????

      • JATKAKAA

        JUST TUOSSA SANOTTIIN ETTÄ LATAA KYTKENTÄKAAVIO JA LÖYTYY NOILLA HAKUSANOILLA VÄRIKUVINA PDF TIEDOSTONA TÄYDELLINEN KAAVIOSTO.


    • ariel37

      puola mäsänä, iteltä meni 2 kpl 2 vuodessa, osta motonetistä se parempi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1897
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1615
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1469
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1386
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe