Miksi muslimit haluaa tappaa homot? Sopiiko muslimi sitte suomee

Uskomatontaaaa

Miten on mahollista että kun kristitty räsänen sanoo jotain pientä kritiikkiä homoista niin kauhee show ja eroa vaaditaan? Mutta kun imaami muslimi sanoo telkkarissa että homojen kuuluu kuolla niiden uskonnon mukaan niin media ei uskalla koko asiaa kommentoida mitenkään?mun mielestä koko muslimi uskonto on niin hvetin sairas että en tajua miks ihmiset täälä suomes nuolee muslimien percettä? Ja muslimimaissa ei todella tarvii millekkää neljälle todistajalle jäähä kiinni homoseksi aktista vaan siellähän voi joku oppinut vaan päättää ja tuomita kun sille päälle sattuu...sehän kato riippuu siitä kuka siellä lakia tulkitsee ja koraania tulkitsee...kyllä ton illan jälkee suomalaisten silmät on varmasti avautunu ja nyt on aika saada muslimit takaisin kotimaihinsa harjoittamaan touhujaan.

19

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin on

      No loppujen lopuksi ääri-islamilaisuudella ja äärikristillisyydellä ei ole mitään eroa.

    • Hienoo hommaa

      Joo vttu et on hienoo...mä oon aina nauranu allahille ja muille satuolennoille:))hhhahahah

      • hienoo hommoo juu

        Ei kannattaisi juntti nauraa.Koska joku tai jotkut voivat olla valmiita tappamaan ja antamaan henkensä tämän satu olennon vuoksi.


    • ruotsi on kuollut jo
    • heilheilheil

      Näin se menee, että muslimi saa Suomessa puhua mitä vihapuhetta vaan ja se on ihan ok näköjään. Mutta jos joku toinen puhuu samaa vihapuhetta, tai paljon lievempää, niin se on kauhistus. Todistin sen äsken tälläkin palstalla. Aloitukseni, jossa esiinnyin uusnatsi - skininä ja lauoin saman mielipiteen homoseksistä kuin mullah, on nyt poistettu. Se ei ollut sopivaa, koska en sanonut sitä muslimina. Tämäkin palsta myötäilee muslimeja.

    • huokaus

      Kannatatko siis itse pedofiilejä vai miksi tämä asia kiinnostaa?

      Tämä maahan on juurikin tässä jamassa siksi, on hyysätty suvaitsemattomasti naisten ja lasten oikeuksia polkevia tahoja.

      Harmittaako se jotenkin, kenties ymmärrys on vasta heräämässä, mutta muslimit vain osaavat kunnioittaa naisia ja lapsia ja sanovat suvaitsemattomalle käyttäytymiselle selvän ein? Kaikki muu aloituksessa on luulo/kuulopuheiden perusteella heitettyä. Tuskin löytyy faktaa väitteille.

      Homoseksuaalinen taipumus voi kuolla ja lopahtaa myös, sillä kukaan ei ole syntyessään ilkeä, vaan ihan on itse valittu suvaitsematon käyttäytyminen.

      • outoa lätinää

        Kirjoituksessasi ei ole järjen häivää. Oletko pöllyssä vai muuuten sekopää?


    • o-ou.

      Olen hetero ja mulla on sympaattisia homoystäviä. On kivoja muslimikavereitakin, mutta en tiedä heidän sukupuolisista suuntauksistaan, eikä mun tarvitsekkaan. En tiedä vielä mitä sitten ajattelisin, jos tyttäreni rakastuisi joskus muslimipoikaan. En myöskään tiedä miltä oikeasti tuntuisi, jos hänestä tulisi lesbo?
      En tiedä, mutta pakkohan se olisi hyväksyä, hänen elämänsä on hänen elämänsä.

      • Minkäs sille voi...

        "On kivoja muslimikavereitakin,"

        Entä jos tyttäresi olisikin lesbo ja nuo kivat muslimikaverisi ryhtyisivät suunnittelemaan, miten hänet tapetaisiin. Uskontohan velvoittaa heitä niin toimimaan.

        Vaikutat niin tietämättömältä, että ehkä et vieläkään tietäisi miten oman lapsesi murhaamista suunnitteleviin muslimiystäviin pitäisi suhtautua. Tai ehkä ajattelisit, että pakkohan se on hyväksyä. Tappavat jos tappavat. Minkäs sille voi...


    • Vaiettu salaisuus

      Vanhoissa arabimaissa ja vielä tänäpäivänäkin monissa muslimi maissa on paljon homoseksuaaleja.Ennen miehet käyttivät silmämeikkejä ja halusivat itselleen nuoria poikia rakastajiksi arabimaissa.

      Myöskin afghanistanissa toimii vielä tänäänkin barzi bachha joka tarkoittaa sitä
      että varakkaat vanhemmat miehet ostavat huvituksia varten köyhistä oloista olevia nuoria poikia.Pojille puetaan naisten vaatteet päälle ja he joutuvat tanssimaan siellä mies lauman keskellä ja harrastamaan myös seksiä omistajansa kanssa.Pojat eivät usein uskalla karata omistajansa luonta,koska heidät tapettaisiin.Kovin vähän puhutaan näistä muslimi maailman salaisuusista.

      • Että silleen

        Eräiden suuresti rakastama J Arafat ,jonka kuolemasta Israelia syytetään.Harvemmin mainittu salaisuus Jasser tykkäsi pojista,juoru kertoo että kuolinsyy olisi Aids.


      • ioresgbdakdsf
        Että silleen kirjoitti:

        Eräiden suuresti rakastama J Arafat ,jonka kuolemasta Israelia syytetään.Harvemmin mainittu salaisuus Jasser tykkäsi pojista,juoru kertoo että kuolinsyy olisi Aids.

        Arafatti ei ollutkaan mikään äärimuslimi. Palestiinan vapautusjärjestö (PLO) oli hänen aikanaan hyvinkin sekulaari (eräässä katsannossa jopa vasemmistolainen) palestiinalaista nationalismia kannattava pulju. Käytti kylläkin yhtä lailla väkivaltaa tavoitteidensa eteenpäin viemiseksi kuten jihadistisetkin palestiinalaisryhmät mutta ei jakanut viimeksi mainittujen primitiivistä maailmankuvaa sharia-lakeineen.

        Arafatin homoudesta on paha mennä sanomaan juuta tai jaata ja juoruja maailma on ollut täynnä aina.


      • Jassir
        ioresgbdakdsf kirjoitti:

        Arafatti ei ollutkaan mikään äärimuslimi. Palestiinan vapautusjärjestö (PLO) oli hänen aikanaan hyvinkin sekulaari (eräässä katsannossa jopa vasemmistolainen) palestiinalaista nationalismia kannattava pulju. Käytti kylläkin yhtä lailla väkivaltaa tavoitteidensa eteenpäin viemiseksi kuten jihadistisetkin palestiinalaisryhmät mutta ei jakanut viimeksi mainittujen primitiivistä maailmankuvaa sharia-lakeineen.

        Arafatin homoudesta on paha mennä sanomaan juuta tai jaata ja juoruja maailma on ollut täynnä aina.

        Jasser oli varakas poika kuollessaan,omaisuus useampi miljardi.Pisti hieman sukan varteen,niistä miljardeista joita eu muummuassa lahjoittaa.


    • paradoksiko?

      eikös se ole kiihottamista kansanryhmää vastaan? Imaami vaan tuomiolle. Tosin silloin alkanevat pommit paukkua täälläkin ... aijjai nyt ollaan jo kusessa, mitään ei uskalla tehdä eikä sanoa. Ne ovat jo täällä. Sitä oltiin niin suvaitsevaisia kun päästettiin kaikki sisään ja nyt täytyy sietää suvaitsemattomia puheita maahanpäässeiltä.

    • Mullah tullah tänne

      Minä en kurkkuj leikkaa tai päitä katko enkä tapa. Mutta jos musukiini tulee muöle suomessa selittää tota skeidaa sharia laista tai muista terroristi toihuista niin vedän turpaan! No respect pää tärisemään vaan stana!

    • Jussuf (se sama)

      No, ainakaan tiistai-iltaisessa tv-väittelyssä ei yksikään muslimi sanonut noin.

    • Rajanrampa

      Miksi muslimit ovat täysin suvaitsemattomia???
      Vain oma ajatusmaailma kelpaa!
      Euroopan vääräuskoiset ääliöidiootit nuolevat tulevien tappajiensa perceitä!

    • Kunaalialli

      Muslimismi on epätasa arvon ja kaiken suvaitsemattomuuden keskittymä. Siks ihmettelen miksi heitä ei käännytetä jo kentällä takasin?

    • kieroja.

      urpilaisen vaalilause maassa maan tavalla, ei ole toteutunut demarienkaan leirissä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe