Murhan tutkinta oli törkeää Kotkassa

Kotkalainen

--- Saapunut viesti ---
Aihe: Murhan tutkinnassa käytettiin väärää ja perätöntä tietoa pakkokeinon saamiseksi
Lähetetty: 17.12.2013 11:02
Lähettäjä: [email protected]

POLIISIHALLITUKSELLE JA POLIISITARKASTAJALLE


ASIA

Tutkintailmoitus Keskusrikospoliisin tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Kimmo Huhta-ahon perättömästä lausumasta viranomaismenettelyssä ja todistusaineiston vääristelemisestä ja väärästä ilmiannosta.


SELOSTUS JA PERUSTELUT

KRP:n tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Kimmo Huhta-aho on 30.11.2012 käyttänyt ja antanut asianajaja Jari Skytän murhaajan löytämiseksi perätöntä tietoa Kymenlaakson käräjäoikeudelle, jotta sai antamallaan väärällä ja harhaanjohtavalla tiedolla murhasta ja murhan yllytyksestä epäillyn Asko Kervisen ja minun lapseni puhelinliittymät pakkokeinolla televalvontaan eli puhelinurkintaan.

Rikoskomisario Huhta-aho on murhaa koskevassa 2400/R/521/12 rikosasiassa pakkokeinon perusteeksi käräjäoikeudelle kirjoittanut murhasta ja murhan yllytyksestä epäillystä syyttömästä kansalaisesta törkeästi seuraavaa: "Asko Kervinen on vakavasti uhannut Skyttää väkivallalla jo pidemmän aikaa."

Edellä mainittu rikoskomisario Huhta-ahon käräjäoikeudelle antama tieto on täysin perätöntä ja suoraan sanottua vainoharhaisen poliisin levittämää mielikuvitusta. Tällainen väärän ja perättömän tiedon käyttäminen viranomaismenettelyssä murhaajan etsimiseksi on erittäin ala-arvoista poliisitoimintaa ja rikollista menettelyä, jota ei pidä kenenkään hyväksyä, vaikka Huhta-ahon laiton käräjäoikeutta harhauttava teko onkin kohdistunut poliisi- ja oikeusviranomaisten vihaamaan syyttömään kansalaiseen.

Jos Huhta-aho olisi viitsinyt tarkastaa poliisin tietojärjestelmästä Asko Kervisen puhtaan rikosrekisterin, niin hän olisi nähnyt, ettei Kervinen ole ikinä ollut edes rikoksesta epäiltynä mistään väkivaltaisesta teosta.

Ainoa minun teoksi merkitty rikostuomio on valheella järjestetty kunnianloukkaustuomio, joka sekin keksittiin vain Kotkan kaupungin työsuojelupäällikkö Tapani Pulkkisen pelastamiseksi rikosseuraamukselta, koskien Pulkkisen antamia perättömiä lausumia tuomioistuimessa, joista olin kirjoittanut ainoastaan totta.


OLEN PETTYNYT, MUTTA EN VIHAA KANTAVA KANSALAINEN

Rikoskomisario Huhta-aho on käräjäoikeudelle omavaltaisesti kirjoittanut myös, että "Epäillyllä ja hänen pojillaan on voimakas vihan tunne uhria kohtaan perustuen aiempaan rikosoikeudenkäyntiin."

Tämäkin Huhta-ahon väite on perätöntä kulkupuhetta, koska minulla oli harvinaisen hyvät puhevälit Jari Skytän kanssa. Olimmehan tehneet yhteistyötäkin eräässä perintöasiassa, joten miksi olisin murhannut tai yllyttänyt poikiani murhaamaan ystävääni, jonka kanssa teimme hedelmällistä yhteistyötä lakiasioissa?

On väärin ja rikollista, että minä joudun jatkuvasti kärsimään toisten tekemistä rikoksista. Lapsenikin olen sitkeällä ja määrätietoisella työllä kasvattanut oikeudenmukaisuuden ja rehellisyyden periaatteella. Tässä kasvatuksessa olen mielestäni onnistunut kohtalaisen hyvin. Tämän vuoksi minuun kohdistetut epäilyt murhaan yllyttämisestä loukkaavat minua sydänjuuria myöten varsinkin, kun pojat ovat puolustaneet vain isän rehellisyyttä.

Miksi poliisi- ja oikeusviranomaiset vainoavat minua ja ovat ajaneet syyttömälle kansalaiselle rikostaakkaa jne.? Tätähän on kysynyt poikanikin julkisissa kirjeissään, joissa pyydettiin viranomaisia lopettamaan syyttömän isän syrjintä.


USKOKAA JO VIIMEINKIN

Uskokaa jo viimeinkin, että olen syytön ja lainkuuliainen kansalainen, jolla on vahva väkivallattoman aatteen vakaumus.

Jotkut ovat sanoneet ja kirjoittaneet, että oikeustaistelija Kervinen on harvinaisen rehellinen ja hyväkäytöksinen korkean moraalin omaksunut mies, mutta asioitani käsitelleet poliisi- ja oikeusviranomaiset eivät halua tehdä muuta kuin valheellisella keinottelulla näyttää, että minä olen vihan saastuttama epähenkilö, jotta pääsevät rakenteellisen korruption Hyvä Veli -järjestelmässään helpommalla.

10

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatko-osa

      VAATIMUKSET

      Vaadin rikoskomisario Huhta-aholle rikoslain 15 luvun 2 §:n mukaista rangaistusta perättömästä lausumasta viranomaismenettelyssä tahi rikoslain 15 luvun 7 §:n tai 8 §:n mukaista rangaistusta todistusaineiston vääristelemisestä tahi rikoslain 15 luvun 6 §:n mukaista rangaistusta väärästä ilmiannosta tahi muuta teon kuvauksen mukaista rangaistusta väärien ja perättömien tietojen käyttämisestä viranomaismenettelyssä syyttömän ihmisen ja hänen omaisten vahingoksi.

      Vaadin myös, että KRP:n tai Kymenlaakson poliisilaitoksen edustaja julkisesti tiedottaa syyttömyyteni murhaan ja murhan yllyttämiseen ja keskeyttää murhasyyllisyyttäni ylläpitävän laittoman Murha.Infon julkaisutoiminnan ja asettaa perättömien ja halventavien kirjoitusten tekijät rikosseuraamukseen.

      Lisäksi vaadin, että Kotkan kaupunki julkisesti tiedottaa syyttömyyteni kaupunginlakimies Marianna Ruonalan valheella todistamaan vuoden 2010 uhkaavaan viestiin ja virkamiesten vuonna 2009 masinoimaan tappouhkaukseen.

      Vahingonkorvausvaatimuksen esitän myöhemmin, jollei sitten Kotkan kaupunki tee kanssani kaupunginvaltuutettu Lasse Mustosen ehdottamaa kokonaisvaltaista sovintosopimusta, joka toteutuessaan tarkoittaisi tämän ja useiden rikosasioiden ja oikeusprosessien jättämistä sillensä ja paljon muita kantelu- ja valitusasioitani sillensä.

      Joka tapauksessa kunnianpalautukseni on tehtävä tavalla tai toisella.

      http://www.kymensanomat.fi/Mielipide---Sana-on-vapaa/2013/05/21/Kervisen tapauksessa tehtävä sopimus/2013315746020/69


      Haminassa 17.12.2013

      Asko Kervinen

    • Veli Venkoilija

      Valheiden kertominen oikeudessa taitaa olla poliiseilla yleinen käytäntö. Kun piti saada eräs porilainen näyttelijä vangituksi ulvilan murhasta, niin järjestettiin näennäinen tunnistusrivi ja Auerille näytettiin kuva kuka piti tunnistaa. Tämä tehtiin vain siksi, että saataisiin oikeudelta vangitsemismääräys.

      • Eräs.Arka.Kiusattu

        Kervinen on tehnyt hyvän tekstin! Noin sitä pitääkin! Itsekkin samantyylistä rikospoliisin mielivaltaa olen syyttömänä kokenut kuin Kervinenkin. Itse en tehnyt vastatoimia kun en osannut uskaltaa. Rikospoliisi osaa olla törkeä ja ne alkaa heti pelottelemaan jos vähän kyseleekin edes. Vahingossa löysin Kervisen tekstin ja sehän on tosi hyvä tikki että joku näyttää mätäpoliisille ettei kaikkia voida pelotella hiljaiseksi.


    • qwqwq

      Kirjoituksesta on kulunut kohta kolme vuotta, mutta eipä ole lööpeissä kirkunut, kuinka moneksi vuodeksi rikoskomisario Huha-aho vankilaan tuomittiin, vai tuomittiinko ollenkaan.

      • Että-näin-se-menee

        Käräjillä on asiat. Asko Kervisen kanne on hyväksytty. Torilla puhuivat että syytön Asko Kervinen voi haastaa muitakin rikospoliiseja useammastakin jutusta käräjille. Itse en ole laki asiantuntija, mutta ainakin yksi juttu on jo leivättömän pöydän ääreen viety. Kotkan kaupunkikaan ei välty oikeusjutuilta. Ja Kotkan perussuomalaisten keulamies Olli Kekkonen saa haasteen. Että näin.


      • UniikkiTapaus

        Kaikki kotkalaiset tietää. Rikospoliisi on pahoin kärynnyt. Se johtuu siitä kun se Kervinen on syytön ja vainon kohteena jaksanut taistella itsensä asemaan, joka hirvittää viranomaisia. Kotkan kaupunki joutui vastikään pulittamaan Kerviselle 50000 euroa kipurahoja ja muita salassa pidettyjä optioita asiakirjaväärennöksistä ja lavastetuista tappouhkauksista. Uniikkitapaus Suomessa. Sen on jo Kotkan tarkastuslautakuntakin todennut. Hämmennystä herättää se, ettei Kotkan kaupunki tajua lopettaa syyttömän ihmisen kiusaamista, johon se sai mukaan jepetkin.


      • Anttila-Espo-sen-teki

      • PaljonVaihtoehtoja

        Uniikkitapausko? Vai poliisin GS-päälliköiden uhri kuten ehkä Jari Skyttäkin?

        Pakottivatko vai lavastivatko GS-päälliköt naapurinpojan tekoon?


      • PaljastiKorruption

        Kervinen ei suostunut katsomaan vierestä lahjusten ottoa ja sai siksi aikoinaan lopputilin, onneksi oikeus näyttää tässä tapauksessa toteutuvan ja Kervinen saa korvauksia kun häntä on vuosikausia vainottu.


    • Anonyymi

      syttävä tutkinta-
      emme voi auttaa ryhmä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1828
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1261
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1174
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1077
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1031
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    10. 10
      980
    Aihe