Ultimaten tuotteista kannattaa pysyä erossa!

Innoros Oy

1. Ultimate ei vastaa tuotteistaan edes niiden takuuaikana.

2. Myöskään vastuunsa tuntevat korjausliikkeet eivät suostu korjaamaan Ultimaten tuotteita. Tästä seuraa, että halvalla saatu Ultimate on korjauskelvotonta ongelmajätettä välittömästi, kun siihen tulee jokin, vaikka pienikin vika.

10

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kovia kokenut!

      Ultimaten lämpöpumpuista 66% viallisia jo uutena.

    • Heppikäteen

      Lämpöpumput on vietnamilaista paskaa.

      • ......

        Uusi Ultin lämpöpumppuni oli ollut jossain vaiheessa sisältä ruosteessa. SE OLI SITTEN PAIKKAMAALATTU PENSSELILLÄ. Tietenkään tuollainen paska ei voi toimia kunnolla. Eikä takuu toimi. Tuo romu lähtee varmasti.


    • PAWN
    • Emmi V

      Mutta saihan Vilénit halvalla.

    • Nukkumies

      Mitä meuhkaat? Olin juuri käymässä nukkumaankin.

    • ..lämmöllä...

      Ilmalämpöpumpun ostin kys. firmasta liki 10v sitten, tuossa se on seinällä työtä tehnyt moitteetta, ei ole edes kylmä-ainetta tarvinnut lisätä kertaakaan, talvella pukkaa kivasti lämpöä, ja kesällä kylmää, ei voi muuta sanoa kun että hyvin on toiminnu, ei voi moittia.
      Piharakennukseen olen harkinnu samanlaisen ostoa, ja asentamista.

      • Epämääräisiävehkeitä

        Joku Ultimate toimii, joku toinen taas ei toimi. Itse olen ostanut vuosien mittaan kaikkiaan kolme Ultimaten lämpöpumppua. Niistä yksi lähti heti hyvin käyntiin, toinen vaati uudet kylmäaineet, mutta kolmas joudutaan ilmeisesti romuttamaan, koska siinä on useita vakavia ongelmia. Kylmäainevuoto ja elektroniikkavikoja vaikka asennuksesta vasta 8 kk.


      • jkjlkkjjhj
        Epämääräisiävehkeitä kirjoitti:

        Joku Ultimate toimii, joku toinen taas ei toimi. Itse olen ostanut vuosien mittaan kaikkiaan kolme Ultimaten lämpöpumppua. Niistä yksi lähti heti hyvin käyntiin, toinen vaati uudet kylmäaineet, mutta kolmas joudutaan ilmeisesti romuttamaan, koska siinä on useita vakavia ongelmia. Kylmäainevuoto ja elektroniikkavikoja vaikka asennuksesta vasta 8 kk.

        Palstan innokkaat mutta typerät luotsit voisivat poistaa tällaiset keskustelut, jotta Ultimate voisi jatkaa hämäriä liiketoimiaan kotkalaisten piikkiin jatkossakin.


      • jkjlkkjjhj kirjoitti:

        Palstan innokkaat mutta typerät luotsit voisivat poistaa tällaiset keskustelut, jotta Ultimate voisi jatkaa hämäriä liiketoimiaan kotkalaisten piikkiin jatkossakin.

        Poistaa?

        Tässä ei mainita ketään nimeltä, ei jaeta kenenkään sähköpostiosoitteita, ei ole kopioituja tekstejä, ei linkkejä ilman tekstiä, eikä mitään muutakaan sääntöjen vastaista.

        Ainoa mikä tässä aloituksessa on vikana on se, että se on Kotkan palstalla. Ehkä tälle olisi voinut keksiä jonkin toisenkin palstan.

        Terveisin:
        Typerä ja innokas luotsi. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2252
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1729
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe