kuukautisongelmia

iikkkkkk

Heip! Oon 17v tyttö, ja mun menkat alko vasta viime vuonna. Oon normaalipainoinen ja muutenkin terveellinen, en siis polta yms :D äidilläni alkoivat menkat 14vuotiaana, eikä hänellä ole ikinäollut ongelmia niiden suhteen. Mulla puolestaan on. Menkkani siis alkoivat viime vuoden marraskuussa. Sen jälkeen oli pitkä tauko, kunnes menkat tulivat säännöllisesti touko-heinäkuun ajan. Seuraavan kerran menkat tulivat vasta syyskuussa, ja sen jälkeen ei o le taas kuulunut mitään. Onko normaalia, että kuukautiset tulevat noin harvoin, vai onko se vain näitä ekoja kuukausia, jolloin kuukautiset tulevat milloin sattuu? Oon huolissani, mulla on ollut vasta viidet menkat ja olen pian 18v. Mitä teeen?

5

65

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluaisin vielä huomauttaa, että kuukautiset johtuu emättimessä olevasta haavaumasta, joka voi johtua monestakin asiasta.
      yleisin syy "kuukautisiin" eli emättimen haavaumista johtuu toosaan tungetusta tavarasta, joka on päässyt vaurioittamaan emättimen limakalvoa. nykynuoriso ei saa munaa, joten porkkanoille, vasaroille, puhelimen värinähälytykselle ja serkkusi hamsterille löytyy muutakin käyttöä.

toinen yleinen syy on seksitauti, jonka voi saada mm. julkisen vessan wc-istuimesta. Virus menee tussuun ja alkaa mutustaa nuorta pillua sisältä päin. se on pahempi kuin edellä mainittu. ainuat hoitokeinot on tussun umpeen polttaminen tai kova jynssäys teräsharjalla ja tärpätillä

menkat ei ole normaali asia vaan sairais joka on hoidettavissa.

tätä sairautta on vain todettu vain naisilla, ja naisilla se on pahempi kuin miehillä

jos vagina vuotaa, olet kusessa

• daa

Haluaisin vielä huomauttaa, että preppertowwz on peräisin emättimessä olevasta haavasta, kun hänen äitinsä tunki pilluunsa syövän. Nyt katkeroituneen preppertowwzin elämäntehtäväksi on muodostunut huonojen läppien heitto Suomi24-sivustolla. Sinulle neuvoksi: mene itseesi pohdiskelemaan näitä uusia teorioitasi, kenties keksit uuden sukupuolitaudin ja tartutat sen itseesi?

• jjj__

Se että preppertowwz ei saa poikaystävältään munaa vaikka kuinka vinkuu, ei tarkoita ettei nykynuoriso saa...

Ja tuo kuukautissepitys on taas perus 10w pojun sepittelyä.

Liian ilmiselvä trolli että tarttuisin

• tyttö 16

Ite oon -97 ja menkat alko 2vuotta sitten(14-15vuotiaana) Itel vielki sama tilanne ku sul. Menkat on epäsäännölliset, tosi harvoin säännölliset about kerran vuojes muutama kuukausi. Sitten mun menkat yleensä kestää kolme päivää. Ja usein jää kokonaan välistä. Syön ja elän terveellisesti ja olen nomipainoinen. Mutta olen onnellinen siitä että minulla menkat ei ole kipeät joskus tulee vähän ennen menkkojen alkamista huono olo mutta sitten ei mitää, nimittäin pelkäsin pienenä menkkojen alkamista sillä äitillä alkoi 18v ja oli tosi kivuliaat siskoillani alkoi 15-17 vuotiaana ja he olivat aina sen viikon pois koulusta kun ei pystynyt kipujen takia liikkumaan ja kokoajan tuli oksennusta . Se on kummallista että minulla ei ole kipuja suunnileen ollenkaan . Itsekkin mietin sitä onko tämä normaalia mutta en viitsi/jaksa mennä terkkarille tai gynolle puhuu ku kuitenkin epäilen että tämä on normaalia

• 13vee

Itellä alko menkat 12 vuotiaana, ovat siis olleet kohta kaksi vuotta (:
      Menkat voi tulla epäsäännöllisinä jopa vuoden verran, joten ei mitään paniikkia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6099
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5573
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3144
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2427
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2168
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2138
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1726
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1697
    Aihe