Se ei tule loppumaan ikinä

Metalismygod

Ikävä sanoa tämä, mutta maailma EI tule muuttumaan paljon paskaakaan paremmaksi. Turha edes toivoa tai valittaa käytöstavoista, kiusaaminen ja haukkuminen ei tule koskaan loppumaan. Never till the end of time. Ettekö te sitä huomaa?
Joten tässä maailmassa ei ole muuta mahollisuutta kuin kasvaa vahvaksi ja opetella puolustamaan itseään. Itseltänikin se kesti saatanan kauan mutta nyt on teräksinen kilpi tuossa edessä, tulkaa vain haukkumaan.

Kiusaajat haluavat kiusatulle pahan mielen, sehän on itsestäänselvää. Joten miksi pahoittaa mielensä? Ollaan nuoria vielä, elämä on edessä. Kasvattakaa se suojakuori niin elämä helpottuu. Älkää keskittykö itse kiusaamiseen, se on turhaa ja ei tule loppupeleissä vaikuttamaan paljoo paskaakaan tuliko se Pertti sanomaan jotakin pärstästäsi vai ei. Elämä on suuri taistelu, jonka lopuksi pääsee ansaitulle levolle. Itsemurha on tapa ahnehtia, haluta levon heti. Mutta kun eletään vaan kerran ei moiseen alennuta. Maapallo on taistelijoiden paikka. Sinäkin voit taistella. Mutta ensin sinun täytyy tehdä päätös, että pudotatko aseesi ja makaat mullan alla niin kauan kunnes tämä maailmankaikkeus "lopettaa toimintansa". Tai sitten nyökyttelet tälle kirjoitukselle, pidät aseen kädessä, kasvatat kovan kuoren ja nautit tästä ihmeestä, jonka jokin on onnistunut luomaan.

Aivan turhaa odottaa että kiusaaminen loppuu. Itse olen jo pelotellut kiusaajat tiehensä, tehkää tekin samoin. Itsepuolustuslajeja kun harrastaa niin ei paljoo ryppyillä. Varsinkin jos asenteesi on hyökkäävä ja itsevarma. Joten älkää odottako että jokin ihme tulee ja pelastaa sinut tuolta mitäänsanomattomalta haukkumiselta vaan tehkää kiusaajille selväksi että minuunha sä et purkaa surkeata itsetuntoasi. Älkää valittako ja murehtiko kiusaamista, vaan kasvattakaa se kuori. Joskus se on vaikeaa, mutta jatka silti. Vaikka mitä tapahtuu, jatka kuoren rakentamista.

Kuka on mukana? Suoli24:n armeija ei koskaan luovuta.

http://www.youtube.com/watch?v=u9NStVkSCuk

http://www.youtube.com/watch?v=C0St3GiK0a0

16

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karolin++

En minä halua mitään kuorta.

• Minä olen

Mä oon messis! Ja ei teidä heikkojen tarvii osallistuu.

• Karolin++

Jos ei halua tai tarvitse kuorta, niin onko silloin heikko?

• Minä olen
        Karolin++ kirjoitti:

Jos ei halua tai tarvitse kuorta, niin onko silloin heikko?

On, koska jos sulla ei ole minkäänlaista kuorta, niin olet heikko.
        Josset välitä, sinulla on jo valmiiksi kuori.

• Karolin++
        Minä olen kirjoitti:

On, koska jos sulla ei ole minkäänlaista kuorta, niin olet heikko.
        Josset välitä, sinulla on jo valmiiksi kuori.

Mitä tarkoitat kuorella?

• Sad but true

Tää on totta, ei tässä maailmassa muuten pärjää.
      Ei se tuu loppumaan ihmiset... Karu totuus.

• ...

Miten noista teineistä tuleekin nykyään niin heikkoja? Niillä on vain koppava naamari, jonka pitämiseen kuluu paljon energiaa. Sillä pyritään jo ennakolta estämään itseen kohdistuvat hyökkäykset, koska ei ne niitä kestä. Ne on murrettuja ihmisiä, jotka pyrkii vain selviytymään siten kuin heikot pelkuriraukat vain osaa (oijoi, miten vaikeaa, ihan itse keksii joka kerta). Jos menettää moraalinsa, niin mitä jää jäljelle? Siinä on oikeita häviäjiä. Mutta varmasti niiden vanhemmatkin on, joten mitä välii? Kikatetaan vaan ihan bimbona, niin sillä kaikki kuittaantuu.

• käytöstavat hukassa?

En tiedä, ymmärsinkö oikein, mutta käsittääkseni väitit, että kiusatuilla ei ole moraalia.

Jos väitit näin, niin olisi myös mukava kuulla, mihin tuon väitteesi perustat.

Se ei ainakaan ole moraalisesti oikein, että kiusataan jotakuta toista. Tämän taas pitäisi olla itsestäänselvyys meille jokaiselle.

En myöskään ymmärrä, minkä takia kiusattu tai kiusatun vanhemmat olisivat häviäjiä.

Häviäjiä taitavat olla pikemminkin kiusaajan vanhemmat, jotka eivät ole opettaneet omalle lapselleen, että toisia ei saa kiusata.

Mutta eihän se meidän kullannuppu ketään kiusaa...

Se on se tuttu virsi, kun näihin kiusaamistapauksiin yritetään puuttua.

• Metalismygod
        käytöstavat hukassa? kirjoitti:

En tiedä, ymmärsinkö oikein, mutta käsittääkseni väitit, että kiusatuilla ei ole moraalia.

Jos väitit näin, niin olisi myös mukava kuulla, mihin tuon väitteesi perustat.

Se ei ainakaan ole moraalisesti oikein, että kiusataan jotakuta toista. Tämän taas pitäisi olla itsestäänselvyys meille jokaiselle.

En myöskään ymmärrä, minkä takia kiusattu tai kiusatun vanhemmat olisivat häviäjiä.

Häviäjiä taitavat olla pikemminkin kiusaajan vanhemmat, jotka eivät ole opettaneet omalle lapselleen, että toisia ei saa kiusata.

Mutta eihän se meidän kullannuppu ketään kiusaa...

Se on se tuttu virsi, kun näihin kiusaamistapauksiin yritetään puuttua.

En tarkoittanut, että kiusaaminen olisi väärin. Sanonpahan vain että maailma on julma, eikä heikot, jotka tekevät itsemurhan, pärjää. Karu totuus.

• Voitin vai voitinko?

Meitsiki taisteli vastaan...
      Tarkalleen ottaen hakkasin kiusaajan keskel koulun käytävää, sen nenä ja muutama kylkiluu murtu.
      En saanu rikosrekisterii, mut joudun tonnin maksaa korvauksia ja mut erotettiin koulusta.
      Tää tapahtu noin 4 kuukaut sitte, sinne meni suurin osa kesätyö rahoista.
      Ja olin amiksessa vika vuos menossa.
      Nyt sit intti alkaa tammikuussa ja vähä pelottaa et mitä sen jälkeen.

• Metalismygod

Väkivalta ei ole ikinä oikea ratkaisu. Ymmärrän jos on kiusatttu pitkään, olen itsekkin meinannut tuon tehdä mutta päädyin siihen ratkaisuun että en mä hakkakkaan.

• korppi™

olipa mahtava puhe|¦ joten olen mukana

• Metalismygod
        korppi™ kirjoitti:

olipa mahtava puhe|¦ joten olen mukana

Kaikki on hyvin jos Korppi on messissä.

• gaiohöaegeihö

Ruumiit ei vittuile, joten väkivalta on ratkaisu, karu totuus. Kukkahattutädit kiistää väitteeni, vaikka se on täyttä faktaa.

• Ei sitä "kilpeä" tarvitse kasvattaa. Tuli minulle luonnostaan. Ei satu enää. Mutta kannattaa silti muistaa pari asiaa. En jaksa niitä selittää, joten katsokaa netistä Pink floydin musiikkielokuv The Wall. Hyvä mutta outo elokuva, jossa aiheena on oikeastaan juuri tällainen "kilpi" tai oikeammin "seinä" tai "muuri".

• Metalismygod

Ne joilla ei ole luonnostaan kilpeä niin voi kasvattaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4736
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2169
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      1773
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      184
      1732
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      167
      1557
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      281
      1401
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      201
      1242
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1169
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      206
      1158
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1104
    Aihe