Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kommentteja Preppertowwzille - Oodi Jumalalle

Preppertowwz esitti aikoinaan suoran aergumentin Jumalan olemattomuudesta. Olisi mukavaa jos hän vaikka joskus perustelisi väitettään jotenkin. Onko uskominen mielen epävakautta? Me sentään tiedämme, minne olemme menossa, eikä mielemme heittele tieteellisten teorioiden ja Raamatun välimaastossa niinkuin esim. ateisteilla. Tämä se mielestäni on mielen epävakautta ja ailahtelevaisuutta. En tarvitse uskoa jaksaakseni, vaan elääkseni.

Uskovien onnellisuus johtuu "Hengen sinetistä". Tämän sinetin saatuamme tajuamme, että olemme (todennäköisesti) matkalla taivaaseen. Kenen ylimielisen ja valehtelevan uskovan ihmisen olet tavannut? Minä olen ainakin tavannut yhden vihaisen ateistin, jolla "taitaa olla hiekkaa raemmaisessa muodossa vaginassaan".

Uskomisen tavoitteena ei ole tulla NYT onnelliseksi, vaan kuoleman jälkeen onnelliseksi. Kruunatun Kuninkaan tulo tulee täytenä yllätyksenä. Maailma olisi parempi paikka ilman uskontoinstituutioita, mutta ilman uskoa maailma olisi kadotuksen oma. Ihmiset voisivat olla vielä ilkeämpiä toisilleen, kuin mitä he (mahdollisesti) nyt ovat. Peruspyrkimys on nytkin hyvä, ei siinä mitään.

Uskovat ovat TAVALLAAN hippejä, mutta täytyy muistaa, että Kruunatun Kuninkaan saapuessa myös koko hippi-instituutio pyyhkäistään maan tasalle. Onko se ylimielisyyttä, jos me uskovat yritämme PELASTAA teitä muita Saatanalta ja tämän valheellisilta lupauksilta. Helvetillä pelottelu ei ole fundistouhua, vaan Raamattutouhua. Preppertowwzin kommenteissa näkyy lopun aikojen merkkejä: täydellistä piittaamattomuutta, uskovien mollaamista ja jatkuvaa selänkääntämistä totuudelliselle sanomalle, aivan niinkuin Eräällä Trotskilasisellakin.

Kehotan siis Teitä hyvät veljet, antamaan ruumiinne eläväksi Pyhän Hengen temppeliksi. Tämä on Teidän järjellinen jumalanpalveluksenne (lain. Raam.).

209

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ocean-

      No ainaki yks asia miks mien usko Jumalaan on se että ku mie kuolen, nii mie kuolen. Mien todellakhaa halua jatkaa elämääni sen jälkee missää muodossa.

      • Luitko viestini?


      • ocean-
        lomatoyt kirjoitti:

        Luitko viestini?

        Ai ton alotuksen vai? Jep, pari kohtaa saatto jää'ä pois, en oo oikei nukkunu parina yönä.


      • ocean- kirjoitti:

        Ai ton alotuksen vai? Jep, pari kohtaa saatto jää'ä pois, en oo oikei nukkunu parina yönä.

        Oletko silti ymmärtämätön? (Raam. lain.)


      • ocean-
        lomatoyt kirjoitti:

        Oletko silti ymmärtämätön? (Raam. lain.)

        Missä yhteyessä sie meinaat tota ymmärtämätöntä?


      • ocean- kirjoitti:

        Missä yhteyessä sie meinaat tota ymmärtämätöntä?

        Tarkoitan suhdettasi uskoon. Eli toisin sanoen:

        Vastais jo!


      • ocean-
        lomatoyt kirjoitti:

        Tarkoitan suhdettasi uskoon. Eli toisin sanoen:

        Vastais jo!

        En tiijä kelle sie oikein puhhut mutta vastaan silti, oon täydellisen ymmärtämätön.

        Mielestäni usko Jumalaan ei ole aitoa ellei omaa uskoaan ja Jumalaa epäile välillä. (tää on vaa tämmöne sivuhuomautus[en edelleekää usko]).


      • ocean- kirjoitti:

        En tiijä kelle sie oikein puhhut mutta vastaan silti, oon täydellisen ymmärtämätön.

        Mielestäni usko Jumalaan ei ole aitoa ellei omaa uskoaan ja Jumalaa epäile välillä. (tää on vaa tämmöne sivuhuomautus[en edelleekää usko]).

        Eikö usko juuri ole SILLOIN aitoa, kun luottaa vain yhteen Päämäärään? Antaisitko käytännön essun (esimerkin) näkökannastasi, koska se on mielenkiintoinen? Voit heitää (antaa) essun joko Jumalan tai ihmisen näkökulmasta.


      • ocean-
        lomatoyt kirjoitti:

        Eikö usko juuri ole SILLOIN aitoa, kun luottaa vain yhteen Päämäärään? Antaisitko käytännön essun (esimerkin) näkökannastasi, koska se on mielenkiintoinen? Voit heitää (antaa) essun joko Jumalan tai ihmisen näkökulmasta.

        En usko että epäilemätön usko on aitoa, sillä silloin mielestäni ihmine ei pohdi ja tunnustele asiaa samalla tavalla kuin epäillessään sitä.
        Kun epäilee asiaa pohtii eri kannoilta, kun taas täysin epäilemätömänä ei pohdi asiaa niin monelta kantilta.


      • ocean- kirjoitti:

        En usko että epäilemätön usko on aitoa, sillä silloin mielestäni ihmine ei pohdi ja tunnustele asiaa samalla tavalla kuin epäillessään sitä.
        Kun epäilee asiaa pohtii eri kannoilta, kun taas täysin epäilemätömänä ei pohdi asiaa niin monelta kantilta.

        Miksi asiaa pitäisi pohtia ja pyöritellä päässä?


      • ocean-
        lomatoyt kirjoitti:

        Miksi asiaa pitäisi pohtia ja pyöritellä päässä?

        Miksei? Ihminen muuttuu, kasvaa henkisesti lähes jatkuvasti, eiköhän silloin pidä myös pohtia asioita silloin tällöin.


      • ocean- kirjoitti:

        Miksei? Ihminen muuttuu, kasvaa henkisesti lähes jatkuvasti, eiköhän silloin pidä myös pohtia asioita silloin tällöin.

        Päteekö tämä myös uskoon? Jos pätee, niin miten?

        Näkökantasi on mielenkiintoinen.


      • ocean-
        lomatoyt kirjoitti:

        Päteekö tämä myös uskoon? Jos pätee, niin miten?

        Näkökantasi on mielenkiintoinen.

        Kyllä vain. Koska ihminen muuttuu, myös oma usko muuttuu sen myötä. Maailma muuttuu joten silloinhan Jumalankin on muututtava, kerran se on luonu ihmisen omaksi kuvakseen.


      • ocean- kirjoitti:

        Kyllä vain. Koska ihminen muuttuu, myös oma usko muuttuu sen myötä. Maailma muuttuu joten silloinhan Jumalankin on muututtava, kerran se on luonu ihmisen omaksi kuvakseen.

        Maailma muuttuu vain kahteen suuntaan: Joko Jumalaaan päin (Pyhän Hengen toiminta) tai Hänestä poispäin (sielunvihollisen toiminta). Jumala ja Jeesus Kristus pysyvät aina samana. Näinhän sanoo jo Raamattukin.


      • ocean-
        lomatoyt kirjoitti:

        Maailma muuttuu vain kahteen suuntaan: Joko Jumalaaan päin (Pyhän Hengen toiminta) tai Hänestä poispäin (sielunvihollisen toiminta). Jumala ja Jeesus Kristus pysyvät aina samana. Näinhän sanoo jo Raamattukin.

        Huoh. Kaikki on ailahtelevaista muru, oikeestaan kukhaan ei voi ees tietää onko tää maailma vaan joku uni todellisuus vai ollaanko keksittyjä kirjan henkilöitä. Ei oo mitään suuntaa kohti Jumalaa tai siitä pois päin. On miljoonia suuntia.

        Luulekko sie tosissas ettei Jumalaki muutu ku maailma ja ihmiset muuttuu?


      • ocean- kirjoitti:

        Huoh. Kaikki on ailahtelevaista muru, oikeestaan kukhaan ei voi ees tietää onko tää maailma vaan joku uni todellisuus vai ollaanko keksittyjä kirjan henkilöitä. Ei oo mitään suuntaa kohti Jumalaa tai siitä pois päin. On miljoonia suuntia.

        Luulekko sie tosissas ettei Jumalaki muutu ku maailma ja ihmiset muuttuu?

        Hyväksytkö nämä kohdat (totta vai tarua):

        1. Sana on Jumalasta niinkuin Poikakin ja he ovat yhtä.
        2. On olemassa Pyhä Henki, joka synnyttää uskon.
        3. On myös olemassa sielunvihollinen, joka synnyttää epäuskon.


      • ocean-
        lomatoyt kirjoitti:

        Hyväksytkö nämä kohdat (totta vai tarua):

        1. Sana on Jumalasta niinkuin Poikakin ja he ovat yhtä.
        2. On olemassa Pyhä Henki, joka synnyttää uskon.
        3. On myös olemassa sielunvihollinen, joka synnyttää epäuskon.

        1. En tajuu tätä kohtaa.
        2. Usko voi syntyä ilmam Pyhää henkeä, se voi tulla myös ihmisestä ittestään.
        3. Sielunvihollinen, heh. Epäusko on aika sama juttu ku kakone.


      • ocean- kirjoitti:

        1. En tajuu tätä kohtaa.
        2. Usko voi syntyä ilmam Pyhää henkeä, se voi tulla myös ihmisestä ittestään.
        3. Sielunvihollinen, heh. Epäusko on aika sama juttu ku kakone.

        Usko ei voi tulla ihmisestä itsestään, koska olemme syntisiä. Usko ei ole oma teko, vaan Jumalan teko. Sanan jumalallisuus tarkoittaa, että Raamatun sana pitää paikkansa. Muotoilisitko edellisen vastauksesi uudelleen, please?!


      • lomatoyt kirjoitti:

        Usko ei voi tulla ihmisestä itsestään, koska olemme syntisiä. Usko ei ole oma teko, vaan Jumalan teko. Sanan jumalallisuus tarkoittaa, että Raamatun sana pitää paikkansa. Muotoilisitko edellisen vastauksesi uudelleen, please?!

        Itseasiassa usko voi tulla ihmisesta itsestään. En ymmärrä miten se voisi tulla vain Jumalasta.

        Luulen että olet erehtynyt sanasta jumalallisuus. Mitä todisteita sinulla on Raamatun paikkaansa pitävyyteen?


      • ocean-- kirjoitti:

        Itseasiassa usko voi tulla ihmisesta itsestään. En ymmärrä miten se voisi tulla vain Jumalasta.

        Luulen että olet erehtynyt sanasta jumalallisuus. Mitä todisteita sinulla on Raamatun paikkaansa pitävyyteen?

        Ootas, kysytään ensin näin: Oletko lukenut Raamattua?


      • lomatoyt kirjoitti:

        Ootas, kysytään ensin näin: Oletko lukenut Raamattua?

        Hieman.


      • ocean-- kirjoitti:

        Hieman.

        Mikä on mielestäsi Raamatun ydinsanoma?


      • lomatoyt kirjoitti:

        Mikä on mielestäsi Raamatun ydinsanoma?

        Jaa a, niin tarkkaan en oo lukenu, mutta veikkaisin uskoa.


      • ocean-- kirjoitti:

        Jaa a, niin tarkkaan en oo lukenu, mutta veikkaisin uskoa.

        Mitä uskon ja Sanan suhteesta mielestäsi sanotaan?


      • lomatoyt kirjoitti:

        Mitä uskon ja Sanan suhteesta mielestäsi sanotaan?

        No en tiijä ku en oo lukenu nii tarkkaan.


      • ocean-- kirjoitti:

        No en tiijä ku en oo lukenu nii tarkkaan.

        Näkökantasi on kieltämättä hyvä, mutta onko Raamattu totta?


      • lomatoyt kirjoitti:

        Näkökantasi on kieltämättä hyvä, mutta onko Raamattu totta?

        Siinähän se onki kun asiaa ei voi todistaa täysin.


      • ocean-- kirjoitti:

        Siinähän se onki kun asiaa ei voi todistaa täysin.

        Mihin uskot? Ketä uskot?
        Edellinen viestisi oli täyttä asiaa.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Mihin uskot? Ketä uskot?
        Edellinen viestisi oli täyttä asiaa.

        Sanotaanko näin ympäri pyöreästi että uskon kuolemaan, koska ainoa asia josta olen täysin varma on että kaikki kuolevat joskus.

        "Ketä uskot?"-kysymykseen vastaamine on hankallaa, vaihan lakanat ja vastaan sitte.


      • ocean-- kirjoitti:

        Sanotaanko näin ympäri pyöreästi että uskon kuolemaan, koska ainoa asia josta olen täysin varma on että kaikki kuolevat joskus.

        "Ketä uskot?"-kysymykseen vastaamine on hankallaa, vaihan lakanat ja vastaan sitte.

        Kiinnostaisiko elämänmuutos?


      • lomatoyt kirjoitti:

        Kiinnostaisiko elämänmuutos?

        Uskon niitä joiden en usko valehtelevan juuri sillä hetkellä.

        Elämänmuutos=kääntyminen?


      • ocean-- kirjoitti:

        Uskon niitä joiden en usko valehtelevan juuri sillä hetkellä.

        Elämänmuutos=kääntyminen?

        Kokeile ihmeessä kääntymistä. Menit kehumaan Prepperiä Prepperin palstalle. Miksi näin?


      • lomatoyt kirjoitti:

        Kokeile ihmeessä kääntymistä. Menit kehumaan Prepperiä Prepperin palstalle. Miksi näin?

        Valitettavasti en usko että Jumalalla olisi mitään annettavaa minulle jos se heppu edes olisi olemassa.

        Syy miksi menin kehumaan preppertowwzia on se, että pidin hänen mielipiteestään. Olen samaa mieltä siitä mitä hän siellä kirjoitti.


      • ocean-- kirjoitti:

        Valitettavasti en usko että Jumalalla olisi mitään annettavaa minulle jos se heppu edes olisi olemassa.

        Syy miksi menin kehumaan preppertowwzia on se, että pidin hänen mielipiteestään. Olen samaa mieltä siitä mitä hän siellä kirjoitti.

        Osaatko puhua italiaa?


      • lomatoyt kirjoitti:

        Osaatko puhua italiaa?

        En, miten se liittyy mihinkää?


      • ocean-- kirjoitti:

        En, miten se liittyy mihinkää?

        Voit saada kielilläpuhumisihmeen.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Voit saada kielilläpuhumisihmeen.

        Eipä mua ihmeet kiinnosta nii että tahtosin puhua kielillä, enkä mie sitä paitti usko sellasee.


      • ocean-- kirjoitti:

        Eipä mua ihmeet kiinnosta nii että tahtosin puhua kielillä, enkä mie sitä paitti usko sellasee.

        Osaatko ennustaa huomisen säätä katsomatta sääkarttoja- tai -tiedotuksia?


      • lomatoyt kirjoitti:

        Osaatko ennustaa huomisen säätä katsomatta sääkarttoja- tai -tiedotuksia?

        Vähän joo.


      • ocean-- kirjoitti:

        Vähän joo.

        No, mites on Ulla: Sataako huomenna?


      • lomatoyt kirjoitti:

        No, mites on Ulla: Sataako huomenna?

        Mikä ihmeen Ulla? Aika mahollista että joo.


      • ocean-- kirjoitti:

        Mikä ihmeen Ulla? Aika mahollista että joo.

        Miten Ulla, jos minulla olisi kuumetta, niin voisitko parantaa minut.
        "Uööa" on lempinimesi.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Miten Ulla, jos minulla olisi kuumetta, niin voisitko parantaa minut.
        "Uööa" on lempinimesi.

        En, mie sanosin vaa: "Ny sie perkele pysyt siellä pedissä etkä viisastele poika yhtää!"


      • ocean-- kirjoitti:

        En, mie sanosin vaa: "Ny sie perkele pysyt siellä pedissä etkä viisastele poika yhtää!"

        Ulla on nyt hiukka julma...


      • lomatoyt kirjoitti:

        Ulla on nyt hiukka julma...

        Luulet vaa.


      • ocean-- kirjoitti:

        Luulet vaa.

        Mitä meinaat?


      • lomatoyt kirjoitti:

        Mitä meinaat?

        Enpä oikeestaan mittään. Et siet voi oikeesti määritellä oonko mie ny julma vai en, ku siet tunne mua. Mut jos se susta oli julmaa, nii sitte oli.


      • ocean-- kirjoitti:

        Enpä oikeestaan mittään. Et siet voi oikeesti määritellä oonko mie ny julma vai en, ku siet tunne mua. Mut jos se susta oli julmaa, nii sitte oli.

        Olet mukava silloin, kun nukut.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Olet mukava silloin, kun nukut.

        Kyllä mie tiijän etten mie mikhää hyvä tyyppi oo.


      • ocean-- kirjoitti:

        Kyllä mie tiijän etten mie mikhää hyvä tyyppi oo.

        Älä mollaa itseäsi.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Älä mollaa itseäsi.

        Miksen muka? Jos mie ny tiijän että mie oon törkiä ja kusipäinen nii sillo mie oon, sen verra monesti tullu huomattua se.


      • ocean-- kirjoitti:

        Miksen muka? Jos mie ny tiijän että mie oon törkiä ja kusipäinen nii sillo mie oon, sen verra monesti tullu huomattua se.

        Missä tilanteissa sitten?


      • lomatoyt kirjoitti:

        Missä tilanteissa sitten?

        Vähän kaikenlaisissa.


      • ocean-- kirjoitti:

        Vähän kaikenlaisissa.

        Essu, kiitos.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Essu, kiitos.

        Mie törkeilen s24:ssä paljon, irl en yhtä paljon, mutta törkeilen kuites. Mie tunnen itteni.


      • ocean-- kirjoitti:

        Mie törkeilen s24:ssä paljon, irl en yhtä paljon, mutta törkeilen kuites. Mie tunnen itteni.

        Kuulitko jo uutisen?


      • lomatoyt kirjoitti:

        Kuulitko jo uutisen?

        Riippuu uutisesta.


      • ocean-- kirjoitti:

        Riippuu uutisesta.

        Olen trolli.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Olen trolli.

        Hmmmm, jep, mitä siitä?


    • miksi itsestään selvyyksiä pitäisi perustella?

      • Perustelisitko huvin vuoksi vaikka NYT nämä "itsestäänselvyydet"?


      • lomatoyt kirjoitti:

        Perustelisitko huvin vuoksi vaikka NYT nämä "itsestäänselvyydet"?

        miksi alentuisin känäämään jonkun fanaattisen bimbon kanssa täusin turhasta ja tyhmästä asiasta?


      • preppertowwz kirjoitti:

        miksi alentuisin känäämään jonkun fanaattisen bimbon kanssa täusin turhasta ja tyhmästä asiasta?

        Vai onko kohtalosikin jo muuttunut sinulle turhaksi?


      • lomatoyt kirjoitti:

        Vai onko kohtalosikin jo muuttunut sinulle turhaksi?

        se on mielipidekysymys uskooko johonkin vai ei. jos haluat uskoa, niin usko. meitä muita se ei kiinnosta. minä en usko, sen ei pitäisi sinua liikkuttaa.


      • preppertowwz kirjoitti:

        se on mielipidekysymys uskooko johonkin vai ei. jos haluat uskoa, niin usko. meitä muita se ei kiinnosta. minä en usko, sen ei pitäisi sinua liikkuttaa.

        Se liikuttaa minua niin lujaa, että pääni menee pian sekaisin.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Se liikuttaa minua niin lujaa, että pääni menee pian sekaisin.

        "pääni menee pian sekaisin"
        Lienee mennyt jo...


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        "pääni menee pian sekaisin"
        Lienee mennyt jo...

        Se oli vertauskuva... verbaalinen sellainen.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Se oli vertauskuva... verbaalinen sellainen.

        ja paska sellainen....

        tai ei oikeestaan. täytyyhän sun olla sekasin ku tommoseen uskot ja siitä tuut tänne metelöimää


      • preppertowwz kirjoitti:

        ja paska sellainen....

        tai ei oikeestaan. täytyyhän sun olla sekasin ku tommoseen uskot ja siitä tuut tänne metelöimää

        Miten voit tietää yhtään mitään about my "mielenterveys"?


    • Eräs trotskilainen

      Miun mielestäni ihminen on kyllä tyhmä kuin saapas, jos ei koskaan ymmärrä kyseenalaistaa omaa näkökantaansa. Siullekin tekisi hyvää tutustua asioihin muoden ihmisten näkökulmasta, Toveri.


      Ja vielä täydellisesti aiheen sivusta: mie saan uuen luurin, koska vanha hajos. Pitää ensin vähän leikellä simkorttia, mutta eiköhän se siitä...

      • Eli siis, Jumala itsessään on Viisaus. Näin tiedät myös mitä tyhmyys on.


    • antikristus

      HAIL SATAN!

      • Tuo on väärä asenne.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Tuo on väärä asenne.

        perustele


      • preppertowwz kirjoitti:

        perustele

        Teidän jälkeenne.


      • antikristus
        lomatoyt kirjoitti:

        Teidän jälkeenne.

        HAIL SATAN!


      • antikristus kirjoitti:

        HAIL SATAN!

        Sinulla taitaa olla asenneongelma.


      • antikristus
        lomatoyt kirjoitti:

        Sinulla taitaa olla asenneongelma.

        perustele väittämäsi. millä perusteella sinä olet oikeassa ja muut väärässä?

        HAIL SATAN!


      • antikristus kirjoitti:

        perustele väittämäsi. millä perusteella sinä olet oikeassa ja muut väärässä?

        HAIL SATAN!

        Siis , mitä siistiä on Hitlerissä?


      • lomatoyt kirjoitti:

        Siis , mitä siistiä on Hitlerissä?

        Miten tuo liittyi aiheeseen?


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Miten tuo liittyi aiheeseen?

        AntiKrissellä on hakaristi puvunliepeessä!


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Miten tuo liittyi aiheeseen?

        heti pelas natsikortin ku alkaa jäädä alakynteen.

        aika nolooo


      • preppertowwz kirjoitti:

        heti pelas natsikortin ku alkaa jäädä alakynteen.

        aika nolooo

        AntiKrissellä on hakaristi puvunliepeessä!


      • lomatoyt kirjoitti:

        AntiKrissellä on hakaristi puvunliepeessä!

        olkoot, mutta hän esitti hyvän kysymyksen. mikset vastaa?


      • preppertowwz kirjoitti:

        olkoot, mutta hän esitti hyvän kysymyksen. mikset vastaa?

        Olen vastannut tuohon kysymykseen jo aloituksessa. Etkö kuule Hengen ääntä, etkö näe luonnon kauneutta, etkö näe lopun merkkejä?


      • lomatoyt kirjoitti:

        Olen vastannut tuohon kysymykseen jo aloituksessa. Etkö kuule Hengen ääntä, etkö näe luonnon kauneutta, etkö näe lopun merkkejä?

        ei perkele sun kanssas. sulle ei pitäis antaa tietokonetta.

        tyyppi on ihan pihalla maailman menosta. (niinkuin muutkin uskovaiset)


      • preppertowwz kirjoitti:

        ei perkele sun kanssas. sulle ei pitäis antaa tietokonetta.

        tyyppi on ihan pihalla maailman menosta. (niinkuin muutkin uskovaiset)

        Kerrotko sitten, mitä sellaista maailmassa tapahtuu, josta minä en mitään tajua.

        Minulle ei tosiaan pitäisi antaa tietokonetta, mutta JOKU ANTOI, ETTEKÄ PÄÄSE MINUSTA EROON.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Olen vastannut tuohon kysymykseen jo aloituksessa. Etkö kuule Hengen ääntä, etkö näe luonnon kauneutta, etkö näe lopun merkkejä?

        Lopun merkit ja luonnon kauneus on myös ilman uskoa nähtäviä asioita. Nykyistä menoa ihmiskunta todellakin on tuhoutumassa, mutta Jumala ei voi tätä ratkaista, ei se että ihmiset uskoisivat, ei uskomattomuus, yhteiskunnan tuho ei nyt kyllä ole Jumalasta kiinni vaan meistä itestämme.


      • ocean-- kirjoitti:

        Lopun merkit ja luonnon kauneus on myös ilman uskoa nähtäviä asioita. Nykyistä menoa ihmiskunta todellakin on tuhoutumassa, mutta Jumala ei voi tätä ratkaista, ei se että ihmiset uskoisivat, ei uskomattomuus, yhteiskunnan tuho ei nyt kyllä ole Jumalasta kiinni vaan meistä itestämme.

        Juuri näin. Olen samaa mieltä kanssasi. PAITSI ETTÄ uskon Sanan paikkansapitävyyteen Taivaallisen Neuvoston edessä.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Juuri näin. Olen samaa mieltä kanssasi. PAITSI ETTÄ uskon Sanan paikkansapitävyyteen Taivaallisen Neuvoston edessä.

        Hmm, Sanaaki voi tulkita nii eritavoilla ystäväiseni.


      • ocean-- kirjoitti:

        Hmm, Sanaaki voi tulkita nii eritavoilla ystäväiseni.

        Mielipiteesi on kiinnostava. Millä tavoin sitä voi tulkita?


      • lomatoyt kirjoitti:

        Mielipiteesi on kiinnostava. Millä tavoin sitä voi tulkita?

        Koska ihmiset on erillaisia, mielipiteet, arvot ja uskomukset on siis erillaisia, tästä voimme päätellä että tulkinnatkin ovat erillaisia.


      • ocean-- kirjoitti:

        Koska ihmiset on erillaisia, mielipiteet, arvot ja uskomukset on siis erillaisia, tästä voimme päätellä että tulkinnatkin ovat erillaisia.

        Mutta eikö Raamattu (kirjan sisältö) pysy koko ajan samana? Näkökantasi on hyvin kiinnostava.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Mutta eikö Raamattu (kirjan sisältö) pysy koko ajan samana? Näkökantasi on hyvin kiinnostava.

        Lopettasikko ton "näkökantasi/mieleipiteesi on hyvin kiinnostava" jutun? Häirittee nimittäin.

        Pyssyy pyssyy, mutta ihmiset ei.


      • ocean-- kirjoitti:

        Lopettasikko ton "näkökantasi/mieleipiteesi on hyvin kiinnostava" jutun? Häirittee nimittäin.

        Pyssyy pyssyy, mutta ihmiset ei.

        Miten se muka häiritsee?

        Ketä uskot? Mihin uskot? Ajattelutapasi on huono.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Miten se muka häiritsee?

        Ketä uskot? Mihin uskot? Ajattelutapasi on huono.

        Vastaus ylempänä.


      • ocean-- kirjoitti:

        Vastaus ylempänä.

        Menit kehumaan Prepperiä Prepperin palstalle. Miksi näin?


      • lomatoyt kirjoitti:

        Menit kehumaan Prepperiä Prepperin palstalle. Miksi näin?

        ocean-- älä tuhlaa aikaasi tohon pelleen.

        se ei tajua elävästä elämästä yhtään mitään. eikä edes halua tajuta.


      • preppertowwz kirjoitti:

        ocean-- älä tuhlaa aikaasi tohon pelleen.

        se ei tajua elävästä elämästä yhtään mitään. eikä edes halua tajuta.

        Älä nyt sotke...


      • preppertowwz kirjoitti:

        ocean-- älä tuhlaa aikaasi tohon pelleen.

        se ei tajua elävästä elämästä yhtään mitään. eikä edes halua tajuta.

        Kultapieni, mie tiijän ettei se tahho tajuta mittään tai ees yritä kattoa asiaa meän näkökulmasta, kai sie näit kuin se yrittää jo kiertää aihetta tuolla ylempänä.


      • ocean-- kirjoitti:

        Kultapieni, mie tiijän ettei se tahho tajuta mittään tai ees yritä kattoa asiaa meän näkökulmasta, kai sie näit kuin se yrittää jo kiertää aihetta tuolla ylempänä.

        Missä "ylempänä"?


      • lomatoyt kirjoitti:

        Älä nyt sotke...

        Antaa toisen ny sotkia ku on jo sanonu asiansa.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Missä "ylempänä"?

        Mietippä sitä muru.


      • ocean-- kirjoitti:

        Mietippä sitä muru.

        Hei, et jätä mua pulaan. Oikeesti, MISSÄ?


      • lomatoyt kirjoitti:

        Hei, et jätä mua pulaan. Oikeesti, MISSÄ?

        Mitä jos jätänki?


      • ocean-- kirjoitti:

        Mitä jos jätänki?

        Mä en löydä. Oikeesti!


      • lomatoyt kirjoitti:

        Mä en löydä. Oikeesti!

        Siet vastannu kysymykseen.


      • ocean-- kirjoitti:

        Siet vastannu kysymykseen.

        APUA!


      • lomatoyt kirjoitti:

        APUA!

        Okei, okei, älä inise. Siel missä sie oot ruvennnu mua Ullaks kuttuun.


      • ocean-- kirjoitti:

        Okei, okei, älä inise. Siel missä sie oot ruvennnu mua Ullaks kuttuun.

        Olin siinä kohdassa aivan oikeassa.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Olin siinä kohdassa aivan oikeassa.

        Missä kohassa muka?


      • ocean-- kirjoitti:

        Missä kohassa muka?

        Taidat olla väärässäää...


      • lomatoyt kirjoitti:

        Taidat olla väärässäää...

        Mistä nii?


      • ocean-- kirjoitti:

        Mistä nii?

        Ahhhhhhhh...Miten hyvältä väittelyvoitto tuntuukaan.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Ahhhhhhhh...Miten hyvältä väittelyvoitto tuntuukaan.

        Voisin sanoa että nyt kyllä sie oot väärässä. Sie oot ruvennu sivutaa aihetta aika pahasti, meinaa ylleensä tappiota, mutta jos sie aattelet voittanees nii mikä siinä, ei mulla kiinnosta kuka tässä on voittanu ja kuka hävinny.


      • ocean-- kirjoitti:

        Voisin sanoa että nyt kyllä sie oot väärässä. Sie oot ruvennu sivutaa aihetta aika pahasti, meinaa ylleensä tappiota, mutta jos sie aattelet voittanees nii mikä siinä, ei mulla kiinnosta kuka tässä on voittanu ja kuka hävinny.

        Sivuutin aihetta, koska ei sinun kaaliisi se olisi perinterisinkään keinoin mennyt. Eikä mennyt nytkään.


      • ocean-- kirjoitti:

        Voisin sanoa että nyt kyllä sie oot väärässä. Sie oot ruvennu sivutaa aihetta aika pahasti, meinaa ylleensä tappiota, mutta jos sie aattelet voittanees nii mikä siinä, ei mulla kiinnosta kuka tässä on voittanu ja kuka hävinny.

        huomaa kuinka lomatoyt ohittaa kaikki hänelle suunnatut kysymykset ja vaati muita perustelemaan. koska toisen kirjoittamaan on helppo takertua ja kommentoida.

        puheen aihe vaihtuu jatkuvasti. (koska lomatoytilta ajetaan nurkkaan)


        uskovaiset ovat hyviä puhujia, koska ovat narsisteja jotka haluavat hallita muita ihmisiä. sen takiahan kaikki uskonnot on perustettu. että saataisiin hallita ihmisiä.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Sivuutin aihetta, koska ei sinun kaaliisi se olisi perinterisinkään keinoin mennyt. Eikä mennyt nytkään.

        Ei tietenkää, jos mie oon sanonu että mien usko Jumalaan niin sillon mien usko.

        Mie hyväksyn sen että sie uskot, mutta sitä mien hyväksy että mua yritetään käännyttää.


      • preppertowwz kirjoitti:

        huomaa kuinka lomatoyt ohittaa kaikki hänelle suunnatut kysymykset ja vaati muita perustelemaan. koska toisen kirjoittamaan on helppo takertua ja kommentoida.

        puheen aihe vaihtuu jatkuvasti. (koska lomatoytilta ajetaan nurkkaan)


        uskovaiset ovat hyviä puhujia, koska ovat narsisteja jotka haluavat hallita muita ihmisiä. sen takiahan kaikki uskonnot on perustettu. että saataisiin hallita ihmisiä.

        Viimisestä kappaleesta en oo ihan sammaa mieltä. Ei kaikki uskovaiset oo narsisteja.


      • ocean-- kirjoitti:

        Viimisestä kappaleesta en oo ihan sammaa mieltä. Ei kaikki uskovaiset oo narsisteja.

        Olenko minä?

        PS: Keskustelun loppuosa oli pelkkää pelleilyä ja minä olen trolli.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Olenko minä?

        PS: Keskustelun loppuosa oli pelkkää pelleilyä ja minä olen trolli.

        Sitä voit kysyä itseltäsi.


      • ocean-- kirjoitti:

        Sitä voit kysyä itseltäsi.

        Olen siis trolli.


    • ei näköjään tiedetä

      Ei taideta taas tietää hakaristin alkuperäistä symboliarvoa. Se merkitsee esim. onnea, valoa.... ynnä muuta hyvää.

      • Ei se kristillisyyttä edusta. Se on tärkeintä.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Ei se kristillisyyttä edusta. Se on tärkeintä.

        ei toi sunkaa hymiö kuva edusta kristillisyyttä eikä kyllä mitään muutakaan.


      • preppertowwz kirjoitti:

        ei toi sunkaa hymiö kuva edusta kristillisyyttä eikä kyllä mitään muutakaan.

        Pallukka ei sentään edusta suoranaista pahuutta toisin kuin hakaristi ja oman kuvasi salamat. Saatanahan aikanaan tulee "salaman lailla". Voit tarkistaa asian evankeliumeista.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Pallukka ei sentään edusta suoranaista pahuutta toisin kuin hakaristi ja oman kuvasi salamat. Saatanahan aikanaan tulee "salaman lailla". Voit tarkistaa asian evankeliumeista.

        miksi sitten kristinuskon symboli on antiikkinen kidutusväline?

        kiduttaminen on kyllä suoranaista pahuutta.


      • Eräs trotskilainen

        Mutta musta hakaristi valkoisen ympyrän keskellä punaisella pohjalla on natsismin tunnus.


      • preppertowwz kirjoitti:

        miksi sitten kristinuskon symboli on antiikkinen kidutusväline?

        kiduttaminen on kyllä suoranaista pahuutta.

        Jeesus kuoli Golgatan ristillä syntiemme sovitukseksi, jotta saisimme iankaikkisen elämän.


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Mutta musta hakaristi valkoisen ympyrän keskellä punaisella pohjalla on natsismin tunnus.

        daa?


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Mutta musta hakaristi valkoisen ympyrän keskellä punaisella pohjalla on natsismin tunnus.

        Sillä lipulla on kyllä todellinen asenneongelma.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Sillä lipulla on kyllä todellinen asenneongelma.

        sinulla on asenne-, ja aivovamma.


      • preppertowwz kirjoitti:

        sinulla on asenne-, ja aivovamma.

        Perustelut?


      • lomatoyt kirjoitti:

        Jeesus kuoli Golgatan ristillä syntiemme sovitukseksi, jotta saisimme iankaikkisen elämän.

        Kuka muka oikeesti tahtoo ellää ikusesti ku voi saa'a lopullisen rauhan kuoltuaan?


      • lomatoyt kirjoitti:

        Perustelut?

        vitun tyhmä kysymys. mene itseesi ja mieti asiaa


      • preppertowwz kirjoitti:

        vitun tyhmä kysymys. mene itseesi ja mieti asiaa

        Missä olet väitellyt tohtoriksi, kun osaat antaa diagnooseja?


      • ocean-- kirjoitti:

        Kuka muka oikeesti tahtoo ellää ikusesti ku voi saa'a lopullisen rauhan kuoltuaan?

        Tässä asiassa ei kysytty ihmisten mielipidettä. Pointtisi oli kuitenkin hyvä.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Missä olet väitellyt tohtoriksi, kun osaat antaa diagnooseja?

        HAIL SATAN!


      • preppertowwz kirjoitti:

        HAIL SATAN!

        Älä huuda korvaan, kuulo menee.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Tässä asiassa ei kysytty ihmisten mielipidettä. Pointtisi oli kuitenkin hyvä.

        Voin silti sanoa oman mielipiteeni vaikkei sitä olisikhaa kysytty.


      • ocean-- kirjoitti:

        Voin silti sanoa oman mielipiteeni vaikkei sitä olisikhaa kysytty.

        Sielunvihollinen siis... on sinussa. Näkökantasi kertoo pienestä epävarmuudesta.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Sielunvihollinen siis... on sinussa. Näkökantasi kertoo pienestä epävarmuudesta.

        Epävarmuudesta mihin? Ja perustelisitko tuon että sielunvihollinen on minussa.


      • ocean-- kirjoitti:

        Epävarmuudesta mihin? Ja perustelisitko tuon että sielunvihollinen on minussa.

        Juuri näin! Kerrankin hogasit hogaamisen hetkellä.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Juuri näin! Kerrankin hogasit hogaamisen hetkellä.

        Pyytäisin selvennystä. Et vastannut kysymykseeni, etkä perustellut vastausta.


      • ocean-- kirjoitti:

        Pyytäisin selvennystä. Et vastannut kysymykseeni, etkä perustellut vastausta.

        Epäilys on sielunvihollisesta ja epäilystä on sinussa. Osaatko puhua italiaa?


      • lomatoyt kirjoitti:

        Epäilys on sielunvihollisesta ja epäilystä on sinussa. Osaatko puhua italiaa?

        Mitä tarkoitat kun sanot että epäilys on minussa?


      • ocean-- kirjoitti:

        Mitä tarkoitat kun sanot että epäilys on minussa?

        Painat jarruja Sanan oikean ymmärtämisen edessä.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Painat jarruja Sanan oikean ymmärtämisen edessä.

        Mitä sitte, mulla on oikeus uskoa mihin tahansa ja mulla on mielipiteeni, ei mun tartte uskoa jos sie tai joku muu uskoo.


      • ocean-- kirjoitti:

        Mitä sitte, mulla on oikeus uskoa mihin tahansa ja mulla on mielipiteeni, ei mun tartte uskoa jos sie tai joku muu uskoo.

        Aikanaan rukouksessa koin, että Henki otti minut voimakkaasti valtaansa.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Aikanaan rukouksessa koin, että Henki otti minut voimakkaasti valtaansa.

        Sehän kiva.


      • ocean-- kirjoitti:

        Sehän kiva.

        Ja arvaa mitä...


      • lomatoyt kirjoitti:

        Ja arvaa mitä...

        Ehkä en kuiteskaa kun en mikhää ennustaja tai selvännäkijä oo.


      • ocean-- kirjoitti:

        Ehkä en kuiteskaa kun en mikhää ennustaja tai selvännäkijä oo.

        Etkö?


      • lomatoyt kirjoitti:

        Etkö?

        En.


      • ocean-- kirjoitti:

        En.

        Perustelut?


      • lomatoyt kirjoitti:

        Perustelut?

        Satunpa ny tuntee itteni sen verran hyvin, että tietäsin kyl jos oisin ennustaja tai selvännäkijä.


      • ocean-- kirjoitti:

        Satunpa ny tuntee itteni sen verran hyvin, että tietäsin kyl jos oisin ennustaja tai selvännäkijä.

        Allright. Osaatko tulkata?


      • lomatoyt kirjoitti:

        Allright. Osaatko tulkata?

        Nyt meni korvien ohi nii että ujels vaa.


      • ocean-- kirjoitti:

        Nyt meni korvien ohi nii että ujels vaa.

        OSAATKO TULKATA?


      • lomatoyt kirjoitti:

        OSAATKO TULKATA?

        Mitä pitäs tulkata?


      • ocean-- kirjoitti:

        Mitä pitäs tulkata?

        Suomi to portugal


      • lomatoyt kirjoitti:

        Suomi to portugal

        En ossaa portugalia.


      • ocean-- kirjoitti:

        En ossaa portugalia.

        Hengen myötä voit myös ymmärtää ja kääntää muiden käyttämiä kieliä. Olet siis kielten selittäjä.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Hengen myötä voit myös ymmärtää ja kääntää muiden käyttämiä kieliä. Olet siis kielten selittäjä.

        Elä luulekkaa. Mien tommosseen usko ja sillä selevä.


      • ocean-- kirjoitti:

        Elä luulekkaa. Mien tommosseen usko ja sillä selevä.

        Tuo oli tahditonta...


      • lomatoyt kirjoitti:

        Tuo oli tahditonta...

        Ehkä vähän. Mie oon monesti sanonu etten mie usko. MIe oon jo kerran myös sanonu ettei mulla kielilläpuhumiset kiinnosta.


      • ocean-- kirjoitti:

        Ehkä vähän. Mie oon monesti sanonu etten mie usko. MIe oon jo kerran myös sanonu ettei mulla kielilläpuhumiset kiinnosta.

        Eli siis tämä keskustelun loppuosa oli vain pelleilyä ja minä olen trolli.

        Amen


    • Silloin kun hakaristi ei ole kärjellään (valkosen ympyrän sisällä ja punasella taustalla) se kyllä merkitsee rauhaa jossain Intiassa. Hitler sitten sovelsi sitä omiin tarkoituksiinsa... http://fi.wikipedia.org/wiki/Hakaristi

      lomatyot// Ettet vain olisi jotain sukua Päivi Räsäselle?

      • Tästä kurpitsasta pitäisi kovertaa sellainen halloween-lyhty.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Tästä kurpitsasta pitäisi kovertaa sellainen halloween-lyhty.

        Ei tarvi kovertaa, jos et ole vielä huomannut, pääni on jo valmiiksi tyhjä...


      • lomatoyt kirjoitti:

        Tästä kurpitsasta pitäisi kovertaa sellainen halloween-lyhty.

        Mitenpä tyhjää koverrat?


      • kurpizza kirjoitti:

        Mitenpä tyhjää koverrat?

        Sinut täytyisi pilkkoa ja säilöä. Sitten sinusta tehdään kurpitsakeittoa.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Sinut täytyisi pilkkoa ja säilöä. Sitten sinusta tehdään kurpitsakeittoa.

        Miks sie tahhot syyän sen?


      • lomatoyt kirjoitti:

        Sinut täytyisi pilkkoa ja säilöä. Sitten sinusta tehdään kurpitsakeittoa.

        Ja Pikku-myy voisi muuttaa tyhjäksi jääneeseen kuoreen?

        Et vieläkään vastannut kysymykseeni.


      • kurpizza kirjoitti:

        Ja Pikku-myy voisi muuttaa tyhjäksi jääneeseen kuoreen?

        Et vieläkään vastannut kysymykseeni.

        Ei, kyllä Muumipeikko mahtuu paremmin.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Ei, kyllä Muumipeikko mahtuu paremmin.

        päivi räsäsen äpärä- lapsi on saanut katsoa syntisiä muumeja! mitäihmettä


      • preppertowwz kirjoitti:

        päivi räsäsen äpärä- lapsi on saanut katsoa syntisiä muumeja! mitäihmettä

        Transformers on kyllä kaikkéin paras sarja.


      • HeKeKee
        lomatoyt kirjoitti:

        Ei, kyllä Muumipeikko mahtuu paremmin.

        Taidan olla ainoa joka on lomatoytin kanssa samaa mieltä....


      • lomatoyt kirjoitti:

        Ei, kyllä Muumipeikko mahtuu paremmin.

        Mulla on kyllä ihan normaalin kokoinen pää... Ja miksi ihmeessä haluat tehdä kurpitsakeittoa? Taidat olla joku Räsäsen ja Muumimamman sekotus...


      • HeKeKee kirjoitti:

        Taidan olla ainoa joka on lomatoytin kanssa samaa mieltä....

        Hei, mutta sitten tulet taistoon mukaan.


      • kurpizza kirjoitti:

        Mulla on kyllä ihan normaalin kokoinen pää... Ja miksi ihmeessä haluat tehdä kurpitsakeittoa? Taidat olla joku Räsäsen ja Muumimamman sekotus...

        Taidan tosiaan olla?!


    • Eli muumipeikko on velipuolesi...

      • En ole tehnyt sen laajempaa sukututkimusta, mutta luultavasti.


      • lomatoyt kirjoitti:

        En ole tehnyt sen laajempaa sukututkimusta, mutta luultavasti.

        Tämä tuli selväksi. Mutta miksi haluat tehdä minusta keittoa?


      • kurpizza kirjoitti:

        Tämä tuli selväksi. Mutta miksi haluat tehdä minusta keittoa?

        Maistut hyvälle. Paremmalle kuin Eräs Trotskilainen.


      • lomatoyt kirjoitti:

        Maistut hyvälle. Paremmalle kuin Eräs Trotskilainen.

        Erittäin huolestuttavaa.
        En ole kyllä ikinä syönyt kurpitsaa....


      • kurpizza kirjoitti:

        Erittäin huolestuttavaa.
        En ole kyllä ikinä syönyt kurpitsaa....

        Herää kysymys, mistä se tietää miltä tet maistutta? kröhm....


      • kurpizza kirjoitti:

        Erittäin huolestuttavaa.
        En ole kyllä ikinä syönyt kurpitsaa....

        Maista, maista, yummu, yummu


    • ocean// Mietin samaa... Meillä kyllä pidetään ovet lukossa....

      • Tällaista huumorintajottomuutta en ole koskaan nähnyt.


      • Onko ne ovet sitten normaalisti auki, vai?


    • lomaoyt sun pitää vaan hyväksyä ettei jumalaa tai muuta yliluonnolista ole, kuoleman jälkeistä elämää ei ole, raamattu on vain kirja muiden joukossa, ja tuomiopäivää ei tule.

      deal with it.

      • HeKeKee

        Preppertowwz, sun pitää vaan hyväksyä että minä ja lomatoyt ollaan uskovaisia.


      • HeKeKee kirjoitti:

        Preppertowwz, sun pitää vaan hyväksyä että minä ja lomatoyt ollaan uskovaisia.

        Miten Preppertowwz perustelet?


      • HeKeKee kirjoitti:

        Preppertowwz, sun pitää vaan hyväksyä että minä ja lomatoyt ollaan uskovaisia.

        Nii, mutta lomatoytin pithää hyväksyä että me emmä usko.


      • ocean-- kirjoitti:

        Nii, mutta lomatoytin pithää hyväksyä että me emmä usko.

        Helvettiin meet ja lujaa!


      • preppertowwz
        lomatoyt kirjoitti:

        Miten Preppertowwz perustelet?

        lomatyot, ehkä sun kannattaisi aloittaa uusi keskustelu jossa perustelet kaiken, että miksi pitäisi uskoa. miksi raamattu olisi totta, mikä todistaa jumalan olemassa olon?

        tää keskustelu alkaa olla täynnä jo...


      • ocean-- kirjoitti:

        Nii, mutta lomatoytin pithää hyväksyä että me emmä usko.

        Eli siis tämä keskustelun loppuosa oli vain pelleilyä ja minä olen trolli.

        Amen


      • preppertowwz kirjoitti:

        lomatyot, ehkä sun kannattaisi aloittaa uusi keskustelu jossa perustelet kaiken, että miksi pitäisi uskoa. miksi raamattu olisi totta, mikä todistaa jumalan olemassa olon?

        tää keskustelu alkaa olla täynnä jo...

        Eli siis tämä keskustelun loppuosa oli vain pelleilyä ja minä olen trolli.

        Amen


      • lomatoyt kirjoitti:

        Helvettiin meet ja lujaa!

        Ei, mien mee mihinkää, mie kuolen.


      • ocean-- kirjoitti:

        Ei, mien mee mihinkää, mie kuolen.

        Eli siis tämä keskustelun loppuosa oli vain pelleilyä ja minä olen trolli.

        Amen


      • antikristus
        lomatoyt kirjoitti:

        Eli siis tämä keskustelun loppuosa oli vain pelleilyä ja minä olen trolli.

        Amen

        tervetuloa helvettiin lomatoyt!

        tervetuloa helvettiin joka ikinen! täyttäkää lasinne!

        ilmiliekiessä palaa ihmisen pää ja kyynelvirta leviää
        Olen majakkasi syntien merillä, kädet verillä vedän laivasi satamaan,
        ja sen sytytän palamaan!

        Jos elämän suola ei janota, se tequilalla alas huuhdotaan
        Kun silmäsi on kiinni viimeistä kertaa, minäkin uskallan korahtaa
        Kuoleman porteilta ohjaan jumalat, kynnysmatoiksi manalaan
        Ja siellä saunassa saatanan temppelin, me kaikki sikaria poltetaan!

        Kallo murtuu, kieli turtuu, emäntä suuttuu, mieli muuttuu
        Sydän hajoaa, pää lahoaa, vatsa vääntyy, ja ihminen kääntyy
        Virtaa viini, ovi on kiinni, porttola palaa, emännät halaa
        Kiinni pitelee, vasaralla hivelee, veri roiskuu, ja viha poistuu.

        HAIL SATAN!


      • antikristus kirjoitti:

        tervetuloa helvettiin lomatoyt!

        tervetuloa helvettiin joka ikinen! täyttäkää lasinne!

        ilmiliekiessä palaa ihmisen pää ja kyynelvirta leviää
        Olen majakkasi syntien merillä, kädet verillä vedän laivasi satamaan,
        ja sen sytytän palamaan!

        Jos elämän suola ei janota, se tequilalla alas huuhdotaan
        Kun silmäsi on kiinni viimeistä kertaa, minäkin uskallan korahtaa
        Kuoleman porteilta ohjaan jumalat, kynnysmatoiksi manalaan
        Ja siellä saunassa saatanan temppelin, me kaikki sikaria poltetaan!

        Kallo murtuu, kieli turtuu, emäntä suuttuu, mieli muuttuu
        Sydän hajoaa, pää lahoaa, vatsa vääntyy, ja ihminen kääntyy
        Virtaa viini, ovi on kiinni, porttola palaa, emännät halaa
        Kiinni pitelee, vasaralla hivelee, veri roiskuu, ja viha poistuu.

        HAIL SATAN!

        Olipa positiivista.


      • antikristus
        lomatoyt kirjoitti:

        Olipa positiivista.

        miksi elää tylsä elämä maanpäällä palvoen jotain jumalaa joka kieltää kaiken kivan? ja jatkaa sitä tylsää siveellisyyttä taivaassa? kun parempaa olisi tarjolla?

        saatana ei tuomitse niinkuin jumala, saatana hyväksyy sinut semmoisena paskiaisena kuin olet. ei haittaa vaikka olisit juonut viinaa ja hakannut jonkun ruman huoran kun se vaati älytöntä palkkaa huonosta suihinotosta.

        bailaa, rällää, juo, tappele, syö, pidä hauskaa, kuole, jatka hauskan pitoa ikuisesti.

        eikö yhtään houkuta?


    • Uskovien ei tarvi perustella uskoaan.
      Ateistien ei tarvitse perustella sitä, etteivät he usko mihinkään (uskontoon siis).

      Uskominen on kaikille vapaaehtoista. Ei siinä kannata millään helvetillä pelottelemaan tai alkaa haukkumaan uskovia "hihhuleiksi", jos toinen sattuu olemaan erimieltä kuin sinä....

      • Trololololollololollolooo...


      • Ei nii. Asiasta keskusteleminen ja perusteleminen vain auttaa ymmärtämään vastapuolta.


      • ocean-- kirjoitti:

        Ei nii. Asiasta keskusteleminen ja perusteleminen vain auttaa ymmärtämään vastapuolta.

        Niin. Onhan se asia niinkin...


    • Kekkosen reinkarnaat

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe