Mikä ihme 40+ naisissa on etteivät voi hyväksyä sitä tosiasiaa

Nicce45v

että täysipäinen mies jolla on kaikki hyvin, työ, harrastukset, kaverit, oma fysiikka, ei todellakaan jaksa kiinnostua isoäiti-ikäisistä, yli nelikymppisistä naisista?

Tietysti muutamia poikkeusyksilöitäkin saattaa löytyä mutta miksi kuluttaa elämänsä mummon kanssa jos vetreämpää ja reippaampaa on tarjolla?

Vanha ihminen tekee sinustakin vanhan, siis miksi lähteä mummojen kelkkaan?

Naisille tuntuu vaan olevan niin vaikeaa hyväksyä se tosiasia että jossain vaiheessa se onkin mies joka valitsee ja teke pättöksen, ei nainen.

76

1901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+5

      Luuletko,että nuoret naiset pitävät 45-vuotiasta isoisän ikäistä miestä vetävänä? Ainahan sellaisiakin nuoria naisia löytyy,jotka vanhan miehen matkaan lähtevät. Kun itse olin nuori,en ikälopuista miehistä ollut kiinnostunut.

      • 41v nainen

        Niinpä. Jos joku yli 15v nuorempi tyttis on jollain vanhalla kupella niin eiköhän siinä ole herran lompsa joka eniten kiinnostaa.

        Ei tulisi mieleenkään alkaa olemaan minkään 60v miehen kanssa. Eli yhtä lailla ihmettelen 20v tyttöjä jotka alkavat jonkun nelikymppisen kanssa olemaan.

        Toki ihmiset vanhenevat eri tahtia, toinen nelikymppinen voi olla paljon simpsakampi kuin joku kaksvitonen mutta ikä on silti ikä vaikka voissa paistaisi.


      • Voi olla ongelmakin
        41v nainen kirjoitti:

        Niinpä. Jos joku yli 15v nuorempi tyttis on jollain vanhalla kupella niin eiköhän siinä ole herran lompsa joka eniten kiinnostaa.

        Ei tulisi mieleenkään alkaa olemaan minkään 60v miehen kanssa. Eli yhtä lailla ihmettelen 20v tyttöjä jotka alkavat jonkun nelikymppisen kanssa olemaan.

        Toki ihmiset vanhenevat eri tahtia, toinen nelikymppinen voi olla paljon simpsakampi kuin joku kaksvitonen mutta ikä on silti ikä vaikka voissa paistaisi.

        Onhan niitäkin, joilla on joku isäkompleksi. Yksi entinen työkaverini oli sellainen, isä kuollut kun hän oli vasta pieni. Oli isänsä ikäisten miesten kanssa ja ihan tietoinen syystä miksi niin teki, haki isähahmoa ja turvallisuuden tunnetta. Tosin ei se tahtonut toimia pitkän päälle, niissä tapauksissa se oli tämä tyttö joka jätettiin, miehet ei halunnut lasta vaan naisen.
        No jokatapauksessa, ongelmistahan siinä oli kyse, jotka olisi ollut parempi hoitaa psykologin tms luona.


    • niin sitä pitää!

      No, se on hyvä, että ap tietää mitä haluaa. Ja se on varmaan mieltä kohentavaa, kun nuoret pimatsut hyppii kimpussa. Kunhan muistat pitää sen lompakon esillä tarpeeksi usein, niin saatat saada itelles oikein tiukan vakipanonkin.
      Ja aattele, elämänkokemuksellasi pääset vielä pätemäänkin nuoren naisen silmissä, ai että kun mä oisin sä! :D

      • mirjaana

        Hei..kyllä on yksinäistä. kiva et te ootte täällä.


    • ukonkääkkä, yök

      Jees, mä muistan ollessani n,20-35-vuotias, niin voi vitjat kun tuollaiset vanhat ukonkäkkänät yrittivät helmoihin. Ihan väkisellä. Vähänkö puistatti. Hyi!
      Noh, sain sentään muutamia hienoja illallisia jos en muuta halunnut enkä ottanutkaan.

      Onneksi löysin ikäiseni miehen , jonka kanssa menin naimisiin ja perustin perheen.

      Pistäpä korvan taakse tämäkin.

    • Nicce45v

      Ihmeellsitä katkeruutta, ikäänkuin se on teiltä pois jos minun kumppanini on kolmekymppinen?

      Yllättäen siihen ei syynä edes ole raha, vaikka osalle vastaajista tuo nousi esiin. Sopii vain arvella miksi?

      Biologinen tosiasia on että mies vanhenee fyysisesti hitaammin, varsinkin hyvillä geeneillä varustettu ja aktiivisesti liikkuva.

      Naisen tunnusmerkkeinä, siis hedelmällisen naisen, olevat vain katoavat iän myötä. Hedelmällisyys on terveyttä, miksei siis me olla yhdessä?

      • Likka28

        Hieman olisin eri mieltä tuosta miesten hitaammasta vanhenemisesta. Harva suomalainen mies saa pitää tukkaansa - tuskin herra Niccekään. Ja kyllä se nelivitosen kroppa jää veltommaksi kakkoseksi kuin trimmin kaksi-kolmekymppisen vaikka kuinka yrittäis väittää olevansa hyvässä kunnossa. Nahka roikkuu silti. Ja nuoremmat miehet jaksaa paremmin myös muualla kuin treenisalilla ;-)


      • Nicce45
        Likka28 kirjoitti:

        Hieman olisin eri mieltä tuosta miesten hitaammasta vanhenemisesta. Harva suomalainen mies saa pitää tukkaansa - tuskin herra Niccekään. Ja kyllä se nelivitosen kroppa jää veltommaksi kakkoseksi kuin trimmin kaksi-kolmekymppisen vaikka kuinka yrittäis väittää olevansa hyvässä kunnossa. Nahka roikkuu silti. Ja nuoremmat miehet jaksaa paremmin myös muualla kuin treenisalilla ;-)

        " Ja kyllä se nelivitosen kroppa jää veltommaksi kakkoseksi kuin trimmin kaksi-kolmekymppisen vaikka kuinka yrittäis väittää olevansa hyvässä kunnossa. "

        Niin jää mutta miehillä rupsahdus ei ole niin dramaattinen kuin naisilla.
        Nelivitosella ei nahka roiku jos yhtään on itsestään hulta pitänyt.

        45 miehen on mahdollista vielä asvattaa lihasmassaa, naisilla osteoporoosi vaanii.

        Ymmärrän kyllä että kuoleman kohtaaminen kahdesti on karua.


      • ejhfkhkjwhk

        Mitäs meinaat tehdä muutaman vuoden kuluttua kun se nyt kolmikymppisesi kuitenkin rupeaa vääjäämättä muuttumaan nelikymppiseksi ;P ? Ja siittä kymmenen vuoden kuluttua viiskymppiseksi?


      • voi sääli tuollaista
        Nicce45 kirjoitti:

        " Ja kyllä se nelivitosen kroppa jää veltommaksi kakkoseksi kuin trimmin kaksi-kolmekymppisen vaikka kuinka yrittäis väittää olevansa hyvässä kunnossa. "

        Niin jää mutta miehillä rupsahdus ei ole niin dramaattinen kuin naisilla.
        Nelivitosella ei nahka roiku jos yhtään on itsestään hulta pitänyt.

        45 miehen on mahdollista vielä asvattaa lihasmassaa, naisilla osteoporoosi vaanii.

        Ymmärrän kyllä että kuoleman kohtaaminen kahdesti on karua.

        Olen 43 vuotias nainen, takuulla timmimmässä kunnossa kuin moni nuorempi, mies tai nainen. 45-vuotiaalla ja 60 vuotiaallakin naisella on mahdollisuus saada lihasmassaa, osteoporoosi on luissa ei lihaksissa, eikä sitäkään kaikilla ole. Olet siis täysi luuseri joka ei tiedä mistään mitään, joten katsele niitä nuoria, tuskin sinua katselevat....Ja kyllä sinussa on vikaa ja paljon kun et tuolla iällä ole perhettä saanut.


    • nicce-paaka :(

      Niccellä ei taida olla asiat oikein hyvin.

      Puhut aloituksessa tosiasioiden hyväksymisestä. Oletko SInä hyväksynyt NE tosiasiat, jotka koskettavat myös sinua?

      Kuulostaa siltä kuin nelivitosen viimeisellä uhmalla yrität riepoa tällaisella aiheella. Luuletko sinä oikeasti, että kukaan, pikkupimpero tai kypsä nainen, haluaisi jakaa kanssasi elämää, jos tietäisi millainen ajatusmaailma sinulla on naiseudesta?
      Minusta vähän tuntuu, että sinulla on vaihdevuodet, kuule.

      • Nicce45

        Ymmärrän katkeruuden kun lakkaa olemasta miesten silmissä elossa.


    • EivieläMummo

      Kyllä siellä miesparka huutelee omiaan, suurin osa ikäisistäni (48 v) miehistä näyttää heti 10 vuotta vanhemmalta kuin minä. Johtunee elämäntyylistä, elintavoista. Tosiasia on, että kun ihminen pitää huolta itsestään ja geenit on kunnossa, voi näyttää ikäiseltään tai hiukan nuoremmalta. Ketään yli nelikymppistä en ole erehtynyt 3-kymppiseksi luulemaan (eikä kaverinikaan). Kyllä ikä alkaa näkyä kaikkien kasvoilla ja iholla, vaikka mitä tekisi. Kovasti tuollaisia parikymppisiä pojankoltiaisia tuntuu tällainen "vanharouva" kiinnostavan, tiedän kyllä tasan tarkkaan miksi, mutta kun itsellä ei noita pedofiilisiä tuntemuksia ole, jätän lapsoset rauhaan. Olen myös jutellut tyttäreni ja hänen kaveriensa kanssa (parikymppisiä), ja heitä ällöttää suuresti baareissa heiluvat yli nelikymppiset äijät, jotka kourivat näitä nuoria - millä oikeudella?? Eli kyllä se "vetovoima" on ihan korvien välissä vanhoilla miehillä. Ja ei, en ole mummo enkä vielä toivottavasti muutamaan vuoteen olekaan. En edes näytä mummolta - ikäiseni miehet väittävät että olen parikymppisen kunnossa. No, kyllä sen totuuden peilistä näen, en kuvittele liikoja :)

      • Nicce45

        Juu, luuserit omassa sarjassaan, tässä nyt ei ollutkaan kyse mätisäkkien ja ryhävalaiden ryskyttämsestä, vaan normaalista terveestä parisuhteesta.


    • Mies 40+

      "...tässä nyt ei ollutkaan kyse mätisäkkien ja ryhävalaiden ryskyttämsestä,.."

      Nicce hei, mitä haluat tuolla nimittelyllä kertoa sinusta itsestäsi?

    • Jos yli nelikymppinen nainen on sinun mielestäsi isoäidin ikäinen, niin ehkä sen ikäiset naiset haahuilevat perääsi, koska sinäkin OIKEASTI näytät iso-isän näköiseltä.

    • Ahtaus ahdistaa

      Aloittaja kuulostaa niiltä mieähiltä, joilla iästä huolimatta korvain väliss' ei ole lähtenyt kasvamaan eikä kehittymään mitään. Ts. hän ei ole pitkän elämänsä aikana huomannut, että iällä ei parisuhteissa ole merkitystä, toiset tykkäävät äideistä, toiset tyttäristä, jotkut jopa mummoista. Vapaassa maassa kaikki saavat vapaasti toteuttaa sekä itseään että ikäänsä. - Mitä se on sinulta pois?

      Olen miltei 15 vuotta vanhempi kuin ahtaasti ajatteleva aloittaja. Mulla ei roiku eikä ole repsahtanut mikään paikka, ei myöskään aivot, jotka aloittajalla roikkuvat luultavasti haaruksissa ajatuksista päätellen. Tykkään nuoremmista, mutta sinunlaisesi kierrän kaukaa, koska ajatuksesi ovat vanhoja ja eltaantuneita, sinun kanssasi mieli ei nuorennu eikä kaunistu. Sillä se määrittelee ihmisen, mikä hänen henkinen sisältönsä on ja mihin se pystyy. Oikeasti.

    • jok_pvä_ilon_aihe

      Ap n kirjoituksesta kyllä huomaa, että hän on henkisesti epäkypsä, ja jopa kehittymätön. Kumppanin tai seuralaisen valinta on jokaisen omiin, yksilöllisiin mieltymyksiin perustuva. Noloa lukea aikuisen miehen kirjoittamana tällaista tekstiä. Kannattaa pitää ajatuksensa vain omana tietonaan, koska kerran ulosanti on noin noloa tasoa.

      PS Aika lailla näytät aliarvioivan mieleisiäsi 'nuorempia naisia'. Ei fiksu nainen kauan viitsi tyhmän miehen seurassa elämäänsä hukata. Tosin sinulle näyttää tärkeintä olevan 'lihan ikä', joten tämä kommenttini ei sinua mahdollisesti kosketa.

    • la<rö<vh<eur

      On henkisesti epäkypsää elää luulossa että "kun minä en pidä itseni ikäisistä niin onhan se selväää ettei muutkaan pidä"!
      Minun mieheni täyttää just kohta 50 ja itse 47 ja minun mieheni todellakin rakastaa minua ja haluaa ja pitää kuumana seksipakkauksena vaikka ns taviksia ollaankin.

    • 20 ja risat.

      On Nicceä siellä Suomessa. Mikään noita ei kiinnosta muu kun naisten mollaaminen. Varmaan kauhean näköinen roisto itse.
      Hyi.

    • Ukko46vee

      Kyllähän tässä iässä sais jo lähteä halutkin, kyvyt kun on jo mennyt kauan sitten.

    • n 47

      "miksi kuluttaa elämänsä mummon kanssa jos vetreämpää ja reippaampaa on tarjolla?"
      - En tiedä, mutta jos kutsut 40 naista mummoksi, on samalla tavalla mies 40 ukki. Siitä vaan, elä omaa elämääsi, valitse kumppaniksesi kenet haluat. En usko, että se meitä palstalaisia haittaa.


      "Naisille tuntuu vaan olevan niin vaikeaa hyväksyä se tosiasia että jossain vaiheessa se onkin mies joka valitsee ja teke pättöksen, ei nainen"
      - Ei mitään vaikeuksia mihinkään suuntaan. Ymmärtääkseni normaalissa suhteessa ei ole kyse mistään valinnasta. Yhdessäolo on yhteinen päätös.

      Herää vaan kysymys, miksi olet 40 palstalla, mene mieluummin tuonne 30 palstalle.

      Lopuksi vielä kiitokset kauniista sanoista, joilla kuvaat ikäisiäni naisia.

    • Elina 59

      Kyllä se on raha , joka ratkaisee parisuhteessa.
      Mukava ottaa rikas leski ja naureskella sitten,
      suuresta rahaperinnöstä..
      Moni mummo on mennyt ns.koukkuun ,ellei
      jälkeläiset tulleet puhumaan järkeä.

    • itsmylife

      Ihmetyttää, että miksi ikääntyminen on tämän aloittajamiehenkin pään sekottanut? Fiksu mies ymmärtää, että jokainen meistä vanhenee vuoden kerrallaan ja ennen kaikkea elämäntavat ratkaisevat sen, miten nuorekkaana säilyy.

      Ennenkin puhuttiin miesten viidenkympin villityksestä. Se on aika, kun mies tajuaa sen, että hänellä on viimeiset hetket olla viriili ja edes jollakin tavalla nuorekas. Ehkä AP on sen verran ikäistään vanhemman oloinen, että häneen on jo nyt iskenyt viidenkympin villitys.

      Naisena olemisen hyviä puolia on se, että seksiä voi harrastaa elämänsä loppuun asti, jos niin haluaa. Miehillä potenssi on suurimmillaan alle 20-vuotiaana ja siitä se pikkuhiljaa laantuu. Tämän vuoksi naisten kannattaisi valita itseään nuorempi mies, jotta suhde on seksuaalisesti tyydyttävä. Naisen seksuaaliset taidot kompensoivat vanhenevaa ulkonäköä.

      • vali vali

        Mutta kuka haluaa?

        50v naista ei halua muut kuin ikäfetissit ja ne ketkä eivät muita saa.


    • purpuli

      p
      PUHUT ASIAA Nice 45

    • *tirsk*

      Minulla "mummoikäisellä" on itseäni 10 v. nuorempi mies. Ei se ole iästä kiinni, että synapsit kohtaa... Jos tuijottelelet, "Nicce45v", liikaa kavereihin, harrastuksiin, työhön, ja fysiikkaan, niin saattaa onni mennä ohi?

    • apuAAh

      Samaa miettinyt mutta miehistä. Oon mielummin yksin kun deittaan noita oman ikäisiä äijän raaskuja. Ihan sama onko urheilullinen vai ei, mutta kyllä vaan karmeelta näyttää.

      Toisaalta tiedän, että tämä on osa ikäkriisiä mitä nyt käyn... kaikki vanhat ihmiset oksettaa.

    • 43upeanainen

      Minä katselen korkeintaan omanikäisiä miehiä, niissäkin alkaa jo aika moni olla papparaisen oloinen. Vähintään kymmenen vuotta nuorempi takaa yleensä sen että seksikin sujuu, omanikäisillä alkaa jo olla ongelmia. Se ei minua sinänsä haittaa, seksikäs ulkomuotoni saa miehet hulluiksi ja ongelmatkin hieman väistymään. Joskushan tämä loppuu kenties, mutta nautin nyt niin kauan kuin voin. Olen hehkeimmilläni ja rennoimmillani, rohkeimmillani. Se saa miehetkin nauttimaan ja kehräämään. Nuorena en itse osannut vielä ihan tarpeeksi naatiskella.

      Aloittajan oloiset itsensä kanssa hukassa olevat seniilikot kierrän kaukaa, ei siis pelkoa tämän "mummon" lähentelyistä. ;) Sitä paitsi, olen itse lähentelyjen kohde.

    • nuorekasn4kymppinen

      Jaa-a, entäpä sitten kun menee 10v eteenpäin ja se nykyinen naisesi sitten on myös mainitsemasi "mummo-ikäinen"? Vaihdatko nuorempaan vai mitä?
      Voi olla että joudut entistä enemmän tekemään työtä sen kovan kuntosi eteen että itse näytät vielä haluttavalta sen mummosi kanssa - vai tietysti siinä vaiheessa on aika etsiä joku uusi kolmekymppinen?? Voi vain olla että valinnanvara alkaa vähetä aika radikaalisti. Tai tietysti aina löytyy niitä naisia jotka etsivät miehestä sitä "isä-hahmoa". : D

    • Nicce45

      Koville se ottaa. Asian myöntäminen.

      Tietysti moni nainen kykenee pettämään itseään näiden tosiasioiden edessä mutta tosiasia on että suhteellinen markkina-arvo on romahtanut ja parempi tyytyä siihen mitä saa, jos saa.

      • eiköotaeteen

        No hyvä että myönnät asian. Uskon että ottaa koville tajuta ettei saa enää niitä parikymppisiä, kun ei itsekään ole parikymppinen. Meillä naisilla menee kivasti toisin, nelikymppisellä on vientiä kaikenikäisten joukossa. Toisin on teillä miehillä, se parasta ennen -päiväys on mennyt ajat sitten ja rupsahtaminen jatkuu tasaisesti.


      • Nicce45
        eiköotaeteen kirjoitti:

        No hyvä että myönnät asian. Uskon että ottaa koville tajuta ettei saa enää niitä parikymppisiä, kun ei itsekään ole parikymppinen. Meillä naisilla menee kivasti toisin, nelikymppisellä on vientiä kaikenikäisten joukossa. Toisin on teillä miehillä, se parasta ennen -päiväys on mennyt ajat sitten ja rupsahtaminen jatkuu tasaisesti.

        Mistä paattelet etten saa kaksikymppisiä? En toki kaikkia mutten saanut pentunakaan.

        Olet oikeassa parasta ennen päiväyksestä ja rupsahtamisesta mutta onneksi luonto on miehille tuossa suhteessa niin paljon armollisempi :))


      • Hah !
        Nicce45 kirjoitti:

        Mistä paattelet etten saa kaksikymppisiä? En toki kaikkia mutten saanut pentunakaan.

        Olet oikeassa parasta ennen päiväyksestä ja rupsahtamisesta mutta onneksi luonto on miehille tuossa suhteessa niin paljon armollisempi :))

        "Täysipäinen"? Etkä ymmärrä edes lukemaasi.


      • koeta jaksaa
        Nicce45 kirjoitti:

        Mistä paattelet etten saa kaksikymppisiä? En toki kaikkia mutten saanut pentunakaan.

        Olet oikeassa parasta ennen päiväyksestä ja rupsahtamisesta mutta onneksi luonto on miehille tuossa suhteessa niin paljon armollisempi :))

        Jotenkin säälittävää jos mies hokee vielä 4-kymppisenäkin samaa fraasia kun 20 vuotta sitten. Ehkä sua jaksaakin vaan net nuoremmat. Sulla on kyllä palikat vähän sekaisin -Niin, kriisi tulee jokaiselle eri tavalla..


      • .,.,.,.,.,.
        Nicce45 kirjoitti:

        Mistä paattelet etten saa kaksikymppisiä? En toki kaikkia mutten saanut pentunakaan.

        Olet oikeassa parasta ennen päiväyksestä ja rupsahtamisesta mutta onneksi luonto on miehille tuossa suhteessa niin paljon armollisempi :))

        Et edes ymmärrä lukemaasi. Se parasta ennen -päiväys on TEILLÄ MIEHILLÄ mennyt ajat sitten. Luonto ei ole miehille armollisempi, ikävä kyllä. Sängyssä yhdistelmä nelikymppinen nainen ja nuorempi mies on rautaa, nainen on halukas ja kykenevä ja osaava, miehellä riittää intoa, jaksamista ja kovuutta ja kestävyyttä. Ei nelikymppisellä miehellä enää, teillä alkaa jo hiipua ja pahasti. Ulkonäkökin on nuorilla miehillä tietysti parempi.

        t. Nyt on aika nautinnon näin nelikymppisenä naisena, sääliksi teitä samanikäisiä miehiä käy.


      • hemmps

        "Nicce15" olisi varmaan todempi nimimerkki ainakin kirjoitustesi perusteella:D


    • --Mies45

      Aloittajalla ei ole oma elämä mallillaan, siksi hänellä on tarve tulla tänne muita arvostelemaan.

      • nillittä

        Ei ole aloittajan vika että sulla ei hommat toimi yhtä hyvin.


    • Aivo- ja hermosoluja

      Elämän rankkuus näkyy ulkonäössä. Toisaalta sitä toisinaan kompensoi elämänviisaus. Minussa näkyy kyllä ikä, mutta ajatuksissa ja asenteissa näkyvät rankat kokemukset. Jos minun pitäisi valita timmin miehen ja rankoista kokemuksista selviytyneen välillä, valinta olisi selvä.

      En ymmärrä, miksi keski-ikäiset pohtivat, roikkuuko vai eikö... ! Itselläni roikkuu, vaikka kokemuksiini nähden olen säilynyt hyvin.

    • Ilman jäät

      Aloittaja on vaan tylsä. Yleensä se fysiikka oma on, harvemmin naapurin.

    • Voi vitsi!

      Ai että sain hyvät naurut tästä!!!

      Siis melko huvittavaa tulla tänne leuhkimaan että on nuorempi nainen, eikä edes tehdä sitä suoraan, vaan mukamas valittaen _omanikäisistään_ mummoista :LOL:
      Ai jessus sentään!

      Mutta eihän siinä noin muuten mitään:
      Niccelle vaan onnea ja menestystä, ehkä todella olet löytänyt sen juuri oikean naisen itsellesi. Jos nuorempi seura sopii paremmin, niin luultavasti siihen on syynsä, et ehkä todellakaan sopiskaan itsesi ikäisen naisen kanssa yhteen.


      Et ainakaan minun. Et ikäsi takia, vaan koska kirjoitat nimesi noin. Se on tacky. Se kertoo kaiken minkä tarvin tietää: olet teeskentelijä, sulla on huono maku. Ja vahvistat sen tulemalla tänne piilokerskailemaan. Tän ikäisenä vaadin laatutavaraa, sinä et ole sitä.
      Joten voit kulkea pelotta, täti ei ahdistele :LOL:

      Ai että naurattaa, vieläkin :LOL:

      • puuma outlet

        Sinun ikäisiäkin naisia on jotka ovat jotain muuta kuin hitaita siiderinorsuja.

        Vai oletko katkera koska tyttäresikin on syönyt ja juonut itsensä pois markkinoilta?


      • puuma_outlet

        Sinun ikäisiäkin naisia on jotka ovat jotain muuta kuin hitaita siiderinorsuja.

        Vai oletko katkera koska tyttäresikin on syönyt ja juonut itsensä pois markkinoilta?


      • Voi vitsi!
        puuma outlet kirjoitti:

        Sinun ikäisiäkin naisia on jotka ovat jotain muuta kuin hitaita siiderinorsuja.

        Vai oletko katkera koska tyttäresikin on syönyt ja juonut itsensä pois markkinoilta?

        No mutta, harmistuiko se Nicce nyt..?
        Ajatella, ei saa edes tulla tänne vartavasten v-maan, ilman että heti annetaan takasin samalla mitalla! Mihin maailma oikein on menossa :LOL:

        Voi sua poloista. Ja kun olit vielä väärässäkin, joka ikisessä oletuksessasi.
        Ei ole helppoa, ei :LOL:


    • Ai niin,

      tuola ylempänä jotkut kirjoittivat miesten kiinnostuksesta.

      Totta on, tän ikäisellä on vientiä. Sitä on nyt jatkunut vuosia että saa suorastaan hätistellä miehiä kimpustaan. 25-65 ikäisiä, vapaita sekä varattuja, rekkakuskeista taiteilijoihin. Kaikkea olisi tarjolla, jopa omien vaimojensa silmien edessä.
      Ja mainittakoon että en todellakaan ole mikään seksipommi enkä flirtti, vaan omissa ajatuksissani haahuileva boheemi, päällä joku "säkki" mikä on sattunut käteen osumaan.

      Olen sitä tosissani hämmästellyt, ja tullut siihen lopputulokseen että sen täytyy johtua siitä että me tän ikäiset naiset ei oteta itseämme yhtä tosissamme kuin nuorempana. Rennompaa meininkiä, nauretaan kun naurattaa ja uskalletaan vaan olla :-)

      Joten "Nicce" voi ihan rauhassa vaan "relaksata", ei meillä tädeillä - sori, mummoilla :LOL: - ole mitään hätää ilman häntä :-D

    • viagraa niccelle

      Mä luulen että Nicce45:lla ei enää seiso ja tarvii pappa vähän pönkitystä pöksyyn. Piti tulla tänne sitten pullistelemaan ja hakemaan egobuustia. Ei voi enää naurettavampaa otusta olla!

      • hghg

        Vois olla noin. Merkillinen strategia vaan egobuustaukselle roikkua täälä tässä luotisateessa, mutta eikö se joku psykologiateoria mene niin että jos ei löydä rakkautta alkaa etsiä vihaa saadakseen edes jotain huomiota.
        Outo tyyppi.


    • onnellinen nainen49v

      Mitä ihmeen väliä on, jos joku tykkää itseään nuoremmista tai vanhemmista naisista tai miehistä olipa sitten kumpaa sukupuolta hyväänsä?

      Jokaiselle löytyy varmasti ihan sopivia kumppaneita niin monta ja monen ikäistä kuin kukin haluaa. Enkä ymmärrä sitäkään, että siitä pitää arvostella toisia, jos sattuu tykkäämään toisenlaisista iän tai minkä muun ominaisuuden suhteen kuin itse tykkää.

      Ollaan vaan kaikki onnellisia, jos ollaan löydetty itselle sopiva kumppani rinnallemme. Itse ainakin olen, minulla on maailman ihanin rakas ja maailman parhaimman ikäinen, näköinen, kokoinen, kokonaan minulle maailman paras mies.

      • Voi vitsi!

        No ei todella olekkaan väliä, päinvastoin!
        Aloittajan asenteessa puolestaan on toivomisen varaa, kun nimenomaan ei vaan voi olla iloinen omastaan, vaan täytyy vasiten haukkua ventovieraita ihmisiä netissä. Tuo Niccen kielenkäyttö kyllä antaa ilmi että hänen ihmisnäkemyksessään on jotain häikkiä.

        Mutta kuten jo aikaisemmin kirjoitin, niin onnea ja menestystä vaan Niccelle, jos on sopiva löytynyt. Ei todellakaan ole itseltäni pois!


    • dfgh

      "Naisille tuntuu vaan olevan niin vaikeaa hyväksyä se tosiasia että jossain vaiheessa se onkin mies joka valitsee ja teke pättöksen, ei nainen. "

      Aika kummallinen näkemys, minusta ihan kaikissa vaiheissa se on kummankin valinta... Vai onko Nicce45:llä tosiaan tähän asti ollut asiat niin huonosti, että hänen roolinsa on ollut vain odottaa, että joku valitsisi hänet?

      • Nicce45

    • Näkökyvytönkin(kö?)

      Kumpi sulta "Nicce" puuttuu, luku- vai ymmärrystaito? Nainen ei tule koskaan siihen ikään, ne ovat sitä toista sukupuolta, jotka jäävät pysäkille. Onneksi niissäkin on poikkeuksia, jotka vahvistavat säännön.

      • Nicce45

        Joo, aina löytyy keskivertomiehiä tai vähempiosaisia joille nuo naiset kelpaavat.

        Nyt olikin puhe meistä miehistä joilla on asiat kohdallaan :))

        Niin että keneltä puuttuu ymmärrys?


      • dfgh
        Nicce45 kirjoitti:

        Joo, aina löytyy keskivertomiehiä tai vähempiosaisia joille nuo naiset kelpaavat.

        Nyt olikin puhe meistä miehistä joilla on asiat kohdallaan :))

        Niin että keneltä puuttuu ymmärrys?

        Niccen kommenteista päätellen on kaikille 40 naisille voitto, etteivät he joudu hänen kanssaan tekemisiin. Hän taitaa potea alemmuutta ikäistensä ja vanhempien naisten seurassa, nuorempien ja kokemattomampien kanssa pääsee vielä pätempään.

        Taitaa olla vähän suhteellinen käsite, kenellä on asiat kohdallaan ja kenellä ei. Aika helppo on nähdä, että ainakaan itsetunto ei ole Niccellä ihan kohdallaan.


      • Nicce45
        dfgh kirjoitti:

        Niccen kommenteista päätellen on kaikille 40 naisille voitto, etteivät he joudu hänen kanssaan tekemisiin. Hän taitaa potea alemmuutta ikäistensä ja vanhempien naisten seurassa, nuorempien ja kokemattomampien kanssa pääsee vielä pätempään.

        Taitaa olla vähän suhteellinen käsite, kenellä on asiat kohdallaan ja kenellä ei. Aika helppo on nähdä, että ainakaan itsetunto ei ole Niccellä ihan kohdallaan.

        "Aika helppo on nähdä, että ainakaan itsetunto ei ole Niccellä ihan kohdallaan. "

        Juuri itsetunnon ansiosta flaksi käy ja naiset tykkää, ei ole pakko mummojen kanssa pyöriä :)


      • Voi vitsi!
        Nicce45 kirjoitti:

        "Aika helppo on nähdä, että ainakaan itsetunto ei ole Niccellä ihan kohdallaan. "

        Juuri itsetunnon ansiosta flaksi käy ja naiset tykkää, ei ole pakko mummojen kanssa pyöriä :)

        No kuka tahansahan nyt voi esittää mitä tahansa. Sillä ei ole mitään tekemistä aidon, vankan itsetunnon kanssa.
        Myöskään se, että on itseään täynnä ei ole sama kuin hyvä itsetunto. Usein pikemminkin päinvastoin.

        "Juu, luuserit omassa sarjassaan, tässä nyt ei ollutkaan kyse mätisäkkien ja ryhävalaiden ryskyttämsestä"
        Näinkö muka kirjoittaa täysipäinen (keskiikäinen) mies, jolla terve, vankka itsetunto..? Ei, ei todellakaan.


      • Niken kaveri
        Voi vitsi! kirjoitti:

        No kuka tahansahan nyt voi esittää mitä tahansa. Sillä ei ole mitään tekemistä aidon, vankan itsetunnon kanssa.
        Myöskään se, että on itseään täynnä ei ole sama kuin hyvä itsetunto. Usein pikemminkin päinvastoin.

        "Juu, luuserit omassa sarjassaan, tässä nyt ei ollutkaan kyse mätisäkkien ja ryhävalaiden ryskyttämsestä"
        Näinkö muka kirjoittaa täysipäinen (keskiikäinen) mies, jolla terve, vankka itsetunto..? Ei, ei todellakaan.

        Jos olet itsesi lihottanut muodottomaksi, niin saat loukkaantua ihan vapaasti.

        Minun ongelmani se ei ole paitsi lisääntyneiden sairaanhuollon kustannusten plus mielialalääkkeiden mahdollisen kela-korvattavuuden osalta.

        Plus tietty visuaalinen haaste jos tulet vastaan


      • Voi vitsi!
        Niken kaveri kirjoitti:

        Jos olet itsesi lihottanut muodottomaksi, niin saat loukkaantua ihan vapaasti.

        Minun ongelmani se ei ole paitsi lisääntyneiden sairaanhuollon kustannusten plus mielialalääkkeiden mahdollisen kela-korvattavuuden osalta.

        Plus tietty visuaalinen haaste jos tulet vastaan

        Tuola ylempänä tuli jo todettua, että tuo oletus on harvinaisen lahjakkaasti päin honkia, mutta et sitten muuhun pystynyt kuin saman toistoon.

        En siis voi ottaa itseeni vaikka haluaisinkin.
        Mutta koska olen inhimillinen ja empatiaan kykenevä henkilö tunnen myötätuntoa niitä IHMISIÄ kohtaan, joita loukataan.


        Joo, no, joku purkaa agressioitaan nyrkkeilysalilla, toinen raukkamaisesti haukkumalla ventovieraita ihmisiä netissä.
        Jokainen varmasti osaa tehdä siitä johtopäätöksensä.


      • marilee.
        Nicce45 kirjoitti:

        "Aika helppo on nähdä, että ainakaan itsetunto ei ole Niccellä ihan kohdallaan. "

        Juuri itsetunnon ansiosta flaksi käy ja naiset tykkää, ei ole pakko mummojen kanssa pyöriä :)

        Voin kertoa sulle setä-Nicce, et meidän posses ei ole parempaa naurunaihetta ku "nuorekkaat papparaiset" jotka yrittää olla trendikkäitä ja katseenkestäviä. Reps*

        Tosin ei olla parikymppisiä vaan 31-35v. ystäväporukka. Hyvinkoulutettuja ja hyvin tienaavia. Ehkä sun kohderyhmää onkin enemmän white trash tyyppiset naikkoset?

        Tiedätkö? Vanhat miehet haisee. Vanhalta. Niiden iho tuntuu erilaiselta... kovalta ja paksulta. Ällöttää ajatuskin, et sellainen vanheneva iho osuisi minun ihooni... tai että aamulla silmäpussien takaa minua tihrustaisi vanha kurttu-ukko. Ryppyiset kädet ja kuivat kynnet... ja jokainen kuvittelee olevansa nuorekas ja katseenkestävä. Joo...ehkä sokean.

        en halua jatkaa. Kuvotukseni lisääntyy. Mut anw, kiitti monista nauruista.


    • +40 elävä mies

      Kyllä mulle ainakin kelpaa 40, 50 ja jopa 60 vuotiaat ihanat kypsät naiset, jotka ovat nähneet elämää tarpeeksi ja osaavat suhtautua siihen ihanan rennosti ja sängyssä ovat myös aivan mahtavia. Elämänasenne ratkaisee paljon, ei ne muutama ryppy tai "ylimääräinen" kilo todellakaan haittaa. Paljosta jäätte paitsi, jos sokeasti jonku ikärajan naisille asetatte.

    • voi voi sinua

      minä nainen 53-vuotias,ja nuoremmat miehet huokailee perääni, Nicce kun minut näet, et tiedä ikääni ja perään huokailet, se siitä iästä, harmittaa, olet tosi talipallo.

    • Nicce45

      "minä nainen 53-vuotias,ja nuoremmat miehet huokailee perääni, Nicce kun minut näet, et tiedä ikääni ja perään huokailet, se siitä iästä, harmittaa, olet tosi talipallo. "

      Tottahan se, yksi tuhannesta 53v naisesta tai hiukan harvempi, on kuosissa.

      Tosin tekstisi perusteella vaikka asia kohdallasi olisikin totta, siitä ei ole iloa.

      Seksikkyydestä valtaosa kuitenkin syntyy korvien välistä ja tässä tapauksessa on aika hiljaista.

      • Se kolmekymppinen

        Siinä tapauksessa ap on itse erittäin epäseksikäs ;-)


      • huhhuh.

        Nicce, Nicce. Tosiaan taitaa olla niin, että korviesi välissä on aika hiljaista.


    • eheh heh..

      Menepäs nyt Nicce katsomaan sitä playboyn leffaa aikasi kuluksi..samalla voit vaan haaveilla jonosta kauniita naisia ovesi takana :D

    • Oikea mies tää

      Nicce, tuo kirjoituksesi kertoo, että olet epäkypsä mies. Takomalla takoat täällä, miten sinusta yli 40-vuotias nainen on "isoäiti -ikäinen" ja mummo. Kerrot minkä ikäistä ja minkä näköistä naista sinä haluat.

      Nicce, ensinnäkin - tuo toista ihmistä alistava ja mitätöivä käytöksesi tulee varmaan esiin ennemmin tai myöhemmin 25-vuotiaan (esim) tyttöystäväsikin kanssa. Luonnettaan on vaikea muuttaa.

      Toiseksi, tsekkaa sinä ihan huoleti haluamiasi naisia. Kukaan täällä ei kuolaa perääsi, eikä kukaan fiksu nainen kuolaa perääsi sen jälkeen, kun on jutellut kanssasi tovin.

      Uhoa sinä väin täällä. Sinulla miehisyytesi saa vahvistusta haukkumalla ja arvostelemalla naisia kuin riistaa. Surullista, että sinulla on tuollainen käsitys tosimiehistä.

      • Tämmöst

        Nicce, ei kukaan miehinen mies täällä keskustelupalstalla vehtoo, kuinka hänellä käy flaxi ja naisia on. Miehisellä miehellä on ihan muita intressejä. Joku 25-vuotias, epäkypsä sellainen, vois ehkä jonnekin palstoille valitella, kun on itse niin komea, ettei löydä vertaistaan kumppania.


    • jokaiselle jotakin

      Noissa ikäryhmissä on 22 plus ja 30 plus. Etkö huomannut? Mikset mene suoraan keskutelemaan sinne?

    • ... vielä yks kommentti ... ja ihan itekkö alotit tän keskustelun??? ... ja syystä että? ...

    • piude.

      Hyvänen aika mikä aloitus.
      Pakko olla torjutun miehen provo. Omituinen ajatusmalli tämä, et koska minun kehitysasteeseen sopii tyttäreni ikäinen nuori nainen, niin se on universaalisti totuus kaikkien miesten kohdalla". Osoittaa kyllä aloittajasta kaiken.
      Lisäksi tämä aloittajaherra on kohtuullisen pihalla yhteiskunnan asioista. Aika moni nelikymppinen saa vielä omia lapsia... eikä ole siis mummoikäinen millään mittaristolla.
      Lisäksi aloittajalla oli kummallinen harhakuvitelma siitä, että naisia jotenkin surettaisi jos tämä upea saalis tähyääkin nuorta lihaa omaa potenssiaan pönkittääkseen. Voi hra Nicce... olen nelikymppisten naisten puolesta onnellinen, ettemme kuulu sinun saalisikäryhmääsi.
      Onneksi tyttärenikin on sinulta suojassa... ei ikänsä vaan älykkyytensä takia.
      Run Nicce Run.

      • Joka toinen on ...

        Tyttäresi on todellakin suojassa mikäli älykkyys on äitinsä tasolla.

        Seksikkyys kun lähtee korvien välistä, älykkyydestä.


      • piude.
        Joka toinen on ... kirjoitti:

        Tyttäresi on todellakin suojassa mikäli älykkyys on äitinsä tasolla.

        Seksikkyys kun lähtee korvien välistä, älykkyydestä.

        Ja yhden kirjoituksen perusteella arvioit olevasi pätevä määrittelemään älykkyyteni? Tai kokemukseni seksuaalisuudesta?
        Hienoa.
        Jatka toki viiltävän tarkkaa analyysiasi minusta. Olen otettu.


    • -ulpukka-

      Niin voihan olla niin, jotta joku nuori nainen ottaa iäkkäämmän hepun siittämään lapset, erotessa saa sitten hyvät elarimaksut. Mut ei kukaan niin hullu oo, et alkais aikoinaan omaishoitajaksi ikääntyneelle miehelle, ei ainakaan sellaiselle joka 45v vuotiaana on vielä seuraa vailla.

      Ihan nyt vain ihmettelen suureen ääneen, että mitenkä näinkin vanhaan aloitukseen tulee vielä "aloittajanoloisia vastauksia" onkos häntä alkanut joku tuuraamaan vai vieläkö se nuorehko nainen on etsinnässä?

    • http://www.listamedi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe