Liian iso penis?

onkoliianiso?

Elikkäs tää voi nyt tuntuu ain oudolta mutta kirotan nyt siiis ain hulestuneen 13 vee jullin ominisuudessa (oon seiskalla) ja täytän tosin 14 kohta Murrosikä alko joskus toissa vuonna mutta muutokset tapahu sitäkin nopeemmin ja nykyää mun palli on semmoset 17 levossa ja parikyt stondiksessa (EN LIIOTTELE!!!) ja paksukin se on ja mul on jo hyvä karvotus Ite oon 175 mutta ku faija ja vanhemmat veljet on 190:n pintaan niin aattelin että ku ite oon nii minkä kokonen mun mulkku sillon on ??! oli tosi karsee käyä lomalla uimahallissa parin kaverin kanssa kun ne on vaan vähän muuttuneita ja puolta pienemmät pallit ku mulla (saman ikäsiä) Sitäpaitsi ne katto tasan tarkkaan jo pukuhuonees ku riisuin alasti koska tajuaahan ne jo äänenmurroksesta yms että oon aika muutttunut.. KUTEN EDETÄ??! ku faijalle en uskalla selkäsaunan pelossa puhua, en ees saunan lauteilla ja 16 ja 17 v veljillä (jotka kotona) on likkakaverit ja ne ei varmaan kuuntelis mun "pennun" juttuja Ite en uskalla ees aatella likkakaveria koska jos makaisin hänen kanssa, saisin faijalta remmiä Entä jos laukeisin häneen nii faija varmaan lähettäis mut kasvatus laitokseen (jos hän tulis raskaaksi)

21

975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei saa selvää

      Mitä tarkoitat etenemisellä?

    • trollihantämä

      Palli :D

    • Tunnettu tyyppi

      No tämä kaveri on se sama joka kirjoittelee aina silloin tällöin vähän samanlaisia juttuja tänne. Kaverilla ei taida olla ihan kaikki "yläpäässä" kunnossa.

    • fhgjngtjnhyg

      Äh, Olet kehittynyt (ruumiillisesti) nopeammin kuin useimmat ikäisesi. Olet vähän erilainen joo, mutta jos olisit just niinkun muut niin valittasit että oot niin tylsän tavallinen ja että sulla on niin pieni muna. Täydellistä ihmistä ei ole koska toinen tykkää isosta ja toinen pienestä. Muutamassa vuodessa muut ovat tasollasi. Älä itse tee munastasi numeroa, niin ei muutkaan tee. Harvaapa isosta munasta kiusataan koska kiusaaja joutus myöntämään että sillä on pieni. Sulla tuli murrosikä nopeesti, tuskin se enää kauan kasvaa.

      Likkakaveria 13:vnä? Tuskin on mikään kiire. Jos omasta mielestäsi olet myös henkisesti niin iso että sulla vois olla likkakaveri niin anna mennä, mutta mikään kiire ei oo. Olet varmaan kuullu ehkäsystä.

      Jos isäsi oikeesti antaa sulle remmiä, niin eipä oo paras kasvatusmetodi.

      En oikeen tajuu mikä sun ongelmas on. Odota rauhassa!

    • faija itekkin

      No iteasiassa minusta tuossa se että oma faija antaa murrosikäiselle pojalleen remmiä ja vieläpä niin että pojalla on iso muna, on aika kiihottavaa! ja kannatettavaakin - semminkin jos julli pysyy näin "kaidalla polulla" (?) oma faijanikin piiskasi muo itteeni vielä kun olin muuttunut ja hyvää se vain teki!!!

    • piiskaajatkumoon

      Toi on piiskahemmo joka kirjottaa, monta vuotta jo jauhanut noita. Joko isä joka antaa remmii muka viestin kirjottajana, välillä isokullinen poika. Monella muulla alueella kirjottaaa myös. http://keskustelu.suomi24.fi/node/4373144#comment-0

      • ääliö

        Vitu ääliö.
        Pallit eli kivekset
        penis ei ole palli, seon penis


    • hipalli

      Jos "varttihullui " on olemas...nii täs on esimerkki !!!!

    • alkuperäinen

      No oikeestaan muo risoo nyt jo ihan oikeesti se että faija vaikka se tajuaa mun muutokset ja nähny mut iso muna paljaana useesti (selkäsaunoja antaessa) niin ettei hän voi kohdella muo niinkun isoo jätkää Ku uskosin puhettakin jo(!)eikä niin että aina haetaan remmi kaapista.. muttei mun isotveljet ku ne sai itekkin nuorempina selkään jatkuvasti niin ne vaan nauraa ja sanoo et hyvää se vaan sulle tekee ja ettei faija hakannu enään heitäkää ku alkovat olla 190:n pintaan pitkiä... Mutta pelkään että faija hakkaa muo viel pari vuotta ku nyt täytän vast 14 (?) Sillä vaan että on karsee mennä just sinne uimahalliin kaverien kanssa tai koulun jumpassa suihkuun (pakko)kun kuittia tulee niin remminkuvista persees ku isosta munasta. eihän niitäkää hakata jotka on viel kehittymättömia ruumiillisesti, ne kai ne ennemmin piiskaa tarvis ku ovat viel pentuja Mutta mä joka puhun jo aikusen jätkän äänella ja näytän iahn mieheltä "sieltä" nii faija ei luota puheeseen vaan hakkaa remmillä!! MIKS TÄÄ TUNTUU NIIN VAIKEELTA ??!

    • Pohjolanpoikia

      En oo koskaan mitannu omaa vehjettä, mutta se ylettääpi napaan asti.

    • Tosi on

      Minulla on 43 pitkä, enkä valehtele yhtään!

      • Tosi on

        Siis kengännumero


      • Realistisesti

        Tosi on puhuu milleistä.


    • LolaWallinkoski

      Alax oleen ;) oon ain haaveillu isomunasesta

    • liisa3

      Alax Pohjolanpoika mä haluun niin runkata sua♥♡♥ oon 14 vee ja mul on h kuppit

      • Liisaa runkasin

        Mä haluun runkata sun viis metristä penistä jos ei ole osta kaupasta penis läski peruna mee mun lautaselle


    • dsfghj

      minullakin on liian iso penis teippaan sen aina reiteen kun lähden lenkille

      • Tarkkuutta, kiitos!

        joo mutta aloittajallahan oli iso PALLI (= kives), eikä suinkaan iso penis....


    • boyzone

      Tää on se sama tyyppi,joka fantasioi isosta ja isän alistuksesta.
      Älkää huomioiko.

    • dndmmd

      Feikki Feikki Feikki

    • Ssaammppaaaa

      Samuel Leivon tasoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe