Pysykää erossa Pösöistä

ei omalla rahalla

Yritin tarjota 8 vuotta vanhaa hyväkuntoista 307 HDI farmaripösöä aj. 194 tkm vaihdossa uuteen 308 malliin. Vastaus oli: yritä myydä itse. Toisessa saksalaista kauppaavassa liikkeessä tarjottiin sentään 1800 euroa. Eli se siitä tällä kertaa, ei ikinä Pösöä tälle miehelle.

34

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PSA good

      307 194km ajettuna hyvä auto, 2/3 vielä käyttö ikää/kilometrejä jäljellä. Eihän sinun tarvii pösöä laittaa kun sinulla on jo nyt hyvä auto.

      • 406 forävö

        "307 194km ajettuna hyvä auto, 2/3 vielä käyttö ikää/kilometrejä jäljellä."

        Meinaat että noilla ajetaan 24 vuotta ja 600tkm?

        Nettiautosta löytyy 2 kappaletta yli 600tkm ajettuja pösöjä, eli onhan se mahdollista, mutta ei todennäköistä.

        24 vuoden ikäisiä tai vanhempia katsastettuja pösöjä löytyy nettiautosta 10 kpl. Ei mahdotonta, mutta ei todennäköisintä sekään.


      • pSa1
        406 forävö kirjoitti:

        "307 194km ajettuna hyvä auto, 2/3 vielä käyttö ikää/kilometrejä jäljellä."

        Meinaat että noilla ajetaan 24 vuotta ja 600tkm?

        Nettiautosta löytyy 2 kappaletta yli 600tkm ajettuja pösöjä, eli onhan se mahdollista, mutta ei todennäköistä.

        24 vuoden ikäisiä tai vanhempia katsastettuja pösöjä löytyy nettiautosta 10 kpl. Ei mahdotonta, mutta ei todennäköisintä sekään.

        Ajoin itse 1989 pikkupösöllä 550000 km, pellit ei tarvinnu minkäänlaisia toimenpiteitä, kytkin ja jotain muuta pientä laitettiin , mutta kone tehtaanjäljiltä. kulutusosaa toki meni.


      • mnlkjvghvjbknl
        pSa1 kirjoitti:

        Ajoin itse 1989 pikkupösöllä 550000 km, pellit ei tarvinnu minkäänlaisia toimenpiteitä, kytkin ja jotain muuta pientä laitettiin , mutta kone tehtaanjäljiltä. kulutusosaa toki meni.

        En keksi tuolle touhulle muuta selitystä kuin äärimmäisen köyhyyden. Vaikka köyhä ei kyllä aja autolla 550tkm:iä.

        Nautinto se ei varmasti ollut, joten jokin muu kannustin siinä on täytynyt olla.

        Oikein kun jaksetaan kiduttaa itseämme maanpäällisessä vaelluksessa, saamme paremman taivaspaikan.

        Hienosti ajettu kyllä, olet paikkasi ansainnut.


      • hehe hee
        mnlkjvghvjbknl kirjoitti:

        En keksi tuolle touhulle muuta selitystä kuin äärimmäisen köyhyyden. Vaikka köyhä ei kyllä aja autolla 550tkm:iä.

        Nautinto se ei varmasti ollut, joten jokin muu kannustin siinä on täytynyt olla.

        Oikein kun jaksetaan kiduttaa itseämme maanpäällisessä vaelluksessa, saamme paremman taivaspaikan.

        Hienosti ajettu kyllä, olet paikkasi ansainnut.

        Hehe, mikään ei passaa,jos joku auto kestää niin, sekin ärsyttää, haha. Turha alkaa arvioimaan kenekään rahavaroja tuohon sävyyn, erittäin lapsellista sory vaan. Omistan toki useampia autoja.


      • ioguyfutyrtdytfuygiu
        hehe hee kirjoitti:

        Hehe, mikään ei passaa,jos joku auto kestää niin, sekin ärsyttää, haha. Turha alkaa arvioimaan kenekään rahavaroja tuohon sävyyn, erittäin lapsellista sory vaan. Omistan toki useampia autoja.

        Nyt minua tulkittiin väärin, ei se minua ärsytä, että joku ajaa pikkuautollaan tolkuttomia matkoja. Eikä sekään ärsytä että se auto kestää sen, miksi se ärsyttäisi?

        Kenenkään rahavaroja en ole arvioinut, esitin vain realistisen arvauksen siitä, miksi noin oli toimittu.

        Kysymys oli siitä että miksi pitää kiduttaa itseään tässä maanpäällisessä vaelluksessa, jos ei ole aivan välttämätön pakko. Elämme täällä kuitenkin vain kerran. Pikkuautolla 550tkm ei ole nautinto vaan pakkopullaa, oli merkkinä mikä tahansa.

        550tkm ajomatka vaatii sen, että autossa istutaan lähes 7000 tuntia. Jos oletetaan että auto on työkäytössä, se vaatii 40 tuntisella työviikolla, neljän vuoden työajan. Taksikuskitkaan eivät suostu istumaan huonolla penkillä, se on heidän työpaikkansa.

        Se, miksi ihmettelin tuota kirjoitusta, oli se, että mikä oli se voima joka pakotti ajamaan pikkuautolla 550tkm? Arvaukset:

        -tarve pihistää käyttökuluissa
        -tarve osoittaa jotakin, mutta mitä?

        Kun mitä ilmeisimmin kysymys ei ollut köyhyydestä, tuo teko siis oli jotakin millä osoitettiin..... mitä?

        Mikä on seuraava tavoite, mopoautolla miljoona kilometriä?


      • pSa2
        ioguyfutyrtdytfuygiu kirjoitti:

        Nyt minua tulkittiin väärin, ei se minua ärsytä, että joku ajaa pikkuautollaan tolkuttomia matkoja. Eikä sekään ärsytä että se auto kestää sen, miksi se ärsyttäisi?

        Kenenkään rahavaroja en ole arvioinut, esitin vain realistisen arvauksen siitä, miksi noin oli toimittu.

        Kysymys oli siitä että miksi pitää kiduttaa itseään tässä maanpäällisessä vaelluksessa, jos ei ole aivan välttämätön pakko. Elämme täällä kuitenkin vain kerran. Pikkuautolla 550tkm ei ole nautinto vaan pakkopullaa, oli merkkinä mikä tahansa.

        550tkm ajomatka vaatii sen, että autossa istutaan lähes 7000 tuntia. Jos oletetaan että auto on työkäytössä, se vaatii 40 tuntisella työviikolla, neljän vuoden työajan. Taksikuskitkaan eivät suostu istumaan huonolla penkillä, se on heidän työpaikkansa.

        Se, miksi ihmettelin tuota kirjoitusta, oli se, että mikä oli se voima joka pakotti ajamaan pikkuautolla 550tkm? Arvaukset:

        -tarve pihistää käyttökuluissa
        -tarve osoittaa jotakin, mutta mitä?

        Kun mitä ilmeisimmin kysymys ei ollut köyhyydestä, tuo teko siis oli jotakin millä osoitettiin..... mitä?

        Mikä on seuraava tavoite, mopoautolla miljoona kilometriä?

        Ostin kyseisen Pösön käytettynä, oli hetken seissyt liikkeessä, edullinen oli ja aika paljon jo sillon ajettu. Sillä oli useampi kuin yksi kuski, jokainen kuski tykkäs ajaa sillä, sori vaan. Toisaalta tuhansia saman tasoisia autoja liikkuu vielä tänäkin päivänä liikenteessä. Sun pitäs varmaan käydä sanomassa heille kuin he kärsivät. Nykyisin ajan samanmerkkisellä uudemmalla sekin ylittänyt jo 12 kertaa maapallon ympäri. Mitä tulee taksikuskeihin täälläpäin vaihtavat 3 vuoden välein uuteen. Ei siinä mitään ihme motiivia tarvitse olla, tarpeellista ajoa, ja hyvää kyytiä. Kiitos hyvästä sarkasmista.


      • lkvjhcgfxgchvhujhiuu
        pSa2 kirjoitti:

        Ostin kyseisen Pösön käytettynä, oli hetken seissyt liikkeessä, edullinen oli ja aika paljon jo sillon ajettu. Sillä oli useampi kuin yksi kuski, jokainen kuski tykkäs ajaa sillä, sori vaan. Toisaalta tuhansia saman tasoisia autoja liikkuu vielä tänäkin päivänä liikenteessä. Sun pitäs varmaan käydä sanomassa heille kuin he kärsivät. Nykyisin ajan samanmerkkisellä uudemmalla sekin ylittänyt jo 12 kertaa maapallon ympäri. Mitä tulee taksikuskeihin täälläpäin vaihtavat 3 vuoden välein uuteen. Ei siinä mitään ihme motiivia tarvitse olla, tarpeellista ajoa, ja hyvää kyytiä. Kiitos hyvästä sarkasmista.

        "Ostin kyseisen Pösön käytettynä, oli hetken seissyt liikkeessä, edullinen oli ja aika paljon jo sillon ajettu. Sillä oli useampi kuin yksi kuski, jokainen kuski tykkäs ajaa sillä, sori vaan."

        Sori vaan ittelles, jostakin syystä kirjoitit:
        "Ajoin itse 1989 pikkupösöllä 550000 km"

        "Sun pitäs varmaan käydä sanomassa heille kuin he kärsivät."

        Miksi mun ihmisille pitäisi mennä sellaista sanomaan? Otit herneen nenään, kun epäilin touhun mielekkyyttä? Ei siinä mitään järkeä olisikaan, jos olisit ITSE ajanut siihen autoon ne 550tkm. Mutta asiahan ei sitten ollutkaan niin.

        "Ei siinä mitään ihme motiivia tarvitse olla, tarpeellista ajoa, ja hyvää kyytiä. "

        Jos olisit istunut pikkuautossa neljä vuotta päivästä toiseen ja ajanut siihen 550tkm, siihen täytyisi olla hyvä motiivi.

        "Kiitos hyvästä sarkasmista."

        Ei se ollut sarkasmia vaan aitoa ihmettelyä siitä, miten joku ihminen jaksaa ITSE ajaa 550tkm pikkuautolla. Mutta muutitkin tarinaa kun asiaa alettiin tutkimaan.


    • dfghsdfgs

      En todellakaan aio pysyä erossa pösöistä jos 8 vuotta vanhan hyväkuntoisen dieselfarkun saa 2000 eurolla !!!

      Kiitos teille jotka ostatte noita uutena, parhaat kilometrit on siinä vaiheessa tarjolla kun myytte autonne eteenpäin.

    • ei omalla rahalla

      Huomenna saatte 2500 eurolla, sitten on jo myöhäistä.

    • Väinö.

      Sain omasta autostani 1800 euroa ja se oli 10 vuotta vanha auto. Se ei ollut ranskalainen. Sillä oli tosin ajettu 250tkm. Kun auto arvo lähenee noin 10 vuotta, niin auton arvo tippuu varmaan lähelle 2000 euroa.

      • xgfchvjbklkjhxfgchvj

        Kun auton ikä on 10 vuotta, sen arvo on keskimäärin noin 13% siitä, mitä se maksoi uutena. 2000 euroa sopii hinnaksi hyvin autoille, jotka maksavat noin 15000 euroa uutena.


      • ei omalla rahalla
        xgfchvjbklkjhxfgchvj kirjoitti:

        Kun auton ikä on 10 vuotta, sen arvo on keskimäärin noin 13% siitä, mitä se maksoi uutena. 2000 euroa sopii hinnaksi hyvin autoille, jotka maksavat noin 15000 euroa uutena.

        Aloituksessa mainittu auto maksoi uutena lisävarusteineen n. 28000 euroa syyskuussa 2005.


      • Autot3
        ei omalla rahalla kirjoitti:

        Aloituksessa mainittu auto maksoi uutena lisävarusteineen n. 28000 euroa syyskuussa 2005.

        Saksalaisissa tän päivän autoissa sellassii malleja joita ei monet liikkeet ota ollenkaan käytettynä vaihdossa. Uutena maksaneet puolta enemmän kuin aloituksen Peugeot, lisäksi monet korjaamot ei suostu/osaa korjata ollenkaan näitä malleja. Totta on että auton hinnat laskee heti ensimmäisestä vuodesta lähtien nopeasti.


      • Ranskalainen
        Autot3 kirjoitti:

        Saksalaisissa tän päivän autoissa sellassii malleja joita ei monet liikkeet ota ollenkaan käytettynä vaihdossa. Uutena maksaneet puolta enemmän kuin aloituksen Peugeot, lisäksi monet korjaamot ei suostu/osaa korjata ollenkaan näitä malleja. Totta on että auton hinnat laskee heti ensimmäisestä vuodesta lähtien nopeasti.

        Eräällä Audilla yhtäläisyyttä aloituksen Peugeot 307 hi,n kanssa joka maksoi 28000 e uutena. Audin kallein yksittäinen remontti maksoi myös 28000 e


      • ujkjchvjkjlkvchjvkj
        ei omalla rahalla kirjoitti:

        Aloituksessa mainittu auto maksoi uutena lisävarusteineen n. 28000 euroa syyskuussa 2005.

        Lisävarusteita ei oikeastaan arvoteta mitenkään, kun autoa arvioidaan. Oletettavasti auton perushinta on syyskuussa 2005 ollut siis 25300 euroa.

        Tuosta kun lasketaan arvonalenemaa 8,3 vuodelle, saadaan autolle laskennallinen arvo 4700 euroa.

        1800 euron tarjous autoliikkeen sisäänostohinnaksi on hieman alakanttiin, mutta ei paljon.

        1800 autoliikkeen voitto 2000 = 3800 euroa autoliikkeen ulosmyyntihinnaksi.

        Kun auto ei heitä kiinnostanut, he laittoivat ylimääräisen tuhat euroa vaivanpalkkaa kuluiksi ja he tietävät myös että peugeot ei ole ehkä helpoin myytävä.

        Kaikkein parhaimman tuosta saa, kun itse koettaa myydä. Nettiautossa tuollainen on myyty, vähemmillä kilometreillä 3800 euron hintapyynnillä.

        Mikäli autossa on 1.6 litrainen dieselmoottori, voi sekin alentaa hintaa. Sillä kun on hieman huono maine kestävyyden suhteen.

        Autoilu nyt vaan on kallista, peugeot ei ole siinä poikkeus. Jos autosi on hyväkuntoinen, mikset itse jatkaisi sillä matkantekoa.


      • lkcxychujyhkujlkkgfy
        ujkjchvjkjlkvchjvkj kirjoitti:

        Lisävarusteita ei oikeastaan arvoteta mitenkään, kun autoa arvioidaan. Oletettavasti auton perushinta on syyskuussa 2005 ollut siis 25300 euroa.

        Tuosta kun lasketaan arvonalenemaa 8,3 vuodelle, saadaan autolle laskennallinen arvo 4700 euroa.

        1800 euron tarjous autoliikkeen sisäänostohinnaksi on hieman alakanttiin, mutta ei paljon.

        1800 autoliikkeen voitto 2000 = 3800 euroa autoliikkeen ulosmyyntihinnaksi.

        Kun auto ei heitä kiinnostanut, he laittoivat ylimääräisen tuhat euroa vaivanpalkkaa kuluiksi ja he tietävät myös että peugeot ei ole ehkä helpoin myytävä.

        Kaikkein parhaimman tuosta saa, kun itse koettaa myydä. Nettiautossa tuollainen on myyty, vähemmillä kilometreillä 3800 euron hintapyynnillä.

        Mikäli autossa on 1.6 litrainen dieselmoottori, voi sekin alentaa hintaa. Sillä kun on hieman huono maine kestävyyden suhteen.

        Autoilu nyt vaan on kallista, peugeot ei ole siinä poikkeus. Jos autosi on hyväkuntoinen, mikset itse jatkaisi sillä matkantekoa.

        Tuli vielä sekin mieleen, olet käyttänyt 8 vuodessa autosi arvonalenemaan vähintään 25300 - 4700 euroa, eli 20600 euroa. Tuosta tulee 207 euroa kuukaudessa.

        Jos myisit autosi 1800 eurolla, kuukausikuluksi tulisi 236 euroa. Vain 29 euroa kuukaudessa enemmän.

        Ostaessa ei tule varmaankaan mieleen, että auton arvonalenema on niin suurta alkuvaiheessa, että loppuvaiheessa se, saako autostaan 1000 tai 2000 enemmän, ei oikeastaan merkitse paljoakaan sen "kadotetun" 20.000 euron rinnalla.

        Vaikka antaisit autosi ilmaiseksi pois, auton arvonalenemaksi kuukaudessa tulee 254 euroa kuukaudessa.

        Ainoa keino pienentää tuota arvonaleman kustannusta kuukautta kohden, on jatkaa ajoa.

        Uuden auton ostaminen on kallis harrastus, kuten autoilu yleensäkin.


    • Läpinäkyvää

      Kilpailija provoilee postaamalla tänne halvalla autoja myyvän liikkeen linkkejä. Hän koettaa saada ihmiset haukkumaan vainoamaansa yrittäjää piilomainostamisesta.

      • Älä uikuta

        Aloittaja voivottelee pökötistä luvattua huonoa hintaa ja tuo liike mainostaa maksavansa autoista hyvän hinnan, niin mikäs siinä "kehoittaessa" aloittajaa kysymään tuolta.

        Oikeastihan ei noin hyvästä autosta kannata ilmaiseksi luopua.


    • Pientä vaivaa

      Meinaatko jostain muusta merkistä saavasi parempia hyvityksiä liikkeestä ? Tee juuri niinkuin neuvottiin, myy itse. Minä tein niin lähes vastaavassa tilanteessa ja sain autosta 4400. Seuraava auto oli ostettava merkkiliikkeestä, kun yksityiset pyyntihinnat olivat korkeampia, kuin liikkeessä.

    • PsA 406

      Tästä eteempäin saat halpoja kilometrejä, kalleimmat takanapäin. Jos nyt sitten et ole myttyyntyny Peugeottiin, niin että haluat eroon hinnalla millä hyvänsä?

    • myynnissä

      Ei muuten ollu kovin hyvä alotus, jos 307 HDi myynti mielessä"pysykää erossa Pösöstä" otsikolla. Jos myydä meinaa niin hiukan optimistisempi aloitus ehkä paikallaan, Esim: ranskalainen laatuauto myynnissä, vähän ajettu,hyvin huollettu, jne, olis suositeltavaa.

    • arvohaapalainen

      Mikäli autosi on normaali-siisti, asiallisissa renkaissa, katsastettu, huollot tehty asianmukaisesti ja jakopää vaihdettu tarjoan heti 2500 ekeä. Suorassa kaupassa saat alennukset ja hyvityshinnaksi tulee noin 4tonnia.

    • 406 forever

      307 ja 407 pösöillä on huono maine, autokauppiaat pidättäytyvät ottamasta niitä autoliikkeen nurkkaan pölyttymään.
      Välimalleja paljon pikkuvikoja lähinnä sähköpuolella, kalliita korjata.
      406 ja 306 olivat autoja verrattuna niitä seuranneisiin xx7-sarjaan joka floppasi pahasti.
      Tee-se-itse mihelle / naiselle varmasti edullisia kulkimia, mutta jos tarvitsee merkkihuoltoa korjauksiin, kannattaa harkita pariinkin otteeseen.

      • TI-painajaisia

        Esimerkkinä 307 1.6 HDI ilmanpuhdistimen vaihto, täytyy tuulilasinpyyhkimetkin irrottaa ja purkaa "puoli konehuonetta" että pääsee käsiksi, aivan uskomatonta suunnittelua. Samoin jonkun EGR-venttiilin vaihto, vielä työläämpi.


      • iyutgkhiloigufyitufy

        Itse ajan 406:lla ja seuraava auto mietityttää kovin. Päätin jo vuosia sitten etten 407:aa ostaisi, niiden lukuisien ongelmien vuoksi. 307 ei mielestäni omaa ihan niin suuria ongelmia.

        Hyvin usein heitetään ilmaan kommentti sähköviat, mutta en kyllä ole kummastakaan mallista mitään niin kovin kallista sähkövikaa havainnut. 407:n lämmityslaitteen korjaaminen on se suurin ongelma joka tökkii, lisäksi etu-akselin alapalloratkaisu ja sen korjaaminen ei oikein kiinnostaisi.

        Tosin, jos auton ostaisin, nuo alapallot joutuisin omistusaikanani ehkä kerran vaihtamaan / vaihdattamaan ja lämmityslaitteenkin saa korjattua, tekemällä lämmityslaitteen kylkeen reikä, jolloin korjaus ei olekaan niin kallis kuin se muuten olisi.

        Todennäköisintä on, että haksahdan sittenkin 407:aan kun se sopivan halpa pikkuvikainen ja vähän ajettu yksilö tulee kohdille. 1000 eurolla 200tkm ajettu auto, jossa sopivasti jokin vika, tai sitten yksilö joka on jäänyt katsastamatta, saanee minutkin kaupantekoon.


    • 44444000066

      Millon aiot ostaa nesimmäisen Peugeoti?

      • ei omalla rahalla

        Jos kysymys oli tarkoitettu minulle, niin voin lohduttaa sinua, että toivottavasti se oli viimeinen Pösöni, joka viime perjantaina meni vaihdossa toisen merkkiseen, ja halvalla.


      • lkjchxfgchvjbk
        ei omalla rahalla kirjoitti:

        Jos kysymys oli tarkoitettu minulle, niin voin lohduttaa sinua, että toivottavasti se oli viimeinen Pösöni, joka viime perjantaina meni vaihdossa toisen merkkiseen, ja halvalla.

        Minkä hommasit vaihdossa ja paljonko sait pösöstä hyvitystä?


    • illan ratoksi

      Ihan parhaita vehkeit ovat.Laatua koko rahalla.Ei mitää vikaa ja maadut itse enne ko auto.

      • hmmmmm

        Joidenkin mielestä taas ikääntyvään autoon ei saisi tulla mitään vikaa. Sitten on muka huono auto. Onko nämä tyypit sitten niitä tojo miehiä, jotka ajaa sillä 90-luvun alun loppuun ajetulla ja paalauskelpoisella toyotalla.


      • diipasdaapaaa
        hmmmmm kirjoitti:

        Joidenkin mielestä taas ikääntyvään autoon ei saisi tulla mitään vikaa. Sitten on muka huono auto. Onko nämä tyypit sitten niitä tojo miehiä, jotka ajaa sillä 90-luvun alun loppuun ajetulla ja paalauskelpoisella toyotalla.

        En tiiä,mut ihan sama. Kunhan heitin :)))


      • Viaton Tojo
        hmmmmm kirjoitti:

        Joidenkin mielestä taas ikääntyvään autoon ei saisi tulla mitään vikaa. Sitten on muka huono auto. Onko nämä tyypit sitten niitä tojo miehiä, jotka ajaa sillä 90-luvun alun loppuun ajetulla ja paalauskelpoisella toyotalla.

        Jos Tojoon saa purkamosta halvalla osia hajonneiden tilalle ja ne vaihtaa itse, ei Tojossa silloin ole vikoja ollutkaan.


      • ja halvalla.
        Viaton Tojo kirjoitti:

        Jos Tojoon saa purkamosta halvalla osia hajonneiden tilalle ja ne vaihtaa itse, ei Tojossa silloin ole vikoja ollutkaan.

        sama juttu merssussa sekä ladassa.
        Kaikkiin löytyy osia hajottamosta jos niikseen tulee,volkkarin ja audiin ja seattiinkin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14846
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    10. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3039
    Aihe