Onko tuo viime kesänä kohuttu enkeli enää voimissaan? Mitähän sille jengille kuuluu? Melko sekavalta vaikutti suviseuroissa - puheista nyt puhumattakaan. Kuka sellaiseen lankeaa?!
Turkkilainen enkeli - vieläkö kerää porukkaa?
5
1426
Vastaukset
- DSM-IV
Joo. Luulisin, että diagnoosi on F-luokasta. Luulisin, että F44.3 Hurmos ja haltiotilat.
Ja lisäksi:
DSM-IV:n mukaan narsistiselle persoonallisuushäiriölle ovat ominaisia laaja-alaiset suuruuskuvitelmat, ihailun tarve ja empatian puute. Se on psykiatrinen diagnoosi, joka määritellään vähintään viidellä seuraavista oirekriteereistä:[6]
1.suuret käsitykset itsestään eli liioittelee saavutuksiaan;
2.keskittyy mielikuviin rajattomasta menestyksestä, voimasta, kauneudesta tai suuresta rakkaudesta;
3.uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot;
4.vaatii korostunutta ihailua;
5.mielestään oikeus erityiskohteluun;
6.muiden hyväksikäyttö;
7.empatian puute;
8.kateus (tai uskoo muiden kadehtivan häntä); ja
9.ylimielisyys ja röyhkeys.
Tästä löytyy selitys myös siihen, miksi jotkut onnettomat ovat olleet hänen "opetuslapsiaan".- lsbxir
Vieläkö jengi on voimissaan?
- Tvvmr
lsbxir kirjoitti:
Vieläkö jengi on voimissaan?
Arkkienkeli Mikael asuu Oulussa.
- angel as angel
I visited Thailand and met an angel,who fell in love with me.
- teijaP
Kuulin tuttavaltani tapauksesta, vl-lahkon sisalla muutaman johdateltavan reppanan kulttiyhteiso. Kenelle tuo diagnoosi sopii kultissa, kaikille vai pelkastaan yhdelle? Johtaja delekoi tehtavat "oppilailleen" ja nama toteuttavat hanen oikkujaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419