roolipeli 4

Michem De Auditore

on eeppisten taisteluiden aika niillä tarkoitan tulevaa ristiretkeä ruskeille maille ja siilin silvomista




T:korppi™

409

334

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Master Neloth

      Olen metsäpaltsissa ja ajattelen "nämä haltiat, he eivät ole niinkuin minä. Olen syntynyt pahaksi ja olen loukannut herraani Dagonia." kävelen portille ja sanon vartijalle "lähden vähäksi aikaa". Näen Michemin ja kysyn häneltä "haluatko sinäkin HeKeKeen(jos hän nyt on tässä mukana) pään vadille? Seuraa minua."

      • Michem De Auditore

        ''haluan kurpizzan pään mutta hekekeestä en tiedä''Michem vastasi


      • Michem De Auditore kirjoitti:

        ''haluan kurpizzan pään mutta hekekeestä en tiedä''Michem vastasi

        Korppi hei! Nyt loppuu tuo turha vainoaminen, varsinkaan kun sinun hahmolle on mahdotonta pärjätä mitenkään... Hahmoni kuule naulaa kohta sinut ristiin ja tunkee sen nakkiveneen sanonko minne...


      • Master Neloth
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''haluan kurpizzan pään mutta hekekeestä en tiedä''Michem vastasi

        "Minulla on idea, tapetaan molemmat. Minullakin on syy tappaa Kurpizza" sanon.


      • kurpizza kirjoitti:

        Korppi hei! Nyt loppuu tuo turha vainoaminen, varsinkaan kun sinun hahmolle on mahdotonta pärjätä mitenkään... Hahmoni kuule naulaa kohta sinut ristiin ja tunkee sen nakkiveneen sanonko minne...

        Tuhma kurpizza. :(


      • Michem De Auditore
        Master Neloth kirjoitti:

        "Minulla on idea, tapetaan molemmat. Minullakin on syy tappaa Kurpizza" sanon.

        ''hyvä idea voitaisiin uhrata kurpizza jumalille tai laittaa nakkiveneen mastoksi liikaa ideoita en osaa päättää'' michem vastaa


      • Master Neloth
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''hyvä idea voitaisiin uhrata kurpizza jumalille tai laittaa nakkiveneen mastoksi liikaa ideoita en osaa päättää'' michem vastaa

        (mikä toi nakkivene juttu on?) "molemmat ovat hyviä ideoita mutta onko sinulla linnaa? Voin opettaa sinulle pimeää taikuutta mutta tarvitset aikaa ja sinun pitää olla tarpeeksi älykäs ja keskittynyt."


      • pulinoiden nakkivene
        Master Neloth kirjoitti:

        (mikä toi nakkivene juttu on?) "molemmat ovat hyviä ideoita mutta onko sinulla linnaa? Voin opettaa sinulle pimeää taikuutta mutta tarvitset aikaa ja sinun pitää olla tarpeeksi älykäs ja keskittynyt."

        ETKÖ SÄ TIEDÄ MIKÄ ON NAKKIVENE?!
        http://www.youtube.com/watch?v=qbOdEMbSyA0


      • Michem De Auditore
        pulinoiden nakkivene kirjoitti:

        ETKÖ SÄ TIEDÄ MIKÄ ON NAKKIVENE?!
        http://www.youtube.com/watch?v=qbOdEMbSyA0

        minulla on linna ja anteeksi vain en opettele IKINÄ pimeää taikuutta koska olen PYHÄ temppelinritari mitä jos mentäisiin vain tappamaan kohteemme


      • Master Neloth
        Michem De Auditore kirjoitti:

        minulla on linna ja anteeksi vain en opettele IKINÄ pimeää taikuutta koska olen PYHÄ temppelinritari mitä jos mentäisiin vain tappamaan kohteemme

        Joo oon kuullu sen biisin mutta miks helvetissä joku pitäis laittaa nakkiveneen mastoon?


      • Master Neloth kirjoitti:

        Joo oon kuullu sen biisin mutta miks helvetissä joku pitäis laittaa nakkiveneen mastoon?

        Se oli joku korpin keksintö.


    • (Ennen kuin minut on taas tapettu)

      Hekekee on kadonnut jonnekin, eikä ystävällisen haltian neuvot auta suunnistamaan sokkeloisessa palatsissa. Käännyin ilmeisesti jossain/parissa/kolmessa? kohdassa väärin ja ilmaannuin vankilaan.
      Koitan kävellä mahdollisimman huomaamattomasti, mutta siltikin jotkut vartijoista, ja lähes kaikki vangit, tuijottavat minua epämääräisesti. Irvistän ja käännyn kulman taakse, mistä löydän... Lisää sokkeloita ja toljottavia haltioita.

      • Michem De Auditore

        ''mitä tehdään neloth'' Michem kysyi


      • Master Neloth
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''mitä tehdään neloth'' Michem kysyi

        "mennään linnaasi. Minun pitää laatia suunnitelma" sanon


      • Michem De Auditore
        Master Neloth kirjoitti:

        "mennään linnaasi. Minun pitää laatia suunnitelma" sanon

        ''mennään mielummin citadelliini'' Michem ehdotti


      • Master Neloth
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''mennään mielummin citadelliini'' Michem ehdotti

        (mitä eroa on linnalla ja citadelilla?)
        "hyvä on"


      • Michem De Auditore
        Master Neloth kirjoitti:

        (mitä eroa on linnalla ja citadelilla?)
        "hyvä on"

        Master Neloth ja Michem De Auditore ovat citadelissa ''citadel on tyhjänä mennään sisään''


      • Master Neloth
        Michem De Auditore kirjoitti:

        Master Neloth ja Michem De Auditore ovat citadelissa ''citadel on tyhjänä mennään sisään''

        Kävelemme käytävää linnassa ja kysyn Michemiltä "kuten sanoin, teen suunnitelman. Sinun täytyy vain kertoa kuinka iso armeija meillä on käytössä ja tuhoammeko koko palatsin vai pitääkö vain katkaista Kurpizzan ja HeKeKeen kaula kenenkään huomaamatta?"


      • Michem De Auditore
        Master Neloth kirjoitti:

        Kävelemme käytävää linnassa ja kysyn Michemiltä "kuten sanoin, teen suunnitelman. Sinun täytyy vain kertoa kuinka iso armeija meillä on käytössä ja tuhoammeko koko palatsin vai pitääkö vain katkaista Kurpizzan ja HeKeKeen kaula kenenkään huomaamatta?"

        ''kyllä salamurhataan heidät sinun pitää vain hommata minut metsäpalatsiin''


      • Tiberius de Auditore
        Master Neloth kirjoitti:

        (mitä eroa on linnalla ja citadelilla?)
        "hyvä on"

        Citadelli on Michemin yksityinen palatsi. Linna/Linnoitus taas on ritarikunnan päätukikohta.


      • Master Neloth
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Citadelli on Michemin yksityinen palatsi. Linna/Linnoitus taas on ritarikunnan päätukikohta.

        *mietin vähän aikaa* "Keksin sen" huudahdan "metsäpalatsi o, tarkasti vartioitu, melkein kukaan ei pääse sisään. Mutta heidänkin on saatava jostain ruokaa, jos menemme ruokakuljetuksen mukana laatikoissa saatamme onnistua" sanon.


      • Michem De Auditore
        Master Neloth kirjoitti:

        *mietin vähän aikaa* "Keksin sen" huudahdan "metsäpalatsi o, tarkasti vartioitu, melkein kukaan ei pääse sisään. Mutta heidänkin on saatava jostain ruokaa, jos menemme ruokakuljetuksen mukana laatikoissa saatamme onnistua" sanon.

        Michem pukee valkoisen hupullisen kaavun ja sanoo''tehdään se''


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        Michem pukee valkoisen hupullisen kaavun ja sanoo''tehdään se''

        Yksi kysymys, Michem. Temppelinritarit olivat uskonnollinen ritarikunta, joten mikä on Temppelinritarien uskonto tässä roolipelissä? Tässähän ei ole kristinuskoa.

        Ja en vieläkään tiedä rotuasi, joten on voi päättää omaanikaan. Olisinko Ihminen, puolienkeli, ihmissusi vai ihmissusienkeli?


      • HeKeKee
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Yksi kysymys, Michem. Temppelinritarit olivat uskonnollinen ritarikunta, joten mikä on Temppelinritarien uskonto tässä roolipelissä? Tässähän ei ole kristinuskoa.

        Ja en vieläkään tiedä rotuasi, joten on voi päättää omaanikaan. Olisinko Ihminen, puolienkeli, ihmissusi vai ihmissusienkeli?

        Angmarin valtakunta on tyhjä. Enää ei pajoista nouse mustaa savua eivätkä rautasaappaat kolise linnoituksen käytävillä. Tai niin luullaan. Valtaistuimella istuu joku. Yksin, kylmässä pimeässä hiljaisessa salissa. Hahmo valtaistuimella on nainen. Punaiset hiukset valuvat olkapäille kuin liekkivirta, syvänpunainen viitta joka on kietoutunut ruumiin ympärille, mustat panssarit, jotka kiiltävät kuun valaistessa katssa olevasta raosta. Kasvot ovat kalmankalpeat, ja tummasta teräksestä taottu kruunu makaa pään päällä. Yhtä äkkiä hahmo liikahtaa. Sormet nykivät. Suu avautuu. Silmät aukenevat. Pahuus nousee jälleen. Pohjoisesta. Angmarista, jonka kuningas on kuollut. Angmarista, jolla on uusi hallitsija. Kuningatar.


      • Master Neloth
        HeKeKee kirjoitti:

        Angmarin valtakunta on tyhjä. Enää ei pajoista nouse mustaa savua eivätkä rautasaappaat kolise linnoituksen käytävillä. Tai niin luullaan. Valtaistuimella istuu joku. Yksin, kylmässä pimeässä hiljaisessa salissa. Hahmo valtaistuimella on nainen. Punaiset hiukset valuvat olkapäille kuin liekkivirta, syvänpunainen viitta joka on kietoutunut ruumiin ympärille, mustat panssarit, jotka kiiltävät kuun valaistessa katssa olevasta raosta. Kasvot ovat kalmankalpeat, ja tummasta teräksestä taottu kruunu makaa pään päällä. Yhtä äkkiä hahmo liikahtaa. Sormet nykivät. Suu avautuu. Silmät aukenevat. Pahuus nousee jälleen. Pohjoisesta. Angmarista, jonka kuningas on kuollut. Angmarista, jolla on uusi hallitsija. Kuningatar.

        Puen mustan kaavun päälleni ja otan veitsen ja pistoolin mukaan. *matkustamme vähän aikaa* vaunut kulkevat edellämme. Juoksen sen kiinni ja kysyn "minne tämä kuljetus on menossa?" kuljettaja vastaa "metsäpalatsiin" mietin onko hän tarpeeksi heikkomielinen kontrolloitavaksi. Teen häneen mielenhallintataian ja hän sanoo "mitä haluat, herrani" vastaan "haluan, että salakuljetat meidät metsäpalatsiin" hän vastaa "menkää laatikoihin". Kaadan kahdesta laatikosta ruoat pois ja sanon Michemille "kyytiin vain".


      • Michem De Auditore
        Master Neloth kirjoitti:

        Puen mustan kaavun päälleni ja otan veitsen ja pistoolin mukaan. *matkustamme vähän aikaa* vaunut kulkevat edellämme. Juoksen sen kiinni ja kysyn "minne tämä kuljetus on menossa?" kuljettaja vastaa "metsäpalatsiin" mietin onko hän tarpeeksi heikkomielinen kontrolloitavaksi. Teen häneen mielenhallintataian ja hän sanoo "mitä haluat, herrani" vastaan "haluan, että salakuljetat meidät metsäpalatsiin" hän vastaa "menkää laatikoihin". Kaadan kahdesta laatikosta ruoat pois ja sanon Michemille "kyytiin vain".

        Michem hyppää laatikkoon ja kuiskaa ''en malta odottaa''


      • Master Neloth
        Michem De Auditore kirjoitti:

        Michem hyppää laatikkoon ja kuiskaa ''en malta odottaa''

        Olemme portilla ja kuljettaja sanoo "ruokakuljetus" vartija sanoo "vihdoinkin, ensi kerralla voisit jättää viivästelyn pois" ja alkaa kantamaan laatikoita yksitellen sisälle.


      • Michem De Auditore
        Master Neloth kirjoitti:

        Olemme portilla ja kuljettaja sanoo "ruokakuljetus" vartija sanoo "vihdoinkin, ensi kerralla voisit jättää viivästelyn pois" ja alkaa kantamaan laatikoita yksitellen sisälle.

        Michem&Neloth menivät ulos laatikoista michem tokaisee''olemme mahtava kaksikko''


      • HeKeKee
        Michem De Auditore kirjoitti:

        Michem&Neloth menivät ulos laatikoista michem tokaisee''olemme mahtava kaksikko''

        Ehh, te ette voi liikutella haltioita, koska te olette vastakkaisella puolella..


    • Eli me siis aloitetaan jatkuvasti uusi? No ei siinä mitään jos tämä toimii. Magunt ja Mocri (Jos joku ei tiennyt, niin aiempia hahmojani) saavat luvan olla jossain huitsin hevon whatever- mestassa. Siiliö (Sekin aiempi hahmoni) on palannut johonkin muuhun Ihmissiilien hallitsemaan paikkaan. En jaksa pelata noista kolmesta yhtäkään. Luon uuden hahmon.

      Nimi: Bogar
      Rotu: Henki
      Ikä: Kukaan ei tiedä tarkkaan 6500-7000
      Kyvyt: Kykenee pienellä avustuksella valtaamaan itselleen kehon. Samalla antaa keholleen uusia voimia.
      Luonne: Itsekäs ja tekee mitä vain, jos se auttaa häntä.
      Status: Väliaikaisesti vailla kehoa.
      Muuta: Bogarilla on tällä hetkellä palvelija, joka etsii hänelle kehoa rikkauksien toivossa. Avustaja kutsuu itseään "Sanansaastaajaksi". Huom: SananSAASTAAJA

      "Sanansaastaaja" kävelee pitkin Esgarothin (Se järvikaupunki Hobitissa) katuja. Hän on kehittänyt juonensa valmiiksi. Hän etsii jonkun hyväuskoisen tyypin ja tarjoaa drinkin. Sitten hän huumaa tämän ja vie Bogarille.

      • Master Neloth

        Sori HeKeKee unohin. no ok stopataan siihen ku kuljettaja sanoi "ruokakuljetus"


      • HeKeKee

        Itsekkin alan pelaamaan uudella hahmolla. Nimi: Thrórin
        Rotu: Kääpiö
        Tietoja: Ereborin kruununperillinen. Seikkailunhaluinen, uhkarohkea tummahiuksinen kääpiö, joka rakastaa käsitöitä ja vettä. Ei oikein pidä sepän töistä,mikä on aikamoinen häväistys Dúrinin suvulle.
        Vahvuudet: Sisu ja päättäväisyys, varsijousella ampuminen ja miekan heiluttelu.
        Heikkoudet: Suuttuu nopeasti, ei tule toimeen haltioiden kanssa, kääpiöille ominainen lyhyys.
        Ikä: 90
        Muuta: Rakastaa sankaritarinoita, pitää Thórinia, edesmennyttä isosetäänsä esikuvanaan.

        Throin käyskentelee vartijoidensa kanssa Esgarothissa. Vauras kaupunki suorastaan tursuaa kaikkea nähtävää. Tänne kuljetetaan lautoilla kaikki, mitä täällä Pohjolassa tarvitaan. Puuta ja nahkaa Ereboriin, metsähaltioiden viiniä Laaksoon, ylellisyystarvikkeita Gondorista, hevosia Rohanista, kaikkea mitä kuvitella saattaa. Tämä todellakin on Pohjoisen kaupan keskus. Vaikka Smaug poltti koko kaupungin, tilalle rakennettiin uusi monin verroin hienompi ja suurempi. Jos katsoo järven pohjaan, saattaa edelleen nähdä Smaugin hajoavat luut.


    • Sanansaastaaja löytää jonkun random mikälie ihmismiehen ja alkaa puhua tälle. Hän esittää olevansa muukalainen, joka ei tiedä paikasta juuri mitään ja kun mies on kerttonut hänelle taistelusta Smaugia vastaan, Sanansaastaaja ehdottaa tälle maljaa muinaiselle voitolle ja tarjoaa myrkytetyn viinilasin. Kun mies on juonut viinin ja pökertynyt, Sanansaastaaja tajuaa, että on hieman outoa kanniskella ympäriinsä pyörtynyttä miestä, mutta lähtee silti yrittämään viedä tämän majapaikkaansa.

      • HeKeKee

        Throrin kävelee kaduilla. Samassa hän törmää ukkeliin joka kantaa toista miestä. "Barzul" Throrin ärähtää noustessaan pystyyn."Miksi kanniskelet tuota tyyppiä? Ryöstitkö hänet? Ja nyt hukutat?"


      • HeKeKee kirjoitti:

        Throrin kävelee kaduilla. Samassa hän törmää ukkeliin joka kantaa toista miestä. "Barzul" Throrin ärähtää noustessaan pystyyn."Miksi kanniskelet tuota tyyppiä? Ryöstitkö hänet? Ja nyt hukutat?"

        "Tuota... Minä... Hän on... Kuollut... Eikun siis... Huumattu... Tai siis..." Sanansaastaaja sopertaa, pudottaa kantamansa miehen ja lähtee juoksemaan pois päin.


    • kurpizza_

      Ilmestyn jonnekin keittiön lähistölle. Haltiat olivat raahaamassa juuri tuotua ruokakuljetusta. Päätän mennä auttamaan.
      "Älä sitten avaa laatikoita." joku sanoo minun raahatessa leipäkoria varastoon. Pyöräytän silmiäni ja palaan takaisin kuljetuksen luo. Katson, kun muut kantavat puulaatikoita varastolle. Päätän itsekin kantaa sellaisen.
      "Perkele!" kiroan, kun laatikko ei liikukaan. Kiskaisen, ja laatikko rysähtää maahan. Varastoon katoava haltija katsoo minua kiukkuisesti.
      "Mistä lähtien haltijat ovat syöneet tiiliskiviä?" mutisen kirousteni väliin. Avaan laatikon kannen.

    • Päästyään riittävän kauas Sanansaastaaja tulee ajatelleeksi: Hetkonen! Jos kuljetan Smaugin luut valtiaalleni, niin hän voi ottaa sen valtaansa. Toisaalta keho ei taida olla elämänsä kunnossa, mutta silti... Hän päättää ryhtyä heti toimeen.

      • Michem De Auditore

        laatikossa oleva michem ryntää pystyyn hakkaa tomahawkin kurpizzan päästä läpi hän(michem) huutaa ''MUSTAKAAPU tule!''


    • Jollakin taisi naksahtaa korvien välissä...

      • HeKeKer

        Kuinkahan hankalaa korpin on tajuta että a) autohittaus kielletty b) ne ei ees oo metsäpalatsissa.


      • Michem De Auditore
        HeKeKer kirjoitti:

        Kuinkahan hankalaa korpin on tajuta että a) autohittaus kielletty b) ne ei ees oo metsäpalatsissa.

        ok ei ne sit ole/: Master Neloth keksitään suunnitelma


      • Master Neloth
        HeKeKer kirjoitti:

        Kuinkahan hankalaa korpin on tajuta että a) autohittaus kielletty b) ne ei ees oo metsäpalatsissa.

        Me olemme metsäpalatsissa, Kurpizza päästi meidät sinne. Tuosta Kurpizzan taposta en tiedä. Hyppään ulos laatikosta ja aion tehdä räjäytystaian. Teen räjäytystaikaa, jokin menee vikaan ja rähähdän savuna ilmaan. Olen aito Neloth, halusin vaihtaa hahmoa joten Neloth on kuollut.


      • Master Neloth
        Master Neloth kirjoitti:

        Me olemme metsäpalatsissa, Kurpizza päästi meidät sinne. Tuosta Kurpizzan taposta en tiedä. Hyppään ulos laatikosta ja aion tehdä räjäytystaian. Teen räjäytystaikaa, jokin menee vikaan ja rähähdän savuna ilmaan. Olen aito Neloth, halusin vaihtaa hahmoa joten Neloth on kuollut.

        Kännykkä lagas en nähny viimesimpiä viestejä. No kuolin kuitenkin itse tekemääni räjähdykseen.


    • Miksi toinen e on r?

    • Anteeks mutta te ETTE päässeet metsäpalatsiin, koska ette voineet liikuttaa haltioita päästämään teitä sisään.

      • Neloth

        Uus tyyppi
        nimi:Mercer
        rotu:ihminen
        tietoa:mestarivaras, jolla on huppu joka tekee hänestä lähes näkymättömän, varjoissa häntä on mahdotonta nähdä
        vahvuudet:hän pystyy ampumaan jousipyssyllä varjoista ja hän on hyvä taskuvaras sekä muutenkin hyvä varas
        heikkoudet:hänen päästään on luvattu paljon rahaa ja hän on lainsuojaton.
        ikä:30 vuotta


      • Michem De Auditore
        Neloth kirjoitti:

        Uus tyyppi
        nimi:Mercer
        rotu:ihminen
        tietoa:mestarivaras, jolla on huppu joka tekee hänestä lähes näkymättömän, varjoissa häntä on mahdotonta nähdä
        vahvuudet:hän pystyy ampumaan jousipyssyllä varjoista ja hän on hyvä taskuvaras sekä muutenkin hyvä varas
        heikkoudet:hänen päästään on luvattu paljon rahaa ja hän on lainsuojaton.
        ikä:30 vuotta

        Michem hiipii sisään nelothin räjähdys reiästä ja vei nelothin ruumiin nurkassa oleviin tynnyreihin


      • HeKeKee
        Michem De Auditore kirjoitti:

        Michem hiipii sisään nelothin räjähdys reiästä ja vei nelothin ruumiin nurkassa oleviin tynnyreihin

        Jos Neloth räjähti niin ei siitä oikein ruumista jää...


      • Karolin ++
        HeKeKee kirjoitti:

        Jos Neloth räjähti niin ei siitä oikein ruumista jää...

        (Jatkakaa ihmeessä. Tämä on äärimmäisen viihdyttävää seurattavaa. Tarvitsen lisää popkorneja.)


      • Tiberius de Auditore
        Karolin ++ kirjoitti:

        (Jatkakaa ihmeessä. Tämä on äärimmäisen viihdyttävää seurattavaa. Tarvitsen lisää popkorneja.)

        Etkö voisi tulla mukaan, Karolin? Roolipelaajia ei voi koskaan olla liikaa!


    • Pian järven reunalle tulee kyltti: VAROITUS Työmaa. Smaugin luita siirretään museoon. Kyltti oli tietenkin valehtelua ja Sanansaastaajan juoni saada luut kuljetettua pois, jotta Bogar voi muokata niistä itselleen kehon.

    • Tiberius de Auditore

      Istun temppelinritarien linnan juoden viiniä ja miettien, että missä Michem on. Olen aina pitänyt Michemiä "oman tiensä kulkijana", joten hänen poissaolonsa ei yllätä.

      • Neloth

        Olen Esgarothin portilla ja päätän hiipiä sisälle varstamaan jotain.


    • kurpizza_

      (Olenko kuollut?? Jos en ole...)

      Puistelen paniikissa räjähtäneen haltijan kappaleita vaatteistani. Mikä Nelothia riivasi? Miksi ihmeessä hän alkoi tekemään räjäytystaikaa?
      Satun vilkaisemaan huppupäistä hahmoa, joka näyttää aivan liian tutulta. Vain minulla voi olla näin huono tuuri. Vitivalkeana lähden hoippuroimaan kohti uloskäyntiä. Käytäväss vartijat pysäyttävät minut.
      "Saanko... käväistä ulkona...? Minua oksettaa..." kähisen. Onneksi minut päästetään ulos. Ulkona vedän hupun päähäni ja lähden kävelemään metsään. Pois Metsäpalatsista, ja hyvin kauas citadellista.

    • Kun Sanansaastaaja on vihdoin saanut Smaugin luut ylös (Vie paljon aikaa) ja kuljetettua päämajaansa, niin hän kutsuu Bogaria ottamaan luut valtaansa. Luut alkavat leijua. Sitten ne sulautuvat yhteen könttiin, josta muovautuu luista tehty liskohumanoidi. Bogar on jälleen olemassa. Bogar pysyy hetken vaiti ja sitten hymähtää hieman tyytymättömänä. "Tämäkö on ainoa mitä kykenit tuomaan? Kasa mädäntyneitä luita! Tappaisin sinut saman tien ellen saattaisi tarvita sinua jatkossakin!" Bogar raivosi. Sanansaastaaja kyyristyi nurkkaan. "Anteeksi herrani. Ajattele positiivisesti. Ne ovat lohikäärmeen luita. Ehkä sinulla on jotain lohikäärmeiden kykyjä", hän sanoi. "Sopii toivoa. Jos nimittäin ei ole, niin keho on turha, koska en voi kulkea ihmisten ilmoilla hankkimassa paremaa kehoa jos olen pelkkä heiverröinen luukasa!" Bogar sanoi.

    • kurpizza_

      Käveltyäni jonkin aikaa, lähestulkoon törmään joukkoon kauppiaita. Puolet ovat menossa tekemään kauppoja johonkin läheiseen kaupunkiin, puolet ihailemaan lohikäärmeen luita. Lähden heidän mukaansa.
      Tuntuu hassulta ihan vain kävellä tuiki tavallisessa ihmisjoukossa, jotka murehtivat ihan arki päivän asioita.

      • Neloth

        Menen kalliin näköiseen taloon ja näen arvokkaan näköisen miekan. Otan sen ja kolikkopussin ja lähden.


      • Michem De Auditore

        Michem lähti kurpizzan perään kurpizza voi jo huomata joukon valkoisia huppupäitä kädet ristittynä kulkemassa aivan hänen(kurpizzan) vieressä


      • Neloth
        Michem De Auditore kirjoitti:

        Michem lähti kurpizzan perään kurpizza voi jo huomata joukon valkoisia huppupäitä kädet ristittynä kulkemassa aivan hänen(kurpizzan) vieressä

        "liian vähän haastetta" ajattelen, ja päätän lähteä pois. Lähden pois ropesta ja saatan tulla joskus ropettamaan uudestaan.


    • kurpizza_

      (Mistä Michem tietää missä minä olen? Tai ylipäätään erottaa kauppiaiden seasta...?)

      Paikalle ilmestyy jotain valkotakkisia. Kuuntelen keskittyneen näköisenä yhden turistin tarinointia lohikäärmeistä. Olen suhteellisen rauhallinen. Yli puolella on huppu päässä ja vihertävä viitta. Lähes kaikki ovat siniharmaa silmäisiä. Muutama punapää ja blondi ja mustatukkainen erottuvat joukosta.
      "Kuka lähetti valkotakkiset paikalle?" mumisen hiljaa vieressäni kävelevälle tytölle. Tyttö hymähtää vastaukseksi.

      • Michem De Auditore

        tyttö kertoo''he ovat varmaan joitakin kirkonmiehiä''


    • "Se ei estä heitä olemasta väkivaltaisia. " mutisen hiljaa. Kirkonmiehiä. Michemin kavereita. Saan hölmön ajatuksen.
      "Luoja varjele meitä, suojele urheita temppeliritareita, valaise meidän pimeä tiemme..." alan kädet ristissä höpisemään. Pian muutkin, muutamaa lukuun ottamatta, alkavat rukoilla. Lohikäärmetarinoija hihkaisee:
      "Rukoilkaa vain! Smaug vielä palaa, entistä vihaisempana. Hän tappaa teidät kaikki!"

      • Michem De Auditore

        ''mahtavaa rukous'' michem tokaisee


      • Michem De Auditore kirjoitti:

        ''mahtavaa rukous'' michem tokaisee

        Työnnän nyrkillisen yrttejä suuhuni. Michem ei pysty vähään aikaan tappamaan tai löymään minua tajuttomaksi. Nappaan häntä hiasta kiinni.
        "Kuules jätkä." aloitan. "Minä en ymmärrä miksi sinä vainoat minua. Sinä tapoit veljeni, ja suoraan sanottuna yritit tappaa minutkin. Nakkelet tulipalloja ja huidot niillä saakelin kirveillä. Mikä minussa on niin raivostuttavaa? Vai eikö tyttöystävä antanut vai sotkeentuiko uusi mekkosi? Katsoppas.. minä en saa mitään kiksejä sinun häiritsemisestäsi. Voin mennä vaikka Keskimaan toiselle puolelle, jos jätät minut rauhaan. Ymmärsitkö? Sillä, jos tämä vainoaminen jatkuu, tulen sekapäiseksi ja kohta juoksen alasti ympäriinsä kukkapuskat kädessä jodlaten Kalevalaa takaperin... Itse asiassa... Noh, sinulla tuskin on Kalevalaa... Eikö sinulla ole perhettä? Mikset ole heidän luona" selitän kaiken yhtenä pötkönä. Vieressä kävelevät ihmiset katsovat minua oudosti. Irvistän takaisin.


      • Michem De Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        Työnnän nyrkillisen yrttejä suuhuni. Michem ei pysty vähään aikaan tappamaan tai löymään minua tajuttomaksi. Nappaan häntä hiasta kiinni.
        "Kuules jätkä." aloitan. "Minä en ymmärrä miksi sinä vainoat minua. Sinä tapoit veljeni, ja suoraan sanottuna yritit tappaa minutkin. Nakkelet tulipalloja ja huidot niillä saakelin kirveillä. Mikä minussa on niin raivostuttavaa? Vai eikö tyttöystävä antanut vai sotkeentuiko uusi mekkosi? Katsoppas.. minä en saa mitään kiksejä sinun häiritsemisestäsi. Voin mennä vaikka Keskimaan toiselle puolelle, jos jätät minut rauhaan. Ymmärsitkö? Sillä, jos tämä vainoaminen jatkuu, tulen sekapäiseksi ja kohta juoksen alasti ympäriinsä kukkapuskat kädessä jodlaten Kalevalaa takaperin... Itse asiassa... Noh, sinulla tuskin on Kalevalaa... Eikö sinulla ole perhettä? Mikset ole heidän luona" selitän kaiken yhtenä pötkönä. Vieressä kävelevät ihmiset katsovat minua oudosti. Irvistän takaisin.

        ''perhe on hajonnut'' michem sanoo sen näköisenä kuin hänelle olisi tullut joitain muistoja mieleen


      • Michem De Auditore kirjoitti:

        ''perhe on hajonnut'' michem sanoo sen näköisenä kuin hänelle olisi tullut joitain muistoja mieleen

        "Ai. Ovatko he kuitenkin elossa?" kysyn. "Muistaakseni sinun veljesi ainakin on elossa..." mumisen.


      • Michem De Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''perhe on hajonnut'' michem sanoo sen näköisenä kuin hänelle olisi tullut joitain muistoja mieleen

        ''olen menettänyt enemmän kuin sinä mutta en toki veljeäni mutta kaiken muun kyllä''michem sanoo virnuilllen ja vetää kurpizzan kujalle


      • Michem De Auditore kirjoitti:

        ''olen menettänyt enemmän kuin sinä mutta en toki veljeäni mutta kaiken muun kyllä''michem sanoo virnuilllen ja vetää kurpizzan kujalle

        "Jaa. Minä olen menettänyt vanhempani, veljeni, kotini ja pari ystävääni. Neloth räjähti ja Alice katosi nähtyään naamasi. Kohta olen menettänyt henkenekin." Jarrutan kantapäilläni ja huitaisen Michemiä pyhällä pikarilla leukaan.


      • Michem De Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        "Jaa. Minä olen menettänyt vanhempani, veljeni, kotini ja pari ystävääni. Neloth räjähti ja Alice katosi nähtyään naamasi. Kohta olen menettänyt henkenekin." Jarrutan kantapäilläni ja huitaisen Michemiä pyhällä pikarilla leukaan.

        ''minä menetin lapseni vaimoni vanhempani kotini ja aarteeni'' michem sanoo napatessaan pyhän pikarin


      • Michem De Auditore kirjoitti:

        ''minä menetin lapseni vaimoni vanhempani kotini ja aarteeni'' michem sanoo napatessaan pyhän pikarin

        "Se ei oikeuta vainoamaan minua. Minne olemme menossa?" intän. Mietin, mihin Michem olisi aarretta tarvinnut. Hän ei ole missään vaiheessa vaikuttanut rahapulassa olevalta.


      • Michem De Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        "Se ei oikeuta vainoamaan minua. Minne olemme menossa?" intän. Mietin, mihin Michem olisi aarretta tarvinnut. Hän ei ole missään vaiheessa vaikuttanut rahapulassa olevalta.

        ''mennään torniini kerron koko jutun siellä''michem sanoo


      • Michem De Auditore kirjoitti:

        ''mennään torniini kerron koko jutun siellä''michem sanoo

        "Toisin sanoen: Naulaat ristiin ja nakkelet tulipalloja." sanon. Mielessäni vilisee erilaisia kidutustapoja... Puristan käsiäni nyrkkiin.


      • Michem De Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        "Toisin sanoen: Naulaat ristiin ja nakkelet tulipalloja." sanon. Mielessäni vilisee erilaisia kidutustapoja... Puristan käsiäni nyrkkiin.

        ''en tee enää niin AINAKAAN SINULLE'' michem sanoo ja näyttää siltä kuin olisi pahoillaan


      • Michem De Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''en tee enää niin AINAKAAN SINULLE'' michem sanoo ja näyttää siltä kuin olisi pahoillaan

        onko joku täällä vielä/:


    • kurpizza_

      "Myöhäistä." Pälyilen ympärilleni. Minulla ei taida olla muita vaihtoehtoja. Jos kieltäytyisin kuuntelemasta Michemiä, hän voisi hermostua ja sitten on taas piru irti.
      "Okei... Mennään sinne torniin..." luovutan. Hieno homma. Nyt pitäisi vain pysyä hiljaa ja olla mahdollisimman ei-ärsyttävä.

      • HeKeKee

        "Thrórin, tiedät mikä aika nyt on." Dain II, Ereborin kuningas sanoo. "Sinun täytyy käydä isiesi haudalla. Et voi olla kuningas, jos et käy rukoilemassa jonkun edeltäjiemme ikivuoteella."
        Sanat kaikuvat vieläkin päässäni. Patikoin raskas reppu selässäni kohti pohjoista, mutta ilman vartijoita. "Sillä tämä matka sinun täytyy taittaa yksin, jos haluat näyttää mitä sinusta on, jos sinussa on yhtään rohkeutta." Tiedän että hän vihaa minua. Suorastaan häpeää. Mutta minä näytän hänelle. Matkaan pohjoiseen, missä huhujen mukaan Dúrin V tappoi Slythan, pohjoisen tulikäärmeen, ja kuoli itsekkin. Pohjoiseen, jossa kukaan muu ei ole käynyt.


      • Michem De Auditore
        HeKeKee kirjoitti:

        "Thrórin, tiedät mikä aika nyt on." Dain II, Ereborin kuningas sanoo. "Sinun täytyy käydä isiesi haudalla. Et voi olla kuningas, jos et käy rukoilemassa jonkun edeltäjiemme ikivuoteella."
        Sanat kaikuvat vieläkin päässäni. Patikoin raskas reppu selässäni kohti pohjoista, mutta ilman vartijoita. "Sillä tämä matka sinun täytyy taittaa yksin, jos haluat näyttää mitä sinusta on, jos sinussa on yhtään rohkeutta." Tiedän että hän vihaa minua. Suorastaan häpeää. Mutta minä näytän hänelle. Matkaan pohjoiseen, missä huhujen mukaan Dúrin V tappoi Slythan, pohjoisen tulikäärmeen, ja kuoli itsekkin. Pohjoiseen, jossa kukaan muu ei ole käynyt.

        kurpizza&michem ovat tornissa ''en tappanut veljeäsi ärsyyntymisen vuoksi tapoin hänet kun olin humalassa me olimme oikeasti parhaita ystäviä'' michem selittää ojentaen muistikirjan kurpizzalle


      • kurpizza_
        Michem De Auditore kirjoitti:

        kurpizza&michem ovat tornissa ''en tappanut veljeäsi ärsyyntymisen vuoksi tapoin hänet kun olin humalassa me olimme oikeasti parhaita ystäviä'' michem selittää ojentaen muistikirjan kurpizzalle

        "Mitä se puhe sitten veljeni ruumiin kaivamisesta sitten tarkoitti." sähisen. Kuitenkin nappaan muistikirjan Michemin kädestä. Se on kirjoitettu veljeni käsialalla. Minua huippaa. Veljelläni oli kyllä paljon kavereita, temppeliritareistakin, mutta silti... Puristan muistikirjaa sormissani ja yritän muistaa hengittää.
        Veljeni oli Michemin kaveri? Mitä ********?
        Jään tuijottamaan apaattisena lattiassa olevaa rantua. Minua itkettää ja suututtaa, mutta en pysty liikkumaan. Pää lyö tyhjää.


    • Bogar kävelee kadulla. Hänellä on päällään hupullinen kaapu, joka estää ihmisiä näkemästä hänen luisevaa liskokehoaan. Hän sai selville joku aika sitten, että kykenee syöksemään hieman tulta suurilla ponnisteluilla. Lisäksi hänen kehonsa on yllättävän kestävä ja vahva. Nyt hänen täytyy vaan hankkia vielä mahtavampi keho, joka myös saisi mielellään näyttää normaalilta, jotta hän voisi alkaa tehdä jotain.

      • Michem De Auditore

        ''kadun pahasti että tapoin hänet minä todella pidin hänestä kurpizza liittoutuisitko kanssani''


      • kurpizza_
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''kadun pahasti että tapoin hänet minä todella pidin hänestä kurpizza liittoutuisitko kanssani''

        Lattiassa oleva naarmu vie edelleenkin huomiotani. Mutta saan jotenkin ajatukseni kulkemaan.
        "Liittoutumaan mihin? Elämme rauhan aikaa, täällä ei sodita. Enkä minä halua sotia." ilmoitan väsyneenä. Viime aikaisen sotien ja sirkusten aikana olen oppinut miettimään, ennen kuin työnnän nenäni toisten asioihin. Tai ainakin yritän miettiä...


      • Michem De Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        Lattiassa oleva naarmu vie edelleenkin huomiotani. Mutta saan jotenkin ajatukseni kulkemaan.
        "Liittoutumaan mihin? Elämme rauhan aikaa, täällä ei sodita. Enkä minä halua sotia." ilmoitan väsyneenä. Viime aikaisen sotien ja sirkusten aikana olen oppinut miettimään, ennen kuin työnnän nenäni toisten asioihin. Tai ainakin yritän miettiä...

        ''liittoutumaan vain''michem sanoo ja ottaa paperin ja kynän esiin


      • kurpizza_
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''liittoutumaan vain''michem sanoo ja ottaa paperin ja kynän esiin

        "En todellakaan allekirjoita mitään, jos sinä et kerro mihin minun pitäisi liittoutua." Pitääkö Michem minua aivan idioottina? Todennäköisesti...


      • Michem De Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        "En todellakaan allekirjoita mitään, jos sinä et kerro mihin minun pitäisi liittoutua." Pitääkö Michem minua aivan idioottina? Todennäköisesti...

        Michem tekee jotain paperilla ja laittaa sen pois


      • kurpizza_
        Michem De Auditore kirjoitti:

        Michem tekee jotain paperilla ja laittaa sen pois

        Mieleeni juolahtaa, että saatoin hermostuttaa Michemin jotenkin.
        "Hei... Kyllä minä autan sinua, jos tarvitset oikeasti apua... Mutta en ala sitoutumaan mihinkään." Raaputan ranteissani olevia nauloista jääneitä arpia. Ne olivat tummanpunaiset, eivätkä varmaankaan koskaan katoaisi kunnolla.
        Kiinnostun taas lattian naarmusta.


      • Michem De Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        Mieleeni juolahtaa, että saatoin hermostuttaa Michemin jotenkin.
        "Hei... Kyllä minä autan sinua, jos tarvitset oikeasti apua... Mutta en ala sitoutumaan mihinkään." Raaputan ranteissani olevia nauloista jääneitä arpia. Ne olivat tummanpunaiset, eivätkä varmaankaan koskaan katoaisi kunnolla.
        Kiinnostun taas lattian naarmusta.

        ''tule kurpizza''michem sanoo hymyillen iloisena ja näyttäen aarniokotkaa


      • kurpizza_
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''tule kurpizza''michem sanoo hymyillen iloisena ja näyttäen aarniokotkaa

        (Mistä se aarnikotka yhtäkkiä ilmestyi? Minä en ymmärrä...)

        "En kylläkään tarkoittanut, että auttaisin sinua ruokkimaan otuksesi." huomautan kiireesti.


      • Michem De Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        (Mistä se aarnikotka yhtäkkiä ilmestyi? Minä en ymmärrä...)

        "En kylläkään tarkoittanut, että auttaisin sinua ruokkimaan otuksesi." huomautan kiireesti.

        ''hyppää kyytiin''


      • kurpizza_
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''hyppää kyytiin''

        Syön taas kourallisen yrttejä. Tätä menoa olen illalla kuumeessa, ja kapuan leijonakotkan kyytiin. En osaa ratsastaa, ja inhoan korkeita paikkoja. Tästä tulee varmasti hauskaa.


      • Michem De Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        Syön taas kourallisen yrttejä. Tätä menoa olen illalla kuumeessa, ja kapuan leijonakotkan kyytiin. En osaa ratsastaa, ja inhoan korkeita paikkoja. Tästä tulee varmasti hauskaa.

        kurpizza&michem ovat temppelinritarien tukikohdan porteilla


      • kurpizza_
        Michem De Auditore kirjoitti:

        kurpizza&michem ovat temppelinritarien tukikohdan porteilla

        Hyppään, tai rehellisesti sanoen, putoan leijonakotkan selästä maahan. Kampean itseni ylös.
        "Miksi olemme täällä?" kysyn. Harkitsen pakoa, mutta en pääsisi jalkaisin kovin kauaksi.


      • Michem De Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        Hyppään, tai rehellisesti sanoen, putoan leijonakotkan selästä maahan. Kampean itseni ylös.
        "Miksi olemme täällä?" kysyn. Harkitsen pakoa, mutta en pääsisi jalkaisin kovin kauaksi.

        ''kerron kohta''michem&kurpizza astuvat sisään


      • kurpizza_
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''kerron kohta''michem&kurpizza astuvat sisään

        Minua alkaa tosissaan ärsyttää se, että kysymyksiini ei vastata. Raahustan Michemin perässä, ja koitan keksiä ulospääsyä. Jospa vain alkaisin kirkua kurkku suorana? Se minun olisi pitänyt tehdä jo kaupungissa.


    • Tiberius de Auditore

      Olen huoneessani kiillottamassa miekkaani, kun eräs luutnantti tulee ilmoittamaan Suurmestarin saapuneen paikalle. Puen nopeasti varusteeni ja lähden kävelemään porttia päin.

      • Michem De Auditore

        ''Tässä uusi ystäväni kurpizza Tiberius mennään suunnittelemaan'' michem sanoi


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''Tässä uusi ystäväni kurpizza Tiberius mennään suunnittelemaan'' michem sanoi

        Tervehdittyäni veljeäni käännyn Kurpizzan puoleen. Kättelen Kurpizzaa "päivää"


    • kurpizza_

      (Jes! Lisää porukkaa!)

      Minulta pääsee tahaton vinkaisu, kun näen Michemiä muistuttavan miehen kävelevän porttia kohden. Alan pikaisesti laskea, kuinka monta nyrkillistä olen jo yrttejä syönyt. Kuumeesta hourailut eivät ainakaan voi johtua.

      • Michem De Auditore

        ''kurpizza tule''


    • kurpizza_

      "Päivää" sanon hymyillen. Kiskaisen sitten hihat paremmin ranteideni peitoksi.
      Lähden taas raahustamaan Michemin perään.

      • Michem De Auditore

        Tiberius michem ja kurpizza ovat suunnittelu huoneessa


    • Tiberius de Auditore

      Avaan laatikon ja otan esille erilaisia taktisia merkkejä sekä karttoja. "Mitä me suunnitellaan tällä kertaa?" Kysyn Michemiltä.

      • Michem De Auditore

        Tiberius tänä yönä nousee helvetin hirviöitä


    • kurpizza_

      "Jaa." sanon nähdessäni kartan "Michem, voisitko vastata edes yhteen kysymykseen? Nimittäin, teillä on selvästi meneillään jotain salaista ja tärkeää... Niin, miksi minä olen täällä?"

      • Tiberius de Auditore

        Katson ensin Kurpizzaa ja sitten Michemiä "Kuka hän edes on? Joku ystäväsi?" Kysyn Michemiltä.


      • Michem De Auditore

        ''HELVETISTÄ SINKOAA HIRVIÖITÄ'' michem sanoo


      • Michem De Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''HELVETISTÄ SINKOAA HIRVIÖITÄ'' michem sanoo

        ''kurpizza on itseasiassa viholliseni aah vaikea selittää''


      • kurpizza_
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''HELVETISTÄ SINKOAA HIRVIÖITÄ'' michem sanoo

        "Joku, jota heitellään tulipalloilla ja naulataan ristiin" mutisen hiljaa. Sen jälkeen luikahdan huomaamattomasti ovesta ulos. Tunnen koko ajan olevani väärässä paikassa ja kun Michem vielä sekoaa... En halua joutua uudestaan ristiinnaulituksi. Tukikohdasta en pääse pois, mutta muutaman minuutin hermoloma Michemistä kuulostaa houkuttelevalta.


      • Tiberius de Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        "Joku, jota heitellään tulipalloilla ja naulataan ristiin" mutisen hiljaa. Sen jälkeen luikahdan huomaamattomasti ovesta ulos. Tunnen koko ajan olevani väärässä paikassa ja kun Michem vielä sekoaa... En halua joutua uudestaan ristiinnaulituksi. Tukikohdasta en pääse pois, mutta muutaman minuutin hermoloma Michemistä kuulostaa houkuttelevalta.

        "Siis helvetistä sinkoaa demoneita ja meillä on vihollinen linnassamm... Mihin hän meni?"


    • kurpizza_

      Näen kivan näköisen pöydän, jonka alle voisin mennä viettämään hermolomaani. Pitää vain odottaa, ettei kukaan huomaa. Kun sopiva hetki löytyy, nostan valkeaa pöytäliinaa ja konttaan pöydän alle. Huokaisen hiljaa helpotuksesta.
      Silmiäni kirvelee ja laitan ne suosiolla kiinni. Ihan vähäksi aikaa vain...

      (Menen nukkumaan)

      • Michem De Auditore

        ''NYT OLET KOTKAN RUOKAA!''michem huutaa ja kaataa pöydän jonka alla kurpizza on


      • Michem De Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''NYT OLET KOTKAN RUOKAA!''michem huutaa ja kaataa pöydän jonka alla kurpizza on

        Michem huomaa nukkuvan kurpizzan ja kysyy tiberiukselta''voitko auttaa kantamaan hänet''


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''NYT OLET KOTKAN RUOKAA!''michem huutaa ja kaataa pöydän jonka alla kurpizza on

        (Ei sitä pöytää, jonka alla hän on ole niin helppoa löytää näin isosta linnasta)

        "Toit vihollisen linnaamme ja nyt päästit hänet karkuun!" huudan. "Laitetaanko täysi hälytystila päälle?" Kysyn Michemiltä.


      • Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (Ei sitä pöytää, jonka alla hän on ole niin helppoa löytää näin isosta linnasta)

        "Toit vihollisen linnaamme ja nyt päästit hänet karkuun!" huudan. "Laitetaanko täysi hälytystila päälle?" Kysyn Michemiltä.

        ''kyllä TÄYSI hälytystila päälle ja heti kun joku löytää hänet hän myös tappaa hänet


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''kyllä TÄYSI hälytystila päälle ja heti kun joku löytää hänet hän myös tappaa hänet

        "Heti paikalla!" Sanon ja lähden juoksemaan hälytyskelloja kohti.


      • Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "Heti paikalla!" Sanon ja lähden juoksemaan hälytyskelloja kohti.

        Soturit juoksentelevat ympäri linnaa ja koittavat löytää kurpizzaa


    • kurpizza_

      Havahdun hirveään räminään ja askelten ääniin. Palohälytys!
      Konttaan pois pöydän alta ja ryntään lähimmällä vesipisteelle täyttämään ämpärin.
      "Missä se on?" huudan ohi kiirehtivälle tytölle.
      "Sitähän kaikki täällä etsivät, se ei ole voinut päästä mitenkään muurin yli." kuuluu vastaus. (Sori, tyttö ei ole mikään ritari tms...) Niin, haltiat eivät oikein katsoisi hyvällä, jos metsä palaisi. Miksi ritarit etsivät tulipalipaloja aseisen kanssa? Noh... Temppeliritarien mielenliikkeisiin on turha perehtyä.

      Raahaan ämpäriä mukanani ja tähyillen paikkoja, joista tulipalo olisi voinut alkaa. Ihmiset tuijottavat minua kuin sekopäätä.
      "Ilmoittakaa minulle, jos löydätte sen." huikkaan. Rypistän kulmiani, ei kai se nyt noin outoa ole? Alan etsiskellä Michemiä ja Tiberiusta, mutta olen kaikessa kiireessä unohtanut, missä suunnitteluhuone oli. Sitä paitsi, on tärkeämpää löytää tulipalo.

      • HeKeKee

        Askelta toisen eteen. Vielä tuonne kukkulalle. Sitten lepotauko. Kuinkahan kauan olen tarponut tänään? En tiedä. Maasto näyttää kaikkialla samalta. Katsahdan alas vuorien väliseen laaksoon, ja melkein älähdän ääneen. Alhaalla laaksossa on iso kaupunki. Laakson päässä on suuri linna, joka on rakennettu gondorilaiseen tyyliin kvartsista ja valkoisesta marmorista. Linnasta kuuluu outoa metakkaa. Hetkonen. Mitä... tuolla taivaanrannassa oikein on? Näen valtavan tulipatsaan kohoavan taivaalle. Kauhea karjunta täyttää ilman. Tulikäärme. Minun täytyy varoittaa ihmisiä, nyt heti!


    • Michem De Auditore

      kaksi ritaria tökkää kurpizzaa toinen miekalla toinen keihäällä

    • Tiberius de Auditore

      Juoksen paikalle "Pidättäkää hänet!" Huudan ja vedän miekkani esiin.

      • kurpizza_

        "Mikä teitä vaivaa? En minä mikään pyromaani ole! Meidän pitäisi etsiä sitä tulipaloa!" huudahdan hämmentyneenä. Tiberius saapuu miekka kädessä paikalle. Tuijotan häntä silmät suurina.
        "Tiberius kiltti, pistä se miekka pois. Mnulla ei ole pienintäkään aikomusta murhata sinua tai veljeäsi, tai ketään muutakaan, vesiämpärillä...Vai päiväunien ottamisestako minua rangaistaan? Se olisi kyllä aika epäloogista. Varsinkin kun nukuin pöydän alla, enkä kenenkään toisen sängyssä..." sanon ärsyyntyneenä. Mikä kaikkia vaivaa?


      • Michem De Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        "Mikä teitä vaivaa? En minä mikään pyromaani ole! Meidän pitäisi etsiä sitä tulipaloa!" huudahdan hämmentyneenä. Tiberius saapuu miekka kädessä paikalle. Tuijotan häntä silmät suurina.
        "Tiberius kiltti, pistä se miekka pois. Mnulla ei ole pienintäkään aikomusta murhata sinua tai veljeäsi, tai ketään muutakaan, vesiämpärillä...Vai päiväunien ottamisestako minua rangaistaan? Se olisi kyllä aika epäloogista. Varsinkin kun nukuin pöydän alla, enkä kenenkään toisen sängyssä..." sanon ärsyyntyneenä. Mikä kaikkia vaivaa?

        Michem saapuu paikalle ja sanoo ''viekää hänet panssarihuoneeseen''


      • Tiberius de Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        "Mikä teitä vaivaa? En minä mikään pyromaani ole! Meidän pitäisi etsiä sitä tulipaloa!" huudahdan hämmentyneenä. Tiberius saapuu miekka kädessä paikalle. Tuijotan häntä silmät suurina.
        "Tiberius kiltti, pistä se miekka pois. Mnulla ei ole pienintäkään aikomusta murhata sinua tai veljeäsi, tai ketään muutakaan, vesiämpärillä...Vai päiväunien ottamisestako minua rangaistaan? Se olisi kyllä aika epäloogista. Varsinkin kun nukuin pöydän alla, enkä kenenkään toisen sängyssä..." sanon ärsyyntyneenä. Mikä kaikkia vaivaa?

        "Siis mistä tulipalosta sinä puhut? Kysyn. Laitan miekan takaisin huotraan ja viiton Kurpizzaa seuraamaan. "Nyt tule tänne äläkä sekoile siinä"


      • kurpizza_
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "Siis mistä tulipalosta sinä puhut? Kysyn. Laitan miekan takaisin huotraan ja viiton Kurpizzaa seuraamaan. "Nyt tule tänne äläkä sekoile siinä"

        "Siis... " huokaisen. Miehille pitää aina vääntää rautalangasta. "Menin pöydän alle. Nukahdin, ja heräsin hirveään räminään. Eli palohälytys. Sen jälkeen juoksin vesipisteelle ja otin ämpärillisen vettä, niinkuin kunnon kansalaisen kuuluu. Muut vain juoksentelivat ympäriinsä huitoen aseilla... Sinänsä jännä juttu, että minä, jolla ei taatusti ole kaikki kääpiöt vuoressa, oli ainoa, joka haki vettä." Heilutan ämpäriä.
        "Sitten selvisi, että kaikki vielä etsivät sitä tulipaloa, joten aloin auttamaan etsimisessä. Kunnes törmäsin näihin herroihin." mulkaisen vartijoita häijysti.


      • Tiberius de Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        "Siis... " huokaisen. Miehille pitää aina vääntää rautalangasta. "Menin pöydän alle. Nukahdin, ja heräsin hirveään räminään. Eli palohälytys. Sen jälkeen juoksin vesipisteelle ja otin ämpärillisen vettä, niinkuin kunnon kansalaisen kuuluu. Muut vain juoksentelivat ympäriinsä huitoen aseilla... Sinänsä jännä juttu, että minä, jolla ei taatusti ole kaikki kääpiöt vuoressa, oli ainoa, joka haki vettä." Heilutan ämpäriä.
        "Sitten selvisi, että kaikki vielä etsivät sitä tulipaloa, joten aloin auttamaan etsimisessä. Kunnes törmäsin näihin herroihin." mulkaisen vartijoita häijysti.

        " Se ei ollut palohälytys. Veljeni määräsi hälytystilan SINUN löytämiseksi. Hän myös sanoi, että sinut pitäisi tappaa..."


      • kurpizza_
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        " Se ei ollut palohälytys. Veljeni määräsi hälytystilan SINUN löytämiseksi. Hän myös sanoi, että sinut pitäisi tappaa..."

        Nauran.
        "Ei ole yllätys, että veljesi haluaa tappaa minut." Nostan leukaani niin, että vielä punertava arpi näkyy. "Michem taisi todellakin pitää minua jonain rambona tai muuna äärimmäisen vaarallisena otuksena. Ainakin hän yritti tappaa minut yhtä sinnikkäästi. En tiedä, mikä häneen nyt on mennyt. Hän pyysi minua liittolaisekseen johonkin... Äläkä kysy mihin, en suostunut... Onko Michem aina ollut noin... ailahtelevainen." Olin sanomassa "idiootti" tai "sairas", mutta onneksi hillitsin itseni ajoissa.


    • Bogar istuu puistonpenkillä. (Milloin ne keksittiin?) Hän huomaa, että kaupunki alkaa hälistä, kun huomataan, että Smaugin luut on kalastettu järven pohjasta. Nekin, jotka uskoivat aiemman kyltin tekstiä olivat tajunneet, ettei kaupunkiin ole tulossa uutta museota. Bogar on mielissään. Kestävemmän kehon hankkiminen olisi helpompaa, kun kaupunki olisi paniikissa. Pitäisikö hieman aiheuttaa kauhua. Bogar kiipeää lähimmän talon katolle ja sylkee sieltä tulta katua kohti. Kun katseet kääntyvät kattoa kohti, hän piiloutuu ennen kuin häntä ehditään nähdä. Paniikki valtaa kaupunkilaiset. Jos he pysähtyisivät ajattelemaan, he tajuaisivat, että lohikäärme syöksee enemmän tulta ja tuottaa enemmän vahinkoa. Bogar pudottautuu katolta ja alkaa etsimään sopivaa uhria.

      • Michem De Auditore

        Kurpizza viedään varuste-huoneeseen ja Michem sanoo tiberiukselle''mennään nyt suunnittelemaan''


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        Kurpizza viedään varuste-huoneeseen ja Michem sanoo tiberiukselle''mennään nyt suunnittelemaan''

        "Siis jätämmekä hänet varustehuoneeseen? En usko sen olevan hyvä idea..." Sanon Michemille


      • Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "Siis jätämmekä hänet varustehuoneeseen? En usko sen olevan hyvä idea..." Sanon Michemille

        ''tule mukaani varustehuoneeseen nimittäin hirviön tappo strategia pitää saada valmiiksi''


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''tule mukaani varustehuoneeseen nimittäin hirviön tappo strategia pitää saada valmiiksi''

        " Eikö meidän pitäisi mennä suunnitteluhuoneeseen? Varustevarastossa on vaikea suunnitella"


      • Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        " Eikö meidän pitäisi mennä suunnitteluhuoneeseen? Varustevarastossa on vaikea suunnitella"

        ''mennään''Tiberius&Michem, ovat suunnittelu huoneessa''aion laittaa kurpizzan taistelemaan manalan hirviöitä vastaan''
        michem sanoi


    • (Korppi hei... Jos sen teet/onnistut siinä, saat kyllä kestää minun hahmoni haukkumisia...)

      Löydän taskustani lyttääntyneen leipäpalan. Hienoa, tämän päivän aamupala, päivällinen, lounas ja iltapala. Syötyäni alan ihan piruuttani tonkimaan varusteita. Veitsiä löytyy monta laatikollista. Rehellisyyden nimissä, muutama taisi sujahtaa taskuuni.
      Rallattelin lauluja, jotteivät vartijat kuulisi tekemisiäni. Hmm... Tuluksista voi olla hyötyä... Löydän myös pienen pullon, jonka sisältö tuoksuu yrteiltä. Etiketin mukaan se on jonkinlaista voidetta. Tuikkaan sen rintaliiveihini. Oikeasti hyvä piilo.
      Kääriydyn viittaani ja päätän jatkaa nukkumista. Kuumekin alkaisi kohta nousemaan...

      • Michem De Auditore

        yksi valkoiseen huppukaapuun pukeutunut tyyppi huomasi ja kertoi asiasta vartijoille


      • Michem De Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        yksi valkoiseen huppukaapuun pukeutunut tyyppi huomasi ja kertoi asiasta vartijoille

        valkokaapu huomasi kurpizzan tekoset järjestellessään tavaroita nyt yksi vartija herättää kurpizzan ja sanoo''anna ne tänne''


    • Tiberius de Auditore

      Nauran niin kovaa, että meinaan kaatua "Siis aiot laittaa hänet taistelemaan!" jatkan nauramista " Hän ei näyttänyt siltä, että olisi koskaan taistellut!
      Hän ei varmasti voittaisi edes Helvetin pienintä demonia!" Ilmeeni yllättäen vakavoituu "Oliko tuo vitsi vai olitko tosissasi?" Kysyn

      • Michem De Auditore

        ''kyllä kyllä hän tulee mukaamme taistelemaan''


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''kyllä kyllä hän tulee mukaamme taistelemaan''

        " Äsken sanoit häntä viholliseksemme ja nyt haluat hänet rinnallemme taistelemaan! sanon Michemille.
        Olen itsekin pitänyt häntä mieleltään epävakaana sekä Suurmestarin asemaan sopimattomana ja tämä kruunaa koko teorian.


      • Tiberius de Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        " Äsken sanoit häntä viholliseksemme ja nyt haluat hänet rinnallemme taistelemaan! sanon Michemille.
        Olen itsekin pitänyt häntä mieleltään epävakaana sekä Suurmestarin asemaan sopimattomana ja tämä kruunaa koko teorian.

        "Niin... tuota... Siirrytään vaikka strategiaan. " täytän pöydän kartoilla sekä strategisilla merkeillä.


    • Silmiäni pyöritellen ojennan kuuliaisesti kaikki tavarat takaisin. Toivottavasti vartija ei tule tarvitsemaan veistään. Se nimittäin vaihtoi omistajaa.
      Tällä kertaa kukaan ei ollut näkemässä.

      • Michem De Auditore

        ''tule tiberius haetaan ja varustetaan MAHTAVA kurpizza'' michem sanoo kun lähetti tulee ja kertoo''demonit tulevat kohta''


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''tule tiberius haetaan ja varustetaan MAHTAVA kurpizza'' michem sanoo kun lähetti tulee ja kertoo''demonit tulevat kohta''

        "Siis kuka hän edes on ja uskooko hän asiaamme?" karjaisen Michemille


      • Tiberius de Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "Siis kuka hän edes on ja uskooko hän asiaamme?" karjaisen Michemille

        Vastausta odottamatta poistun huoneesta "Tavataan varustevarastolla hetken kuluttua. Käyn huoneessani pukemassa parhaat varusteeni" Lähden kävelemään huonettani kohti.


      • Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Vastausta odottamatta poistun huoneesta "Tavataan varustevarastolla hetken kuluttua. Käyn huoneessani pukemassa parhaat varusteeni" Lähden kävelemään huonettani kohti.

        ''hän on.... no taidampa mennä varuste huoneeseen''


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''hän on.... no taidampa mennä varuste huoneeseen''

        Avaan suuren vaatekaappini oven ja alan ottaa sieltä varusteita. Päälleni puen kiiltävän levyhaarniskan, paksun punaisen kultareunuksisen viitan, Temppelinherrain päällystakin, jonka reunat ovat kultaiset. Päähäni laitan komean roomalaistyylisen kypärän, jossa on punainen harja. ruskealle nahkavyölleni otan kiiltävän siunatun miekan sekä tikarin. Vasempaan käteeni otan kiiltävän valkoisen ritarikilven, jossa on punainen temppelinritarien symboli. Lopuksi laitan vielä kaulaani ristiamuletin ja sormeeni laitan hopeisen sormuksen.


      • Tiberius de Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Avaan suuren vaatekaappini oven ja alan ottaa sieltä varusteita. Päälleni puen kiiltävän levyhaarniskan, paksun punaisen kultareunuksisen viitan, Temppelinherrain päällystakin, jonka reunat ovat kultaiset. Päähäni laitan komean roomalaistyylisen kypärän, jossa on punainen harja. ruskealle nahkavyölleni otan kiiltävän siunatun miekan sekä tikarin. Vasempaan käteeni otan kiiltävän valkoisen ritarikilven, jossa on punainen temppelinritarien symboli. Lopuksi laitan vielä kaulaani ristiamuletin ja sormeeni laitan hopeisen sormuksen.

        Alan kävellä varustevarastolle päin.


    • Piilotan vartijalta napanneeni veitsen, kun kuulen ylimääräisiä askelia käytävästä. Nousen seisomaan. Ehkä minulle vihdoinkin kerrotaan, miksi olen täällä.
      Tai on Michemin griipin/leijonakotkan/aarnikotkan ruoka-aika.

      • Michem De Auditore

        astun varustehuoneeseen ja otan lievästi kultakoristeinen pyhän valoa sädehtivän miekan(googlatkaa Enpowered Magus Greatsword) otan myös pyhän enkelillisen jousipyssyni joka ampuu valon nuolia minä myös puen paavinkaavun ja lievästi kultakoristeisen ritarihaarniskani valkoisen kultareunuksisen viitan ja samanlaisen kilven kuin tiberiuksella sovitan erilaisia kypäriä ensimmäinen kypäräni on paavinhatun ja kypärän risteytys toinen on siivekäs kypärä
        kolmas on klassinen ritari armet(mikä on sen suomen kielinen nimi)
        ''mikä sopisi parhaiten'' michem kysyy


      • Michem De Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        astun varustehuoneeseen ja otan lievästi kultakoristeinen pyhän valoa sädehtivän miekan(googlatkaa Enpowered Magus Greatsword) otan myös pyhän enkelillisen jousipyssyni joka ampuu valon nuolia minä myös puen paavinkaavun ja lievästi kultakoristeisen ritarihaarniskani valkoisen kultareunuksisen viitan ja samanlaisen kilven kuin tiberiuksella sovitan erilaisia kypäriä ensimmäinen kypäräni on paavinhatun ja kypärän risteytys toinen on siivekäs kypärä
        kolmas on klassinen ritari armet(mikä on sen suomen kielinen nimi)
        ''mikä sopisi parhaiten'' michem kysyy

        lopuksi laitan vielä temppeliritarin sinetin sormeen ja puen kaulaan risti korun


      • Michem De Auditore kirjoitti:

        astun varustehuoneeseen ja otan lievästi kultakoristeinen pyhän valoa sädehtivän miekan(googlatkaa Enpowered Magus Greatsword) otan myös pyhän enkelillisen jousipyssyni joka ampuu valon nuolia minä myös puen paavinkaavun ja lievästi kultakoristeisen ritarihaarniskani valkoisen kultareunuksisen viitan ja samanlaisen kilven kuin tiberiuksella sovitan erilaisia kypäriä ensimmäinen kypäräni on paavinhatun ja kypärän risteytys toinen on siivekäs kypärä
        kolmas on klassinen ritari armet(mikä on sen suomen kielinen nimi)
        ''mikä sopisi parhaiten'' michem kysyy

        "Se mikä ei näytä paavin hatulta." sanon. "Oletteko lähdössä sotimaan? Pääsenkö ulos täältä komerosta? Liikaa kiusauksia."


      • Michem De Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        "Se mikä ei näytä paavin hatulta." sanon. "Oletteko lähdössä sotimaan? Pääsenkö ulos täältä komerosta? Liikaa kiusauksia."

        ''kurpizza valitse varusteesi tästä varastosta nimittäin sinäkin tulet sotimaan'' michem sanoi


    • Tiberius de Auditore

      Saavun varastolle. "Iltaa Michem ja Kurpizza. Oletteko valmiina?" Katson Kurpizzaa kohti "Et taida olla vielä valmis?"

      • "Valmis mihin?" kysyn. Mihis tässä ollaankaan lähdössä?


      • Michem De Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        "Valmis mihin?" kysyn. Mihis tässä ollaankaan lähdössä?

        ''Tiberius minkä kypärän ottaisin''


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''Tiberius minkä kypärän ottaisin''

        "Ota tuo, joka näyttää Paavinhatulta" vastaan Michemille. Käännyn Kurpizzan puoleen "Olemme menossa puolustamaan maitamme demoneilta ja sinä tulet mukaan!" Sanon Kurpizzalle.


      • Alone guy
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''Tiberius minkä kypärän ottaisin''

        Hei tota voisin tulla mukaan mutta mulla on muutama kysymys: 1.onko kaikki otettu jostain vai vaan jotkut vai ei mitään? 2.saanko tulla mukaan? 3.pitäisikö tehdä pahis vai hyvis jos saan tulla mukaan?


    • "Sotimaan?" tuijotan Michemiä. "Mihin?"

      • Michem De Auditore

        ''manalaan''


      • Michem De Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''manalaan''

        michem pukee paavin hattu kypärä


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''manalaan''

        Tuijotan Michemiä "Emme me voi mennä Manalaan! Se olisi täydellinen itsemurha! Luulin että demonit hyökkäisivät ja me vain puolustautuisimme!


      • Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Tuijotan Michemiä "Emme me voi mennä Manalaan! Se olisi täydellinen itsemurha! Luulin että demonit hyökkäisivät ja me vain puolustautuisimme!

        ''minulla on pieni homma manalassa''


      • Michem De Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''minulla on pieni homma manalassa''

        @Alone guy
        kaikkea ei oteta mistään mutta saa ottaa jostain ja ole pahis vaikka manalan pahis


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''minulla on pieni homma manalassa''

        " Mikä homma? Itse paholaistako menet tappamaan?" Sanon virnistäen


      • Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        " Mikä homma? Itse paholaistako menet tappamaan?" Sanon virnistäen

        ''en suinkaan tule ulkopuolelle kerron jutun siellä''


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''en suinkaan tule ulkopuolelle kerron jutun siellä''

        Kävelen Michemin perässä.


    • Kun Michem ja Tiberius ovat lähteneet ulos, minä alan vaihtamaan vaatteita. Kaivan hyllystä pienimmät vaatteet mitä löydän. Viitastani en luovu.
      Pukeuduttuani tungen vyöhöni, hihoihin, housunlahkeisiin ja viitantaskuihin erilaisia veitsiä. Yhdeltä hyllyltä löydän ilokseni ritsoja, otan niitäkin mukaan pari kappaletta. Sen lisäksi kiinnitän vyöhöni erilaisia pussukoita, joihin voi laittaa vaikkapa... kiviä.
      Haarniskaa en laita, en jaksaisi juosta se päällä. Miekkaa en osaa käyttää... Otan kuitenkin isomman veitsen mukaani. Nappaan jostakin repun, ja tungen sinne vilttejä, köyttä ja vesipullon. Heitän repun olalleni, ryövään vielä keihään mukaani, ja menen toisten perään.
      "Milloin syödään?" kysyn ensimmäiseksi. "Yrttien ansiosta olen illalla kuumeessa, ellen saa välillä jotain syötävää."

      • Michem De Auditore

        ''tiberius minulla on laukussani pahiksen jäänteet ja aion haudata ne manalaan''


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''tiberius minulla on laukussani pahiksen jäänteet ja aion haudata ne manalaan''

        Naurahdan Michemille "Pahiksien sielut joutuvat kadotukseen muutenkin. Maallisilla jäännöksillä ei ole paljon väliä ja ritarikunnan Arkkipiispana sinun pitäisi tietää se. Joten miksi haluat haudata hänet manalaan?"


    • Sanansaastaaja kyyristelee nurkassa. Ovi pamahtaa auki. Sisään astuu Bogar raahaten perässään nuorta lihaksikasta miestä. Bogar paiskaa miehen keskelle lattiaa, piirtää tämän ympärille liidulla ympyrän ja ihan sen ympyrän viereen toisen ympyrän. Hän piirsi kumpaankin ympyrään outoja symboleja ja astui tyhjään ympyrään. Sitten hän lausui oudot vieraskieliset sanat ja yhtäkkiää hänen kehonsa hajosi. Hän oli siirtynyt kehosta toiseen. Hän nousi. Sanansaastaaja katseli nurkasta ja yhtäkkiä Bogar sinkosi kädestään häntä kohti valonsäteen, joka lävisti Sanansaastaajan sydämen tappaen tämän. Bogar käveli ulos ja lähti ostamaan aseita.

      • Michem De Auditore

        ''totta'' michem sanoo yllättyneenä


      • Michem De Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''totta'' michem sanoo yllättyneenä

        Michem poistuu tiberiuksen luonta ja jättää hänelle lapun jossa lukee
        ''palaan kohta etene vain''hän hiipii metsäpalatsiin ja hakee nelothin taikakirjan ulkopuolella hän tokaisee ''voima on puolellamme'' ja palaa tiberiuksen luokse


      • Michem De Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''totta'' michem sanoo yllättyneenä

        Michem poistuu tiberiuksen luonta ja jättää hänelle lapun jossa lukee
        ''palaan kohta etene vain''hän hiipii metsäpalatsiin ja hakee nelothin taikakirjan ulkopuolella hän tokaisee ''voima on puolellamme'' ja palaa tiberiuksen luokse


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        Michem poistuu tiberiuksen luonta ja jättää hänelle lapun jossa lukee
        ''palaan kohta etene vain''hän hiipii metsäpalatsiin ja hakee nelothin taikakirjan ulkopuolella hän tokaisee ''voima on puolellamme'' ja palaa tiberiuksen luokse

        Katson lappua "Oman tiensä kulkija se Michem. Aina lähtee johonkin." Katson Kurpizzaa päin "Mitäs me nyt tekisimme?"


      • HeKeKee
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Katson lappua "Oman tiensä kulkija se Michem. Aina lähtee johonkin." Katson Kurpizzaa päin "Mitäs me nyt tekisimme?"

        Throrin juoksee linnaan ja pamauttaa portit auki. "Lohikäärme!"


    • Bogar on hankkinut itselleen varusteita. Hänellä on nyt kevyt haarniska, yhden käden miekka ja viitta. Hän on huomannut, että hänen kehonsa on hyvin vahva ja ilmeisesti melko pidetty henkilö. Lisäksi hän kykeni antamaan keholleen helposti suurta maagista tietämystä. Hänellä oli kuitenkin tylsää. Kun hänellä oli keho, jolla tehdä jotain, hänen pitäisi keksiä jotain hauskaa. Ehkäpä jotain, johon hän ei ollut aiemmin ryhtynyt. Ehkäpä... Hän voisi joko liittoutua jonkun kanssa tai alkaa haastaa riitaa jollekkin. Lopulta hän päätti laittaa lentolehtisiä, joissa kerrottiin, että mahtava magiaan kykenevä soturi Bogar taistelisi kenen tahansa puolella mitä tahansa vastaan jos saisi ruokaa ja yösijan. Lentolehtiset lähtevät ympäri Keskimaata.

      (Tännehän oli tulossa taas joku. Miksiköhän ei ole vielä pistänyt hahmokuvausta. Ei tarvitse olla matkittua, mutta saa olla. Tänne saa liittyä vapaasti kuka vaan ja saa olla millä puolella ikinä tahtoo.)

      • Michem De Auditore

        michem löytää metsästä bogar lehtisen ja käskee paria ritaria hakemaan bogarin tukikohtaan ja kertoa että ''temppelinritarit antavat nyt yösijan'' michem saapuu tiberiuksen luokse juuri kun demonit ryntäävät metsästä hän viittoo tiberiukselle että älä suojaa kurpizzaa


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        michem löytää metsästä bogar lehtisen ja käskee paria ritaria hakemaan bogarin tukikohtaan ja kertoa että ''temppelinritarit antavat nyt yösijan'' michem saapuu tiberiuksen luokse juuri kun demonit ryntäävät metsästä hän viittoo tiberiukselle että älä suojaa kurpizzaa

        En tajua mitä Michem yrittää viittoa, joten ryntään taisteluun viittoen Kurpizzaa seuraamaan.


      • Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        En tajua mitä Michem yrittää viittoa, joten ryntään taisteluun viittoen Kurpizzaa seuraamaan.

        juoksen tiberiuksen viereen ja sanon''älä suojaa kurpizzaa''


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        juoksen tiberiuksen viereen ja sanon''älä suojaa kurpizzaa''

        "MITÄ SANOIT?" huudan samalla kun lyön kilvelläni kuoliaaksi Kurpizzan takaa tulevan demonin.


      • Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "MITÄ SANOIT?" huudan samalla kun lyön kilvelläni kuoliaaksi Kurpizzan takaa tulevan demonin.

        kirjoitan tekstin paperille ja näytän sen Tiberiukselle''älä suojaa kurpizzaa!''


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        kirjoitan tekstin paperille ja näytän sen Tiberiukselle''älä suojaa kurpizzaa!''

        "Miksi?" Sanon iskiessäni miekan viimeiseen demoniin. "Tämä hyökkäys oli vasta alkua..."Sanon


      • Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "Miksi?" Sanon iskiessäni miekan viimeiseen demoniin. "Tämä hyökkäys oli vasta alkua..."Sanon

        kirjoitan lapulle ''hän on agentti/vihollinen me tapatamme hänet olemalla suojaamatta häntä!''


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        kirjoitan lapulle ''hän on agentti/vihollinen me tapatamme hänet olemalla suojaamatta häntä!''

        Katson Michemiä ensin hieman ihmeissäni, mutta sitten kasvoilleni nousee outo virnistys "Aika hieno suunnitelma" kuiskaan.


      • Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Katson Michemiä ensin hieman ihmeissäni, mutta sitten kasvoilleni nousee outo virnistys "Aika hieno suunnitelma" kuiskaan.

        ''etkai huijaa minua''


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''etkai huijaa minua''

        "En minä omaa veljeäni pettäisi" Sanon.


      • Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "En minä omaa veljeäni pettäisi" Sanon.

        ''katso! demonit tulevat olet muuten hyvä taistelupari''




        tiberius odotetaan kunnes kurpizza kommentoi


      • Neloth
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''katso! demonit tulevat olet muuten hyvä taistelupari''




        tiberius odotetaan kunnes kurpizza kommentoi

        Tuun mukaan uudella hahmolla
        nimi:Stenvar
        rotu:ihminen
        aseet:varsijousi ja kahden käden kirves
        vahvuudet:hyvin vahva
        heikkoudet:ei minkäänlaisia kykyjä taikuuteen
        muuta:epäkuollut, oikeasti tuhansia vuosia vanha. Kirouksen takia pysynyt nuorena.


      • Michem De Auditore
        Neloth kirjoitti:

        Tuun mukaan uudella hahmolla
        nimi:Stenvar
        rotu:ihminen
        aseet:varsijousi ja kahden käden kirves
        vahvuudet:hyvin vahva
        heikkoudet:ei minkäänlaisia kykyjä taikuuteen
        muuta:epäkuollut, oikeasti tuhansia vuosia vanha. Kirouksen takia pysynyt nuorena.

        asuuko toi hahmo manalassa


      • Neloth
        Michem De Auditore kirjoitti:

        asuuko toi hahmo manalassa

        Ei vaan omassa hautakammiossa. Nukun valtaistuimellani ja kuulen melua seinistä. Joku lyö hakun läpi seinästä ja mietin "olen odottanut tätä päivää tuhat vuotta!". Kuulen kun kaivosmies sanoo "tämä on muinainen hautakammio! Olen kuullut että näissä säilytetään aartetita. Ajatteletteko samaa kuin minä?". Kaivosmiehet lähtevät etsimään aarretta kunnes yksi näkee minut "karmivan hyvin säilynyt tuo ruumis. Näyttää siltä kuin se olisi kuollut vain päivä sitten" hän sanoo ja näkee samassa koristellun kirveeni. Hän yrittää ottaa sitä, ja kun hän on koskenut siihen avaan silmäni, nousen ja revin häneltä pään irti. Otan kirveeni ja tapan sillä loput kaivosmiehet. Lähden kävelemään kaivosta ylöspäin ja nään päivänvaloa.


      • Neloth
        Neloth kirjoitti:

        Ei vaan omassa hautakammiossa. Nukun valtaistuimellani ja kuulen melua seinistä. Joku lyö hakun läpi seinästä ja mietin "olen odottanut tätä päivää tuhat vuotta!". Kuulen kun kaivosmies sanoo "tämä on muinainen hautakammio! Olen kuullut että näissä säilytetään aartetita. Ajatteletteko samaa kuin minä?". Kaivosmiehet lähtevät etsimään aarretta kunnes yksi näkee minut "karmivan hyvin säilynyt tuo ruumis. Näyttää siltä kuin se olisi kuollut vain päivä sitten" hän sanoo ja näkee samassa koristellun kirveeni. Hän yrittää ottaa sitä, ja kun hän on koskenut siihen avaan silmäni, nousen ja revin häneltä pään irti. Otan kirveeni ja tapan sillä loput kaivosmiehet. Lähden kävelemään kaivosta ylöspäin ja nään päivänvaloa.

        Kävelen ulos kaivoksesta ja sokaistun vähäksi aikaa päivänvalosta. Vartija on kaivoksen oven vieressä ja kysyy "kuka sinä olet" revin häneltä kädet irti ja laitan hänen keihään pystyyn ja lävistän hänet siihen kun hän vielä kituu lävistettynä sanon hänelle "Nimeni on Stenvar. Pian kaikki pelkäävät sitä nimeä"


    • Bogar saapuu taistelupaikalle. Hän on kuullut temppelinritareilta, että täällä taistellaan juuri demoneita vastaan ja ajattelee, että taistelemaanhan he hänet taisivat kutsua. Hän lähtee siis taisteluun.

      • Tiberius de Auditore

        Hölkkään Bogarin viereen "Mikäs mies sinä olet? Et näytä Temppelinritarilta".


      • Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Hölkkään Bogarin viereen "Mikäs mies sinä olet? Et näytä Temppelinritarilta".

        näytän lappua bogarille lapussa lukee ''TAPA TUO TYTTÖ!!''




        tytöllä tarkoitan kurpizzaa


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        näytän lappua bogarille lapussa lukee ''TAPA TUO TYTTÖ!!''




        tytöllä tarkoitan kurpizzaa

        Vilkaisen Michemiä "Mikset vain teloituta häntä?" kysyn.


      • Neloth
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Vilkaisen Michemiä "Mikset vain teloituta häntä?" kysyn.

        HeKeKee miksi sä luot vihollisia kun on muitakin roolipelaajia joita vastaan voi taistella? Olen aika varma että Michem ottaa vaan sen lohikäärmeen hallintaansa.


      • Michem De Auditore
        Neloth kirjoitti:

        HeKeKee miksi sä luot vihollisia kun on muitakin roolipelaajia joita vastaan voi taistella? Olen aika varma että Michem ottaa vaan sen lohikäärmeen hallintaansa.

        ''asia on monimutkainen'' vastaan tiberiukselle


      • Tiberius de Auditore
        Neloth kirjoitti:

        HeKeKee miksi sä luot vihollisia kun on muitakin roolipelaajia joita vastaan voi taistella? Olen aika varma että Michem ottaa vaan sen lohikäärmeen hallintaansa.

        EI enää sitä Dragonlordeilua!


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''asia on monimutkainen'' vastaan tiberiukselle

        "Mikä siinä on niin monimutkaista?" Kysyn


      • Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        EI enää sitä Dragonlordeilua!

        ''se vain on monimutkaista vaikea selittää kerron koko tarinan kurpizzan kuoleman jälkeen''


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''se vain on monimutkaista vaikea selittää kerron koko tarinan kurpizzan kuoleman jälkeen''

        "Hyvä on" vastaan. "mutta kuka hän on?" kysyn ja osoitan Bogaria. Aistin hänessä jotain outoa mutta en tiedä mitä.


      • HeKeKee
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "Hyvä on" vastaan. "mutta kuka hän on?" kysyn ja osoitan Bogaria. Aistin hänessä jotain outoa mutta en tiedä mitä.

        Lohikäärme karjuu ja alkaa sylkeä tulta taistelevan joukon päälle.


      • Tiberius de Auditore
        HeKeKee kirjoitti:

        Lohikäärme karjuu ja alkaa sylkeä tulta taistelevan joukon päälle.

        "Voi hemmetti! LOHIKÄÄRME! Suojaan! Valmistelkaa linnan puolustus ja täysi hälytystila päälle!" Suojaudun kilpeni taakse.


    • "Olen Bogar. Taistelen ruokaa ja majapaikkaa vastaan", Bogar sanoo ja miettii, miksi hänet kutsuttiin niin helppoon tehtävään. Hän kuitenkin vetää miekkansa huotrastaan ja lähtee lähestymään Kurpizzaa. Tehtävä ei veisi kauan. Sääli.

      (Neloth. Jos tarkoitit, että HeKeKee olisi tehnyt lohikäärmeen, niin hän ei tehnyt. Kaupungilla vaan alkoi kiertää huhu Smaugin paluusta. Kts. Minun kommenttini.)

      • Michem De Auditore

        ''Bogar sinä saat vielä yhden tak kaksi tehtävää heti kun olemme tukikohdassa''


      • Neloth
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''Bogar sinä saat vielä yhden tak kaksi tehtävää heti kun olemme tukikohdassa''

        Näen lohikäärmeen sekä ihmiset ja kääpiöt. Päätän hyökätä lohikäärmeen kimppuun. Lataan varsijouseni ja ammun lohikäärmettä. "lohikäärme ei tainnut edes huomata sitä" ajattelen.


      • Tiberius de Auditore
        Neloth kirjoitti:

        Näen lohikäärmeen sekä ihmiset ja kääpiöt. Päätän hyökätä lohikäärmeen kimppuun. Lataan varsijouseni ja ammun lohikäärmettä. "lohikäärme ei tainnut edes huomata sitä" ajattelen.

        "Ammu sitä niillä valon nuolillasi!" Huudan Michemille ja juoksen muurien sisäpuolelle. Siellä on monia suuria ballistoja, joita valmistellaan puolustautumiseen. Juoksen talliin, jossa on Michemin aarnikotka ja hyppään sen kyytiin toivoen, että se tottelee minua.


      • Tiberius de Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "Ammu sitä niillä valon nuolillasi!" Huudan Michemille ja juoksen muurien sisäpuolelle. Siellä on monia suuria ballistoja, joita valmistellaan puolustautumiseen. Juoksen talliin, jossa on Michemin aarnikotka ja hyppään sen kyytiin toivoen, että se tottelee minua.

        Aarnikotka lähtee kiitämään niin. että minun on vaikea pysyä kyydissä. "Perääntykää linnoitukseen! Minä harhautan sitä!" huudan. Vedän miekkani esiin ja alan huitomaan lohikäärmettä.


      • Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Aarnikotka lähtee kiitämään niin. että minun on vaikea pysyä kyydissä. "Perääntykää linnoitukseen! Minä harhautan sitä!" huudan. Vedän miekkani esiin ja alan huitomaan lohikäärmettä.

        Michem Tulittaa lohikäärmettä valon-nuolilla


    • Bogar on hieman ihmeissään. Niin paljon asioita tapahtuu jatkuvasti. Hän ei muistanut, että eläminen on näin rankkaa ja vauhdikasta.

      (Pistäisin Bogarin tekemään jotain, mutta minun pitää odotella Kurpizzan reaktiota siihen, kun Bogar aikoo tappaa hänet Michemin käskystä.)

      • Michem De Auditore

        michem ottaa enkelinsiipensä esiin ja lähtee lentoon






        kurpizza ei tiedä mitään michemin käskystä


    • Ei tiedäkään, mutta hänen täytyy silti reagoida siihen, kun Bogar lähestyy häntä hyökkäävänä.

      • Michem De Auditore

        odotetaan kurpizzaa(:


      • Nefarion
        Michem De Auditore kirjoitti:

        odotetaan kurpizzaa(:

        Mulla on tylsää joten tulen takaisin ainakin tähän ropeen. JOS ette muista/tiedä hahmoani, niin löydätte sen alkuperäisestä ropesta. Nefarion on närkästynyt kun hän ei saanut Korppia tapettua.''Voisin yrittää manipuloida hänet hakemaan minulle korruptoituneen kristallin..kyllä..NIIN TEEN!!'' Samalla Nefarionin veli Netheria lennähtää luolaan(joka on varjojen laaksossa). ''Mitä teet täällä?'' Nefarion kysyi.''Tulin kertomaan että Korppi taistelee demoneita vastaan'' vastasi Netheria. ''sehän on loistavaa. AHAHAHHAHAA'' Nefarion nauraa maanisesti.


    • Hyvä, että Nefarion palasi. :)

      • Nefarion


      • Neloth(Stenvar)
        Nefarion kirjoitti:

        JEE NEFARION PALAS!!! Jee vihdoinkin tuli joku pahis jonka kanssa voi lahdata ihmisiä!


      • HeKeKee
        Nefarion kirjoitti:

        Mäkin oon täällä : )


      • Nefarion
        HeKeKee kirjoitti:

        Mäkin oon täällä : )

        Muahan on kaivattu :OOO tässähän vois vaikka liikuttua ; ) *niisk*

        -Nefa


      • Tiberius de Auditore
        Nefarion kirjoitti:

        Muahan on kaivattu :OOO tässähän vois vaikka liikuttua ; ) *niisk*

        -Nefa

        Hienoa! Lisää pahiksia joita vastaan voin taistella!


      • Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Hienoa! Lisää pahiksia joita vastaan voin taistella!

        vihdoin pahan michemin aika voi koittaa ja hyvän michemin eeppiset seikkailut päättyä


    • (ANTEEKSI! Suunnilleen jokatoinen viikonloppu on sellainen, jolloin en pääse nettiin...)

      Kun urheat temppeliritarit ovat jättäneet minut yksin, häijyn näköinen mies lähtee tulemaan minua kohti miekka kädessään. Hymyilen. Tunnistan kyllä palkkatappajan, kun sellaisen näen.
      "Kuules." sanon sovittelevasti. "Michem on säälittävä kakara, joka ei ole onnistunut saamaan edes minua hengiltä, 17-vuotista tytön rääpälettä. Hän on selvästi palkannut sinut tekemään likaisen työn puolestaan. " Kaivan taskustani temppeliritarin veitsen ja ojennan sitä palkkatappajalle. Veitsi oli kaunis, ja siinä oli jalokiviupotuksia."Ota tämä veitsi maksuksi henkeni säästämisestä. Saat vielä tämän hopeisenkin, jos viet kirjeeni perille... Ole kiltti." vinkaisen lopuksi.

    • Bogar miettii hetken. Nyt hänelle tarjotaan kyllä isompaa palkkaa kuin aiemmin ja oikeastaan pikkutyttöjen tappamisessa ei ole mitään haastetta, joten hän laittaa miekkansa pois ja ottaa Kurpizzan ojentamat esineet. "Selvä", hän sanoo.

      • "Kiitos!" huudahdan. Otan vyöstäni yhden nahkapussin, ja revin sen auki. Kirjoitan siihen iroonisesti; "Michem, rakkaimmat terveiset sinulle ja veljellesi. En unohda teitä ikinä."
        En allekirjoita kirjettä, Neloth on kertonut monia keinoja, joilla allekirjoitusta voidaan käyttää kirjoittajaa vastaan. Ojennan kirjeenkin miehelle.
        "Veisitkö tämän Michemille tai Tiberiukselle. Jos näet Michemiä, potkaisisitko häntö takapuoleen." nauran psykoottisesti. "Ei ole pakko, mutta olisin erittäin kiitollinen. Tiberiusta ei tarvi potkia."


    • "Teen parhaani", Bogar sanoo. Vihdoinkin edes hieman haastetta tehtävään. Hän ottaa viestin ja lähtee.

      • Virnistän. Michem on tappanut veljeni ja tehnyt minulle myös muunlaista kiusaa. On kivaa joskus antaa takaisinkin.
        Lähden kävelemään vastakkaiseen suuntaan.


      • entinen T:korppi™
        kurpizza kirjoitti:

        Virnistän. Michem on tappanut veljeni ja tehnyt minulle myös muunlaista kiusaa. On kivaa joskus antaa takaisinkin.
        Lähden kävelemään vastakkaiseen suuntaan.

        Homoja!

        T:korppi™


      • Michem De Auditore
        entinen T:korppi™ kirjoitti:

        Homoja!

        T:korppi™

        Michem katsoo kurpizzaa ilmasta ja alkaa ampua häntä valonnuolilla huutaen''ET PÄÄSE TÄSTÄ ELÄVÄNÄ!''


      • kurpizza_
        Michem De Auditore kirjoitti:

        Michem katsoo kurpizzaa ilmasta ja alkaa ampua häntä valonnuolilla huutaen''ET PÄÄSE TÄSTÄ ELÄVÄNÄ!''

        (Ja missäs vaiheessa sinä ilmestyit?)


        Ystäväni minä en jätä sinua ikinä rauhaan alkoi ammuskella minua jollain samperin tulinuolilla. Kiroan ja pinkaisen juoksuun. Onneksi Michem kuitenkin aina ilmoittaa läsnäolostaan.

        Yhtäkkiä huomaan olevani lähellä "lentävien demoneiden" parvea.
        "PUSKII!" hihkaisen, ja otukset ponnahtavat lentoon. Michem saa sekunniksi muuta ajateltavaa. Täällä pitäisi olla se kääpiöiden hylätty kaivos... Missä?... Missää?... Jes, tuolla!

        Ryntään aukolle ja loikkaan sisäään. Mahdun juuri ja juuri seisomaan suorassa, kerrankin lyhyydestä on hyötyä! Pinkaisen juoksuun. Parasta päästä mahdollisimman kauaksi. Michem tuskin saa kääpiöiden kaivosta romahtumaan, mutta en halua olla lähellä kun hän aikoo yrittää.


    • Bogar huomaa Michemin tulon ja viskaa viestin hänelle käärittynä kiven ympärille. Perään hän lähettää vielä muutaman seuraamaan lähtevän taian. Harmittomia, mutta saattavat olla melko ärsyttäviä ja osuessaan tekevät kirvelevän haavan. Bogar suorastaan toivoo, että Michem hyökkäisi hänen kimppuunsa. Vihdoin olisi jotain jännittävää.

      • Nefarion

        Nefarion yrittää vielläkin keksiä keinon millä hän saisi Korpin/Michemin hakemaan KK:n (korruptoitunut kristalli josta mainitsin aikaisemmin). ''Minähän voisin ''auttaa'' hänen veljeään parissa ongelmassa. AHAHAHAAHAAAA'' (Da fuq xD)

        Tehäänkö muuten semmottii että voi ehdottaa mitä toisen hahmolle tapahtuu. Esim. X ampuu Y:tä nuolella, X ehdottaa Y:lle että nuoli osui jalkaan. Toivottavasti ymmärsitte. =)


      • Michem De Auditore
        Nefarion kirjoitti:

        Nefarion yrittää vielläkin keksiä keinon millä hän saisi Korpin/Michemin hakemaan KK:n (korruptoitunut kristalli josta mainitsin aikaisemmin). ''Minähän voisin ''auttaa'' hänen veljeään parissa ongelmassa. AHAHAHAAHAAAA'' (Da fuq xD)

        Tehäänkö muuten semmottii että voi ehdottaa mitä toisen hahmolle tapahtuu. Esim. X ampuu Y:tä nuolella, X ehdottaa Y:lle että nuoli osui jalkaan. Toivottavasti ymmärsitte. =)

        Kaivos täyttyy demoneista


    • kurpizza_

      Huitaisen veitselle demonia. Miksi minulla on aina näin huono tuuri? Kovennan vauhtia, ja saavun pian korkeaan luolaan.
      Lähden kiipeämään seinää pitkin ylös. Ylhäälle päästyäni vinkaisen.

      Toinen tyttö oli ilmeisesti päätynyt samaan ratkaisuun kuin minä. Ja kuollut janoon/nälkään. Istun mahdollisimman kauaksi. Demonit riehuvat alempana, ja mieleeni juolahtaa kuinka helppoa Michemin olisi nyt napata minut. Miksei hän vain voisi ajatella.. Hetkonen... Ruumilla on ruskeat hiukset, hän on pienikokoinen, hänellä on vihertävä viitta...
      "Anteeksi, minun pakko tehdä näin." sanoin ruumiille. Tyttö ei inttänyt vastaan, kun aloin vaihtamaan hänen kanssaan vaatteita. Se oli vaikeaa, tyttö oli kuolonkankea enkä minä muistanut miten naistenvaatteet puettiin.

      Lopulta olimme molemmat valmiit. Mutisin rukouksia, ja kirkaisen kovaa heittäessäni uuden ystäväni demonien sekaan.

    • Bogar miettii. Miten saada taas töitä. Elämä on tällä hetkellä tylsää. Jos joku päättäisi vaan palkata hänet, niin elämässä olisi taas jännitystä.

      (Mun puolesta voidaan ehdottaa asioissa sitä, miten kävi.)

    • (Ai niin... Kyllä mullekin käy...)

      Demonit olivat lopettaneet tyttö-paran repimisen. Pikkuhiljaa ne katosivat takaisin tunneleihin.
      Kiipesin itsekin alas. Ruumiista ei olisi voinut mitenkään muuten kuin vaatteiden perusteella tunnistaa. Lähdin juoksemaan takaisin sokkeloihin.
      Liekö demonien haju vai unenpuuute syynä, aloin näkemään harhoja. Ei sinänsä. Minulla oli saakelin hauskaa jutella taas pitkästä aikaa Williamin, HeKeKeen ja Alicen kanssa. Höpötimme viime aikaisista tapahtumista ja nauroin pitkästä aikaa kunnolla. Törmäilin välillä seiniinkin.
      Hoippuroin kikattaen eteenpäin, kunnes kulman takana törmäsin isoveljeeni.

      • Michem De Auditore

        michem ottaa wannabe kurpizzan ruumiin laukkuunsa mutta ehti vahingossa lähettää telepaattisen viestin bogarille''bogar saat VALTAVAN palkkion jos tapat kurpizzan ei kikkailuja''kunnes demonit hakkaavat kurpizzan&michemin tajuttomiksi
        ja lävistävät demoni-piikin kurpizzan isoveljen kaulasta läpi
        kurpizza&michem ovat nyt manalassa
        michem näkee unta demonien tappamisesta


      • Michem De Auditore kirjoitti:

        michem ottaa wannabe kurpizzan ruumiin laukkuunsa mutta ehti vahingossa lähettää telepaattisen viestin bogarille''bogar saat VALTAVAN palkkion jos tapat kurpizzan ei kikkailuja''kunnes demonit hakkaavat kurpizzan&michemin tajuttomiksi
        ja lävistävät demoni-piikin kurpizzan isoveljen kaulasta läpi
        kurpizza&michem ovat nyt manalassa
        michem näkee unta demonien tappamisesta

        (Autohittailua. Anteeksi vain. Voit laittaa demonit hyökkäämään, et voi päättää kuka hakataan tajuttomaksi)

        Isoveli halaa minua.
        "Mitä helvettiä sinä täällä teet?" kähisen itku kurkussa.
        "Hauska nähdä sinuakin. Minulla on eräsasia, joka pitää hoitaa. Ei siitä sen enempää. Miksi sinä olet täällä?"
        "Pakenen Michemiä ja demoneita." kohautan olkapäitäni niiskauttaen. "Sinunkin kannattaisi."
        "Höh. Ei Michistä vaaraa ole." veli nauraa, aivan kuin olisin heittänyt hyvän vitsin. Minua ei naurata. Velikin lopettaa nauramisen, ja ojentaa minulle juotavaa.
        "Onko Mich täällä alhaalla?" hän kysyy. Kohautan taas olkapäitäni. "Minulla olisi asiaa hänelle."


      • Michem De Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        (Autohittailua. Anteeksi vain. Voit laittaa demonit hyökkäämään, et voi päättää kuka hakataan tajuttomaksi)

        Isoveli halaa minua.
        "Mitä helvettiä sinä täällä teet?" kähisen itku kurkussa.
        "Hauska nähdä sinuakin. Minulla on eräsasia, joka pitää hoitaa. Ei siitä sen enempää. Miksi sinä olet täällä?"
        "Pakenen Michemiä ja demoneita." kohautan olkapäitäni niiskauttaen. "Sinunkin kannattaisi."
        "Höh. Ei Michistä vaaraa ole." veli nauraa, aivan kuin olisin heittänyt hyvän vitsin. Minua ei naurata. Velikin lopettaa nauramisen, ja ojentaa minulle juotavaa.
        "Onko Mich täällä alhaalla?" hän kysyy. Kohautan taas olkapäitäni. "Minulla olisi asiaa hänelle."

        ''mitä asiaa'' michem sanoo tullessaan paikalle


    • Tiberius de Auditore

      Lopultakin saamme häädettyä viimeisenkin vihollisen pois Temppelinherrojen mailta. Lennän Michemin leijonakotkalla yrittäen etsiä Michemiä, mutta häntä ei näy missään. Muistelen hänen menneen sen vihollisagentin perään.

    • Vinkaisen ja piiloudun veljeni selän taakse. Veli naurahtaa.
      "Muutamia vain. Mutta ihan aluksi; Mitä tuo lakki on esittävinään? Sinun tyylitajusi on kokonaan kadonnut. Ja mitä Tiberiukselle kuuluu?"
      "Näkisitpä sen paavin kaavun." sanon näsäviisaasti. Veli ei ole kuulevinaan.

      • Michem De Auditore

        ''tunnenko minä sinut'' michem sanoo kurpizzan isoveljelle


      • Michem De Auditore kirjoitti:

        ''tunnenko minä sinut'' michem sanoo kurpizzan isoveljelle

        Veli kohottaa kulmiaan.
        "Noh... Minä olen tämän ipanan isoveli. Huitaisit minua puukolla vuosia sitten. Muistuuko mieleen?"


    • Bogar saa viestin ja päättää lähteä käppäilemään kaivosta päin. (Hän siis tietää missä kaivos on, koska osaa jäljittää telepaattiset viestit.

      • Michem De Auditore

        ''huitaisin sinua sinua mutta iskin toista'' michem sanoo


      • Michem De Auditore kirjoitti:

        ''huitaisin sinua sinua mutta iskin toista'' michem sanoo

        "Ei kannata olla niin humalassa, ettei iskut mene suoraan. Seuraava kysymys, miksi vainoat pikkusiskoani? Se ei nyt ole varsinainen syy täällä olooni, minun olisi määrä ottaa kiinni ruumiita kaappaava henki, mutta se ei ole nyt olennaista." Veli selittää. Hän vilkaisee minua.
        "Kuule Kurpizza, miten sinä voit olla noin lyhyt? Etkö syö tarpeeksi?"
        "Tässä on vähän ollut kiirettä" vastaan hätäisesti.


    • Bogar kävelee paikalle. Hän katsoo tilannetta hetken. "Pitikö minun taas tappaa joku? Niinhän se meni. Ihmettelen kahta asiaa. Mikset tapa häntä itse ja mikä kokous täällä on meneillään?" Bogar sanoi lämpimällä, mutta aavistuksen häijyllä äänellä.

      • Tiberius de Auditore

        Näin jonkun kävelevän erääseen hylättyyn kaivokseen ja päätän käydä tarkistamassa tilanteen, koska kaivos voi sortua milloin vain. Laskeudun ja hyppään pois Leijonakotkan kyydistä ja lähden kävelemään kaivokseen.


      • Michem De Auditore

        ''Bogar tapa hänet nyt'' michem sanoo telepaattisesti


      • "Taasko sinä yrität tappaa sisareni?" veli kähisee vihaisena Michemille.
        "Ja sama palkkamurhaaja!" minä sanon väliin.
        "Kurpizza, pidä nenäsi pois tästä!"
        "Enkä pidä, olen melkein kahdeksantoista."
        "Parin kuukauden päästä. Vielä olet vahtijaa tarvitseva ipana."

        Potkaisen vihaisena veljeni jalkaan. Veli pyöräyttää silmiään, ja katsoo muita ilmeellä: Mitäs minä sanoin?


      • HeKeKee
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''Bogar tapa hänet nyt'' michem sanoo telepaattisesti

        Nefrauth. Tulimyrsky. Oiva nimi tulikäärmeelle. Hrrmmmh. Oiva nimi minulle, Nefrauth Kuolettavalle. Yksinäiselle vuorelle ei ole enään pitkä matka. Hrrmmmmh. Tosin, tässä välissä on tämä temppeliritareiden kaupunki. Hrrmmmh. Eipä ole kummoinen. Juoskaa ruojat, sillä nyt te palatte!

        Throrin katselee kauhistuneena, kun lohikäärme syöksee valtavaa liekkivirtaa kaupungin päälle. Lohikäärmeen tuli kuumottaa, ikävästi, ja hän juoksee sisään hylättyyn kaivokseen.


    • Tiberius de Auditore

      Tiberius kävelee syvemmälle kaivokseen. rautasaappat kolisevat maata vasten. Hän kuulee puhetta sekä jonkinlaista epäselvää telepaattista tietoliikennettä.

      • Michem De Auditore

        viesti tiberiukselle:''se agentti on täällä auta minua tappamaan hänet!''
        viesti bogarille:''voin opettaa sinulle myös loitsuja joita vain minä osaan onko hyvä diili''


    • "Mich" veli sanoo rauhallisemmin. "Voisitko kertoa miksi vainoat pikkusiskoani?"
      Kuulen askelia monesta suunnasta. Michemin ilmeestä päätellen olemme kohta molemmat vainaita. Tunnelissa tuntuu kuumemmalta kuin äsken. Kukaan muu ei näytä huomaavan mitään. Syön taas nyrkillisen yrttejä. Kaiken varalta.

      • Tiberius de Auditore

        Kävelen kunnes saavun muiden luokse. Lopulta saavun paikalle ja näen jonkun miehen sekä Kurpizzan, jotka ovan minuun selin päin. Näen myös Michemin. "Mitä hemmettiä täällä tapahtuu?" kysyn.


      • Michem De Auditore

        ''syy on aika mitätön alkoi vain tekemästäni kepposesta'' michem sanoo raaputtaen niskaansa


      • Michem De Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''syy on aika mitätön alkoi vain tekemästäni kepposesta'' michem sanoo raaputtaen niskaansa

        viesti tiberiukselle:''ole mielellään hiljaan koska kohta bogar tappaa vihollisagentin''


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        viesti tiberiukselle:''ole mielellään hiljaan koska kohta bogar tappaa vihollisagentin''

        Nyökkään Michemille ja piiloudun nopeasti kulman taakse.


    • "Millainen kepponen?" minä kysyin. Alan tulla vainoharhaiseksi. Kuulen askelia, ja olen varma että joku on selkäni takana.
      "Se on vain mielenkiintoista" veli raaputtaa myös niskaansa. Onko se tarttuvaa? "Että sait Tiberiuksenkin tähän pelleilyyn mukaan. En olisi uskonut, että hänellä on halua tai aikaa jahdata ipanoita." hän pohti.
      "Ihan kuin hän olisi pedofiili." mutisen veljelle.

      • Michem De Auditore

        ''kurpizza kysyi että onko hän vanki aluksi vastasin et mutta sitten heitin vitsillä että olet vanki ja sytytin tulipallon käteeni sitten eräs nimeltä mainitsematon haltija hyökkäsi kimppuuni ja kurpizza pakeni siitä lähtien kurpizzan jahtaus on ollut rutiini'' michem sanoo pitäen kädet seläntakana ja polkien maata


      • Michem De Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''kurpizza kysyi että onko hän vanki aluksi vastasin et mutta sitten heitin vitsillä että olet vanki ja sytytin tulipallon käteeni sitten eräs nimeltä mainitsematon haltija hyökkäsi kimppuuni ja kurpizza pakeni siitä lähtien kurpizzan jahtaus on ollut rutiini'' michem sanoo pitäen kädet seläntakana ja polkien maata

        viesti tiberiukselle:''jos he yrittävät karata niin tapa heidät''


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        viesti tiberiukselle:''jos he yrittävät karata niin tapa heidät''

        "Selvä" Vastaan telepaattisest, vaikka minulla ei ole aikomusta tappaa puolustuskyvyttömiä ihmisiä.


      • Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "Selvä" Vastaan telepaattisest, vaikka minulla ei ole aikomusta tappaa puolustuskyvyttömiä ihmisiä.

        viesti tiberiukselle:''etkai huijaa minua''


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        viesti tiberiukselle:''etkai huijaa minua''

        "En ole ennekään huijannut sinua" Vastaan telepaattisesti.


      • Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "En ole ennekään huijannut sinua" Vastaan telepaattisesti.

        viesti tiberiukselle:''en huomannutkaan että kysyn tuon kysymyksen melkein aina olen vain kyllästynyt kun kurpizza pääsee aina pakoon nyt pidetään huoli ettei kurpizza pakene''michem sanoo telepaattisesti


    • "HeKeKee ei tarkoittanut sitä pahalla." puolustan sitä nimeltä mainitsematonta haltijaa. "Hän aina tervehti minuakin ampumalla... Ja kuule, pyydän anteeksi kaikkea harmia. Jopa sitä transuksi haukkumista." Veljeni purskahti nauruun. "Ja sitä palohälytystä..."
      Vilkaisen selkäni taakse. Ei ketään. Taidan olla pikkuisen paranoidi. Tai ehkä en ihan pikkuisenkaan...

      • Michem De Auditore

        ''olen menettänyt jo ystävyys-suhteeni siihen haltijaan'' michem sanoi pettyneenä toistaen kolme kertaa päässään''ei empatiaa tällä kertaa''


      • Michem De Auditore kirjoitti:

        ''olen menettänyt jo ystävyys-suhteeni siihen haltijaan'' michem sanoi pettyneenä toistaen kolme kertaa päässään''ei empatiaa tällä kertaa''

        "Minulla ei ole aavistustakaan kenestä te puhutte." Veli huomauttaa. "Perheeltäsi muuten terveisiä. He ajattelevat sinua paljon."


      • Michem De Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        "Minulla ei ole aavistustakaan kenestä te puhutte." Veli huomauttaa. "Perheeltäsi muuten terveisiä. He ajattelevat sinua paljon."

        ''mahdotonta minun perheeni kuoli jo'' michem sanoo kummissaan


      • Michem De Auditore kirjoitti:

        ''mahdotonta minun perheeni kuoli jo'' michem sanoo kummissaan

        "Minäkin olen kuollut. Olen nyt väliaikaisesti hengissä, sillä minun pitää hoitaa eräs asia... Kurpizza, etkö voisi lopettaa sitä vilkuilua? Erittäin häiritsevää... Mutta kuitenkin, otan osaa, ystävä." Veli sanoo Michemille välillä mulkoillen minua häijysti. Punastun, ja vilkaisen taas selkäni taakse. Haluaisin sanoa myös ottavani osaa, mutta se ei olisi kuullostanut rehelliseltä. Hymyillen mahdollisimman myötätuntoisesti, ja katson taas selkäni taakse. Ei ketään.


      • Michem De Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        "Minäkin olen kuollut. Olen nyt väliaikaisesti hengissä, sillä minun pitää hoitaa eräs asia... Kurpizza, etkö voisi lopettaa sitä vilkuilua? Erittäin häiritsevää... Mutta kuitenkin, otan osaa, ystävä." Veli sanoo Michemille välillä mulkoillen minua häijysti. Punastun, ja vilkaisen taas selkäni taakse. Haluaisin sanoa myös ottavani osaa, mutta se ei olisi kuullostanut rehelliseltä. Hymyillen mahdollisimman myötätuntoisesti, ja katson taas selkäni taakse. Ei ketään.

        ''miten sinä kuolit ja miten sait väliaikaisen elämän'' michem kysyy yllättyneenä


      • Nefarion
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''miten sinä kuolit ja miten sait väliaikaisen elämän'' michem kysyy yllättyneenä

        Nefarion toteuttaa suunnitelmansa ja rupeaa kuiskuttelemaan Tiberiuksen mielessä, ''Tiberius De Auditore, minä olen Mustan lohikäärme lentueen johtaja Nefarion. haluatko sinä saada perheesi takaisin? Sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin laittaa veljesi Michem sanomaan ''Dragonicas elortem cursidius''. Jos saat hänet sanomaan sen, voin palauttaa perheesi takaisin elämääsi, voisin tehdä sinusta kuolemattoman, voisin saada koko maailman kunnioittamaan sinua. Miltä kuulostaisi?''


      • Tiberius de Auditore
        Nefarion kirjoitti:

        Nefarion toteuttaa suunnitelmansa ja rupeaa kuiskuttelemaan Tiberiuksen mielessä, ''Tiberius De Auditore, minä olen Mustan lohikäärme lentueen johtaja Nefarion. haluatko sinä saada perheesi takaisin? Sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin laittaa veljesi Michem sanomaan ''Dragonicas elortem cursidius''. Jos saat hänet sanomaan sen, voin palauttaa perheesi takaisin elämääsi, voisin tehdä sinusta kuolemattoman, voisin saada koko maailman kunnioittamaan sinua. Miltä kuulostaisi?''

        "Tuota...Mietin asiaa..." Vastaan telepaattisesti hieman yllättyneenä. Kaivan laukustani jonkinlaiset kirjoitusvälineet ja kirjoitan paperille termit "Mustan lohikäärmeen lentue", "Nefarion" ja "Dragonicas elortem cursidius". Laitan paperin hyvään talteen.


    • Bogar on kuunnellut mielestään jo tarpeen kauan tilannetta. Hän pistää vaivihkaa oikean kätensä selkänsä taakse ja luo siihen energiapallon. Tällä energiapallolla hän saisi kaivoksen romahtamaan. Hetken hän epäröi hullua ideaansa, mutta päättää lopulta, että minähän voin koska tahansa hankkia uuden kehon jos vanha murskaantuu kivimassojen alle. Hän päättää kuitenkin kuunnella vielä hetken.

    • "Muistaakseni sinä löit minua puukolla... Sitten olin manalassa ja juttelin perheesi kanssa... " Veli kurtistaa kulmiaan, kuten aina ollessaan hämmnetynyt. "Sitten minulle annettiin tehtäväksi etsiä eräs Bogar niminen henki. Hän on erittäin vahva, ja on ottanut tavakseen lainailla muiden ruumiita. Sama kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Kurpizza mitä sinä teet?"
      "Täällä haisee Nelothilta." ilmoitan. Minas Trithissä haisi samalta, kun Neloth teki voimakkaita taikojaan. Kävelen nuuhkien Michemin lähelle. Pelkkää hien ja demonien hajua. Puistan päätäni ja palaan veljeni luokse.
      "Kuka on Neloth?" hän kysyy.
      "Eräs haltija." vastaan. "Hän räjäytti vahingossa itsensä."
      "Eli sinun mielestäsi täällä haisee itsemurhapommittajalta?" veli täsmentää. Hän vilkaisee Michiä syyttävästi.

      • Neloth

        Kuulen kaivoksesta puhetta ja päätän mennä sisälle. Näen jonkun ihmisen tekevän taikaa, hän näyttää myös kuuntelevan jotakin. Vihaan velhoja koska muutama sellainen lukitsi minut hautakammiooni. Hiivin hänen taakseen(?)
        ja alan kuristamaan häntä(?).


      • HeKeKee
        Neloth kirjoitti:

        Kuulen kaivoksesta puhetta ja päätän mennä sisälle. Näen jonkun ihmisen tekevän taikaa, hän näyttää myös kuuntelevan jotakin. Vihaan velhoja koska muutama sellainen lukitsi minut hautakammiooni. Hiivin hänen taakseen(?)
        ja alan kuristamaan häntä(?).

        Throrin hölkkää kaivoksessa raskaasti puuskuttaen, osaksi väsymyksestä, ja osaksi vihaisuudesta. Ei kaivosta rakenneta näin! Tukipilarit ovat väärissä paikoissa, käytävät menevät epäsymmetrisesti ja sekavasti, siellä täällä on pieniä sortumia ja mikä pahinta, paikka on ruma. Kun hän kääntyy kulman takaa, hän alkaa karjua." Eeeeeei, oikeusmurha, oikeusmurha!" Keskellä käytävää on puupaalu. Keskellä käytävää. "Ei kaivosta rakenneta näin!" Throrin lyö paalua kirveellä. Paalu napsahtaa poikki, ja luola alkaa jyristä ja täristä. "Hups..." Throrin mutisee ja lähtee pinkomaan poispäin. Yhtä äkkiä hän tupsahtaa pieneen luolaan, missä on jostain syystä ihmisä. "Mitä hittoa." Throrin sanoo hiukan tarpeettoman lujaa.


      • Michem De Auditore
        HeKeKee kirjoitti:

        Throrin hölkkää kaivoksessa raskaasti puuskuttaen, osaksi väsymyksestä, ja osaksi vihaisuudesta. Ei kaivosta rakenneta näin! Tukipilarit ovat väärissä paikoissa, käytävät menevät epäsymmetrisesti ja sekavasti, siellä täällä on pieniä sortumia ja mikä pahinta, paikka on ruma. Kun hän kääntyy kulman takaa, hän alkaa karjua." Eeeeeei, oikeusmurha, oikeusmurha!" Keskellä käytävää on puupaalu. Keskellä käytävää. "Ei kaivosta rakenneta näin!" Throrin lyö paalua kirveellä. Paalu napsahtaa poikki, ja luola alkaa jyristä ja täristä. "Hups..." Throrin mutisee ja lähtee pinkomaan poispäin. Yhtä äkkiä hän tupsahtaa pieneen luolaan, missä on jostain syystä ihmisä. "Mitä hittoa." Throrin sanoo hiukan tarpeettoman lujaa.

        viesti bogarille:''nyt riittää Bogar tapa kurpizza haluat varmaan saada rikkauksia ja oppia loitsuja joita vain minä osaan EIKÖ NIIN katso laukkuusi siellä on lyhyt-miekka jolla sinun on tapettava kurpizza pidä huoli että kurpizza on viimeistelty muuten et saa palkintoasi tässä ei ole salailuja olen vain kyllästynyt kun en saa tapettua kurpizzaa''


    • Veljeni oli napannut miekkansa esiin, kun omituinen mies ryntäsi luolaan.
      Toisesta suunnasta ryntää kiroileva kääpiö. Kerrankin joku minua lyhyempi.
      "Mitä hittoa itsellesi?"huudan takaisin."Mistä tuo jyrinä tulee?" Minulla on arvaus, mutta pelkään sanoa sitä ääneen.

      • Michem De Auditore

        ''miksi otit tuon miekan esiin'' michem sanoi hämmentyneenä


    • Tiberius de Auditore

      Kuulen monien ihmisten saapuvan paikalle. Kiillotan kypäräny kullanväriset osat ja vilkaisen tapahtumia käyttäen sitä peilinä.

      • Michem De Auditore

        ''mitä perheeni sanoi sinulle'' michem kysyy


    • "Spontaani reaktio." veli virnistää. "Tuo kääpiö ja tuo toinen mies näyttivät mielestäni varsin murhanhimoisilta... Tulee ihan mieleen lapsuuden leikit. Kohta Tiberius kai ilmestyy jonkun nurkan takaa."

      Minua ei kiinnosta veljen lapsuusmuistot. Luolan jyrinä, haju ja tunne tuijotettavana olemisesta häiritsevät minua. Pyörähdän ympäri ja mulkoilen kaiken varalta kiviä ja seiniä murhaavasti. Eivätpähän enään suunnittele hyökkäystä.

      • (Tuo oli vastaus aiempaan viestiin...)


      • Michem De Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        (Tuo oli vastaus aiempaan viestiin...)

        ''herääkö perheeni eloon väliaikaisesti''


      • Neloth
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''herääkö perheeni eloon väliaikaisesti''

        Tässä nyt odotellaan Bogarin reaktiota:)


    • "En minä tiedä... Teoriassa se olisi mahdollista... Rajat ovat sen verran hämärät... Hmm... Jos he saisivat ulkopuolelta apua, he olisivat tarpeeksi vahvoja kestämään, niin miksei... Minä en voi ikävä kyllä siihen vaikuttaa." Veli mutisee hieroskellen takaraivoaan. Toivon ettei Michem saa mitään järjettömiä ideoita. Se tosin taitaa olla myöhäistä...
      Hivuttaudun kymmenen sentin verran taakse päin. Olen aika varma, että selkäni takana on joku... Veli hymähtää ja tarttuu minua ranteesta. Irvistän.

    • Sori mää olin hetken poissa. Tai siis vähän pidemmän hetken.

      Bogarin taika menee pieleen, kun (Oliko sen nimi joku Stenvar tms.) alkaa kuristamaan häntä. Hän irroittautuu kuristusotteesta ja aikoo aloittaa loitsun alusta, mutta huomaakin, että paikka tärisee kummallisesti ja paikalle ryntää karjuva kääpiö. Bogar vetää miekkansa huotrastaan ja valmistautuu taistelemaan henkensä edestä. Hän saa Michemiltä telepaattisen käskyn tappaa Kurpizza heti, mutta jättää sen omaan arvoonsa, koska tilanne riistäytyy käsistä. Hän miettii pitäisikö hänen paeta paikalta vai jäädä taistelemaan hänen kimppuunsa hyökännyttä tyyppiä vastaan. Vai pitäisikö hänen ehkä hyökätä yllättäen tuon oudon tyypin kimppuun, joka juuri ilmoitti jahtaavansa häntä... Vaikea valinta, mutta Bogar päättää kuumentaa paikkoja vielä entisestään. Hän lausua outoja taikasanoja ja hänen vasen kätensä alkaa syöstä tulta ympäriinsä. Katsotaan miten muut reagoivat tähän.

      • Yhtäkkiä palkkamurhaaja alkaa syöstä tulta. Nappaan veitsen taskustani, mutta en ehdi tehdä sillä mitään, kun veljeni tönäisee minut kumoon ja lähtee raahaamaan kulman taakse.
        Kampean itseni pystyyn juuri parahiksi näkemään, kun veljeni halaa pikaisesti Tiberiusta taputtaen tätä samalla päähän. Sitten hän taas lähtee raahaamaan minua ranteesta.
        "Osaan kävellä itsekin" sähisen


      • Michem De Auditore

        otan kilven selästäni ja teen savutaian hiivin savun varjoissa kurpizzan taakse tainnutan hänet ja raahaan tiberiuksen luokse sanon ''tiberius vie kurpizza tukikohtaan ja vangitse hänet tyrmään komenna myös 6kpl vartijaa vartioimaan vankia''


      • Michem De Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        otan kilven selästäni ja teen savutaian hiivin savun varjoissa kurpizzan taakse tainnutan hänet ja raahaan tiberiuksen luokse sanon ''tiberius vie kurpizza tukikohtaan ja vangitse hänet tyrmään komenna myös 6kpl vartijaa vartioimaan vankia''

        ''Tiberius tapetaan kurpizza'' michem ampuu valonnuolen kurpizzasta läpi


      • Michem De Auditore kirjoitti:

        ''Tiberius tapetaan kurpizza'' michem ampuu valonnuolen kurpizzasta läpi

        (Kurpizzan veli)

        Sisko katosi jonnekin. Haparoin savussa ympäriinsä, kunnes kuulen Michin puheet. Voi helvetti...
        Myöhästyn pari sekuntia, Mich saa ammuttua nuolen läpi siskostani. Nostan hänen suojuksiaan selkäpuolelta ja survaisen miekallani(?). Sen jälkeen nappaan entisen ystäväni kypärästä kiinni ja jysäytän sen seinään. Korvat soivat varmaan vähän aikaa.(?) Juoksen siskoni luokse.
        "Hyväkin ettei perheesi ole hengissä. Kunnon porukkaa, vain tuollainen paska jäi henkiin." murisen.


    • Bogar luo taas energiapallon, jonka hän sinkoaa suoraan luolan kattoon. Luola alkaa romahtaa yhä nopeammin. Sitten Bogar syöksyy Kurpizzan veljen kimppuun ja huitaisee tätä miekallaan. "Minä olen Bogar! Kohtaa minut, niin katsotaan miten käy!" Bogar karjaisee mielipuolisella äänellä.

      • Michem De Auditore

        Michem ampuu kurpizzaan toisen valonnuolen



        ps.kurpizzan isoveli ei voinut nähdä kun ammuin nuolen koska ammuin piilosta


      • Michem De Auditore kirjoitti:

        Michem ampuu kurpizzaan toisen valonnuolen



        ps.kurpizzan isoveli ei voinut nähdä kun ammuin nuolen koska ammuin piilosta

        (Vastaisuudessa ilmoita vähän aikaisemmin, jos olet piilossa. Hahmoni söi jokin aika sitten taas yrttejä, joten käytännössä sitä ei voi ihan heti tappaa... )

        Havahdun viiltävään kipuun. Michem todennäköisesti asialla. Lähden ryömimään vaivalloisesti eteenpäin. (Mitä Michem ei voi nähdä, sillä on siellä piilossa ja ympärillä oli savua!) Natustelen lisää yrttejä, mutta ne eivät auta kipuun.

        (Veli)
        Torjun Bogarin iskun. Minun ei todellakaan tee mieli miekkailla sortuvassa luolassa, kun pikkusiskoni on vaarassa.
        "Etsi Mich jostakin. Siinä sinulle arvoistasi vastustajaa. Nauti vapaudestasi muutama tunti, ennenkuin raahaan sielusi Ammit Ahmijan ruuaksi!" huudan. Sen jälkeen nakkaan Bogaria päin taian. Eihän minuakaan ihan aseettomana lähetetty häntä vastaan.
        Mich oli ystävälisesti opastanut valonuolien avulla, missä siskoni oli. Nappaan tytön mukaani, ja pari veistä tipahtaa maahan. Se ei haittaa. Veitset ovat muutenkin tarkoitettu porkkanoiden pilkkomiseen. Matkalla luolasta ulos törmään kääpiöön.
        "Suosittelisin ulos menoa" sanon ystävälisesti ja jatkan matkaa.


      • Tiberius de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        (Vastaisuudessa ilmoita vähän aikaisemmin, jos olet piilossa. Hahmoni söi jokin aika sitten taas yrttejä, joten käytännössä sitä ei voi ihan heti tappaa... )

        Havahdun viiltävään kipuun. Michem todennäköisesti asialla. Lähden ryömimään vaivalloisesti eteenpäin. (Mitä Michem ei voi nähdä, sillä on siellä piilossa ja ympärillä oli savua!) Natustelen lisää yrttejä, mutta ne eivät auta kipuun.

        (Veli)
        Torjun Bogarin iskun. Minun ei todellakaan tee mieli miekkailla sortuvassa luolassa, kun pikkusiskoni on vaarassa.
        "Etsi Mich jostakin. Siinä sinulle arvoistasi vastustajaa. Nauti vapaudestasi muutama tunti, ennenkuin raahaan sielusi Ammit Ahmijan ruuaksi!" huudan. Sen jälkeen nakkaan Bogaria päin taian. Eihän minuakaan ihan aseettomana lähetetty häntä vastaan.
        Mich oli ystävälisesti opastanut valonuolien avulla, missä siskoni oli. Nappaan tytön mukaani, ja pari veistä tipahtaa maahan. Se ei haittaa. Veitset ovat muutenkin tarkoitettu porkkanoiden pilkkomiseen. Matkalla luolasta ulos törmään kääpiöön.
        "Suosittelisin ulos menoa" sanon ystävälisesti ja jatkan matkaa.

        Vedän miekkani esiin, mutta en tiedä ketä lyödä sillä.


      • Michem De Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        (Vastaisuudessa ilmoita vähän aikaisemmin, jos olet piilossa. Hahmoni söi jokin aika sitten taas yrttejä, joten käytännössä sitä ei voi ihan heti tappaa... )

        Havahdun viiltävään kipuun. Michem todennäköisesti asialla. Lähden ryömimään vaivalloisesti eteenpäin. (Mitä Michem ei voi nähdä, sillä on siellä piilossa ja ympärillä oli savua!) Natustelen lisää yrttejä, mutta ne eivät auta kipuun.

        (Veli)
        Torjun Bogarin iskun. Minun ei todellakaan tee mieli miekkailla sortuvassa luolassa, kun pikkusiskoni on vaarassa.
        "Etsi Mich jostakin. Siinä sinulle arvoistasi vastustajaa. Nauti vapaudestasi muutama tunti, ennenkuin raahaan sielusi Ammit Ahmijan ruuaksi!" huudan. Sen jälkeen nakkaan Bogaria päin taian. Eihän minuakaan ihan aseettomana lähetetty häntä vastaan.
        Mich oli ystävälisesti opastanut valonuolien avulla, missä siskoni oli. Nappaan tytön mukaani, ja pari veistä tipahtaa maahan. Se ei haittaa. Veitset ovat muutenkin tarkoitettu porkkanoiden pilkkomiseen. Matkalla luolasta ulos törmään kääpiöön.
        "Suosittelisin ulos menoa" sanon ystävälisesti ja jatkan matkaa.

        michem seuraa kurpizzaa ja yllättäen michem hyppää puusta hän hakkaa tomahawkin(intiaanikirveen) kurpizzan päästä läpi
        potkaisee kurpizzan isoveljen maahan


      • HeKeKee
        kurpizza kirjoitti:

        (Vastaisuudessa ilmoita vähän aikaisemmin, jos olet piilossa. Hahmoni söi jokin aika sitten taas yrttejä, joten käytännössä sitä ei voi ihan heti tappaa... )

        Havahdun viiltävään kipuun. Michem todennäköisesti asialla. Lähden ryömimään vaivalloisesti eteenpäin. (Mitä Michem ei voi nähdä, sillä on siellä piilossa ja ympärillä oli savua!) Natustelen lisää yrttejä, mutta ne eivät auta kipuun.

        (Veli)
        Torjun Bogarin iskun. Minun ei todellakaan tee mieli miekkailla sortuvassa luolassa, kun pikkusiskoni on vaarassa.
        "Etsi Mich jostakin. Siinä sinulle arvoistasi vastustajaa. Nauti vapaudestasi muutama tunti, ennenkuin raahaan sielusi Ammit Ahmijan ruuaksi!" huudan. Sen jälkeen nakkaan Bogaria päin taian. Eihän minuakaan ihan aseettomana lähetetty häntä vastaan.
        Mich oli ystävälisesti opastanut valonuolien avulla, missä siskoni oli. Nappaan tytön mukaani, ja pari veistä tipahtaa maahan. Se ei haittaa. Veitset ovat muutenkin tarkoitettu porkkanoiden pilkkomiseen. Matkalla luolasta ulos törmään kääpiöön.
        "Suosittelisin ulos menoa" sanon ystävälisesti ja jatkan matkaa.

        (Throrin)
        Katson hiukan hölmönä tilannetta, mutta nakkaan valonuolijätkää heittokirveellä olkapäähän(?) ja pingon edellisen tyypin perään

        (Tulimyrsky)
        Tämä kaupunki palaa ihan kivasti. Hrmmh. Haisee mukavalle. Hrmmmh. Mitä...? Mitä tuo ääni on? Se tulee etelästä?

        Etelästä kuuluu rämeä, tyly torvi. Siihen vastaa pari muuta, ja kohta siihen yhtyy kokonainen orkesteri, soittaen Oropherin marssia, Vihermetsän armeijan sotalaulua. Läheisen vuoren takaa alkaa marssia sotilaita. Jylisevä laulu ja musiikki täyttää ilman.


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        michem seuraa kurpizzaa ja yllättäen michem hyppää puusta hän hakkaa tomahawkin(intiaanikirveen) kurpizzan päästä läpi
        potkaisee kurpizzan isoveljen maahan

        Michem yrittää hyökätä Kurpizzan kimppuun, mutta lyön häntä nopeasti kilvelläni.


      • Michem De Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        michem seuraa kurpizzaa ja yllättäen michem hyppää puusta hän hakkaa tomahawkin(intiaanikirveen) kurpizzan päästä läpi
        potkaisee kurpizzan isoveljen maahan

        katsomaan tullut jousipyssyin ja miekoin varustettu temppeliritari kaksikko tulee auttamaan michemiä he ampuvat kurpizzan isoveljeä


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        katsomaan tullut jousipyssyin ja miekoin varustettu temppeliritari kaksikko tulee auttamaan michemiä he ampuvat kurpizzan isoveljeä

        "Älkää ampuko ja juoskaa ulos täältä!" Huudan paikalle saapuneille Temppelinritareille.


      • Michem De Auditore
        HeKeKee kirjoitti:

        (Throrin)
        Katson hiukan hölmönä tilannetta, mutta nakkaan valonuolijätkää heittokirveellä olkapäähän(?) ja pingon edellisen tyypin perään

        (Tulimyrsky)
        Tämä kaupunki palaa ihan kivasti. Hrmmh. Haisee mukavalle. Hrmmmh. Mitä...? Mitä tuo ääni on? Se tulee etelästä?

        Etelästä kuuluu rämeä, tyly torvi. Siihen vastaa pari muuta, ja kohta siihen yhtyy kokonainen orkesteri, soittaen Oropherin marssia, Vihermetsän armeijan sotalaulua. Läheisen vuoren takaa alkaa marssia sotilaita. Jylisevä laulu ja musiikki täyttää ilman.

        viesti tiberiukselle:''mitä luulet TEKEVÄSI AUTA MINUA TAPPAMAAN AGENTTI KURPIZZA!'' michem hyppäsi kilven avulla ilmaan tipahti kurpizzan päälle iskiessään samalla piilotetun teränsä kurpizzan kaulasta läpi michem juoksee kauemmas temppelinritari kun kaksikko iskee miekkansa kurpizzan mahasta läpi
        michem taputtaa''bravo''


      • Michem De Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        viesti tiberiukselle:''mitä luulet TEKEVÄSI AUTA MINUA TAPPAMAAN AGENTTI KURPIZZA!'' michem hyppäsi kilven avulla ilmaan tipahti kurpizzan päälle iskiessään samalla piilotetun teränsä kurpizzan kaulasta läpi michem juoksee kauemmas temppelinritari kun kaksikko iskee miekkansa kurpizzan mahasta läpi
        michem taputtaa''bravo''

        ''kun temppelinritari kaksikko''


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        viesti tiberiukselle:''mitä luulet TEKEVÄSI AUTA MINUA TAPPAMAAN AGENTTI KURPIZZA!'' michem hyppäsi kilven avulla ilmaan tipahti kurpizzan päälle iskiessään samalla piilotetun teränsä kurpizzan kaulasta läpi michem juoksee kauemmas temppelinritari kun kaksikko iskee miekkansa kurpizzan mahasta läpi
        michem taputtaa''bravo''

        "Hullu!" Huudan Michemille estäessäni häntä. "Kuulin keskustelunne kaivoksessa ja nyt tiedän totuuden! Olet valehdellut minulle koko ajan!" Karjun Michemille.


      • Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "Hullu!" Huudan Michemille estäessäni häntä. "Kuulin keskustelunne kaivoksessa ja nyt tiedän totuuden! Olet valehdellut minulle koko ajan!" Karjun Michemille.

        ''hän oli julistettu temppelinherrojen ritarikunnan viholliseksi''
        viesti tiberiukselle:''nyt kurpizza on mennyttä''
        lähelle tulleet ritarit raahaavat kurpizzan ruumiin pois paikalta


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''hän oli julistettu temppelinherrojen ritarikunnan viholliseksi''
        viesti tiberiukselle:''nyt kurpizza on mennyttä''
        lähelle tulleet ritarit raahaavat kurpizzan ruumiin pois paikalta

        (Et voi päättää toisten kuolemasta. Meidän pitää odottaa Kurpizzan reaktioa)


      • Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (Et voi päättää toisten kuolemasta. Meidän pitää odottaa Kurpizzan reaktioa)

        (totta)


    • Bogar alkaa pikkuhiljaa tajuta, kuinka suuressa vaarassa oikeastaan on. Hän muisti nimittäin juuri, että tappoi ainoan palvelijansa eikä ole vieläkään hankkinut liittolaisia. Hänelle tulee kiire paeta kaivoksesta.

      • Michem De Auditore

        ''Bogar haluatko liittoutua voin opettaa sinulle taikoja joita vain minä osaan rikkauksia saat jos teet tappavan iskun kurpizzaan''


    • "Selvä. Voin auttaa sinua jatkossakin mikäli selviän. Jos kuolen, niin otan sinuun yhteyttä ja pyydän hankkimaan minulle uuden kehon jostain", Bogar sanoo. Nyt hänellä ei enää ole kiirettä. Hän lähtee etsimään Kurpizzaa.

      • Michem De Auditore

        viesti bogarille:''kurpizza on kaivoksen ulkopuolella''


      • Neloth
        Michem De Auditore kirjoitti:

        viesti bogarille:''kurpizza on kaivoksen ulkopuolella''

        Huudan Bogarille "Alat käydä hermoilleni! Kaikkien elävien pitäisi pelätä epäkuolleita!" saan transsin ja alan huitoa kahden käden kirveellä raivoissani Bogaria "KUOLE, KUOLE VELHO!" huudan.


    • Bogar saa viestin ja lähtee selvittäytymään ulos kaivoksesta. Tunneli hänen edessään kuitenkin romahtaa yhtäkkiä. "Perhana!" Bogar kiroaa. Loppuelämä kaivoksessa ei oikein houkuta. Pitäisi siis keksiä toinen tie ulos. (Ketkä kaikki muut muuten jäi kaivokseen sisälle?)

      • Michem De Auditore

        demonit jäivät kaivokseen


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        demonit jäivät kaivokseen

        (Ollaanko me vielä kaivoksessa? Jäinkö sinne loukkuun?)


      • Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (Ollaanko me vielä kaivoksessa? Jäinkö sinne loukkuun?)

        (et jäänyt kaivokseen) paikalle saapuu lisää ritareita yksi kultahaarniskainen ritari menee Tiberiuksen viereen ja kysyy''onko michem mielestäsi hyvä tyyppi''


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        (et jäänyt kaivokseen) paikalle saapuu lisää ritareita yksi kultahaarniskainen ritari menee Tiberiuksen viereen ja kysyy''onko michem mielestäsi hyvä tyyppi''

        "Totta puhuen en tiedä." Vastaan ritarille, joka on haarniskasta pätellen korkea-arvoinen.


      • Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "Totta puhuen en tiedä." Vastaan ritarille, joka on haarniskasta pätellen korkea-arvoinen.

        ''onko hän kertonut sinulle roc-linnusta'' kultainen ritari kysyy


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''onko hän kertonut sinulle roc-linnusta'' kultainen ritari kysyy

        "En hän ole kertonut mitään siitä" Vastaan


      • Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "En hän ole kertonut mitään siitä" Vastaan

        ''hän kertoi vain että roc on VALTAVA lintu''
        kultainen-ritari sanoo


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''hän kertoi vain että roc on VALTAVA lintu''
        kultainen-ritari sanoo

        "Hienoa. Pidän linnuista, mutta vaadin tilanneraportin. Onko demoneita näkynyt ja lähtikö lohikäärmeet ja muut viholliset?"


      • Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "Hienoa. Pidän linnuista, mutta vaadin tilanneraportin. Onko demoneita näkynyt ja lähtikö lohikäärmeet ja muut viholliset?"

        ''demonit ovat luolassa lohikäärmeitä ei näkyvissä''kultainen-ritari sanoi


    • (Ja monestiko arvon temppeli-neiti minut tällä kertaa tappoi?? Pääsinkö ulos kaivoksesta? Sovitaan sitten niin... Mitä nyt tapahtuu? Kirjoitan sitten jotakin, ja unohdan tappamiset sun muut... )

      (Veli)
      Kannan siskoa olkapäälläni ja lähden kiertämään kaivoksen toiselle laidalle. Hevoseni pitäisi vielä olla täällä... Siinähän se onkin. Tungen siskoni säkkiin ja sidon sen hevosen kyytiin. Hoputan hevosen laukkaan ja lähden... Mihis suuntaan? Mich tuntee hyvin nämä alueet... Paitsi... Kotikylään ei pitäisi olla kovin pitkä matka... Hoputan hevosen laukkaan ja lähden ratsastamaan metsän kautta kotiin.

      • Michem De Auditore

        kuoliko kurpizza


      • HeKeKee
        Michem De Auditore kirjoitti:

        kuoliko kurpizza

        Tulimyrsky vilkaisee takana olevaan metsään. Hrrrmh. Metsä. Palaa hyvin. Taidan polttaa tuonkin. Hrrmmh.

        Samalla kun lohikäärme tuhoaa metsää, armeija lähestyy. Sen edessä on noin 500 ratsumiestä, joita johtaa kolme hahmoa.

        "Hethril?"
        "Niin Tarenather?"
        "Minä siis houkuttelen jalkaväen kanssa käärmeen huomion, ja sinä tapat sen?"
        "Jep. Tharelas, vie jousiampujat tuonne tasanteelle."
        "Hethril, oletko ihan varma tästä?"
        "Tietenkin Tharelas. En kai minä veljelle valehtelisi?"
        Hethril katsoo punasuomuista liskoa. "Yhtä varma kuin että nimeni on Hethril Kelanaur Keelar."
        "Miksiköhän isä antoi sinulle noin pitkän nimen?" Tharelas, Hethrilin pikkuveli naureskelee. Tarenather, molempien isoveli hymähtää. "Saahan sen lyhennettyä HeKeKeeksi."


      • Michem De Auditore
        HeKeKee kirjoitti:

        Tulimyrsky vilkaisee takana olevaan metsään. Hrrrmh. Metsä. Palaa hyvin. Taidan polttaa tuonkin. Hrrmmh.

        Samalla kun lohikäärme tuhoaa metsää, armeija lähestyy. Sen edessä on noin 500 ratsumiestä, joita johtaa kolme hahmoa.

        "Hethril?"
        "Niin Tarenather?"
        "Minä siis houkuttelen jalkaväen kanssa käärmeen huomion, ja sinä tapat sen?"
        "Jep. Tharelas, vie jousiampujat tuonne tasanteelle."
        "Hethril, oletko ihan varma tästä?"
        "Tietenkin Tharelas. En kai minä veljelle valehtelisi?"
        Hethril katsoo punasuomuista liskoa. "Yhtä varma kuin että nimeni on Hethril Kelanaur Keelar."
        "Miksiköhän isä antoi sinulle noin pitkän nimen?" Tharelas, Hethrilin pikkuveli naureskelee. Tarenather, molempien isoveli hymähtää. "Saahan sen lyhennettyä HeKeKeeksi."

        kurpizza taisi kuolla


    • Tiberius de Auditore

      "Lohikäärme! Kimpuun!" huudan ritareille. Samalla hetkellä päätukikohdasta saapuu IV Legioona. Käsken legioonan hyökätä välittömästi.

    • (Ei kuollut)

      Veli tipauttaa minut maahan.
      "Sori, kävikö pahasti?" Puistan päätäni. Nukkuminen oli selvittänyt päätäni.
      "No hyvä. Voimme kuolla sitten yhdessä." hän sanoo.
      "Kuolla?"
      "Vaikka kuinka löisimme viisaat päämme yhteen, emme pärjää tuolle armeijalle." Veli osoittaa kauempana näkyvää valtavaa joukkoa. Siristän silmiäni. Vatsaani vihloo ikävästi.
      "Eivät ne ole temppeliritareita. Jotain muuta seurakuntaa" vastaan. Michem ei mitenkään olisi ehtinyt tuonne asti.

      • Michem De Auditore

        michem vilkuilee puusta


    • (Mokomakin perverssi... Vilkuilkoon)

      "Ovatkohan he Michin kanssa samassa poppoossa?" veli tuumailee. Kohautan olkapäitäni. Huomaan sivusilmälläni jotain ylimääräistä puussa. Veli komentaa minut hevosen kyytiin ja lähdemme armeijaa vastaan. Tuijotan pitkän aikaa puussa näkyvää hahmoa... Lopulta se katoaa näkyvistä.

      • Michem De Auditore

        kurpizza huomaa kylässä hahmon jolla on samanlainen viitta kuin hänen kuolleella veljellään


      • HeKeKee
        Michem De Auditore kirjoitti:

        kurpizza huomaa kylässä hahmon jolla on samanlainen viitta kuin hänen kuolleella veljellään

        HeKeKee katsoo kun pienen kukkulan takaa saapuu kaksi ihmistä. "Tuolta tulee joku" Tharelas mutisee.


    • RIOT Finland

      Pelaako kukaan League of Legendsiä? Vähän ilmaista RP:tä


      Sweet! I've just received my free Riot Points!

      >> RiotPointCodes.oRg

      • Michem De Auditore

        en pelaa league of legendsiä


    • (Eli kukaan muu ei tainnut siis jäädä kaivokseen.)

      Bogar vaeltaa kaivoksessa eteen päin. Kylläpäs osaa olla tylsää. Yhtäkkiä hän huomaa, että seinässä on reikä, josta paistaa valoa. Hän olettaa tietysti, että se on aurinko ja alkaa kaivaa käsillään maata pois tieltään. Kun hän saa kaivettua, hän huomaa ettei valo todellakaan ollut peräisin auringosta. Hän on tullut suureen maanalaiseen luolaan, jonka valonlähteenä on outo valopallo luolan keskellä. Luolassa ei ollut muuta. Bogar käveli valopallon luokse. Mitäköhän tapahtuisi jos koskisin siihen? Bogar päätti koittaa ja koski valopalloa. Valopallo räjähti. Kaivos romahti entisestään ja Bogar lensi kilometrien päähän. Outo räjähde, Bogar ajatteli ja lähti kävelemään kohti temppelinritarien tukikohtaa.

      • Michem De Auditore

        viesti bogarille:''bogar tule luokseni osaat kai jäljittää missä olen tule tappamaan kurpizza''


    • (Seuraava teksti on suoraa lainausta Bogarin ajatuksista.)
      Seeelwä. Eli taas pitäisi tappaa se pikkutyttö. Onko tuolla miehellä joku pakkomielle? Mikä minun kättäni oikein vaivaa? Ihan kuin se tekisi niin kuin itse haluaa. Outo olo. Kehollani taitaa olla jokin vialla. Ehkä se johtuu tuosta ilmalennosta. Olikohan se valopallo sittenkään mikään tavallinen räjähde? En vahingoittunut yhtään vaikka lensin pitkän matkan.

      • Michem De Auditore

        viesti bogarille''taidat olla kohta täällä''


    • Nefarion

      Nefarion on kyllästynyt jo odottamaan. Hän rupeaa taas kuiskuttelemaan Tibbelle(Tiberius), ''No, aiotko laittaa Michemin sanomaan ''Dragonicas elortem cursidius''?. Minulla on kiire..

      • Tiberius de Auditore

        Olen juuri taistelemassa lohikäärmettä vastaan kun saan viestin "Minulla on kiire ja jatkuva telepaattinen viestintä alkaa tuntua päässä! Minulla ei ole ollut paljoa aikaa miettiä, mutta heti kun lohikäärmeet on saatu pois kimpustani niin palaan tukikohtaan miettimään" Vastaan Nefarionille telepaattisesti.


    • kurpizza_

      "Mitä tehdään?" Veli kysyy tuijottaen armeijaa kulmat kurtussa. "He huomasisvat meidät."
      "Ei mitään ideaa." sanon. Veli hoputtaa hevosta lähemmäksi. Tunnistan sotilaat haltijoiksi. Miksi he ovat täällä?

      "Anteeksi, että häiritsen teitä." Veli sanoo kunniottavasti lähimmälle ratsastajalle. "Haluaisin vain tietää, ketä te olette ja mitä teette täällä."

      • Michem De Auditore

        tyyppi jolla on samanlainen viitta kuin hänen kuolleella veljellään tulee kurpizzan viereen ja kysyy kähisevästi''oletko sinä kurpizza''


    • Bogar lähestyy paikkaa, jossa Michem on. Hänen outo olonsa on jatkunut koko matkan ajan ja hänestä tuntuu, että jokin on vialla.

      • Michem De Auditore

        michem kutsuu paikalle lohikäärmeet hän tokaisee''mahtavaa''


    • kurpizza_

      Veli vilkaisee minua oudosti, kun kähisevä muukalainen tulee puhumaan minulle. Nyökkään pahoittelevasti haltijalle ja loikkaan alas hevosen selästä. Tartun muukalaista olkapäästä ja menen hiukkasen kauemmaksi. Otan veitsen taskustani ja heiluttelen sitä vihaisena.
      "Kukas se sinä olet? Palkkamurhaaja, örkki, zombi, Carter Kane vai kenties Mich, eiku Michem valepuvussa?"

      • Michem De Auditore

        ''arvasit liian monta kertaa mutta olen Michem valepuvussa'' michem sanoi iskien nopeasti tomahawkin kurpizzan päästä läpi ja huutaen''maistuu voitolta''


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''arvasit liian monta kertaa mutta olen Michem valepuvussa'' michem sanoi iskien nopeasti tomahawkin kurpizzan päästä läpi ja huutaen''maistuu voitolta''

        (Tappamalla Kurpizzan kokonaisen armeijan edessä sinetöisi kohtalosi. Et voi päästä armeijaa karkuun.)


    • Eiks joku sanonut, että ei enää dragonlordeilua?

    • kurpizza_

      (Veli)

      Voi jumalauta! Loikkaan alas hevosen selästä ja juoksen muukalaisen luo. Työnnän miekkani hänen suojustensa aukosta (Eikö olekin kivaa, minäkin alan autohittailemaan!) Sen jälkeen painan hänet selälleen maahan ja vien miekan Michin kurkulle.
      "Ja minä kun luulin, että olemme kavereita." sanoin välttäen tarkasti katsomasta siskoani.

      (Ja turha piipittää, että olet jossain piilossa)

      • Michem De Auditore

        enkelit saapuvat auttamaan michemiä


      • Michem De Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        enkelit saapuvat auttamaan michemiä

        ''emmekö olekin kavereita älä tee sitä'' michem sanoi''
        viesti bogarille:''tule auttamaan minua kuolen kohta jos kuolen osaathan antaa minulle kyvyn hankkia uusi keho''
        michemin elämä vierii hänen päässään ritariksi lyömisestä perheen kuolemaan asti


      • kurpizza_
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''emmekö olekin kavereita älä tee sitä'' michem sanoi''
        viesti bogarille:''tule auttamaan minua kuolen kohta jos kuolen osaathan antaa minulle kyvyn hankkia uusi keho''
        michemin elämä vierii hänen päässään ritariksi lyömisestä perheen kuolemaan asti

        "Niin varmaan. Tapoit siskoni ja aiot tappaa minutkin, eikö niin? Voit lähettää minut takaisin manalaan, kerron perheellesi kuinka haiseva paska sinusta on kehittynyt ja vaimosi voi hyvillä mielin jatkaa sen kuolleen haltijan kanssa flirttailua." Kiepautan köyden Michin kaulan ympärille ja vedän sen tiukalle. Lähden raahaamaan häntä haltijoiden luokse. Heidän ilmeistä päätellen Kurpizza saattoi olla heille tuttu...
        "En minäkään olisi tappanut sinun poikiasi." murisen. Löysän köyttä hiukan. Nopea kuolema olisi aivan liian helppoa... Molemmille.


      • Michem De Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        "Niin varmaan. Tapoit siskoni ja aiot tappaa minutkin, eikö niin? Voit lähettää minut takaisin manalaan, kerron perheellesi kuinka haiseva paska sinusta on kehittynyt ja vaimosi voi hyvillä mielin jatkaa sen kuolleen haltijan kanssa flirttailua." Kiepautan köyden Michin kaulan ympärille ja vedän sen tiukalle. Lähden raahaamaan häntä haltijoiden luokse. Heidän ilmeistä päätellen Kurpizza saattoi olla heille tuttu...
        "En minäkään olisi tappanut sinun poikiasi." murisen. Löysän köyttä hiukan. Nopea kuolema olisi aivan liian helppoa... Molemmille.

        luolasta ulos tulleet demonit pysäyttivät michemiä auttamaan tulleen enkeli-partion
        michem ristii kätensä


      • Ärsyyntynyt HeKeKee
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''emmekö olekin kavereita älä tee sitä'' michem sanoi''
        viesti bogarille:''tule auttamaan minua kuolen kohta jos kuolen osaathan antaa minulle kyvyn hankkia uusi keho''
        michemin elämä vierii hänen päässään ritariksi lyömisestä perheen kuolemaan asti

        Minäkin alan autohittailla!

        Koko haltia-armeija raiskaa Michemin keihäillään kuoliaaksi.

        (Jos haluat välttää tämän, hypätään takaisin siihen kohtaan kun Kurpizza kävi äskettäin kimppuusi. Muuten kaikki nauravat hautajaisissasi koska perseesi on venynyt uskomattomasti.)


      • kurpizza_
        Ärsyyntynyt HeKeKee kirjoitti:

        Minäkin alan autohittailla!

        Koko haltia-armeija raiskaa Michemin keihäillään kuoliaaksi.

        (Jos haluat välttää tämän, hypätään takaisin siihen kohtaan kun Kurpizza kävi äskettäin kimppuusi. Muuten kaikki nauravat hautajaisissasi koska perseesi on venynyt uskomattomasti.)

        (Eieieiei! Myydään Mich ilopojaksi paikalliselle Ruotsinlaivalle!!!!)


      • HeKeKee
        kurpizza_ kirjoitti:

        (Eieieiei! Myydään Mich ilopojaksi paikalliselle Ruotsinlaivalle!!!!)

        (Ihan miten vaan)


      • Michem De Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        (Eieieiei! Myydään Mich ilopojaksi paikalliselle Ruotsinlaivalle!!!!)

        ei nyt juttuja tyyliin tuo''haltijat raiskaavat michemin keihäillänsä'' kuulostaa ihan roolipelin alkuajoilta jolloin oli ysmir





        kurpizzan isoveli vie michem jonnekin tää tarina alkaa edetä hienosti jooko


      • kurpizza_
        HeKeKee kirjoitti:

        (Ihan miten vaan)

        (Keskimaassa ei taida olla ruotsalaisia... Noh... Ilopojaksi jonnekin.)


    • Bogar viestittää Michemille: "Ei. En kykene antamaan sitä kykyä, mutta voin kyllä koittaa estää kuolemasi." Bogar saapuu paikalle ja valmistautuu taistelemaan. Hän vetää miekkansa huotrasta ja valmistelee vasempaan käteensä vahvan hyökkäysloitsun. Sitten hän ottaa loppukirin ja juoksee paikalle. Hän aloittaa sinkoamalla loitsunsa Kurpizzan veljeä kohti ja alkamalla miekkailla hullun lailla taitavia tekniikoita.

    • Mikäköhän mun koneeseen meni?

      • Michem De Auditore

        viesti bogarille:''kiitos paljon minä ja temppelinritarit taidetaan olla ikuisesti kiitollisia sinulle''


    • kurpizza_

      Viskaan Michin haltijoille. Tehköön mitä huvittaa ja torjun miekallani Bogarin iskuja. Nimenomaan torjumaan. Bogar on muutama sata vuotta vanhempi (?) ja on ehtinyt harjoitella pikkusen enemmän.
      "Jos pelastat siskoni... puuh... Jätän sinut rauhaan... Sanon... puuh... Rauhotu vähän vanhus... Anubikselle... etten löytänyt sinua..." puuskutan. Saan todennäköisesti rangaistukseksi muutaman vuoden kidutusta, mutta ikuisuuksiin asti minua ei voi tuomita.

    • "Eli jos pidän huolen, ettei siskollesi käy kuinkaan, niin et yritä ottaa minua hengiltä? Saisin kuitenkin vapaasti yrittää estää Michemin kuoleman vai? Kuulostaa kieltämättä hyvältä", Bogar sanoo ja lopettaa miekkailun, mutta pysyttelee valmiudessa.

      • Michem De Auditore

        ei kurpizzaa voi pelastaa hänen päästään meni tomahawk(intiaanikirves) läpi joten lepää rauhassa kurpizza(:


      • kurpizza_

        Irvistän.
        "Selvä on. Lupaan jättää sinut huomiotta, en kerro mitään Osirikselle tai muille... Se tosin ei ole hyväksi kummallekaan... Vastineeksi sinä pelastat siskoni, ja saat pelastaa Michinkin..." Nappaan maasta ystäväni sotakirveet. "Takavarikoin nämä."


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ei kurpizzaa voi pelastaa hänen päästään meni tomahawk(intiaanikirves) läpi joten lepää rauhassa kurpizza(:

        (ET VOI VIELÄKÄÄN PÄÄTTÄÄ TOISTEN HAHMOJEN KUOLEMASTA! EHKÄ KURPIZZA VÄISTI ISKUSI? TAI SITTEN HÄNESSÄ VAIKUTTIVAT NE HUUMEYRTIT; JOTKA TEKEVÄT HÄNESTÄ KESTÄVÄMMÄN? JA MIKSI HELVETISSÄ SINULLA ON INTIAANIKIRVEITÄ??!!)


      • Michem De Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        Irvistän.
        "Selvä on. Lupaan jättää sinut huomiotta, en kerro mitään Osirikselle tai muille... Se tosin ei ole hyväksi kummallekaan... Vastineeksi sinä pelastat siskoni, ja saat pelastaa Michinkin..." Nappaan maasta ystäväni sotakirveet. "Takavarikoin nämä."

        enkeli-partio tappaa demonit ja saapuvat paikalle he ampuvat valon-nuolet kurpizzaan ja sanovat''tapoimme kurpizzan pelastetaan michem'' michem viestittää enkeleille''poistukaa homma on hallussa''


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        enkeli-partio tappaa demonit ja saapuvat paikalle he ampuvat valon-nuolet kurpizzaan ja sanovat''tapoimme kurpizzan pelastetaan michem'' michem viestittää enkeleille''poistukaa homma on hallussa''

        (Enkelit eivät auta sinua epäpyhissä tarkoituksissa.)


      • Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (Enkelit eivät auta sinua epäpyhissä tarkoituksissa.)

        jumala lähetti ne pelastamaan ja antamaan mielenrauhan michemille




        mielenrauha kävi tappamalla kurpizza


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        jumala lähetti ne pelastamaan ja antamaan mielenrauhan michemille




        mielenrauha kävi tappamalla kurpizza

        (Olet muuttunut epäpyhäksi, joten Jumala ei enää auta sinua)


    • Jos ne ei läpäisseet aivoja, niin siihen ei välttämättä kuole. Vion sanoa, että Bogar voi tässä tapauksessa lähettää parantavaa voimaa, joka saattaisi auttaa pelastamaan Kurpizzan, jos Kurpizzan veli tosiaan jättäisi palkkioksi Bogarin rauhaan. Lisäksi et voi päättää myöskään, että tomahawk läpäisi aivot.

      • Bogar heittää Kurpizzaa päin parantavaa taikaa ja lähtee kohti haltioita. "Kuulkaas arvon haltiat. Olen varma, että teillä on parempaakin tekemistä, kuin tappaa Michem, joten voisitte päästää hänet menemään. Voin jo näin alkuun kertoa, etten todellakaan pysty tappamaan koko armeijaanne, mutta saattaisin onnistua teilaamaan hyvin useat teistä ja vielä pakenemaankin, joten uskoisin, että olette yhteistyössä", Bogar sanoo haltioille.


      • Michem De Auditore

        kyllä tomahawk nyt todennäköisesti nyt aivojen läpi menee


    • En sanoisi, että tomahawkit millään varmuudella menisivät aivojen läpi. Lisäksi käsittääkseni aivoissa on myös monia vähemmän välttämättömiä osia.

      • Michem De Auditore

        michem käskee lohikäärmeitä''raadelkaa kurpizza palasiksi''
        lohikäärmeet tulevat metsästä käristäen ja syöden kurpizzan ruumiin


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        michem käskee lohikäärmeitä''raadelkaa kurpizza palasiksi''
        lohikäärmeet tulevat metsästä käristäen ja syöden kurpizzan ruumiin

        Ritarilegioona IV tappoi tai haavoitti kaikki lähellä olevat lohikäärmeet.


      • kurpizza_
        Michem De Auditore kirjoitti:

        michem käskee lohikäärmeitä''raadelkaa kurpizza palasiksi''
        lohikäärmeet tulevat metsästä käristäen ja syöden kurpizzan ruumiin

        Myöhäistä.


      • Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Ritarilegioona IV tappoi tai haavoitti kaikki lähellä olevat lohikäärmeet.

        ''TIBERIUS RITARIT EI TOTTELE SINUA NE TOTTELEVAT VAIN MINUA!''


      • Michem De Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        Myöhäistä.

        mikä on myöhäistä


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''TIBERIUS RITARIT EI TOTTELE SINUA NE TOTTELEVAT VAIN MINUA!''

        (Väärin. Jatkuva poissaolosi on nakertanut ritarien luottamusta sinuun. He luottavat nykyään minuun enemmän, joten pystyisin halutessani jopa suorittamaan vallankaappauksen. Minä olen taistellut ritarien rinnalla silloin, kun sinä olet seikkaillut muualla, Joten mitä sinä puhuit ritarien tottelemisesta?)


      • Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (Väärin. Jatkuva poissaolosi on nakertanut ritarien luottamusta sinuun. He luottavat nykyään minuun enemmän, joten pystyisin halutessani jopa suorittamaan vallankaappauksen. Minä olen taistellut ritarien rinnalla silloin, kun sinä olet seikkaillut muualla, Joten mitä sinä puhuit ritarien tottelemisesta?)

        tuo pitää paikkaansa


      • kurpizza_
        Michem De Auditore kirjoitti:

        tuo pitää paikkaansa

        "michem käskee lohikäärmeitä''raadelkaa kurpizza palasiksi''
        lohikäärmeet tulevat metsästä käristäen ja syöden kurpizzan ruumiin"

        Myöhäistä.


    • kurpizza_

      (No ei tämä roolipeli kovin realistinen ole...)

      Nappaan siskoni maasta ja ryntään haltijoiden sekaan. Mich saattaisi hermostua muistaessaan, mitä olin sanonut hänen vaimostaan... Olen sössinyt minulle annetun tehtävän. Tosin, ei en ole ainoa. Kuka samperi päästi demonit irti?
      Mietin, kauanko taian vaikuttamiseen menee aikaa. Onneksi en ehtinyt tappaa Michiä... Ja hänhän on tavallaan edeelleenkin ystäväni. Tai ainakin oli.

      • Michem De Auditore

        pääsikö michem vapaaksi


      • kurpizza_
        Michem De Auditore kirjoitti:

        pääsikö michem vapaaksi

        Riippuu haltijoista.


      • Michem De Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        Riippuu haltijoista.

        kurpizza kuolitko sinä?


      • HeKeKee
        Michem De Auditore kirjoitti:

        kurpizza kuolitko sinä?

        Haltijat asettuvat puollustusrinkiin Kurpizzan ja tämän isoveljen ympärille. Haltiaparantajat alkavat hoitaa Kurppizzaa ja tämän isoveljeä. Michemin ruumiin he nakkaavat Bogarille. "Pidä hyvänäsi. Me perustamme leirin tähän"

        (Tulimyrsky)
        Hrrrmmh. Pääsinpäs karkuun noita haltioita. Ei huvita tapella niitä vastaan. Hrrrmh. Missäköhän Nefarion on? Tekisi mieli keskustella veljen kanssa. Hrrmmh. Ja pitää ilmoittaa Kuningattarelle, että temppeliritarit on hetkellisesti lyöty. Hrrrrmh. Sota voisi kohta alkaa. Hrrmmmh.


      • Neloth
        HeKeKee kirjoitti:

        Haltijat asettuvat puollustusrinkiin Kurpizzan ja tämän isoveljen ympärille. Haltiaparantajat alkavat hoitaa Kurppizzaa ja tämän isoveljeä. Michemin ruumiin he nakkaavat Bogarille. "Pidä hyvänäsi. Me perustamme leirin tähän"

        (Tulimyrsky)
        Hrrrmmh. Pääsinpäs karkuun noita haltioita. Ei huvita tapella niitä vastaan. Hrrrmh. Missäköhän Nefarion on? Tekisi mieli keskustella veljen kanssa. Hrrmmh. Ja pitää ilmoittaa Kuningattarelle, että temppeliritarit on hetkellisesti lyöty. Hrrrrmh. Sota voisi kohta alkaa. Hrrmmmh.

        Haltijaringin vierestä kuuluu räjähdys ja helvetin portti ilmestyy tyhjästä. Neloth ryömii verisenä portista ja hänen jalassa roikkuu pieni demoni hampaillaan huudan "Ghaaz Faa Krah Diin" ja portti sulkeutuu. Lävistän demonin puukolla ja sanon yskien verta "tein sen. Tästä lähtien teen pelkästään hyviä tekoja, en ikinä aio mennä takaisin sinne. Minulla kävi tuuri ja pääsin karkuun. En periaatteessa kuollut siihen räjähdykseen, vangitsin vain itseni helvettiin" (olen siis Neloth)


      • Michem De Auditore
        HeKeKee kirjoitti:

        Haltijat asettuvat puollustusrinkiin Kurpizzan ja tämän isoveljen ympärille. Haltiaparantajat alkavat hoitaa Kurppizzaa ja tämän isoveljeä. Michemin ruumiin he nakkaavat Bogarille. "Pidä hyvänäsi. Me perustamme leirin tähän"

        (Tulimyrsky)
        Hrrrmmh. Pääsinpäs karkuun noita haltioita. Ei huvita tapella niitä vastaan. Hrrrmh. Missäköhän Nefarion on? Tekisi mieli keskustella veljen kanssa. Hrrmmh. Ja pitää ilmoittaa Kuningattarelle, että temppeliritarit on hetkellisesti lyöty. Hrrrrmh. Sota voisi kohta alkaa. Hrrmmmh.

        michem juoksee nopeasti metsään metsästä nousee punainen lohikäärme se lentää poispäin


      • Michem De Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        michem juoksee nopeasti metsään metsästä nousee punainen lohikäärme se lentää poispäin

        lohikäärme tippuu metsään yllättäen taivaan portti avautuu toisesta päästä haltiarinkiä portista nousee Michem De Auditore siivet levitettynä
        michem sanoo ''cristatus port godes'' portti kiinniytyy


      • Michem De Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        lohikäärme tippuu metsään yllättäen taivaan portti avautuu toisesta päästä haltiarinkiä portista nousee Michem De Auditore siivet levitettynä
        michem sanoo ''cristatus port godes'' portti kiinniytyy

        michem kyykistyy nelothin eteen ja aloittaa pyhän-parantamisen


      • Nefarion
        Michem De Auditore kirjoitti:

        michem kyykistyy nelothin eteen ja aloittaa pyhän-parantamisen

        ''Arvasin sen. Hän petti minut.. Pitää kai sitten löytää toinen.. Neloth..Vanha toverini. Kyllä..Hän saa olla se hölmö! Jos hänkään ei suostu siihen, pistän Michemin tekemään sen itse. SITTEN KAIKKI SAAVAT MAISTAA RAIVOANI AHAHAHAHAHAAAA(Nauru kuuluu sinne missä te melkeen kaikki ootte. Ainaki Kurpizza, Michem ja Neloth on siellä samassa paikassa jos tajusin oikein


    • Tiberius de Auditore

      Olen palannut Temppeliritarien tukikohtaan ja olen juuri siunaamassa joukkoja, jotka lähetetään suojelemaan temppeliherrojen hallitsemia kaupunkeja ja kyliä. Katson marssivia legioonia, kunnes ne katoavat näkyvistä.

      Kävelen linnan portaita alas, kunnes saavun suureen kirjastoon. "Haluan tietoja Mustan Lohikäärmeen Lentueesta sekä jostakin Nefarion nimisestä." sanon Kirjastonhoitajalle. "Haluan myös tietää mitä kieltä tämä on, mutta älä lausu sitä ääneen sillä se voi olla loitsu." Näytän kirjastonhoitajalle lappua, jossa lukee:Dragonicas elortem cursidius. Kirjaston henkilökunta alkaa etsiä tietoja."Ilmoittakaa minulle, jos löydätte jotain kiinnostavaa" Sanon

      Vien haarniskani sepälle" Korjaa haarniskani sekä kypäräni. Ne ovat palaneet sekä lommoilla" Seppä sanoo korjaavansa ne heti paikalla. Punaisen viittani vien räätälille.

      Lähden kävelemään huoneeseeni, jossa puen valkoisen kultareunuksisen hupullisen viitan, jossa on muutama kultareunuksinen punainen risti. Haarniskaa en usko tarvitsevani linnassa.

    • Herään pökkyräisenä. Tunnen itseni kamalan lyhyeksi ollessani veljeni ja haltioiden piirittämänä.
      "Sinun pitäisi olla varovaisempi!" Veli huomauttaa nuivasti. Hän kääntyy yhden haltijan puoleen: "Kiitos... Heth..Hethrl?... Keelar?... Anteeksi, en vieläkään muista nimeäsi..."
      Kompuroin pystyyn. Lyötiinkö minua kirveillä päähän?
      Näen haltijoiden välistä kun Michem on kumartunut jonkun yläpuolelle... Parantamaan?...
      "Kiitos." sanon haltijoille, vaikken ole oikein varma, mistä kiitän. Todennäköisesti henkeni pelastamisesta. Muutamat näyttävät etäisesti tutulta...

      • Michem De Auditore

        (@kurpizza
        veljesihän heräsi eloon väliaikaisesti milloin hän sitten taas kuolee ja sopisiko että kurpizza unohtaisi kaikki ristiinnaulitsemiset sun muut)


      • Neloth

        "pidä taikasi pois minusta. Sinä olet vain tekopyhä murhaaja" sanon Michemille.


      • Michem De Auditore
        Neloth kirjoitti:

        "pidä taikasi pois minusta. Sinä olet vain tekopyhä murhaaja" sanon Michemille.

        ''tekopyhä? minullahan on siivet sädekehä ja kaikki mitä pyhällä tyypillä voi olla jopa aarniokotka''


      • HeKeKee

        "Sano vain HeKeKee." Haltiapäällikkö sanoo. "Tässä ovat veljeni Tharelas ja Tarenather. Voinko vielä auttaa teitä jotenkin?"

        (Joku voi ottaa Tharelaksen ja Tarenatherin hahmoikseen, jos huvittaa.)


      • Tiberius de Auditore
        HeKeKee kirjoitti:

        "Sano vain HeKeKee." Haltiapäällikkö sanoo. "Tässä ovat veljeni Tharelas ja Tarenather. Voinko vielä auttaa teitä jotenkin?"

        (Joku voi ottaa Tharelaksen ja Tarenatherin hahmoikseen, jos huvittaa.)

        (Temppeliritareilla on suuret maa-alueet, joten ette kai te ole pystyttäneet leiriänne Ritarikunnan alueelle?"


      • Michem De Auditore
        HeKeKee kirjoitti:

        "Sano vain HeKeKee." Haltiapäällikkö sanoo. "Tässä ovat veljeni Tharelas ja Tarenather. Voinko vielä auttaa teitä jotenkin?"

        (Joku voi ottaa Tharelaksen ja Tarenatherin hahmoikseen, jos huvittaa.)

        otan Tharelaksen


    • (Korppi// Tehdään kompromissi. Muistot ovat hämäriä...)

      "Hekekee?" toistan hämmentyneenä. Sitten virnistän. "Olet sinä Hekekee! En tunnistanut sinua, koska et ammuskellut jousipyssyllä. Miten mukavaa, että olet kunnossa!"
      Veljeni ei näytä yhtä riemastuneelta.
      "Niin ja kiitos myös... Öööh... Traenlts... ja Tarrrnather?... Minua voi sanoa Philiksi ja tässä on siskoni Je-"
      "Kurpizza." korjaan kiireesti.

      • Michem De Auditore

        ''Neloth kerro koko tarina'' michem sanoi


      • Michem De Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ''Neloth kerro koko tarina'' michem sanoi

        (@kurpizza
        miten Carter Kane liittyi asiaan ja kuinka kauan veljesi elää vielä)


      • HeKeKee
        Michem De Auditore kirjoitti:

        (@kurpizza
        miten Carter Kane liittyi asiaan ja kuinka kauan veljesi elää vielä)

        Korppi, sä et voi otta Tharelasta koska ollaan eri puolilla.


      • Michem De Auditore
        HeKeKee kirjoitti:

        Korppi, sä et voi otta Tharelasta koska ollaan eri puolilla.

        ''mitkä puolet tässä on''


    • kurpizza_

      (Carter Kane oli pelkkä aivopieru, jonka laiton Jacksonin tilalle... (Jacksoniin liittyy surullinen tarina, jossa hyvästä kirjasta on tehty surkea 9-vuotiaille tarkoitettu HP-kopio elokuva... Carter Kane nimeä ei sekoiteta elokuviin.) Olisin yhtä hyvin voinut kirjoittaa "Harry Potter", mutta se ei olisi ollut minulle sama asia... Veli alkaa sitten myöhemmin ihmettelemään, miksi oikein on vielä hengissä... )

      • Neloth

        "no, Jos aiot kuulla koko tarinan, se on pitkä tarina se. Kaikki alkoi kun aloin tekemään taikaa, ja kärpänen lensi pääni ympärillä. En voinut enää keskeyttää taikaa, ja se päättyi räjähdykseen. Helvetin johtaja ei pitänyt siitä että minä en ollut kuollut ja hän lähetti demoneita tappamaan minut. Kuitenkin löysin keskeneräisen portaalin, jonka vieressä oli luuranko. Luurangolla oli lappu missä luki, mitä portaalin rakentamiseen tarvitsee. Etsin aineksia pari päivää ja rakensin portaalia viikon. Kuitenkin ennen kun olin mennyt sisälle, minun perään oli lähetetty demoniarmeija. Juoksin portaaliin, mutta muutama demoni pääsi sinne myös, melkein kuolin, mutta sain ne tapettua. Ja kaikki tietävätkin loput. Onko sinulla muuten taikakirjani?" kysyn Michemiltä.


      • Michem De Auditore
        Neloth kirjoitti:

        "no, Jos aiot kuulla koko tarinan, se on pitkä tarina se. Kaikki alkoi kun aloin tekemään taikaa, ja kärpänen lensi pääni ympärillä. En voinut enää keskeyttää taikaa, ja se päättyi räjähdykseen. Helvetin johtaja ei pitänyt siitä että minä en ollut kuollut ja hän lähetti demoneita tappamaan minut. Kuitenkin löysin keskeneräisen portaalin, jonka vieressä oli luuranko. Luurangolla oli lappu missä luki, mitä portaalin rakentamiseen tarvitsee. Etsin aineksia pari päivää ja rakensin portaalia viikon. Kuitenkin ennen kun olin mennyt sisälle, minun perään oli lähetetty demoniarmeija. Juoksin portaaliin, mutta muutama demoni pääsi sinne myös, melkein kuolin, mutta sain ne tapettua. Ja kaikki tietävätkin loput. Onko sinulla muuten taikakirjani?" kysyn Michemiltä.

        ''voisitko opettaa minulle taikuutta se kelpaa nyt''michem kuiskasi


    • Bogarista näyttää harmillisesti siltä, että välikohtaus on päättynyt. Hän on vakaasti sitä mieltä, että tänä paikka on liian sekava. Sen takia, (Ja myös sen, etten jaksa enää pelata samaa hahmoa.) Bogar päättää lähteä palkkasoturiksi jonnekin kauas pois. Luon (taas) uuden hahmon. Ja muuten. Jatkuuko tämä täällä vai missä?

      Nimi: Logan "Seko" Hoffmann
      Rotu: Ihminen (Pääasiallisesti)
      Ammatti: Alkemisti
      Ikä: 58
      Kyvyt: Erittäin taitava alkemisti ja hyvin älykäs. Ei kokemusta taistelijana. On käyttänyt usein itseään koekaniinina, joten hänellä on piileviä piirteitä.
      Ulkonäkö: Valkoiset hiukset, jotka ovat aina sekaisin. Parta ja viikset.
      Muuta: Meeelko sekaisin.

    • Tiberius de Auditore
      • Michem De Auditore

        se ei jatku tuossa↑↑ keskustelussa se jatkuu roolipeli 5 nimisessä keskustelussa


      • Tiberius de Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        se ei jatku tuossa↑↑ keskustelussa se jatkuu roolipeli 5 nimisessä keskustelussa

        ( Laita linkkiä tulemaan, jos teet uuden roolipelin!)

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12029044


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe