Uskomassa on helppo olla

vanhoillislestadiolainen

Uskomassa on helppo olla, riittää kun uskoo, niin kaikki muu tulee mukana, Rakkauden tuomana. Ei tarvitse kinata täälläkään 12 vuotta Raamatun kohdista helluntailaisten ja muiden armosta osattomien kanssa.

Jos sinullakin rakas melperi olisi Jeesus sydämessä, niin ja Kesitas, niin teidän ei tarvitseisi häiriköidä 12 vuotta täällä. Voisitte hyvällä omallatunnolla istuskella kotisohvalla ja käydä näyttäytymässä välillä täälläkin, rakkauden voimalla. Sydämen usko ei, rakkaat helluntailaiset, ole huutamista ja paikkojen pistämistä, jakeilla jankkaamista ja solvaamista, vaan se rauhaa vapautta ja iloa Pyhässä Hengessä.

9

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskosta ja onnesta

      On niin ihana asia olla uskomassa. Ikävää ettei kaikki iloani kuitenkaan soisi, vaan edelläkin mainitut tahot yrittävät kammeta iloani ja vapauttani omaan henkilökohtaiseen uskooni ja sen tuomiin kokemuksiin ja siihen ihanaan tunteeseen,... ai että!!!
      Mä ainakin olisin vilpittömästi iloinen jos esim helluntailainen olisi iloinen omassa uskossaan, eikä siten toisi uskonsa huonoja hedelmiään tänne. Vaikka ajattelenkin, etten itse pelastuisi eri tavalla uskomalla, niin en koe huonoa omaatuntoa tai ristiriitaa toisten ihmisen eritavalla uskovien ilosta, siis heidän kokemastaan uskon ilosta. Kykenen nauttimaan ihmisten onnesta, vaikka saisivatkin onnensa eri uskosta. Tärkeäähän on saada itselle onnellinen tila. Moni täysin uskonnotonkin on onnellinen. Se on heidän onnistunut valinta omalle elämälle, hetkessä elämiselle. Mä voin pahoin jos näen onnettoman ihmisen, täällä teitä on paljon. Jumala päättää kunkin uskon riittävyyden ja aitouden. Mä uskon näin ja mikä ihaninta olen onnellinen!
      Se että mä olen mielestäni ainoassa oikeassa uskossa ei pitäsii olla pois sun tavastasi uskoa! Mä en voi enkä halua uskoa muutoin ja tää on mun juttu, ei sun!! Tajuutsä?

      • kaksplus.

        Tuskan täällä kyllä aistii. Vaikea oikein ymmärtää et miksi ja mistä se johtuu. Joku sanoi, tai sanoo useastikin sen johtuvan mielisairaudesta! Jotakin outoa tässä on kuin laidasta laitaan lähes kaikki broletaarit yhtyvät illasta toiseen. He ovat keskenäänkin kaikesta melkein erimieltä, mutta lestadiolaisia kohtaan heidän vihansa on yhteinen. He vihaavat sellaisiakin jotka eivät vihaa lestadiolaisia, siis jotka ovat tavallaan puolueettomia.
        Ikävä sanoa, mutta minulla tulee mieleen juutalaisvainot. Tässä on kuitenkin toistaiseksi se hyvä puoli, ettei vainossa ole aktiivisia kuin muutama, ehkä alle viisi äänekästä, joista pari helluntaitaustaista.
        Toisaalta esim. pedofilispämmi saattoi aktivoida joitakin täysin ulkopuolisia ja pommi voi kyteä muuallakin kuin vain täällä hullujen huoneella...

        Toivotaan hyvää kaikille osapuolille!


      • Juuri sitä
        kaksplus. kirjoitti:

        Tuskan täällä kyllä aistii. Vaikea oikein ymmärtää et miksi ja mistä se johtuu. Joku sanoi, tai sanoo useastikin sen johtuvan mielisairaudesta! Jotakin outoa tässä on kuin laidasta laitaan lähes kaikki broletaarit yhtyvät illasta toiseen. He ovat keskenäänkin kaikesta melkein erimieltä, mutta lestadiolaisia kohtaan heidän vihansa on yhteinen. He vihaavat sellaisiakin jotka eivät vihaa lestadiolaisia, siis jotka ovat tavallaan puolueettomia.
        Ikävä sanoa, mutta minulla tulee mieleen juutalaisvainot. Tässä on kuitenkin toistaiseksi se hyvä puoli, ettei vainossa ole aktiivisia kuin muutama, ehkä alle viisi äänekästä, joista pari helluntaitaustaista.
        Toisaalta esim. pedofilispämmi saattoi aktivoida joitakin täysin ulkopuolisia ja pommi voi kyteä muuallakin kuin vain täällä hullujen huoneella...

        Toivotaan hyvää kaikille osapuolille!

        """Ikävä sanoa, mutta minulla tulee mieleen juutalaisvainot."""

        Olet sekopää.


      • hellarin "helve.tti"
        Juuri sitä kirjoitti:

        """Ikävä sanoa, mutta minulla tulee mieleen juutalaisvainot."""

        Olet sekopää.

        ~~~
        Olet sekopää. ""

        samalla päällä heräsit, kuin nukahditkin
        "
        Hyvää yötä!
        eilen 23:02
        Avaus = täyttä vl-PAS*KAA!"


      • vanhoillislestadiolainen
        hellarin "helve.tti" kirjoitti:

        ~~~
        Olet sekopää. ""

        samalla päällä heräsit, kuin nukahditkin
        "
        Hyvää yötä!
        eilen 23:02
        Avaus = täyttä vl-PAS*KAA!"

        Koittakaa välttää rumia sanoja.


    • Hyvää yötä!

      Avaus = täyttä vl-PAS*KAA!

      • Hyvää yötä1

        Hyvää yötä, olen surullinen puolestasi!


    • päästä ottaa

      Kyllä se on niin soopaa kuin olla voi tuo avaus, saasiinä olla todella sitten surullinen tai murullinen ei se siitä muutu.

      helppo olla uskomassa... siis niin typeriä termejä että ei voi kuin ihmetellä kuinka aikuinen ihminen ei saa silmiään auki vaan noita hokemia siirretään polevelta seuraavalle ..uskomassa...

      Raamatussa ei kukaan ole uskomassa, siellä joko uskotaan tai ei uskota siinä' rajalla ei roiku kukaan muu kuin sellainen joka ei tajua asiasta höykäsen pölläystä

      • koittakaa jo päättää

        Kuinkahan monta kymmentä vuotta siellä lestoissa ollaan syntymässäkin ??

        Kova homma äidille olla laitoksella vuosikaupalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2822
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2638
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1436
    Aihe