Hei tarvitsen tietoa lihasten tukemis mahdollisuuksiin treenien aikana. Onko kokemuksia kompressiovaatteista eli ajavatko asian normaalista teippauksesta tai sinne päinkään?
Mikä on paras lihasten tukemiseen, teippaus vaiko joku muu?
13
351
Vastaukset
- Teflon
vapaa-ottelussa on ainakin hyötyä , olen itse käyttänyt mc davidin kompressiohousuja reiden tukemiseen...
- mikkepekka
ja mikä mahtaa olla tämä treeni? mahdollisuuksia on niin monia joten kysyn ennemmin? -.-
- ilpo3
Kova kuntosali harjoittelu treeni...... Mistähän tuota McDavidin kompressiohousua löytyy myytävänä??
- Teflon
ilpo3 kirjoitti:
Kova kuntosali harjoittelu treeni...... Mistähän tuota McDavidin kompressiohousua löytyy myytävänä??
täältä löytyy http://www.megalon.fi/kompressioasut/mcdavid-8200-cross-compression-short-kompressiohousut-p-1040.html , ihan kohtuu hintaisetkin ovat....
- Timon
Käytän kompressioshortseja lähinnä crossfit reenissä, fysioterapeutin suosittelemat. Reidet tuntuu kestävän treeniä kauemmin
- Timon
Timon kirjoitti:
Käytän kompressioshortseja lähinnä crossfit reenissä, fysioterapeutin suosittelemat. Reidet tuntuu kestävän treeniä kauemmin
Mulla myös Mcdavidin housut, ovat vain vanhempaa mallia mitä tuossa linkissä
- JaskaGym1
Timon kirjoitti:
Mulla myös Mcdavidin housut, ovat vain vanhempaa mallia mitä tuossa linkissä
Minulla oli aina ongelmia etureisien kanssa ennenkuin aloitin moisten shortsien käytön..... Todella edistyksellistä, ei tarvitse kärsiä enää :)
- Aapeli6
JaskaGym1 kirjoitti:
Minulla oli aina ongelmia etureisien kanssa ennenkuin aloitin moisten shortsien käytön..... Todella edistyksellistä, ei tarvitse kärsiä enää :)
noi McDavid sortsit on hyvät.
- reeni housut
Teflon kirjoitti:
täältä löytyy http://www.megalon.fi/kompressioasut/mcdavid-8200-cross-compression-short-kompressiohousut-p-1040.html , ihan kohtuu hintaisetkin ovat....
Kiitos linkistä, olin itsekkin katellut jo pidemmän aikaan jotain sopivaa ja pari päivää käyttäneenä huomasin housujen auttavan paljon verenkiertoon, joka on tärkeää mahdollisen kehityksen kannalta. Housuissa mukavina on, että ne poistaa kosteutta, toiset housut vielä päälle ja niitä sitten vaihdellen tarpeen vaatiessa. Huomattavasti mukavampi lähteä hikisen reenin jälkee suoraan kotiin, vaihtaen vain päällys housut.
Aivan loistavat housut myös jokapäiväisessä toiminnassa. Silläpä tilasin muutaman parin lisää niin tarpeen vaatiessa heittää vanhat pesuun.
Nää näyttää myös hyvältä päällä. Tämähän on vain minun mielipide, mutta niin paljon käytössä ovat olleet, joten pakko suositella!
Tietääkseni verenkierto on tärkeä ja oleellinen asia reeneissä lihasten kannalta. Juon siis paljon rauta/proteiini pitoisia juomia ja monia muita mistä saan tärkeitä vitamiinejä ja ravintoja. Oleellista on siis, että veren pitää kiertää hyvin, jotta se kuljettaa ravintoaineet paremmin. Juon vettä paljon ja hikoilutan ylimääräisen nesteen pois. Housut sopii erittäin hyvin henkilölle joka pitää liikkumisesta ja yleisesti ottaen kaikille.
- capoe
Kerranki jotain kestävää ja venyvyyttäkin on tarpeeksi. Taipusana henkilönä suosittelen ja itselläkin mielessä pitäisikö toiset tilata.
- Ritola
Moikka epäilen hieman että ajaako tollaiset kompressiohousut saman asian kuin teippaus..... Nykyaikana tietysti kaikki on mahdollista mutta vielä uskon kyllä teippauksen voimaan, voin olla toki väärässäkin...
- Jolli
Teippaus on kyllä hyvä mutta ei tuo samallailla lämpöä lihakseen kuin kompressiovaate.
- jupe2
itse myös pidemmän aikaan housuja käyttänyt ja ollut hyvin tyytyväinen. Sanotaanko, että vähän kehnommat ovat kuin normaali teippaus, mutta tilanne miltein sama. Housut tuntuu ainoastaan mukavammalta päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303581Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91638Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241300Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.133916Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242903- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66864Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839