940 kuljettajan pituus

tuleva volvoilija

Kuinka pitkä kuljettaja mahtuu 940 kuljettajan paikalle? Itse olen 197cm, eli mahdunko ettei ota polvet rattiin/kojelautaan kiinni tai pää kattoon?

12

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylä mahdut

      Penkki alas ja taakse, niin eiköhän tila riirä.

    • Volvo940rok

      Moro! Olen itse joku 187cm pitkä enkä aja volvollani niikuin amis pojat makuu asennossa nii kyllä hattu pääsä vähän kattoa hipoo ja pikkuisen polvet koukussa saa ajella ja jarrutaessa ottaa polvi vähän rattii kii mut ei ole minua haitanut. Ei muutakun nautinollista ajoa volvolla.

      • Penkki ei liiku?

        Eikö penkki mene tarpeeksi taakse vai jääkö ratti liian kauas, että pitää polvet koukussa ajaa?


    • volvorassaajaa

      Helposti mahtuu

    • jokkeri3

      Jos 940 on liian ahdas niin kokeilkaa 740 sillä se on parempi pidemmälle kuskille ja sillä on alle 180 senttisen huono j0 ajaakin.

      • ahterijalkainen

        Ei 740 ja 940 ole mitään eroa kuljettajatilan suhteen, ellei autossa ole originaali sisään liukuva kattoluukku: se madaltaa pääntilaa muutamalla senttmetrillä.

        Joka tapauksessa, jos kuljettaja on pitkäselkäinen ja 185-> senttinen, penkin saattaa joutua pudottamaan alimpaan asentoonsa. Itsekin olen. pituudeltani 185 , joutunut ajamaan matalimmilla jakkarasäädöillä, jokaisella 740...90-sarjalaisellani. Mutta ei tuo ala-asennossa ajeleminen haittaa mitenkään muutoin, kuin että joissakin säätöasennoissa ratin kehä saattaa osua kiusalliselle korkeudelle.


    • bööööö

      Mulla on niin iso meisseli että en mahdu volvoon,tarttee olla isompi auto

    • Itse olen

      184 cm ja kun penkki on takimmillaan ei tahdo yltää painaan kytkintä kunnolla pohjaan mutta ratti on silti lähellä.
      Ei 940 voi ainakaan ajaa oikeaoppisesti käsivarret suorina.

      • Käsivarret suorina?

        ei autoa pidäkään ajaa käsivarret suorina. Mistä olet tuollaista edes saanut pieneen päähäsi? Koko ajatushan on naurettava.


      • eienääamis

        ite 183cm ja hyvin mahun volvolla ajaan! ei niistä "oikeaoppisuus" ohjeista o mihinkään! oikee käsi on aina kepillä kun vasen nojailee ikkunanpieleen (ei luu ulkona vaan sisällä) ja hyvin menee.

        amishviiksenhän ajelee autolla ku autolla penkki makuuasennossa ja ihan takana, oli pituus sitte 100 tai 200 cm, päätä et näe vastaan tulevasta autosta muutaku vähän otsatukkaa ratin alapuolelta, ja tämä on mukamas sallittu ajoasento ?? poliisit paikalle ja kaikille tollasille auto valtiolle ,ja hirvee sakko ja pakotus pitää tyynyä perseensä alla, että näkee ulos/ulkoa sisään naamankin ratin yläpuolella!!!


    • Itse olen

      muistaakseni kuullut semmoista puhetta autokoulussa aikoinaan. Joka tapauksessa ranteiden pitäisi olla ratin yläreunan kohdalla kun pitää käsiä suorana.
      Taitaapi 940:ssä yltää pitemmälle.
      Eikä minulla ole pieni pää vaan ennemmin suuri.
      Ei sillä, mukava 940:llä on ohjustaa, vähän liikaakin tulee poltettua bensaa.

    • 740

      Mun muijalla on niin isot hinkit ettei mahdu kunnolla ajamaan mun volvoo vaikka kuinka mentäs opetus kirjojen mukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3630
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      190
      1833
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1827
    Aihe