Qruiser

ihmettelijä

Mikä siinä on, että Qruiserissa vaan kyyläillään toisten profiileja ja ikinä ei sanota mitään? Tarkoittaako vierailu profiilissa ilman viestiä sitä, että kyseistä henkilöä ei kiinnosta vai eikö sitä vaan uskalleta kirjoittaa viestiä?

58

3286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tajua en

      Joo tai sit ku aletaa juttelee ni se keskustelu kuihtuu jo loppuu alkuunsa. En tajuu oonko liian tylsä vai mitä

    • Arengos

      Siel on erilaisia immeisiä.
      Tein testin ja lähetin synttärionnittelut ja youtubesta pätkän n. 21 ihmiselle, ajattelin, että kun ollaan samanapäivänä synnytty, niin oltas jotenkin samalla aaltopituudella...
      No yks poikkes profiilissa ja onnitteli kans takas...kaksi kiitti ja yks kävi kurkkaamassa...
      Otanta oli vain suomesta, ei suostunut kokomaailman qruisailijoista tekeen listaa...
      Eli 21 immeisestä jotenkin reagoi 4 ihmistä...mitähän ne 17 muuta....
      Arvaa vaan viittiiks paljoo kirjotella..toisaalta jos vuorotellen käy vaikka 5 kertaa kyyläämässä, niin voi aatella, et ny on jotain...sit voi rohkeesti kirjottaa vaikka :Hei, mitä kuuluu?

    • aurinkötähti

      Samaa oon miettiny... harmillista

    • jeps8

      Mua ei ainakaan haittaa jos joku käy katsomassa profiiliani, eihän
      mun haku välttämättä vastaa toisen vaateita. Esim. iän suhteen.
      Ja jos tuntuu ettei muutenkaan mitään yhteistä ole.- mitäs siinä
      sitten keksii sanottavaa, Itse laitan moita buffeja mutta eihän se tarkoita oikeastaan
      muuta kuin että, oot musta ok.

    • m.h1

      On minulla käynyt profiilissani vierailijat ,mutta luulisin kun he lukemassa tekstejä ja kiinnostuskohteita jos ei tärppää .Kirjautumatta ei tapahdu mitään viestejä vain kokeilin koko ajan kirjautumassa ,että joku vastaillut. En jaksa jatkuvasti olla kirjautumassa auki. Toki laitan buffeja joskus.

    • mikä?

      Voiko joku sleventää mikä on buffi? Mulla ei ole vielä qruiseria mutta oon miettiny että tekisin sinne joskus profiilin

      • tull75

        Buffaaminen: Valitaan joistakin ikoneista sopiva kuva, mitkä voivat tarkoittaa eri asioita. Lähettää vain sellaisen kuvan jollekin ja sitä kutsuvat buffaamiseksi.
        Toimii flirtin tavoin tai sellaisena feissarissa olevana tökkäämisenä.

        En ole kummassakaan mutta netistä löytyy vastauksia kun etsii.


      • m.h1

        Yritän selittää paremmin eli buffit on sellaisia esimerkiksi hänelle peukut ylös-kuva ikonia vaikka kasvon takia tai muun perusteen mukaan.Siellä on pusu-kuva,chat kuva tai kukka mihin haluaisit laittaa.


    • hmhmhmh22

      Kartetaanko qruiserissa biseksuaaleja?

      • Ei karteta eeehei

        Öö se on kaikille lhgtbstqrs ihmisille eli ei karteta? Musta suurin osa sielä vastaantulevista muijista on bissejä. Ja sitte transuja ja homomiehiä loput


    • Kuvakirjasto

      Kerran menin ja naisen löysin sieltä kahden viikon etsinnän jälkeen :) vuoden alusta tuli 4 vuotta seurustelua täyteen, jes! :))

      • Helmi Kuu

        kaks kertaa menin minäkin ja löysin naisen ja just loppu viiden vuoden liitto - olkoot mun puolesta.
        Samaan pattiin joudettas kaikki haaveinemme!


      • edellinen
        Helmi Kuu kirjoitti:

        kaks kertaa menin minäkin ja löysin naisen ja just loppu viiden vuoden liitto - olkoot mun puolesta.
        Samaan pattiin joudettas kaikki haaveinemme!

        ja kirjoituskurssille lisäks - paattiin siis :)


    • 20+17

      Ihmettelijä !!!!!!!! Olen huomannut saman asian, kyyläillään toisten profiileja vaan. Typerä koko Qruiser, ihme porukkaa täynnä.

      • rohkeempaa otetta

        Samaa kyyläilyä myös suomirehveissä.Ei sanaa saa suusta,ku vaan möllötetään.


      • livempi parempi
        rohkeempaa otetta kirjoitti:

        Samaa kyyläilyä myös suomirehveissä.Ei sanaa saa suusta,ku vaan möllötetään.

        Totisen totta. On niin helppo vaan käydä siellä roikkumassa ja odottaa, että toinen tekee aloitteen. Siten ei ite tarvi ottaa vastuuta kirjoittelusta ja voi vielä kuvitella tekevänsä jotain/olevansa aktiivinen.
        Mun kokemus on, että netissä on nirppanokkia, joilla vaatimuksia riittää vaikka omat tarjoukset on vähäiset. Eikä niillä sitä paitti oo aikomustakaan uskaltaa yrittää mitään, edes kaveripohjalta. Tai ehkä ne on varattuja ja vain pelaa. Ihan suurta skeidaa nämä treffipalstat. Valtaosa siellä on varmaan sosiopaatteja ja siksi tulos on - 0.


      • asdfgjköä'
        rohkeempaa otetta kirjoitti:

        Samaa kyyläilyä myös suomirehveissä.Ei sanaa saa suusta,ku vaan möllötetään.

        Ihme ÄMMIÄ siellä vit un nirppanokat!!!!!!!!!!!!!!! Mitä te oikein, kuvittelette itsestänne haloo!!!!!!!!!!!! SUOMI24


    • Heti messissä

      No mutta - tehkää parempi !

    • ihmettelijä

      Saatteko paljon flirttejä tai buffeja?! Minulle ei ole laitettu kuin pari, ja olen siellä jonkun aikaa ollut jo :D Mutta itse en lähettele niitä muille

      • 3+6

        minäkin haluaisin tietää!!


      • buffi

        Mä saan buffeja päivittäin, mut niitä laittelee lähinnä kuvattomat ruotsalaispapat. Mä en miehiä etsi (lukee profiilissakin), joten tämä ärsyttää. On siellä onneks välillä joku iloinen yllätyskin joukossa, näitä tosin harvemmin.


      • m.h1

        Sain vain buffeja mutta flirttejä ei lainkaan tullut. Lähetin buffia sitä ja silti hän lähettää takaisin buffia mulle :) .Mielenkiintoista.


      • t11nam
        m.h1 kirjoitti:

        Sain vain buffeja mutta flirttejä ei lainkaan tullut. Lähetin buffia sitä ja silti hän lähettää takaisin buffia mulle :) .Mielenkiintoista.

        Hei, minäkin ajattelin liittyä qruiseriin, mutta yksi kysymys. Saako siitä buffeja jos ei niitä itse lähettele? :D


      • T-tytsykkä

        Mä saan buffeja ja viestejä useita viikossa. Sellaiset saa, joilla on tietoa ja kuvia profiilissa ja buffaa ja viestittää muillekin

        Aika oudosti heitetty täällä jollain, että "suurin osa naisista bissejä, ja loput homoja ja transuja.

        Muotoilisin pikemminkin niinpäin, että valtaosa qruiserissa on homoja ja trans henkilöitä, ja sitten siellä on muutama bi-curious nainen


      • trolololl
        T-tytsykkä kirjoitti:

        Mä saan buffeja ja viestejä useita viikossa. Sellaiset saa, joilla on tietoa ja kuvia profiilissa ja buffaa ja viestittää muillekin

        Aika oudosti heitetty täällä jollain, että "suurin osa naisista bissejä, ja loput homoja ja transuja.

        Muotoilisin pikemminkin niinpäin, että valtaosa qruiserissa on homoja ja trans henkilöitä, ja sitten siellä on muutama bi-curious nainen

        Ööö, ensinnäkään en ole qruiserissa törmännyt yhteenkään trans henkilöön. Ja siis väitätkö tosiaan että qruiserissa olevat biseksuaalit ovat pelkkiä uteliaita heteroita? Ei jösses...


      • m.h1
        t11nam kirjoitti:

        Hei, minäkin ajattelin liittyä qruiseriin, mutta yksi kysymys. Saako siitä buffeja jos ei niitä itse lähettele? :D

        Saa toki lähettää buffeja vaikka jos ei niitä itse lähettele :D. Minäkin lähetän *riski otettava* ;) ,mutta ei kutenkin tiedä vastaako buffaa takaisin tai ei. Kokeilemalla vain pois.


      • ludf
        trolololl kirjoitti:

        Ööö, ensinnäkään en ole qruiserissa törmännyt yhteenkään trans henkilöön. Ja siis väitätkö tosiaan että qruiserissa olevat biseksuaalit ovat pelkkiä uteliaita heteroita? Ei jösses...

        Transuja on ja paljon :(proffassa ei kerrota,kuin tyttö/nainen.Pituus kertoo(esim.175cm) ja mieltymykset,vaatteet,ei kuvaa ja sitkun kysyy...aika vihjailevasti,että oletko trans typpi?hävii kaivoon..sitten puhelimella,kun kirjautuu ei todellakaan ole muita,kun ruotsalaisia ja transuja


    • onvodnosdnosno

      jos teitä niin paljon häiritsee se kyyläily, niin laittakaa itse viestiä sille kyylääjälle, mikäli hän vaikuttaa kiinnostavalta?

      Mulle ainakin käy usein qruiserissa niin, että unohdan, että olen katsonut jonkun profillia, ja sitten käyn siellä useamman kerran vain toteamassa, että: "ai niin, tää oli tää, ei niin kiinnostava"

    • null1

      24 rehveissä eivät uskalla vastata vaikka kirjoittaisikin asiallisesti .
      Ehkä johtuu kuvattomuudesta, mutta kai sitä voi edes jotain vastata. Edes yksinkertainen ei kävisi, jotta tietäisi onko viestiäni noteerattu yhtään.

      • ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

        No tota ootkos sitä namikkaa, kirjautunut viimeisen kahdenviikon aikana ...käyttänyt?
        Siel on muutaman vuodenkin takaisia profiileja, jokka omistaja on unohtanut..


    • tsadaa :)

      Itse kun kirjauduin aikanaan Qruiseriin, niin en kyllä ihan uskalluksen puolesta osannut laittaa viestejä tai olla aloitteellinan. Jotenkin ajatuksenkulku oli se, että jos toi mun kurkkaamisen jälkeen kiinnostuu ja reagoi jotenkin, niin sit mäkin voin. Onneksi ei kauaa tarvinnut taitojansa hioa kun oman muruni sieltä sitten löysin. Hän onneksi toimi märätietoisesti, sillä itse olin oman jännittämiseni vuoksi aika vaikeasti tavoiteltava. Kun vihdoin suostuin tapaamiseen, niin osasin jo ajatella, että httoakos siinä menettääkään. Ja livenähän se kolahti. Nainen oli todellinen löytö vaikka esim. profiilikuvan perusteella en osannut sellaista edes odottaa (eli kuvakaan ei kerro aina kaikkea). Elävän elämän tapaaminen paljasti myös että juttu luistaa ja kemiaa löytyy oikeastikin. Onneksi kultani oli sen verran pikkasen sitkeä ;)

    • 398

      No täähän on sama meininki kaikilla nettideittisaiteilla :) oon huomannu myös että porukka saattaa tarkkailla profiilia ja lähettää ehkä flirtin/tökkäyksen, mutta kun aloitan keskustelun saankin yksitavuisia vastauksia ilman vastakysymyksiä, meinigillä "olen kohtelias mutta ei vois vähempää kiinnostaa". Tai pelkkää hiljaisuutta. Mutta siihen tottuu, sitten vaan seuraava tärppiä kehiin. Kun on vähän aikaa ollut kuvioissa ja tehnyt aloitteita niin ei enää niinkään välitä näistä.

    • Ansku1

      Kuulostaa tutulta. Syntyy siellä välillä jotain keskustelua. Ensimmäisen tyttöystävän tapasin Qruiserin kautta :)

    • Nyytti3

      Siellä on paljon erilaisia käyttäjiä. Jotkut vaan surffailee eri profiileissa.

      • jfksjflsjflskjflksjf

        Minä taas rekisteröidyin aikoinaan qruiseriin, koska halusin lukea blogeja ja muita kirjoituksia, en mitenkään deittimielessä. Kuvia tapahtumista ja muitakin kuvia on kiva katsella ja voihan siellä ystäviäkin löytää. Ei qruiser ole pelkästää deittipalsta. Ehkä enenmmänkin hbltr yst. some kanava, mielestäni.


    • MQ./:)/7

      Ihmiset ovat niin yksinkertaisia, että aina kun on jotain uutta esim; facebook ja Fast app, ja kaikki muu paska, jotka vaan oikeasti rahat taskuus käärii. Tyhmien ihmisten takia.


      MAAILMA ON TÄYNNÄ IHMISIÄ JOTKA, EIVÄT KÄYTÄ OMIA AIVOJA!!!!!!!!!!!!!!!!

      HARMILLISTA!!!!!!!!!!!!!!!

      KIITOS HELVETISTI, KAIKILLE massa populaatiota KANNATTAVILLE!!!!!!!!!!!!!!!

      • Laamaaa

        Olen ajatellut aivan samoin kuin sinä. Pelkuri ihmiset ovat laumasieluja jotka, tarvitseva toisetensa hyväksyntää.

        ( perustuu ihan, alkeellisiin ihmisen ominaisuuksiin)


        Ihmiset jotka kerta kaikkiaan eivät tai voi olla pois muiden ihmisten luota, ovat todella heikkoja yksilöitä!!!!!!!!!!!


      • 20+90
        Laamaaa kirjoitti:

        Olen ajatellut aivan samoin kuin sinä. Pelkuri ihmiset ovat laumasieluja jotka, tarvitseva toisetensa hyväksyntää.

        ( perustuu ihan, alkeellisiin ihmisen ominaisuuksiin)


        Ihmiset jotka kerta kaikkiaan eivät tai voi olla pois muiden ihmisten luota, ovat todella heikkoja yksilöitä!!!!!!!!!!!

        Kaikki delttipalsta sivustoon viitaavat pitäisi kieltää lailla, se ei tuo kuin ongelmia tietyille instansseille.


      • Niskavuori
        Laamaaa kirjoitti:

        Olen ajatellut aivan samoin kuin sinä. Pelkuri ihmiset ovat laumasieluja jotka, tarvitseva toisetensa hyväksyntää.

        ( perustuu ihan, alkeellisiin ihmisen ominaisuuksiin)


        Ihmiset jotka kerta kaikkiaan eivät tai voi olla pois muiden ihmisten luota, ovat todella heikkoja yksilöitä!!!!!!!!!!!

        Konservatiiviset Old Mummot vastustaa muutoksia..:D.
        .ja yksin tai kaksin..molemmissa pitää osata olla.
        Heikkoja on ne lauman ulkopuolelle ajautuneet.


      • arvelen vahvasti

        Veikkaanpa vahvasti, että kuitenkin sä käyt itsekin siellä Facessa.


    • kuvaton

      Huvittava tämä henkilö joka ei osaa käyttää pilkkuja eikä muutenkaan älyä mitään oikeinkirjoituksesta ja tekeytyy moneksi ihmiseksi keskustellen itsensä kanssa. No, täytyy yrittää ymmärtää, hänellä lienee vaikeaa kun on kovin negatiivinen ja agressiivinenkin useassa ketjussa.
      Mutta asiaan, itse olen kyllä Qruiserissa mutta en kovin aktiivisesti siellä käy, joten tosiaan unohtuu aina että mitä mikin profiili piti sisällään. Eipä siellä kovin paljon kukaan ole juttelemaan pyrkinyt, johtuu varmaan kuvattomasta ja tylsästä profiilistani :)

    • pesupähkinä

      Itse olen aikanaan tunnuksen qruiserissa omistanut ja sieltä erilaisia ihmissuhteita saanut, mutta olen nyt ollut jonkin aikaa poissa. Alkoi tosiaan kyllästyttää se että silloin harvoin kun aloitteen keskusteluun uskalsi tehdä, niin se tyssäsi parin viestin jälkeen kuin seinään.

      Olen toki itsekin syyllistynyt siihen viestiin vastaamatta jättämiseen, sillä joskus parinkin viestin perusteella saa riittävän ensivaikutelman ja ei välttämättä vain natsaa. Esimerkiksi toisen kirjoitustyyli vaikuttaa paljon ja jos vaikka heti ekoissa viesteissä kertoo puolet elämästään tai vaikuttaa muuten epätoivoiselta, tai jos viestit ovat vaan jotenkin sekavia.

      Mutta joo, onhan se aika väsyttävää että ilmeisesti jokaisessa viestissä pitäisi olla jotenkin todella mielenkiintoinen, fiksu ja mystinen, jotta keskustelu pysyisi käynnissä. En edes ikinä etsi heti alkuun mitään suhdetta, mua kiinnostaisi jutella ihan muutenkin vain uusien ihmisten kanssa, ainahan on kiva saada vaikka ihan uusia kavereitakin.

      Lisäksi qruiser-sivuston pitäisi todella uudistua, tuo sama ulkoasu ja rakenne on ollut jo liian monta vuotta.

      • Arengos

        Niin ja pitäis olla enemmän tilaa viesteille ja niitten pitäis automaattisesti tallentua..paljon katoo taivaan tuuliin, kun ei muista laittaa ..tallenna.


    • kysyntää

      Ite liityin sinne just ja mulla nyt jo on 4 tyyppiä käyny kattoon profiilia ja yks laitto viestiäki :) tosin en voi vastata siihen vielä ku mua ei oo hyväksytty jäseneksi. Kauanko se hyväksyminen muuten kestää?

      • NewToy

        Oon itekin uusi jäsen siellä ja pari päivän sisään on ollut yli 90 vierailijaa...ehkä 7 buffia ja pari viestiä...mut olen itse ihmetellyt kans tota kyyläileminen ja sit ei mitään tapahdu...Olen itse niin ujo, etten ihan uskalla aloittaa keskustelun, vaikka hyvinkin kiinnostaa jostai tyypistä. Äääh....


      • NewToy

        Oon itekin uusi jäsen siellä ja pari päivän sisään on ollut yli 90 vierailijaa...ehkä 7 buffia ja pari viestiä...mut olen itse ihmetellyt kans tota kyyläileminen ja sit ei mitään tapahdu...Olen itse niin ujo, etten ihan uskalla aloittaa keskustelun, vaikka hyvinkin kiinnostaa jostai tyypistä. Äääh....


      • frfr
        NewToy kirjoitti:

        Oon itekin uusi jäsen siellä ja pari päivän sisään on ollut yli 90 vierailijaa...ehkä 7 buffia ja pari viestiä...mut olen itse ihmetellyt kans tota kyyläileminen ja sit ei mitään tapahdu...Olen itse niin ujo, etten ihan uskalla aloittaa keskustelun, vaikka hyvinkin kiinnostaa jostai tyypistä. Äääh....

        no enpä ihmettele ettei tule yhteydenottoja jos taso on sun kaltainen. Ei uskalla, hui hui hui, elämä ohi.


    • Nöh

      Tulkaa ihmiset Okcupidiin~ Löytää helpommin samantyylisiä ihmisiä :)

    • fsdffsfd

      mä toimin näin kyyläilen kirjautuneita jos joku pistää silmään buffaan ja jos se buffaa takasin niin pistän viestiä ja jos joku on buffannu minua ja pistää silmään niin buffaan takaisin mutta jos ei niin en buffaa, ja no onhan qruisera aika kuollu aina ne samat naamat oon käyny jo kaikki muidut läpi :DDD

    • Ihmeellist..

      Tosiaan kyselisin samaa, että kauanko hyväksyminen oikeesti voi kestää :O Eilen kirjauduin. Ja ei olla vieläkään hyväksytty snne o_o Ihmeen pitkään kestää.

    • yksi kommentti

      Itse kyllä buffailen tai voin kirjoittaa jotain viestiä, jos henkilö tuntuu kiinnostavalta.. Poliittinen suuntaus on yleensä se, jonka takia jätän viestin laittamatta. En ole punavihreä :(.

    • Iines76

      Kannattaako tuolta sivulta etsiä vakituista seurustelu kaveria vai onko siellä vain selasia jotka ei ole tosissaan?

    • näinsevainon

      Hei, Iines76. On siellä jotkut tosissaankin, ainakin minä olin silloin, kun minulla oli siellä ilmoitus. Lähinnä seikkailijoilta tuli vastauksia, joten kyllästyin ja poistin profiilini sieltä. Löysin muuta kautta elämääni ihmisen, jonka kanssa yhteinen taival kuitenkin päättyi ja nyt etsinkin uutta ihmistä. On vain vaikea löytää joku, joka olisi tosimielellä liikkeellä.

      • Iines76

        Voitasko me alkaa tutustumaan toisiimme


    • Iines76

      Voidaanko me alkaa tutustumaan toisiimme?

    • näinsevainon

      Voitais varmaan vaihtaa jokunen ajatus. Mitenhän kun tänne ei saa laittaa yhteystietoja?

      • Yrittääkandeeaina

        No senkuns rekistöröidyt tänne ja klikkaat sitä posti , niin aktivoituu posti,
        Sitten kirjaudut sinne ja kirjotat tänne, niin nimimerkki näkyy sinisenä eli olet rekistöröitynyt ja sinulla voi olla aktiivinen posti.

        Tarkoitti varmaan Qruiserissa aktivoitumista.

        Ja löytäähän sieltä, jos osuu oikea tyyppi kohdilleen.
        Helpompihan sieltä on ettiä, kuin bileissä lähtee soitellen sotaan...


      • näinsevainon

        Auts, kun en itte hokannu heti tuota rekisteröitymistä. Kiitti sulle vinkistä.

        Bileissä ei ole vielä tullut vastaan se Neiti Oikea. Siksipä etsintä jatkuu.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe