Jatkuu edellisestä!
Haltioiden metallikilvet pysäyttivät nuolikuuron, eivätkä pommitkaan liiemmilti tehneet vahinkoa. "Etenemismuodostelmaan!" Tharelas karjahtaa. Haltioiden kilpikonnamuodostelmasta sujahtaa esiin keihäitä. Armeija jatkaa pusertumistaan sisään. Samaan aikaan kääpiöt ovat kasanneet piiritystorneja. Tornit alkavat lähestyä muuria.
"Si-Sir! Ettekö todella aio päästää meitä sisään?" Halbar tiedustelee sivuportin lähellä.
Roolipeli 6
15
76
Vastaukset
Eli mun uusin hahmo löytyy roolipeli vitosen lopusta ja silleen. En jaksa kopsaa sitä tänne, niin te voitte reippaina lapsina käydä katsomassa sen sieltä.
Reippaat lapset voivat myös katsoa tämän entisen roolipelin: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12029044
(Kurpizza)
Rantaan päästyäni pääni on kipeä, ja minua nukuttaa. Taas. Pesen epätoivoisena kuraantuneita vaatteitani. Paita ja viitta olivat onneksi säilynyt puhtaana.
Köytän toisen ranteeni puuhun kiinni, mistä sen tietää, jos olisin kävellyt unissani rämeelle? Käperryn viittani alle nukkumaan.
Medeia keräilee yrttejä. Hänen pitäisi saada niitä tarpeeksi juomaan, mutta huonolta näyttää. Medeia kiroaa, ja tuijottaa temppeliritarien tukikohtaa raivoissaan.- Tiberius de Auditore
Keihäidenkatkojat alkavat katkoa viholliskeihäitä. Jousiampujat kiipeävät katoille, joista he alkavat ampua nuolia ja heittää räjähteitä vihollista kohti . Haltioiden eteen muodostetaan suurikokoisten neliönmuotoisten Roomalaiskilpien avulla muuri, jonka väleistä tökitään vihollista keihäillä. Lentalolaivueet aloittavat raskaat mattopommitukset vihollisiin sekä tarkuuspommitukset palopommeilla hyökkäystorneihin. Muurin päälle on myös tuotu raskaita ballistoja, joilla ammutaan räjähteitä torneihin.
Lennän I Legioonan johtajan luokse "Mikä tilanne, arvon Legaatti?" Kysyn. "Saimme juuri pysäytettyä jalkaväen, mutta hyökkäystornit lähestyvät. Lentolaivueen syöksypommittajat sekä ballistat yrittävät pysäyttää hyökkäystorneja." Hän vastaa. "Entäpä avunpyynnöt? Onko niihin vastattu" Kysyn legaatilta. "Ei ole. Olemme toistaiseksi yksin." Hän vastaa.
"Huono tilanne. Onko perääntymissuunnitelma valmiina?" Kysyn. "Kyllä on. Voisimme toteuttaa sen vaikka heti" Hän vastaa. "Hienoa. Deus vobiscum, Legate" Sanon. "Deus vobiscum, Imperator" Hän vastaa
Lennän lähemmäs etulinjaa. "Älkää päästäkö heitä läpi! Tuhotkaa heidät viimeiseen mieheen!" Huudan Megafonilla. - Tiberius de Auditore
Pilotti tuo minulle viestinTiedusteluJääkäreiltä. Luen Kirjeen. Siinä ilmoitetaan pienen ritarijoukon lähestyvän sotatoimialuetta. Valmistelen pienen paladinien veljeskunnan ratsastajista kootun joukon, ilmoitan I Legioonan johtajalle hänen olevan johdossa ja ratsastan takaportista ulos. Päätän mennä ritareita vastaan. "Olkaa valmiina, veljet. He voivat olla vihamielisiä, joten pysykää valppaina." Sanon Paladinritareille.
- HeKeKee~
Hetkonen.... haltiat ovat murtautuneet kaupunkiin ja heitä ammutaan palopommeilla ja räjähteillä? On siinäkin hallitsija.
Kääpiöiden piiritystornit jysähtävät muurille.
"Baru Khazad!" Throrin karjaisee kun halkaisee vastassa olleen ritarin kallon. "Khazad aimenu!" Karjaisee kääpiöjoukko takaisin. Kääpiöt ovat muurilla. "Meitä eivät nämä hihhulit nappaa!" Throrin karjuu murskatessaan ballistaa. Vaikka kääpiöitä vyöryy muurille, ritarit tekevät vastarintaa.
Haltioiden panssarijääkärit ryntäävät esiin. Heidän sotavasaransa on tehty panssarin ja kilpien tuhoamiseen. Samaan aikaan haltiamaagit käynnistävät yhteishyökkäyksen ja loihtivat esiin liekkivyöryn joka hyökyy päin ritareita. "Pääsemme pian kaduille. Silloinhan hupi vasta alkaa." HeKeKee
(Metsähaltijat ovat erikoistuneet sissitoimintaan ja ahtaaseen kaupunkitaisteluun, ei niinkään suuriin kenttäsotiin. Kaupunkitaistelu on vikkelille haltioille todella hyvä taisteluasema.) - Tiberius de Auditore
HeKeKee~ kirjoitti:
Hetkonen.... haltiat ovat murtautuneet kaupunkiin ja heitä ammutaan palopommeilla ja räjähteillä? On siinäkin hallitsija.
Kääpiöiden piiritystornit jysähtävät muurille.
"Baru Khazad!" Throrin karjaisee kun halkaisee vastassa olleen ritarin kallon. "Khazad aimenu!" Karjaisee kääpiöjoukko takaisin. Kääpiöt ovat muurilla. "Meitä eivät nämä hihhulit nappaa!" Throrin karjuu murskatessaan ballistaa. Vaikka kääpiöitä vyöryy muurille, ritarit tekevät vastarintaa.
Haltioiden panssarijääkärit ryntäävät esiin. Heidän sotavasaransa on tehty panssarin ja kilpien tuhoamiseen. Samaan aikaan haltiamaagit käynnistävät yhteishyökkäyksen ja loihtivat esiin liekkivyöryn joka hyökyy päin ritareita. "Pääsemme pian kaduille. Silloinhan hupi vasta alkaa." HeKeKee
(Metsähaltijat ovat erikoistuneet sissitoimintaan ja ahtaaseen kaupunkitaisteluun, ei niinkään suuriin kenttäsotiin. Kaupunkitaistelu on vikkelille haltioille todella hyvä taisteluasema.)(Unohditko meilläkin olevan haltioita? Läheskään kaikki eivät tosiaankaan ole ihmisiä, vaan kaikkia kolmea rotua on suunnillen saman verran. Lisäksi meillä on jääkäreitä kaupungissakin. Ja itse asiasse en ole hallitsija. Michem on. Olen vain sijaishallitsija, joka nimitti uuden sijaishallitsijan.)
"Suunnitelma perääntyminen I!" Huutaa Legaatti." Ritarit valmistautuvat jättämään kaupunginosan. Kaupunki on jaettu useisiin osiin, jotka voidaan sulkea karanteeniin. Ritarit suorittavat taktisen perääntymisen, jonka jälkeen kaupunginosa suljetaan. "Ignis in foramine!" Huutaa Legaatti, jolloin kaupunginosaan piilotetut räjähteet räjähtävät. Viholliset räjähtävät ilmaan ja monet jäävät puristuksiin sortuneiden kivirakennusten alle. "Tuon luulisi opettavan heille jotakin!" Legaatti huudahtaa ja katsoo kaukoputkellaan jäljelle jäänyttä kivikasaa. - Tiberius de Auditore
Tiberius de Auditore kirjoitti:
(Unohditko meilläkin olevan haltioita? Läheskään kaikki eivät tosiaankaan ole ihmisiä, vaan kaikkia kolmea rotua on suunnillen saman verran. Lisäksi meillä on jääkäreitä kaupungissakin. Ja itse asiasse en ole hallitsija. Michem on. Olen vain sijaishallitsija, joka nimitti uuden sijaishallitsijan.)
"Suunnitelma perääntyminen I!" Huutaa Legaatti." Ritarit valmistautuvat jättämään kaupunginosan. Kaupunki on jaettu useisiin osiin, jotka voidaan sulkea karanteeniin. Ritarit suorittavat taktisen perääntymisen, jonka jälkeen kaupunginosa suljetaan. "Ignis in foramine!" Huutaa Legaatti, jolloin kaupunginosaan piilotetut räjähteet räjähtävät. Viholliset räjähtävät ilmaan ja monet jäävät puristuksiin sortuneiden kivirakennusten alle. "Tuon luulisi opettavan heille jotakin!" Legaatti huudahtaa ja katsoo kaukoputkellaan jäljelle jäänyttä kivikasaa.Muurin (Joka ei siis tuhoutunut) Päälle ryntää paljon kääpiöritareita sekä joukko temppeliritareiden Paladineja, jotka ovat ritarikunnan paras eliittijoukko. "Kääpiöitä vastaan paras ase on Kääpiöt." Toteaa Legaatti. Pommituslaivue aloittaa uuden hyökkäyksen ja kivimurskana olevien talojen päälle muodostetaan uusi muodostelma. Muutama rakennus oli pieni menetys. Ja saimme luultavasti HeKeKeen hengiltä samassa? Lentolaivue jatkaa tornien tuhoamista.
Medeiaa naurattaa koko sotiminen. Hän lähtee tyynesti kävelemään linnoitusta kohti.
(Kurpizza)
Herään, kun vähän matkan päästä kantautuu pommitusten jyly. Meinaan aluksi unohtaa housuni puun oksalle, mutta onneksi muistan ne viime tipassa. Miksi ihmisten... siis kääpiöiden... haltioiden... pitää sotia?
Ryntään metsän laitaan. Kaupungista tuskin on enään mitään jäljellä. Ammutaanko minut, jos näytän nenäni tuolla? Ehkä on parempi odottaa vähän aikaa...
Näen kauempana kummallisen naisen, ja samalla muistankin miten päädyin rämeelle. Toivon, ettei hän näe minua.- Tiberius de Auditore
(Taitaa mennä etäisyydet väärin? Päätukikohta ja kaupunki ovat kaukana toisistaan.)
"Tuolla se noita on!" Huutaa vartija. Portti avautuu ja sisältä juoksee kymmenen Paladinia. (Onko niillä jotain eroa? Tukikohtaa tarkoitin... )
Medeia kutsuu sauvansa esiin ja jää odottamaan vartijoita.- Tiberius de Auditore
(Olen sanonut monta kertaa, että ne ovat eri asia. Meillä on myös monta kaupunkia, joten vihollisella ei tule olemaan helppoa.)
Paladinit kohottavat kilpensä ja sotavasaransa valmiiksi ja piirittävät Medeian.
Roger ja hänen ritarinsa saapuvat taistelun laitamille. Roger päättää lähettää yhden lähetin temppelinritareiden luokse ja yhden haltioille. Jos kummatkin vastaavat kyllä, niin täytyy miettiä kumpaan kannattaa liittyä.
- Tiberius de Auditore
Kävelen ritarien kanssa tietä pitkin "Ei täällä enää ketään ole. Tulkaa takaisin kaupunkiin." Sanon ja lähden lentämään kaupunkia kohti.
Kaupungissa Legaatti katsoo taistelua "Tällä menolla työnnämme ne takaisin" Hän sanoo hymyillen. "Legaatti! Saimme kirjeen! Meidät kutsuttiin liittolaisiksi" Lähetti huutaa. "Hienoa!" Legaatti sanoo.
Lennän kaupunkiin "Taisit sitten räjäyttää muutaman rakennuksen taivaan tuuliin!" Huudahdan Legaatille. "Niin, mutta näin tapoimme heidän sisään tunkeutuneet sotilaat ja muurilla olevat ovat myöskin kohta lyöty. Lisäksi me saimme liittolaiskutsun!" Legaatti huudahtaa. Luen kutsun "hmmm.. Mustat Ritarien ritarikunta. Ketä he edes ovat? Tai ei sillä ole väliä. Kunhan eivät ole täydellisen pahoja." Sanon ja kirjoitan vastauksen.
"Olen Temppeliherrain ritarikunnan johtaja Tiberius de Auditore ja ilmoitan että otamme avun vastaan, Sir Roger. Tavatkaa meidät kaupungin sivu- tai takaportilla, jossa voimme tehdä sopimuksen." Laitan vielä oman sukusinettini ja sinetöin kirjeen Temppeliherrain sinetillä. Lähetän Kirjeen Mustille Ritareille.
Mitä vittua? Misä me jatketaan?
- Tiberius de Auditore
Joo siirrytään koska Korppi käskee
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12075114#comment-66341306
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2221510- 961306
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle191238Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61177Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9968Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86930Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66905- 32880
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43861Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii58822