YLLÄPIDOLLE!!

ETTÄ TÄLLÄISIA

"Meillä eläinvihaajaverkkotrollipsykopaateilla on syntymälahjana saatu kadehdittava ominaisuus. Olemme mainioita manipuloijia.

Osaamme houkutella lihavan mirrin lirkuttelemalla lähemmäksi kunnes se on haulikon kantaman päässä. Siitä se on sitten helppo lasauttaa seinälle."

EIPÄ HUVITA TULLA TÄNNE KESKUSTELEMAAN ELÄINTEN SUOJELUSTA! MIKSI ETTE TEE MITÄÄN ???

12

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pipero

      Hihitytti tuo taannoinen kirjoitus.
      Tarkoitukseni oli juurikin herättää keskustelua. Miksi et sitä voi kanssani tehdä? Noissa neljässä lauseessa on paljonkin mihin voisi kantaa ottaa.

      Pitääkö eläinten suojelijoiden olla kaikesta samaa mieltä? Eihän niin voi olla oli asia aivan mikä hyvänsä.

      Hah, vai ylläpitoa apuun? Kyllä nyt naurattaa....
      Muistathan toki senkin että en pidä lainkaan delfiineistä vaan haluan lätkäistä ne pannulle?

    • Samaa mieltä

      On ilmoitettu ylläpidolle kyseisestä viestistä. Ilmeisesti ylläpito ei työskentele viikonloppuisin, kun eivät näytä reagoivan...

    • pipero

      Okei. Oletetaan että kissa oli omani. On täysin minun vallassani miten sen lopetan kunhan en aiheuta sille tarpeetonta kärsimystä. Näin sanoo laki. Voin vaihtoehtoisesti lyödä sitä myös vasaralla päähän pari kertaa jolloin kuolema on täysin tuskaton.
      Kertokaapa minulle mikä on mielestänne kotieläinten oikea tappotapa?
      Se päivä koittaa aina joskus.
      Olette typeriä kaupunkilaiskanoja joilta on realismi kadonnut mielestä ja päästä. Luuletteko todellakin että jokainen kipeä pikkutipu toimitetaan eläinsairaalaan jossa asiantunteva kirurgiryhmä raataa koko yön pikkutipun hengen säilyttämiseksi? Se on toki mahdollista mutta oletteko ajatelleet kustannuksia? Tekö ne hoitaisitte?
      Hieman järkeä peliin urpot!

    • ölömölööö

      Tulehan pipero meille kylään niin voin lyödä sinua muutaman kerran vasaralla päähän ja tutkitaan sitten yhdessä tuliko pääkky pipiksi.

    • pipero

      Täällä kiltit eläimien suojelijat uhkaavat siis nyt henkeäni.
      Enkä minä huuda ketään apuun.

      Laki nyt on vain niin että esim. minun kissani voi vapaana ollessaan käväistä naapurin tontilla. Hänellä on laillinen oikeus tappaa se tuskattomalla tavalla. Olen pyrkinyt tuomaan tämän lainkohdan realistisella kuvauksella esiin.

      Kyllä asioista täytyy voida puhua ilman ihmiseen kohdistuvaa tappouhkaa joka on nähdäkseni rikos. Tyydyn anteeksipyyntöön.

      • : D

        asdfasdf on näköjään taas keksinyt uuden nimimerkin. Ja jutuista päätellen on kyllä jo saanut muutaman vasaran iskun päähänsä... :D


      • Jagdpanther

        Itte asiassa jos sen tietää olevan naapurin kissa niin sitä ei periaatteessa sais tappaa mutta mistäs sen tietää että toinen tietää sen olevan...


    • pipero

      On surullinen totuus että kissat ja koirat on pidettävä kytkettyinä.
      Naapuri saa ne tappaa, tekosyynkin voi keksiä aivan itse. Sitä ei nyt välttämättä edes tarvita. Voi sanoa että kissa kusi hiekkalaatikkoon missä hänen lapsensa leikkivät. Tietysti kissa toimiikin juuri niin.
      Koiran taposta voi sanoa että se näytti kulmahammasta lapselleen.

      Tämä on laki.

    • KARMAN LAKI

      Ei se nyt ihan toivomallasi tavalla mene. Onneksi aina on olemassa fiksumpia ihmisiä, jotka tunnistavat kaltaisesi mulkerot. Siinä käy juuri niin, että ennemmin tai myöhemmin paha saa palkkansa.

      • 49rjft3p+49fp+94

        Höpöhöpö!

        Miten kissojaan heitteillä pitävä eläinrääkkääjäidiotti voi mistään tietää, minkälainen tapaturma heitteillä kulkenutta eläinpoloa kohtasi? Hänhän ei ollut lähimaillakaan, kun kissalle kävi huonosti.

        Eräänä päivänä kissa vain ei palaa yksinäisiltä heitteilläoloretkiltään.

        Fiksu on sellainen henkilö, joka huolehtii lemmikeistään ja niiden turvallisuudesta, eikä päästä niitä yksin heitteille kulkemaan.


      • ösdfösdf
        49rjft3p+49fp+94 kirjoitti:

        Höpöhöpö!

        Miten kissojaan heitteillä pitävä eläinrääkkääjäidiotti voi mistään tietää, minkälainen tapaturma heitteillä kulkenutta eläinpoloa kohtasi? Hänhän ei ollut lähimaillakaan, kun kissalle kävi huonosti.

        Eräänä päivänä kissa vain ei palaa yksinäisiltä heitteilläoloretkiltään.

        Fiksu on sellainen henkilö, joka huolehtii lemmikeistään ja niiden turvallisuudesta, eikä päästä niitä yksin heitteille kulkemaan.

        Sinulle taisi oli kova paikka kun kissasi ei vain eräänä päivänä tullut kotiin retkiltään? Ja sen takia olet noin pöpi? Surullinen kohtalo. Sekä kissallasi että sinulla. :(


      • werkfpwo3e4fipw3
        ösdfösdf kirjoitti:

        Sinulle taisi oli kova paikka kun kissasi ei vain eräänä päivänä tullut kotiin retkiltään? Ja sen takia olet noin pöpi? Surullinen kohtalo. Sekä kissallasi että sinulla. :(

        Väärä kuvitelma.

        Minä en ole sellainen vastuuton idiootti, joka pitää kissaansa heitteillä.

        Käytökseeni on myös olemassa erinomaisen hyvä syy: tiedän, että kissoille voi niiden valvomattomien retkien aikana tapahtua ihan mitä tahansa! Ilman, että omistaja edes tietää asiasta, puhumattakaan siitä, että voisi suojella tai puolustaa lemmikkiään. Tai muuten estää sitä joutumasta vaaroille alttiiksi.

        Kuten sanottua: Fiksu on sellainen henkilö, joka huolehtii lemmikeistään ja niiden turvallisuudesta, eikä päästä niitä yksin heitteille kulkemaan.

        Mitä sinun ymmärryksellesi ylivoimaisia osia.viestini tällä kertaa sisältää?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe