Kyselkää 18v Lahtelaiselta nuorelta miehen alulta

---aloittaja---

Aattelin itekin alottaa tämmösen vaikka näitä täältä löytyy jo muutenkin liikaa

Koitan vastata mahdollimman monelle..

59

237

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seemmoneenc

      Missäpäin lahtee asut? Itekki asun ihan lahen vieressä :3

      • ---aloittaja---

        Launeen ja Hennalan välillä...


      • ---aloittaja---
        ---aloittaja--- kirjoitti:

        Launeen ja Hennalan välillä...

        Missäs päin seemmoneenc asut, jos saan kysyä? :)


    • Lady in red

      Minkä ikäisistä naisista pidät ?

      • ---aloittaja---

        Jaa... Sanotaanko vaikka että 17-20 ja siitä ylöspäin...


      • ---aloittaja---
        ---aloittaja--- kirjoitti:

        Jaa... Sanotaanko vaikka että 17-20 ja siitä ylöspäin...

        En millään tavalla haluaisi ketään painostaa.... mutta olisihan kiva saada lisää noita kysymyksiä...


      • Rytmirane666
        ---aloittaja--- kirjoitti:

        En millään tavalla haluaisi ketään painostaa.... mutta olisihan kiva saada lisää noita kysymyksiä...

        Mitä harrastat? Mitä opiskelet?


      • ---aloittaja---

        Tykkään pojista!


    • ---aloittaja---

      Harrastan käteenvetelyä.

      • ---oikea aloittaja---

        En toi ollut mä :( (vi*un trollin menkää pois)

        Mutta siis opiskelen kokiksi Heinolassa toista vuotta ja harrastuksiksini voitaisiin sanoa pitkillä kävelyillä käynti, musiikin kuuntelu, videopelien pelaaminen ja animen katsominen :3


    • ---aloittaja--

      Kuvio sammunta ja ristirukku on kans ihan kivoi.

      • ---oikea aloittaja---

        Painu v*ttuun saat*nan trolli!!!!!
        Mä oon se oikea aloittaja!!!

        Jos tää oikeasti menee tämmöseks niin tän aiheen saa toki poistaa


    • ---aloittaja---

      Minkä takia minulla on niin pieni pipppeli?

      • -98 :3

        Moi voiiaaks tutustuu? :D oon ite Kouvolast ja -98 tyttö hiusten väri o blondi ja aion itekii kokiks ;3 et oisko sul kikkii tai mitää? :D


      • ---oikea aloittaja---
        -98 :3 kirjoitti:

        Moi voiiaaks tutustuu? :D oon ite Kouvolast ja -98 tyttö hiusten väri o blondi ja aion itekii kokiks ;3 et oisko sul kikkii tai mitää? :D

        No mulla olis watchappi, s-posti ja fb, mutta siis voidaanhan me toki tutustua :)
        S-posti on sitten: [email protected]


      • ---oikea aloittaja---
        ---oikea aloittaja--- kirjoitti:

        No mulla olis watchappi, s-posti ja fb, mutta siis voidaanhan me toki tutustua :)
        S-posti on sitten: [email protected]

        Päätin tulla katsomaan tätä mun armasta aihettani pitkästä aikaa jos joku (järkevä) olisi kysynyt jtn täällä... Mutta ei....

        Mutta toivon että tänne tulisi vielä jossain vaiheessa edes muutoma asiallista kysymystä.... (ainahan voi toivoa ^.^)


        Ja trollit... (huoh...) jättäkää se typerä trollaamisenne suosiolla pois täällä, kiitos =,=


      • -97 tyttö
        ---oikea aloittaja--- kirjoitti:

        Päätin tulla katsomaan tätä mun armasta aihettani pitkästä aikaa jos joku (järkevä) olisi kysynyt jtn täällä... Mutta ei....

        Mutta toivon että tänne tulisi vielä jossain vaiheessa edes muutoma asiallista kysymystä.... (ainahan voi toivoa ^.^)


        Ja trollit... (huoh...) jättäkää se typerä trollaamisenne suosiolla pois täällä, kiitos =,=

        Ootko seurustellu? Jos niin monestikko?
        Paras leffa?
        Brunette vai blondi?
        Mitä aattelet tytöistä/naisista yleensä?
        Onks sul paljo kavereit vai onko ennemminkin pari hyvää?
        Ootko ujo vieraide tyttöjen seuras?


      • ---oikea aloittaja---
        -97 tyttö kirjoitti:

        Ootko seurustellu? Jos niin monestikko?
        Paras leffa?
        Brunette vai blondi?
        Mitä aattelet tytöistä/naisista yleensä?
        Onks sul paljo kavereit vai onko ennemminkin pari hyvää?
        Ootko ujo vieraide tyttöjen seuras?

        En oo koskaan :( (haluisin kyllä kovasti, muttei kukaan oo mua vielä kelppuuttanut.... en tiiä vaan miksi...)
        En osaa päättää, oon nähnyt niin monta
        Tarkotat varmaan tytön hiusten väriä ja jos pitäisi valita niin... brunette
        Mjaa.... no ne/te olette kauniita ja oikein kivan näköisiä (ei tuu nyt muuta järkevää mieleen) :D
        No mulla ei oo hirveesti kavereita.... Ei oo koskaan ollut..... mutta nyt oon löytänyt ittelleni uuden, kivan ja erittäin mukavan kaverin :3
        No periaatteessa oon ujo kaikkien uusien ihmisten kanssa (varsinkin mukavien tyttöjen) mutta siis muutun rennommaksi kun tutustun ihmiseen pikkuhiljaa :)


      • ---oikea aloittaja---
        ---oikea aloittaja--- kirjoitti:

        En oo koskaan :( (haluisin kyllä kovasti, muttei kukaan oo mua vielä kelppuuttanut.... en tiiä vaan miksi...)
        En osaa päättää, oon nähnyt niin monta
        Tarkotat varmaan tytön hiusten väriä ja jos pitäisi valita niin... brunette
        Mjaa.... no ne/te olette kauniita ja oikein kivan näköisiä (ei tuu nyt muuta järkevää mieleen) :D
        No mulla ei oo hirveesti kavereita.... Ei oo koskaan ollut..... mutta nyt oon löytänyt ittelleni uuden, kivan ja erittäin mukavan kaverin :3
        No periaatteessa oon ujo kaikkien uusien ihmisten kanssa (varsinkin mukavien tyttöjen) mutta siis muutun rennommaksi kun tutustun ihmiseen pikkuhiljaa :)

        Saa kysellä lisää jos joku siis haluaa edes....


      • tyttö17
        ---oikea aloittaja--- kirjoitti:

        Saa kysellä lisää jos joku siis haluaa edes....

        Mitä sul kuuluu täl hetkel?:)
        Onks sul kikkii? Jos nii mikä nimi?


      • ---oikea aloittaja---
        tyttö17 kirjoitti:

        Mitä sul kuuluu täl hetkel?:)
        Onks sul kikkii? Jos nii mikä nimi?

        No mulle kuuluu hyvää tällä hetkellä, kiitos kysymästä :) Ja en omista kikkiä, sillä en tarvitse sitä kun on watchappi ja facebook....


      • cheekfani
        ---oikea aloittaja--- kirjoitti:

        Saa kysellä lisää jos joku siis haluaa edes....

        Kun asut lahes Nii ootko Sä nähny siel tiihosen poikii? Jaree ja jeree siis :3


      • Etootosissas
        cheekfani kirjoitti:

        Kun asut lahes Nii ootko Sä nähny siel tiihosen poikii? Jaree ja jeree siis :3

        Tappakaa mut.


      • ---oikea aloittaja---
        Etootosissas kirjoitti:

        Tappakaa mut.

        Tein kik:n :D nimeksi keksin pns11cm


      • ---oikea aito aloittaja-
        ---oikea aloittaja--- kirjoitti:

        Tein kik:n :D nimeksi keksin pns11cm

        Huoh.... toi en ollut taaskaan mä.... En tee kikkiä koska en tarvitse sitä, että tiedoksi vaan sullekin urpo.
        Mulle riittää Facebook, Skype ja Watchapp... muuta en tarvitse...


      • kitoksia! :)
        ---oikea aito aloittaja- kirjoitti:

        Huoh.... toi en ollut taaskaan mä.... En tee kikkiä koska en tarvitse sitä, että tiedoksi vaan sullekin urpo.
        Mulle riittää Facebook, Skype ja Watchapp... muuta en tarvitse...

        Vastaisitko mun plastaan "mitä aattelette näistä sanoista?" kiitos :)


    • iivari99

      kuinka lyhyt penis sulla on?

      • ---oikea alottaja---

        9cm, eli ei hirveen lyhyt. kaikenlisäks tärkeintä ei oo pituus vaan se miten sitä käytetään!


    • ---oikea aloittaja---

      Mä lopetan tänne vastailen kun löysin upeen naisen jolta saa aina kun pyytää!! Joten painukaa v*ttuun penskat kyselemästä mä meen nyt panee!! Oli kyl vähä nolo tilanne ku vetelin siinä käteen kesken kokkiakatemian istunnon nii nesteet valu tuolille ja kaikki nauro =,= Sit se johtaja vielä raiskas mut vessas et nice! ^.^

      • ---oikea aito aloittaja-

        Huoh... että jollain voin olla noin typerät jutut mielessään.... Mutta siis... Tän aiheen saa poistaa jos tommonen vielä jatkuu, koska yhtään asiallista viestiä ei tule....


    • 18v poika

      Tää keskustelualue on täynnä näitä jonneja jotka kaksinkertaistaa niiden peniksen koon jotta ne voi kasvattaa niiden egoo, joten ei kannata välittää :)

      1. Mitä teet tällä hetkellä?
      2. Millasta musaa kuuntelet?
      3. Millaisista vaatteista pidät?
      4. Unelmien tyttöystävä?
      5. Kuinka usein itsetyydytät? (ei pakko vastaa jos koet asiattomaksi)

      • ---oikea aito aloittaja-

        1. En oikeestaan mitään
        2. Epica, Within Temptation, Nightwish
        3. Semmosia jotka tuntuu mukavalta päällä
        4. Semmonen joka hyväksyis mut semmosena kun oon ja välittäis musta oikeasti (muuta en toivo.....)
        5. Se vähän riippuu... :D


    • 18v poika

      Aika samanlainen musiikkimaku (itse kuuntelen heviä)

      1. Mitä opiskelet?
      2. Keskiarvo koulussa?

      PS: Käy kysyy mult tuol "kyselkää 18v pojalta"

      • ---oikea aito aloittaja-

        1. Kokiksi Heinolassa, toinen vuosi menossa

        2. Se oli peruskoulun päättötodistuksessa muistaakseni joku 7,6 kait..... :D


    • yksvaan__

      moikka hei mulla olis tämmönen pidempi kysymys...ja jos tänne eksyy muita suunnilleen samaan ikähaarukkaan osuvia jätkiä niin saa toki antaa oman näkemyksen asiaan! eli siis, oon tässä nyt jonkun aikaa miettiny että oonko kusassu pari juttua ihan huolella vai missä kohtaa meni pieleen...eli:
      ensinnäki, noin vuos sitte tutustuin yhellä leirillä yhteen jätkään (olin sillon ite 16 ja tää jätkä 17), ja siin sit viikon mittaan tutustuttiin pikkuhiljaa. Siel leiril oltiin ihan vaan kavereita, jotain perus tämmöstä et ku mul oli huono fiilis ni se tuli kyselee et onks kaikki ok ja näin, mut aattelin nää jutut sillon ihan kaveripohjalt. Sitte sen leirin jälkee nähtiin pari kertaa sen leirin kautta ja hengailtiin sit yhessä ja näin, vapaa-ajallaki nähtiin isommis porukois jonku verran ja tällast, sitte yhtenä iltana oltiin viettää leffailtaa porukal ja lähettiin sielt sit kahestaan samaa aikaa pois. Sit ulkona ku oltiin ja kateltiin siin sit kaikkii tähtikuvioit ja tällast (okei kuulostaa tosi leffahömpält mut whatever), ja sitte ku en onnistunu löytää yht kuvioo millään ni se sit laitto kätensä ihan mun korvan vierest olkapään yli eteen ylös, eli siis se oli siinä mun takana ja yritti selittää et missä se kuvio on. Siin sit oltiin jonku aikaa mut ei mitään sen kummempaa. Ja sit samana iltana viel myöhemmin ku oltiin päästy bussipysäkille ja lähettiin eri suuntiin ni se tilanne oli jotenki tosi kummallinen, tuntu ettei kumpikaa ois oikein tienny et pitäiskö vaan lähtee vai miten, mut sit vaan lähettiin siit molemmat pois. Sit vähän ajan pääst (joku pari viikkoo) tost ni oltiin taas yhel leiril, ja ihan perus muisteltiin sitä edellist leirii ja tällast, aattelin taas et aika kaveripohjal mennään mut sit tää jätkä kuitenki aina välillä tuli mun taakse ja laitto kädet mun olkapäitten yli mun eteen, eli vähän niinku halas. Jotenki menin sillon ain ihan lukkoon, eli vaik tykkäsin siit jätkäst ni en jotenki osannu näyttää sitä mitenkää. Mut joo, sen jälkeen ollaan kans nähty jonku verran, mut nykyään ollaan ihan kaveripohjal ja oon kyl tosi tyytyväinen tähänki tilaisuuteen, mut mitä mieltä ootte: oisko tost voinu kehittyy jotain enemmänki jos oisin ite "tullu enemmän vastaan", eli näyttäny mun kiinnostuksen?

      jatkuu seuraavassa....

      • yksvaan__ (taas)

        ...jatkoa:

        Ja sit toinen, vähän kinkkisempi juttu. Tai ainaki ite miellän tän vaikeemmaks, ja täs kyl oli ainaki mun osalt paljon enemmän tunnetta mukana kuviois. Eli: olin yhellä leirillä (ylläri) ja tutustuin yhteen jätkään (varmaan arvasitteki jo). Täl kertaa mä olin ite 17 ja tää jätkä saman ikänen mun kaa. Ja siis sen viikon aikana must tuntu et meiän välil selkeesti oli jotain, hengattiin siel yhes tosi paljon ja sen suunnilleen leirin puolenvälin jälkee oikeestaan aina hakeuduttiin silleen et istuttiin vierekkäin tai vähintäänki melkein vierekkäin tai vastakkain tai näin, ja sit kans oli tällast et juteltiin melko paljon oikeestaan kaikest ja sit esim vikana iltana ku istuttiin yhen ison pöydän ääres semi isol porukal ni tää jätkä ei oikeestaan ees keskittyny siihen et mitä muut jutteli vaan juteltiin ihan vaan kahestaan. Se istu siin omal tuolil sivuttain niin et sen polvet oli mun reisii vasten ja näin (okei turhan yksityiskohtast ehkä mut haluun et pystytte arvioimaan näit juttui mahollisimman tarkasti jos teit kiinnostaa tai jaksatte ees lukee tänne asti :D), ja sit ku olin koko viikon ajan puhunu yhest meiän yhteisest tutust etten kestä sitä ja tällast, ni se halus tosi kovasti tietää et minkä takii mä aattelin niin ja näin, ja must tuntu et sitä ihan oikeesti kiinnosti et mitä mul on sanottavaa. Ja sit ku yhes vaihees olin siin illal et "nyt kyl meen nukkuu ku väsyttää niin pirusti" ni tää jätkä vaan oli siihen et "eihän sua nyt vielä, hyvin jaksaaa viel valvoo" ja taas mulle tuli semmonen fiilis et se ihan oikeesti halus etten lähe siit viel. No sit valvottiin siin jonkun aikaa sen porukan kaa ja mentiin sit joskus yöllä nukkuu. Sit seuraavana aamuna just ennen kotiinlähtöö ni siin oli yks semmonen tilanne ja sit tää jätkä otti mua kädest, sit mä hämmennyin siit jotenki niin pahasti et vetäsin vaan mun käden pois (heti sen jälkeen kyl mietin et kuinka tyhmä ihminen voi olla et reagoi tolleen sellasen ihmisen kosketukseen mitä on venannu viikon). Mut joo, sit sen leirin jälkee nähtiin pari kertaa ihan tosi lyhyen ajan sisäl sen leirin tapaamisten kautta, meil luisti juttu tosi hyvin ja must tuntu et se yritti jotenki saada meille tavallaan "omaa rauhaa", se esim pyys just mua aina lähtee kauppaan sen kaa ja näin (okei saatan olla tulkinnu nää kaikki ihan väärin). Sitte ku oli tavallaan viimenen kerta ku nähtiin sen leirin kaa ni heti ekaks ku nähtiin sinä päivänä ni oltiin molemmat pari minuuttii ihan hiljaa ja sit tää jätkä oli vaan et "lähetääks kauppaan?", ja sit me mentiin käymään kahestaan kaupas. Ja must tuntu ettei kummallakaa ollu erityinen kiire takasi niitten leiriläisten luokse. Sit siin ku myöhemmin sinä päivänä mun piti lähtee tekee yks juttu ni tää tarjoutu heti avuks ja näin. Sit sen päivän jälkee alettiin juttelee semi paljon facessa ja jotenki siinäki tuli semmonen fiilis aina jutellessa et ehkä meiän pitäis olla enemmän ku kavereita. Sit jonku parin viikon pääst nähtiin taas tän leiriporukan kaa ja hengattiin ulkona yli puoleenyöhön, mut sielt karsiutu porukkaa pikkuhiljaa pois. Sit yhessä vaiheessa siin oli vaan enää minä, tää jätkä ja yks toinen poika, ja mulle tuli jotenki tän jätkän ilmeist ja eleist semmonen fiilis et se olis halunnu et se toinen poika ois lähteny siit jo kotiin, mut en sit tiiä, ehkä vaan ylianalysoin siinäki. Mut jotenki ne ilmeet anto sellasen fiiliksen. Ja sit ku se esim näytti mulle yht videoo ni periaattees se olis voinu pitää sitä puhelinta siel jossain kaukana ja olisin silti nähny ihan hyvin (varsinki ku oli semmonen perus sateinen ja ukkostava kesäyö, semi pimeetä ja näin) mut se tuli siihen ihanihan viereen näyttää sitä videoo, siis IHAN viereen. Ei tosin haitannu mua, hyvä vaan. Ja joo, siit sit loppuen lopuks ku ei tää kolmas lähteny mihinkää ni lähettiin sit kaikki kolme yht matkaa kotiinpäi ja se lähti siit sit eri suuntaan ku me kaks ja mä menin sit tän toisen pojan kaa melkein kotiin asti yht matkaa. Mut sillon kuitenki ku olin kävelee kotiin päi ni tää laitto viestii et miten menee ja sit ku en pystyny heti vastaa ni melkein heti tuli viestii et onks kaikki ok ja kysymysmerkkei ja huutomerkkei lopussa. Sit laitoin viestii et joo joku puol kilometrii viel mut ihan hengissä ainaki vielä, ni tuli takasi viesti et laita heti viestii ku oot kotona! Niist viesteist tuli vaan jotenki semmonen fiilis et tää jätkä halus oikeesti olla varma et pääsen ehjänä kotiin, etenki ku ukosti ja se ties et mä pelkään ukkost tyyliin eniten maailmassa.

        jatkuu taas seuraavassa...


      • yksvaan__ vielä vaan
        yksvaan__ (taas) kirjoitti:

        ...jatkoa:

        Ja sit toinen, vähän kinkkisempi juttu. Tai ainaki ite miellän tän vaikeemmaks, ja täs kyl oli ainaki mun osalt paljon enemmän tunnetta mukana kuviois. Eli: olin yhellä leirillä (ylläri) ja tutustuin yhteen jätkään (varmaan arvasitteki jo). Täl kertaa mä olin ite 17 ja tää jätkä saman ikänen mun kaa. Ja siis sen viikon aikana must tuntu et meiän välil selkeesti oli jotain, hengattiin siel yhes tosi paljon ja sen suunnilleen leirin puolenvälin jälkee oikeestaan aina hakeuduttiin silleen et istuttiin vierekkäin tai vähintäänki melkein vierekkäin tai vastakkain tai näin, ja sit kans oli tällast et juteltiin melko paljon oikeestaan kaikest ja sit esim vikana iltana ku istuttiin yhen ison pöydän ääres semi isol porukal ni tää jätkä ei oikeestaan ees keskittyny siihen et mitä muut jutteli vaan juteltiin ihan vaan kahestaan. Se istu siin omal tuolil sivuttain niin et sen polvet oli mun reisii vasten ja näin (okei turhan yksityiskohtast ehkä mut haluun et pystytte arvioimaan näit juttui mahollisimman tarkasti jos teit kiinnostaa tai jaksatte ees lukee tänne asti :D), ja sit ku olin koko viikon ajan puhunu yhest meiän yhteisest tutust etten kestä sitä ja tällast, ni se halus tosi kovasti tietää et minkä takii mä aattelin niin ja näin, ja must tuntu et sitä ihan oikeesti kiinnosti et mitä mul on sanottavaa. Ja sit ku yhes vaihees olin siin illal et "nyt kyl meen nukkuu ku väsyttää niin pirusti" ni tää jätkä vaan oli siihen et "eihän sua nyt vielä, hyvin jaksaaa viel valvoo" ja taas mulle tuli semmonen fiilis et se ihan oikeesti halus etten lähe siit viel. No sit valvottiin siin jonkun aikaa sen porukan kaa ja mentiin sit joskus yöllä nukkuu. Sit seuraavana aamuna just ennen kotiinlähtöö ni siin oli yks semmonen tilanne ja sit tää jätkä otti mua kädest, sit mä hämmennyin siit jotenki niin pahasti et vetäsin vaan mun käden pois (heti sen jälkeen kyl mietin et kuinka tyhmä ihminen voi olla et reagoi tolleen sellasen ihmisen kosketukseen mitä on venannu viikon). Mut joo, sit sen leirin jälkee nähtiin pari kertaa ihan tosi lyhyen ajan sisäl sen leirin tapaamisten kautta, meil luisti juttu tosi hyvin ja must tuntu et se yritti jotenki saada meille tavallaan "omaa rauhaa", se esim pyys just mua aina lähtee kauppaan sen kaa ja näin (okei saatan olla tulkinnu nää kaikki ihan väärin). Sitte ku oli tavallaan viimenen kerta ku nähtiin sen leirin kaa ni heti ekaks ku nähtiin sinä päivänä ni oltiin molemmat pari minuuttii ihan hiljaa ja sit tää jätkä oli vaan et "lähetääks kauppaan?", ja sit me mentiin käymään kahestaan kaupas. Ja must tuntu ettei kummallakaa ollu erityinen kiire takasi niitten leiriläisten luokse. Sit siin ku myöhemmin sinä päivänä mun piti lähtee tekee yks juttu ni tää tarjoutu heti avuks ja näin. Sit sen päivän jälkee alettiin juttelee semi paljon facessa ja jotenki siinäki tuli semmonen fiilis aina jutellessa et ehkä meiän pitäis olla enemmän ku kavereita. Sit jonku parin viikon pääst nähtiin taas tän leiriporukan kaa ja hengattiin ulkona yli puoleenyöhön, mut sielt karsiutu porukkaa pikkuhiljaa pois. Sit yhessä vaiheessa siin oli vaan enää minä, tää jätkä ja yks toinen poika, ja mulle tuli jotenki tän jätkän ilmeist ja eleist semmonen fiilis et se olis halunnu et se toinen poika ois lähteny siit jo kotiin, mut en sit tiiä, ehkä vaan ylianalysoin siinäki. Mut jotenki ne ilmeet anto sellasen fiiliksen. Ja sit ku se esim näytti mulle yht videoo ni periaattees se olis voinu pitää sitä puhelinta siel jossain kaukana ja olisin silti nähny ihan hyvin (varsinki ku oli semmonen perus sateinen ja ukkostava kesäyö, semi pimeetä ja näin) mut se tuli siihen ihanihan viereen näyttää sitä videoo, siis IHAN viereen. Ei tosin haitannu mua, hyvä vaan. Ja joo, siit sit loppuen lopuks ku ei tää kolmas lähteny mihinkää ni lähettiin sit kaikki kolme yht matkaa kotiinpäi ja se lähti siit sit eri suuntaan ku me kaks ja mä menin sit tän toisen pojan kaa melkein kotiin asti yht matkaa. Mut sillon kuitenki ku olin kävelee kotiin päi ni tää laitto viestii et miten menee ja sit ku en pystyny heti vastaa ni melkein heti tuli viestii et onks kaikki ok ja kysymysmerkkei ja huutomerkkei lopussa. Sit laitoin viestii et joo joku puol kilometrii viel mut ihan hengissä ainaki vielä, ni tuli takasi viesti et laita heti viestii ku oot kotona! Niist viesteist tuli vaan jotenki semmonen fiilis et tää jätkä halus oikeesti olla varma et pääsen ehjänä kotiin, etenki ku ukosti ja se ties et mä pelkään ukkost tyyliin eniten maailmassa.

        jatkuu taas seuraavassa...

        ...ja taas jatkuu:

        Sit viel (voitte hengittää, ihan koht loppuu tää tilitys) taas jonku parin viikon pääst oli silleen et tää jätkä ties et oon yhes paikkaa yhtenä iltana ni se vaan laitto viestii et ootko siellä, ketä siel on ja näin, vastasin niihin sit ja se laitto viestii et joo tuun moikkaa samal ku lähen just lenkille. No sithän se tuli sinne, juteltiin siel jonku aikaa porukal ja sit ku olin silleen et joo nyt kyl pakko lähtee kotiin päin, ni se kysy heti et millä oon menossa ja sano et se lähtee saattaa. Sit se saatto mut kotiin asti ja lähti siit vast sit sinne lenkillensä. Ja matkaa oli kuitenki pari kilometrii ni ei se mitään parii minuuttii siihen elämästään uhrannu et saatto mut kotiin. Mut joo, tänki saatan ajatella vaan jotenki yliritarillisena ja kuvitella vaikka mitä, mut sanokaa mitä ite ajattelisitte. No tost sit jatku semmonen facebook-viestittely pari kuukautta, juteltiin melkein päivittäin useita tuntei ja vähän kaikesta kerettiin sinä aikana juttelee, sit aloin huomaa et mua ahistaa jos en saa juteltuu tän kaa mistään vähään aikaan jos vaik itellä niin kiire tai täl toisel niin kiire tai jotain, ja sit aina helpotti ku pääs vaihtaa kuulumisii molemmin päin ja tälleen. Sit aattelin et pitäiskö mun sanoo ihan suoraan et millasii fiiliksii mul on, aattelin etten uskalla et siin saattaa mennä sit välit lopullisesti, mut sit taas aattelin etten kestä jos en edes yritä. No sit laitoin parin viikon joka iltasen mietiskelyn jälkeen viestii (en enää vaan kestäny olla niitten kaikkien tuhansien fiilisten kaa mitä mul oli), okei facebookin kautta ku ei oltu ihan kasvokkain nähty pitkään aikaan erinäisist syist, mut kuitenki laitoin. Laitoin siihen viestiin sit vähän kaikkee et mitä mä mietin ja minkä takii kerron niit asioit ees tälle tyypille ja näin, en nyt ihan suoraan avannu mun koko sydäntä mut kyl mä ainaki omast mielestäni melko selkeesti tunteeni ilmasin. No sit tää jätkä ei vastaa mitään, näki viestin samalla minuutilla ku lähetin sen eikä mitään vastausta. Menee joku viikko ja fb-status muuttuu sinkusta "parisuhteessa". Okei joo ei siin mitään, mut mä en saanu mitään vastausta. En edes et sori, mut mun mielest ois hyvä pysyy vaan kavereina. Tai edes et joo sori mut en haluu nähä sua enää ikinä. Melkein puol vuotta tunnettu, viimeset kolmisen kuukautta juteltu melkein päivittäin ja puolin ja toisin opittu tuntee toisemme aika hyvin. Mut okei, en ois halunnukaa vastausta. Mitä mieltä?

        Mut joo, tää jälkimmäinen tapaus nyt on vähän tämmönen. Sanoisinko et omasta puolestani henkisesti aika murhaava. Mut mitä mieltä, oisko mun ollu parempi olla vaan hiljaa ja miettii joka yö tähän asti et ehkä me voitais olla jotain enemmänki, vai oliks parempi ottaa tää täystyrmäys vastaan ja itkee illat sit tän jätkän takii? Mut ainakaa en kusassu näit molempii juttui sen takii et olin vaan hiljaa. Vai oliks näis teiän mielest edes mitään mitä kusasta? Oliks nää vaan mun näkökulmast potenttiaalisii pohjii jolleki muulleki ku vaan kaverisuhteelle? Mut joo, nyt tän jälkimmäisen tapauksen kaa ollaan kyl nähty pari kertaa isommas porukas mut en pysty ees kattoo siihen päin. Pelkkä sen äänenki kuuleminen alkaa itkettää, en ainakaa pystyis kattoo suoraan silmiin ja sanoo jotain. SIllon hajoisin kokonaan. Mut onneks ei tarviikaa nähä ku ihan tositosi harvoin, mut oisin kyl halunnu erilaisen lopun tälle tarinalle. Ton ensimmäisemmän kaa ollaan kuitenki vieläki kavereit ja tullaan juttuun, onneks ei ollu mulla siinä niin suurii tunteit ni helppo olla nyt ihan vaan kavereita (: Mut kertokaa (jos ootte kukaan urhee tänne asti päässy tässä romaanissa), onks vika mussa, näis jätkis, molemmissa, vai jossain ihan muussa? Oonko vaan tulkinnu kaikki asiat ihan väärin vai oisko noist voinu kehittyyki jotain? KIITOS jos ootte lukenu koko jutun, ja etenki jos vieläpä vastaatte! :)


      • slp
        yksvaan__ vielä vaan kirjoitti:

        ...ja taas jatkuu:

        Sit viel (voitte hengittää, ihan koht loppuu tää tilitys) taas jonku parin viikon pääst oli silleen et tää jätkä ties et oon yhes paikkaa yhtenä iltana ni se vaan laitto viestii et ootko siellä, ketä siel on ja näin, vastasin niihin sit ja se laitto viestii et joo tuun moikkaa samal ku lähen just lenkille. No sithän se tuli sinne, juteltiin siel jonku aikaa porukal ja sit ku olin silleen et joo nyt kyl pakko lähtee kotiin päin, ni se kysy heti et millä oon menossa ja sano et se lähtee saattaa. Sit se saatto mut kotiin asti ja lähti siit vast sit sinne lenkillensä. Ja matkaa oli kuitenki pari kilometrii ni ei se mitään parii minuuttii siihen elämästään uhrannu et saatto mut kotiin. Mut joo, tänki saatan ajatella vaan jotenki yliritarillisena ja kuvitella vaikka mitä, mut sanokaa mitä ite ajattelisitte. No tost sit jatku semmonen facebook-viestittely pari kuukautta, juteltiin melkein päivittäin useita tuntei ja vähän kaikesta kerettiin sinä aikana juttelee, sit aloin huomaa et mua ahistaa jos en saa juteltuu tän kaa mistään vähään aikaan jos vaik itellä niin kiire tai täl toisel niin kiire tai jotain, ja sit aina helpotti ku pääs vaihtaa kuulumisii molemmin päin ja tälleen. Sit aattelin et pitäiskö mun sanoo ihan suoraan et millasii fiiliksii mul on, aattelin etten uskalla et siin saattaa mennä sit välit lopullisesti, mut sit taas aattelin etten kestä jos en edes yritä. No sit laitoin parin viikon joka iltasen mietiskelyn jälkeen viestii (en enää vaan kestäny olla niitten kaikkien tuhansien fiilisten kaa mitä mul oli), okei facebookin kautta ku ei oltu ihan kasvokkain nähty pitkään aikaan erinäisist syist, mut kuitenki laitoin. Laitoin siihen viestiin sit vähän kaikkee et mitä mä mietin ja minkä takii kerron niit asioit ees tälle tyypille ja näin, en nyt ihan suoraan avannu mun koko sydäntä mut kyl mä ainaki omast mielestäni melko selkeesti tunteeni ilmasin. No sit tää jätkä ei vastaa mitään, näki viestin samalla minuutilla ku lähetin sen eikä mitään vastausta. Menee joku viikko ja fb-status muuttuu sinkusta "parisuhteessa". Okei joo ei siin mitään, mut mä en saanu mitään vastausta. En edes et sori, mut mun mielest ois hyvä pysyy vaan kavereina. Tai edes et joo sori mut en haluu nähä sua enää ikinä. Melkein puol vuotta tunnettu, viimeset kolmisen kuukautta juteltu melkein päivittäin ja puolin ja toisin opittu tuntee toisemme aika hyvin. Mut okei, en ois halunnukaa vastausta. Mitä mieltä?

        Mut joo, tää jälkimmäinen tapaus nyt on vähän tämmönen. Sanoisinko et omasta puolestani henkisesti aika murhaava. Mut mitä mieltä, oisko mun ollu parempi olla vaan hiljaa ja miettii joka yö tähän asti et ehkä me voitais olla jotain enemmänki, vai oliks parempi ottaa tää täystyrmäys vastaan ja itkee illat sit tän jätkän takii? Mut ainakaa en kusassu näit molempii juttui sen takii et olin vaan hiljaa. Vai oliks näis teiän mielest edes mitään mitä kusasta? Oliks nää vaan mun näkökulmast potenttiaalisii pohjii jolleki muulleki ku vaan kaverisuhteelle? Mut joo, nyt tän jälkimmäisen tapauksen kaa ollaan kyl nähty pari kertaa isommas porukas mut en pysty ees kattoo siihen päin. Pelkkä sen äänenki kuuleminen alkaa itkettää, en ainakaa pystyis kattoo suoraan silmiin ja sanoo jotain. SIllon hajoisin kokonaan. Mut onneks ei tarviikaa nähä ku ihan tositosi harvoin, mut oisin kyl halunnu erilaisen lopun tälle tarinalle. Ton ensimmäisemmän kaa ollaan kuitenki vieläki kavereit ja tullaan juttuun, onneks ei ollu mulla siinä niin suurii tunteit ni helppo olla nyt ihan vaan kavereita (: Mut kertokaa (jos ootte kukaan urhee tänne asti päässy tässä romaanissa), onks vika mussa, näis jätkis, molemmissa, vai jossain ihan muussa? Oonko vaan tulkinnu kaikki asiat ihan väärin vai oisko noist voinu kehittyyki jotain? KIITOS jos ootte lukenu koko jutun, ja etenki jos vieläpä vastaatte! :)

        okei ekana pakko sanoo et sä et oo tehny mitää vääri.

        aika kusipäist kyl toi tokan jätkän käytös. noist ois tosiaa voinu kehittyy jotai mut.. paskaa tuurii :/


    • kivvvaaa

      Mitähän sisko (22v ei asu kotona) tykkää kun oon varastanu siltä 9pikkarit kahet stringit ja 4rintsikat? :D ei se ainakaa oo sanonu mitää :D ei varmaa kehtaa. Kaverin siskolta 5pikkarit ja 5rintsikat :D oon koukussa niide keräämiseen :S Osaakko neuvvoa miten pääsen eroo siitä? :D
      Oisko kivaa jos joku kattoo sun kuvaa ja tyydyttää itseään? :)

      • ---oikea aito aloittaja-

        Jos noi trollit olisivat vihdoin jättäneet tän rauhaan ja vois taas saada niitä järkeviä kysymyksiä taas pitkästä aikaa :)


    • Katotko animea

      • ---oikea aito aloittaja-

        Juu katon :)


      • ---oikea aito aloittaja- kirjoitti:

        Juu katon :)

        Kerros lempisarjoja


      • ---oikea aito aloittaja-
        berserk96 kirjoitti:

        Kerros lempisarjoja

        Puella Magi Madoka Magica, FMA Brotherhood, Magic knight Rayearth :)


      • ---oikea aito aloittaja-
        ---oikea aito aloittaja- kirjoitti:

        Puella Magi Madoka Magica, FMA Brotherhood, Magic knight Rayearth :)

        Lisää kysymyksiä? :)


    • Joumään

      Mitä mielt oot ku oon jätkä ja jos mul ois kaks vuot vanhempi tyttöystävä? Oon niiku -00 ja se ois -98.

      • ---oikea aito aloittaja-

        Kerropa eka mitä pahaa siinä on :D Iällä ei oo mitään väliä jos oikeasti välitätte toisistanne ja muista että ikä on vaan numeroita ;)


    • tyttö17

      Kuvaile täydellistä/ihanne naisen vartaloa. :)

      • ---oikea aito aloittaja-

        Sellainen joka on sopivan painoinen ja terve (ja tietysti sellainen jolloin tyttö tyytyväinen itseensä myös) :)


    • xsaa1

      hmmm ite meen heinolan amiksen kokkipuolen kakkos vuodelle ja ite asun lahes kukakohan oot hmm

      • ---oikea aito aloittaja-

        Ite taas meen 3. ja en kyllä tunne periaatteessa ketään muita kokki puolelta kuin meiän luokkalaiset ja muutama rinnakkais luokkalaista joten en ainakaan varmaan ite tiiä sua :/


      • ---oikea aito aloittaja-
        ---oikea aito aloittaja- kirjoitti:

        Ite taas meen 3. ja en kyllä tunne periaatteessa ketään muita kokki puolelta kuin meiän luokkalaiset ja muutama rinnakkais luokkalaista joten en ainakaan varmaan ite tiiä sua :/

        Saa sitä lisääkin kysyä noita kysymyksiä jos joku haluaa :)


      • joku34853
        ---oikea aito aloittaja- kirjoitti:

        Saa sitä lisääkin kysyä noita kysymyksiä jos joku haluaa :)

        1. Mitä teet kun sinulla on tylsää?
        2. Oletko käynyt ulkomailla? Missä?
        3. Missä haluaisit käydä?
        4. Lempivuodenaika?
        5. Paras biisi Within Temptationilta?


      • ---oikea aito aloittaja-
        joku34853 kirjoitti:

        1. Mitä teet kun sinulla on tylsää?
        2. Oletko käynyt ulkomailla? Missä?
        3. Missä haluaisit käydä?
        4. Lempivuodenaika?
        5. Paras biisi Within Temptationilta?

        1. Kuuntelen musiikkia, pelaan, oon facebookissa, käyn randomissa (rupean kyllä kohta boikotoimaan sitä koska ihmiset siellä vaan haukkuu....)
        2. Juu Ruotsissa kun olin pieni
        3. USA ja Iso-Britannia ainakin
        4. Kesä ja Kevät (jos 2 saa sanoa)
        5. Mother Earth ehdottomasti! :D


      • youngfortruth
        ---oikea aito aloittaja- kirjoitti:

        1. Kuuntelen musiikkia, pelaan, oon facebookissa, käyn randomissa (rupean kyllä kohta boikotoimaan sitä koska ihmiset siellä vaan haukkuu....)
        2. Juu Ruotsissa kun olin pieni
        3. USA ja Iso-Britannia ainakin
        4. Kesä ja Kevät (jos 2 saa sanoa)
        5. Mother Earth ehdottomasti! :D

        Olisiko sinulla kikkiä? Voisin tulla juttelemaan. Olen 18 vuotias tyttö Nastolasta.


      • ---oikea aito aloittaja-
        youngfortruth kirjoitti:

        Olisiko sinulla kikkiä? Voisin tulla juttelemaan. Olen 18 vuotias tyttö Nastolasta.

        On mulla nykyään..... kik: TL_95


      • djiijjsjk
        ---oikea aito aloittaja- kirjoitti:

        On mulla nykyään..... kik: TL_95

        Within Temptation on kyl yksi parhaista bändeistä. Oma suosikkibiisi on Memories tai Our farewell.
        1. Mitkä ovat omasta mielestä parhaat puolesi? Entä huonoimmat?
        2. Haluaisitko muuttaa ulkomaille? Minne?
        3. Onko sulla millaisia unelmia?


      • ---oikea aito aloittaja-
        djiijjsjk kirjoitti:

        Within Temptation on kyl yksi parhaista bändeistä. Oma suosikkibiisi on Memories tai Our farewell.
        1. Mitkä ovat omasta mielestä parhaat puolesi? Entä huonoimmat?
        2. Haluaisitko muuttaa ulkomaille? Minne?
        3. Onko sulla millaisia unelmia?

        1. Hyvät: REHELLISYYS ehdottomasti, luotettavuus, tunnollisuus ja sit oon hyvä kuuntelija myös :) Huonot: Öööö.... Kaikissa on aina jtn huonoja puolia mutta en kyllä nyt itestä osaa sanoa :/

        2. Ehkä.... USA:ssa tai jossain päin Amerikkaa olis kiva asua :D

        3. No toivon joku päivä löytäväni itselleni kauan haaveilemani tyttöystävän :')


      • ---oikea aito aloittaja-
        ---oikea aito aloittaja- kirjoitti:

        1. Hyvät: REHELLISYYS ehdottomasti, luotettavuus, tunnollisuus ja sit oon hyvä kuuntelija myös :) Huonot: Öööö.... Kaikissa on aina jtn huonoja puolia mutta en kyllä nyt itestä osaa sanoa :/

        2. Ehkä.... USA:ssa tai jossain päin Amerikkaa olis kiva asua :D

        3. No toivon joku päivä löytäväni itselleni kauan haaveilemani tyttöystävän :')

        Lisää kysymyksiä :) (en pakota ketään, mutta kun oon tän aiheenkin luonut nii pitäähän sitä hyödyntääkin ;) )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      417
      4667
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      249
      2324
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1740
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      325
      1450
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1151
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      80
      1120
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1095
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1005
    Aihe